Таскомбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.95 | 44.33 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Всі курси банку |
Так, дострокове погашення кредиту можливе без додаткових комісій.
Якщо Ви бажаєте уточнити суму загальної заборгованості – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Написати коментар
2. Чому я не можу закрити рахунок використовуючи Кваліфікований Електронний Підпис а маю іти у відділення і ставити підпис власноруч? А що робити якщо я наприклад хворий?
Задумайтесь над цим хоч у період COVID.
Цитата:
>3 Закону України «Про електронно-цифровий підпис»
>електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо: електронний цифровий підпис підтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису.
Інформуємо, що закриття рахунків відбувається відповідно до внутрішніх Технічних карт Банку.
Закриття рахунку можливе лише при підписанні у відділенні паперової заяви на закриття поточного рахунку яка реєструється та додається до юридичної справи.
Коментарі (4)
Написати коментар
На сайті master card є перелік Банків, які підтримують дану технологію:
https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/ways-to-pay/contactless/xiaomi.html
Написати коментар
15.12.2020 было сформировано письмо №20201215/3928 от ПриватБанка о возвращении средств. Прошел уже месяц, звонили неоднократно на горячую линию, а также в главный офис где не отвечают на звонки. Никакой реакции со стороны Вашего банка на наши многочисленные обращения и заявки. Хотелось бы узнать на каком этапе находится решение этого вопроса.
Інформуємо, що до ТАСКОМБАНКу не надходив лист з вказаним номером.
Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Приват Банку та в разі необхідності надіслати запит повторно.
Написати коментар
Повідомляємо, що при невірному введенні паролю для входу в інтернет-банкінг TAS2U, карта не блокується.
Розблокувати доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Або Ви можете натиснути на «Забули пароль» та пройти реєстрацію повторно.
Написати коментар
Якщо Ви пам'ятаєте ПІН-код до карти — змінити його можливо лише в банкоматі ТАСКОМБАНКу згідно з тарифами карткового продукту.
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти – є можливість скористатися функціоналом перевипуску PIN-коду через інтернет-банкінг TAS2U.
Для цього Вам необхідно перейти в налаштування карти — обирати «Новий PIN-код» — ознайомитись з умовами перевипуску і підтвердити операцію ОТП кодом.
Протягом 10 хвилин новий PIN-код буде відправлено в смс — повідомленні на фінансовий номер телефону.
Також ініціювати перевипуск ПІН-коду у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефоном: 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації
Написати коментар
По своей карте 5366*******6456 07.12 делал 2 покупке (мерчант rozetka.ua) на суммы 167 грн. и 399 грн. Операции по счёту прошли несколько дней назад, но кеш-бека я так и не вижу. Прошу доначислить.
Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП та ІПН в особисті повідомлення.
Написати коментар
Звертаємо увагу, що у Вас є можливість звернутись до відділення ТАСКОМБАНКу та написати заяву про розгляд питання зміни умов кредитування.
Також рекомендуємо при зверненні надавати документи, які підтвердять погіршення фінансового стану.
Наголошуємо, що рішення Банк приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Написати коментар
Інформуємо, що ініціювати перевипуск ПІН-коду Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
Для цього Вам необхідно в розділі «Карти» відкрити налаштування карти та обрати «Новий PIN-код». Впродовж 10 хвилин на телефон надійде смс-повідомлення з PIN-кодом.
Також ініціювати перевипуск ПІН-коду у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Написати коментар
Як мені дізнатися чи готова моя заробітна картка (заявка була подана міс тому)
На відділенні силку дають на смс (смс приходило про зарахування коштів на карту та зняття )
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та контактний номер телефону.
Написати коментар
Інформуємо, є можливість здійснити переказ з карти на заблоковану карту.
Написати коментар
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та контактний номер телефону.
Написати коментар
Інформуємо, що Контакт-центру Банку працює цілодобово за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
Написати коментар
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків, або сервіс iBox, то таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Для уточнення статусу платежу рекомендуємо звернутись до підтримки iBox.
Написати коментар
Підкажіть, будь ласка, поповнення карти здійснювали через термінал самообслуговування ТАСКОМБАНКу?
За наявності чеку – прохання надати його скан-копію для перевірки інформації.
Написати коментар
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж, звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
Написати коментар
Написати коментар
У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що вказана карта не емітована ТАСКОМБАНКом.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Коментарі (1)
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж, звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
Написати коментар