Мінфін - Курси валют України

Встановити

Таскомбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
yananazarenko
yananazarenko
14 жовтня 2023, 21:52
Доброго вечора, я попалася на шахрая, надіслала гроші на картку 5366 3911 0173 4036, купувала товар, але мене обдурили, чи можливо якось покарати цю людину?
Таскомбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2023, 14:50
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
bvgabc
bvgabc
9 жовтня 2023, 18:29
Добрий день! Коли в TAS2U буде здійснено можливість отримувати код підтвердження будь якої операції в Вайбері(як при відкритті депозиту, наприклад), а не тільки в смс?
До речі, чому не відповідають у Вайбері та онлайн-чаті на сайті Банку?
Таскомбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2023, 18:30
Добрий день.ТАСКОМБАНК намагається втілювати побажання кожного Клієнта, тому в інтернет-банкінг TAS2U постійно додаються нові функції та можливості. Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції реалізовано.В Банку була реалізована можливість підтвердження операцій на зовнішніх сайтах з використанням технології 3-D Secure 2.0 за допомогою біометричних даних в TAS2U.Для того, щоб підтвердити платіж за допомогою технології 3DS 2.0 Вам необхідно бути зареєстрованим та ідентифікованим користувачем в TAS2U.Додатково Вам потрібно налаштувати відповідну функцію в TAS2U:• зайти в налаштування картки; • обрати «Підтвердження оплати в додатку».Додатково інформуємо, що при користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.Звертаємо увагу, що при здійсненні продажу безготівкової валюти із подальшим розміщенням на депозит зі сторони Банку відправляється код-підтвердження — ОТП-пароль, виключно в вигляді смс-повідомлення на Ваш фінансовий номер телефону.Інформуємо, що дистанційно можливо оформити депозит «Стабільний», самостійно через інтернет-банкінг TAS2U в розділі «Депозити» — відкрити депозит – «Максимальний дохід».При оформленні депозиту «Стабільний» через інтернет-банкінг TAS2U відправляється повідомлення з кодом підтвердження операції в viber.Звертаємо увагу, що з будь- якими питаннями та в будь — який зручний час, Ви можете звернутись в цілодобову підтримку в Банку, в тому числі банківський чат.
PEREMOGA55
PEREMOGA55
24 вересня 2023, 22:59
Наталія, Львів
Я неодноразово була клієнтом АТ «Таскомбанк»., вчасно сплачувала щомісячні платежі і банк зменшував мені щомісячну комісію (процентну ставку) до 2,5% і 1,9%, а тепер згідно Договору від 26.01.2022р. щомісячна комісія складає 4,9%. До повномаштабної війни я мала постійну роботу і вчасно щомісяця сплачувала даний кредит. З початком введення військового стану в Україні втратила основну роботу. Я на жаль після смерті чоловіка, хвороби (ковід19 важка форма), сімейних проблем та для погашення мікрокредитів змушена була набрати кредитів в інших банках: ІдеяБанк (128625,19грн.), ПУМБ (266026,0грн.), банк «Львів» (384531,19грн), АТ «Таскомбанк» (199939,40грн). Навантаження шалене коли відсутня основна робота, грошей не вистачає, продала вже все, що можна було, щоб сплачувати щомісячні платежі. Вже вкотре звертаюсь до АТ «Таскомбанк» з проханням зменшити щомісячну комісію (процентну ставку) на даний кредит (наразі 4,9%), щоб зменшити навантаження щомісячних платежів і було мені під силу його погашати… Дуже сподіваюсь, що АТ «Таскомбанк» допоможе мені у такий скрутний і складний час пенсіонерці, яка не по своїй волі втратила роботу і надію вижити. Законодавство України дозволяє банкам йти назустріч позичальникам у зв’язку з введенням в Україні воєнного стану.. Надіюсь, Ви мені не відмовите і допоможете, щоб я була спроможна сплачувати кредит і під час війни в Україні. Зобов’язуюсь в подальшому виконати всі умови Кредитного Договору
Таскомбанк
Відповідь банку
26 вересня 2023, 18:40
Добрий день.Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Bohdan16
Bohdan16
18 вересня 2023, 1:59
Доброго дня, хотів дізнатися чи 5366 карта вашого банка? Якщо так, то як її можна зробити(замовити)?
Таскомбанк
Відповідь банку
22 вересня 2023, 14:10
Добрий день.Дякуємо Вам за цікавість до продуктів ТАСКОМБАНКу.Інформуємо, що у Вас є можливість подати заявку на оформлення кредитної карти «Very card» платіжної системи Mastercard.Подати заявку можливо дистанційно, через інтернет – банкінг TAS2U.Кредитна карта «Very card» — це платіжна карта з відновлювальною кредитною лінією, при оформленні якої Ви отримуєте наступні переваги: 1. Від 500 до 100 000 грн. кредитного ліміту; 2. Пільговий період користування кредитними коштами до 62 днів. Пільговий період діє виключно на витратні операції за картою, а також р2р перекази та не розповсюджується на операцію зняття готівки. При зняття готівки за рахунок кредитних коштів – відсотки нараховуються одразу, з моменту здійснення даної операції (відсоткова ставка при зняттяі готівки – 83% річних); 3. Безкоштовне зарахування коштів; 4. Зняття кредитних коштів на території України без комісії;5. Керування в додатку TAS2U;6. Безкоштовна послуга інформування;7. Бонусна програма;8. Відсутня комісія за конвертацію валюти.Вимоги до позичальника: Працюючі фізичні особи та ФОП громадяни та резиденти України, віком від 23 до 70 років. Оформити кредитну карту можуть Клієнти, які фактично проживають та/або зареєстровані у регіонах, на яких не ведуться бойові дії. Ви маєте можливість замовити віртуальну картку з кредитним лімітом online (через додаток TAS2U) за допомогою передачі документів із ДІЯ та стати клієнтом ТАСКОМБАНКу.Вам необхідно передати документи з ДІЯ (замовлення працює лише за наявності ДІЯ та доданих до неї документів (Закордонний паспорт або ID-карта)Інформуємо, що рішення щодо суми кредитного ліміту погоджується Кредитним комітетом кожному Клієнту індивідуально.Звертаємо увагу, що при оформленні кредитної карти «Very card» присутній Welсome bonus у розмірі 100 грн, які при дотриманні всіх умов будуть зараховані на бонусний рахунок.Умови отримання бонусу:• Необхідно здійснити мінімум 1 операцію за рахунок кредитних коштів на суму від 100 грн п
rstepanyk2711
Руслан Степанюк
5 вересня 2023, 5:15
Руслан, Павлоград
Здравствуйте. Скачал приложение Таскомбанк, зарегистрировался, заказал виртуальную кредитную карту, прошёл проверку документов. Но теперь при входе в приложение мне нужно ввести номер карты, а как мне ввести номер если я его не знаю.
Таскомбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 20:17
Добрий вечір.Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
jerremy
jerremy
31 серпня 2023, 20:37
vladislav
Доброго дня, натрапив на зловмисникiв, iнстраграм-магазин, який кидає людей.
5366 3911 0015 3436

є якась можливiсть повернути кошти?
Таскомбанк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 17:42
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
PavloKarpenko
PavloKarpenko
10 серпня 2023, 12:38
Павел
Здравствуйте попался на мошенника
5366391108867581 карта
Скинул 1250
Время 12.06
Мой номер +380687559395
Таскомбанк
Відповідь банку
11 серпня 2023, 15:53
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Lady09
Lady09
4 серпня 2023, 16:13
Добрий день, представник банку. Попала на шахраїв, номер карти шахраїв 5366 3911 0027 7938. В платежі пише TASCOMBANK. Перевірте, будь ласка. Чи це Ваша карта чи Izibank? Заяву в поліцію написала. Підкажіть чи є шанс повернути кошти?
Таскомбанк
Відповідь банку
7 серпня 2023, 16:14
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Nata131
Nata131
3 серпня 2023, 13:03
Наталья
Здравствуйте! Нахожусь на временно окуп территории.Оформила 2 депозита в прошлом году.Подскажите как отключить автопролонгацию депозита? Отсутствует украинская мобильная связь.Есть вайбер моего финансового номера с помощью вайбера открывала свои депозиты.Можно ли в таком особом случае связаться с банком и подтвердить свою личность? Можно же как то решить проблему? Пробовала скайп, Не получается так же.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 серпня 2023, 14:07
Добрий день.ТАСКОМБАНК намагається підтримати кожного Клієнта, тому в інтернет-банкінг TAS2U постійно додаються нові функції та можливості. Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок за умови, що по депозиту немає автопролонгації.У разі, якщо по договору передбачена автопролонгація – договір буде продовжено на той же термін, під відсоткову ставку, яка буде діяти на дату пролонгації депозиту.Ви можете перевірити інформацію: — самостійно в TAS2U в розділі «Депозити» — графа «Автопролонгація депозиту», якщо ідентифікований користувач.Звертаємо увагу, що змінити ознаку лонгації можливо за допомогою коду підтвердження ОТП –пароль, що при ініціюванні операції відправляється виключно на Ваш фінансовий номер мобільного телефону в вигляді смс-повідомлення. Ми розуміємо, що наразі Ви не можете отримати код підтвердження в вигляді смс-повідомлення.Відправка OTP – паролей в месенджер в Банку не реалізована.Для уточнення даної інформації рекомендуємо звернутись до Банку пізніше.
Olena0312
Olena0312
28 липня 2023, 23:02
Шахрайство, Львів
5366 3911 0446 2403
Хомич Юлія Вікторівна
Скидала гроші з Привату, у квитанції зазначено саме ваш банк
Шахрайка, магазин в інстаграмі daymonds.shop. Скинула гроші, товар не відправляють, на повідомлення не реагують, заблокували. Чи можливе повернення коштів у якийсь спосіб?
Таскомбанк
Відповідь банку
29 липня 2023, 11:39
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Gorilllo
Gorilllo
28 червня 2023, 18:00
Доброго дня. Чи реально у вашому банку взяти кредит з поганою кредитною історією?
Таскомбанк
Відповідь банку
6 липня 2023, 12:32
Добрий день.Дякуємо Вам за цікавість до продуктів ТАСКОМБАНКу.Ви маєте можливість подати заявку на оформлення кредитного продукту від ТАСКОМБАНКу (є змога оформити кредитну карту або кредит готівкою).Рішення кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально.Уточніть, будь ласка, Вас цікавить кредитна карта чи кредит готівкою?
Meriam352
Meriam352
8 червня 2023, 15:18
Людина за номером карти 5366 3911 0371 3319 шахрай, усі операції — шахрайство
Таскомбанк
Відповідь банку
10 червня 2023, 10:29
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: ∙ 0800 605 005;∙ +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);∙ Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
terebrin1992
Дмитрий Теребрин
7 квітня 2023, 13:23
Дмитрий, м.Нікополь
5366 3911 0300 6987

Малиновська Анастасія Дмитрівна

Видає себе за продавця одягу в інстаграмі.
Шахрайка!!!

Таскомбанк
Відповідь банку
11 квітня 2023, 13:07
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: ∙ 0800 605 005;∙ +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);∙ Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
zig4free
zig4free
17 березня 2023, 9:13
Владимир, Одеса
Когда будет зачисление по программе лояльности (кешбек), за 10,11 и похоже 12 марта?
Таскомбанк
Відповідь банку
19 березня 2023, 19:16
Добрий день.Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри, в особисті повідомлення.
Olesia0977
Olesia0977
15 березня 2023, 12:31
Як повернути гроші якщо мене обманули в інтернет магазині? Гроші були скинуті на карту вашого банку
Таскомбанк
Відповідь банку
19 березня 2023, 19:03
Добрий день.Для перевірки інформації стосовно шахрайських дій зі сторони Клієнта ТАСКОМБАНКу, вкажіть номер карти, на яку було здійснено переказ грошових коштів. Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу. Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
maks1818
maks1818
7 лютого 2023, 18:25
Мошеніки, Київ
Доброго вечора. Можна узнати чи в мене є у вас, відкриті кредити?
Таскомбанк
Відповідь банку
13 лютого 2023, 9:08
Добрий день.Уточнити запитувану інформацію у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), після проходження ідентифікації.
zig4free
zig4free
30 січня 2023, 23:54
Владимир, Одеса
Непонятки по тарифам Very Card.

У меня на карте Very Card своих 97.90грн. При попытке перевести на другую карту 97.90грн приложение Tas2U пишет «недостаточно средств для проведения операции».

В тарифах указано следующие:

4.1. Переказ з картки на картку через систему ТАS2U та різні сервіси (P2P тощо) — Власні кошти -10-ть разів на календарний місяць — не тарифікується!

Я в этом месяце еще не делал ни каких переводов с этой карты!

В чем проблема?
Таскомбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 19:21
Добрий день.Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.Дійсно, відповідно до тарифів карти, 10-ть переказів на календарний місяць – без комісії.Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U — відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:• пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн.Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».
Slava1234w
Slava1234w
2 грудня 2022, 8:18
Здравствуйте. Как мне связаться с Таскомбанком в мессенджерах? Очень нужно, так как я нахожусь заграницей.
Таскомбанк
Відповідь банку
2 грудня 2022, 20:52
Доброго дня!Інформуємо, що у Вас є можливість отримати консультацію, звернувшись до чату на офіційній сторінці ТАСКОМБАНКу.Для отримання консультації необхідно зайти на офіційний сайт банку https://tascombank.ua та праворуч знизу натиснути на «Онлайн-підтримка». Також Ви можете отримати консультацію в Контакт-центрі банку, який працює цілодобово, зв’язатись можливо за тел: 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).Додатково звертаємо увагу, що через Skype можливо зателефонувати на міський номер 044 393 25 90, перед номером обов'язково необхідно вказувати код країни в форматі +38.Інформуємо, що з 1.07.2022 р. Skype припинив послугу з безкоштовних дзвінків в Україну.
mkf777
mkf777
8 листопада 2022, 13:19
Микола Миколайович
Мені 60 років, інвалід 2 групи.
Зі своєї пенсії відкрив депозит в ТАСКОМБАНКу. У мене смартфона нема. Фахівець банку зробила мій фінансовий номер телефону, встановив мою SIM-карту на смартфон мого брата, також клієнта цього банку.
У лютому 2022р. почалася війна. Бердянськ в окупації. Відділення банку закрито. Пропав мобільний зв'язок українських операторів, інтернет поки є. ТАСКОМБАНК вводить додаткові вимоги до входу в додаток TAS2U, з SMS-підтвердженням.
При вході в TAS2U необхідно:
«Підтвердіть вхід в додаток на новому пристрої. Налаштування пристроїв доступні в розділі: Профіль_Довірені пристрої. Введите код підтверждення, надісланий на ваш телефон в SMS-повідомленні.»
SMS-підтвердження не надходять, бо нема мобільного зв'язку.
Мої пристрої: смартфон та ноутбук мого брата, який опікує мене.
28.10.2022р. сплив термін депозитного Договору.
Звернення до пана Дубєя В.В. від 06.10.2022р. та 28.10.2022р., направлених на е-mail info@tascombank.com.ua, залишаються без відповіді.
Я просив:
1.виправити штучно створену технічну перешкоду в управлінні
своїми грошовими коштами;
2. перевести всі мої грошові кошти на картку мого рідного брата. (у нього вхід до TAS2U без SMS-підтвердження).
Я повідомив пану Дубєю В.В., що у зв'язку з порушенням моїх прав з управління своїми рахунками, підтримку ділових відносин вважаю недоцільним.
Інтернет-комунікації банку (представники Анна 8737 в чаті Телеграмм та e-mail info@tascombank.com.ua) пишуть, що мої звернення прийняті до розгляду «відповідним» підрозділом банку, але не надають реєстраційні номери цих звернень, порушуючи законодавство України.
Сьогодні 08.11.2022р., відповіді нема, законодавчий термін розгляду эвернення від 06.10.2022р. минув, вхід в TAS2U не доступний.
Прошу повернули мої кошти згідно заяви від 28.10.2022р на картку мого брата для придбання ліків (хворію на запалення легень) та погашення боргів на життєві потреби.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 9:07
Добрий день.Якщо на телефоні встановлено дві сім-карти і створено два облікові записи TAS2U – до мобільного пристрою здійснюється прив'язка тільки одного аккаунту.Тобто, коли здійснюється вхід в додаток з іншого аккаунту – система буде запитувати OTP пароль, що відправляється виключно в вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.Інформуємо, що переказ з карти або розрахунок картою в мережі інтернет можливо здійснювати через будь-який сервіс.При користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
1asdfgh
1asdfgh
29 жовтня 2022, 18:13
чи буде Банк виконувати ПОСТАНОВу КАБІНЕТа МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 21 жовтня 2022 р. № 1202
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
Таскомбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 12:46
Добрий день.Інформуємо, що встановлення ділових відносин не заборонено з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документа, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років в термін до 6 місяців від дати ведення воєнного стану (24.02.2022), а також на весь період дії воєнного стану.Використання єДокумента з додатку «ДІЯ» для цілей ідентифікації Клієнтів наразі не передбачено нормативно-правовими актами НБУ.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Гаряча лінія Таскомбанку