Курс валютв Таскомбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.6986 | 42.2437 |
EUR | 43.1979 | 44.052 |
PLN | 9.9429 | 10.5579 |
Всі курси банку |
Відділення Таскомбанку: Київ, пр-т Маяковського, 26
Адреса:
Київ, пр-т Маяковського, 26
Телефон:
+38 (044) 224-67-90, +38 (044) 224-67-91, +38 (044) 224-67-92, +38 (067) 638-89-71
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30, обідня перерва "плаваюча"), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
ІГОР МОЙСЕЄНКО
23 лютого 2023, 13:17
Доброго дня! 21.01.2022 року відкрив депозит в банку, через 6 місяців після закінчення депозиту зняв кошти. Недавно мені прийшло повідомлення 01.02. що з мене знято 52,71 за обслуговування неактивного рахунку. Ніхто із працівників банку при закритті депозиту не рекомедував закрити непотрібний рахунок! В жодному із договорів про можливу комісію нічого не вказано і зазделегідь ніхто не попереджав що дана комісія буде зніматися!, Call центр банку рекомендують поїхати у відділення банку і сплатити написати комісію і написати заяву про закриття рахунку! Навіщо мені цей рахунок і чому його автоматично не закрили після закінчення терміну депозиту?
Коментарі (5)
Ответ банка
24 лютого 2023, 16:46
Добрий день.
Дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Тобто, інформація щодо комісії за обслуговування неактивного рахунку вказана безпосередньо в тарифах карткового рахунку, які розміщені в вільному доступі на сайті Банку.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Тобто, інформація щодо комісії за обслуговування неактивного рахунку вказана безпосередньо в тарифах карткового рахунку, які розміщені в вільному доступі на сайті Банку.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Несколько раз покупал валюту в этом отделении ТАСКОМБАНК, и вот месяца 2,5 — 3 купил у них около 700 долларов.
Среди остальных купюр была и та фото которой прикрепил.
При продаже кассир сказала, что есть такая купюра, но на ней небольшое пятно я в свою очередь уточнил, а принимают ли такую купюру в банках и обменниках, она ответила «Да».
Сегодня 15.03.2021 я посетил это отделение и подошел к этому же кассиру (к слову, забыл посмотреть имя и фамилию кассирши, но она работает во второй кассе от входа в банк, брюнетка, возраст где-то 35−40.) попросил обменять эту купюру, на что получил отказ, и на мои доводы, что я покупал эту купюру у нее же, она сказала, что Таскомбанк такие купюры не продает.
Теперь я должен ездить по банкам и пытаться сдать эту купюру под комиссию 300−400 грн., и ждать от 3 до 6 месяцев.
Спасибо Таскомбанк за это и его кассиру.
У меня возник вопрос к управляющему этого отделения и СЕО ТАСКОМБАНК, как мы можем доверять вашему банку, если ваши сотрудники обманывают ваших клиентов?
Понятное дело, что за 2−3 месяца после обмена у меня не осталось квитанции да и на квитанции не были указаны серийные номера купюр, так что доказать эту операцию в банке сложно, но если руководство захочет, то они смогут это проверить.
Вывод: опыт неудачный, обманывают клиентов, что приводит к финансовым потерям людей.
Коментарі (1)
Среди остальных купюр была и та фото которой прикрепил.
При продаже кассир сказала, что есть такая купюра, но на ней небольшое пятно я в свою очередь уточнил, а принимают ли такую купюру в банках и обменниках, она ответила «Да».
Сегодня 15.03.2021 я посетил это отделение и подошел к этому же кассиру (к слову, забыл посмотреть имя и фамилию кассирши, но она работает во второй кассе от входа в банк, брюнетка, возраст где-то 35−40.) попросил обменять эту купюру, на что получил отказ, и на мои доводы, что я покупал эту купюру у нее же, она сказала, что Таскомбанк такие купюры не продает.
Теперь я должен ездить по банкам и пытаться сдать эту купюру под комиссию 300−400 грн., и ждать от 3 до 6 месяцев.
Спасибо Таскомбанк за это и его кассиру.
У меня возник вопрос к управляющему этого отделения и СЕО ТАСКОМБАНК, как мы можем доверять вашему банку, если ваши сотрудники обманывают ваших клиентов?
Понятное дело, что за 2−3 месяца после обмена у меня не осталось квитанции да и на квитанции не были указаны серийные номера купюр, так что доказать эту операцию в банке сложно, но если руководство захочет, то они смогут это проверить.
Вывод: опыт неудачный, обманывают клиентов, что приводит к финансовым потерям людей.
Ответ банка
15 березня 2021, 17:39
Доброго дня.
Інформуємо, що касири діють відповідно до внутрішніх правил Банку та рекомендацій НБУ і мають право відмовити в прийняті купюр на власний розсуд та враховуючи результати перевірки коштів на технічних пристроях.
Звертаємо Вашу увагу, що касир дійсно не може перевірити, які саме купюри Ви раніше отримали в касі ТАСКОМБАНКу по причині, що при проведенні операцій не фіксуються номери купюр, які видаються Клієнту.
Інформуємо, що касири діють відповідно до внутрішніх правил Банку та рекомендацій НБУ і мають право відмовити в прийняті купюр на власний розсуд та враховуючи результати перевірки коштів на технічних пристроях.
Звертаємо Вашу увагу, що касир дійсно не може перевірити, які саме купюри Ви раніше отримали в касі ТАСКОМБАНКу по причині, що при проведенні операцій не фіксуються номери купюр, які видаються Клієнту.
Чудовий банк. Приблизно з півроку користуюся кредитною карткою велика п'ятірка. Люди читайте уважно умови, виплачуйте вчасно кредити, несіть відповідальність за свої дії а не шукайте винних. Коли береш і випоачуєш вчасно все гаразд. Прозорі і легкі умови, якісне обслуговування, так, чекати в черзі довго подеколи, але зараз у тому є необхідність. Не будьте дикарями. Соромно за людей які залишають погані відгуки. У самої нажаль багато знайомих які беруть кредити і не повертають. Будьте відповідальні. Респект банку і працівникам за роботу. Все зрозуміло, швидко, чесно, якщо в мене були збої чи блокування карти не було проблем з перевипуском чи почекати 5-10 днів. Дякую за турботу!
Написати коментар
Ответ банка
21 серпня 2020, 9:26
Доброго дня.
Дякуємо Вам за відгук!
Дякуємо Вам за відгук!