Кредит в CreditKasa: відгуки, умови
«CreditKasa» — це мікрофінансова організація, яка функціонує на території України, що спеціалізується на віддаленій видачі невеликих короткострокових позик під відсоток. Послуги кредитор надає легально, зареєстрований Національною комісією, яка здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, має свідоцтво про реєстрацію фінансової установи.
Кредитний інтернет-сервіс відрізняється оперативністю роботи, відсутністю «дрібного шрифту» в кредитних договорах, додаткових платежів та обов’язкових страхових внесків.
КредітКаса — на які умови може розраховувати позичальник?
Подається заявка в дистанційному форматі за допомогою офіційного порталу кредитора. На її розгляд йде не більше 15 хвилин, постійні клієнти отримують схвалення за 2−3 хвилини.
Для отримання позики громадянин повинен відповідати ряду обов’язкових вимог:
-
громадянство — Україна;
-
віковий поріг: мінімальний — 18 років, максимальний — 75 років;
-
відсутність проблем з законом.
З документів при заповненні електронної анкети потрібно надати:
-
дійсний паспорт;
-
ідентифікаційний код.
Довідок про склад сім'ї або доходи надавати не доведеться. Не буде потрібно надавати заставу з поручителями. Кредитор не звертає увагу на стаж роботи заявника, і наявність кредитних зобов’язань в інших фінустановах (за умови, що вони своєчасно виконуються). Одержувачем може стати студент або пенсіонер, якщо їх дані відповідають заданим критеріям відбору.
Переказ грошей здійснюється виключно на іменні карти українських банків, відкритих на ім'я одержувача позики.
Позичальник може погашати позику достроково повністю або частинами. Якщо не виходить погасити борг своєчасно, можна використовувати пролонгації договору, їх кількість не обмежена.
✅ Плюси співпраці з CreditKasa
🛑 Мінуси співпраці з CreditKasa
-
обов’язкову реєстрацію на сайті кредитора;
-
відсутність стаціонарних офісів видачі - отримання тільки в дистанційному форматі.
Процес оформлення угоди в КредітКаса
Ще до того, як приступити до заповнення електронної анкети, варто підготувати кольорові фото паспорта та ІПН, також заготовити Селфі з розворотом головної сторінки паспорта (фото повинно бути чітким).
У клієнта повинна бути активна карта (з балансом не менше 1 грн), емітована одним з банків України і відкрита обов’язково в національній валюті. Також знадобиться номер мобільного оператора України і особистий e-mail. Після подачі першої заявки співробітник кредитної компанії обов’язково зв’яжеться з клієнтом в телефонному режимі, для уточнення нюансів. У цей момент документи повинні бути обов’язково під рукою.
Оформлення позики проходить в кілька етапів:
1. Заявка. Її оформлення в перший раз займе близько 15 хвилин. Необхідно задати параметри майбутнього кредиту і пройти реєстрацію. Як тільки клієнт потрапить в свій особистий профіль на сайті МФО, він зможе продовжити оформлення заявки. Надалі в особистому кабінеті будуть відображатися спецпропозиції для постійного клієнта.
2. Схвалення кредиту. Про рішення кредитор повідомляє через смс. Також можна отримати відповідь на e-mail або в месенджер. В особистому профілі статус заявки також зміниться. Біля неї можна буде побачити договір для ознайомлення і кнопку для підтвердження угоди.
3. Переказ коштів на карту. Як тільки клієнт підтвердить своїм електронним підписом згоду на оферту, то МФО виконає переказ грошей. Час передачі коштів на карту залежить не від МФО, а від обслуговуючого банку.
Процес реєстрації та вхід в особистий профіль на сервісі CreditKasa
Без реєстрації жоден клієнт не отримає доступ до повного функціоналу кредитного порталу. Здійснюється вона один раз, а після клієнт працює тільки з особистим кабінетом. Процес реєстрації включає кілька етапів:
-
введення ПІБ, номер телефону;
-
на телефон прийде повідомлення, яке буде необхідно ввести у відповідне поле на сайті;
-
заповнення анкети — вводяться повні і чесні дані: адресу, дод. телефон, приблизний розмір доходу на місяць;
-
завантаження копій документів;
-
введення платіжних реквізитів;
-
верифікація карти.
Всі введені дані будуть зберігатися в кабінеті і в наступний раз вводити їх не доведеться.
Способи погашення заборгованості
Компанія пропонує декілька способів внесення платежу по кредиту:
-
через особистий кабінет — джерелом коштів в цьому випадку є вже прив’язана карта;
-
банківською картою — для цього використовується інтернет-версія банку або мобільний банкінг, внесення платежу потребують вказівки реквізитів МФО;
-
термінали самообслуговування — ПриватБанк, EasyPay, IBox і City24;
-
платіжний інтернет-сервіс EasyPay — реквізити не знадобляться, клієнт вводить лише номер договору.
Програми лояльності
Кредитор постійно працює над удосконаленням системи видачі коштів і пропонує різні вигоди, як новим, так і постійним клієнтам:
-
новий клієнт отримує позику під низький відсоток;
-
в мережі з’являються промокоди для зниження ставок постійним клієнтам;
-
благонадійні постійні клієнти отримують індивідуальні пропозиції щодо умов кредитування.
КредітКаса відмовила: що робити?
Кредитора відносять до числа лояльних, але іноді і він може відмовити, наприклад, якщо:
-
є невірна або неповна інформація в поданих клієнтом даних;
-
клієнт вже є боржником;
-
у позичальника високий рівень закредитованості і часті прострочення;
-
карта для перерахування має нульовий баланс.
Продовження кредитного договору в CreditKasa
Пролонгація угоди можлива також в віддаленому форматі, через особистий кабінет на сайті МФО. Активація пролонгації виключає можливість нарахування штрафів і пені. Однак щоб її активувати, доведеться сплатити відсотки за фактичний час використання кредитних коштів.
Штрафи за прострочені платежі по кредиту
При незначному простроченні співробітники починають нагадувати про борг в телефонному режимі. За тривалого прострочення боргу МФО вносить клієнта в чорний список, а борг передає професійним стягувачам — колекторам.
Відгуки про CreditKasa
Відгуки на Minfin.com.ua допомагають потенційним клієнтам отримати загальне уявлення про угоду, зрозуміти в деталі і прорахувати наперед можливість виникнення тих чи інших труднощів.