×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
обмін монет, які виходять з обігу
У цьому Газбанку мені було заявлено, що вони приймуть у мене 1 гривневі монети з комісмією 10%
Написати коментар
Менеджери
Коментарі (4)
Відношення до клієнту
Доброго дня. Прошу сприйняти та зреагувати як на пряму скаргу. Не консультацію, не звернення на яке можна просто відписатись на кшталт «все зроблено заради вашої безпеки…».
1. Прошу змінити систему доступу до застосунку.
Бо, в час прогресивних інфотехнологій, створений застаріли, незграбний порядок доступу. Цим самим обмежуєте мій доступ до моїх же коштів!!, Це не моє завдання створити зручну для клієнта та безпечну систему. І інші банки, в яких я обслуговуюся, чомусь з цим завданням справляються, окрім приватбанку, де також всі складнощі виправдовуються «це все заради вашої безпеки».
Я не повинен в сьогоденний час бігати по вашим відділенням, збирати та розносити коронавірус, витрачати час, та інше.
Ситуація.
Я за допомогою застосунку створив дві віртуальні картки, ніяких перепон не було, поклав кошти та зробив певні операції, все було доступно. Так трапилося що відкатив телефон (в усіх банкових застосунках відновив користування) але Укргазбанк вимагає, увага, 4 цифри картки, та пін-код!!! Ви серьозно??? Це я в цифрове століття мав щоб не втратити доступ до своїх коштів, переписати на папірець данні своєї віртуальної карти??? Це ви називаєте «заради вашої безпеки»???
І саме цікаве що оператор не запропонував надіслати якесь контрольне повідомлення, електронну пошту, дівоче прізвище мами, а коротко та зрозуміло: «Вам треба з паспортом звернутись до найближчого відділення, це зроблено заради вашої безпеки».
А то що з 2014 року не у всіх є можливість навіть інтернет знайти, не те щоб по відділенням бігати, це вже забуто?
2. Зробити більш порядний та прозорий механізм руху коштів.
Те що ваш застосунок дуже довго не відображає здійснену операцію, то вже таке, можна не звернути увагу. Але певні подлянки треба прибрати.
Ситуація.
Поповнив карту монобанку з вашого рахунку на 4000грн. І нічого не помітив. тільки випадково, шляхом математичних підрахунків зрозумів що банк стягнув 25 грн. Стягнув то одне, може має право. АЛЕ, я перевірив всі повідомлення, електронні квитанції, НІ ДЕ НЕМА ЖОДНОГО СЛІДУ про стягування комісії!!! Просто на рахунку після операції не вистачає 25 грн.
Прошу, не треба відписок з поясненнями що десь там на останній сторінці в договорі дрібним шрифтом написано…
Просто зробіть порядними свої відношення з клієнтами. Є комісія, то майте сміливість про це повідомляти, чи як найменьш залишати свідчення про свої дії.
Заздалегідь вдячний за реагування.
Коментарі (1)
єОселя
Найцікавіше: у відділення анкету ніхто так і не передав, а менеджер заявила, що ніхто з заробітньою платою лікаря кредит нам на таку суму нам не оформить! Це дивовижно, соціальна програма для держ працівників, яким не видадуть кредит через встановлену державою обмежену зарплату… І це з урахуванням того, що сім'я складається з 2х працюючих осіб. (м.Київ 2023 рік)
Коментарі (3)
Всё
Коментарі (1)
Прозьба
Коментарі (1)
Отделение на Саксаганского 82
на касі. Працівник Оксана здивувала своїми навичками співпраці
Написати коментар
Банк підтримує шахраїв!
Також рекомендуємо власниці картки звернутись із заявою про вчинення кримінального правопорушення до відповідних правоохоронних органів, у компетенцію яких входить застосування належної правової процедури під час захисту Ваших законних прав та інтересів, а також проведення швидкого, повного та неупередженого розслідування. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні, можна оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу Департаменту кіберполіції Національної поліції України за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/. З метою збереження банківської таємниці інформація про клієнтів банку третім особам не розголошується.
Коментарі (1)
Раз через раз
Коментарі (1)
Не віддають валютний депозит
Коментарі (5)
Автопролонгация валютного договора
Коментарі (13)
Нет уведомления про блокировку
Коментарі (3)
Відкриття депозиту
Написати коментар
Озаглавлю, если дозвонюсь.
Коментарі (4)
Ужасно
Клиенты тут раздражают сотрудников, отрывая от более важных дел.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (1)
Я должен
Жулики ещё те)))
Написати коментар
Жахливі консультанти
Ваше питання вирішено по-суті — картку розблоковано.
Написати коментар
Банк не повертає валютний депозит
На третій день 25.01.2023 депозит видали частково (близько 40%) і сказали, що залишок депозиту видадуть лише при наявності валюти в касі, а її практично ніколи немає, так як клієнти не здають валюту в банк.
Після цього заявили, що валюта завозиться до відділення один раз на місяць і лише під замовлення для тих клієнтів, які відкрили депозит у їх відділенні.
Враховуючи те, що я відкрила депозит в іншому відділенні, я можу чекати повернення депозиту в валюті необмежений період часу.
Це повне порушення моїх прав клієнта банку.
Прошу відреагувати представників банку та терміново видати мені залишок валютного депозиту.
Коментарі (1)
Неможливо забрати депозит, працівники явно не на своєму місці
Коментарі (7)
Кредитка Домовичок
Просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши Ваші ідентифікаційні дані, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Написати коментар