Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Maksym Solomko 27 грудня 2022, 17:50
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Д. Яворницького, 105
На це чергове відділення, № 77, замовив видачу валюти з депозиту izibank. Десь об 11:30 був на місці. Фізосіб обслуговували два менеджера, інші три менеджерів обслуговують ФОП/юросіб і вони були всі вільні. Своєї черги я чекав годину, щоб отримати меморіальний ордер на зняття замовлених депозитних коштів і сплату комісії. Протягом цієї години обслуговували ці два менеджери тільки двох клієнтів! Як виявилося у відділенні поганий Інтернет. Для чергового відділення це неприпустимо!

Я робив замовлення на отримання готівкової валюти 12 грудня, щоб 27−28 грудня її отримати. У касі мені видали долари, 2/3 частина з них 96−99 року випуску й мали візуальні елементи, що вони не в ідеальному стані. Якимось дивом мені вдалося одну з найзношених купюр замінити, оскільки в касі не було доступної готівкової валюти.
У касі іншого банку цю валюту прийняли без зайвих проблем. Але інші банки намагаються виплачувати грошові кошти з депозитів купюрами або новими, або в ідеальному стані.
Я також є клієнтом ТАСКОМБАНКу й чим більше я намагаюсь співпрацювати з банком по різним продуктам, тим більше в мене враження таке собі + дуже багато продуктів можна оформити тільки у відділенні.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 14:16
Добрий день.

Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.

Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, два менеджера обслуговували Клієнтів фізичних – осіб.
Дійсно, інші менеджери обслуговують ФОП/Юр. осіб.

У Дніпровському відділенні №77 не спостерігається проблем з інтернетом, підключені два провайдери які надають послуги зв’язку.

Звертаємо увагу, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Юрій .. 22 грудня 2022, 21:38
Відділення за адресою: Київ, вул. М. Тимошенка, 21
Просто пробите дно.
Відповіли, що оригінал паспорту на ІПН для зняття з каси. ІПН це взагалі маразм.
Тобто, закон України про визнання єлектронних документів ії якась фігня дня них.
На прохання написати письмово відмову з підписом та печаткою — відмомили.
Повне дно.
Таскомбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 14:07
Добрий день.

Інформуємо, що використання є-документа з додатку «ДІЯ» для цілей ідентифікації Клієнтів в період дії воєнного стану не передбачено нормативно-правовими актами НБУ.
binod 21 грудня 2022, 13:47
Відділення за адресою: Харків, вул. Котляра, 8/10-А
Крайне не доволен работой отделения. Очень долго оформление депозита, включая проверку на публiчных осiб. Большая очередь в одну кассу, где сомнительной наружности человецы покупают монетки по пол часа, пенсионеры получают проценты и туда же оформления. При этом вторая касса стоит пустая, а девочка в кассе зашивается. В итоге, посещение отделения занимает пару часов! Хорошо хоть генератор есть.
Таскомбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 14:07
Добрий день.

Дійсно, можливо, під час Вашого звернення до відділення Банку була велика черга, але наші спеціалісти роблять все можливе для того, щоб максимально швидко обслуговувати Клієнтів.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дана інформація була передана до підрозділу банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Проблема вирішена
Roman976 17 грудня 2022, 14:30
Приховані комісії в додатку, працівники які нагло брешуть
Мене цей банк кинув на 1400 грн
А на скільки кине Вас?
Таскомбанк
Відповідь банку
18 грудня 2022, 14:23
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.

Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Проблема вирішена
Богдан Зінченко 29 листопада 2022, 14:12
Відділення за адресою: Київ, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Звернув увагу на новий продукт банку Very card. Вирішив оформити. 25.11.22 через колл-центр уточнив чи працює відділення по Курбаса, 5в. Сказали так, світло є, звертайтеся. Через годину (± в 15:30) приїхав, зачинено. Повторив візит 28.11.22 вранці. Два менеджери без клієнтів. Звернувся. З незадоволеним виглядом (суб'єктивна моя думка) отримав відповідь що така карта існує, але вони її не оформлюють, я маю це зробити сам через застосунок в смартфоні. Я знаю що це неможливо, пропоную мені в цьому допомогти, отримую пропозицію самостійно телефонувати в підтримку.
Підтримка повідомляє що карту оформлює саме відділення в віртуальному вигляді і прив’язує до мого застосунку менеджер банку. Оформив звернення з цього приводу.
Сьогодні, 29.11.22, отримав дзвінок з колл-центру. Вибачились. Повідомили що бачать в базі факт дзвінка мені з відділення (не було). І розказують що 25.11 нібито все працювало, тобто зробили з мене дурня.
ОК. Епопея триває…
Таскомбанк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 10:39
Добрий день.

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Нам прикро, що під час звернення в ТАСКОМБАНК склалась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Проблема вирішена
Anton Vradii 29 листопада 2022, 1:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Межигірська, 3/7
С сентября не могу закрыть карты в этом банке и его необанке, поддержка заявления не видет, в отделении на Межигорской говорят, что все подписанно. Сегодня уже пришлось на сайте НБУ подавать жалобу и надеюсь там помогут решить вопрос. И еще передают в УБКИ несуществующие кредитные лимиты. Хорошо хоть счет ФОПа смог закрыть, а то даже там в минус вгоняли по счету без оборотов. Никому не рекомендую связываться
Таскомбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 17:09
Добрий день.

Викладена Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.

За результатами перевірених даних інформуємо, що від Вас у відділенні ТАСКОМБАНКу були прийняті заяви на закриття рахунку фізичної-особи підприємця, який було відкрито в ТАСКОМБАНКу та заява на закриття рахунку, що було відкрито в ІзіБанк.
Bohdanenko 21 листопада 2022, 11:08
Відділення за адресою: Київ, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Я довго користувався цим банком, все ± було добре, коли реєструвався, мені дали додатково кредитну карту з кредитним лімітом в 5000, часто мені вона допомагала, я вчасно все гасив, мені пояснили в банкі що протягом 2 місяців за договором не будуть накопичуватись відсотки, але знімались завжди якісь гроші незначні, але я не звертав на це уваги, бо нічого просто так не буває, думав нехай знімає, але не так давно я вирішив все погасить і хай би собі ліміт був на всякий випадок, але буквально через пару днів почали знімати якісь відсотки, потім за онлайн банкінг, знову відсотки, в країні і так війна, грошей немає, так нас наші ж і обкрадають, ще й звернувся до онлайн оператора Анни пояснивши що немає зв’язку щоб зателефонувати і можливості попасти в відділення, але вона некомпетентна вирішувати якісь проблеми. Мене звуть Богданенко Євгеній Вадимович, 25.06.2001
Таскомбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 19:25
Добрий день.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер карти у форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
liderprice 16 листопада 2022, 13:17
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 32
Решили с женой открыть 2 депозита (гривневый под валюту) в Таскомбанке. Так как мы работаем, то предварительно набрал на горячую линию, подробно ознакомился с условиями размещения и главное, ПОЛУЧЕНИЯ СРЕДСТВ. Консультант все подробно рассказал, заверил, что при окончании срока размещения, позвонив им, мы сможем заказать деньги ИМЕННО В ВАЛЮТЕ и без проблем получить их в отделении г. Харьков. Нам предложили записаться на время, что мы и сделали, на 10−05, Харьков, пр-т Науки 32. Вот тут все и началось!!!
Зайдя в отделение, несмотря на 2 пустых стола, нам сказали подождать, «вас вызовут». Конечно, я сказал, что немного спешим, что мол записались-реакция 0. Свободный оператор общался громко с, как выяснилось потом, начальником отделения, рассматривал телефонную жалобу клиента, о переводе денег не «туда». Мы с женой и все остальные слушали это 15 минут. И вот нас пригласили за стол, а если быть точнее, когда освободился занятый оператор от клиента, я сам подошел! Первая реакция оператора-никто о нашем приходе даже и не знал. 2 депозита??? вы наш клиент??? оооо это будет долго!!! А что вы думали???
Я ответил, ну хорошо, мы уже здесь и передал паспорт.
Не ЗРЯ Я ТАК подробно ОПИСАЛ ЦАРИВШУЮ АТМОСФЕРУ В БАНКЕ. Поэтому я еще раз решил уточнить главный мой вопрос: «Правильно, что при окончании срока депозита, я смогу заранее заказать выплату валюты наличными, приду в назначенное время и заберу??» В этот момент глаза оператора округлились и я услышал гениальный ответ .«Нет, я обещать вам этого не могу! Я не знаю, что будет через 3 месяца (срок депозита). Может нас уже здесь не будет-все может случиться, вы, что не понимаете, что происходит в стране???"
Честно говоря, я готов был к любому ответу, но не к этому и с такой интонацией. Я пытался как-то смягчить ситуацию, что мол предварительно общался по телефону с поддержкой, что мол для этого государство и создало такой депозит в военное время и тд-все бесполезно. Я при них хотел позвонить на горячую линию, но сотрудники уже ВТРОЕМ стали кричать, что мол он сейчас все «перекрутит и наговорит». В этот момент из кабинета выбежал начальник отделения и в повышенных тонах стал просто кричать, что мол все так и есть, как мы НЕ можем вам что-то обещать в наше время, что мол сюда, в Харьков «НИКТО НЕ ХОЧЕТ ЕХАТЬ» деньги не привозят!!!
ИИИИ В ЭТОТ МОМЕНТ ЗАЗВУЧАЛА СИРЕНА!!! (ЗАНАВЕС!!))))
Нас просто вытолкали с отделения и закрыли дверь ((((
ЭТО ПРОСТО УЖАС!!!
На улице под вой сирены, я набрал на горячую линию, все рассказал-в ответ НИЧЕГО!!! Ни обратных звонков, ни извинений, ни объяснений!!-ПРОСТО НИЧЕГО.
Сев в машину И ОТОЙДЯ ОТ ШОКА, мы поехали в другой банк, где нас приветливо встретили, предложили кофе и за 40 минут открыли 2 депозита, УВЕРИВ, ЧТО ПО ИСТЕЧЕНИИ СРОКА, ВАМ ВЫПЛАТЯТ ВЕСТЬ ДЕПОЗИТ В ВАЛЮТЕ-А КАК ИНАЧЕ??? (банк CREDIT AGRICOLE)
Вот такое ужасное впечатление у нас осталось от посещения данного заведения Таксомбанк. Не рекомендуем.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 16:58
Доброго дня!

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Інформуємо, що наразі у відділенні, дійсно, обмежена кількість співробітників, що здійснюють обслуговування Клієнтів у зв’язку з напруженою ситуацією в країні, та в місті Харків безпосередньо.
Якщо під час Вашого звернення менеджер займається вирішенням питання іншого Клієнта – Вас просять зачекати.
Просимо відноситись з розумінням до даної ситуації.

Звертаємо Вашу увагу, що валюта для видачі може бути в обмеженій кількості. Відповідно спрогнозувати наявність валюти у певному відділенні та на певну дату немає можливості. Рекомендовано здійснювати замовлення коштів з рахунку за 3 робочі дні до звернення до відділення через Контакт-центр.

Інформуємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алексей Волынец 27 жовтня 2022, 19:27
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 30
Здравствуйте, хочу всех предостеречь от сотрудничества с таскомбанком.Ниже уже писал отзыв о своей ситуации, представитель таском банка ответил и попросил предоставить данные личным сообщением.Я написал все данные представителю таском банка, прошла уже неделя, банк упорно продолжает меня игнорировать.Считаю действия таском банка мошенническими во всех смыслах.Единственный вариант решения ситуации, по моему мнению -оьрашение в суд
Таскомбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 14:06
Добрий день.

Викладена Вами інформація направлена на відповідний підрозділ Банку для уточнення.
За результатами — Вас додатково проінформуємо.
Алексей Волынец 21 жовтня 2022, 15:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 30
Здравствуйте, хочу поделится опытом сотрудничества с таском банком.Был несколько лет его клиентом, все было ок.В сентябре 2022 года банк заблокировал мне все карты без объяснения причины, по телефону горячей линии мне сказали идти в отделение.В отделении мне так же не назвали внятной причины блокировки и сказали писать заявление в котором я должен дать пояснение по определённым операциям что я и сделал, а так же прикрепил документальное подтверждение.Что самое интересное у меня по тассу проходили операции и зачисления в разы больше, на балансе карты часто было 100 тысяч,200 тысяч гривен и вопросов никаких не было, а здесь заблокировали всего лишь 12000гривен и около 200$.Заявление с пояснениями предоставил в отделении более месяца назад, сегодня прихожу в отделение, а мне говорят, а ваше заявление ещё даже не обработано, это что за бред? Таском банк нарушает все регламенты по срокам проверки, больше месяца даже не читает заявление.Тот же их филиал спорт банк, обработал все за две недели и дал заявление в котором попросили указать реквизиты для зачисления денег, а таском банк упорно игнорирует меня и отказываться отдавать деньги, а так же назвать внятную причину блокировки.Прошу помочь мне в данном вопросе, а именно в закрытии карты и отдаче мне моих денежных средств.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 12:51
Добрий день.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Mishaskripnik7 18 жовтня 2022, 6:53
Я розумію, що у банків зараз складний час, але у клієнтів банку теж життя не медом намазане… Банк без будь якого попередження вирішив брати за GSM-інформування 20 грн…це навіть не смс інформування за 10 грн… Якщо ви вводите цю платну послугу, то будь ласка попередьте мене, може вона мене не влаштовує… А то потім ТАСКОМ банк в своєму притаманному стилі пише, що місяць назад на своєму сайті він написав про зміну тарифів… Вибачте, мені не має що роботи щоб кожен день роботи моніторинг сайту ТАСКОМ банку? Шукати, рядки де маленькими буквами написали про зміну тарифів… Я з банком уже 5 років але не очікував такого негідного відношення… У вас немає грошей на маленьку смс про зміни? То зателефонуйте… Змінили тарифи, попередьте мене раніше… Я не фанат Альфа банку, але даже він за місяць попередив про зміну тарифів… Ще один недолік, кешбек банк нараховує нараховує «після дощику, в четвер», на третій, четвертий день…коли всі банки роблять це одразу…
Випадково побачив довідку УБКІ, де написано, що банк видав мені готівки на 50 000 гривень… А я про це і не знав… Слава богу, що не вимагає їх у мене… хоч я їх і не отримував… В якісь цікаві ігри грає банк… Без мене…
Багато проблем з програмою ТАС 24, я дві неділі чекав поки зміг її активувати на своєму телефоні… Що я тільки не робив. і на на гарячу лінію звонив, і в відділення сходив… А програма не хотіла мене бачити і активуватися…
Бажаю ТАСКОМ банку розбагатіти на тих 20 гривнях що він здирає з клієнтів…
Не рекомендую всім данний банк… Мабуть буду повертати картку…
Таскомбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 18:42
Добрий день.

Дійсно, з 22.04.2022 року було змінено тарифи.

Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або самостійно в інтернет-банкінгу TAS2U в розділі «Карти» — налаштування.
Звертаємо Вашу увагу, що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну тарифів.
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку.

Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.

Додатково Ваше звернення зафіксовано, як побажання до роботи Банку.

Щодо відображення інформації в УБКІ – уточніть, будь ласка, можливо маєте кредитний договір у Банків-партнерів: IziBank або СпортБанк?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nata1308 17 жовтня 2022, 20:11
Мой муж военный.у него имеется кредитная карта этого банка.с начала войны банк обещал пересчитать проценты по кредиту, уже скоро ноябрь месяц.сдвигов никаких.а ведь прошло уже почти девять месяцев.при попытке дозвона к управляющей отделением слышны только обещания о том что скоро может быть и т. д.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 18:35
Добрий день.

Для уточнення інформації рекомендуємо власнику кредиту звернутись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
chaske 14 жовтня 2022, 15:24
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 10-А
В сентябре открыла ДЕПОЗИТ с ПОКУПКОЙ БЕЗНАЛИЧНОГО ДОЛЛАРА через размещение вклада на 3 месяца в Таскомбанке. При размещении депозита неоднократно указывала, что меня не интересуют никакие дополнительные услуги, никаких расходов к вкладу не привязывать. Теперь каждый месяц получаю СМС о списании денег со счета за GSM banking. Звонила на горячую линию, мне сказали, что напишут заявление о возврате денег и через неделю свяжутся. Прошло уже 2 недели, со мной никто не связывается. Удачного бизнеса!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2022, 13:16
Добрий день.

Інформуємо, що надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта

Для того, щоб здійснити перевірку наданої Вами інформації вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону з якого звертались до Контакт-центру Банку, в особисті повідомлення.
BratAlex 13 жовтня 2022, 15:44
Відділення за адресою: Київ, пр-т П. Григоренка, 28
12 жовтня 2022 я зателефонував у Київське відділення 37 Таскомбанка на Позняках за номером 0442246869 о 14:23 повідомити, що я планую наступного дня зняти у касі відділення 70000 ГРИВЕНЬ. На що мені відповіли, що проблем з гривнею не має (тільки з валютою), тому я можу приходити забирати гривню коли завгодно. Проте, наступного дня о 14:10 у відділенні мені відмовили у видачі моєї суми, запропонувавши 5000. На мій сарказм, що в банкомат більше видає — видали 10000. В на те, що я за день повідомляв про зняття відповіли, що з гривнею завжди у відділенні проблема, а хто у них відповідає по телефону 2246869 вони не слідкують (мабуть клієнти). А банківській застосунок за рік моїх відносин з цім банком так і не запроцював — звертався у різні відділення, писав листи, а відповідь — якісь проблеми у мене з телефоном (застосунки інших банків працюють на ура). Я зніму залишок і більше ні ногою, а Ви думайте.
Таскомбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2022, 13:06
Добрий день.

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.

Звертаємо увагу, що здійснити замовлення коштів для зняття з рахунку можливо за 3 робочі дні до дати звернення у відділення Банку, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).

Для того, щоб перевірити інформацію щодо інтернет-банкінгу TAS2U – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та фінансовий номер мобільного телефону.

Додатково вкажіть, будь ласка, яка помилка виникає при користуванні додатком.
skullik 9 жовтня 2022, 17:31
Ушёл из банка сразу после 24 февраля (птн пнх) … Банк в принципе как и все повёл себя очень жёстко… Ну тогда время такое было претензий тут никаких… Закрыл все счета решил недавно вернуться… Установил приложение… Онлайн карту открыть невозможно… Позвонил в колл-центр оператор в колл-центре сказала если у вас нет счетов значит Вы не клиент банка… Вбила мою фамилию имя отчество оказалось что я клиент банка (опачки не угадала) если что звонил с 0937353553 9 октября в 17 15… Потом со сказала что-то на технические проблемы… Короче ничего не поменялось… Не могу понять вот у Тигипко два банка почему в одном полная ж*** а в другом всё нормально… Очень надеюсь что рефинанс 25% вас похоронет… Слава ЗСУ
Таскомбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2022, 11:19
Добрий день.

Для того, щоб здійснити перевірку наданої Вами інформації вкажіть, будь ласка, яка помилка виникає.

Прохання надати скріншот помилки в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pasha393 5 жовтня 2022, 19:01
05.10.2022 о 16:16 і о 16:57 я відправив гроші шахраю його карта: 5366 3911 8181 8717 прошу допомогти заблокувати його карту
Таскомбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 10:13
Добрий день.

Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу.

Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.

Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.

Контакти IziBank:

• 0800 605 005;
• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
• Telegram [@izibank_bot].

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Наталья NATALIIA 26 вересня 2022, 9:28
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 47
Закончился долларовый депозит в Чернигове. Как забрать деньги?
Не надо прикрывать войной. В городе работают отделения всех банков.Вы взяли деньги у жителей города и не возвращает их. Я ЭТО РАСЦЕНИВАЮ КАК МОШЕННИЧЕСТВО
Таскомбанк
Відповідь банку
26 вересня 2022, 9:40
Доброго дня.

Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок за умови, що по депозиту немає автопролонгації.

Ви можете перевірити інформацію:

— самостійно в TAS2U, якщо ідентифікований користувач;
— звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).

Після виплати коштів на картковий рахунок – суму вкладу можливо отримати в будь-якому відділенні ТАСКОМБАНКу.

Дійсно, Чернігівське відділення тимчасово не працює.

Ознайомитись з переліком працюючих відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Проблема вирішена
ukrmegaleon 12 вересня 2022, 18:06
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Д. Яворницького, 105
12.09.2022 р. закінчився мій депозит у цьому банку, пішов знімати, і на тобі виявляється з картки в касі зняти кошти неможливо, треба йти до операціоніста, що б він надав касовий ордер, а у операціоніста черга, як завжди в цьому відділенні. Добре все зробив, отримав кошти, посварився з заступником начальника відділення, яка зовсім некометентна у вирішенні питань, а також не слідкує за обслуговуванням фізичних осіб у відділенні. Створили чергу до операціоніста із 7 чоловік, дехто взагалі приходив бачив чергу і покидав відділення, так як це не робота відділення, а знущання. Взагалі то заступник начальника повинна була сісти і почати обслуговування клієнтів, а не сидіти на морозі і робити вигляд, що все добре. Поки сиділи в черзі, у операціоніста обслуговувалась літня людина, яку операціоніст заставила дзвонити на гарячу лінію, і у присутності всх 7 чоловік на гучному зв*язку всі чули його конфеденційні дані, а саме ПІП, число місяць рік народження, 4 останні цифри картки, кодове слово, серію та номер паспорту. Я просто підійшов до заступниці начальника і зробив зауваження, що до конфеденційності даних 3-х осіб, при цьому заступник начаьника відділення взагалі не сприймає ніяк інформацію, постійно щось вигадує, говорить про якісь регламенти, таку нісенітницю починає нести, як її взагалі допустили до такої посади?.. Вибачте це дія ваших працівників, це ваш працівник сказав телефонувати на гарячу лінія, вона бачила, що сидить дідусь який на милицях прийшов у відділення, і це в кометенції ваших працівників вирішувати такі питання, а не перекладати свою відповідальність на гарячу лінію. Гаряча лінія — це дистанційне керування і доступ до даних. Людина прйшла за послугою у відділення, і вона повинна у відділенні отримати послугу. Обслуговування у відділенні виключно російською мовою, на моє запитання чом всі працівники розмовляють російською мовою, отримав приголомшеву відповідь — у нас так. І це мені відповіла заступник началька відділення Щербак Б.І. Доречі один з співробітників хотіла допомогти у вирішенні питання, але начальник відділення сказала їй робити свою роботу, і не зважати на фізичних осіб і чергу, яка утворилась у відділенні банку. Я обслуговувався у різних банках, але гіршого відношення до клієнтів має тільки ще банк Альянс, вони мабудь співпрацюють один з одним по компетентності і клієнтоорієнтовності. Я не рекомендую відділення 77 в м. Дніпрі, там працюють некомпетентні співробітники, які не знають, що таке клієнтоорієнтованість, вічливість, конфединційнсть, натомість вони знають що таке сидіти з відмороженим обличчям, гратись у телефоні, і створювати величезні черги та не виконувати статтю 30 Закону про мову.
Таскомбанк
Відповідь банку
16 вересня 2022, 15:38
Доброго дня.

Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.

Якщо сума видачі з рахунку перевищує 50 000 грн. — необхідно зробити видатковий документ у менеджера відділення Банку, касир має право видати суму до 50 000 грн.

Звертаємо увагу, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.

Під час Вашого звернення у відділення Банку, до менеджера була черга. Після того, як менеджер звільнився, Вам була надана консультація по Вашому питанню.

Інформуємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
TiMur84 7 вересня 2022, 15:53
Чудово, коли банк дійсно іноваційний, і технології направлені на покращення клієнтського досвіду.
Особливо, якщо це стосується взаємовідносин банку і мобілізованих на війну військових.

— Доброго дня, оператор … ТАСКОМБАНК.
— Доброго дня. Необхідно передати документи щодо мобілізації. Я писав листа на електронну скриньку, там відповіли, що звертатись потрібно у відділення з оригіналами документів. Розумієте, мобілізовані на війну військовослужбовці, як би так краще пояснити. не зовсім вільні у пересуванні, особливо з того місця дислокації, де більшість перебуває, до найближчого відділення. Можливо є варіант, як у всіх інших великих банків, передати скан копії/фото наприклад через додаток?
— Нажаль, тільки особисто у відділення. Ви можете в будь який час звернутися, все перерахуємо з дати мобілізації.

Але ж немає нічого простішого, для мобілізованих військовослужбовців! 😂
Приблизно така процедура:

— Пане капітан. Дозвольте звернутися. Мені необхідна відпустка на кілька діб.
— Що сталося?
— Та в найближче відділення ТАСКОМБАНКу треба, документи завезти…
— Хм. Вперше таке, треба погодити з комбатом.

— Пане підполковнику, дозвольте звернутися! Тут бійцю відпустка потрібна, на дві доби, у відділення ТАСКОМБАНКу поїхати, документи відвести.
— Капітан, ти серйозно зараз?
— Так точно!
— Хм… Не стандартна ситуація, підніму питання з комбригом…

— Пане полковнику, дозвольте звернутися! Тут одному бійцю відпустка потрібна, документи в ТАСКОМБАНК відвезти…
— Підполковник, джавелін тобі в дишло! У вас там зовсім мамина черешня за червону калину похилилася? Яка, в бабусині вареники, відпустка? Ти Тараса Бульбу читав?
— Так точно!
— То йди ще Статут почитай, не доводь до гріха!

— Капітан, три топора тобі в станіну по самий казьоннік!
— Слухаю, пане підполковнику!
— На тобі лопату. Передай тому відпускнику, і компас дай.
— Дозвольте уточнити. А компас навіщо?
— Азімут до найближчого відділення банку відкладать, за пазуху вам бджоли!

— Боєць, хімарсом тобі по херсонським кавунам! Бігом сюди!
— Відпустив комбат, пане капітан?
— Відпустив, боєц! Як капелан кропилом по макітрі. Так, на тобі лопату і компас.
— Навіщо, пане капітан?
— Скільки там до найближчого відділення твого банку?
— Кілометрів 200, пане капітан.
— От. Бачиш, окоп почали копати?
— Так точно!
— Бери компас, лопату, і копай в напрямку відділення. І дивись, встигни за дві доби! Поки відпустка не закінчилась…
Таскомбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 13:06
Доброго дня.

Дійсно, для зупинки нарахувань відсотків за кредитними угодами, необхідно звертатись до відділення Банку з документами, так як документи повинні бути завірені, як зі сторони Банку, так і зі сторони Клієнта.

Документи для сторнування відсотків Ви можете надати в будь-який час, перерахунок відбудеться з дати початку проходження військової служби.

Інформуємо, що звернення можливо прийняти в електронному вигляді лише, якщо воно буде завірено КЕП.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Віктор Лозовський 6 вересня 2022, 13:14
Подяка працівникам відділення. № 22 особливо Турко Галині за хорошу оперативну роботу. Привітні працівники і швидке обслуговування.
Таскомбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 14:58
Доброго дня!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!

Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 вересня 2022, 13:30
Відгук не зарахований (на 08.09.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.1
USD 41.15 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.1
USD 41.15 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝