Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 2 лютого 2023, 13:07
Эпизод 1: По тарифам Very Card — «Переказ з картки на картку через систему ТАS2U та різні сервіси (P2P тощо) — Власні кошти -10-ть разів на календарний місяць — не тарифікується!»
Пытался перевести на другую карту все свои деньги в приложение Tas2U пишет «недостаточно средств для проведения операции».
Эпизод 2: Пополнил свою карту под открытие депозита, нужная сумма на карте — но депозит невозможно открыть непонятно сколько времени ждать, и поддержка некомпетентна, говорит что нужно пробовать на следующий день, хотя при пополнении карты утром — депозит получается открыть вечером.

Банку было бы неплохо навести порядок, информативность приложения Tas2U нулевая, хотел пополнить карту по расчетному счету карты, но где его найти — хрен знает…

оченка 3 — так как продукты привлекательные — но вот качество сервиса — мобильного приложения — на уровне дна…
Таскомбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 19:08
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Дійсно, відповідно до тарифів карти, 10-ть переказів на календарний місяць – без комісії.

Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U — відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:

• пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».

Звертаємо увагу, що здійснити відкриття депозиту в додатку можливе тільки після фактичного зарахування коштів на карту.

Фактичне відображення коштів на рахунку залежить від способу зарахування коштів на карту.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Проблема вирішена
Юрій Лук`янов 20 січня 2023, 8:07
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 22
Вчора відкрив 2 карти у банку грн і дол для конвертаційного депозиту. У відділенні все було чемно і доброзичливо. Перевів суму на карту з іншого банку, гроші з’явились відразу, відкрив депозит. Сьогодні прийшло повідомлення про списання комісії за використовування кредитною лінією. На Г Л кажуть що це овердрафт, типу гроші зарахувались набагато пізніше. Так чого ж банк їх показує в додатку, якщо насправді грошей ще немає. Як на мене це звичайне шахрайство з боку банку. Ось таким виявилося моє знайомство з ТАС (((
Таскомбанк
Відповідь банку
23 січня 2023, 14:23
Добрий день!

Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
Полезный комментарий
Юрій Лук`янов 30 січня 2023, 15:23
Банк вирішив питання. Гроші повернули.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
skullik 18 січня 2023, 16:55
перекидывал деньги внутри банка с карты на карту дебетные. Сняло 20грн + 1.5 процента. Позвонил в колл центр думал мож глюк. Оператор сказал что комиссию которую я видел в приложении с надписью «Комиссия «0.0 грн Это на самом деле не комиссия, а только часть комиссии. Полная комиссия состоит из тайной (1.5%+20грн) и открытой 0 грн, а снимется сумма тайной и открытой.
Ругаться не люблю.

З. Ы. Жалко банк норм был. Да и судя по биографии правления вроде норм люди. Но помоему Серега забил, а менеджмент за качество не отвечает. Спросил как-то за ЗП у экономистов и рельно ужаснулся. Крепитесь ребята. И присматривайтесь где что плохо лежит. Бабло победит зло))))
Таскомбанк
Відповідь банку
19 січня 2023, 13:13
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.

Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
zig4free 15 січня 2023, 21:54
Что-то не то с с поддержкой и компетентностью.

Обслуживаюсь в банке давно и про уровень компетентности уже давно знаю, оно того…

Сегодня очередной раз убедился, что в банке ни чего не меняеться.

Сегодня утром пополнил должным образом карту (через приложение tas2u — должно пройти по счету в течении часа!) и пробовал открыть конвертационный депозит — в 9 утра открыть депозит не получилось — в 12 тоже не получилось, позвонил в поддержку — с начала сказали что я конвертационный депозит не правильно открываю… (через обмен валют + выбрано было через открытие депозита — поддержка считает это неправильным…), через открытие депозита под покупку валюты тоже пробовал — тоже не получалось… ну поддержка сказала попробовать в понедельник после 9 утра…

Попробовал открыть конверт-депозит около 19−00 — ПОЛУЧИЛОСЬ!!! Шо было сложно дать нормальную консультацию — а не на «отъ№бись»? Ну да тормоза с процессингом — но можно про это корректно сообщить? Ну в место 1 часа по счету зачисления проходят с задержкой — но ждать до следующего дня — после 9 пробовать — когда по факту получается в день до 19−00???

Вывод:
1. или поддержку ограничивают в возможностях — не информируют должным образом.
2. либо поддержка работает на «от#$сь…

В общем банк продолжает держать «марку»…

такое себе…
Таскомбанк
Відповідь банку
16 січня 2023, 14:13
Добрий день.

Дійсно, відкриття депозиту в додатку можливе тільки після фактичного зарахування коштів на карту.

Якщо здійснюється переказ на картку через TAS2U (з картки іншого Банку на картку ТАСКОМБАНКу) — фактичне відображення коштів на рахунку можливе протягом 7-ми робочих днів.
Якщо здійснюється переказ на картку через TAS2U (з картки ТАСКОМБАНКу на картку ТАСКОМБАНКу) — фактичне відображення коштів на рахунку залежить від часу здійснення операції:
• з 0:00 до 15:00 після 16:00 поточного робочого дня;
• з 15:00 до 17:00 після 18:00 поточного робочого дня;
• з 17:00 до 00:00 на наступний робочий день.

Придбати безготівкову валюту в TAS2U (якщо це моб. версія) можливо через функцію «Обмін валют» або в розділі «Депозити» обрати «Обмін валюти на депозит».

Для того, щоб перевірити інформацію щодо консультації оператором – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер телефону, в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Оксана Копинец 3 січня 2023, 20:51
За деякі категорії покупок Таскомбанк обіцяє кешбек. З початку війни програму кешбек в банку було призупинено, але 02.01.2023 мені прийшло дивне повідомлення, про списання нарахованих, але невикористаних коштів по кешбеку, при тому що в додатку TAS2U постійно відображалися нулі по кешбеку.
У мене питання, невже не можна відправити повідомлення клієнту, що такого-то числа в нього буде списання коштів, як наприклад роблять мобільні оператори, та інші поважні компані, які дійсно хочуть заохотити клієнтів.
Не розумію, навіщо приховувати інформацію?
Таке враження, що Таскомбанк рекламуючи кешбек, насправді не зацікавлений його виплачувати.
При тому, що 23 грудня в мене було знято 20 грн. за GSM banking!!!
Дуже розчарована таким підходом. Вважаю це неповага до клієнтів.
P. S. (До відома Таскомбанку — повідомлення в Viber безкоштовні).
Таскомбанк
Відповідь банку
5 січня 2023, 15:53
Добрий день.

Інформуємо, що відповідно до тарифів передбачене автоматичне підключення послуги інформування при оформленні поточного карткового рахунку з використанням електронних платіжних засобів.

Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Дійсно, о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».

З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).

Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНКОМ було реалізовано відправку повідомлень щодо необхідності виплати нарахованих бонусів.

Інформуємо, що повідомлення про необхідність виплати кешбеку було відправлено Вам в Viber 28.12.2022 року.
В Каменец- подольском одно отделение, на вопрос о депозитах единственный менеджер ответить не может, информ материалов по депозитам нет в отделении от слова совсем. Открыть карту тоже проблема — на сайте бесплатная есть, в отделении менеджер говорит нет мы таких не открываем. Кто врёт??? Странные ощущения от банка
Таскомбанк
Відповідь банку
4 січня 2023, 19:37
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Звертаємо Вашу увагу, що Ви маєте можливість відкрити картковий рахунок або депозитний вклад в ТАСКОМБАНКу без комісії.

Вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та контактний номер телефону в особисті повідомлення, з метою здійснення аналізу ситуації, що виникла при Вашому зверненні у відділення Банку.
Проблема вирішена
Maksym Solomko 27 грудня 2022, 17:50
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Д. Яворницького, 105
На це чергове відділення, № 77, замовив видачу валюти з депозиту izibank. Десь об 11:30 був на місці. Фізосіб обслуговували два менеджера, інші три менеджерів обслуговують ФОП/юросіб і вони були всі вільні. Своєї черги я чекав годину, щоб отримати меморіальний ордер на зняття замовлених депозитних коштів і сплату комісії. Протягом цієї години обслуговували ці два менеджери тільки двох клієнтів! Як виявилося у відділенні поганий Інтернет. Для чергового відділення це неприпустимо!

Я робив замовлення на отримання готівкової валюти 12 грудня, щоб 27−28 грудня її отримати. У касі мені видали долари, 2/3 частина з них 96−99 року випуску й мали візуальні елементи, що вони не в ідеальному стані. Якимось дивом мені вдалося одну з найзношених купюр замінити, оскільки в касі не було доступної готівкової валюти.
У касі іншого банку цю валюту прийняли без зайвих проблем. Але інші банки намагаються виплачувати грошові кошти з депозитів купюрами або новими, або в ідеальному стані.
Я також є клієнтом ТАСКОМБАНКу й чим більше я намагаюсь співпрацювати з банком по різним продуктам, тим більше в мене враження таке собі + дуже багато продуктів можна оформити тільки у відділенні.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 14:16
Добрий день.

Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.

Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, два менеджера обслуговували Клієнтів фізичних – осіб.
Дійсно, інші менеджери обслуговують ФОП/Юр. осіб.

У Дніпровському відділенні №77 не спостерігається проблем з інтернетом, підключені два провайдери які надають послуги зв’язку.

Звертаємо увагу, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Юрій .. 22 грудня 2022, 21:38
Відділення за адресою: Київ, вул. М. Тимошенка, 21
Просто пробите дно.
Відповіли, що оригінал паспорту на ІПН для зняття з каси. ІПН це взагалі маразм.
Тобто, закон України про визнання єлектронних документів ії якась фігня дня них.
На прохання написати письмово відмову з підписом та печаткою — відмомили.
Повне дно.
Таскомбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 14:07
Добрий день.

Інформуємо, що використання є-документа з додатку «ДІЯ» для цілей ідентифікації Клієнтів в період дії воєнного стану не передбачено нормативно-правовими актами НБУ.
binod 21 грудня 2022, 13:47
Відділення за адресою: Харків, вул. Котляра, 8/10-А
Крайне не доволен работой отделения. Очень долго оформление депозита, включая проверку на публiчных осiб. Большая очередь в одну кассу, где сомнительной наружности человецы покупают монетки по пол часа, пенсионеры получают проценты и туда же оформления. При этом вторая касса стоит пустая, а девочка в кассе зашивается. В итоге, посещение отделения занимает пару часов! Хорошо хоть генератор есть.
Таскомбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 14:07
Добрий день.

Дійсно, можливо, під час Вашого звернення до відділення Банку була велика черга, але наші спеціалісти роблять все можливе для того, щоб максимально швидко обслуговувати Клієнтів.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дана інформація була передана до підрозділу банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Проблема вирішена
Roman976 17 грудня 2022, 14:30
Приховані комісії в додатку, працівники які нагло брешуть
Мене цей банк кинув на 1400 грн
А на скільки кине Вас?
Таскомбанк
Відповідь банку
18 грудня 2022, 14:23
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.

Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Проблема вирішена
Богдан Зінченко 29 листопада 2022, 14:12
Відділення за адресою: Київ, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Звернув увагу на новий продукт банку Very card. Вирішив оформити. 25.11.22 через колл-центр уточнив чи працює відділення по Курбаса, 5в. Сказали так, світло є, звертайтеся. Через годину (± в 15:30) приїхав, зачинено. Повторив візит 28.11.22 вранці. Два менеджери без клієнтів. Звернувся. З незадоволеним виглядом (суб'єктивна моя думка) отримав відповідь що така карта існує, але вони її не оформлюють, я маю це зробити сам через застосунок в смартфоні. Я знаю що це неможливо, пропоную мені в цьому допомогти, отримую пропозицію самостійно телефонувати в підтримку.
Підтримка повідомляє що карту оформлює саме відділення в віртуальному вигляді і прив’язує до мого застосунку менеджер банку. Оформив звернення з цього приводу.
Сьогодні, 29.11.22, отримав дзвінок з колл-центру. Вибачились. Повідомили що бачать в базі факт дзвінка мені з відділення (не було). І розказують що 25.11 нібито все працювало, тобто зробили з мене дурня.
ОК. Епопея триває…
Таскомбанк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 10:39
Добрий день.

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Нам прикро, що під час звернення в ТАСКОМБАНК склалась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Проблема вирішена
Anton Vradii 29 листопада 2022, 1:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Межигірська, 3/7
С сентября не могу закрыть карты в этом банке и его необанке, поддержка заявления не видет, в отделении на Межигорской говорят, что все подписанно. Сегодня уже пришлось на сайте НБУ подавать жалобу и надеюсь там помогут решить вопрос. И еще передают в УБКИ несуществующие кредитные лимиты. Хорошо хоть счет ФОПа смог закрыть, а то даже там в минус вгоняли по счету без оборотов. Никому не рекомендую связываться
Таскомбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 17:09
Добрий день.

Викладена Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.

За результатами перевірених даних інформуємо, що від Вас у відділенні ТАСКОМБАНКу були прийняті заяви на закриття рахунку фізичної-особи підприємця, який було відкрито в ТАСКОМБАНКу та заява на закриття рахунку, що було відкрито в ІзіБанк.
Bohdanenko 21 листопада 2022, 11:08
Відділення за адресою: Київ, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Я довго користувався цим банком, все ± було добре, коли реєструвався, мені дали додатково кредитну карту з кредитним лімітом в 5000, часто мені вона допомагала, я вчасно все гасив, мені пояснили в банкі що протягом 2 місяців за договором не будуть накопичуватись відсотки, але знімались завжди якісь гроші незначні, але я не звертав на це уваги, бо нічого просто так не буває, думав нехай знімає, але не так давно я вирішив все погасить і хай би собі ліміт був на всякий випадок, але буквально через пару днів почали знімати якісь відсотки, потім за онлайн банкінг, знову відсотки, в країні і так війна, грошей немає, так нас наші ж і обкрадають, ще й звернувся до онлайн оператора Анни пояснивши що немає зв’язку щоб зателефонувати і можливості попасти в відділення, але вона некомпетентна вирішувати якісь проблеми. Мене звуть Богданенко Євгеній Вадимович, 25.06.2001
Таскомбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 19:25
Добрий день.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер карти у форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
liderprice 16 листопада 2022, 13:17
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 32
Решили с женой открыть 2 депозита (гривневый под валюту) в Таскомбанке. Так как мы работаем, то предварительно набрал на горячую линию, подробно ознакомился с условиями размещения и главное, ПОЛУЧЕНИЯ СРЕДСТВ. Консультант все подробно рассказал, заверил, что при окончании срока размещения, позвонив им, мы сможем заказать деньги ИМЕННО В ВАЛЮТЕ и без проблем получить их в отделении г. Харьков. Нам предложили записаться на время, что мы и сделали, на 10−05, Харьков, пр-т Науки 32. Вот тут все и началось!!!
Зайдя в отделение, несмотря на 2 пустых стола, нам сказали подождать, «вас вызовут». Конечно, я сказал, что немного спешим, что мол записались-реакция 0. Свободный оператор общался громко с, как выяснилось потом, начальником отделения, рассматривал телефонную жалобу клиента, о переводе денег не «туда». Мы с женой и все остальные слушали это 15 минут. И вот нас пригласили за стол, а если быть точнее, когда освободился занятый оператор от клиента, я сам подошел! Первая реакция оператора-никто о нашем приходе даже и не знал. 2 депозита??? вы наш клиент??? оооо это будет долго!!! А что вы думали???
Я ответил, ну хорошо, мы уже здесь и передал паспорт.
Не ЗРЯ Я ТАК подробно ОПИСАЛ ЦАРИВШУЮ АТМОСФЕРУ В БАНКЕ. Поэтому я еще раз решил уточнить главный мой вопрос: «Правильно, что при окончании срока депозита, я смогу заранее заказать выплату валюты наличными, приду в назначенное время и заберу??» В этот момент глаза оператора округлились и я услышал гениальный ответ .«Нет, я обещать вам этого не могу! Я не знаю, что будет через 3 месяца (срок депозита). Может нас уже здесь не будет-все может случиться, вы, что не понимаете, что происходит в стране???"
Честно говоря, я готов был к любому ответу, но не к этому и с такой интонацией. Я пытался как-то смягчить ситуацию, что мол предварительно общался по телефону с поддержкой, что мол для этого государство и создало такой депозит в военное время и тд-все бесполезно. Я при них хотел позвонить на горячую линию, но сотрудники уже ВТРОЕМ стали кричать, что мол он сейчас все «перекрутит и наговорит». В этот момент из кабинета выбежал начальник отделения и в повышенных тонах стал просто кричать, что мол все так и есть, как мы НЕ можем вам что-то обещать в наше время, что мол сюда, в Харьков «НИКТО НЕ ХОЧЕТ ЕХАТЬ» деньги не привозят!!!
ИИИИ В ЭТОТ МОМЕНТ ЗАЗВУЧАЛА СИРЕНА!!! (ЗАНАВЕС!!))))
Нас просто вытолкали с отделения и закрыли дверь ((((
ЭТО ПРОСТО УЖАС!!!
На улице под вой сирены, я набрал на горячую линию, все рассказал-в ответ НИЧЕГО!!! Ни обратных звонков, ни извинений, ни объяснений!!-ПРОСТО НИЧЕГО.
Сев в машину И ОТОЙДЯ ОТ ШОКА, мы поехали в другой банк, где нас приветливо встретили, предложили кофе и за 40 минут открыли 2 депозита, УВЕРИВ, ЧТО ПО ИСТЕЧЕНИИ СРОКА, ВАМ ВЫПЛАТЯТ ВЕСТЬ ДЕПОЗИТ В ВАЛЮТЕ-А КАК ИНАЧЕ??? (банк CREDIT AGRICOLE)
Вот такое ужасное впечатление у нас осталось от посещения данного заведения Таксомбанк. Не рекомендуем.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 16:58
Доброго дня!

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Інформуємо, що наразі у відділенні, дійсно, обмежена кількість співробітників, що здійснюють обслуговування Клієнтів у зв’язку з напруженою ситуацією в країні, та в місті Харків безпосередньо.
Якщо під час Вашого звернення менеджер займається вирішенням питання іншого Клієнта – Вас просять зачекати.
Просимо відноситись з розумінням до даної ситуації.

Звертаємо Вашу увагу, що валюта для видачі може бути в обмеженій кількості. Відповідно спрогнозувати наявність валюти у певному відділенні та на певну дату немає можливості. Рекомендовано здійснювати замовлення коштів з рахунку за 3 робочі дні до звернення до відділення через Контакт-центр.

Інформуємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алексей Волынец 27 жовтня 2022, 19:27
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 30
Здравствуйте, хочу всех предостеречь от сотрудничества с таскомбанком.Ниже уже писал отзыв о своей ситуации, представитель таском банка ответил и попросил предоставить данные личным сообщением.Я написал все данные представителю таском банка, прошла уже неделя, банк упорно продолжает меня игнорировать.Считаю действия таском банка мошенническими во всех смыслах.Единственный вариант решения ситуации, по моему мнению -оьрашение в суд
Таскомбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 14:06
Добрий день.

Викладена Вами інформація направлена на відповідний підрозділ Банку для уточнення.
За результатами — Вас додатково проінформуємо.
Алексей Волынец 21 жовтня 2022, 15:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 30
Здравствуйте, хочу поделится опытом сотрудничества с таском банком.Был несколько лет его клиентом, все было ок.В сентябре 2022 года банк заблокировал мне все карты без объяснения причины, по телефону горячей линии мне сказали идти в отделение.В отделении мне так же не назвали внятной причины блокировки и сказали писать заявление в котором я должен дать пояснение по определённым операциям что я и сделал, а так же прикрепил документальное подтверждение.Что самое интересное у меня по тассу проходили операции и зачисления в разы больше, на балансе карты часто было 100 тысяч,200 тысяч гривен и вопросов никаких не было, а здесь заблокировали всего лишь 12000гривен и около 200$.Заявление с пояснениями предоставил в отделении более месяца назад, сегодня прихожу в отделение, а мне говорят, а ваше заявление ещё даже не обработано, это что за бред? Таском банк нарушает все регламенты по срокам проверки, больше месяца даже не читает заявление.Тот же их филиал спорт банк, обработал все за две недели и дал заявление в котором попросили указать реквизиты для зачисления денег, а таском банк упорно игнорирует меня и отказываться отдавать деньги, а так же назвать внятную причину блокировки.Прошу помочь мне в данном вопросе, а именно в закрытии карты и отдаче мне моих денежных средств.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 12:51
Добрий день.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Mishaskripnik7 18 жовтня 2022, 6:53
Я розумію, що у банків зараз складний час, але у клієнтів банку теж життя не медом намазане… Банк без будь якого попередження вирішив брати за GSM-інформування 20 грн…це навіть не смс інформування за 10 грн… Якщо ви вводите цю платну послугу, то будь ласка попередьте мене, може вона мене не влаштовує… А то потім ТАСКОМ банк в своєму притаманному стилі пише, що місяць назад на своєму сайті він написав про зміну тарифів… Вибачте, мені не має що роботи щоб кожен день роботи моніторинг сайту ТАСКОМ банку? Шукати, рядки де маленькими буквами написали про зміну тарифів… Я з банком уже 5 років але не очікував такого негідного відношення… У вас немає грошей на маленьку смс про зміни? То зателефонуйте… Змінили тарифи, попередьте мене раніше… Я не фанат Альфа банку, але даже він за місяць попередив про зміну тарифів… Ще один недолік, кешбек банк нараховує нараховує «після дощику, в четвер», на третій, четвертий день…коли всі банки роблять це одразу…
Випадково побачив довідку УБКІ, де написано, що банк видав мені готівки на 50 000 гривень… А я про це і не знав… Слава богу, що не вимагає їх у мене… хоч я їх і не отримував… В якісь цікаві ігри грає банк… Без мене…
Багато проблем з програмою ТАС 24, я дві неділі чекав поки зміг її активувати на своєму телефоні… Що я тільки не робив. і на на гарячу лінію звонив, і в відділення сходив… А програма не хотіла мене бачити і активуватися…
Бажаю ТАСКОМ банку розбагатіти на тих 20 гривнях що він здирає з клієнтів…
Не рекомендую всім данний банк… Мабуть буду повертати картку…
Таскомбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 18:42
Добрий день.

Дійсно, з 22.04.2022 року було змінено тарифи.

Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або самостійно в інтернет-банкінгу TAS2U в розділі «Карти» — налаштування.
Звертаємо Вашу увагу, що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну тарифів.
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку.

Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.

Додатково Ваше звернення зафіксовано, як побажання до роботи Банку.

Щодо відображення інформації в УБКІ – уточніть, будь ласка, можливо маєте кредитний договір у Банків-партнерів: IziBank або СпортБанк?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nata1308 17 жовтня 2022, 20:11
Мой муж военный.у него имеется кредитная карта этого банка.с начала войны банк обещал пересчитать проценты по кредиту, уже скоро ноябрь месяц.сдвигов никаких.а ведь прошло уже почти девять месяцев.при попытке дозвона к управляющей отделением слышны только обещания о том что скоро может быть и т. д.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 18:35
Добрий день.

Для уточнення інформації рекомендуємо власнику кредиту звернутись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
chaske 14 жовтня 2022, 15:24
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 10-А
В сентябре открыла ДЕПОЗИТ с ПОКУПКОЙ БЕЗНАЛИЧНОГО ДОЛЛАРА через размещение вклада на 3 месяца в Таскомбанке. При размещении депозита неоднократно указывала, что меня не интересуют никакие дополнительные услуги, никаких расходов к вкладу не привязывать. Теперь каждый месяц получаю СМС о списании денег со счета за GSM banking. Звонила на горячую линию, мне сказали, что напишут заявление о возврате денег и через неделю свяжутся. Прошло уже 2 недели, со мной никто не связывается. Удачного бизнеса!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2022, 13:16
Добрий день.

Інформуємо, що надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта

Для того, щоб здійснити перевірку наданої Вами інформації вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону з якого звертались до Контакт-центру Банку, в особисті повідомлення.
BratAlex 13 жовтня 2022, 15:44
Відділення за адресою: Київ, пр-т П. Григоренка, 28
12 жовтня 2022 я зателефонував у Київське відділення 37 Таскомбанка на Позняках за номером 0442246869 о 14:23 повідомити, що я планую наступного дня зняти у касі відділення 70000 ГРИВЕНЬ. На що мені відповіли, що проблем з гривнею не має (тільки з валютою), тому я можу приходити забирати гривню коли завгодно. Проте, наступного дня о 14:10 у відділенні мені відмовили у видачі моєї суми, запропонувавши 5000. На мій сарказм, що в банкомат більше видає — видали 10000. В на те, що я за день повідомляв про зняття відповіли, що з гривнею завжди у відділенні проблема, а хто у них відповідає по телефону 2246869 вони не слідкують (мабуть клієнти). А банківській застосунок за рік моїх відносин з цім банком так і не запроцював — звертався у різні відділення, писав листи, а відповідь — якісь проблеми у мене з телефоном (застосунки інших банків працюють на ура). Я зніму залишок і більше ні ногою, а Ви думайте.
Таскомбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2022, 13:06
Добрий день.

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.

Звертаємо увагу, що здійснити замовлення коштів для зняття з рахунку можливо за 3 робочі дні до дати звернення у відділення Банку, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).

Для того, щоб перевірити інформацію щодо інтернет-банкінгу TAS2U – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та фінансовий номер мобільного телефону.

Додатково вкажіть, будь ласка, яка помилка виникає при користуванні додатком.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.1
USD 41.75 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.1
USD 41.75 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝