Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
SievaNiklas 5 липня 2021, 13:10
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пушкінська, 7
Користуюся послугами банку кілька років. Не без проблем, але терпимо. З останнього з чим є проблема: після оновлення картки видали нову з чіпом і payWave. В минулій картці MC я при кожній оплаті через термінал вводив ПІН. При використанні payWave ПІН не запитує через правила Visa. Співробітник банку повідомила, що цю технологію відключити не можна. Тобто, якщо в мене вкрадуть картку, то спокійно зможуть купувати все підряд поки я не виявлю крадіжку і не заблокую картку.

Питання до банку: чому в тому ж monobank, Сбєрє і в багатьох інших банках можна відключити payPass/payWave, а в Укргазі — не можна?
Укргазбанк
Відповідь банку
14 липня 2021, 17:33
Добрий день!
Згідно вимог/правил міжнародних платіжних систем (МПС) Visa та Mastercard, всі нові платіжні картки емітовані УКРАЇНСЬКИМИ БАНКАМИ мають бути безконтактними.
Безконтактні платіжні картки оснащені спеціальним чіпом, який дозволяє здійснювати як безконтактні оплати, так і традиційні, із фізичним його зчитуванням.
Відключити функцію безконтактної оплати по фізичній карті неможливо.
Можливо лише відключити можливість безконтактної оплати токенізованими картками (GPay, ApplePay тощо ) за допомогою смартфонів, годинників тощо.
Smart98 3 липня 2021, 10:07
Добрий день. Вкотре доводиться знімати гроші в банкоматі вашого банку і знову проблеми. Банкомат, що знаходяться за адресою Біда Церква, Ярослава Мудрого 40 майже завжди пустий!!! Вже тиждень не можу зняти готівку! Прошу аналізувати клієнтопотік у центрі міста та вчасно проводити інкасацію банкомату.
Ще одне. Відділення за адресою Театральна 9 не працює у суботу!?! Правда?! А як же клієнти, які постійно працюють з пн по пт?! Ви про них подумали? Усі банки давно працюють 6 днів…
Схаменіться і включіться у роботу!!!
ValentynaH 30 червня 2021, 10:35
Банк покриває шахраїв. Коли відбуваються шахрайські дії з картами укргазу, банк просто відправляє до поліції. Дівчина на гарячій лінії кинула слухавку.
Проблема вирішена
YURIS64 22 червня 2021, 20:26
Відділення за адресою: Херсон, вул. Перекопська, 21
Укргазбанк херсонское отделение ул. Перекопская 21 по соглосованию с центральным офисом Киев перестал ОТДАВАТЬ ДЕПОЗИТЫ ПОСЛЕ их СРОКА ОКОНЧАНИЯ!!! ПОЗОР ЭТОМУ БАНКУ!!! Депозиты без согласия и предупреждения клиента!!! (начхать на клиентов !) лонгируются на новый срок. Инфо от клиента, что депозит будет забиратся после срока окончания, т. е. не должен больше лонгироваться, даже за несколько месяцев, банком и сотрудниками тупо ИГНОРИРУЮТСЯ! Если в день окончания заболел, не смог прийти, или вообще отсутствовал на территории Украины — все твои деньги лонгируются под 0% на новый срок. Беспредел от банка. МОШЕННИКИ. Будет жалоба в НБУ. ОБХОДИТЕ ЭТОТ БАНК СТОРОНОЙ. НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ ЕГО УСЛУГАМИ. ЗДОРОВЕЕ БУДЕТЕ.
Укргазбанк
Відповідь банку
20 липня 2021, 18:43
Добрий день.
За результатами здійсненого банком аналізу встановлено, що згідно підписаного Вами депозитного договору, передбачена автопролонгація. Це означає, що продовження строку зберігання коштів відбувається автоматично у випадку не витребування вкладником свого депозиту шляхом подання заяви про витребування депозиту, наданої до відділення банку у письмовому вигляді або за телефоном Контакт-центру 0-800-309-00-0, до дня закінчення строку зберігання коштів та за умови, якщо на момент закінчення строку зберігання коштів в Банку діє відповідний вид депозиту з можливістю автоматичного продовження строку зберігання коштів, згідно пп.4.4.3 Публічних правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_140721.pdf). Таким чином, при продовжені строку зберігання коштів (автопролонгація) за укладеним з Вами договором, банк діяв у рамках умов укладеного з Вами договору.
Проблема вирішена
Lizzz 17 червня 2021, 8:19
5354 6630 0359 5150 Шаталов карта мошенников😡 обратились в банк на гарячую линию так они даже разговаривать не захотели. Сказали обращайтесь в полицию пусть они официально дают запрос. ПОКРЫВАЮТ МОШЕННИКОВ! НЕТ НИКАКОЙ СЛУЖБЫ БЕЗОПАСНОСТИ
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 22 червня 2021, 15:11
Добрий день.
Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК». Одночасно з цим, враховуючи текст Вашого звернення, з метою захисту Ваших прав, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Проблема вирішена
01091970a 16 червня 2021, 19:05
Сьогодні при спробі входу в уже раніше авторизоване додаток Екобанк, яким я активно користувався до цього, мені раптово спливло віконце з пропозицією введення останніх 4 цифр моєї будь-якої карти, потім попросило ввести пін код до карти, ввів коректний пін код, додаток попросило змінити пін код в цілях безпеки через смс або звернутися до відділення банку, я спробував ввести 4 останні цифри вже інший свій карти і пін код до неї, додаток також попросило змінити пін код в цілях безпеки через смс або звернутися до відділення банку, я спробував. Я разгогінілся в додатку, пройшов заново авторизацію і додаток знову попросило ввести 4 останні цифри карти і пін код до неї, ввів коректний дані і додаток мені повідомило що мій акаунт заблокований і мені потрібно звернутися у відділення банку.
Перебуваю я в іншій країні, зрозуміло звернеться не можу і не зможу ще довгий час. Дзвонив оператору, оператор розповіла що я нібито ввів неправильний пін код до карти, інших варіантів як звернутися у відділення не знайшлося для мене, слухати про мої проблеми і тим більше вникати в них оператор не хотіла і сама завершила розмову зі мною, хоча я розмовляв максимально коректно.
Раніше також були проблеми в роботі з банком, при авторизації в додатку Екобанк банк надсилав в смс замість коду рядок символів приблизно такого виду «IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII» при зверненні до оператора мені сказали що це «зашифрований код» і для того щоб додаток його вважало сім карта з фінансовим номером повинна бути в телефоні на якому встановлено додаток, а також додатком должено бути дозволено читання смс. Проблема власне в тому що це єдиний банк який видає такі приколи, у всіх інших банках мені приходить код який я самостійно можу ввести в додаток. Я дуже обурився тому що банк вказує мені в якому телефоні я повинен тримати свою сім карту і вимагає давати дозвіл на читання моїх особистих повідомлень з додатком Екобанк.
Дуже засмучений таким байдужим ставленням до клієнта, а також неорієнтовність на індивідуальні потреби і проблеми клієнта.
У разі якщо проблема не вирішиться я прийду до відділення банку не за розблокуванням додатки, а з проханням повного закриття всіх рахунків, дуже звичайно засмучений що банку на мене нас …
Укргазбанк
Відповідь банку
21 липня 2021, 16:46
Добрий день!
Просимо Вас з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк в цілях безпеки для збереження клієнтських коштів. Додатково зазначаємо, що Банк може проаналізувати коректність наданої Вам консультації працівником контакт-центру – для цього просимо зазначити дату дзвінка та номер телефону, з якого було здійснено дзвінок.
ieg8812 15 червня 2021, 18:15
В АБ «УКРГАЗБАНК» 12/02 был открыт депозитный вклад на 4 месяца с ежемесячной выплатой %, для их зачисления предусмотрено выпуск банковской карты, по истечению 1,5 месяца — известий от банка нет. При личном обращении на отделении «неуравновешенный» главный экономист заявляет, что карта зависла и предлагает открыть другую за доп. плату (70 грн.), или ждите когда придет ранее заказанная. За 7 дней до окончания срока депозитного договора, карта так и не была изготовлена, потому что, как заявил очередной главный экономист: карты данного формата больше не выпускаются (это я узнала при личном обращении на отделении, так как на горячей линии такую информацию не предоставляют + спрашивают все паспортные данные и код, при том что данный разговор записывается и нет гарантии, что мои данные не будут использованные в других целях). Также депозитный вклад предусматривал автоматическую пролонгацию, если в течении 3 дней не написать отказ, соответственно я снова должна была идти на это отделение: выдали мне заявления, как будто сделали одолжение; сразу уточнила, будут ли деньги в кассе: сказали что закажут.
Итог, в день выдачи депозита нужную сумму никто так и не заказ.
Человек открывает депозит с ежемесячной выплатой для того чтобы потерять 0,5% от ставки, так как разницы никакой нет для АБ «УКРГАЗБАНК», так же вы не можете рассчитывать, что % начислят того же числа когда отрыли депозит. В этом банке это 5 число и частично! И если захотите их снять, как в моем случаи: милости просим на отделение к экономисту, а потом в кассу и то не факт что выдадут, так как в условиях четко написано карточный счет!
После того как банк стал государственным, обслуживание просто отвратительное. Хамят, на вопросы отвечают из-под палки. Это они клиентам делаю одолжение обслуживать их, а не наоборот! О дальнейшем сотрудничестве с данным банком, особенно с отделением № 5 г. Киев, Проспект Гагарина 6 и речи быть не может.
Отвратительный банк!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
20 липня 2021, 18:19
Добрий день.
За результатами аналізу Вашого звернення встановлено, що кошти Вами отримано в день закінчення депозитного договору (15.06.2021) в повному обсязі.
Проблема вирішена
grigoriy2007 10 червня 2021, 20:10
Відділення за адресою: Херсон, вул. Перекопська, 21
Добрый день. Хочу написать отзыв об этом банке. Вроде бы он государственный но… У него свои правила. Работал на предприятии пришел зарплатный проэкт и всех обязали подписать с этим банком договор. К зарплатке был привязана кредитная карта домовенок пришлось взять. Сначала пользовался без проблем. Вовремя погашал проценты и кредит. Потом началось. Непонятные списания с зарплатной карты. Напрягся не только я, но и руководство предприятия. Срочно решили менять банк. По условиям договора со стороны банка не соблюдаются условия. Подняли процентную ставку по кредиту каждый месяц звонят. Наезжают. Мотивируют тем что нацбанк поменял условия. Творят что хотят. Умоляю всех кто сталкивается с финансовыми проблемами обходите этот банк в ковычках стороною.
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 11 червня 2021, 10:35
АБ «УКРГАЗБАНК» готовий Вам надати роз`яснення щодо списань коштів з Вашого рахунку, а також проаналізувати дзвінки працівників банку на Ваш номер телефону щодо погашення заборгованості. Для цього нам потрібно ідентифікувати Вас як клієнта Банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши питання, на які Ви бажаєте отримати відповідь/роз`яснення, одним із способів:
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки банку за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99.
— через форму зворотного зв’язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
marinakoshe3006 4 червня 2021, 20:18
Була відкрита карта Домовичок, був кредитний ліміт. У зв’язку з сімейними обставинами, нажаль, не змогла вчасно заплатити за кредитною картою. Але, одного разу вирішила погасити все і закрити рахунок. Звернулася у відділення банку, мені сказали точну суму до сплати та оплатила у касі. Підписала документи по закриттю рахунку. Ну все, думаю я Але ні, ввечері приходить повідомлення що відбулося списання суми,і не маленької. Наступного дня, звоню на гарячу лінію, а мені кажуть так як рахунок не закритий можливо вам нарахували за обслуговування, зверніться у відділення. Зателефонувала на відділення, мені кажуть зверніться на гарячу лінію. Говорю що мені треба вияснить що то за сума така скажена. І уже ввечері мені телефонує спеціаліст з яким я закривала рахунок і каже, що то нараховані відсотки по невиплаті кредиту, вона цього не бачила бо це зовсім інший рахунок. Я була в шоці, як так вийшло. Якби я не звернулася у відділення то можливо про це і не дізналася б. Думаю банку потрібно над цим працювати. І якщо навіть нараховують відсотки то це треба робити за одним рахунком.
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 7 червня 2021, 11:51
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію та надати офіційну відповідь. Для аналізу нам потрібно ідентифікувати Вас як клієнта Банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв’язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99.
Проблема вирішена
liseyeva 3 червня 2021, 16:38
Внесла обязательный платёж +1000 сверху. Горячая линия говорит что я в просрочке, переключили на отдел по работе с просроченной задолженностью. Некий Влас Виталиевич разговаривал со мной таким тонном, как будто я украла как минимум миллион у государства. Сказал что у меня просрочка 21 грн. На мой вопрос как вышла просрочка если я должна была внести 1900, а внесла 3000 он послал меня на отделение разбираться и попытался положить трубку. На моё замечание, что по стандартам обслуживания он не может положить трубку не решив мой вопрос, он посмеялся и спросил с чего я это взяла. При этом это не первый раз такое отношение к клиентам. До этого оператор колцентр вместо того что бы выслушать мою проблему и решить её, в унисон со мной, монотонним тоном зачитывала законы Украины. Может руководству стоит обратить внимание на манеру их персонала общаться с клиентами?
Проблема вирішена
Godofthegods 30 травня 2021, 7:06
Обратился 30.06 около 6:20 утра, для простейшего вопроса по карте потребовали все данные, ФИО паспорт код и прочее, сотрудники банка неправильно указали мой адрес на что я был отправлен в их прекрасное отделение, на вопрос где на левом берегу в моем городе оно есть ответ я не получил типо иди сам смотри, девуша представилась как Анна, так же долго не хотела оформлять жалобу уговаривал минут 5, и опять зачем-то она начала проводить верификацию, у вас что жалобу на ваш банк только клиент может? если ты не клиент банка то тебе можно хамить и игнорировать получается. Ну и естественно она бросила трубку в первом диалоге после просьбы таки посмотреть где отделение, видимо про интернет в этом банке до сих пор не знаю, а сотрудники им не умеют пользоваться. Что говорить о каких то более сложных моментах, функционала в банке 0, если б зарплатная карта удалил бы и забыл, тут не то что 1 надо -2 ставить не идите в этот банк по своей воле никогда есть намного лучше банки.
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 3 червня 2021, 9:17
Добрий день, Ілля Володимирович!

У відповідь на Ваше звернення від 30.05.2021 щодо обслуговування у контакт-центрі, висловлюємо свою вдячність за Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в АБ «УКРГАЗБАНК» (далі — Банк). Банком проаналізовано та враховано надану Вами інформацію.

З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Яна Иванцив 18 травня 2021, 15:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Інститутська, 15/5
Сегодня пришла в Укргазбанк, что возле Кабмина. На кассе отказали в операции пополнения карты по номеру. Что за бред? Везде можно пополнить хоть свою, хоть чужую. Я не смогла пополнить карту мужа.
Терминалов их нет, даже в отделении. Самый ужасный банк!!! Они не компетентны даже в своей работе: уточнила, какой процент за пополнение карты снимет этот банк, она ничего не знает!
Наверное, по объявлению и непонятно как сотрудников набирали туда!
Укргазбанк
Відповідь банку
Ukrgasbank 9 червня 2021, 14:19
Добрий день! Банком проаналізовано описану Вами ситуацію. У відділенні Банку існує можливість поповнення карти третьої особи за наявності ідентифікаційних документів платника. Відсутність у Вас ідентифікаційних документів (паспорт, код) унеможливило здійснення Вами операції у відділенні Банку.
s1950 16 травня 2021, 15:51
16 травня звершив ряд покупок в сфері медзакладів, але чомусь на шостій покупці мені було відмовлено у користуванні моєю платіжною карткою PRO запас, хоча встановлений ліміт через ЕКО банк був 5000грн. на 10 платежів.
При телефонному зверненні до горячої лінії Укргазбанку для вияснення причин відмови в обслуговуванні моєї платіжної картки співробітник гор. лінії Яна Андріївна Багнюк (так вона мені відрекомендувалась), дуже не корректно повелась до людини літнього віку, так і не надавши чіткої відповіді на поставлене питання. Але на мій повторний дзвінок відгукнулась Марина (на жаль не запитав її прізвища), яка чітко і дуже корректно відповіла на мої запитання. Тому прошу пані Марії винести подяку, а цій, навіть не знаю як краще висловитись аби не образити людину, але я думаю що ви зрозуміли, що я мав на увазі та гадаю що ви зробите правильні висновки щодо вказаної особи Яни.
На цьому прощаюсь та на все добре.
buh2019 5 травня 2021, 16:12
Обратились в банк за ипотекой. Работник банка не смог зарегистрировать от нас заявку по причине отсутствия оценки недвижимости. Оценку проводит аккредитованный банком оценщик и эта услуга стоит около 5000 грн. И все это даже до предварительного решения о выдачи ипотеки. Может Укргазбанк считает 5000 грн. не очень-то большими деньгами, которые можно отдать за услугу в дальнейшем возможно и не нужную.
Проблема вирішена
Nataliaboer 25 квітня 2021, 20:51
Хотели взять ипотеку на покупку квартиры. Кредит на всю сумму был одобрен банком. После чего оценщик банка оценил квартиру на 12000$ дешевле. Продавец продаёт квартиру за 45000$, а банк даёт 33000$. Что это за оценка такая? Со слов оценщика не принимается во внимание техника, мебель и а/отопление. Но продавец же за это деньги тоже хочет получить. Когда дают кредит на технику в магазине, то дают столько денег, сколько она стоит в магазине, а не во сколько оценил её банк. Почему работники банка не предупреждают, что оценка банка будет значительно отличаться?! Они же знают, не первый раз. Это чтоб мы искали другую квартиру и опять платили за оценку?! Банк не хочет давать ипотеку?!
moroz133 20 квітня 2021, 14:45
звертались у відділення 395 у м. Києві, перед оформленням кредиту. За тобою всі бігали і вибачте за вираз в одне місце трохи не цілували. на всі питання відповідали і по телефону і так.
після оформлення кредиту, всі працівники вічно зайняті, не дозвонитись, а коли приходиш то повинен чекати мінімум годину, хоча клієнтів ні у кого немає. на питання коли приймете — я зайнята (ий). Начальник відділення Шевченко С. В. ходить наче пан, руки розводить нічого допомогти не може.
Це взагалі нормально ?? У вас після оформлення кредиту до всіх таке відношення?
Укргазбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 19:00
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію та надати офіційну відповідь. Для аналізу нам потрібно ідентифікувати Вас як клієнта Банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
naychnyi 19 квітня 2021, 13:48
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 165/5, корп.5
сколько серий в этом банковском детективном романе будет не знаю. пока пережил две. вобщем радостно пользуюсь банковской зарплатной картой. расплачиваясь везде и всюду не теряя бдительности с помощью приложения экобанк. и таки не зря. расплатившись картой на 195 грн. заглянул в приложение. и вот просто исчезло ровно шесть тысяч. эта магическая цифра мне известна. ну и сразу забил тревогу по горячей линии. это бесполезно. деньги исчезли и никто незнает куда. ибо не было ни каких операций на эту сумму. да и лимит карточки бы не позволил так сразу снять такую сумму. вообщем магия. пришлось в срочном порядке ехать в ближайшее отделение на московском проспекте 144. вообщем распечатав мои финансовые действия девушка оператор пришла к выводу. я снял в прошлом году 3ноября 1000 и 5000 и банк до 15.04.21. думал как бы у меня эту сумму снять. и таки снял втихаря. хуже того.это не газбанк как оказалось, а мегабанк. вручили мне распечатку.пару бланков заявлений и послали искать деньги. и тут я решил воспользоваться старой историей с этой магической цифрой и позвонил Оксане из отделения на космической. она уже работает на Гагарина 144. но это не помешало меня внимательно выслушать и с каким то оптимизмом меня успокоила. мол сейчас разберемся. я ей на вайбер выслал скриншоты денежных операций. периодически мне перезванивала узнавая разную информацию. наверное полезную для банка. связывалась с Киевом… итог. таки нашлись деньги. опять какой то глюк в платёжной системе мегабанка. получается что у меня не спрашивая. любой банк может скамуниздить деньги и если зазеваться и не обратиться за помощью к компетентным работникам своего банка. то можно долго и безнадёжно искать свои деньги. второй раз у меня. у нас. получилось. спасибо Оксане. но будет ли третья серия ,? поживём увидим.
Укргазбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 18:10
Добрий день! У разі виникнення подібних ситуацій повідомляємо, що, окрім відділення, Ви можете зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
anton11123 19 квітня 2021, 10:54
протягом останнього тижня неможливо оплатити комуналку та перевести гроші з додатка Укргазбанку.
дзвонили на гарячу лінію, відповідь: «У вас поганий інтернет». скажіть будь ласка як на 5 телефонах може бути поганий інтернет? плюс ще підключення через вай фай було.
не рекомендую!!!
самий жахливий додаток із всіх якими я користувався
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Leonid Leonidovich 15 квітня 2021, 16:07
Самый ужасный банк, с которым сталкивались. Не рекомендую. Особенно в Бердянске. У жены был депозит. Вчера закончился срок действия. За три дня до этого позвонили ей и она сказала что не будет продлевать и будет снимать наличные. Пошла в банк на следующий день после окончания срока действия депозита за наличными. Прийдя в Укргазбанк, ей сказали что депозит продлен автоматически и не просто продлен, а на ужаснейшие условия продлен. И при этом сделали ее виноватой что она сама не побеспокоилась о заказе наличных. Просто ужаснейший банк. Ни кому из друзей и знакомых не советую.
Укргазбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 16:23
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію та надати офіційну відповідь. Для аналізу нам потрібно ідентифікувати клієнта Банку. Просимо клієнта Банку зареєструвати звернення (скаргу), одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
LanaRzh 14 квітня 2021, 22:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Єреванська, 1
17 лет ипотека не снята, укргазбанк морочит голову уже 2 недели. Кредит выплатила в полном объёме. Банк ссылается на утрату документов и счетов. Как в такой ситуации можно говорить об адекватном обслуживании и работе банка. Срывается важная сделка по недвижимости из-за того, что банк не может взять ответсвенность за свои действия и сделать то что положено по закону. Кредитный договор #309 от 21 ноября 2003 года.
Укргазбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 17:29
Добрий день! Ваше питання розглядається Банком – звернення, зареєстроване Банком 01.04.2021 за вх. №К-926. Відповідь буде надано Банком в строки, визначені чинним законодавством.

Курс валют в Укргазбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝