Зняв у касі банку зі своєї картки свої власні 1200 євро. Банк списав 1240. Комісія 40 євро без всяких попереджень. Як пояснили в підтримці — це була міжнародна платіжна операція з конвертацією через долари.
ПОПЕРЕДЖАЙТЕ клієнтів!!!
Чи це зроблено навмисно, щоб заробити на незнанні клієнта? Тоді це вже шахрайство.
Курс валютв Укргазбанку на сьогодні |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.150 | 41.450 |
EUR | 45.500 | 45.950 |
PLN | 10.000 | 11.000 |
Всі курси банку |
Відділення Укргазбанку: Львів, вул. Стрийська, 98
Адреса:
Львів, вул. Стрийська, 98
Телефон:
+38 (032) 235-01-99
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, (каса: 09:00-17:00, Пт: 09:00-16:00), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Хочу подякувати працівнику вашого відділення Проць Марті. Була в мене процедура повернення грошей після адміністрації одного банку. Працівник оформила документи максимально швидко і професійно незважаючи на молодий вік.
Написати коментар
Ответ банка
17 березня 2023, 11:49
Доброго дня! Вдячні Вам за відгук. Сподіваємося на подальшу співпрацю.
Добрий день. 11.10.22 (15:56) я поповняла свій картковий рахунок через банкомат у відділенні Укргазбанку м. Львова по вул. Стрийській 98. Номер банкомата: АТМ 00614. Дуже важко було здійснити поповнення, бо банкомат сильно підвисав, брав і повертав кошти назад. Спробувала кілька раз окремими куп`юрами і в результаті із загальної суми банкомат зарахував тільки 1 купюру номіналом 500грн, інші ж купюри взяв та не зарахував — просто оновилась інформація на дисплеї — появилась стартова сторінка, якби й нічого не було і більше ніякої інформації не відобразилось, куди потрапили мої кошти, ні в мобільному додатку, ні чеку я не отримала тим більше.
Тоді я звернулась до спеціалістів відділення, розповіла, що кошти не зарахувались спочатку одній спеціалістці (пані Іванні, якщо не помиляюсь), вона мене направила до пані Марії, яка допомогла написати заяву на повернення коштів і сказала невдовзі очікувати дзвінка.
Іще перед тим, як скористатись банкоматом для поповнення, спочатку я хотіла здійснити цю операцію в касі (бо раніше ця функція ще не була доступною у бакоматі). Але через те, що забула свій пін-код, отримала тільки чек (час 15:33) про відхилення операції на дану суму. Та щоб не затримувати чергу пішла до банкомата.
Також мобільний додаток Еко-банк не завжди коректно відображає операції наприклад по зарахуванню, добре, що хоч можна завантажити виписку, де чіткіше.
Через 3 тижні зв’язавшись з пані Марією, вона повідомила, що коштів у банкоматному залишку не було виявлено і я маю право на написання повторної заяви.
18.11.22 я повторно другий раз написала заяву у п. Марії, яка порадила вказати меншу пошукову суму, що можливо більша ймовірність її знайти, оскільки я не можу дати гарантію, які точно купюри в мене взяв банкомат і не зарахував. Але факт, що банкомат погано працював — взяв кошти, не повернув і не зарахував!
У понеділок 21.11 (17:38) у мене був пропущений дзвінок від банку. Я зателефонувала наступного дня і співробітниця повідомила мені, що Марію відправили у відпустку на 10днів (хоча це не так важливо)і далі вирішенням моєї справи займатиметься вона.
25.11.22 я прийшла до відділення і Наталія Зварич показала на моніторі висновок із Києва по роботі бакомату, де був список проведених транзакцій. Але це було зашифрованим і не зрозумілим як для мене, так і для неї. Просто запевнила мене, що банкомат працював без збоїв, а якщо б таке було, то кошти б відразу знайшлися. На камерах відеофіксації, сказала погано видно… Питання: «Для чого такі камери?» І це у відділенні банку. Не кажучи вже про несправний банкомат, який пізніше виявилось, що часто ламається. Ніякого висновку того дня я не змогла отримати — сказали очікувати по ел. пошті біля 45 днів, або можливо й швидше, можливо довше. На гарячій лінії Укргазбанку теж вказали, що це залежить від технічного забезпечення. В НБУ також сказали чекати висновку.
Отож чекала. Телефонувала пані Наталії Зварич поцікавитись за процес. Вона сказала, що будуть проводитись ще глибші перевірки банкомата, бо після мого випадку також звертались люди на великі суми, писали заяви, але їх гроші знайшли і повернули на рахунки. Сказала, що у віторок (22.12.22) має бути майстер по банкомату. Зачекала очікувати ще перевірки. Десь 25 числа я зв’язалась, то п. Наталія сказала, що накладка з майстром, що вже після нового року буде. А 03.01.23 вона зателефонувала мені, повідомити, що до обіду був майстер, перевіряв банкомат, але нічого не виявив. Бо якщо б кошти були б, то у спеціальному відділенні -«тракті?» … Але висновок ніякий я не можу отримати. Щоб отримати, маю написати самостійне електронне звернення в Київ (ось це). Хоча згідно її слів, то відділення вже направляло мої заяви на розгляд у Київ і депертамент розглядав.
Не розумію чому все так заплутано і ускладнено. Йдеться про просту операцію. А таке враження, що клієнт сам має йти з власною відеофіксацією, бо як доказати, що банкомат поганий? І це не моя помилка. Звичайно, на майбутнє потрібно для страхівки все зафіксовувати самостійно, але в мене вже під певним сумнівом продовжувати бути клієнтом Укргазбанку.
Напередодні 10.10.22 у Львові та області були масові обстріли та вибухи, що позначилось по електроенергії і зв’язку — їх відсутності. 11.10.22 також половину дня були перебої. Але пані Наталія зазначила, що їх відділення на генераторі. Що збої в банкоматі неможливі і така моя ситуація вперше. Порівнювала мене з зовсім неадекватними клієнтами, або якимись марнотратами. Що в даному випадку зовсім не доречно, бо я йшла до банкомату (чи каси) з конкретною метою — поповнити свій рахунок, щоб скинути кошти за оренду квартири. А вже в останніх розмовах п.Наталія говорила, що від збоїв в банкоматі постраждали і інші користувачі, що він і раніше часто ламався, що банкомат є досить чутливим. За весь цей період — таке враження, що просто затягування часу, я не почула від спеціалістів конструктивної відповіді, то мене пані Наталія запевняла, що збої в банкоматі неможливі і співчувала (хоч співчуття зараз є кому виражати — постраждалим від війни наприклад, в першу чергу). То що збої все ж таки були і майстер можливо кошти знайде. Або віджартовувалась, що хіба, якщо отримають премію, п.Наталія або заступник, до якого я теж телефонувала, так би мовити виділять мені зі своєї заслуженої премії (вводячи мене у незручне становище, оскільки я не вимагаю грошей, а прошу коректно розібратись, вирішити та закрити дане питання. Можу собі уявити, якби на моєму місці був пенсіонер, або людина з обмеженими можливостями, чи наприклад взагалі не кожен може виділити час на таке тривале з’ясування. На Вашій гарячій лінії також говорили очікувати, що є випадки, коли кошти часто знаходяться.
Знаю, що у Приватбанку, Кредобанку такі питання вирішуються на протязі 2 діб. І як уже мені повідомили, що у Вас це залежить від тех.забезпечення.
Тому, звертаюсь до Вас, якщо Ви так впевнені в роботі банкомату, а за втрату своїх грошей несу відповідальність тільки я, бо слова працівника-завідувача відділення Наталії Зварич: «я не знаю, як ви ті гроші тикали-микали у банкоматі», прошу вислати мені висновок на мою електронну пошту. А щоб не ставити під загрозу свої кошти, для власної безпеки, роблю висновок, краще перейду на користування карткою іншого, більш надійного і впевненого банку. Адже з відгуків, я дізналась, що мій випадок не поодинокий, хоч дана ситуація в мене склалась вперше. І очевидним буде вибрати інший банк для користування. Розумію, що я не VIP-клієнт, та це розслідування (внутрішнє) триває рівно 3 місяці і ніякого толку. Сума для когось може й не велика, але ситуація дуже підозріло-дивна, навіть абсурдною мені здається.
Чекаю від Вас висновку, оскільки розгляд вже відбувався.
Ще з лютого 2022 року також стикалась з труднощами по комунальних платежах, де відбулись збої між ком. установою, банком і посередником, якого була помилка, як пояснили мені в банку. Кошти по оплаті послуг перенапрявлялись на інші рахунки (відбулась якась мішанина) і це тривало кілька місяців. Кошти хоч не пропали, але потрібно було ходити в жеки, теплоенерго і всі інші ком. установи писати самостійно заяви на перезарахування коштів з неактуальних чи недійсних на актуальні рахунки. Після цього я думала, що більше проблем з Укгазбанком у мене не виникне.
Коментарі (1)
Тоді я звернулась до спеціалістів відділення, розповіла, що кошти не зарахувались спочатку одній спеціалістці (пані Іванні, якщо не помиляюсь), вона мене направила до пані Марії, яка допомогла написати заяву на повернення коштів і сказала невдовзі очікувати дзвінка.
Іще перед тим, як скористатись банкоматом для поповнення, спочатку я хотіла здійснити цю операцію в касі (бо раніше ця функція ще не була доступною у бакоматі). Але через те, що забула свій пін-код, отримала тільки чек (час 15:33) про відхилення операції на дану суму. Та щоб не затримувати чергу пішла до банкомата.
Також мобільний додаток Еко-банк не завжди коректно відображає операції наприклад по зарахуванню, добре, що хоч можна завантажити виписку, де чіткіше.
Через 3 тижні зв’язавшись з пані Марією, вона повідомила, що коштів у банкоматному залишку не було виявлено і я маю право на написання повторної заяви.
18.11.22 я повторно другий раз написала заяву у п. Марії, яка порадила вказати меншу пошукову суму, що можливо більша ймовірність її знайти, оскільки я не можу дати гарантію, які точно купюри в мене взяв банкомат і не зарахував. Але факт, що банкомат погано працював — взяв кошти, не повернув і не зарахував!
У понеділок 21.11 (17:38) у мене був пропущений дзвінок від банку. Я зателефонувала наступного дня і співробітниця повідомила мені, що Марію відправили у відпустку на 10днів (хоча це не так важливо)і далі вирішенням моєї справи займатиметься вона.
25.11.22 я прийшла до відділення і Наталія Зварич показала на моніторі висновок із Києва по роботі бакомату, де був список проведених транзакцій. Але це було зашифрованим і не зрозумілим як для мене, так і для неї. Просто запевнила мене, що банкомат працював без збоїв, а якщо б таке було, то кошти б відразу знайшлися. На камерах відеофіксації, сказала погано видно… Питання: «Для чого такі камери?» І це у відділенні банку. Не кажучи вже про несправний банкомат, який пізніше виявилось, що часто ламається. Ніякого висновку того дня я не змогла отримати — сказали очікувати по ел. пошті біля 45 днів, або можливо й швидше, можливо довше. На гарячій лінії Укргазбанку теж вказали, що це залежить від технічного забезпечення. В НБУ також сказали чекати висновку.
Отож чекала. Телефонувала пані Наталії Зварич поцікавитись за процес. Вона сказала, що будуть проводитись ще глибші перевірки банкомата, бо після мого випадку також звертались люди на великі суми, писали заяви, але їх гроші знайшли і повернули на рахунки. Сказала, що у віторок (22.12.22) має бути майстер по банкомату. Зачекала очікувати ще перевірки. Десь 25 числа я зв’язалась, то п. Наталія сказала, що накладка з майстром, що вже після нового року буде. А 03.01.23 вона зателефонувала мені, повідомити, що до обіду був майстер, перевіряв банкомат, але нічого не виявив. Бо якщо б кошти були б, то у спеціальному відділенні -«тракті?» … Але висновок ніякий я не можу отримати. Щоб отримати, маю написати самостійне електронне звернення в Київ (ось це). Хоча згідно її слів, то відділення вже направляло мої заяви на розгляд у Київ і депертамент розглядав.
Не розумію чому все так заплутано і ускладнено. Йдеться про просту операцію. А таке враження, що клієнт сам має йти з власною відеофіксацією, бо як доказати, що банкомат поганий? І це не моя помилка. Звичайно, на майбутнє потрібно для страхівки все зафіксовувати самостійно, але в мене вже під певним сумнівом продовжувати бути клієнтом Укргазбанку.
Напередодні 10.10.22 у Львові та області були масові обстріли та вибухи, що позначилось по електроенергії і зв’язку — їх відсутності. 11.10.22 також половину дня були перебої. Але пані Наталія зазначила, що їх відділення на генераторі. Що збої в банкоматі неможливі і така моя ситуація вперше. Порівнювала мене з зовсім неадекватними клієнтами, або якимись марнотратами. Що в даному випадку зовсім не доречно, бо я йшла до банкомату (чи каси) з конкретною метою — поповнити свій рахунок, щоб скинути кошти за оренду квартири. А вже в останніх розмовах п.Наталія говорила, що від збоїв в банкоматі постраждали і інші користувачі, що він і раніше часто ламався, що банкомат є досить чутливим. За весь цей період — таке враження, що просто затягування часу, я не почула від спеціалістів конструктивної відповіді, то мене пані Наталія запевняла, що збої в банкоматі неможливі і співчувала (хоч співчуття зараз є кому виражати — постраждалим від війни наприклад, в першу чергу). То що збої все ж таки були і майстер можливо кошти знайде. Або віджартовувалась, що хіба, якщо отримають премію, п.Наталія або заступник, до якого я теж телефонувала, так би мовити виділять мені зі своєї заслуженої премії (вводячи мене у незручне становище, оскільки я не вимагаю грошей, а прошу коректно розібратись, вирішити та закрити дане питання. Можу собі уявити, якби на моєму місці був пенсіонер, або людина з обмеженими можливостями, чи наприклад взагалі не кожен може виділити час на таке тривале з’ясування. На Вашій гарячій лінії також говорили очікувати, що є випадки, коли кошти часто знаходяться.
Знаю, що у Приватбанку, Кредобанку такі питання вирішуються на протязі 2 діб. І як уже мені повідомили, що у Вас це залежить від тех.забезпечення.
Тому, звертаюсь до Вас, якщо Ви так впевнені в роботі банкомату, а за втрату своїх грошей несу відповідальність тільки я, бо слова працівника-завідувача відділення Наталії Зварич: «я не знаю, як ви ті гроші тикали-микали у банкоматі», прошу вислати мені висновок на мою електронну пошту. А щоб не ставити під загрозу свої кошти, для власної безпеки, роблю висновок, краще перейду на користування карткою іншого, більш надійного і впевненого банку. Адже з відгуків, я дізналась, що мій випадок не поодинокий, хоч дана ситуація в мене склалась вперше. І очевидним буде вибрати інший банк для користування. Розумію, що я не VIP-клієнт, та це розслідування (внутрішнє) триває рівно 3 місяці і ніякого толку. Сума для когось може й не велика, але ситуація дуже підозріло-дивна, навіть абсурдною мені здається.
Чекаю від Вас висновку, оскільки розгляд вже відбувався.
Ще з лютого 2022 року також стикалась з труднощами по комунальних платежах, де відбулись збої між ком. установою, банком і посередником, якого була помилка, як пояснили мені в банку. Кошти по оплаті послуг перенапрявлялись на інші рахунки (відбулась якась мішанина) і це тривало кілька місяців. Кошти хоч не пропали, але потрібно було ходити в жеки, теплоенерго і всі інші ком. установи писати самостійно заяви на перезарахування коштів з неактуальних чи недійсних на актуальні рахунки. Після цього я думала, що більше проблем з Укгазбанком у мене не виникне.
Ответ банка
13 січня 2023, 17:03
Добрий день! Мар'яно, з порушеного питання в Банку зареєстровано від Вас звернення за вх. №М-83. Наразі викладена Вами інформація аналізується. За результатами опрацювання Ви будете проінформовані на Вашу електронну адресу.
Цікавить питання — чому при списанні коштів з картки у вигляді комісій суми цих комісій не відображаються у виписках? Чому факт та суми здійснення таких операцій можна дізнатись лише контролюючи початковий і кінцевий залишок по карті? Для прикладу, початковий залишок на зарплатній карті Укргазбанку 110 грн. Здійснив переказ на кредитку Приватбанку 100 грн. Кошти в сумі 100 грн. поступили на карту Привату. У виписці Укргазбанку зазначено про видаток 100 грн. Однак, залишок коштів на карті Укргазбанку не 10 грн. (110−100), а 4,50 грн. У видатку сума 5,5 грн. не відображається. Тому, виникає питання — це крадіжка, чи що це. Чому не зазначити у виписці у видатковій частині 5,5 грн. — комісія за переказ, щоб не виникало питань? З розшифровкою. А то 5,5% від суми переказу це, як на мене, це дохіба …
Написати коментар
Ответ банка
23 серпня 2022, 17:46
Доброго дня!
Отримати виписку по власному рахунку, де буде зазначено комісії по проведеним Вами операціям, можна у будь-якому відділенні банку (ознайомитись з переліком відділень можна на офіційному сайті банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/).
В залежності від обраного Вами тарифного плану, стягується відповідна комісійна винагорода за здійсненні операції. Наприклад, у тарифному плані «ЗАРПЛАТНИЙ», комісія за переказ коштів з платіжної картки з використанням банкоматів, терміналів самообслуговування, сервісів інших банків/фінансових установ складає 0,5% + 5,00 грн. (п.п.2.2.1.1.). Про деталі обслуговування (розмір комісії тощо) можна дізнатися за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
На даний час, можливість відображення у виписці з мобільного додатку комісії по здійсненим операціям є однією із пріоритетних задач для реалізації. Тож, слідкуйте за оновленнями версій мобільного додатку «Еко-банк».
Отримати виписку по власному рахунку, де буде зазначено комісії по проведеним Вами операціям, можна у будь-якому відділенні банку (ознайомитись з переліком відділень можна на офіційному сайті банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/).
В залежності від обраного Вами тарифного плану, стягується відповідна комісійна винагорода за здійсненні операції. Наприклад, у тарифному плані «ЗАРПЛАТНИЙ», комісія за переказ коштів з платіжної картки з використанням банкоматів, терміналів самообслуговування, сервісів інших банків/фінансових установ складає 0,5% + 5,00 грн. (п.п.2.2.1.1.). Про деталі обслуговування (розмір комісії тощо) можна дізнатися за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
На даний час, можливість відображення у виписці з мобільного додатку комісії по здійсненим операціям є однією із пріоритетних задач для реалізації. Тож, слідкуйте за оновленнями версій мобільного додатку «Еко-банк».
Поганий банк. Львів, Стрийська 98. В 11:00 в касі банку відмовились продати 200$. Причому спред між покупкою і продажем був аж 1 гривня. Для чого Украіні такий банк. Не несіть гроші в такий поганий банк. Краще в банці тримати.
Написати коментар
27.03.2018 біля 15 год були з чоловіком в Укргазбанке (м Львів, вул. Стрийська, 98). Перше, що кинулося в очі — неохайність. Запитали у працівника, який проходив мимо, де консультують по теплих кредитах для ОСББ, вона каже в залі, а де той зал — не відомо, ми стоїмо в коридорі. Пішли самі наугад. Зайшли у відділ фіз.осіб, тут пощастило — піднявся з стільця працівник, завів у інший відділ. Там показали на працівника, який вальяжно сидів у кріслі. Він подав руку чоловікові, але візитки не дав, і як до мене звертатися — не запитав. Презентації щодо кредиту не відбулось. Добре, що ми вивчали питання щодо теплих кредитів і самі задавали питання. Друге негативне враження — некомпетентність працівника, коли я запитала щодо документів по відкриттю рахунка юрособи. Він хотів вести нас знов у інший відділ. Інший працівник, який час від часу підключався до розмови, все питався згадати, які документи потрібні для кредиту, але так і не дав вичерпної інформації, а можна було надрукувати список. В цілому, у ході розмови ми не відчули ніякої зацікавленості у новому клієнті та було відчуття, що попали у Радянський Союз (ніхто не хоче і не може ).
Коментарі (1)
Оформляли кредит на машину. Частину кредиту сплачено і вирішили закрити увесь кредит. Менеджер відправила знімати готівку в банкомат, в якому встановлено дуже малий ліміт. Безготівковий розрахунок менеджер не запропонувала. Коли ми звернулися до неї з проханням зробити безготівковий розрахунок, то вона байдуже подивилася на нас і продовжила писати смс в своєму телефоні. Було враження, що ми їй заважаємо.
Шановні українці, поважайте себе! Не користуйтеся послугами тих установ, де зневажливо ставляться до клієнтів.
Найгірший банк України. Не рекомендую.