Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Mishaskripnik7 29 квітня 2021, 21:29
Обещали 20% кешбека, но уже 3 месяц максимум 10% и то на животных … 3ачем вы в рекламе обещали 20% кешбека? Дутая программа бонусов… Обещаний много, а на деле «ноль»… 3 месяц пытаюсь набрать и вывести кешбек… Очень низкие проценты кешбека, нереально собрать сумму для вывода…
Сенс Банк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 12:26
Mishaskripnik7, В правилах Програми Cash'U CLUB не вказується максимальний розмір кешбека. Розмір
кешбека не фіксується в окремих категоріях, а встановлюється автоматично, виходячи з транзакційної активності клієнта. Банк використовує індивідуальний підхід при підборі підвищених категорій в Cash'U CLUB і відсотки по ним на кожен місяць. Список категорій для вибору надається в залежності від вашого статусу в програмі винагород і від операцій, які ви проводили раніше.
Для того, щоб накопичувати більше бонусів треба робити більше покупок в підвищених категоріях. Чим більше покупок тим більше бонусів. Ви можете не лише виводити покупки, а й брати участь у розіграшах призів при наявності 5 бонусів.
У нас до 7 категорій покупок з кешбеком, які оновлюються щомісяця. Без вибору категорій можно отримати кешбек 0,5% за покупки оплачені гаджетом (токеном). До 5000 грн / міс можна виводити реальними грошима на карту. Є 10 клубних статусів, які збільшують кешбек. Плюс актуальні акції від партнерів (при чому акції бонуси сумуються з категоріями) і постійні розіграші крутих подарунків.
Andr35 29 квітня 2021, 18:33
Обслуговуюсь в Альфа банку з 2017 року (маю декілька кредитних карт).
З 2020 року в мене з‘явився персональний менеджер Савенко Катерина, що значно полегшило комунікацію з банком і розширило можливості користування сервісами банку. Особливо вдячний Катерині за професіоналізм у вирішенні проблемних ситуацій, а також за підбір банківських карт для подорожей та супутнє супроводження.
Всім рекомендую.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 9:44
Andr35, дякуємо за ваш відгук
Anna2517 27 квітня 2021, 18:05
Выдали кредит человеку по моему номеру телефона! Не удосужились проверить номер и узнать, что номер мой, а не того человека! Теперь названивают в поисках должника реального и плевать им, что это номер мой, а я не являюсь клиентом банка вообще. И никогда не стану им, т.к. это не банк, а помойка по типу готивочки и швидкозайм! Позорище! Угрожали мне, что приедут и выбьют деньги!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 16:17
Anna2517, вкажіть номер телефону на який телефонують та з якого, дату и час дзвінка. Ми перевіримо інформацію.
alrenko 27 квітня 2021, 10:47
Отправил письмо в Альфа-Банк по адресу указанному на сайту Альфа-Банка, в отделение Укрпочты 03150, в Киев, Указал получателя — АО «Альфа-Банк» и его адрес вул. В. Василькывська, 100. Уже неделю никто не берет письмо.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 15:22
alrenko, лист до АБ ще не надійшов. Очікується надходження.
Проблема вирішена
NAVI2021 26 квітня 2021, 12:00
я хотел закрить карту вашого банка пришол в оделения банка, но толку отетого я не увидел бил должен 230 грив внось в банкамате Альфа Банка и что получаю что всо будет аж через некоторие сутки, а працівники банка руками розводят ну так не банк
Сенс Банк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 8:48
NAVI2021, Закриття рахунку можливе лише при відсутності боргу по ньому. При поповненні в банкоматі з використанням картки, кошти на рахунок надходять наступного робочого дня. На даний момент рахунок заморожений та буде закритий через 30 днів.
Проблема вирішена
Короткий и непровокационный 26 квітня 2021, 11:19
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 141
Всё просто. Я клиент, есть депозит в альфе на 6−7000$. На счету просто лежали ещё около 3000$. За это банк дал мне платный пакет услуг- бесплатно! Платный пакет услуг- это две карты, грн и доллар.
И вот проходит время и смотрю, на грн счёте были какие то остатки средств, и они испарились. Смотрю в приложении, там нет списаний или каких то движений по грн карте. А потом посмотел на компьютере через онлайн банкинг, и оказалось, что банк начал списывать по 27,82 грн в месяц за неиспользование карты/счёта! Ни сообщений, ни уведомлений, просто списывают нагло, на основании договора, который по их мнению я должен знать наизусть! Представите, что у вас на платном пакете, где 5% на остаток — списывают средства! Кстати, а почему не было 5% на остаток? Отвечу за них: «там как всегда будет минимальная сумма или ещё что-то в этом роде…»

Пакет White Договір № *****6369 від 01.11.2017. Это чтоб вы понимали на карте действует даже «Дохідний сейф с Відсоткова ставка:5.0%.» При этом Банк списывал как «Комісійні доходи по ПК фіз.осіб за обслуговування неактивного рахунку — 27,82» — это около доллара в месяц.
Пришел в банк на следующий день и снял все доступные средства и хотел закрыть грн карту. Но оказалось, что если я закрою грн карту (тут тавтология от менеджера, предложение можно пропустить) а к ней привязанная долларовая карта и тогда мне перевыпустят долларовую карту и снятие наличных с карт будет стоить один процент от суммы.
Короче, послали меня колбасской…
Решение: нужно воспользоваться услугами альфы — открываем счёт, виртуальную карту, выполняем операции, закрываем счёт.
Тому, кто придумал списывать средства не предупредив клиента заранее — большой привет!
А вот хранить деньги всё-таки ещё можно в банках -но только не в этом!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 15:09
Доброго дня. Всі списання при обслуговуванні рахунку проводяться згідно діючих тарифів та ДБО. З тарифами можете ознайомитись за посиланням — https://alfabank.ua/upload/Tarrifs_White_Black_Graphite_25.05.20.pdf.
Згідно п.2.1 тарифів 5% на залишок коштів нараховуються на рахунок «Дохідний сейф». На залишок коштів на основному рахунку % не нараховується. Для отримання 5%, кошти потрібно перевести на Дохідний сейф.
Згідно п.13 та Примітки 15, в разі відсутності активних операцій по рахунку за останні 180 календарних днів, передбачена комісія за неактивний рахунок у розмірі 50 грн./2 дол./2 євро. Якщо в день списання комісії залишок на рахунку, нижче комісії вказаної у тарифах, то комісія встановлюється та списується в межах залишку особистих коштів на рахунку.
Для уникнення списання комісії за неактивний рахунок потрібно хоча б один раз на півроку робити 1 розрахункову операцію (поповнення рахунку, зняття готівки, покупка, переказ коштів, валютообмін і т.п.) або ж мати залишок коштів на основному рахунку від 500 грн./16 дол./15 євро.
Основною карткою в Пакеті послуг від банку завжди є гривнева картка. Без неї окремо оформити картку в доларах неможливо.
1% за зняття коштів – це тариф поточного рахунку, не карткового.
Додатково напишемо в приватні повідомлення можливі варіанти вирішення ситуації.
majklcat 24 квітня 2021, 16:02
Я являюсь клиентом банка уже 7 лет и 6 месяцев. Все было нормально, все вопросы удавалось решать тихо и мирно. У меня осталось доплатить кредит всего 21000 грн. Просрочка по ежемесячному платежу всего 3 дня, сумма 2900 грн. И сегодня с самого утра начались звонки. Но поскольку дома маленький ребёнок телефон стоит на беззвучном, я не слышал. Перезванивать сам и тут началось. Сразу мне начали грубить и запугать, я пытаюсь объяснить, что я на локдауне и не работаю, что я оформил 8000 грн помощи и как только она придёт я сразу оплачу. Но меня перебивпют кричат, что я обязан взять деньги у родственников у друзей, знакомых у жены. Я пытаюсь объяснить что мои личные счета и счета фоп находятся в вашем банке вы посмотрите там никакого движения нет и что помощь фопам тоже зайдет на мой счёт в Альфа банке. Но мне угрожают, говорят о моей репутации говорят что завтра подадут на розрыв договора. Что я все заплачу сполна и т. д. вообще такого неадекватного и неприятного разговора у меня с этим банком небыло никогда. Теперь я подумаю о продолжении работы с этим банком как физ лицо так и как фоп. Это ужас. Где набрали таких неадекватных сотрудниц. Я понимаю что я вме должен платить и я платил и банк шёл на уступки, я и не прячусь не уклоняюсь но такое хамское отношение с криками и даже без варианта тебя выслушать. Это слишком. Знаете пожалуй, я не посоветую такое никому.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 11:28
majklcat, Ваш запит прийнятий в роботу. Банком буде проведена перевірка. За результатом звернення ви отримаєте смс.
Romana2020 22 квітня 2021, 22:57
Відділення за адресою: Львів, пл. Ринок, 26
Вже протягом року користуюсь послугами Альфа-Банку. Зазвичай звертаюсь у відділення на Площі Ринок у Львові. Особливо хочу висловити свою подяку Кісері Мар’яну, яий допоміг швидко вирішити моє питання. Ввічливий і дуже професійний працівник.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 8:12
Доброго дня. Щиро вдячні за відгук!
Ирина Макарова 21 квітня 2021, 8:59
Кредит не большой и подходил к завешению. Но локдаун внес свои коррективы. Бизнес лежит мертаым грузом уже год. И не я его закрываю, а наше госусудаоство. Заветные выплаты мне не полодены по кведу. Сейчас я в больнице. За вчерашеий дееь до 50 звонков всем мом родствннникам., которве не являются (официально) поручителями. Посоветовали нам напимать жалобу в НБУ. Сегодня булем писать.
Для сведения, до ситуации с карантином все платежи вносились вовремя
Сенс Банк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 10:40
Ирина Макарова, Ваш запит прийнятий в роботу. Банком буде проведена перевірка і вчинені відповідні дії. Підписання кредитного договору свідчить про те, що ви були ознайомлені з його умовами і тарифами і зобов'язуєтесь їх виконувати. У разі виникнення простроченої заборгованості співробітники Банку проводять обдзвін на номери надані клієнтом з метою проінформувати про необхідність виконання своїх зобов'язань. Щоб уникнути таких дзвінків рекомендуємо погасити прострочення за договором і проводити оплату у встановлені терміни.
Dobravskiy 20 квітня 2021, 18:49
Сотрудничаю с Альфа-Банком уже более 10 лет. Обслуживаюсь в этом банке и как физ. лицо и как частный предприниматель. За все эти годы у меня нет ни одного нарекания на работу этого банка. В самые сложные годы, когда банковскую систему лихорадило и банки лопались один за другим, к мыльные пузыри, в Альфе депозит выдали без проблем и проволочек. При этом предложили боле выгодные условия, но когда я отказался (честно говоря просто не решился более доверять свои сбережения украинской банковской системе после печального опыта с Дельта-банком), депозит (а сумма была довольно внушительная) вернули оперативно и в полном объеме. При чем отношение сотрудников осталось таким же чутким, теплым и радушным, как и в моё бытие вип-клиентом банка. В настоящее время работаю с банком, как частный предприниматель и как юр. лицо. Все вопросы (открытие счета, РКО, заказ наличных и др.) решаются максимально оперативно. Сотрудники всегда придут на помощь, подскажут, проконсультируют даже будучи на выходном или в отпуске.
Нужно отметить, что начальник Херсонского отделения Буряков Дмитрий Вячеславович сформировал прекрасную команду профессионалов своего дела, и это не смотря на их достаточно юный возраст, которые не только досконально разбираются в своей сфере деятельности, но при этом не утратили чуткости и заботы по отношению к клиентам банка, душой и сердцем радеют за своё общее дело. Хочу отметить и поблагодарить ребят, которые делают моё сотрудничество с Альфа-банком столь комфортным — это Аня Доброва, Катя Агеенко, Игорь Котенев, Марина Котенок и многие другие. Рекомендую всем Альфа-Банк, как комфортное, современное и, что немало важно в наше время, честное банковское учереждение.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 10:12
Dobravskiy, дякуємо за відгук. Інформацію приймемо до уваги
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 квітня 2021, 10:32
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 21.04.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
TatianaPut 20 квітня 2021, 16:40
Я гражданка Беларуси и в декабре 2020 мы вместе с мужем открыли счета как нерезиденты. Я пополнила баланс, сделала еще пару переводов на нее и в результате получилась довольно приличная сумма. Я спокойно пользовалась картой на территории Украины. Но стоило мне в марте попробовать воспользоваться ей в Грузии, как она была заблокирована. Ничего особенного, просто операции в мелких магазинчиках и поход в кофейню. И тут началось самое интересное. О блокировке никто не сообщил, карта и сейчас в приложении отображается как активная. Я сама связалась с банком, прошла все их вопросы, только чтобы узнать, что я нарушила какие-то правила безопасности, которые нельзя нарушать, но назвать их не могут! Представляете, нарушать нельзя, но что именно, вы не узнаете?! А чтобы разблокировать карту или еще как-то воспользоваться моими деньгами, например, перевести на другую свою карту того же Альфа-Банка, мне нужно прийти в отделение!
Но я нерезидент, нахожусь в Грузии, в Украине локдаун, в страну попасть объективно возможности нет. Но никаких иных способов они не нашли. Зачем тогда все контрольные вопросы, документы и т. д. Зачем давать карты нерезидентам, если им нельзя пользоваться за границей? Или картами Украинского Альфа-Банка вообще нельзя пользоваться за границей? В результате я осталась без денег и реальной возможности их вернуть.
Забавно, что спустя неделю такая же ситуация произошла у мужа с Беларуским Альфа-Банком и там на решение проблемы ушло полчаса. Перезвонили, подтвердили, разблокировали карту. То есть принципиальная возможность решить проблему есть, но Украинскому Альфа-Банку плевать на вас и то, что вы остались в другой стране без денег.
Отдельно отмечу, что если в первой линии поддержки люди еще общаются более-менее хорошо, то в отделе безопасности вам хамят, общаются как менты на допросе преступника и бросают трубку. Об извинениях, конечно, речи не идет.
Крайне не советую пользоваться услугами Альфа-Банка Украины как гражданам, так нерезидентам Украины. Муж также выводит деньги с их счетов. То же будем советовать сделать всем друзьям, коллегам и знакомым.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 8:30
Доброго дня. За допомогою вашої картки проводилися операції, які були віднесені до операцій підвищеної ризиковості, тому картка була заблокована. Такі дії банку дозволяють уникнути фінансових втрат і підвищують рівень безпеки використання картки. На даний момент картка розблокована.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dsytnikov 20 квітня 2021, 14:10
Сегодня зашёл в отделение на героев труда в Харькове, просто что бы поменять валюту кассы не работают только девушки универсалы, к которым без талонов прутся все санитарные нормы не соблюются вообще сотрудники без масок, у других маски как бы есть, но приспущены, единственная девушка, которая меня обслуживала в маске одетой правильно, рядом на рабочем месте сидит контролёра тоже без маски в отделении куча народу ни о какой дистанции речи и не идёт все кашляют, короче хуже обслуживания нигде не встречал, заходить в данный банк опасно для здоровья, не было времени ругаться и вызывать полицию что бы штрафанули за не соблдения санитарных норм. Я в шоке банк привратился просто в дно
Сенс Банк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 9:14
dsytnikov, Банком було проведено розслідування згідно ваших коментарів та прийнято до уваги.
Проблема вирішена
Nataleenbg 20 квітня 2021, 10:02
Открыла бизнес счет в Альфа банке. Ранее произошли изменения в документах. когда пришлось открыть валютный счет, оказывается надо прийти в банк для идентификации клиента. Самое смешное, счет открыли онлайн, очень долго ждала открытие счета в укр валюте. После идентификации сегодня 10 день, доступа нет к открытию до сих пор, деньги в банк зашли, получить не могу. Почему нет информирования юридических лиц об каком либо изменении в документах, сообщить надо было в банк? Теперь теряем время, нервы, негатив только к данному банку,.Я не советую открывать счета в данном банке. Берегите нервы.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 16:35
Nataleenbg, Рахунок відкрито. Запит вирішено в телефонному режимі.
Nnivkaron 15 квітня 2021, 17:29
12.10.20 года мною был оформлен депозит в Альфа банке в Кропивницком. Неоднократно у сотрудника уточнялась вся информация и условия по договору. Но… из-за плохого зрения прочесть мелкий шрифт договора сама я не могу. Именно поэтому скрупулезно выясняла все нюансы и положения договора в устной форме у сотрудника. В итоге даже выбрала условие с более низкой процентной ставкой, но с возможностью пополнения: полученными процентами ежемесячно пополняла депозит. До вчерашнего дня… Поскольку такая возможность, оказывается, даётся только на полгода! С этим столкнулась вчера, когда вновь хотела сделать пополнение… Увы, больше такой возможности у меня не оказалось, а о том, что она только на 6 месяцев сотрудник ни разу не сказал!
Я считаю, что потеряла в этом случае более высокий процент, когда выплата процентов производилась бы в конце срока с ежемесячной капитализацией!
Будьте внимательны: самое главное умолчат, если понимают, что клиент сам не видит и не может прочесть тот мелкий шрифт, которым специально набирают договора! Берите с собой хорошо видящего человека, которому доверяете и записывайте абсолютно весь разговор, чтобы потом можно было хоть что-то доказать!
Я считаю, что это подло и низко так поступать с клиентами, которые наученные горьким опытом больше никогда не вернутся в этот лживый банк и другим не посоветуют!
Будьте осторожны и очень внимательны! Надеяться на честность в Альфа банке не приходится!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 15:50
Nnivkaron, Підписуючи договір ви погодились з умовами депозитного вкладу. Згідно умов договору поповнення даного депозитного вкладу можливе лише в перші шість місяців терміну дії вкладу. Співробітник відділення провів консультацію в повному обсязі по умовам вкладу.
Проблема вирішена
daragaman 15 квітня 2021, 13:14
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 4
Отключили кабинет Альфа мобайл без объяснения причин. На горячей линии тоже не смогли назвать причину. Для подключения надо идти в банк. При этом предпринимательский кабинет работает. Т. е. все как и надо в карантин, не меньше контактов, а наоборот. Схожу, повторится, уйду как ФОП из банка.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 16:54
daragaman, відповідь надали в приватному повідомленні.
Bulka1967 15 квітня 2021, 10:07
При закрытии кредита будут технически тормозиться все проплаты до дня пока не будут начислена пеня, или новая сумма комиссии на обслуживание. О досрочном погашении вообще речи быть не может — вся система онлайн оплаты сразу «ложиться». Дозвониться к живым людям невозможно — вас будет приветствовать робот — автоответчик. Желаю такому банку поскорее обанкротиться.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 11:57
Bulka1967, Доброго дня. Для можливості розібратись у ситуації, просимо надати номер договору чи ІПН в приватному повідомленні.
Полезный комментарий
Sense Bank 16 квітня 2021, 12:29
Причини виникненння та варіани вірішення ситуації обговорили в приватних повідомленнях.
Проблема вирішена
realle123 14 квітня 2021, 19:53
Являюсь клиентом альфа банка 3 года. Имею зарплатную карту в банке. 2 месяца назад, мошенники, каким то способом, получив доступ к номеру телефона в час ночи полностью ограбили зарплатную карту, активировали кредитную карту и оформили кредит на большую сумму. На следующий день сражу же обратилась в отделение банка и полицию, были написаны заявления. Служба банка смотрели как списываются деньги с карты, оформляются кредиты в ЧАС ночи и не предприняла никаких попыток защитить счета своего клиента.
После двух месяцев разбирательств выясняться, что оказывается что это я сама совершила эту аферу (хотя есть номера счетов на которые переводились деньги, узнали паспорта и даже фото аферистов)
Банк который оставил нищим своего клиента, продолжает меня терроризировать, требовать с меня растущий долг по кредитам оформленным не мною.
Кто хочет сохранить свои средства -подумайте сто раз когда будете связываться с альфа банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 16:44
realle123, Відповідь надана письмово.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vikbor 14 квітня 2021, 14:55
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 43
27. 01.2020року була проведена касова операція на 13100грн. по оплаті навчання студента НЮУ ім. Ярослава Мудрого. В призначенні платежу оператором каси було невірно вказано ім'я і по батькові студента. Так як співробітником ДФС не була прийнята платіжка, по причині неточності, я звернувся до співробітників банку зробити витяг з історії платежів і скорегувати ініціали, але мені відмовили в категоричній формі.Мотивація розпорядження Нацбанку. На прохання видати дублікат платіжної квитанції з коригованими ініціалами відмова.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 10:09
vikbor, Зміна призначення платежу на касовому документі не можлива, посилаючись на пункти 2.9, 3.7 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженої Постановою НБУ №22 від 21.01.2004:
2.9. Банк не має права робити виправлення в розрахунковому документі клієнта.
3.7. Реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України. Платник відповідає за дані, що зазначені в реквізиті платіжного доручення «Призначення платежу». Банк перевіряє заповнення цього реквізиту на відповідність вимогам, викладеним у цій главі, лише за зовнішніми ознаками.
Згідно «Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», затвердженої Постановою НБУ №103 від 25.09.2018:
107. Клієнт заповнює касові документи від руки чи за допомогою технічних засобів або банк (філія, відділення) за згодою клієнта заповнює касові документи із застосуванням технічних засобів чи системи автоматизації банку (далі — САБ).
Правильність заповнення банком (філією, відділенням) реквізитів касового документа із застосуванням технічних засобів або САБ клієнт засвідчує своїм власноручним підписом або ЕП.
116. Банку (філії, відділенню) забороняється під час здійснення касових операцій виправляти в касових документах такі реквізити: …
Для вирішення питання необхідно звернутись до НЮУ ім. Ярослава Мудрого (щоб університет надав довідку про те, що оплата була здійснена згідно договору саме за цього студента)
Згідно листа НБУ " Про зміну інформації в реквізиті «Призначення платежу» від 09.06.2011 г. № 25-111/1438-7141 : 
Після списання коштів з рахунку платника питання щодо уточнення інформації, зазначеної у реквізиті «Призначення платежу», вирішується між сторонами переказу без участі банку
Kseniia Mudrak 13 квітня 2021, 18:26
Абсолютные профаны работают в кол центре, которые ни коим образом не слушают клиента и, когда начинаешь злится, что тебя не слушают, начинают повышать тон. Слава Богу, что не начали матом крыть. В общем о ситуации: Совершила покупку на пром. юа через оф. платежную систему 9.04.2021. Оказалось, что товара нет в наличии и в магазине сказали о том, что деньги вернут в течении 3 раб. дней. 11 числа после того как совершила оплату в супермаркете, посмотрела в приложение, соотнесла цифры и по цифрам оказалось, что вроде как мне вернули мои деньги, но оповещение пришло только на вайбер, а вот в выписке это не отобразилось. Далее, совершила еще одну покупку в супермаркете, и вот какое чудо, на остатке опять минус эти злощастные возвратные деньги. Ни о зачислении, ни о списании никаких приветов. И вот у меня вопрос к их секьюрности, почему во время списания не было ни каких запросов от банка на совершение транзакции??? Связавшись первый раз с оператором от банка, меня послали к пром. юа, мол это их вопрос (но опять же, почему когда был запрос на снятие личных средств не было никаких запросов или оповещений???), написав в поддержку пром. юа мне сказали, что никакая оплата им не приходила, мол деньги вернули и все. Затем, я позвонила в поддержку еще раз, на что мне опять отвечали то же и не как не слышали, что деньги списали по прошествии 2-х дней после того, как мне их вернули. В общем, ситуация не приятная. Вроде бы не так много денег украли, но душек-то остался. Расцениваю это, как хищение личных средств, а абсолютное нежелание предоставить помощь клиенту — полнейшим свинством.
Не советую этот банк никому, шарашкина контора!
Сенс Банк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 9:53
Kseniia Mudrak, для можливості розібратись у ситуації, просимо надати ІПН в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SabrinaGatie123 12 квітня 2021, 21:44
Альфа банк передает коллекторам дело без предупреждения сторонны, они тероризируют, звонят с левых номеров, представляются сотрудниками, доводят до нервного срыва
После пришли оплатить все попросили посчитать нам посчитали мы заплатили потом начали опять звонить угрожать мне и моим родным
Пришли в банк, менеджерку уволили, меня повторно заставили все оплатить так как террор каждый день меня и семьи, фууу
Банк мошеников, никогда никогда не пользуйтесь
Обманут, разденут, законов не знают
Воры
Сенс Банк
Відповідь банку
13 квітня 2021, 8:16
Доброго дня. Для можливості розібратись у ситуації, просимо надати номер договору чи ІПН в приватному повідомленні.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝