Мінфін - Курси валют України

Встановити

Таскомбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
30031998Dk
30031998Dk
19 жовтня 2022, 11:40
Доброго дня. Річ у тому, що моя мама Дяченко Любов Анатоліївна, зараз знаходиться в Польщі і не може дізнатися залишок по кредиту. Кредитний договір вона не знає. Я її дочка Дяченко Ганна Ігорівна хотіла б узнати яка сума на даний момент до закриття. Номер карти 5366395302167128. Карта дійсна до 12/23. Будь ласка, допоможіть узнати залишок і закрити кредит
Таскомбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 14:14
Добрий день.Звертаємо Вашу увагу, що будь-яка інформація стосовно кредиту, може бути надана лише особисто власнику кредиту. Якщо у власника кредиту є питання, що стосуються кредиту – рекомендуємо йому звернутись до Контакт-центру Банку за тел.: +38 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Evali1984Brd
Evali1984Brd
16 жовтня 2022, 19:26
Олена, Бердянськ Запорізька область
Добрий вечір. Звертаюсь до Вас з проханням щодо дострокового повернення коштів відповідно до умов укладеного депозитного договору.
Я проживаю у м. Бердянську Запорізької області на тимчасово окупованій території. Виїхати з міста я не можу, адже доглядаю за батьками-пенсіонерами (мати – особа з інвалідністю).
Ціни на продукти та засоби гігієни у нашому місті в 3-5-7 разів вищі, ніж на іншій території України, на ліки – взагалі захмарні.
Через війну я втратила роботу, інших заробітків не маю, жодної допомоги не отримую.
Єдині кошти, на які я можу розраховувати, – це власні заощадження.
На даний час кошти потрібні терміново для купівлі життєво необхідних ліків.
Тому дуже прошу Вас сприяти мені в позитивному та скорому розгляді питання щодо розірвання договору, дострокового повернення коштів та надходження цих коштів на мою картку.

Дякую заздалегідь.
Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу.

Відповідного листа відправила на e-mail info@tascombank.com.ua 07 жовтня 2022р., відповідь ще не отримала.

Таскомбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2022, 14:32
Добрий день.Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого депозитного договору в особисті повідомлення.
Pasha393
Pasha393
5 жовтня 2022, 19:10
Чи можна заблокувати карту шахрая: 5366 3911 8181 8717 мною була переведена сума 2700грн 05.10.2022 о 16:57 і 2700грн 05.10.2022 о 16:16 шахрай не хоче повертати гроші
Таскомбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 10:31
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: • 0800 605 005;• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);• Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
OlgaKravtsova
OlgaKravtsova
20 вересня 2022, 23:19
Ольга, Киев
Принадлежит ли Таском Банку карта
5366391148270747 на имя
Бондаренко Данило Ярославович? Из-за мошеннических действий его или третих лиц на эту карту мной была переведена сумма в 8400 грн. Перед подачей заявления в полицию хочу предложить ему добровольно вернуть мне деньги, избавив себя от уголовного преследования в будущем.
Таскомбанк
Відповідь банку
21 вересня 2022, 9:21
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: • 0800 605 005.• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);• Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Volvik
Volvik
19 вересня 2022, 21:42
Доброго дня. Як я зможу дізнатися залишок кредиту з закордону. Дякую
Таскомбанк
Відповідь банку
21 вересня 2022, 9:06
Добрий день.Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Nivatrydova
Лариса Радченко
6 вересня 2022, 13:07
Я нахожусь за границей, и на Украину приеду 2-3 года.Хотела бы закрыть свою кредитную карту, чтобы не снимали 75 гривен за пользование.Что нужно сделать?
Таскомбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 14:59
Доброго дня.Для того, щоб закрити рахунок дистанційно Вам необхідно зателефонувати до Контакт-центру Банку за тел.: +38 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), пройти ідентифікацію.Після чого на Вашу електронну адресу буде направлено заяву про закриття рахунку.Інформуємо, що заява про закриття рахунку містить інформацію, віднесену до банківської таємниці та Ваші персональні дані та буде направлена незахищеними каналами зв`язку на Вашу електронну пошту.
Kovalenko800
Kovalenko800
1 вересня 2022, 18:23
Сергій Коваленко, місто Суми
Добро дня!
Прошу Вас розтулмачити мені принцип продажу пам'ятних та юбілейних монет у вашому банку, у відділенні №51 за адресою місто Суми, площа Покровська 2.
Співробітники банку виразно пояснити не можуть. Розповідають про якісь талони, які надходять разом з монетами, і які спочатку видають в касі, а потім по ним колись видають монети. Я звісно не можу повірити в талонний «совок». І невже, зі слів тих же працівників, на Суми (і вочевидь на область) приходить не більше 100 монет кожного найменування при тиражі 30-40 тисяч.
І чи можливо якось замовити монети щоб отримати їх у зручний для мене час, так як я працюю.
З повагою, Сергій.
Таскомбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 17:22
Доброго дня.Інформуємо, що продаж монет відбувається в порядку живої черги у відділенні Банку.Дійсно, деякі відділення задля покращення організації робочого процесу здійснюють продаж монет по талончикам.Замовити монету у відділенні або через Контакт-центр Банку можливості немає.Детальну інформацію щодо наявності монет можливо уточнити безпосередньо у відділенні Банку або зателефонувавши до Контакт-центру Банку: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Evali1984Brd
Evali1984Brd
24 серпня 2022, 17:29
Олена, Бердянськ Запорізька область
Доброго дня!
Проживаю у м. Бердянську Запорізької області на тимчасово окупованій території.
Відділення Таскомбанку у нашому місті не працює. Тобто отримувати послуги банку можна тільки через додаток TAS2U.
Але з травня 2022 року у нашому місті відсутній український мобільний зв'язок, тобто отримувати, зокрема, sms-повідомлення від банку на мобільний телефон немає жодної можливості.
Доступ до додатку через смартфон відсутній, адже вимагається введення коду доступу з sms-повідомлення, що надходить на мобільний телефон, яке, як вже зазначала, я не отримую та отримати не можу
Сьогодні 24.08.22 вдалось увійти до TAS2U через ноутбук (без додаткового підтвердження), але при спробі перевести гроші на картку іншого банку мою картку ТАС було заблоковано.
Таким чином, розпорядитися власними коштами я не можу. В умовах окупації це дорівнює катастрофі.
Яким чином мені, як клієнту, що знаходиться на тимчасово окупованій території та не має українського мобільного звя«зку, розблокувати картку.

Крім того, прошу надати мені можливість доступу до додатку TAS2U, а також підтвердження здійснення будь-яких дій у додатку, через надходження кодів доступу чи кодів підтвердження операцій на Viber чи Telegram.

На жаль, чатів для спілкування зі співробітниками банку у вашому додатку, на відміну від інших банків, немає.

Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу.
Таскомбанк
Відповідь банку
25 серпня 2022, 10:06
Доброго дня.Повідомляємо, що розблокувати карту Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку тел.: +38 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), або ж самостійно через TAS2U в розділі «Карти» — «розблокувати карту».Можливо здійснити дзвінок з будь-якого номеру телефону.Звертаємо увагу, що через Skype можливо зателефонувати на міський номер 044 393 25 90, перед номером обов'язково необхідно вказувати код країни в форматі +38.Додатково інформуємо, що OTP пароль для входу в додаток з нового пристрою відправляється виключно у вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.Звертаємо увагу, що переказ з карти або розрахунок картою в мережі інтернет можливо здійснювати через TAS2U або через будь-який інший сервіс.При користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
lburdey
lburdey
14 серпня 2022, 12:55
Доброго дня! чи не могли б ви мені допомогти. я щойно погасила кредит за невірним номером договору. Я випадково ввела не той номер. Кредит повинен бути погашений для ОТП банку, а виявилось, що я погасила комусь кредит у розмірі 5200 гривень для Таскомбанк. Будь ласка, допоможіть 🙏🙏🙏
Таскомбанк
Відповідь банку
15 серпня 2022, 18:36
Доброго дня.Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, квитанцію про оплату в особисті повідомлення.
Pensia100
Pensia100
17 липня 2022, 12:33
клиент, Київ
Здравствуйте. Какое право вы имеете снимать за обслуживание неактивного счета, если у вас отсутствует сервис онлайн подача заявления о закрытии счета? Вы не в курсе о том, что в стране идет война и люди выехали из страны? Каким образом, находясь за границей, я могу подать заявление о закрытии неактивного счета?
Таскомбанк
Відповідь банку
18 липня 2022, 13:42
Доброго дня.

Звертаємо Вашу увагу, що, дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.

Якщо по карті протягом 90-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.

У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.

Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Наразі для закриття рахунку необхідно звертатися безпосередньо до відділення Банку.
Банк займається розробкою можливості закриття рахунків дистанційно.
Olchik1984
Olchik1984
16 червня 2022, 18:57
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста как можно заплатить кредит с Польши?
Таскомбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 11:53
Доброго дня!

У Вас є можливість здійснювати зарахування будь-яким зручним для Вас способом:

• через інтернет-банкінг TAS2U, якщо зареєстровані та є ідентифікованим користувачем;
• у відділеннях інших Банків;
• за допомогою сервісів інших Банків.
MykolaA
MykolaA
10 травня 2022, 12:52
Николай, Киев
06.05.2020 надійшла сума у евро. Маю два документи:
1. Довідка про залишок, заборгованість та рух коштів від 10.05.2022 10:46:47
Власні кошти: 12 372.91 грн.
Підпис: Заступник голови Правління Земляний М. П
2. В кабінеті: https://tas2u.tascombank.ua/accounts/cards/:
Личные средства: 0,00 UAH
Чому сума не відображається в кабінеті?
Чому НЕ маю змоги нею скористатися?
Таскомбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 22:36
Доброго дня.

Перевірити зарахування коштів Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Додатково рекомендуємо здійснити будь-яку операцію по карті для прискорення оновлення інформації в додатку.

MykolaA
MykolaA
3 травня 2022, 9:05
Николай, Киев
По карті «велика 5-ка» отримав 02.05.2022р. списання «20 грн. комісія банку».
За що?
Таскомбанк
Відповідь банку
4 травня 2022, 10:59
Доброго дня.

Звертаємо увагу, що з 22.04.2022 року було змінено тарифи.

Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Інформуємо, що переглянути призначення списаної комісії у Вас є можливість сформувавши виписку по карті.

Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою нажати на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
Ljoljonka
Ljoljonka
13 квітня 2022, 12:15
ШАХРАЙ!!!
5375 2351 2531 3294

Хочу повідомити про шахрайку, щоб інші не попалися.
Ніби Продає в інстаграмі дитячі речі, просить частково передоплату, обіцяє скинути номер ттн, а далі ігнорує повідомлення!
Таскомбанк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 12:20
Доброго дня.

Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.

MykolaA
MykolaA
21 лютого 2022, 9:16
Николай, Киев
Три дня не могу зайти на сайт.
Error 1020 Ray ID: 6e0e2b3c7d5369a3 • 2022-02-21 07:12:53 UTC
Access denied
What happened?
This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Как мне зайти на сайт из Турции.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 10:10
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
UA82
UA82
15 січня 2022, 17:04
Dmytro
Доброго дня!
Є картка «Велика п'ятірка». Впродовж останнього місяця розраховувався нею у Епіцентрі, АТБ, та Новому житті. В жодному з трьох випадків кешбек не був нарахований (кошти власні), хоча раніше при оплатах у цих магазинах кешбек був.
Підкажіть, в чому проблема?
Таскомбанк
Відповідь банку
15 січня 2022, 18:00
Доброго дня!

Інформуємо, що з 07.12.2021 року було змінено умови нарахування кешбеку відповідно до бонусної програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК».

А саме припинено нарахування кешбеку по розрахункам, проведеним за рахунок власних коштів.

Ознайомитись з новиною Ви маєте можливість за посиланням — https://tascombank.ua/news/shanovni-kliienty,-prosymo-vas-zvernuty-uvagu-na-zminu-umov-narakhuvannia-keshbeku-za-platizhnymy-kartkamy-61a0cdf2c37aaf0012f302ee
binod
binod
10 січня 2022, 20:13
Идентификация через Систему BankID НБУ, Харьков
Допустим, по карте «Плативка» введен дра раза неправильно пин-код.

Что произойдет, если на третий раз пин-код опять «не пройдет» в банкомате?

В случае, если необходимо обращаться на горячую линию по разблокировке карты:
— на какие вопросы необходимо ответить?
— когда карта разблокирована, присылается новый пин-код или остается старый?
— если присылается новый пин-код — это действие платное или бесплатное?
Таскомбанк
Відповідь банку
12 січня 2022, 11:32
Доброго дня!

Дійсно, якщо при користуванні карткою була допущена помилка при введенні пін-коду більше 3-х разів – спрацьовує тимчасове обмеження для користування картою.
Для відновлення можливості користування картою, а саме обнулити лічильник невірно введених пін-кодів до карти, необхідно зателефонувати з Вашого фінансового номеру до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).

При зверненні до Контакт-центру Банку для Вас буде проведена процедура ідентифікації.
Питання ідентифікації не розголошуються.

Після обнулення лічильнику пін-код не змінюється.

Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до картки — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість:
— самостійно в TAS2U;
— звернувшись до Контакт-центру Банку;
— звернувшись до відділення Банку з документами.

Комісія за перевипуск буде знята відповідно до пакету послуг в якому оформлена карта.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Redmonh777
Redmonh777
20 грудня 2021, 16:05
Как мне войти войти в приложение как снять ограничение если я в росии? Вы не даёте возможности позвонить с русского номера, как мне пользоваться моими средствами? Свяжитесь со мной мной +79889913223 вы тогда,
Карта на укр номере 0501785276 разблокировать доступ нужно к карте срочно иначе буду жаловаться
Таскомбанк
Відповідь банку
21 грудня 2021, 10:01
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
Marina13011978
Marina13011978
11 жовтня 2021, 23:16
Марина, Харьковская область
Здравствуйте, делала покупку в интернет магазине. Перевела деньги за товар в сумме 1300 грн на карту 5366 3933 0095 5800. Товар так и не получила, продавец не отвечает. Хочу вернуть деньги и пожаловаться на мошенничество.
Таскомбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 19:14
Доброго дня.

Інформуємо, що вказана Вами карта не належить ТАСКОМБАНКу.
Рекомендуємо Вам звернутись до IziBank та обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Ostrov70
Ostrov70
9 жовтня 2021, 17:45
K.OSTRYANNIKOV, Першотравенск
Добрый день. Ответе на мой вопрос, пожалуйста. Почему Вы не разобравшись в моей ситуации по поводу мошейнического снятия денег с моей кредитки, продали кредит Дебтфорту и теперь они не дают мне покоя? Я настоятельно требую решить этот вопрос, и не затягивать. А то по отзывах о Вашем банке я начинаю сомневаться в Вашей порядочности.И будет так добры на мой эмейл, пришлите распечатки снятия денег с моей карты. За ранее благодарю. ostrokosta@gmail.com
Таскомбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2021, 10:56
Доброго дня.

Для того, щоб не виникло простроченої заборгованості необхідно оплачувати суму мінімального платежу в повному розмірі до дати планового платежу.

Звертаємо увагу, що всю інформацію на Ваш письмовий запит було надано у листі Банку.

Інформуємо, що у Вас є можливість переглянути рух коштів по карті в TAS2U.

Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою натиснути на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити». Виписку можна зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адрес.

Додатково інформуємо, що отримати виписку у Вас є можливість, звернувшись у відділення Банку, маючи при собі паспорт та ІПН.

Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Гаряча лінія Таскомбанку