Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Віктор St 1 квітня 2023, 2:41
Не можу зрозуміти, поясніть відкрив депозит у Спорт 31.12.2022 на 3 місяці, у січні написав заяву про розірвання договору з банком (45 днів) через підтримку все відправив, підтримка відповіла що потрібно почекати терміну закриття
депозиту, т.к. він без дострокового зняття.
ОК, домовились. 31.03.2023 зв’язався з підтримкою, депозит закрили, вивели кошти на карту, стукаю в підтримку мені кажуть що Профільний відділ взяв вашу заяву на опрацювання, орієнтовна дата закриття 18.05.2023. Новий договір підписуватимемо ще на 45 днів, тільки вже без депозиту чи що мені робити?
sportbank
Відповідь банку
sportbank 3 квітня 2023, 12:26
Вітаємо!

Написали вам в особисті повідомлення для вирішення питання.
Рахунок буде закрито на цьому тижні.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання — повідомте. Ми завжди на зв'язку.
З повагою, команда sportbank!
Полезный комментарий
Віктор St 3 квітня 2023, 15:51
Питання вирішене , дякую за оперативність
adeika 31 березня 2023, 15:51
Сьогодні мене розбудив дзвінок з невідомого номеру. Мені пропонували карту і кредит майже даром, у кращих традиціях телефонних шахраїв. Але це був СпортБанк. Маркетинговий хід скажети ви. Так. Але я ніколи не співпрацював ні з СпортБанком ні з будь-якими пов’язані з ним структурами. Тому мій номер вони могли одержати лише шахрайським чи злочинним шляхом. І якщо менеджмент цього банку користується такими шляхами залучення клієнтів, то я не в якому разі не хочу ним бути. Шахраї навіть якщо працює офіційно, залишається шахраєм.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 31 березня 2023, 17:57
Вітаємо!
Будь ласка, напишіть на нашу пошту pr@sportbank.ua та вкажіть ваш номер телефона, на який вам надходить реклама. У зверненні вкажіть на цей відгук, щоб ми змогли ідентифікувати вас.
Ми перевіримо інформацію та відключимо вас від реклами.
Завчасно дякуємо! Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктория Романова 29 березня 2023, 11:52
Хочу отметить простую идентификацию без необходимости посещать банк, быстро отвечающую поддержку, доступность виртуальной карты. Недостаток — комиссия на переводы с карты на карту. Не понимаю, откуда берутся негативные отзывы и чем люди не довольны.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 29 березня 2023, 15:22
Вітаємо!

Нашою карткою можна вигідно здійснювати перекази та не сплачувати комісію за рахунок власних коштів, якщо здійснювати перекази між картками sportbank — вони безкоштовні, СЕП перекази безкоштовні, і також можна переказувати кошти на картки інших банків до 10 разів на місяць безкоштовно, але не більше 30000 грн, далі буде комісія 2% від суми + 5 грн.

Дякуємо за ваш відгук! Бережіть себе!
Валерия Белоусова 28 березня 2023, 12:19
Загалом співпраця зі спорт мені подобається. Виділила б основні моменти:
• Зручна реєстрація за допомогою сервісу «Дія».
• Нормальна робота служби підтримки.
• Добрий депозитний відсоток.
• Оплата комунальних послуг та поповнення мобільного без комісії.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 28 березня 2023, 12:22
Щиро дякуємо за ваш відгук!
Бажаємо вдалого дня! Бережіть себе!
Проблема вирішена
Tutmos90 27 березня 2023, 19:31
25 березня здійснив покупку на сайті ОЛХ через ОЛХ-доставку власними коштами з картки спортбанку на суму 393,80 грн. У виписці ця операція трактується як переказ з карти на картку. За цей переказ банк нарахував мені приховану комісію 12,88 грн. Про неї я дізнався після оформлення покупки на ОЛХ.

Банківський додаток не надавав мені пітверджень, чи сповіщень про цю операцію, не попередив мене про наявну комісію, не запитав, чи згодний я зробити операцію, яка понесе додаткові витрати.

Прошу:

1) Повернути мені приховану комісію у суму 12,88 грн, про яку банк не попередив мене та віроломно стягнув.

2) Скасувати її взагалі та не соромитися перед клієнтами.

Звернення у службу підтримки не дали бажаного результату. Там мені сказали, щоб я перед покупкою на олх за власні кошти проводив попередні консультації у банку, скільки це буде коштувати. Хтось з клієнтів займається таким?

Я є клієнтом банку з 2021 року. Я щиро вірив, що це нормальний банк, без прихованих платежів та підводних каменів, та рекомендував його своїм друзям. Цим вчинком ви зіпсували цю репутацію.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 28 березня 2023, 11:45
Вітаємо!

Розрахунок може буде здійснено шляхом покупки, а також шляхом переказу. Це залежить від того, як налаштований самий термінал на сервісі, де ви проводите розрахунок, у вашому випадку — OLX.
Розрахунки на OLX, на Новій Пошті, на prom здійснюються як переказ, незалежно від того, в якому банку ви обслуговуєтесь.

Якщо операція пройшла як переказ на сторонньому сервісі, то згідно з тарифами нашого банку: до 5000 грн — утримується комісія 2% від суми операції + 5 грн, від 5000 грн — 0,5% (min 100 грн).
Наш банк не утримує комісію за покупки! Комісія була списана банком через те, що операція пройшла як p2p переказ. 

Надалі перед оплатою радимо вам уточнювати у самому магазині, як налаштований термінал.

Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе!
Полезный комментарий
Qwerty1999 28 березня 2023, 10:41
Банк снял комиссию за р2р-перевод
согласно тарифов банка.
Оплата на сайте ОЛХ производиться
не как оплата за товар, а как р2р-перевод,
хотя нигде об этом не акцентируется…
Илья Быков 27 березня 2023, 13:39
Приложение представляет собой хороший продукт с понятным и логичным интерфейсом. Однако, разочаровывает наличие комиссии за перевод денег с карты спорта на карту другого банка. В других банках такое уже не принято. Кроме того, неудобство вызывает возможность получения денег через кассу в определенное время, при этом все равно взимается комиссия. Было бы хорошо, если банк пересмотрел политику комиссий.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 27 березня 2023, 17:44
Вітаємо!

Нашою карткою можна вигідно користуватись та не сплачувати комісію, наприклад за рахунок власних коштів: перекази між картками sportbank безкоштовні, СЕП перекази безкоштовні, можна переказувати кошти на картки інших банків до 10 разів на місяць, але не більше 30000 грн тощо. З тарифами можна ознайомитись на сайті банку https://sportbank.ua/tarify

Стосовно отримання готівки в касі — якщо сума перевищує 50 000 грн, то ми маємо заздалегідь попередити відділення та замовити таку суму, щоб вона була у наявності в день вашого візиту. Це пов'язано з тим, що зазвичай клієнти знімають великі суми на касі банку, тому фізичні кошти не завжди можуть бути в наявності у великій кількості.

Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе!
Проблема вирішена
lydaka198 25 березня 2023, 16:42
Полтора месяца назад размагнитилась карта или не знаю что произошло с чипом он не срабатывает В терминалах где я хочу расплатиться позвонила в службу поддержки они мне сказали что перевыпустить карту будет стоить 100 гривен почему я должна оплачивать если карта не работает не по моей вине все остальные карты лежащие рядом работают я об этом сказала в службе поддержки мне сказали ничем помочь не могут только перевыпускать за 100 гривен принципиально не хочу платить эти деньги потому что не вижу своей вины!!! Буду заканчивать все отношения с этим банком!!!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 27 березня 2023, 14:12
Вітаємо!

Перевірили інформацію, бачимо, що ви користуєтесь карткою з 01/22р.
Скоріш за все з вашою карткою сталось механічне пошкодження за цей період. В такому випадку ми рекомендуємо перевипустити картку (перевипуск пластику коштує 100 грн по Україні згідно з тарифами банку) або ви можете підв'язати її до електронного гаманця та розраховуватись нею за допомогою безконтактної оплати. Такий метод є дуже зручним, а також більш безпечним, оскільки анулює ризик втрати фізичної картки, а в результаті і компрометації даних вашої картки сторонніми особами.

На сьогодні є безліч банкоматів, в які не потрібно вставляти картки, що дозволять зняти готівку без фізичної картки, а за допомогою NFС. В пошуковій системі можна знайти місцезнаходження таких банкоматів.

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Полезный комментарий
SergeyNina 25 березня 2023, 20:11
Лучше добавьте карту в смартфон и платите смартфоном. Перевыпуск пластика 100 гривен так как сами карты дорогие ещё и плохого качества заготовки
Алексей Терехов 23 березня 2023, 11:03
Кредитный лимит до 100 000 грн, однако со старта мне был дан лишь кредитный лимит в 6 тыс. грн. Я обратился в службу поддержки, чтобы узнать, как увеличить свой лимит. Ответ был очень абстрактным: мол, это все решается автоматически, здесь нет человеческого фактора. Мне посоветовали активно использовать карту, возможно, лимит будет увеличен в будущем. Хотя в целом приложение очень нравится и понятное.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 23 березня 2023, 12:06
Вітаємо!

На прийняття рішення впливає багато факторів в сукупності, наприклад: кредитне навантаження або кредитна історія в УБКІ, рівень доходу тощо. Утім, згодом рішення можна змінити.
Користуйтеся активно карткою sportbank (кешбечте, поповнюйте мобільний, робіть покупки), і ми переглянемо рішення по кредитному ліміту через деякий час.
Функціонал мобільного додатку з кожним днем доповнюється, ми розвиваємося та рухаємося вперед!

Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
Василь Мельников 20 березня 2023, 17:53
Наразі для мене це зручний і хороший додаток, хоча іноді тут буває занадто багато сповіщень про тарифи, продукти, кешбеки і таке інше. Проте все легко керується: доступ до кредитної картки та ощадного рахунку «Рюкзак» у додатку — просто, зрозуміло. Поки що користуюся і звикаю, але подивимось, як воно далі буде.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 21 березня 2023, 12:46
Вітаємо!

Ви можете керувати сповіщеннями у налаштуваннях вашого смартфона, утім, варто зазначити, що сповіщення відіграють важливу роль, якщо це, наприклад зміни в тарифах тощо.
Також ми хочемо аби ви завжди були в курсі новин нашого банку та не пропускали вигідних пропозицій.

Дякуємо за ваш відгук!
Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasya2110 17 березня 2023, 14:33
Написала звернення у Національний банк!І мені відповіли, що я повинна з вами напряму домовлятися про реструктуризацію та зміни умов кредитування.
Так, як мені це зробити? Написати знову заяву у відділенні Таскомбанку? Хоча я це вже робила в червні місяці.І результату нуль.Ви тільки кидаєте мою кредитну справу від одного колекторського агенства до іншого.
Так куди мені звернутись?
sportbank
Відповідь банку
sportbank 20 березня 2023, 9:51
Анастасія, вітаємо!

Неодноразово вам повідомляли, що поки у нас немає функціоналу реструктуризації через технічні особливості налаштування системи. Реструктуризація — це є окремий продукт, який потребує розробки і впровадження.
Якщо він буде реалізований, ми обов'язково вас проінформуємо.

На сьогодні рекомендуємо виконувати зобов'язання за договором в строки та відповідно до його умов.

Також варто зазначити, що наразі банк не нараховує штраф або пеню за несплату.

Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
barabeik 13 березня 2023, 13:57
Мало того, что берут 4,9% комиссии за оплату в интернете, которую почему-то оценили как перевод и я тут же закрыл долг в 0 через несколько минут, так всё равно продолжают начислять по 0,22 в день, нет слов, банк а***ст, подавитесь деньгами!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 13 березня 2023, 14:49
Вітаємо!

Розрахунок може буде здійснено шляхом покупки, а також шляхом переказу. Це залежить від того, як налаштований самий термінал на сервісі, де ви здійснюєте сплату.

Якщо операція пройшла як переказ за рахунок кредитних коштів, згідно з тарифами нашого банку, у вас одразу списалась комісія за переказ (4,9% від суми), і за умовами нашого кредитного продукту — на не пільгові операції (р2р перекази та зняття готівки) за кожен день нараховується 0,22% від суми операції.

Аби перевірити інформацію за вашим рахунком, будь ласка, напишіть на нашу пошту pr@sportbank.ua, у зверненні вкажіть ваш ПІП, номер телефона та надайте посилання на ваш відгук, щоб ми ідентифікували вас.
Ми перевіримо інформацію та зв'яжемось з вами.

Завчасно дякуємо!
Бережіть себе!
Проблема вирішена
Богдан Свидлер 7 березня 2023, 15:56
Так называемый «банк» присваивает себе чужие деньги, а по факту занимается мошенничеством.
Не возвращает депозиты.
Каждый день кормит обещаниями что сегодня деньги выплатят, а по факту их нет. Категортчески не рекомендую связыватся, потеряете деньги.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 9 березня 2023, 13:09
Вітаємо!

Згідно з пунктом договору 10.10.3.«У випадку надходження до Банку заяви з Достроковою вимогою Вкладу від Клієнта, Банк повертає Суму Вкладу протягом 2-х робочих днів з моменту надходження такої заяви...»

Кошти по депозиту виплачено 08.03.2023 р.
Дякуємо, що обрали sportbank.

Якщо виникнуть додаткові запитання — повідомте. Ми завжди на зв'язку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pixelman95 4 березня 2023, 11:39
Хочу всіх застерегти від цієї шахрайської контори. Це не банк, це злочинне угрупування.
Заблокували картку дружини з грошима. Пишуть що підозра в шахрайстві, платіж на 1850 грн. Що надійшла скарга на цю транзакцію і було звернення в поліцію. Скинули номер ЄРДР і сказали звернутися у поліцію для вирішення питання.
Я зв’язався з відправником коштів, він сказав що ніякої заяви не подавав.
Тоді ми звернулися в кіберполіцію, вони направили нас в міську поліцію.
Там нам сказали що цей ЄРДР вони не можуть побачити, бо якщо він відкритий то в іншій області, доступу до нього вони не мають.
Зареєстрували наше звернення і надали талон повідомлення єдиного обліку, сказали щоб його скинути банку, і вони мають розблокувати картку.
Служба підтримки банку відповідає як робот, що поліція не може такого повідомляти і вирішуйте питання по ЄРДР. Хоча ми скинули їм фото талону — повідомлення єдиного обліку, це офіційний документ, який надали нам в поліції!
Ми почитали відгуки в апсторі, гугл плей, мінфін…Це жах, таких ситуацій за останній місяць дуже багато, ці шахраї блокують картки з грошима по міфічним заявам, і не віддають гроші. Картка дружини заблокована вже майже місяць.
Найгірше те що ви не будете знати про блок вашої картки, поки не закинете на неї гроші і не спробуєте розплатитися ними чи перевести на іншу карту — ніяких сповіщень про блок вам не прийде. Ви взнаєте про блок тільки коли заведете гроші на карту цього недобанку.
Раджу всім у кого є карти цього банку розірвати з ним договір, поки не пізно.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 6 березня 2023, 9:30
Вітаємо!

На підставі отриманої інформації від постраждалого, або від відділу по боротьбі з шахрайством, кіберполіції тощо, щодо неналежного платежу, згідно з пунктом 7.3.14. Публічних правил банк має право встановити обмеження по сумі та кількості операцій з метою запобігання шахрайським операціям.
За посиланням ви можете ознайомитися із умовами нашої Публічної пропозиції: https://sportbank.ua/oferts_list-tas

Оскільки банк зберігає банківську таємницю про клієнта, ми не можемо вам надати інформацію по рахунку вашої дружини.
Рекомендуємо вашій дружині самостійно звернутись до нашого чату підтримки або на пошту pr@sportbank.ua, ми перевіримо інформацію та зв'яжемось з клієнтом для вирішення питання.

Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе!
Проблема вирішена
Darios 2 березня 2023, 17:13
В январе начал пользоваться кредитным лимитом, размер 10000. До конца месяца весь был использован. В феврале внёс два платежа по 2100 грн — первый 2 числа, второй 9 февраля. Льготный период 2 месяца. Сегодня списалось 976грн процентов. Банк на ровном месте обманывает клиентов.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 2 березня 2023, 17:45
Вітаємо!

Пільговий період діє до 62-х днів. Ви почали користуватись кредитними коштами 05.01.2023. За січень ви використали 9997,94 грн.

Щоб залишатись у пільговому періоді, вам необхідно було до 25-го лютого внести пільговий платіж (використану суму за січень) — 9997,94 грн.
Оскільки ви внесли не весь пільговий платіж, а лише 5031,25, з цієї причини ви не виконали умови пільгового періоду і тим самим вийшли з пільгового періоду.

Нагадуємо, що якщо до кінця пільгового періоду ви не вносите пільговий платіж, пільговий період скасовується, і тоді перераховуються проценти з моменту ваших покупок за стандартним тарифом 0,22% на день.
З тарифами можна ознайомитись у додатку: розділ «Ще» — «Тарифи» — «Кредитний ліміт».

Тому в березні з вашого рахунку були списані відсотки за користування кредитним лімітом.

Попередження про суму та дату пільгового платежу необхідно переглядати у додатку, в розділі «Кредит».

Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе!
Проблема вирішена
Demyd 1 березня 2023, 15:35
Зробила оплату 31.01.2023 на міжнародному сайті США в розмірі 65.25$, нажаль оплата не пройшла, але кошти з картки списались, звернувся до підтримки, кажуть, що ви очікуйте кошти протягом 3 днів повернуться.
Очікую я значить 3 дні, коштів немає, пишу ще раз, кажуть ми тут перевірили, треба почекати від 30 до 34 днів, не дуже це сподобалось, але думаю почекаю, що робити, проходить 27 днів, транзакція взагалі зникає з додатку, зникає з виписок, звертаюсь я у СпортБанк, мені кажуть, ми не знаєм, чого транзакція зникла, напевно, кошти вже в обробці у системі банку, тому ви очікуйте, скоро вони надійдуть.
Потім писав ще раз і сказали вже точно, що 1.03.2023 кошти заразуються на картку,
Вже 1.03.2023, наразі 4 година дня, коштів немає, зверталась до підтримки і що вони кажуть, ми не знаємо, де ця транзакція, знайти її не можемо, кажуть напишіть спірну заяву, яка коштує 15$ плюс 300 гривень має бути на карту ну і тільки тоді ми будем вирішувати питання, але вирішення буде займати до 90 днів, ну, а ці 90 днів СпортБанк буде користуватись моїми грошима, видаючи кредити іншим людям.
До всього цього працівники СпортБанк взагалі не компетентні, вони взагалі не знають банківський правил за законів, я нікому і ніколи в житті не раджу зв‘язуватись з цим банком.
Це просто шахраї, які будуть користуватись вашими грошима та придумати різні відмазки, в них просто пропала транзакція, розумієте, бути такого не може, це банк, а не ШвидкоГроші.
Повідомляю вас СпортБанк, що до кінця дня цей відгук з усіма скріншотами буде опублікований в усіх соц.мережах, в тому числі у блоггерів з тисячною аудиторією Інстаграм.
Також мій адвокат вже готує пакет документів, щоб можна було відкрити на вас справу в суді, тепер будете пояснювати судам, де транзакція пропала.
Гарного дня!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 1 березня 2023, 16:59
Вітаємо!

31/01/2023 20:52:55 вами була здійснена операція на суму 2 481.13 грн.
Далі ви повідомили нам, що сервіс ініціював повернення.

Інформую вас, що при поверненні коштів при оплаті в інтернет-ресурсі за регламентом МПС (платіжної системи) проходить 30 календарних днів.

За досвідом, максимальні терміни зарахування повернення до 34 календарних днів.
Такі терміни не регламентовані МПС, при цьому аргументовані особливістю банківської системи.
Блокування з транзакції на рахунку клієнта може варіюватися від 30 до 34 днів. Про це ми раніше вам повідомили в чаті підтримки.

Посилання, де можете ознайомитись з регламентом: https://www.visa.com.ua/content/dam/VCOM/download/about-visa/visa-rules-public.pdf

Якщо 31-го січня ви оформили повернення, то зважаючи на те, що в лютому 28 днів, на сьогодні пройшло 30 днів. Варто почекати ще 4 дні.

Також для додаткової перевірки, рекомендуємо запросити у сервісу квитанцію з датою ініційованого повернення та його підтвердженням.

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Проблема вирішена
fordfloxx 26 лютого 2023, 11:24
Перевел денюжку в привата на спорт банк, чтобы оплатить деньги за товар. Оплата не прошла — напишите в поддержку. Пишу — менеджер Сергей мне говорит, что деньги заблокированы, из-за заявления в киберполицию. Говорят звоните им и узнавайте. Нормальный банк? Отправляешь сумму на карту и только тогда тебя блокируют. По заявлению не дали никаких информации, вообще ноль. Деньги вывести не дают.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 27 лютого 2023, 9:34
Вітаємо!

Банку надійшла скарга на вас від кіберполіції.
Згідно п. 7.3.14. Публічних правил банк встановив обмеження по сумі та кількості операцій з метою запобігання шахрайським операціям. За посиланням ви можете ознайомитися із умовами нашої Публічної пропозиції: https://sportbank.ua/oferts_list-tas.

Радимо звернутися за уточненнями саме до кіберполіції https://ticket.cyberpolice.gov.ua/send.

Бажаємо вам вдалого дня!
Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Defender NBU 24 лютого 2023, 9:19
Добрый день, многие люди нашли лазейки обходить запрет по переводу грн за рубеж используя местные почты.

Перевод или пополнение счета валютой через почты происходит на стороне украинских банков как покупка (оплата услуг почты, установлен МСС покупки, а не перевода) хотя на самом деле именно грн переводится на зарубежные счета что на данный момент запрещено НБУ.

В этом были замечены следующие почты:
⁃ POSTA BRATISLAVA (Словакия, все отделения почт в стране, название мерчанта напр. «BRATISLAVA» изменяется в зависимости от города)
⁃ AN POST MONEY (Ирландия)
⁃ POCZTA POLSKA (Польша)

В вашем банке на данный момент не ограничена оплата этим мерчантам.

Прошу вас подробно изучить и разобраться в ситуации, а также пресечь отток гривны зарубеж.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 24 лютого 2023, 10:54
Вітаємо!

Відповідно до постанови Правління Національного банку України 24 лютого 2022 року м. Київ № 18, а саме п.п 8, п. 14.
Уповноваженим установам дозволяється здійснювати транскордонний переказ валютних цінностей з України/переказ коштів на кореспондентські рахунки банків-нерезидентів у гривнях/іноземній валюті, відкриті в банках-резидентах, включаючи перекази, якщо здійснюються за дорученням клієнтів:
п. 8 «… розрахунків (оплати вартості товарів, робіт та послуг) за кордоном з використанням електронних платіжних засобів… на суму в еквіваленті до 100 000 гривень включно на календарний місяць з усіх рахунків клієнта банку, відкритих у національній валюті; без обмеження суми з усіх рахунків клієнта банку, відкритих в іноземній валюті.»

Дякуємо за відгук!
Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasya2110 17 лютого 2023, 22:11
Добрий вечір! Маю борг по кредитній карті у вашому банку.Якби знала, краще б не брала.
Прошу вас надайте реструктуризацію кредитного боргу.Я вже написала заяву у Павлоградському відділенні Таскомбанку, але ви ніяк не відреагували.А тільки кидаєте мою кредитну справу від одного колекторського агенства до іншого.
Ще раз вас прошу, дайте реструктуризацію!
Форс-мажорна обставина-це війна в Україні!
sportbank
Відповідь банку
sportbank 20 лютого 2023, 8:27
Вітаємо!

Повідомляю вам, що розглянути індивідуальні умови погашення кредиту (реструктуризацію) можливості немає.
Заморозити кредит та скасувати нарахування відсотків не є можливим на сьогодні, оскільки оплата процентів є одним з ключових факторів, що впливає на стабільність банківської системи. А це по суті працездатність банку: можливість користуватися усіма банківськими послугами та продуктами sportbank (розраховуватися карткою у магазинах, знімати готівку, переказувати кошти та отримувати перекази з-за кордону).

На сьогодні банк не нараховує штраф або пеню за несплату. Відсотки нараховуються по стандартним тарифам.

Ми розуміємо вас та ваше фінансове становище в цей не простий для країни час, проте сплата пільгового платежу та обов'язкового місячного платежу є обов'язковими за кредитним договором клієнта.

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Проблема вирішена
barabeik 17 лютого 2023, 13:33
Покупал в декабре билет на concert.ua и был как платёж в интернете, купил сегодня и сняли за перевод 4,9% комиссии и ещё 0,22% ежедневно до полного погашения кредитного лимита. В смс не предупреждают о комиссии, и понять что будет перевод, а не интернет платёж до совершения покупки никак нельзя, теперь помимо 4,9% вынужден платить 0,22% или закрыть досрочно весь кредитный лимит. Даже в приватбанке в случае перевода берут 4% и нет выхода за льготный период.
sportbank
Відповідь банку
sportbank 17 лютого 2023, 14:14
Мирославе, вітаємо!

Це залежить від того, як налаштований самий термінал на сервісі, де ви проводите розрахунок.
Розрахунок може буде здійснено шляхом покупки, а також шляхом переказу.

17/02/2023 12:01:37 вами була здійснена оплата на суму 861.10 грн. Операція пройшла як переказ за рахунок кредитних коштів. Згідно з тарифами нашого банку, у вас одразу списалась комісія за переказ (4,9% від суми), і за умовами нашого кредитного продукту — на не пільгові операції (р2р перекази та зняття готівки) за кожен день нараховується 0,22% від суми операції.

Радимо звернутись до служби підтримки сервісу, щоб уточнити умови та способи оплати, а також проконсультуватись стосовно даної ситуації. Надалі перед покупкою рекомендуємо вам уточнювати у самому магазині, як налаштований термінал.

Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе!
Проблема вирішена
Igoraa 13 лютого 2023, 15:55
Мені 3 000 грн заблокували з невідомої причини, і кажуть чекати ю, а чекати скільки незнати
sportbank
Відповідь банку
sportbank 13 лютого 2023, 17:06
Вітаємо!

На підставі отриманої інформації від постраждалого щодо неналежного платежу в розмірі 500 грн 12/02/2023 10:39:25, згідно п. 7.3.14. Публічних правил банк встановив обмеження по сумі та кількості операцій з метою запобігання шахрайським операціям.

Для розблокування рахунку вам необхідно урегулювати питання з постраждалим (повернути 500 грн).
Після повернення надайте квитанцію про переказ до нашого чату підтримки.

Наш банк активно бореться з шахрайством, а даний метод боротьби дозволяє врятувати гроші тих, хто став жертвою махінацій.

Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝