Таскомбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Я проживаю у м. Бердянську Запорізької області на тимчасово окупованій території. Виїхати з міста я не можу, адже доглядаю за батьками-пенсіонерами (мати – особа з інвалідністю).
Ціни на продукти та засоби гігієни у нашому місті в 3-5-7 разів вищі, ніж на іншій території України, на ліки – взагалі захмарні.
Через війну я втратила роботу, інших заробітків не маю, жодної допомоги не отримую.
Єдині кошти, на які я можу розраховувати, – це власні заощадження.
На даний час кошти потрібні терміново для купівлі життєво необхідних ліків.
Тому дуже прошу Вас сприяти мені в позитивному та скорому розгляді питання щодо розірвання договору, дострокового повернення коштів та надходження цих коштів на мою картку.
Дякую заздалегідь.
Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу.
Відповідного листа відправила на e-mail info@tascombank.com.ua 07 жовтня 2022р., відповідь ще не отримала.
Написати коментар
Написати коментар
5366391148270747 на имя
Бондаренко Данило Ярославович? Из-за мошеннических действий его или третих лиц на эту карту мной была переведена сумма в 8400 грн. Перед подачей заявления в полицию хочу предложить ему добровольно вернуть мне деньги, избавив себя от уголовного преследования в будущем.
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Прошу Вас розтулмачити мені принцип продажу пам'ятних та юбілейних монет у вашому банку, у відділенні №51 за адресою місто Суми, площа Покровська 2.
Співробітники банку виразно пояснити не можуть. Розповідають про якісь талони, які надходять разом з монетами, і які спочатку видають в касі, а потім по ним колись видають монети. Я звісно не можу повірити в талонний «совок». І невже, зі слів тих же працівників, на Суми (і вочевидь на область) приходить не більше 100 монет кожного найменування при тиражі 30-40 тисяч.
І чи можливо якось замовити монети щоб отримати їх у зручний для мене час, так як я працюю.
З повагою, Сергій.
Написати коментар
Проживаю у м. Бердянську Запорізької області на тимчасово окупованій території.
Відділення Таскомбанку у нашому місті не працює. Тобто отримувати послуги банку можна тільки через додаток TAS2U.
Але з травня 2022 року у нашому місті відсутній український мобільний зв'язок, тобто отримувати, зокрема, sms-повідомлення від банку на мобільний телефон немає жодної можливості.
Доступ до додатку через смартфон відсутній, адже вимагається введення коду доступу з sms-повідомлення, що надходить на мобільний телефон, яке, як вже зазначала, я не отримую та отримати не можу
Сьогодні 24.08.22 вдалось увійти до TAS2U через ноутбук (без додаткового підтвердження), але при спробі перевести гроші на картку іншого банку мою картку ТАС було заблоковано.
Таким чином, розпорядитися власними коштами я не можу. В умовах окупації це дорівнює катастрофі.
Яким чином мені, як клієнту, що знаходиться на тимчасово окупованій території та не має українського мобільного звя«зку, розблокувати картку.
Крім того, прошу надати мені можливість доступу до додатку TAS2U, а також підтвердження здійснення будь-яких дій у додатку, через надходження кодів доступу чи кодів підтвердження операцій на Viber чи Telegram.
На жаль, чатів для спілкування зі співробітниками банку у вашому додатку, на відміну від інших банків, немає.
Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу.
Написати коментар
Написати коментар
Звертаємо Вашу увагу, що, дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.
Якщо по карті протягом 90-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Наразі для закриття рахунку необхідно звертатися безпосередньо до відділення Банку.
Банк займається розробкою можливості закриття рахунків дистанційно.
Написати коментар
У Вас є можливість здійснювати зарахування будь-яким зручним для Вас способом:
• через інтернет-банкінг TAS2U, якщо зареєстровані та є ідентифікованим користувачем;
• у відділеннях інших Банків;
• за допомогою сервісів інших Банків.
Написати коментар
1. Довідка про залишок, заборгованість та рух коштів від 10.05.2022 10:46:47
Власні кошти: 12 372.91 грн.
Підпис: Заступник голови Правління Земляний М. П
2. В кабінеті: https://tas2u.tascombank.ua/accounts/cards/:
Личные средства: 0,00 UAH
Чому сума не відображається в кабінеті?
Чому НЕ маю змоги нею скористатися?
Перевірити зарахування коштів Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Додатково рекомендуємо здійснити будь-яку операцію по карті для прискорення оновлення інформації в додатку.
Коментарі (1)
За що?
Звертаємо увагу, що з 22.04.2022 року було змінено тарифи.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Інформуємо, що переглянути призначення списаної комісії у Вас є можливість сформувавши виписку по карті.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою нажати на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
Коментарі (2)
5375 2351 2531 3294
Хочу повідомити про шахрайку, щоб інші не попалися.
Ніби Продає в інстаграмі дитячі речі, просить частково передоплату, обіцяє скинути номер ттн, а далі ігнорує повідомлення!
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написати коментар
Error 1020 Ray ID: 6e0e2b3c7d5369a3 • 2022-02-21 07:12:53 UTC
Access denied
What happened?
This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Как мне зайти на сайт из Турции.
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Написати коментар
Є картка «Велика п'ятірка». Впродовж останнього місяця розраховувався нею у Епіцентрі, АТБ, та Новому житті. В жодному з трьох випадків кешбек не був нарахований (кошти власні), хоча раніше при оплатах у цих магазинах кешбек був.
Підкажіть, в чому проблема?
Інформуємо, що з 07.12.2021 року було змінено умови нарахування кешбеку відповідно до бонусної програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК».
А саме припинено нарахування кешбеку по розрахункам, проведеним за рахунок власних коштів.
Ознайомитись з новиною Ви маєте можливість за посиланням — https://tascombank.ua/news/shanovni-kliienty,-prosymo-vas-zvernuty-uvagu-na-zminu-umov-narakhuvannia-keshbeku-za-platizhnymy-kartkamy-61a0cdf2c37aaf0012f302ee
Написати коментар
Что произойдет, если на третий раз пин-код опять «не пройдет» в банкомате?
В случае, если необходимо обращаться на горячую линию по разблокировке карты:
— на какие вопросы необходимо ответить?
— когда карта разблокирована, присылается новый пин-код или остается старый?
— если присылается новый пин-код — это действие платное или бесплатное?
Дійсно, якщо при користуванні карткою була допущена помилка при введенні пін-коду більше 3-х разів – спрацьовує тимчасове обмеження для користування картою.
Для відновлення можливості користування картою, а саме обнулити лічильник невірно введених пін-кодів до карти, необхідно зателефонувати з Вашого фінансового номеру до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
При зверненні до Контакт-центру Банку для Вас буде проведена процедура ідентифікації.
Питання ідентифікації не розголошуються.
Після обнулення лічильнику пін-код не змінюється.
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до картки — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість:
— самостійно в TAS2U;
— звернувшись до Контакт-центру Банку;
— звернувшись до відділення Банку з документами.
Комісія за перевипуск буде знята відповідно до пакету послуг в якому оформлена карта.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Написати коментар
Карта на укр номере 0501785276 разблокировать доступ нужно к карте срочно иначе буду жаловаться
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Написати коментар
Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Рекомендуємо Вам звернутись до IziBank та обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написати коментар
Для того, щоб не виникло простроченої заборгованості необхідно оплачувати суму мінімального платежу в повному розмірі до дати планового платежу.
Звертаємо увагу, що всю інформацію на Ваш письмовий запит було надано у листі Банку.
Інформуємо, що у Вас є можливість переглянути рух коштів по карті в TAS2U.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою натиснути на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити». Виписку можна зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адрес.
Додатково інформуємо, що отримати виписку у Вас є можливість, звернувшись у відділення Банку, маючи при собі паспорт та ІПН.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Написати коментар