×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.900 | 42.350 |
EUR | 43.500 | 44.250 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Благодарность отделению Укргазбана за хорошую работу.
Мы обслуживаемся в отделении Ивано-Франковск, ул. Шашкевича 1. Приятно удивлен скоростью работы и профессионализмом сотрудников. Отделение маленькое, не совсем оптимально все расположено, но иного способа размещения рабочих мест менеджеров, касс и др. скорей всего не было. Персонал периодически меняется, раз в 1-2 года, у меня всегда это вызывает некоторую настороженность — не люблю «менять специалиста, который меня обслуживает», но новые обслуживают не хуже старых.
В целом, приятно удивлен сотрудничеством с этим отделением. С Новым Годом, Укргаз!
Написати коментар
Жалоба
Ваше звернення буде детально розглятуто. Про результат Ви будете обов, язково повідомленні.
Написати коментар
жалоба
Написати коментар
Банк не идёт на уступки клиенту!
У меня автокредит. Погашаю всё вовремя по срокам. В начале была переплата. Так как погашали сумму больше, чем должны были. Не вовремя оплатили страховку из-за чего банк начислил штрафы.
Страховка была оплачена, я написала заявление на отмену комиссии, штраф погашен. Штраф отменён.
В следующем месяце банк опять требует оплату комиссии и не идёт на встречу! Почему я должна платить штрафную комиссию за два месяца, если страховку просрочили на один!
Написати коментар
Открытие карты без клиента,начисление комиссии !!!
Коментарі (1)
Отзыв о работнике отделения УкрГазбанка
Написати коментар
Спасибо за качественное обслуживание
Также благодарю кассира Никитенко Татьяну Владимировну за высокую скорость обслуживания.
Написати коментар
Обман с депозитом Карта PRO ЗАПАС
Коментарі (1)
Помогите вернуть деньги
Коментарі (1)
Жахливий, глючний онлайн-сервіс. Додаток неможливо поставити на телефон з Android 4.4.4
1. Іноді отримую кошти за СЕЗОННІ роботи на картку (назвемо її №1) цього банку, яка лише для цього оформлена. Відповідно, зазвичай більш ніж 6 місяців карткою не користуюсь. Тим часом знімаються кошти за обслуговування, і, якщо я правильно розумію (виправте, якщо не так?), картка блокується, коли йде «в мінус». Для зручності додав цю картку в «Приват 24» через «Додати картку іншого банку». Думав, тепер життя стане набагато зручнішим, і шукати рідкісні банкомати «Укргазбанку» не прийдеться.
2. Підприємство, на якому я зайнятий ПОСТІЙНО, планувало переходити на обслуговування цим банком. «Він же державний!». Добре, що не перейшло. Але картки нам видали (нехай це буде картка №2), а ми ними так і не користувалися. ПІН-код був втрачений, оскільки масовий перехід відмінився. Картка №2 від «Укргазбанку» просто лежала.
3. Почався черговий сезон СЕЗОННОЇ (вибачте за тавтологію) роботи, отримав першу зарплату на картку «Укргазбанку». Вона чомусь прийшла на інший рахунок… (Так і не зрозумів, чи це той, що пов'язаний з карткою №2, чи ні).
Думаю, що це або через додавання «картки №1» в «Приват 24», або з «несанкціонованим овердрафтом». Завантажити програму для Android версії 4.4.4 не вийшло, Play-маркет пише, що програма не сумісна з моїм пристроєм.
Пробував зайти на онлайн-банкінг, переказати між СВОЇМИ картками. Нічого не виходило, сайт взагалі якийсь дуже дивний і глючний. Браузер Firefox було оновлено, почищено, перезавантажено. Це не допомагало.
При відвідуванні відділення сказали, що картку заблоковано, а мені видали нову (нехай №1 версія 2), яка обійшлася в 50 грн. Перепитав співробітника банку, чи в мене більше нема інших карток? Інакше попросив інші видалити. Почув ствердну відповідь. Все добре, знову додав у «Приват 24», видалив при цьому звідти стару (№1).
4. Пройшов місяць. На СЕЗОННІЙ роботі сталася затримка з зарплатою. Картка «№1.2» знову втекла «в мінус». Прийшла через деякий час чергова зарплата, разом з затриманою… І знову на ішний рахунок. Програма на Android 4.4.4 так і не ставиться. Через онлайн-банкінг з комп'ютера переказати МІЖ СВОЇМИ на нещодавно отриману картку не виходить. Черговий раз оновлений Firefox не допоміг; лише з кількох спроб один раз все-таки вийшло частину суми переказати на «Іншу картку» (іншого банку).
Подальші спроби або призводять до помилок «Платіж не створено», хоча SMS з кодом підтвердження операції приходить, у вікно, що з'являється на сторінці, я цифри ввожу — і бачу «Платіж не завершено». Або неможливо вибрати у списку карток, з якої переказувати, мою картку з грошима (постійно при натисканні кнопки «Далі» форма оновляється таким чином, ніби я хочу переказати гроші з картки з «мінусом», я знову обираю правильну картку, воно знову скидає на ту що без грошей)…
У робочий час я не завжди можу потрапити до відділення, після роботи іноді встигаю… Скоріше за все, прийдеться знову витрачати свій особистий час, чергові 50 грн, і отримувати нову картку…
ВИСНОВКИ з досвіду:
+ Раніше я сам був задоволений роботою цього банку. Так, на відміну від «Приват банк», стягується щомісячна комісія за обслуговування, але приходять SMS про кожну операцію — чи то зарахування, чи переказ 1000 грн, чи покупка в магазині на кілька грн, чи невдала операція. В SMS зазвичай ще й пишуть залишок на рахунку.
+ В банкоматах, хоч їх і мало по місту, були різні куп'юри, аж до 10 грн.
— Але після історій з заміною картки, блокуванням, неможливістю скористатися власними коштами — відношення поступово змінювалося. Зателефонував вчора після 17 години на онлайн-лінію, за кілька хвилин (більше 5, не безкоштовно з мобільного) так і не дочекався відповіді живого оператора.
-? За перевірку балансу в банкоматах інших банків (без чека, звісно) знімається комісія (можливо, тут саме інший банк стягує, не знаю). Зняти гроші в банкоматах інших банків можна лише обмежену суму.
— Додаток на Android 4.4.4 не встановлюється, а той же «Приват 24» прекрасно працює, і оновлюється, і працює.
— Web-версія онлайн-банкінгу хіба що показує список карт та баланс, кілька останніх операції. Виконання будь-яких операцій з коштами дуже рідко закінчується успіхом… Пункти глючать, помилки видаються, іноді дивним чином спрацьовує…
В даному повідомленні намагатимемося зорієнтувати Вас з озвучених Вами питань:
1) Відповідно до політики безпеки Google мінімальною вимогою до Android є версія більше 5.
2) Якщо баланс по рахунку «йде в мінус», то карта дійсно блокується. В такому випадку використання рахунку (в тому числі поповнення) стає неможливим з використанням карти. При цьому рахунок залишається активним, зарахування коштів на рахунок є можливим через поповнення рахунку БЕЗ використання картки (внесення готівки через касу, зарахування третьою особою за реквізитами рахунку). Після того, як баланс по рахунку стає позитивним, картка розблоковується і стає доступною для використання.
3) Мережа банкоматів АБ «УКРГАЗБАНК» складає понад 700 шт. по всій території України. З переліком адрес розташування банкоматів можна ознайомитися на офіційному сайті банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/ru/contacts/terminals//.
4) У разі, якщо Ви забули пін-код від карти, Ви можете отримати новий пін-код. Для отримання пін-коду, Вам необхідно з номеру телефону, який закріплено за Вами. Як за клієнтом АБ «УКРГАЗБАНК», надіслати смс на номер 0670001199 з текстом PIN NNNN, де NNNN – останні 4 цифри карти.
5) У разі звернення по телефону цілодобової лінії підтримки клієнтів АБ «УКРГАЗБАНК» з мобільного телефону рекомендуємо використовувати для зв’язку номер 0 800 309 000 – дзвінки на даний номер телефону безкоштовні з усіх телефонів.
6) Веб-версія мобільного додатку не підтримується. Інші пропозиції, що стосуються оформлення інтернет-сторінки АБ «УКРГАЗБАНК», Ви можете надсилати на електронну адресу контакт-центру contactcentre@ukrgasbank.com.
7) З метою врегулювання питань стосовно зарахування коштів на «інший рахунок», рекомендуємо Вам звернутися у відділення АБ «УКРГАЗБАНК», в якому здійснюється Ваше обслуговування для отримання консультації.
Коментарі (1)
Укргазбанк вернул деньги
Огромное спасибо.
Написати коментар
Одесса
Этот банк давно пора закрыть.
Написати коментар
мошенники
Написати коментар
Сотрудничает с мошенниками
Коментарі (2)
Хорошее обслуживание клиентов. Хочу сказать спасибо
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Почему Укргазбанк бездействует?
И до сих пор мне ни денег не вернули, ни ответа никакого не прислали.
Что это за банк такой? Я в шоке.Верните мои деньги!!!
Написати коментар
Снятие денег с зарплатной карты Укргазбанк
Больше всего возмутило, что сотрудники банка говорили, что без проблем можно будет снять деньги у банков-партнеров (Ощадбанк и Приватбанк), а по факту это можно сделать при лимите 5 раз не более 1000грн. Это было в начале обслуживания. А сегодня даже не смог больше 1000 грн снять через приватбанк и 3 раза по 200грн через Ощадбанк. Пришлось остальные 4000грн переводить на личную карточку приватбанк и плотить дополнительно 40грн за снятие зарплаты. Какое-то издевательство над клиентами
Коментарі (1)
Серьезных претензий по работе нет
С оформлением трудностей не было, мне менеджер подробно рассказал о преимуществах карты, ответил на вопросы. Сама процедура оформления прошла быстро, непредвиденных моментов.
Преимущества карты для себя уже успела оценить. Одна услуга Fast Line чего стоит, плюс, доступ в зал ожидания Mastercard Lounge.
Поддержка работает неплохо, даже персональный менеджер есть, который помогает решать возникшие вопросы. Картой три месяца пользуюсь, пока все нормально.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Карточку пытались активировать 13 раз!
отправляли пару раз. НИЧЕГО… Потом менеджеры звонили в техотдел. Ничего. Потом сказали: «Идите домой и завтра попробуйте.» Завтра попробовала. И послезавтра попробовала. И через неделю попробовала. Снова пошла в банк. Снова менеджеры звонили в техотдел. Ещё пару раз
«подключали». Снова сказали :«Идите домой, если пин прийдет- позвоните скажете». Не пришел. Пришла третий раз в другое отделение банка, там менеджер тоже «помогал подключать» 13-й раз. К слову: каждая СМС-ка стоит 50 коп. Итого: потрачено 1 месяц времени, оплачено 13 СМС- ок и терпение лопнуло! Сняла в кассе по паспорту. Попросила закрыть счёт. В кассе выдали деньги и взяли заявление на закрытие счета. Через пол часа приходит смс о балансе: 1,66 грн. И расчетный счёт не закрыли. Ну что, снова идти в банк?
Коментарі (1)
Про податок з клієнта на власну недолугість
Велике «дякую» банку за комісію на вивід коштів на картки інших банків. Перш за все, що зроблено це без попередження! І саме тепер, в період виплати зарплат, коли всі власники зарплатних карток по звичці переводять отримані кошти на картки інших банків. Де є зручні сервіси, кеш бек чи хоча б можливість оплатити комуналку!
Тепер щоб оплатити компослуги потрібно знімати готівку і іти в касу банку? Чи все ж переводити в той же приват, але заплатити вам комісію за те, що ви не спроможні за роки зробити хоч якийсь онлайн банкінг? Жлоби
Написати коментар