Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Fishgarpy 29 листопада 2023, 11:46
10.11.23 мною була здійснена покупка в продуктовому магазині на 400 грн. Транзакція прошла нормально, що й підтверджується випискою у застосунку банку, гроші з рахунка були списані. І тут 25.11.23 ця сума знову списується з картки! На гарячій лінії відповіли, що нібито та покупка (10.11.23) була проведена офлайн і гроші не були списані, а списалися тільки 25-го. Але гроші були списані! Мені сказали, щоб я в чаті підтримки заповнила форму заяви про спірну транзакцію (і це можна зробити тільки там), але чат підтримки просто не відповідає! Більше години прочекала на відповідь — 0!
0505198710 28 листопада 2023, 23:24
Заблокували карту, надані всі документи на перевірку, спочатку писали 10 днів триває перевірка, потім до місяця, через місяць пишуть до 180 днів, в чаті просто ігнорять, треба зачекати пишуть, а скільки невідомо, підскажіть, що робити?
Nadiia0808 28 листопада 2023, 17:16
Вже тиждень як не дають користуватися карткою
Кажуть що начебто є скарга о шахрайстві
Хоча я по кожній операції надала точне пояснення зі скріношотами
Сказали чекати
Точного терміну перевірки не надають, можна чекати і декілька років
Зараз взагалі перестали відповідати у месенджер
Грошей на рахунку не багато, але то також гроші.
Дайте хочаб їх вивести
SerhiiViktor 27 листопада 2023, 23:30
НЕ ВІДКРИВАЙТЕ ДЕПОЗИТИ В ЦЬОМУ БАНКУ!!! Підтримка не компетентна зовсім!
Мені 19.10 заблочили рахунки, з якого я раніше робив розміщення депозиту. Повідомили начебто на мене надійшла скарга. Ну думаю ок, що за скарга від кого надійшла, не чого не говорять, писав періодично, думаю требо вирішувати.
Відповідає підтримка раз на 3−4 години. Нарешті!!!30.10 мені повідомили що мой рахунки заблокували у звʼязку звернення кіберполіцій до банка. Їду в кіберполіцій говорят що такоє справи немає. Звертаюсь до поліцій теж не знаходять. Починаю кіпити, витратив на це три дні результату нуль. Пишу підтримку вони як завжди нічого не знають. Коли вже почав розмовляти і показувати на пальцях що справи такоє немає, через пару днів відповідають з новою інформацію що запит на блокування надійшов від поліцій і інший номер справи. Ок, починаю шукати слідчого хто виде цю справу, находжу Евріка! Мені кажуть що арешту чи якись постанов на мої рахунки немає з боку поліцій.Я вже сміюсь з цього всього.
Тепер саме цікаве- у мене сьогодні закінчився депозит. Банк не віддає кошти аргументує що вирішіть питання з поліцією я їх питаю у мене є арешт на рахунку — ні чи постанова суду -ні. Так видайте гроші- ні. Пишу ви порушуйте закон України стаття 59 «Про банки та банківську діяльність». Вони посилаються на оферт обслуговування.
Підсумок: Сервіс 0; прозорість 0; ндайність 0;

P. S. Чекаю пісмову відповідь банка, написав звернення в поліція для надання розʼясненнь, пишу листа в НБУ для регулювання цього питання. Позов до суду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
hardtaken 27 листопада 2023, 17:36
Банк керівництво якого додумалися ввести недолугі Ліміти на проведення будь-яких операцій в розмірі 50тис₴ тим самим ви відлякали всіх своїх вкладників це треба бути мега розумним. У вас хіба правлінні сидить туалетний папірчик? Щоб відкрити депозит треба. а ні неможливо відкрити більше ніж на 50000₴ в день:) депозити віддають з комісією) Я думаю більшість вкладників сподіваюся, що скоро ця шарашкіна контора закриється. А ще доречі тех підтримка, яка нічого не знає і нічого не може пояснити, і нічого не робить, і відповідає немов равлик. В Спортивному Банку люди мають бути більш рухливими💃🏼🕺
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 листопада 2023, 16:27
Відгук не зарахований (на 30.11.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Ukraine12233444 27 листопада 2023, 13:21
Поступлення на картку цей банк дає, а вивести нєт!
Тому що в мене з ізі розірваний договір, автоматично і з ними
То чому надходження ви дали зробити???
Тепер чекати хз скільки часу
Asmund 27 листопада 2023, 11:14
4 дні вже не можу відкрити ДЕПОЗИТ. Пише перевищено ліміт по карті.
Negan8 24 листопада 2023, 10:21
Банк 17.11.2023 в односторонньому порядку не попередивши клієнтів встановив ліміти на перекази з карти на карту, через IBAN-перекази в розмірі 50 тис. грн в МІСЯЦЬ. І таким чином заблокував мені вільне використання моїх коштів. Підтримка в чат-боті просто морозиться — відповідає, що уточнюємо інформацію і пропадає. На гарячій лінії кажуть, що обмеження тимчасове, але невідомо коли буде зняте. Кажуть, що можна зняти гроші через касу банку, але по 20 тис. грн. за транзакцію, при цьому якщо загалом буже більше 50 тис. грн., то буде вже комісія 2%. Банк посилається на умови договору згідно з яким він може в односторонньому порядку встановлювати ліміти. Щось у цьому банку (таскомбанк/ізібанк/спортбанк) не в порядку. Не вносьте гроші — потім будете дуже довго їх повертати.
iksar 24 листопада 2023, 2:42
Заблокували картку (видаткові операції), сказали нібито за заявою якоїсь особи про шахрайство. Проте окрім переказів на свою карту іншого банку і переказів за послуги або родичам ніяких операцій по карті не проводилося. Сумма в місяць була в межах вказаних при реєстрації.
Перевірку проводять вже місяць, ніяких пояснень не дають і не називають строки такої перевірки. У банка явно проблеми, банк блокує кошти клієнтів на невизначений термін у власних інтересах. Підтримка не дає ніяких відповідей.
14938457 23 листопада 2023, 19:21
Вже не вперше стикаюсь з тим що платежі через СЕП створені приблизно з 16 години із цього недобанку виходять не раніше 18. Сьогодні звернувся до оператора, який почав прикриватись регламентом і розказувати що платіж обробляється СЕП. Я прекрасно бачу в який час я створив платіж і в який час він вийшов із цієї кінченоі установи в СЕП.
Якщо ви не обробляєте платежі після 15:30 — напишіть про це на сайті, що з 15:30 до 18:00 наш операційний департамент ковиряєтьс друг у друга в носі, тому платежі не відправляємо.
З клієнтами треба бути чесними, а не брехати прикриваючись регламентом.
Платежі через СЕП 4.0 в нормальних банках проходять цілодобово за 20 хвилин.
Крім того нещодавно цілу добу цей недобанк не працював. На добу без попередження вони заморозили гроші клієнтів.
Нікому і ніколи не рекомендую користуватись їх послугами.
Володимир Білогуб 22 листопада 2023, 1:52
Пишуть що мій додаток заблоковано за несанкціоновані дії. Просять підтвердити що я є я, селфі їм потрібно, на що я відповів, Ні! Всі данні були надані. При вході оператор повинен подзвонити і підтвердити мій фінансовий номер і вхід. Цього не було. Неадекватна служба підтримки, яка ігнорує, розмовляє кацапською мовою і підтримує агресію проти України. Цей банк є гнилий і викрає особисті кабінети і гроші.
Yura17 21 листопада 2023, 13:12
З незрозумілих причин заблокували додаток.
При дзвінку в службу підтримки кажуть, що треба звертатись в чат. В чаті відписують раз в годину. Кажуть, що треба якийсь дзвінок, але так і до нього не можу дійти, бо у всіх каналах комунікації іглнорують. Виправдовуються якимось збоєм.
Якщо банківський додаток вже кілька днів не дає доступу до рахунку і спеціально затримує процедуру верифікації, то виникають дуже серйозні питання до його надійності.
UAF 20 листопада 2023, 11:24
При переказі з ощадного рахунку на картку кошти списалися, а на картку нічого не надійшло. Служба підтримки або не відповідає або звичайна відписка що кошти надійшли на карту нічого не знаємо.
Олександр Толстогузов 20 листопада 2023, 10:07
Вже 5 днів я не можу проводити фінансові операції у додатку sportbank,, тому що там прибрали можливість змінювати усі ліміти самостійно. Попередній ліміт у мене був встановлений на 500 грн. і тепер всі операції я можу проводити не більше чим на 500грн., а змінити ліміт нема можливості. Крім того не працює нормально служба підтримки банку. Дають промежуточні відповіді не по темі. Не можна дізнатися, коли почне нормально працювати додаток.
yaroslavbk 18 листопада 2023, 13:17
пополнил карту на 20 тыс в кассе тамкомбанк 17.11.23, уже 18.11.23 и денег нет. верните 20к
Vikky25 18 листопада 2023, 7:56
Вже три дні не працюють перекази, розрахунок і зняття готівки, залишили без засобів існування без попередження того що банк не буде працювати! Поверніть мені мої особисті кошти! Служба підтримки каже одне й те саме, очікуйте, а коли не відомо!!!
FrankoHolding 17 листопада 2023, 21:27
1) Кошти інколи не приходять (якісь проблеми в них на сервері і відправнику приходить відміна)
2) Відповідь підтримки в телеграмі може зайняти по 1−2 годині. Це просто ужас. Банк не можете взяти на роботу додаткових спеціалістів???
3) Якісь додаткові % знімає при оплаті в інтернеті (в інших банках такого немає)
Valerii Kozhevnikov 17 листопада 2023, 15:55
Хуже банка ещё не встречал! Чуть ли не каждый день у них технические неполадки, ну бог бы с ним, но не тут-то было)) расплатиться и воспользоваться картой нельзя никоим образом, как бы ты ни старался! Твои деньги просто висят в воздухе и даже если у тебя дома нет ничего кушать ты будешь сидеть голодной и ждать пока эти криворукие отремонтируют что-то! Одним словом жесть 🙆🤦
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hruvnia 17 листопада 2023, 13:31
Більше 13 годин онлайн банк не працює, майже кожен день технічні перерви.
Gamelll111 14 листопада 2023, 20:18
Я є чи можливо був клієнтом sportbank років напевно з 4.Одного чудового ранку зайшов в додаток побачив що рахунки заблоковані.звязався з підтримкою, надали шаблону відповідь що надати інформацію про операції, довідку про доходи і тд.все що зміг надав.рахунки заблоковані були 20.09.23, сьогодні 14.11.23.рахунки як і були заблоковані.Відповідают стандартними відговорками що триває перевірка, чекайте.МОЇ КОШТИ ЗАМОРОЖЕНІ.я просто хочу забрати свої кошти і все! Чому мені банк не надає оцю останю послугу за майже 2 місяці???

Курс валют в sportbank

Валюта Купівля Продаж
EUR 39.3263 40.8516
Всі курси банку

Курс валют в sportbank

Валюта Купівля Продаж
EUR 39.3263 40.8516
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / sportbank 💰 / Відгуки про sportbank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про sportbank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.