Мінфін - Курси валют України

Встановити

Таскомбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
skullik
skullik
19 січня 2021, 18:40
Александр, Днепр
Здравствуйте. Компания MasterCard совместно с Xiaomi и её фитнес браслетом Mi Band 4 NFC запустили в Украине возможность оплачивать покупки. Технология не является Google Pay. На момент запуска система оплаты поддерживала 10 банков среди которого вас не было. К сожалению на сегодняшний день список банков непонятен которые поддерживают эту систему. Хотелось бы узнать Вы поддерживаете подобную систему оплаты или нет?..
Таскомбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 12:59
Добрий день.

На сайті master card є перелік Банків, які підтримують дану технологію:

https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/ways-to-pay/contactless/xiaomi.html
kravc88
kravc88
15 січня 2021, 21:16
Ярослав, Борисполь
Добрый вечер!
15.12.2020 было сформировано письмо №20201215/3928 от ПриватБанка о возвращении средств. Прошел уже месяц, звонили неоднократно на горячую линию, а также в главный офис где не отвечают на звонки. Никакой реакции со стороны Вашего банка на наши многочисленные обращения и заявки. Хотелось бы узнать на каком этапе находится решение этого вопроса.
Таскомбанк
Відповідь банку
16 січня 2021, 13:11
Доброго дня.

Інформуємо, що до ТАСКОМБАНКу не надходив лист з вказаним номером.
Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Приват Банку та в разі необхідності надіслати запит повторно.
Yana19802014
Yana19802014
5 січня 2021, 23:33
Добрый вечер, я пыталась зайти в систему, неправильно ввела пароль как восстановить? А карта не заблокировалась?
Таскомбанк
Відповідь банку
6 січня 2021, 16:11
Доброго дня!

Повідомляємо, що при невірному введенні паролю для входу в інтернет-банкінг TAS2U, карта не блокується.

Розблокувати доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).

Або Ви можете натиснути на «Забули пароль» та пройти реєстрацію повторно.
Oksana1379
Oksana1379
30 грудня 2020, 11:25
Оксана
Доброго дня! Як змінити пін код по карті? Дякую.
Таскомбанк
Відповідь банку
30 грудня 2020, 11:41
Доброго дня.

Якщо Ви пам'ятаєте ПІН-код до карти — змінити його можливо лише в банкоматі ТАСКОМБАНКу згідно з тарифами карткового продукту.

Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти – є можливість скористатися функціоналом перевипуску PIN-коду через інтернет-банкінг TAS2U.

Для цього Вам необхідно перейти в налаштування карти — обирати «Новий PIN-код» — ознайомитись з умовами перевипуску і підтвердити операцію ОТП кодом.
Протягом 10 хвилин новий PIN-код буде відправлено в смс — повідомленні на фінансовий номер телефону.

Також ініціювати перевипуск ПІН-коду у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефоном: 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації
Apologet
Apologet
10 грудня 2020, 23:56
Добрый день.
По своей карте 5366*******6456 07.12 делал 2 покупке (мерчант rozetka.ua) на суммы 167 грн. и 399 грн. Операции по счёту прошли несколько дней назад, но кеш-бека я так и не вижу. Прошу доначислить.
Таскомбанк
Відповідь банку
11 грудня 2020, 9:41
Доброго дня!

Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП та ІПН в особисті повідомлення.
ulanka
ulanka
28 листопада 2020, 22:34
Возможна ли руструктуризация моего долга по карте если я гашу только проценты а тело кредита нет.Живу на пособие от государства не имею возможности работать т.к.воспитываю двоих детей одна
Таскомбанк
Відповідь банку
30 листопада 2020, 10:23
Доброго дня!

Звертаємо увагу, що у Вас є можливість звернутись до відділення ТАСКОМБАНКу та написати заяву про розгляд питання зміни умов кредитування.
Також рекомендуємо при зверненні надавати документи, які підтвердять погіршення фінансового стану.
Наголошуємо, що рішення Банк приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Manevr12
Manevr12
20 листопада 2020, 19:15
Забув пін код карточке як відновити
Таскомбанк
Відповідь банку
23 листопада 2020, 13:40
Доброго дня!

Інформуємо, що ініціювати перевипуск ПІН-коду Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.

Для цього Вам необхідно в розділі «Карти» відкрити налаштування карти та обрати «Новий PIN-код». Впродовж 10 хвилин на телефон надійде смс-повідомлення з PIN-кодом.

Також ініціювати перевипуск ПІН-коду у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Natalia1997
Natalia1997
20 листопада 2020, 15:18
Київ
Доброго дня.
Як мені дізнатися чи готова моя заробітна картка (заявка була подана міс тому)
На відділенні силку дають на смс (смс приходило про зарахування коштів на карту та зняття )
Таскомбанк
Відповідь банку
20 листопада 2020, 16:49
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та контактний номер телефону.
Vitalina8585
Vitalina8585
14 листопада 2020, 2:52
Вита, Киев
Скажите как я понимаю на заблокированую карту нельзя перевести денюжку? Если я вам предоставлю скрины что на заблокированую карту пуступили средства, могу предоставить доказательства, есть скриншот
Таскомбанк
Відповідь банку
17 листопада 2020, 17:47
Доброго дня.

Інформуємо, є можливість здійснити переказ з карти на заблоковану карту.
31271859
Марина Кузьменко
29 жовтня 2020, 11:25
Марина
Добрый день. Как мне узнать готова ли моя именная карта для выплат? Заява была подана десять дней назад. Специалист сказала, что прийдёт СМС. Никаких СМС не было.
Таскомбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 15:03
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та контактний номер телефону.
Moreman1992
Moreman1992
23 жовтня 2020, 11:34
Блин извеняюся что у вас с номером 0800 говорится неверный. Номер и ненадо говорить что все работает уже мне Ви 9 месяцев лапшу вешаете ну неработает. Я до должен на платной номер звонить на 044?
Таскомбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2020, 11:45
Доброго дня.

Інформуємо, що Контакт-центру Банку працює цілодобово за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
Helena2491
Helena2491
18 жовтня 2020, 16:22
Олена, Буринь
Доброго дня! сьогодні вранці через ібох, пополняла карту Приватбанку, грошей немає, а мені дуже потрібно! що робити
Таскомбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 9:31
Доброго дня.

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків, або сервіс iBox, то таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Для уточнення статусу платежу рекомендуємо звернутись до підтримки iBox.
Pasha773
Pasha773
22 вересня 2020, 9:19
Я поповнив карту А-Банк через термінал самообслуговування 326 гр. А гроші надійшли на код банку отримувача 339500 01.09.2020
Таскомбанк
Відповідь банку
22 вересня 2020, 14:40
Доброго дня.

Підкажіть, будь ласка, поповнення карти здійснювали через термінал самообслуговування ТАСКОМБАНКу?
За наявності чеку – прохання надати його скан-копію для перевірки інформації.
Gal12
Gal12
31 серпня 2020, 10:17
Здравствуйте. Забыл пин ког карты. Помогите восстановить:)
Таскомбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 11:26
Доброго дня!

Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж, звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
obozrevatel17
obozrevatel17
26 серпня 2020, 22:48
obozrevatel17, Киев
Кого взяли в финмониторинг (г. Киев) напишите зарплату, хоть 20 тис. грн получаете?
Slavi4
Slavi4
18 серпня 2020, 9:38
Вячеслав, Херсон
Попался на мошенника с вашего банка, номер карты мошеника 5375 2351 0662 5989, номер телефона мошеника +380990225625, представилась как Милана Бойко которой скорее всего не является так как говорила что номер карты банка Аваль, но проверив карту по первым 6 цифрам выяснил что карта принадлежит вашему банку, оплатил аванс 300 грн и после этого мошеница отключила телефон, удалили вайбер с телефона и не выходит на связь, ночью включала телефон но на звонки не отвечала, прошу вернуть деньги и заблокировать карту мошеницы, ну или хотя бы заблокировать карту мошенницы. Если нужно дополнительная информацию готов ее предоставить.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 17:38
Доброго дня!

У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що вказана карта не емітована ТАСКОМБАНКом.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Katrin09
Katrin09
11 серпня 2020, 21:40
Забыла пинкод от карты, как восстановить?
Таскомбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 15:23
Доброго дня.

Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж, звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
KyruloG
KyruloG
27 липня 2020, 10:24
Галина
Доброго дня! Поповняла вчора карту через термінал фінансовий світ, коштів так і немає на рахунку карти. Як довго вони зараховуються?
Таскомбанк
Відповідь банку
27 липня 2020, 14:47
Доброго дня.

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.

Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
ZmeyUAa
ZmeyUAa
17 липня 2020, 13:45
Андрей, Киев
При оформлении кредита выдали карту «5». ПИН код на неё не сказали. Обратился на Чат и мессенджер. Тишина. Дозвонился. Продиктовал все денные, которые спросила оператор. Сказали, что пришлют ПИН. И тишина…
Таскомбанк
Відповідь банку
19 липня 2020, 16:09
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Pensia100
Pensia100
8 липня 2020, 12:34
клиент, Київ
Здравствуйте, по вашим правилам переадресация карточки из одного отделения в другое занимает 7-10 рабочих дней. Прошло 10 рабочей дней, моей карточки нигде нет. На горячей линии один ответ- мы вам перезвоним. Карточка -зарплатная, на нее поступила з/п, которой я не могу воспользоваться, так как Таскомбанк неизвестно куда дел мою карточку. Кто отвечает в банке за такую халатность и где мне найти мою карточку?
Таскомбанк
Відповідь банку
8 липня 2020, 17:17
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію про наявність карти в касі Банку вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Гаряча лінія Таскомбанку