Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pasha393 5 жовтня 2022, 19:01
05.10.2022 о 16:16 і о 16:57 я відправив гроші шахраю його карта: 5366 3911 8181 8717 прошу допомогти заблокувати його карту
Таскомбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 10:13
Добрий день.

Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу.

Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.

Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.

Контакти IziBank:

• 0800 605 005;
• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
• Telegram [@izibank_bot].

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Наталья NATALIIA 26 вересня 2022, 9:28
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 47
Закончился долларовый депозит в Чернигове. Как забрать деньги?
Не надо прикрывать войной. В городе работают отделения всех банков.Вы взяли деньги у жителей города и не возвращает их. Я ЭТО РАСЦЕНИВАЮ КАК МОШЕННИЧЕСТВО
Таскомбанк
Відповідь банку
26 вересня 2022, 9:40
Доброго дня.

Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок за умови, що по депозиту немає автопролонгації.

Ви можете перевірити інформацію:

— самостійно в TAS2U, якщо ідентифікований користувач;
— звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).

Після виплати коштів на картковий рахунок – суму вкладу можливо отримати в будь-якому відділенні ТАСКОМБАНКу.

Дійсно, Чернігівське відділення тимчасово не працює.

Ознайомитись з переліком працюючих відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Проблема вирішена
ukrmegaleon 12 вересня 2022, 18:06
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Д. Яворницького, 105
12.09.2022 р. закінчився мій депозит у цьому банку, пішов знімати, і на тобі виявляється з картки в касі зняти кошти неможливо, треба йти до операціоніста, що б він надав касовий ордер, а у операціоніста черга, як завжди в цьому відділенні. Добре все зробив, отримав кошти, посварився з заступником начальника відділення, яка зовсім некометентна у вирішенні питань, а також не слідкує за обслуговуванням фізичних осіб у відділенні. Створили чергу до операціоніста із 7 чоловік, дехто взагалі приходив бачив чергу і покидав відділення, так як це не робота відділення, а знущання. Взагалі то заступник начальника повинна була сісти і почати обслуговування клієнтів, а не сидіти на морозі і робити вигляд, що все добре. Поки сиділи в черзі, у операціоніста обслуговувалась літня людина, яку операціоніст заставила дзвонити на гарячу лінію, і у присутності всх 7 чоловік на гучному зв*язку всі чули його конфеденційні дані, а саме ПІП, число місяць рік народження, 4 останні цифри картки, кодове слово, серію та номер паспорту. Я просто підійшов до заступниці начальника і зробив зауваження, що до конфеденційності даних 3-х осіб, при цьому заступник начаьника відділення взагалі не сприймає ніяк інформацію, постійно щось вигадує, говорить про якісь регламенти, таку нісенітницю починає нести, як її взагалі допустили до такої посади?.. Вибачте це дія ваших працівників, це ваш працівник сказав телефонувати на гарячу лінія, вона бачила, що сидить дідусь який на милицях прийшов у відділення, і це в кометенції ваших працівників вирішувати такі питання, а не перекладати свою відповідальність на гарячу лінію. Гаряча лінія — це дистанційне керування і доступ до даних. Людина прйшла за послугою у відділення, і вона повинна у відділенні отримати послугу. Обслуговування у відділенні виключно російською мовою, на моє запитання чом всі працівники розмовляють російською мовою, отримав приголомшеву відповідь — у нас так. І це мені відповіла заступник началька відділення Щербак Б.І. Доречі один з співробітників хотіла допомогти у вирішенні питання, але начальник відділення сказала їй робити свою роботу, і не зважати на фізичних осіб і чергу, яка утворилась у відділенні банку. Я обслуговувався у різних банках, але гіршого відношення до клієнтів має тільки ще банк Альянс, вони мабудь співпрацюють один з одним по компетентності і клієнтоорієнтовності. Я не рекомендую відділення 77 в м. Дніпрі, там працюють некомпетентні співробітники, які не знають, що таке клієнтоорієнтованість, вічливість, конфединційнсть, натомість вони знають що таке сидіти з відмороженим обличчям, гратись у телефоні, і створювати величезні черги та не виконувати статтю 30 Закону про мову.
Таскомбанк
Відповідь банку
16 вересня 2022, 15:38
Доброго дня.

Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.

Якщо сума видачі з рахунку перевищує 50 000 грн. — необхідно зробити видатковий документ у менеджера відділення Банку, касир має право видати суму до 50 000 грн.

Звертаємо увагу, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.

Під час Вашого звернення у відділення Банку, до менеджера була черга. Після того, як менеджер звільнився, Вам була надана консультація по Вашому питанню.

Інформуємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
TiMur84 7 вересня 2022, 15:53
Чудово, коли банк дійсно іноваційний, і технології направлені на покращення клієнтського досвіду.
Особливо, якщо це стосується взаємовідносин банку і мобілізованих на війну військових.

— Доброго дня, оператор … ТАСКОМБАНК.
— Доброго дня. Необхідно передати документи щодо мобілізації. Я писав листа на електронну скриньку, там відповіли, що звертатись потрібно у відділення з оригіналами документів. Розумієте, мобілізовані на війну військовослужбовці, як би так краще пояснити. не зовсім вільні у пересуванні, особливо з того місця дислокації, де більшість перебуває, до найближчого відділення. Можливо є варіант, як у всіх інших великих банків, передати скан копії/фото наприклад через додаток?
— Нажаль, тільки особисто у відділення. Ви можете в будь який час звернутися, все перерахуємо з дати мобілізації.

Але ж немає нічого простішого, для мобілізованих військовослужбовців! 😂
Приблизно така процедура:

— Пане капітан. Дозвольте звернутися. Мені необхідна відпустка на кілька діб.
— Що сталося?
— Та в найближче відділення ТАСКОМБАНКу треба, документи завезти…
— Хм. Вперше таке, треба погодити з комбатом.

— Пане підполковнику, дозвольте звернутися! Тут бійцю відпустка потрібна, на дві доби, у відділення ТАСКОМБАНКу поїхати, документи відвести.
— Капітан, ти серйозно зараз?
— Так точно!
— Хм… Не стандартна ситуація, підніму питання з комбригом…

— Пане полковнику, дозвольте звернутися! Тут одному бійцю відпустка потрібна, документи в ТАСКОМБАНК відвезти…
— Підполковник, джавелін тобі в дишло! У вас там зовсім мамина черешня за червону калину похилилася? Яка, в бабусині вареники, відпустка? Ти Тараса Бульбу читав?
— Так точно!
— То йди ще Статут почитай, не доводь до гріха!

— Капітан, три топора тобі в станіну по самий казьоннік!
— Слухаю, пане підполковнику!
— На тобі лопату. Передай тому відпускнику, і компас дай.
— Дозвольте уточнити. А компас навіщо?
— Азімут до найближчого відділення банку відкладать, за пазуху вам бджоли!

— Боєць, хімарсом тобі по херсонським кавунам! Бігом сюди!
— Відпустив комбат, пане капітан?
— Відпустив, боєц! Як капелан кропилом по макітрі. Так, на тобі лопату і компас.
— Навіщо, пане капітан?
— Скільки там до найближчого відділення твого банку?
— Кілометрів 200, пане капітан.
— От. Бачиш, окоп почали копати?
— Так точно!
— Бери компас, лопату, і копай в напрямку відділення. І дивись, встигни за дві доби! Поки відпустка не закінчилась…
Таскомбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 13:06
Доброго дня.

Дійсно, для зупинки нарахувань відсотків за кредитними угодами, необхідно звертатись до відділення Банку з документами, так як документи повинні бути завірені, як зі сторони Банку, так і зі сторони Клієнта.

Документи для сторнування відсотків Ви можете надати в будь-який час, перерахунок відбудеться з дати початку проходження військової служби.

Інформуємо, що звернення можливо прийняти в електронному вигляді лише, якщо воно буде завірено КЕП.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Віктор Лозовський 6 вересня 2022, 13:14
Подяка працівникам відділення. № 22 особливо Турко Галині за хорошу оперативну роботу. Привітні працівники і швидке обслуговування.
Таскомбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 14:58
Доброго дня!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!

Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 вересня 2022, 13:30
Відгук не зарахований (на 08.09.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Strangers 4 вересня 2022, 21:32
Відділення за адресою: Одеса, вул. Вільямса, 62/1
В банке приятная атмосфера

И профессианальное обслуживание
Таскомбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 17:34
Доброго дня!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Світлана Дюрик 2 вересня 2022, 8:07
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 71-А
2 серпня 2022. Р поповняла карточку племінниці в таскомбанку, в банкоматі на 5 тисяч. Гроші ненедійшли я подзвонила на гар. Лінію дівчина сказала почекати подивилась по комп’ютеру і сказавла так є непройдені, о Що буде розгляд 30 днів, і як мені повернути ці гроші я сказала що підійду в банк. Я залишила заявку і стала чекати, пройшло 20 днів я 2 рази підходила в банк. Потім мені в банку повідомили що грошей нема що я просто стояла біля банкомата не поповняла, питання чого ж тоді два інші платежі пройшли якщо я просто стояла. Чому зразу дівчина побачила ці непройдені гроші а потім все це заперечує в мене вкрали 5 тисяч гривень в Тамкомбанку.якщо вних розмови записуються як вони говорять напочатку розмови то вони можуть це провірити, та чи вони хочуть цього? Сумніваюсь.
Таскомбанк
Відповідь банку
4 вересня 2022, 9:13
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, квитанції щодо поповнення рахунку, в особисті повідомлення.
Prestige7 25 серпня 2022, 12:48
Офомили кредит на юридичну особу и 3 роки вчасно та в повному обсязі обслуговували кредит та рахунок. Коли бухгалтерія намагалась з’ясувати куди були списані 200 грн, які не попали на погашення кредиту, ми не змогли отримати відповіді та знайти менеджера, який би зміг відповісти. З початком війни бізнес зупинився. У березні співробітник банку зателефонував із проханням надати дозвіл списати з рахунку гроші у рахунок погашення відсотків за кредитом. У серпні ми дізнаємось, що банк подав до суду. Жодного дзвінка, листа чи будь-якої комунікації з клієнтом для вирішення питання з клієнтом, який до війни мав і добру кредитну історію і нормальні стосунки з банком. Повна відсутність комунікації та бажання взаємодіяти з клієнтами. Жахливий банк!
Таскомбанк
Відповідь банку
26 серпня 2022, 20:00
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Alon123 24 серпня 2022, 18:57
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 52
Хотіла заплатити за навчання. Сума мала дорівнювати 300 євро, але в гривнях за курсом Нацбанку України. Попросила касира порахувати та у відповідь почула: «ДОстань телефон найди в Інтернеті та порахуй», пізніше додала: «У мене не має інформації, що до курсу євро у Нацбанку».
По -перше, касир в українському банку, ПОВИНЕН розмовляти літературною УКРАЇНСЬКОЮ мовою. (Це є обличчя Вашого банку). По-друге, неважливо наскільки я молодша за неї, вона на роботі та зобов’язана до ВСІХ клієнтів звертатись на ВИ.

Пізніше я зайшла в декілька банків України та запитала кур долара, євро за курсом Нацбанку України і всі мені дали відповідь
Отже, вона знала. Просто їй було лінь, це робити.
Зверніть будь ласка, на це увагу. Як не як, це Ваша репутація.
Таскомбанк
Відповідь банку
25 серпня 2022, 11:16
Доброго дня.

Дійсно, касиром було відмовлено здійснити розрахунок за курсом НБУ — дана інформація була передана до підрозділу банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Dmitryi89 11 серпня 2022, 7:49
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 10-А
Пришёл меня валюту с евро на гривну, город Днепр ул. Европейская 10а, в первую очередь необразованый персонал, в том числе и управляющая! Не тебе сдрасти ни досвидания. Ладно ближе к сути, кассир не захотел принимать одну из купюр, на вопрос почему: «она мне не нравится и за мной закреплено права выбирать брать купюру или нет» хотя купюра была не рваная, все знаки видно было и т. п. Просто немного затертая, я бы не придал этому значения, но я очень сильно опаздываю, очень сильно!!! Я попросил позвать управляющего, задал ей конкретный вопрос почему, она начала жмякать, типо касир имеет право не брать, на что я попросил озвучить критерии по которым они могу не брать купюру, не под один она не подходили, так в чем же шь причина?! И снова по новой кассир имеет, я так понимаю банк это только название, больше смахивает на ущербный обменник. Я позвонил на горячую линию и оставил жалобу, спустя неделю они мне перезвонили с речью о том что кассир не успел вам предложить купить у вас эту купюру с 20%комисией)))) серьёзно? Не кто не чего не собирался предлагать, тупая фраза я имею право и все! Вообще обходите этот банк стороной!!! Ужасней я ещё не видел
Таскомбанк
Відповідь банку
12 серпня 2022, 18:18
Доброго дня!

Інформуємо, що касир має право відмовити в прийняті купюр, опираючись на внутрішні правила Банку та рекомендацій НБУ.

Додатково звертаємо увагу, що, дійсно, Банк має право приймати купюри, що мають ознаки зношеності з комісією 10%.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.

Дана інформація була передана до підрозділу Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Касир прийняв готівку, продержав її пів години, а потім сказав що немає валюти.КИДАЛОВО
Таскомбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 18:03
Доброго дня.

Нам прикро, що під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу у Вас склалась така ситуація.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Додатково звертаємо Вашу увагу, що валюта для продажу може бути в обмеженій кількості.
Проблема вирішена
Наталия Некрасова 3 серпня 2022, 7:27
Відділення за адресою: Київ, вул. М. Тимошенка, 21
Хочу погрузить Вас в историю, которую мне пришлось пережить. Хотя, если честно, я ее еще не прожила до самого конца, как внезапно вчера оказалось… 29.07.2022 я стала клиентом Таскомбанка. Принесла наличную гривну, чтобы купить валюту на межбанке по постанове 18 от 24.02.2022 в редакции 154. Мне в отделении г. Киев ул Тимошенко21 открыли карту гривневую, для того, чтобы я положила гривну для покупки валюты и далее должен был, я так понимаю, запуститься протокол действий банка. Но из-за того что кассир «нас так учили», не правильно взял с меня комиссию за операцию внесения гривны на карту (была взята комиссия за внесение гривневых средств на счет, вместо карты и в два раза дороже- вместо 250 грн взяли комиссию 508 грн) все пошло далее верх ногами. Я обратилась к руководству отделения и обратила внимание на то, что не правильно взята комиссия, на что мне было отвечено — «ну вы же согласились на такую сумму комиссии?» Интересно — да, я согласилась, а что?- расскажите мне, пожалуйста, банк это рынок, а не финансовая установа, с которой можно торговаться по комиссии, как на рынке??? Теперь буду знать, что Вы филиал не Таскомбанка, а филиал, например, рынка на Бессарабке, хотя, судя по ситуации на сегодняшний день — для Вас это слишком громкое название, Вы больше похожи на рынок м. Лесная, где каждый со своей ценой торгует продуктом с асфальта…Ладно, вернемся к сути ситуации. Открыли мне две карты — гривна и доллар. Но пинкоды на карту мне не пришли- мы погрешили с менеджерами на мой интернет …хорошо…сегодня утро 03.08.2022 КОДОВ НЕЕЕЕТТТ!!! И это после заявки на горячей линии, оставленной мной, от 01.08.2022, что я в банке, что мне надо сделать оперцию финансовую. На этом я думала, всё — что еще может случиться? А нет, ВЫ превысили все мои ожидания — в понедельник, когда я пришла в банк для повторной операции — оказалось, что валюта куплена, но на депозит не положена банком, потому что что-то опять сбойнуло в системе и опять на мне. Т. е. валюта болталась на карте (кстати, оцените мою выдержку — я, как банковский работник (начальник управления валютного контроля), с 20 летним стажем)) и я спокойно могла ее перечислить с карты валютной на карту другого банка в приложении и тогда прощай валютный контроль Таскомбанка. Ладно, усилиями молодого человека специалиста 01.08.2022 все-таки всё что начали 29.07 закончили 01.08. Кстати, 01.08. выяснилось, что с меня еще списали в ВАЛЮТЕ комиссию, за то что валюта переночевала на карте — 0,55 центов! И правда, оказывается, сотрудники банка знают, что такое СТОРНО и вернули сумму назад. А ранее по гривневой комиссии убеждали, что слово сторно — не знаем, что за зверь? Но ведь 01.08. мы начали повторять все что делали ранее и все пошло намного быстрее, все сделали всего лишь за час (29.07. — я пришла в банк в 9−00 ушла в 14−20). И тут я дала слабину — я вчера, 02.08. целый день оставила бесконтрольно филиал банка (или филиал рынка м. Лесная, что больше все-таки похоже). Вечером, в 21−00 02.08, в приложении, я увидела, что валюта не куплена, гривна вся болтается на моей гривневой карте. Да, я работник, валютного контроля, я понимаю почему валюта не куплена. Потому что из-за неправильных действий персонала банка — мне зачислили валюту с опозданием, т. е. не 29.07. а 01.08. а инструкция позволяет работать с 50 тыс гривен на покупку валюты всего лишь раз в месяц. А у меня это уже получается два раза. И смотрите, никто не позвонил не предупредил, не извенился, не подсказал что делать дальше. Ладно я…А если это человек, который вообще ничего не понимает в деятельности банка? Высшее Руководство Таскомбанка, валютный контроль — прошу провести курсы ликбеза (ликвидация безграмотности) с Вашим персоналом. Спасибо за внимание!
Таскомбанк
Відповідь банку
5 серпня 2022, 9:26
Доброго дня.

Нам прикро, що під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу у Вас склалась така ситуація. Викладену Вами інформацію направили на підрозділ, що займається якістю обслуговування Клієнтів у відділенні.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Додатково повідомляємо, що по вирішенню питання з доставкою пін-кодів та відображенням балансу в TAS2U, Ви будете додатково проінформовані.
Вячеслав Фількорн 30 липня 2022, 23:09
При переводі грошей із картки Таскомбанка на картку іншого українського банку вказують комісію одну суму, а фактично знімають зовсім іншу (на багато більше), цей шахрайський схематоз розрахований на простих українських клієнтів. Під час спілкування із співробітником банку чому вказуть одну суму, а знімають іншу відповіді, адекватної так і не отримав, НЕ РЕКОМЕНДУЮ, нікому цей банк Після їхніх так званих «послуг-оборудок» остається дуже гидко.
Таскомбанк
Відповідь банку
31 липня 2022, 13:23
Доброго дня.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U — відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:

· пункт 1.1. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку АТ «ТАСКОМБАНК» — не тарифікується;
· пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн;
· пункт 1.3 Переказ з картки, емітованої іншим українським банком (доданої в систему) на картку будь-якого Банку України — 0,9% + 5 грн;
· пункт 1.4. Переказ з картки, емітованої іншим українським банком (доданої в систему) на картку АТ «ТАСКОМБАНК» — не тарифікується.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».

Дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.

Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 серпня 2022, 9:09
Відгук зарахований (на 02.08.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
41Kristina 22 липня 2022, 20:12
Була на відділенні 22.07.Дуже сподобалося відділення, компетентні і уважні співробітники.Сподобалося відношення до кожного клієнта.
Велика подяка Валерію і дівчинки касиру нажаль не глянула на ім'я.
До Вас хочется повернутися знову))
Таскомбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 14:54
Доброго дня.

Дякуємо Вам за позитивний відгук!

Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
katrusik2272 20 липня 2022, 13:35
В грудні 2021 року відкрила єврову карту world, на руки отримала типовий договір, в якому ні слова не сказано про скриті комісії. При відкритті двічі уточнила у співробітника банку, яка відкривала карту, чи є за карту місячний платіж чи інші скриті комісії, на що дуже ствердно отримала відповідь НІ. На кожну операцію по банку отримувала інформування, але не все так сталося, як розповідалося. З травня по липень у мене зникає залишок в розмірі 7 євро, щомісячна комісія за обслуговування неактивного рахунку згідно договору, в якому жодного слова про це не написано. Зателефонувавши на консультаційну лінію я отримала приголомшливу відповідь, що змінилися тарифи банку, з мене знімають 75 грн. в місяць в ВІЙНУ за неактивність рахунку після 90 дня з останньої операції. Жодного інформування про зняття коштів банком за 3 місяці не було. Скромно забули? Навіть після сарги мені загальними словами відповіли, що я сама повинна слідкувати за тарифами банку згідно договору, а чому не було 3 місяці інформування про зняття коштів так і не відповіли. Нікому НЕ РЕКОМЕНДУЮ мати діло з таким брехливим банком. І не розумію, чому з такою кількістю скарг цей банк функціонує і надалі буде ошукувати клієнтів.
Таскомбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 15:34
Доброго дня.

Для того, щоб здійснити перевірку наданої Вами інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 в особисті повідомлення.
Наталія Піндюр 15 липня 2022, 16:57
Сьогодні 15.07 я чекала 8-м годин щоб кошти мені були доступні по рахунку для переказу на інший банк, після переказу мені повідомляють що кошти перерахують мені аж в вівторок 19.07, ще такого не зустрічала в банківській системі. Самий гірший банк!!! Закрию усі рахунки і нікому не раджу.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 липня 2022, 12:58
Доброго дня.

Якщо зарахування на картковий рахунок здійснено через інтернет-банкінг TAS2U з карти іншого Клієнта ТАСКОМБАНКу, в робочий день до 15:00 год – відповідно до регламенту зарахування коштів відбудеться поточного дня, після 16:00 годин.
Якщо Ви здійснюєте платіж по реквізитах на рахунки фізичної або юридичної особи відкриті іншому банку через TAS2U з карти ТАСКОМБАНКу:
• з 09:00 до 21:30 – списання з банківського рахунку здійснюється протягом робочого дня (в день здійснення платежу);
• з 21:30 до 09:00 — списання відбувається на наступний робочий день.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до закону України про платіжні системи та переказ коштів в Україні, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Сума переказу зараховується Банком на рахунок отримувача в день надходження цього переказу, протягом робочого дня Банку.
motoro2006 11 липня 2022, 21:41
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 32
банк одна большая проблема.
грубость при обслуживание процветает, колл-центр не слышыт Ваших вопросов, а отвечает лишь бы было много текста, интернет банкинг работает не коректно. тех поддержка никкакая. На все проблемы с работой банкинга ответа два 1 разберемся 2 исправлено. но никто ничего не исправляет в работе ситемы.
Если в банке открыты двери, но никто не работает и компьютеры выключены, то считается, что банк работает. Поставте будку с написью «тасскомбанк», откройте дверь и всем говорите что Вы работаете круглосуточно. Даже людей не надо в будку сажать. Условия договора банк не выполняет. Но судиться с ними будет дороже. Мне оказалось проще переплатить 30000 грн чем судиться с ними.
Всем моим недругам буду рекомендовать этот банк. Жаль, что их у меня мало. Правдв сам банк оказался им же)
Таскомбанк
Відповідь банку
22 липня 2022, 15:28
Доброго дня.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Уточніть, будь ласка, яка помилка у Вас виникає при користуванні інтернет-банкінгом TAS2U?

Звертаємо Вашу увагу, що під час звернення можливо дійсно, не працювало відділення, це зумовлено тим, що протягом робочого дня можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Додатково інформуємо, що умови за кредитними договорами не змінювались.
Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, що виникла.
Junior22 7 липня 2022, 2:52
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ак. Палладіна, 18/30
Затримка з переоформленням паспортів в кілька місяців. У мене в Дії книжка і закордонний, на руках договір на депозит і касовий чек. Номер телефону з моїм банкінгом.
Вже третій місяць не віддають гроші. Банк з'їдає вже мій депозит.
Таскомбанк
Відповідь банку
8 липня 2022, 21:48
Доброго дня!

Дійсно, якщо депозитну угоду було відкрито з Паспортом громадянина України — отримати кошти можливо лише при наданні оригіналу документу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ikostenko 30 червня 2022, 10:28
Постоянные списания каких-то процентов по картам.
Вам могут подключить пуш уведомления в приложении за которые вы будете платить по 20 гривен ежемесячно, но уведомления вам приходить не будут.
Тех поддержка говорит что уведомлять об изменениях в договорах или еще каких либо изменениях банк не обязан вас предупреждать вы сами должны о них узнавать.
Сколько будут списывать и сколько нужно положить денег на карту для того чтоб погасить все проценты сотрудники тоже не могут ответить, каждый день новые списания=)
Ваш банк оставляет самые негативные впечатления к сожалению
Таскомбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 22:31
Доброго дня!
Повідомляємо, що з 22.04.2022 року було змінено тарифи.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Інформуємо що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну тарифів.
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку від 22.03.2022 року.

Посилання на новину на сайті: https://tascombank.ua/news/do-uvagy-derzhateliv-platizhnykh-kartok-banku-62399bbbc014370019c36d1b

Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта
Сергей Самсоненко 21 червня 2022, 8:00
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Погранична, 248
Добрый день! У меня такая ситуация. Из-за войны я потерял работу и возможность совершать платежи вовремя. Обращался на горячую линию Автокредитплюс и Таскомбанк. Ничего кроме как «платить по возможности» не предложили. Я надеялся все же выплатить долг после завершения войны и нормализации работы в городе. Вдруг 19.06 машину забирают Ваши сотрудники. Я посмотрел акт. Оплатить сумму платежей за период войны одним платежом при нынешней обстановке нет возможности. Со мной компания не связалась по всем доступным контактам и изъятие стало неожиданностью. Ведь в феврале на горячей линии меня заверяли, что после войны будет реструктуризация платежей за период военного положения. На сегодняшний момент (21.06.2022) я нашел работу. Но нужна машина, чтобы я мог работать и выплачивать долг. Если я возьму другой авто в аренду, а это 6−7 тыс грн, то эти средства пойдут на оплату аренды. А ведь я бы мог эти суммы направлять на погашение задолженности перед Автокредитплюс в Таскомбанк. Сотрудники, которые забирали авто, ничем помочь не могли и направили меня к вам в чат для урегулирования вопроса. В чате обещают перезвонить, но никто не позвонил. А ведь я в качестве аванса отдал старый авто и за 2 года еще выплатил более 100 тыс грн. Но в чате мне сказали, что это мой подарок по условиям договора! С чем я не согласен, так как это необоснованное обогащение. Автокредитплюс и Таскомбанк забрал в итоге 2 машины и деньги. И говорит, что я им ничего не должен. Когда я возмутился, они предложили подобрать другое авто равное сумме аванса и части платежей И закрыть сделку по нулям. Но это все слова. По идее они не должны были изымать ничего пока в стране война. А после войны сделать реструктуризацию. Ведь обещали это в феврале. Поэтому их обещаниям нет веры. Попросту это мародерство. Адвокаты уже готовят обращение в суд.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 червня 2022, 14:17
Доброго дня.

Нам прикро, що у Вас склалась така ситуація.
Але, так як кредит було оформлено в «АВТОКРЕДИТПЛЮС» — для уточнення інформації та вирішення поставленого Вами питання рекомендуємо звертатись безпосередньо до «АВТОКРЕДИТПЛЮС».

Контакти ТОВ «АВТОКРЕДИТ ПЛЮС»:

https://planetavto.ua
• E-mail: planetavto.ua@gmail.com
• Тел. 0 800 200 400

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.3 45.7
USD 41.2 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.3 45.7
USD 41.2 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝