Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Bonifaciy 7 березня 2023, 8:41
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 70
намагався здати 1 гривневі монети зразка 2001−2015 рр. у головному відділенні Газбанка в м Ужгород.НБУ у своїх заявах стверджувало, що державні банки повинні приймати монети, які виводяться з користування, без обмежень та комісії.
У цьому Газбанку мені було заявлено, що вони приймуть у мене 1 гривневі монети з комісмією 10%
Укргазбанк
Відповідь банку
7 березня 2023, 15:06
Доброго дня! Стосовно порушеного Вами питання, зареєстровано звернення за вхідним номером № З-416 від 07.03.2023. Перевіряємо та аналізуємо, про результати Вам повідомимо.
Klaus85 6 березня 2023, 11:10
Давно хотіла відкрити депозит в укргаз через великі відсотки. Прийшла в ІФ на Шашкевича, з проханням відкрити мені дебетову карту, на яку я перекину гроші та відкрию собі депозит. На що менеджер зверхньо відповіла, що «ніяких перекидань» в них немає, депозити відкриваються виключно готівкою. Десь через місяць я вже пішла на Мельника, де мені відкрили карту, я все перекинула і через додаток оформила депозит. Все добре, високі відсотки, зручний додаток. Але. Менеджер мене запевнила, що зняти гроші в їх банку я зможу без комісії. Коли ж довелось знімати, в касі перепитала і касир теж сказала, що без комісії. Та чомусь вибиває що грошей на рахунку недостатньо. Чому? Так, тому що кошти знімаються з комісією. Чому працівники говорять неправду, не зовсім ясно
Укргазбанк
Відповідь банку
6 березня 2023, 11:37
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження. Ваше питання потребує додаткового аналізу та ідентифікації. Будь ласка, напишіть Ваше ПІБ та контактний номер телефону нам в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Artem14 5 березня 2023, 11:27
НАПИСАВ НА ФОРМУ ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ. БУДЕ ВІДПОВІДЬ, ПОДІЛЮСЯ.

Доброго дня. Прошу сприйняти та зреагувати як на пряму скаргу. Не консультацію, не звернення на яке можна просто відписатись на кшталт «все зроблено заради вашої безпеки…».
1. Прошу змінити систему доступу до застосунку.
Бо, в час прогресивних інфотехнологій, створений застаріли, незграбний порядок доступу. Цим самим обмежуєте мій доступ до моїх же коштів!!, Це не моє завдання створити зручну для клієнта та безпечну систему. І інші банки, в яких я обслуговуюся, чомусь з цим завданням справляються, окрім приватбанку, де також всі складнощі виправдовуються «це все заради вашої безпеки».
Я не повинен в сьогоденний час бігати по вашим відділенням, збирати та розносити коронавірус, витрачати час, та інше.
Ситуація.
Я за допомогою застосунку створив дві віртуальні картки, ніяких перепон не було, поклав кошти та зробив певні операції, все було доступно. Так трапилося що відкатив телефон (в усіх банкових застосунках відновив користування) але Укргазбанк вимагає, увага, 4 цифри картки, та пін-код!!! Ви серьозно??? Це я в цифрове століття мав щоб не втратити доступ до своїх коштів, переписати на папірець данні своєї віртуальної карти??? Це ви називаєте «заради вашої безпеки»???
І саме цікаве що оператор не запропонував надіслати якесь контрольне повідомлення, електронну пошту, дівоче прізвище мами, а коротко та зрозуміло: «Вам треба з паспортом звернутись до найближчого відділення, це зроблено заради вашої безпеки».
А то що з 2014 року не у всіх є можливість навіть інтернет знайти, не те щоб по відділенням бігати, це вже забуто?
2. Зробити більш порядний та прозорий механізм руху коштів.
Те що ваш застосунок дуже довго не відображає здійснену операцію, то вже таке, можна не звернути увагу. Але певні подлянки треба прибрати.
Ситуація.
Поповнив карту монобанку з вашого рахунку на 4000грн. І нічого не помітив. тільки випадково, шляхом математичних підрахунків зрозумів що банк стягнув 25 грн. Стягнув то одне, може має право. АЛЕ, я перевірив всі повідомлення, електронні квитанції, НІ ДЕ НЕМА ЖОДНОГО СЛІДУ про стягування комісії!!! Просто на рахунку після операції не вистачає 25 грн.
Прошу, не треба відписок з поясненнями що десь там на останній сторінці в договорі дрібним шрифтом написано…
Просто зробіть порядними свої відношення з клієнтами. Є комісія, то майте сміливість про це повідомляти, чи як найменьш залишати свідчення про свої дії.
Заздалегідь вдячний за реагування.
Укргазбанк
Відповідь банку
7 березня 2023, 12:03
Доброго дня! Стосовно порушеного Вами питання, зареєстровано звернення за вхідним номером № З-403 від 06.03.2023. Перевіряємо та аналізуємо, про результати Вам повідомимо.
Проблема вирішена
feedback2023 2 березня 2023, 11:23
Подали заявку на оформлення іпотеки за програмою єОселя для категорії «медичний працівник». В Дії заявку підтвердили, через декілька днів зателефонували з банку, првідомили, що передадуть анкету на зручне для нас відділення. З тих пір 2 тижні з нами ніхто не зв’язувався, вирішили зателефонувати у відділення самі.
Найцікавіше: у відділення анкету ніхто так і не передав, а менеджер заявила, що ніхто з заробітньою платою лікаря кредит нам на таку суму нам не оформить! Це дивовижно, соціальна програма для держ працівників, яким не видадуть кредит через встановлену державою обмежену зарплату… І це з урахуванням того, що сім'я складається з 2х працюючих осіб. (м.Київ 2023 рік)
Укргазбанк
Відповідь банку
3 березня 2023, 15:04
Доброго дня! Стосовно порушеного Вами питання, зареєстровано звернення за вхідним номером № П-388 від 02.03.2023. Перевіряємо та аналізуємо, про результати Вам повідомимо.
Mischka 1 березня 2023, 13:13
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 19
Банк мозгоклюй, что б узнать что-то на горячей линии вам придется не так как во всех банках ответить на 2−3 вопроса, а 5−7, а если вы КЛИЕНТ банка осмелитесь ругнуться, то вас отчитают и бросят трубку. Банкоматов в городе кот наплакал 3−4, денег за 30 лет у них нет, а банкомат который может принимать вообще 1!!! и вы разместились что он возьмёт наконец то ??? Нееееет это Укрг*внобанк, как в Украине эго зовут. Оказывается этот терминал купюры нового образца не берет, а те что берет будете тыкать ваши 10 или 50 тыс …по ОДНОЙ купюре)))))) Представляете уже 5−7 лет существуют новые купюры 1000, 500, 200 а банкомат Укрг*внобанка об этом не знает. А что б деньги СВОИ у них забрать надо заказать и ждать 1 день)))), неугадали, 2 дня — опять нет, 3 — нет, 4 ооооо наконец то угадали. А ещё много много они умеют требовать с вас, но мало мало сделать что-то вам без нервов.
Укргазбанк
Відповідь банку
1 березня 2023, 17:38
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження. Ваше питання потребує додаткового аналізу та ідентифікації. Будь ласка, напишіть Ваше ПІБ та контактний номер телефону нам в приватні повідомлення.
Yurii21100 23 лютого 2023, 10:48
Прошу вернуть мне переведенные мною на ваш счет 350грн.к чему прилагаю квитанцию дабы уплатить задолженность по кредиту.file:///C:/Users/Admin/Desktop/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F%20%D0%BF%D0%B0%D0%BF%D0%BA%D0%B0/IMG_000206_thumbnail.JPG
Укргазбанк
Відповідь банку
23 лютого 2023, 12:31
Доброго дня! Ваше питання потребує додаткового аналізу. Будь ласка, напишіть більше деталей щодо ситуації, яка склалася, Ваше ПІБ повністю та контактний номер телефону нам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергей Ульяницкий 20 лютого 2023, 18:26
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 82
Дякую вам за співпрацю. Я дуже ціную свій час. Був вражений яке швидке було обслуговування
на касі. Працівник Оксана здивувала своїми навичками співпраці
Укргазбанк
Відповідь банку
21 лютого 2023, 9:46
Доброго дня! Дякуємо за позитивний відгук. Раді продовжувати з Вами співпрацю!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
K2209O 18 лютого 2023, 21:02
Сьогодні 18.02.23 в колеги зламали акаунт з якого вона просила переслати гроші. Шахраями були клієнти банку! Коли я зателефонувала на гарячу лінію банку, щоб картку шахрая заблокували і призупинили транзакцією, відповіли, що вони такого не роблять! Навіть не запитали номер картки! 4966804607143285 у вас в базі має бути інформація про клієнта! Підтримуючи шахраїв, ви втрачаєте клієнтів! Чи довго протримається ваш банк?! Я є не вашим клієнтом, і нікому не пораджу ваш банк!
Укргазбанк
Відповідь банку
20 лютого 2023, 14:09
Доброго дня! Зазначимо, що наведена Вами інформація врахована та передана відповідальному підрозділу для прийняття рішення в межах повноважень Банку та чинного законодавства.
Також рекомендуємо власниці картки звернутись із заявою про вчинення кримінального правопорушення до відповідних правоохоронних органів, у компетенцію яких входить застосування належної правової процедури під час захисту Ваших законних прав та інтересів, а також проведення швидкого, повного та неупередженого розслідування. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні, можна оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу Департаменту кіберполіції Національної поліції України за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/. З метою збереження банківської таємниці інформація про клієнтів банку третім особам не розголошується.
Проблема вирішена
Kitsya 18 лютого 2023, 18:25
Відділення за адресою: Львів, вул. С. Бандери, 21
Відкрила рахунок в банку з віртуальною картою! Перед поїздкою за кордон зателефонувала на ГЛ повідомити що їду, щоб не було проблем з картою. За кордоном скористуватись картою не вдалось, видало помилку, подзвонивши на ГЛ мені сказали що проблем з картою немає, і що жодного зняття коштів по ній не відбувалось, більше нічого подивитись вони не можуть, бо відсутнє кодове слово (хоча при реєстрації через додаток можливість його введення повністю відсутня). Я звернулась на відділення для детальної ідентифікації і ввелення в систему кодового слова, і навіть вдалося зняти кошти, однак не назавжди…Така ж проблема виникла знову на наступний тиждень, на що ГЛ спочатку відповіла що з картою все гаразд, спробувати зняти в іншому банкоматі, а при повторному дзвінку нову версію, що перевищено можливість зняття в тиждень (7 днів), хоча насправді пройшло 8 днів. Що це за спеціалісти у вас працюють у яких весь час різні версії, і чому я не можу скористатись рахунком де мої власні кошти, чи може ви за цей час ними користуєтесь?! Працівники на відділенні проблем з рахунком і картою не бачать, гаряча лінія нічим не може допомогти? Банк загадка просто…
Укргазбанк
Відповідь банку
20 лютого 2023, 13:42
Доброго дня! Стосовно порушеного Вами питання, зареєстровано звернення за вхідним номером № О-318 від 20.02.2023. Перевіряємо та аналізуємо, про результати Вам повідомимо.
klient2112 15 лютого 2023, 21:19
Депозит закінчився 12 лютого, віддали тільки 100 доларів. Чекаємо інкасацію, але не впевнені Вони, що підкріплення буде. Пропонують забирати в гривні. Вот такі справи. Не рекомендую.
Укргазбанк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 18:01
Доброго вечора! Не отримали від Вас ПІБ та контаткний номер телефону. Хочемо допомогти з вирішенням питання. Будь ласка, надайте запитувані дані для детального аналізу ситуації.
Проблема вирішена
sams 15 лютого 2023, 17:11
Не первый раз оформлял валютный договор на 3 месяца, и попался на автопролонгации. Договор по 15 число, а автопролонгация уже с 14. Был уверен, что я звонил и отменил пролонгацию. Другие банки звонят предупреждают. Все сделано, чтобы бесплатно пользоваться деньгами. Будьте внимательны, звоните много раз. Проблемно, если работаешь и нет времени «висеть» на телефоне, очередь на операторе Укргазбанка. Не хочу больше иметь дело с Укргазбанком.
Укргазбанк
Відповідь банку
17 лютого 2023, 14:40
Доброго дня! Стосовно порушеного Вами питання, зареєстровано звернення за вхідним номером № С-302 від 16.02.2023. Перевіряємо та аналізуємо, про результати Вам повідомимо.
dextract 10 лютого 2023, 19:15
Сегодня при оплате гугл пеем получил отказ. При обращение в поддержку получил информацию, что мой счёт заблокирован и причина блокировки у них не отображается, для уточнения информации попросили обратиться в отделение, где открывалась карта. Никакого пуша в приложении про то, что карта заблокирована не приходила (крайняя оплата была два дня назад и прошла успешно). Рекомендую банку уведомлять своих клиентов про блокировку и причину блокировки путем уведомления пуша/смс/звонка или хотя бы письма на электронную почту, дабы не гадать каждый раз при оплате, заблокирована ли карта. Также прошу уточнить, почему мне нужно обращаться именно в отделение, в котором я открывал карту?
DinkaXXX 9 лютого 2023, 12:30
Захотілося меня відкрити депозит саме в укргаз банку, але я в таких питаннях повний 0, на привелике щастя мені попався дуже щирий та розумний оператор Олена на Проспекті Гагаріна 6. Вона так докладно мені все пояснила, що в мене і питань не виникло більше, навіть запропонувала більшу процентну ставку по депозиту, хоча я навіть не знала що така існує. Я була дуже задоволена візитом. Швидко, доступно, на зрозумілі для мене мові.
Укргазбанк
Відповідь банку
9 лютого 2023, 12:41
Доброго дня! Щиро дякуємо за позитивний відгук та раді продовжувати з Вами подальшу співпрацю.
Dikoy 8 лютого 2023, 14:27
Відділення за адресою: Харків, вул. Космічна, 20
В кол-центре банка сообщили шесть телефонных номеров данного отделения (основного по г. Харьков). По всем номерам включена условная переадресация вызова с последующим завершением звонка. Зачем К Ц сообщает эти номера?
Укргазбанк
Відповідь банку
8 лютого 2023, 14:46
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження. Дане питання потребує ідентифікації та додаткового аналізу. Будь ласка, напишіть Ваше ПІБ та контактний номер телефону нам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Л О 7 лютого 2023, 15:10
Відділення за адресою: Харків, майдан Свободи, 5
Не открывайте тут валютный депозит — вам валюту никто не выдаст!
Клиенты тут раздражают сотрудников, отрывая от более важных дел.
Укргазбанк
Відповідь банку
7 лютого 2023, 15:30
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження. Дане питання потребує ідентифікації та додаткового аналізу. Будь ласка, напишіть Ваше ПІБ та контактний номер телефону нам в приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 лютого 2023, 10:24
Отзыв не засчитан (на 09.02.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Рома Нестеров 2 лютого 2023, 20:15
Есть кредит по карте, хотел воспользоваться законным правом по программе кредитных каникул по мобилизации, сказали отослать им документы и процент не будут начислять. Я это сделал, но тут оказалось, что бы воспользоваться этой опцией, Укргазбанк решил, что я должен быть именно на Донбассе. Так шо, если ты обороняешь их же банк на запорожском (к примеру фронте) этого не достаточно.
Жулики ещё те)))
Укргазбанк
Відповідь банку
10 лютого 2023, 17:16
Добрий день, Романе! Ваше питання врегульовано — після отримання від Вас повного пакету документів Банком здійснено реструктуризацію кредиту за програмою «Патріот», яка передбачає застосування пільги, передбаченої Законом України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» від 20.12.1991 № 2011-ХІІ.
Проблема вирішена
Palamarchuk 31 січня 2023, 13:36
Відділення за адресою: Львів, вул. Стороженка, 12
Отримувала на відділенні м.Львів, вул. Стороженка 12 — фізичну картку, консультант видав картку без паролю, коли карта була заблокована — розблокувати не зміг і більше того з заблокованою картою відправив на касу, щоб поповнити, хоча прекрасно знав, що вона заблокована і це зробити буде неможливо. Коли звернулась до нього ще раз, відправив всі питання вирішувати на гарячій лінії. Коли зателефонувала на відділення, щоб поговорити з керівником, цей самий консультант представився керівником, хоча я одразу впізнала голос цього самого консультанта. Для чого тримати таких працівників на відділенні не розумію. Як керівник реагує, що консультант представляється ним — незнаю. Але це жах, це обличчя вашого відділення. Після такого взагалі не хочу мати справу з цим банком.
Укргазбанк
Відповідь банку
1 лютого 2023, 14:12
Добрий день! Ірино, Банком проаналізовано та враховано надану Вами інформацію щодо якості роботи нашого Банку.
Ваше питання вирішено по-суті — картку розблоковано.
Проблема вирішена
oleggonch 25 січня 2023, 21:37
Звернулася за отриманням валютного депозиту 23.01.2023.
На третій день 25.01.2023 депозит видали частково (близько 40%) і сказали, що залишок депозиту видадуть лише при наявності валюти в касі, а її практично ніколи немає, так як клієнти не здають валюту в банк.
Після цього заявили, що валюта завозиться до відділення один раз на місяць і лише під замовлення для тих клієнтів, які відкрили депозит у їх відділенні.
Враховуючи те, що я відкрила депозит в іншому відділенні, я можу чекати повернення депозиту в валюті необмежений період часу.
Це повне порушення моїх прав клієнта банку.
Прошу відреагувати представників банку та терміново видати мені залишок валютного депозиту.
Укргазбанк
Відповідь банку
1 лютого 2023, 12:29
Добрий день, Світлано. Банком проаналізовано та прийнято до уваги викладену Вами проблематику. Банком здійснюється видача готівкових коштів у межах встановлених законодавством лімітів та наявного залишку готівкових коштів у касі відділення банку. Станом на поточний момент Ваше питання вирішено по-суті — Вами отримано кошти з Вашого рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Benladen1970 25 січня 2023, 18:20
Депозит закінчився 3.01. 23. Не віддають…
Укргазбанк
Відповідь банку
26 січня 2023, 13:55
Добрий день! Повідомте нам Ваш номер телефону (можна в особисті повідомлення) — ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей.
0954231445a 25 січня 2023, 12:26
Доброго дня! Користуюсь зарплатною і кредитною картою вже давно. Виникла проблема, що не можу скористатись кредитними коштами. Відповіді онлайн і по телефону не можуть надати, треба звертатись у відділення! На даний час такої змоги не маю! (Прострочок по кредиту не має, завжди плачу вчасно!)
Укргазбанк
Відповідь банку
26 січня 2023, 13:53
Добрий день! Банк готовий проаналізувати проблему, з якою Ви зіткнулися, та надати розгорнуту відповідь.
Просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши Ваші ідентифікаційні дані, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.700
EUR 43.550 44.200
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.700
EUR 43.550 44.200
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝