×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Всі курси банку |
Дуже довга очікуєш вільного менеджера
Я робив замовлення на отримання готівкової валюти 12 грудня, щоб 27−28 грудня її отримати. У касі мені видали долари, 2/3 частина з них 96−99 року випуску й мали візуальні елементи, що вони не в ідеальному стані. Якимось дивом мені вдалося одну з найзношених купюр замінити, оскільки в касі не було доступної готівкової валюти.
У касі іншого банку цю валюту прийняли без зайвих проблем. Але інші банки намагаються виплачувати грошові кошти з депозитів купюрами або новими, або в ідеальному стані.
Я також є клієнтом ТАСКОМБАНКу й чим більше я намагаюсь співпрацювати з банком по різним продуктам, тим більше в мене враження таке собі + дуже багато продуктів можна оформити тільки у відділенні.
Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, два менеджера обслуговували Клієнтів фізичних – осіб.
Дійсно, інші менеджери обслуговують ФОП/Юр. осіб.
У Дніпровському відділенні №77 не спостерігається проблем з інтернетом, підключені два провайдери які надають послуги зв’язку.
Звертаємо увагу, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Коментарі (2)
Банк, який не приймає документи з Дії в касі.
Відповіли, що оригінал паспорту на ІПН для зняття з каси. ІПН це взагалі маразм.
Тобто, закон України про визнання єлектронних документів ії якась фігня дня них.
На прохання написати письмово відмову з підписом та печаткою — відмомили.
Повне дно.
Інформуємо, що використання є-документа з додатку «ДІЯ» для цілей ідентифікації Клієнтів в період дії воєнного стану не передбачено нормативно-правовими актами НБУ.
Коментарі (2)
Банк для тех кто никуда не торопится
Дійсно, можливо, під час Вашого звернення до відділення Банку була велика черга, але наші спеціалісти роблять все можливе для того, щоб максимально швидко обслуговувати Клієнтів.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дана інформація була передана до підрозділу банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Написати коментар
Найгірший банк України!
Мене цей банк кинув на 1400 грн
А на скільки кине Вас?
Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.
Дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Написати коментар
Купа витраченого часу
Підтримка повідомляє що карту оформлює саме відділення в віртуальному вигляді і прив’язує до мого застосунку менеджер банку. Оформив звернення з цього приводу.
Сьогодні, 29.11.22, отримав дзвінок з колл-центру. Вибачились. Повідомили що бачать в базі факт дзвінка мені з відділення (не було). І розказують що 25.11 нібито все працювало, тобто зробили з мене дурня.
ОК. Епопея триває…
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Нам прикро, що під час звернення в ТАСКОМБАНК склалась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Коментарі (1)
Невозможность закрыть карты
Викладена Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.
За результатами перевірених даних інформуємо, що від Вас у відділенні ТАСКОМБАНКу були прийняті заяви на закриття рахунку фізичної-особи підприємця, який було відкрито в ТАСКОМБАНКу та заява на закриття рахунку, що було відкрито в ІзіБанк.
Коментарі (1)
Знімають гроші
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер карти у форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Написати коментар
Как я не открыл депозит-зря потратил время.
Зайдя в отделение, несмотря на 2 пустых стола, нам сказали подождать, «вас вызовут». Конечно, я сказал, что немного спешим, что мол записались-реакция 0. Свободный оператор общался громко с, как выяснилось потом, начальником отделения, рассматривал телефонную жалобу клиента, о переводе денег не «туда». Мы с женой и все остальные слушали это 15 минут. И вот нас пригласили за стол, а если быть точнее, когда освободился занятый оператор от клиента, я сам подошел! Первая реакция оператора-никто о нашем приходе даже и не знал. 2 депозита??? вы наш клиент??? оооо это будет долго!!! А что вы думали???
Я ответил, ну хорошо, мы уже здесь и передал паспорт.
Не ЗРЯ Я ТАК подробно ОПИСАЛ ЦАРИВШУЮ АТМОСФЕРУ В БАНКЕ. Поэтому я еще раз решил уточнить главный мой вопрос: «Правильно, что при окончании срока депозита, я смогу заранее заказать выплату валюты наличными, приду в назначенное время и заберу??» В этот момент глаза оператора округлились и я услышал гениальный ответ .«Нет, я обещать вам этого не могу! Я не знаю, что будет через 3 месяца (срок депозита). Может нас уже здесь не будет-все может случиться, вы, что не понимаете, что происходит в стране???"
Честно говоря, я готов был к любому ответу, но не к этому и с такой интонацией. Я пытался как-то смягчить ситуацию, что мол предварительно общался по телефону с поддержкой, что мол для этого государство и создало такой депозит в военное время и тд-все бесполезно. Я при них хотел позвонить на горячую линию, но сотрудники уже ВТРОЕМ стали кричать, что мол он сейчас все «перекрутит и наговорит». В этот момент из кабинета выбежал начальник отделения и в повышенных тонах стал просто кричать, что мол все так и есть, как мы НЕ можем вам что-то обещать в наше время, что мол сюда, в Харьков «НИКТО НЕ ХОЧЕТ ЕХАТЬ» деньги не привозят!!!
ИИИИ В ЭТОТ МОМЕНТ ЗАЗВУЧАЛА СИРЕНА!!! (ЗАНАВЕС!!))))
Нас просто вытолкали с отделения и закрыли дверь ((((
ЭТО ПРОСТО УЖАС!!!
На улице под вой сирены, я набрал на горячую линию, все рассказал-в ответ НИЧЕГО!!! Ни обратных звонков, ни извинений, ни объяснений!!-ПРОСТО НИЧЕГО.
Сев в машину И ОТОЙДЯ ОТ ШОКА, мы поехали в другой банк, где нас приветливо встретили, предложили кофе и за 40 минут открыли 2 депозита, УВЕРИВ, ЧТО ПО ИСТЕЧЕНИИ СРОКА, ВАМ ВЫПЛАТЯТ ВЕСТЬ ДЕПОЗИТ В ВАЛЮТЕ-А КАК ИНАЧЕ??? (банк CREDIT AGRICOLE)
Вот такое ужасное впечатление у нас осталось от посещения данного заведения Таксомбанк. Не рекомендуем.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Інформуємо, що наразі у відділенні, дійсно, обмежена кількість співробітників, що здійснюють обслуговування Клієнтів у зв’язку з напруженою ситуацією в країні, та в місті Харків безпосередньо.
Якщо під час Вашого звернення менеджер займається вирішенням питання іншого Клієнта – Вас просять зачекати.
Просимо відноситись з розумінням до даної ситуації.
Звертаємо Вашу увагу, що валюта для видачі може бути в обмеженій кількості. Відповідно спрогнозувати наявність валюти у певному відділенні та на певну дату немає можливості. Рекомендовано здійснювати замовлення коштів з рахунку за 3 робочі дні до звернення до відділення через Контакт-центр.
Інформуємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Коментарі (3)
Мошеннический банк — Таскомбанк
Викладена Вами інформація направлена на відповідний підрозділ Банку для уточнення.
За результатами — Вас додатково проінформуємо.
Написати коментар
Таском банк украл деньги и не закрывает карту
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Хитруни з ТАСКОМ банку…
Випадково побачив довідку УБКІ, де написано, що банк видав мені готівки на 50 000 гривень… А я про це і не знав… Слава богу, що не вимагає їх у мене… хоч я їх і не отримував… В якісь цікаві ігри грає банк… Без мене…
Багато проблем з програмою ТАС 24, я дві неділі чекав поки зміг її активувати на своєму телефоні… Що я тільки не робив. і на на гарячу лінію звонив, і в відділення сходив… А програма не хотіла мене бачити і активуватися…
Бажаю ТАСКОМ банку розбагатіти на тих 20 гривнях що він здирає з клієнтів…
Не рекомендую всім данний банк… Мабуть буду повертати картку…
Дійсно, з 22.04.2022 року було змінено тарифи.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або самостійно в інтернет-банкінгу TAS2U в розділі «Карти» — налаштування.
Звертаємо Вашу увагу, що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну тарифів.
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:
Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Додатково Ваше звернення зафіксовано, як побажання до роботи Банку.
Щодо відображення інформації в УБКІ – уточніть, будь ласка, можливо маєте кредитний договір у Банків-партнерів: IziBank або СпортБанк?
Коментарі (3)
Таскомбанк не выполняет своих обещаний
Для уточнення інформації рекомендуємо власнику кредиту звернутись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Коментарі (1)
Банк НАВЯЗЫВАЕТ ПЛАТНЫЕ услуги на ДЕПОЗИТе без уведомления клиента
Інформуємо, що надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:
Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта
Для того, щоб здійснити перевірку наданої Вами інформації вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону з якого звертались до Контакт-центру Банку, в особисті повідомлення.
Коментарі (2)
Не має даже гривні у відділенні
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Звертаємо увагу, що здійснити замовлення коштів для зняття з рахунку можливо за 3 робочі дні до дати звернення у відділення Банку, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
Для того, щоб перевірити інформацію щодо інтернет-банкінгу TAS2U – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та фінансовий номер мобільного телефону.
Додатково вкажіть, будь ласка, яка помилка виникає при користуванні додатком.
Написати коментар
Возвращаться в банк нет резона
Для того, щоб здійснити перевірку наданої Вами інформації вкажіть, будь ласка, яка помилка виникає.
Прохання надати скріншот помилки в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Заблокуйте шахрая
Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу.
Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.
Контакти IziBank:
• 0800 605 005;
• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
• Telegram [@izibank_bot].
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написати коментар
Откройте единственное отделение банка в Чернигове
Не надо прикрывать войной. В городе работают отделения всех банков.Вы взяли деньги у жителей города и не возвращает их. Я ЭТО РАСЦЕНИВАЮ КАК МОШЕННИЧЕСТВО
Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок за умови, що по депозиту немає автопролонгації.
Ви можете перевірити інформацію:
— самостійно в TAS2U, якщо ідентифікований користувач;
— звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Після виплати коштів на картковий рахунок – суму вкладу можливо отримати в будь-якому відділенні ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, Чернігівське відділення тимчасово не працює.
Ознайомитись з переліком працюючих відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написати коментар
Гірше вже немає куди
Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Якщо сума видачі з рахунку перевищує 50 000 грн. — необхідно зробити видатковий документ у менеджера відділення Банку, касир має право видати суму до 50 000 грн.
Звертаємо увагу, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, до менеджера була черга. Після того, як менеджер звільнився, Вам була надана консультація по Вашому питанню.
Інформуємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Коментарі (1)
Іноваційний сервіс для мобілізованих
Особливо, якщо це стосується взаємовідносин банку і мобілізованих на війну військових.
…
— Доброго дня, оператор … ТАСКОМБАНК.
— Доброго дня. Необхідно передати документи щодо мобілізації. Я писав листа на електронну скриньку, там відповіли, що звертатись потрібно у відділення з оригіналами документів. Розумієте, мобілізовані на війну військовослужбовці, як би так краще пояснити. не зовсім вільні у пересуванні, особливо з того місця дислокації, де більшість перебуває, до найближчого відділення. Можливо є варіант, як у всіх інших великих банків, передати скан копії/фото наприклад через додаток?
— Нажаль, тільки особисто у відділення. Ви можете в будь який час звернутися, все перерахуємо з дати мобілізації.
Але ж немає нічого простішого, для мобілізованих військовослужбовців! 😂
Приблизно така процедура:
…
— Пане капітан. Дозвольте звернутися. Мені необхідна відпустка на кілька діб.
— Що сталося?
— Та в найближче відділення ТАСКОМБАНКу треба, документи завезти…
— Хм. Вперше таке, треба погодити з комбатом.
…
— Пане підполковнику, дозвольте звернутися! Тут бійцю відпустка потрібна, на дві доби, у відділення ТАСКОМБАНКу поїхати, документи відвести.
— Капітан, ти серйозно зараз?
— Так точно!
— Хм… Не стандартна ситуація, підніму питання з комбригом…
…
— Пане полковнику, дозвольте звернутися! Тут одному бійцю відпустка потрібна, документи в ТАСКОМБАНК відвезти…
— Підполковник, джавелін тобі в дишло! У вас там зовсім мамина черешня за червону калину похилилася? Яка, в бабусині вареники, відпустка? Ти Тараса Бульбу читав?
— Так точно!
— То йди ще Статут почитай, не доводь до гріха!
…
— Капітан, три топора тобі в станіну по самий казьоннік!
— Слухаю, пане підполковнику!
— На тобі лопату. Передай тому відпускнику, і компас дай.
— Дозвольте уточнити. А компас навіщо?
— Азімут до найближчого відділення банку відкладать, за пазуху вам бджоли!
…
— Боєць, хімарсом тобі по херсонським кавунам! Бігом сюди!
— Відпустив комбат, пане капітан?
— Відпустив, боєц! Як капелан кропилом по макітрі. Так, на тобі лопату і компас.
— Навіщо, пане капітан?
— Скільки там до найближчого відділення твого банку?
— Кілометрів 200, пане капітан.
— От. Бачиш, окоп почали копати?
— Так точно!
— Бери компас, лопату, і копай в напрямку відділення. І дивись, встигни за дві доби! Поки відпустка не закінчилась…
Дійсно, для зупинки нарахувань відсотків за кредитними угодами, необхідно звертатись до відділення Банку з документами, так як документи повинні бути завірені, як зі сторони Банку, так і зі сторони Клієнта.
Документи для сторнування відсотків Ви можете надати в будь-який час, перерахунок відбудеться з дати початку проходження військової служби.
Інформуємо, що звернення можливо прийняти в електронному вигляді лише, якщо воно буде завірено КЕП.
Коментарі (1)
Подяка працівникам відділення№ 22 у місті Львів.
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)