Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
MrAndriy 15 березня 2021, 16:07
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 119
Доброго дня!
сьогодні намагався закрити досрочно депозит, однак у банку повідомили що немає такої можливості досрочного розторгнення навіть з втратою процентів за нарахований переіод.

Невже все так погано?

Яким чином можна отримати кошти?
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2021, 10:21
MrAndriy, згідно умов оформленого договору за Вашим депозитом не передбачена можливість дострокового розірвання вкладу. Депозитний вклад доступний для повернення тільки в дату, зазначену в угоді, як «Дата повернення вкладу». В акцепті при оформленні вкладу це вказується. Якщо ви оформили вклад значить ви погодились з цією умовою. Згідно закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов повернення строкових депозитів» клієнти не зможуть знімати достроково вклади, якщо це не передбачено договором банківського вкладу.
club777 15 березня 2021, 14:37
Ситуація: при отриманні у відділенні банку карти (5355***2283), знаючи «специфіку» Альфи, я перепитав у специаліста чи підключені до карти страховки чи б-я інші платні послуги. Специаліст (після 5-ти хвилинного цикання на компі і міні-наради з колегами) дає мені чітку відповідь: НІ, до карти не підключено жодних платних послуг…
Ок. Проходить декілька місяців і… переглядаючи виписку я бачу, що Альфа регулярно знімає по тій карті гроші за 2 страхові послуги: страхування від ФР і страхування від НВ.

Опитування в чаті дало цікаві результати. Виявляється, що формально мене ніхто не обманював (я вживаю таку інтелегентну форму слова найоб*вав).
Схема працює так: на момент видачі карти у відділенні послуги дійно неактивні, вони підключаються автоматом в РД (за умови використання карти), причому жодних інформувань про списання (з понятних причин, банком не передбачено!).

Тим звернення інформую банк про те, що ним були порушені норми ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», т.я. фактично я був введений в оману (не проінформований працівником банку про особливості активації вищевказаних фінансових послуг), що призвело до фактичного навязування мені цих фінансових послуг.

Пропоную банку добровільно повернути зняті з мого карткового рахунку кошти за навязані ним фінансові послуги, провести роботу з працівником банку, щодо недопустимості подібних дій в майбутньому (закон прямо забороняє надання клієнтам «недостовірної, неповної або неточної інформації»), принести мені зі сторони працівника публічні вибачення, крім того, пропоную банку внести зміни в алгоритм функціонування даних послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).
Сенс Банк
Відповідь банку
15 березня 2021, 16:51
club777, укажіть ІПН в приватному повідомленні для можливості перевірки інформації
Полезный комментарий
club777 16 березня 2021, 12:25
Проблема, начебто, вирішена. В телефонній розмові представник Альфи приніс свої вибачення і повідомив про те, що гроші будуть мені повернуті.

Ще раз пропоную банку зробити надання страхових послуг прозорим, — внести зміни в алгоритм функціонування послуг (наприклад, додати СМС-інформування про майбутнє списання коштів).
Denain 15 березня 2021, 14:25
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Небесної Сотні, 22
Недели две тому получил в приложении сообщение, что срок действия текущей з/п карточки заканчивается, что мне оформлена новая, забрать в отделении. Заехал в отделение. Приятная девочка на рецепшн вызвалась помочь. Взяла паспорт, что-то долго и яростно клацала в компьютере и … сказала зайти ещё через неделю. Никакой карточки они не получали, переввпускают заново. Ладно, неделя так неделя, карточка до 4/21. Решил кофе попить — фигушки, карточка заблокирована, чувствую себя идиотом. Возвращаюсь в банк. Спрашиваю у девочки, зачем же карту заблокировали? Этот ангел поднимает на меня прекрасные глаза и говорит: Така процедура, Вам що, гроші потрібні? Блин! А раньше предупредить — никак? 🙄 Ну есть у меня ещё карты других банков и наличных немного, проживу я неделю. Но, блин, что за отношение? Зачем присылать уведомление, если карта за две (!) недели до отделения доехать не может. Почему не предупредить о блокировке карты? Если бы была единственной — неделю даже на еду могло денег не быть. И в чем тайный смысл такой процедуры? Зачем блокировать карту, если новая ещё даже не активирована? Всё очень, очень странно и как-то бесчеловечно. :(
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2021, 11:13
Denain, з вами зв'язався співробітник Банку і вирішив питання в телефонному режимі.
Полезный комментарий
Denain 16 березня 2021, 11:23
Да, эксперт связался. Недоразумение полностью исчерпано. Благодарю за оперативность!
Проблема вирішена
Agirad777agi 12 березня 2021, 14:39
Добрый день. Сегодня в чате, задала вопрос в какие сроки можно закрыть карту Выгода, ждала ответ 30 мин, пока меня соединили с оператором Ольга Донець, оператор ответил, что до 17.03, возможно закроют карту если не набежит какая то там задолженность и все, оператор ушёл по английски, не попрощалась не уточнила остались ли у меня вопросы! Я клиент Вашего банка 5 лет, такое отношение как, кинули кость в зубы и отцепись! Прошу научить операторов в чат диалоге, доводить диалог до конца!
Сенс Банк
Відповідь банку
15 березня 2021, 12:32
Agirad777agi, ваше звернення прийнято до уваги. Вибачте за незручності.
maks95zolotous 11 березня 2021, 17:09
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11
Хочу виразити свою бланодарность старшому касиру Нецевич Марине Станиславовне за ее отвественный труд и гостепреимчивость. Очень хороший кассир… Всегда улыбчивая добрая и отзывчивая… Спасибо огромное.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 березня 2021, 10:31
maks95zolotous, дякуємо за відгук
Проблема вирішена
Володимир Дорошук 11 березня 2021, 11:04
Як можна поміняти таку кількість карток за менше чим 1 місяць.У всіх закінчився термін ,і тепер такі черги,і це коли коронавірус, карантин. Що, було важко надіслати смс на який день прийти, а це зауважте всі інваліди-регресники.м.Червоноград
Сенс Банк
Відповідь банку
12 березня 2021, 10:27
Володимир Дорошук, запит вирішено в телефонному режимі.
Проблема вирішена
Николай Струк 9 березня 2021, 21:05
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 7-А
27.02.2021 року скористався інтернет банкінгом Альфа банку для оплати комунальних послуг за електроенергію від Житомиробленерго. На сьогодні 9.03.21 гроші так і не були перераховані але з мого зарплатного рахунку їх списали. Дзвінок на горячу лінію нічого недав. Сазали що незнають куди пішли гроші.Звернувсь у відділення сказали що будуть шукати 2 неділі.Тому нікому нерекомендую перераховувати гроші через інтернет в Альфа банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 березня 2021, 11:03
Николай Струк, Банком був відправлений запит на партнера і отримана відповідь, що платіж успішно зарахований за місцем призначення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mariamaria 5 березня 2021, 18:55
Сьогодні 5.03.2021 при спробі вияснити подробиці блокування моєї дебітової картки за адресою м. Києві Велика Васильківська 100 співробітники С Б Альфа Банку нанесли мені тілесні ушкодження у вигляді орбітальної гематоми під ліве око, та зламали фалагу великого пальця на лівій руці!
Про що Я повідомила до поліції через цілодобову службу 102 та у відділені Голосіївського Ру було складено протокол!
Наразі мною подано заяву, щодо внесення повідомлення до єдиного реєстру досудового розслідування за ч.1 ст 296 КК України! Та Я була обстежена лікарем травматологом у приймальному відділенні чергової лікарні Голосіївського Району, про що було складено відповідну довідку!
Наразі Я з утруднення друкую одним пальцем це повідомлення, та ледь ледь бачу монітор одним оком!

Така зневага до громадян України співробітниками Альфа Банка підриває авторитет банків та держави взагалом!
Мої законні очікування на справедливість виявилися марними, адже всі чинники регулювання картками знаходяться поза межами впливу клієнті Альфа Банку
Сенс Банк
Відповідь банку
9 березня 2021, 16:00
mariamaria, щодо вашого звернення вам був здійснений дзвінок для уточнення і врегулювання ситуації, що склалась. На жаль інформація вами не була надана для перевірки та не була підтверджена.
Скидывал на свою карту Альфабанка 20000 гривен со своей же карты только в другом банке. После чего карту заблокировали и попросили прити в отделение для решения вопроса. В отделении мне закрыли счёт и должны были бы сразу вернуть мои деньги. Но деньги не возвращают. Я предоставил все выписки и подтвердил что именно я зачислял эти средства на свой счёт. Но никакого продвижения в этом деле нету. Получается Альфабанк присвоил себе мои деньги
Сенс Банк
Відповідь банку
9 березня 2021, 12:20
oleksiipl, АТ «Альфа-Банк», керуючись чинним законодавством України ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» прийняло рішення про відмову Вам у встановленні/підтриманні (обслуговуванні) ділових відносин.
В зв’язку з закриттям рахунку, власні кошти ви зможете отримати з паспортом та ІПН в касі відділення по закінченню 20 днів з дня вашого звернення на закриття. Рахунок буде закритий через 30 днів.
elenaxadt 5 березня 2021, 13:20
Моя выплата была начислена ещё 19.02 на сегодняшний день денег на счету все ещё нет. И меня футболят из одной инструкции в другую и нигде этих денег нет
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2021, 14:47
elenaxadt, прохання надати ІПН і деталі ситуації. Які виплати, куди і від кого чекаєте?
mariamaria 3 березня 2021, 0:02
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, что делать? Альфа-Банк заблокировал карту, 2 месяца назад, просто без предупреждения! Карту использовала для своих нужд!
Ответ таков:

В соответствии с правилами НБУ о мониторинге транзакций, операции по Вашей карте попали под таковые, которые должны быть трактованы как мошеннические. На текущий момент банк проводит дополнительную проверку этих операций в соответствии с инструкциями НБУ. О результатах этой проверки мы Вас обязательно проинформируем."

Так же на карте образовался долг -43гр!
Карту не обслуживали, а деньги за пользование 25 гр и смс информирование 25 гр смнимали, 50 гр в месяц (!
Предложила на горячей линии отдать долг и разобраться во всем, но это только с разрешения службы безопасности!
Нужно ожидать ответ 45 дней!
Также оператор проинформировала, что пока не разрешат отдать долг банку и закрыть карту, он будет наростать!
После некоторой суммы его передадут партнёрам Альфа (коллекторский отдел)! Такие условия обслуживания! Долг будут у меня выбивать, за услуги которые не предоставляли! Ведь все операции заблокированны!
Присылают насильно рекламу услуг в своих смс и за это заставляют оплачивать!
Сказала консультанту, что пополню и закрою карту в приложении, на что приложение сразу же заблокировали!
Банк ведёт очень агрессивную политику в нашей стране, издеваются над нашими бедными гражданами!
Пусть мой отзыв будет хоть кому то полезен!
ОфПреда банка прошу прочитать мой отзыв и ответить мне
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2021, 16:05
mariamaria, плата за обслуговування пакета списується щомісяця, відповідно до тарифів картки. Послуга смс-інформування включає в себе відправку смс про рух коштів по рахунку. Рекламні смс до даної послуги не відносяться. Заборгованність ви погасили.

АТ «Альфа-Банк», керуючись чинним законодавством України ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» прийняло рішення про відмову Вам у встановленні/підтриманні (обслуговуванні) ділових відносин.
Liudmilabarv 2 березня 2021, 16:49
Я возмущена всем, что в этом банке есть.
1. При карантине когда всех закрыли и не было возможности выплачивать кредит, сотрудники звонили и угрожали моей маме, говорили отвратительно. Начали рассказывать о том, что у неё испортится кредитная история и будут звонить на работу. Я понимаю, что это работа сотрудников напоминать, но не угрожать и пугать. Моя мама очень была испугана тогда. 😠Хорошо, что когда по телефону предлагают кредит, то не говорят, а прям поют, как птички. Надо ценить клиентов банка, не зависимо от суммы кредита.
2. На кассе то что она платит кредит + % берут за квитанцию 50грн. А если через ихний терминал 15 гривен, но терминал не принимает мелкие купюры только 50 гривен. 😠
3. При закрытии кредитной истории попросили справку. На что сотрудники сказали, что стоимость 150 гривен. Я вообще в шоке!!! За бумажку? У меня был кредит не в одном банке и все на месте давали мне справку БЕСПЛАТНО. А здесь ещё заказывать нужно и ждать — платно.
Вообщем, мы взяли кредит в другом банке и закрыли кредит в Альфа банке, что бы НИКОГДА не иметь с ним дело. Ещё и своим друзьям, близким, родственникам расскажу и советовать не буду.
До этого я прочитала другие отзывы и что я могу сказать: Ребят, так держать ✊далеко пойдёте.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2021, 16:23
Liudmilabarv, у клієнтів була можливість оформити канікули і знизити кредитне навантаження. У разі виникнення простроченої заборгованості співробітники Банку телефонують з метою проінформувати про необхідність виконання своїх зобов'язань.

Погасити заборгованність за кредитом можнабез комісії, детальна інформація по каналам погашення розміщена на сайті банку за посиланням: https://alfabank.ua/ru/pogashenie/pogashenie-kreditov

Умовами Кредитного договору не передбачено обов‘язку банка надавати позичальнику довідку (будь-яку іншу інформацію) про погашення кредиту після виконання позичальником зобов‘язання.
В той же час повідомляємо, що надання інформації про погашення позичальником кредиту здійснються банком шляхом надання відповідної послуги, а саме надання Довідки про закриття кредиту. За отримання зазначеної довідки Банком стягується відповідна комісія, розмір якої затверджений Банком у відповідних тарифах. Право Банка на встановлення зазначеної комісії передбачено ст. 47 ЗУ «Про банки і банківську діяльність», відповідно до якої банк самостійно встановлює процентні ставки та комісійну винагороду за надані послуги.
Проблема вирішена
Mddotsenko 2 березня 2021, 13:37
У меня украли телефон, сразу же вызвали 102, но за неимением подтверждающих документов о владении телефоном они отправили за документами и я поехала в участок, в полицию я написала заявление о краже, после позвонила на горячую линию банка и заблокировала карту, там оператор мне сообщила, что мне начислили определённую немалую сумму денег и потом были произведены переводы на разные карты. В свою очередь я сразу спросила — банку ничего ли я не должна, на что меня заверили что нет, и от куда пришла сумма они не сказали. На следущий день я пошла и написала обращения в банк, что были мошеннические действия с картой в то время когда была кража телефона, к обращению в банк прикрепила заявление с полиции о краже и через пару дней о мошенничестве. Прошёл месяц и банк сообщил результат, ясно понятно, что не в мою пользу. Сложилось такое впечатление что ни служба банка, ни полиция вообще ничего не делала по моему вопросу, а просто спустя допустимый срок с момента обращение граждан дали ответ и сделали меня крайней.
Вопрос: как я могла взять кредит на себя в приложении банка, если в это время я писала заявление о краже телефона, все доказательства этому я предоставила, если что в участке висит камера. Как взломали телефон остаётся загадкой (
В нашем мире есть справедливость или можно делать, всё что угодно и будет всё безнаказано?! Мало того что украли телефон, так ещё и столько в последствии проблем принесло нашей семье.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2021, 11:42
Mddotsenko, нам дуже прикро, що сталася така ситуація, але згідно ДБО, п. 2.3.2. користувач зобов’язаний: Зберігати Ідентифікаційні дані у місцях, недосяжних для сторонніх осіб, а також:
• у випадку підозри на несанкціонований доступ до Ідентифікаційних даних, терміново припинити використання Системи, довести це до відома Банку для здійснення заходів по запобіганню шахрайських дій тощо;
• у випадку втрати (крадіжки) Ідентифікаційних даних та/або Номеру мобільного телефону, на який здійснюється відправлення Одноразового цифрового паролю, або втрати володіння/контролю над іншим пристроєм/програмним забезпеченням, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена, внаслідок дій третіх осіб, недбалості самого Держателя, будь-яких інших причин, або отримання третьою особою доступу до відповідного пристрою/програмного забезпечення, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена, та/або у випадку крадіжки чи втрати іншим чином контролю над персональним комп‘ютером чи мобільним пристроєм, за допомогоюякого здійснюється доступ до Системи (в т.ч. на якому встановлений Мессенджер, у якому Користувач раніше здійснив зазначені у п.5.1.1 та п.5.1.2 цього Додатку №8 дії, незалежно від того, засобами якого (тобто, цього чи іншого) персонального комп‘ютеру чи мобільного пристрою такі дії було здійснено) та на якому збережені відповідні Ідентифікаційні дані, або при виявленні випадків проведення по рахунку Користувача операцій, що їм не санкціоновані, негайно звернутися до служби підтримки Банку з вимогою блокування доступу до Системі до служби підтримки за телефоном: 0 44 494 01 01 або за іншим телефоном, передбаченим Договором для даних випадків. При зверненні по телефону в Банк Користувач зобов’язаний пройти процедуру ідентифікації та, при необхідності, подати додаткові відомості про себе;
• не розголошувати нікому, в тому числі членам власної родини, Ідентифікаційні дані для доступу до Системи;
• не зберігати записаний унікальний ідентифікатор Користувача в Системі «My Alfa-bank» (логін), пароль доступу до Системи на будь-якому паперовому чи цифровому носієві;
• намагатися максимально зменшити випадки використання Системи в громадських місцях, надаючи перевагу доступу до Системи за допомогою власного персонального комп’ютера/мобільного пристрою.

Згідно інформації з вашої заяви до поліції, та ваших звернень у банк, запит на блокування картки надійшов через 2 години після втрати телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MachOleg29 2 березня 2021, 11:52
Сьогодні, 2.03.2021, Альфа-банк повернув мені невірно списану суму комісії на заборгованість за карткою, стягнену з мене передчасно. Дякую за допомогу, пропоную іншим звертатися при вирішенні спірних питань на Мінфін — щоб нас почули
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 березня 2021, 12:16
Спасибо Олег за обратную связь!
Мы всегда рады помочь вам в решении ваших вопросов.
Проблема вирішена
Gans1 1 березня 2021, 21:22
Маю зарплатну карту Альфа Банку, постійно користуюсь для перерахунку коштів.
Вчора 28.02.2021 стан рахунку залишався 1345грн, в аптеці оплатив ліки 551грн після чого на Вайбер пришла смс, зняття 551грн доступно 176грн. Звідси у мене з’явилося питання де 620грн ділось, зайшов до кабінету в програмі та звернувся у підтримку в чат, поспілкувався зі спеціалістом мені відписали що мені дадуть відповідь на протязі 24 годин де ділись мої гроші.
Потім я якимось дивом додзвонився на гарячу лінію до оператора, там мене переключили на ще одного мега спеціаліста який у свою чергу мені пообіцяв що гроші до 14:00 наступного дня будуть у мене на рахунку.
Ітог!!!
Ні відповіді через 24 години, ні грошей на рахунку, ні відповідей у чаті, Тай на гарячу лінію додзвонитися нереально бо там робот відповідає. Банк повне л… о.
Справа навіть не у суммі а у самому факті зникнення їх, при цьому у додатку немає транзакції на списання цієї суми.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2021, 16:39
Gans, вибачте за довге очікування. Ми перевіримо роботу співробітників. Бачимо, що ваше питання щодо балансу картки вже було вирішено.
Проблема вирішена
Granja1991 27 лютого 2021, 16:13
Дзвонять кажуть що кредитна лінія закрита і ви повинні оплатити всю суму, питаюсь в них яку суму повинен оплатити, я її оплатив. дзвоню їм кажу що я оплатив щоб вони закрили рахунок на що вони відповідають ще не вся сума оплачена як може бути не вся якщо оператор сам сказав яку суму треба внести… лохотрон!!! Нікому не раджу цей банк
Сенс Банк
Відповідь банку
2 березня 2021, 11:15
Granja1991, оператор назвав суму заборгованності на момент Вашого звернення. Під час подачі заявки на закриття рахунку списались відсотки за користування кредитною лінією. На даний момент заборгованність повністю погашена.Заявка на закриття рахунку прийнята в роботу.
Проблема вирішена
masterw 27 лютого 2021, 11:57
Я, как бывший сотрудник (работал по бизнесу) и думать не мог что творится в физ отделе… Если коротко- горячей линии БЕСПЛАТНОЙ-НЕТ!!! Только за 2 грн минута ты можешь с кем-то поговорить, чат в приложении это как раз причина моего отзыва- там либо специально обученные либидо сидят, либо им на всех ложить хотелось — ВНИМАНИЕ- на простой вопрос почему не проведать транзакция — мне НЕ ОТВЕТИЛИ в течении ЧАСА КАРЛ!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2021, 11:49
masterw, для безкоштовного отримання інформації доступні наступні варіанти:
— чат зі співробітником у додатку;
— чат зі співробітником в Messenger / Telegram тощо;
— дзвінок з сайту банку (Skype).

Можна зателефонуваті за номером 3344 (2 грн. за весь дзвінок), та за номером 044 494 01 01.

Вибачте будь ласка, за тривале очікування відповіді. Інформація стосовно вашого питання надана у телефонній розмові.
Полезный комментарий
OkeyDoki 27 лютого 2021, 19:46
Забавный отзыв. Вы как бывший работник который по юр отделу работали в банке. Получали зарплату как физ. лицо на карту этого же банка. И до этого проблем не было и тут резко они появились. Забавная несостыковка или купленный отзыв?).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MachOleg29 27 лютого 2021, 11:16
27.02.2021р. у мене за готівковою карткою списано дуже велику суму комісію як плата за її заборгованість вкінці РД. Розрахункова дата у мене завжди випадає на 30 число, але оскільки місяць лютий має 28 днів, то за логікою речей вона б мала переміститися на 26 (бо 28 вихідний). Але в додатку Sense мені від початку лютого писало, що РД перенеслася на 2 березня і я повірив, думаючи, що це у зв’язку з тим, що місяць короткий і це така лояльність Банку до клієнтів — залишити той самий термін для повного погашення картки, тобто 30 днів. Але як я помилився, що повірив цьому, бо це, як виявилося сьогодні, було помилкою системи, яка цілий місяць показувала мені некоректну інформацію
25−26 лютого я частково поповняв картку через Iban, зарахування були миттєві, але решту суми я планував внести в понеділок так, як раніше не мав змоги, а 2 березня — у вівторок, час, як я думав, ще був. Якби я знав, що це помилка системи, то б перезичив в когось чи тому подібне, щоб в мене не списали на рівному місці 800грн. нізащо.
Звернувшись до оператора, мені сказали, що додаток не міг показувати некоректну інформацію, а я просто переплутав дати оплати за картками, бо маю їх дві, але другу маю сплачувати аж 16.03. 2 і 16 можу якось відрізнити з 2 вищими освітами. Але як оператор навіть міг в такому звинуватити клієнта, щоб приховати помилку системи. Вимагаю повернення коштів, впевнений, що не одного мене так обманули чи ще обманять, хто має РД за карткою після 28 числа
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2021, 11:18
MachOleg29, вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Перевіримо інформацію.
Проблема вирішена
selem404 26 лютого 2021, 21:43
Взяв в Альфа Банку кредит готівкою 50000 грн. разом з якимись комісіями і страховками получилося 52250 грн.
Виплачував все згідно з графіка платежів 12 місяців (кредит був на 48 місяців). Щомісячна плата складала 2817 грн. тобто 2000 грн це були (комісії банку і касове обслуговування), а 817 грн мені мало йти на погашення і з кожним місяцем все більша і більша сума. Тобто не важко порахувати 2817×12=33804 грн!!! З цієї суми мало йти 24000 +_ на комісії банку і 9804 на погашення тіла кредиту… В результаті після оплати 12 місяців (все в термін і без просрочок) залишилося ще сплатити 48600 грн!!! Тобто 52250−48600=3650 грн. Тобто із оплаченних 34000 Альфа банк закрив мені тіла кредиту 3650 грн!!! А мав майже 10000!!! Нікому ні за яких обставин НЕ РЕКОМЕНДУЮ АЛЬФА БАНК!!! Якщо це читають працівники НБУ прошу Вас як регулятора банківської діяльності в Україні звернути увагу на цей банк і позбавити його ліцензії на право займатися банківською діяльністю …готовий надати усі документи (копії договора, копії квитанці і документ про перекредитування в іншому банку на суму 48600 грн готовий відправити заказним листом). На прохання надати мені справку про мої платежі вимагають 150 грн. а коли питаю де 6000 грн пропали то розводять руками переводять на інші відділи. Це не банк це ГАНЬБА!!! для України!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2021, 14:21
selem404, за даними, які ви надали у заявці, кредитний договір не знайшли.

Перед оформленням кредиту клієнт має можливість ознайомитись з його умовами, задати уточнюючі запитання. В документах прописані всі умови кредитування (% ставка, комісії і т.п.), є графік платежів з сумами щомісячних внесків та їх складовими. Ваш підпис на документах банк розцінює як згоду з усіма умовами. Розподіл внесених клієнтом коштів на погашення заборгованості відбувається у відповідності до умов договору. З історією платежів можете ознайомитись в інтернет-банкінгу. Для отримання більш детальної інформації про рух коштів, можете замовити відповідну довідку (її вартість згідно тарифного збірника банку складає 150 грн.)
Полезный комментарий
zig4free 26 лютого 2021, 22:18
Бред!

С договором дают график погашения! На определенном этапе использования кредитных средств начинает идти переплата.
Но если вносить сумму == 52250 / 12 каждый месяц — то за льготных период использования кредита, автор наверное бы не вышел.

Я брал похожий кредит, но я предварительно проконсультировался!

На вопрос, что если досрочно его погасить — мне ответили — единственная переплата — это РКО + Страховка!
Льготный период был 10 месяцев — первые 8 месяцев оплачивал минимальную сумму, на 9 месяц погасил остаток.
ИМХО — это крайне выгодные условия!

Можете посмотреть мои вопросы к офпреду альфа-банка (конец зимы — начало весны за прошлый год)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Isaeva68 26 лютого 2021, 18:27
Я не являюсь клиентом Альфа банка, но мне постоянно приходят сообщения что происходят какие то движения денежных средств на якобы моей карте.
Я 3 раза звонила в Альфа банк, оставляла заявку на решение этой проблемы.
Первый раз 4 января 2021 года. Сегодня 26 февраля и снова пришло сообщение о снятии средств.
Сотрудник банка объяснил что клиент открыл карточку в банке и указал не свой мобильный телефон, а мой. Нормально вообще? И что банк не может исправить номер телефона, только клиент.
Я обращалась в банк 3 раза, писала отзыв раньше тут. Проблема никак не решается. Со мной даже никто не связывался с сотрудников банка.
Вопрос к Альфа банку. Неужели если клиент при открытии карты указывает чужой номер телефона и вам об этом известно, вы не можете заблокировать карту? Почему я должна нервничать?
В понедельник 21 февраля только оставляла заявку по этому вопросу. Номер 1−35861034343. Обещали за 3 дня решить. Сегодня опять пришло сообщение о снятии средств с карты.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2021, 10:51
Isaeva68, вибачте за незручності та довге очікування, питанням займаємося.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝