Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
OLGA26072012 14 червня 2024, 14:02
Добрый день, хочу поделиться своим отзывом о банке, это наверное самый ужасный банк о котором мне пришлось столкнуться, во первых к операторам дозвониться невозможно, отвечают как будто я пришла к ним домой и требую кофе, обещают перезвонить ждём уже часа 2 никто не перезванивает, сама ели дозвонилась, обещали выслать заявление что я погасила кредит досрочно, хотя зачем мне его писать если у меня указан срок закрытия, и обще я позвонила узнать сумму до полного погашения она очень сильно отличалась во первых мне сказали что я должна 3824.02 копейки, а начала с ним спор как так если я все платила каждый месяц, да один месяц не в срок оплатила на то были мои проблемы, ну, а потом псее пообещали переуточтнить сумму до закрытия и она отличалась на 725,43 копейки. НЕ РЕКАМЕНДУЮ С ЭТИМ БАНКОМ ИМЕТЬ КАКИЕ-ТО ЛИБО ДЕЛА!!!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 18 червня 2024, 14:25
Дякуємо за відгук! Насправді у нас підвищений попит на обслуговування, тому можлива затримка у відповіді, але ми робимо все можливе, щоб відповісти якнайшвидше.

Після аналізу розмов і детальної перевірки, ми хочемо повідомити наступне:
Оператор спочатку надав інформацію про більшу суму через те, що згідно з умовами кредитного договору, що набудуть чинності з 17 червня 2024 року, нараховується щомісячна комісія за обслуговування кредиту в розмірі 3,5% від початкової суми кредиту, яка включається до щомісячного платежу.

Однак, коли стало зрозуміло, що ви плануєте сплатити до 17 червня 2024 року, оператор швидко уточнив суму в операційного відділу банку, і, звичайно ж, сума виявилась меншою.

Ми завжди приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і працюємо прозоро.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Arsen2 13 червня 2024, 10:26
Звонят с предложением кредита, хотя я никогда не обращалась в этот банк, неизвестно где взяли мой телефон. Вношу в черный список уже 3-й номер. Достали!
Юнекс Банк
Відповідь банку
14 червня 2024, 12:59
Вітаємо! Просимо Вас звернутися до нашого чату за посиланням: UnexBank_support_bot. Будьте впевнені — ми докладемо всіх зусиль, щоб ретельно розглянути Вашу ситуацію та вирішити її, аби Ви не отримували небажаних дзвінків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Abram897 7 червня 2024, 9:35
Друзья, банк какой то странный и я бы даже сказал удивительный. Звонят целыми днями и предлагают кредит. Я вежливо попросил не звонить, так как кредит меня не интересует.
Но вот тут и началось самое интересное, звонят раз в 2−3 дня и снова предлагают кредит. Вопрос — в банке работают дебилы, или биороботы которые не понимают слово -НЕТ?
С таким дегенеративным подходом банк может получить только негатив, а не новых клиентов. Зачем так делать я не понимаю…
Юнекс Банк
Відповідь банку
7 червня 2024, 14:33
Вітаємо! Вдячні вам за щирі відгуки. Ми обов'язково допоможемо позбавитись надокучливих дзвінків. Щоб докладніше розібратися з ситуацією, будь ласка, зв'яжіться з нами у чаті та надайте свої контактні дані за посиланням: https://t.me/UnexBank_support_bot
Klostry 29 травня 2024, 23:05
В 8 утра обратились в чат поддержки с простым вопросом. Через незначительное время подключился оператор, который сообщил, что ему нужно проверить информацию для предоставления ответа. Через пару часов оператор поставил уточняющий вопрос и получив на него ответ снова исчез) Ближе к обеду решили спросить, все ли с ним в порядке? Оператор сообщил, что ещё проверяет информацию! До 8 вечера больше его не беспокоили, возможно необходимо было время для правильного формирования ответа на достаточно простой вопрос. Но после 8 вечера все же решили поинтересоваться о том, как долго еще планируется проверка информации, на что подключился уже новый оператор и все началось сначала!!!) Ответ уже нового оператора в 22:30 этого же дня: «проверить информацию сможете завтра с 9 утра»))))))
О том, чем же целый день занимался предыдущий сотрудник, нам решили не сообщать.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 30 травня 2024, 16:16
Вітаємо! Нам дуже шкода, що ваше враження від нашої взаємодії було не таким, як ми бажали. Проте дозвольте нам висловити наше бачення ситуації.

По-перше, ваш запит було прийнято нами негайно для обробки, хоча для детальної перевірки нам дійсно знадобився час.
По-друге, після ретельного аналізу ми негайно відповіли і надали необхідну допомогу у вирішенні питань, пов'язаних із вашим запитом.

Як висновок: питання вирішено в повному обсязі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Chocobo 17 травня 2024, 14:57
Предлагают открыть карту. Я не являюсь клиентом банка и своих контактных данных не оставлял.
Юнекс Банк
Відповідь банку
17 травня 2024, 17:14
Вітаємо! Зверніться, будь ласка, до нашого чату за посиланням: UnexBank_support_bot. Не сумнівайтеся — ми зробимо все можливе, щоб розглянути ситуацію детально та вирішити її.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kertg 9 травня 2024, 10:54
Оформила заяву на закриття картки і рахунку до неї, попередили, що потрібно 45 днів на закриття, на сьогодні вже пройшло більше ніж 50 днів, картка заблокована, але рахунок все ще відкритий, на гарячій лінії нічим не допомогли, тільки сказали, що треба ще час…
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 10 травня 2024, 10:41
Вітаємо!
Здається, щось пішло не так…
Напишіть, будь ласка, до нашого чату за цим посиланням https://t.me/UnexBank_support_bot. Нам знадобляться твої дані, щоб вирішити цю ситуацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bodia9391 30 квітня 2024, 18:12
Діана найкраща зі всіх операторів!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 30 квітня 2024, 18:51
Ми дуже раді чути теплі слова на адресу наших співробітників! Завжди раді допомогти!
Проблема вирішена
Aleks85 28 квітня 2024, 1:22
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 2-А
У меня пролежал депозит под 16 процентов годовых полгода. 26 числа депозаит законячился и упал вместе с процентами на карту. Должная сумма процентов должна была быть 24054 грн, а пришла сумма процентов меньше половины т. е. 11 522,27 грн. Вывод -юнекс банк стал заниматься мошенничеством. Выводы делайте сами.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 3 травня 2024, 15:39
Вітаємо! Висловлюємо щиру вдячність за надання всіх необхідних даних у особистих повідомленнях. Ваш внесок допоміг нам детально проаналізувати та зрозуміти всі аспекти поточної ситуації.

Ми готові поділитися деталями стосовно депозитного вкладу, який був укладений у жовтні 2023 року на термін тривалістю 3 місяці з можливістю автопролонгації.
Справді, загальна сума нарахованих відсотків за депозитом становить 24 054,75 грн.

Проте, ми б хотіли звернути вашу увагу на те, що 26 січня 2024 року було сплачено суму в розмірі 12 532,48 грн під час автопролонгації депозиту.
Звітуємо також, що 29 квітня 2024 року після завершення терміну депозитного вкладу було виплачено точну суму 11 522.27 гривень. Ідеальна точність до копійки не залишає місця для будь-яких сумнівів.

Дякуємо вам ще раз за вашу участь та співпрацю. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас з будь-якими питаннями чи уточненнями. Наша команда завжди готова допомогти вам у будь-який час.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AntonGmail 24 квітня 2024, 11:22
Каждый день поступают звонки с предложением получить карту.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 24 квітня 2024, 11:45
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Будь ласка, напиши нам в чат https://t.me/UnexBank_support_bot, щоб ми могли глибше розібратися в ситуації та знайти рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Antonmivina 17 квітня 2024, 14:58
Ребята со службы поддержки просто молодцы! Поднимают настроение, главное что помогли! Ибо без них я бы не разобрался. Умнички! Так держать! Диана, вы супер!
Юнекс Банк
Відповідь банку
17 квітня 2024, 15:21
Дякуємо за теплі слова! Ми приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і щасливі, що ви це відзначили :) У Unex Bank завжди вам раді!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
CoJIHuSHko 13 квітня 2024, 14:26
Спокусилась на їхнє «Кредитуємо за одну годину», заповнила форму, а мені прийшла відмова, причину не пояснили ((
Юнекс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2024, 12:27
Дякуємо за відгук!
У кожного банку є певні критерії, які будуються на цілях, внутрішніх правилах. Банк залишає за собою право не розголошувати дану внутрішню інформацію.
Повторно пройти оформлення Ви зможете через 30 календарних днів. Будемо раді бачити вас знову!
Проблема вирішена
Валерій Антюхов 10 квітня 2024, 23:17
22 березня закінчився строк дії депозиту і на мою карту було повернуто 15877.99 грн. Через декілька днів, а саме 25 березня кошти в повному обсязі були перераховані з карти на рахунки в інших банках. Згідно тарифу на залишок власних коштів 1 числа наступного місяця мав бути нарахований певний відсоток на карту на той самий залишок, який був на рахунку 22 — 25 березня. На моє здивування 1 числа на карту було нараховано аж цілих 7 копійок. Не треба мати вищу освіту і бути бухгалтером чи економістом, щоб зрозуміти, що та виплата була замала і тому я звернувся у підтримку за поясненнями чому так сталося і чому сума не відповідає дійсності. На моє питання було оформлено звернення та передане відповідному підрозділу банку для вивчення спеціально навченим спеціалістам. Я не жартую, це вираз працівника підтримки. Через 5 днів я, не отримавши відповіді знову звернувся до підтримки і мене запевнили, що треба зачекати і про хід розслідування мене буде поінформовано. 9 квітня я знову звернувся до підтримки з метою отримати хоч якусь інформацію але мені відповіли, що 10 числа буде вже якась інформація і тоді мене поінформують. Сьогодні 10 квітня про моє питання так ніхто і не згадав тому я й вирішив написати цей відгук про некомпетентність працівників банку та не повагу до своїх клієнтів. Це перший банк де до мене як до клієнта повернулися спиною і не вирішують моє питання. Дуже прикро.
Юнекс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2024, 12:42
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Ми обов'язково розберемо ситуацію, що склалася та обов'язково надамо зворотний зв'язок аби виправити думку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mari30 10 квітня 2024, 19:59
З початку роботи з банком почались дзвінки з нав’язування карток банку на відмову ніяк не реагували потім вийшло так що пропустили один платіж так як я була в лікарні а чоловік на передовій почались дзвінки з погрозами з різних номерів терміново сплатити прострочення або справа погано закінчиться потім особисті погрози дівчина типу працівник банку спілкується не коректно може дзвонити в будь-який час доби по відео зв’язку більше нема бажання мати щось спільне з цим банком
Юнекс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2024, 12:24
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напиши нам у чат https://t.me/UnexBank_support_bot — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за твою небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 квітня 2024, 16:14
Відгук не зарахований (на 12.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банк
ukrx 6 квітня 2024, 11:41
Продавал квартиру, выписался заранее. В одних банках все ок, но Юнес Банк блокирует тебя если у тебя нету официальной прописки.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 8 квітня 2024, 18:41
Вітаємо!
Нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення.
Додатково при потребі Ви можете нам написати дані для перевірки в Чат-бот: https://t.me/UnexBank_support_bot
Проблема вирішена
astashov 1 квітня 2024, 16:13
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Соборна, 43, прим. 40
Пользовался картой в личных целях так как нахожусь за границей.Иногда пополняли мне ее друзья, а иногда родственники.В один день заблокировали карту без объяснения вместе с моими средствами.Я обратился в службу поддержки и мне пообещали на следующий день связаться со мной.Прошло уже 2 недели до сих пор никто со мной не связался.Я остался без своих денег за границей.
Юнекс Банк
Відповідь банку
3 квітня 2024, 11:50
Вітаємо!
Нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення.
Додатково при потребі Ви можете нам написати дані для перевірки в Чат-бот: https://t.me/UnexBank_support_bot
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
angryman 27 березня 2024, 13:32
Не ясно с какого перепугу решили повпаривать рекламу, на которую я никак не подписывался и никаких согласий не давал. Позвонил, поругался, не поможет — пойду проверенным путем ругательства через нбу.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 28 березня 2024, 12:46
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
paliina 11 березня 2024, 11:22
На Жилянській, 75 здійснювала транзакцію на поповнення своєї картки. Після цього на банкоматі з’явилося вікно про помилку і про те що банкомат не працює. Я зателефонувала на гарячу лінію і мені створили заявку. Через 2 дні мені прийшла відмова, типу з банкоматом все ок. Потім я звернулася в сам банк, але дівчина відповіла, що нічим не можу допомогти, що телефонуйте, мовляв, знову на гарячу лінію. І так по 10 колу… І вже не пам’ятаю на який раз, картка поповнилася… Не хочу більше мати справу з Юнекс Банком!!!
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 20 березня 2024, 15:52
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація, — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
solt91 26 лютого 2024, 17:32
Мене все влаштовує в Юнекс Банке. Обслуговування найкраще. Всі питання швидко вирішують. Підтримка допомогла вирішити всі питання з якими я звертався. Дуже задоволений.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 20 березня 2024, 8:19
Дякуємо за ваш відгук. Дуже раді, що ви залишилися задоволеним.
Dontwords 21 лютого 2024, 17:33
Отримала грошові кошти, треба було терміново (
Коли наступного дня почала дивитись відсотки просто в шоці 180% річних де взагалі немає таких відсотків, сума кредиту 16500, в банкі UnexBank, ставлення співробітників жахливе, на горячі лінії додзвонитися нереально, я за 2 місяці виплатила 23000, почала звертатися в банк відділення, співробітники не мають доступу до мого кредиту, мої питання не вирішують, прошу квитанції щодо погашення мого кредиту, відповіли ми закриваємо кредитні історії 10 числа наступного місяця, тобто скільки ще буде перерахунок які гарантії нарахування відсотків (Неяких гарантій! Вибачаються ракетний обстріл! А нараховувати відсотки, встигають! Прошу пояснити і перерахунок відсотків зробити морозять та ухиляються від цього питання! на погашення ми довідок не робимо? Це як
Підскажіть будь ласка в кого схожа історія?
Інтернет банкінг, задвоює суми та не коректна інформація
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 20 березня 2024, 16:00
Дякуємо за зворотній зв'язок! Нам дуже шкода, що залишилися негативні враження від роботи з банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
TraderCrypto 19 лютого 2024, 16:55
Хочу поделиться своими впечатлениями от работы с банком. Изначально были хорошие впечатления, пользовался картой в дебетном режиме, т. е. собственными средствами. В том числе, о ужас, покупал и продавал криптовалюту через р2р площадки. С моей стороны всегда соблюдался контроль третьих лиц во избежание мошенничества, и уверен не было ни одного пострадавшего в моих взаиморасчетах.
Естественно с каждого моего перевода банк получал комиссию, тоесть прямой доход. И вот однажды, этого наверное стоило ожидать, постучался финмониторинг, с общими вопросами что да как. Предоставил краткое объяснение, собственно и выдумывать было нечего, да переводы, да криптобиржи, но и бытое юзабилити в том числе. На основании чего срабатывает эффект красной тряпки? Были жалобы? Или запрещено делать переводы частным лицам? Тем более вы берете за это деньги. Пояснений так я и не услышал. Счет пришлось закрыть. Что и говорить, по срокам своих регламентов они конечно же тянули как могли.
Печально конечно что сама по себе криптовалюта вызывает такое резкое отторжение у банка. Тем более прямого запрета для осуществления операций между частными лицами в предмете обмена такими ценностями как криптовалюта не существует. Что там людишки своими фантиками обмениваются, это уже недоработки нашего законодательства, которое не может родить внятное решение по этому вопросу. Более того, сам банк уже очень долго и туго рожает криптовалютную карту Weld, с очень мутным происхождением. И что же получается, одна рука финмониторинга лихо бьет по шапке частных криптанов, а другая пытается создать почву для этих же криптанов, происхождение средств которых вряд ли можно обьяснить. Короче та еще загадка.
По сему в столь размытом поле деятельности, при отсутствии прямого отношения к каким либо фактам правонарушения, банк выбирает позицию убрать такого человека из поля зрения, и не получать доход от его платных транзакций. Конечно, лучше затягивать людей в кредитную кабалу и там оттягиватся по полной.
Юнекс Банк
Відповідь банку
Unex Bank 22 березня 2024, 14:36
Вітаємо. Нам справді шкода, що у вас залишилися такі враження. Але банк як суб'єкт фінансового моніторингу зобов’язаний проводити заходи належної перевірки клієнтів, у відповідності до вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ №65 від 19.05.2020 та внутрішніх нормативних документів Банку.

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.5 49.55
USD 41.7 42.4
Всі курси банку

Курс валют в Юнекс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.5 49.55
USD 41.7 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Відгуки про Юнекс Банку 📝