Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ivan596 25 березня 2021, 17:29
По карте есть задолженность. Смотрю ее в приложении Alfa-mobile, одна сумма, захожу в приложение Sense — другая сумма. Сотрудник банка озвучивает третью сумму. В какую сумму верить непонятно.
Похоже, что у банка нет единой системы, иначе как может храниться разная информация в одной базе.
Не первый раз суммы не сходятся, в итоге это становится очевидным только при просрочке.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2021, 16:25
ivan596, вирішили питання в приватних повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PVS 24 березня 2021, 22:45
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Поштова, 115
Не так давно писал тут сообщение про отказ сотрудников отделения банка от предоставления мне информации по кредиту.
После этого, тут на сайте мне было отвечено все теми же сотрудниками банка, что сотрудник отделения был прав, пишите в Киев в головной офис.
И… пришёл мне ответ из Киева с головного офиса. Как вы думаете какой?
Обращайтесь на отделение
До каких пор вы будете переводить СТРЕЛКИ?
Теперь с вашими ответами я буду идти в нацбанк
Сенс Банк
Відповідь банку
25 березня 2021, 14:26
PVS, вирішили питання в приватних повідомленнях.
azonenko 24 березня 2021, 14:15
В той час, як в інших банках довідки для декларування отримуются після натискання кількох клавіш і безкштовно, в АЛЬФА-банку не передбачено такої довідки. А отримати щось подібне, і не факт, що довідка міститиме необхідну інформацію, — це платний квест!!! вартість якого 150 гривень. Довідку можна отримати в банку чи у відділенні Нової пошти, відстоявши чергу. На дворі 21 сторіччя!!! Та ще й карантинні обмеженя!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
24 березня 2021, 16:44
azonenko, Довідку для декларування дійсно поки що немає можливості оформити через мобільний додаток. Проте ми працюємо над тим, щоб стати кращими та наразі розробляємо таку можливість у додатку SenseSuperApp саме задля уникнення будь-яких «квестів» для наших клієнтів. Доопрацювання додатку на можливість оформлення довідок є однією з пріоритетних наших задач, оскільки ми чесно кажучи самі не в захваті від ситуації, що у «конкурентів поки що зручніше». До речі, плату за оформлення електронних довідок у додатку ми також брати не плануємо. Ми дуже сподіваємося, що наступну декларацію Вам буде набагато зручніше оформити за допомогою нашого SenseSuperApр. На сьогодні банк надає не електронні, а «живі» паперові довідки з печатками та підписами посадових осіб банку у відділенні або кур«ером безпосередньо клієнту у будь-яке зручне для нього місце, яке вказується під час замовлення, у т.ч. на його домашню адресу. Замовлення цієї послуги дійсно є платним згідно з діючими тарифами банку. При цьому Банк не співпрацює з Новою поштою у напрямку кур’єрської доставки, тому занепокоєний Вашим сигналом про черги у відділенні Нової пошти. Дуже просимо надати приватним повідомленням Ваші дані для перевірки замовлення та повідомити, які саме дані у довідці викликали у Вас занепокоєння. Ми обов’язково оперативно надамо Вам зворотній зв’язок.
Андрей Василенко 24 березня 2021, 14:02
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський шлях, 14
Я Кэшбэком решил воспользоваться. Но банк всячески уходит от своих обещаний и в марте месяце уже пришлось устроить скандал, пока признают мою правоту, свою техническую ошибку. Клиент обманут, деньги потрачены, бонусы начислены, дни и недели уходят, результата нет. Нет возможности вернуть накопленные 255.85 гривен с бонусного счета. Обман. Ограничения возврата: I) Понятные — (накоплено 500 гривен — пример) 1) покупку должен сделать обязательно больше 50 гривен! (иначе не разрешат вернуть) 2) Если покупка больше 50 гривен — не разрешат вернуть, т.к. MCC (номер — секретная информация для всех окружающих) Пос-терминала в кассе, в магазине — может быть в запрещенном списке (этот список состоит из почти 150 номеров). 3) Если покупка больше 50 гривен — должно пройти от 3 до 5 дней, чтобы появилась возможность вернуть потраченные деньги. То есть шансов мало на самом деле вернуть деньги. 4) Не разрешал вернуть деньги потраченные в прошлом месяце (пока банк оттягивает календарные дни и дни позднего списания со счета на три- четыре дня) — месяц может уже закончиться. II) Непонятные!!! То чем я больше всего возмущен! При выполнении понятных условий, банк сообщает, что по техническим причинам (сбой)! вернуть накопленный бонус нет возможности. Почему? Никто не может объяснить, ни специалист встречающий клиента в отделении банка, ни управляющий отделением банка, ни оператор горячей службы и просит подождать, извините, потом! может быть! Половину! Если захотите! Пока делайте больше покупок! и надейтесь! Это не банк! Это мошенник. И все сотрудники Альфа банка, с которыми пришлось говорить, со мной соглашаются и говорят, что я прав! Пока делайте больше покупок! Похоже, я, больше покупок картой этого банка делать не буду, там где меня раз обманули — больше я не хожу.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 березня 2021, 14:53
Андрей Василенко, Програма винагород Банку «Cash'U CLUB– бонусна програма, що побудована на системі накопичення і використання бонусів за операції. Беручи участь в цій програмі ви автоматично погоджуєтесь з її правилами. Ознайомитись з ними можна на сайті https://cashuclub.com.ua/regulations
З приводу повернення бонусів: пункт 7.2.2. Учасник може повернути повну вартість покупки /покупок (транзакції/транзакцій) на будь-яку із своїх активних Карток у національній валюті. При цьому якщо така покупка/покупки (транзакція/транзакції) здійснені у торговій точці, за якою закріплений МСС-код, що не бере участь у Програмі згідно Додатку 1, то такі операції (транзакції) недоступні для повернення та не відображаються у розділі «Повернути гроші» мобільного додатку «Alfa-Mobile Ukraine» та/або «Sense Superapp».
7.2.3. Учасник може повернути кошти за покупку, здійснену за останні 30 календарних днів.
7.2.4. Учасник Програми може повернути кошти за покупки у відповідності до встановлених лімітів у Додатку 1. Всі дані щодо лімітів можуть бути змінені Банком на власний розсуд.
7.2.5. Бонуси можуть бути використані Учасником на погашення покупок (транзакцій), за якими з дати Фінансового списання пройшло від одного до трьох робочих днів.
Відносно вашої ситуації. Дійсно операції, за які ви хотіли повернути кошти по технічній причині на разі не доступні до повернення. Ситуація буде виправлена в найближчий час.
Проблема вирішена
Olga Kharkhan 23 березня 2021, 12:44
Альфабанк дарує всім чудовий весняний настрій. Вчора на картці було майже 5 тисяч гривень, сьогодні виявляється, що цього недостатньо, щоб розрахуватись за товар на 200 грн. Заходжу в додаток, а там на балансі мінус майже 1000 грн, при тому, що кредитний ліміт 0. У виписці жодних операцій. З пояснень служби підтримки: ми вибачаємось, нам дуже шкода, може до кінця дня щось зробимо. Обходьте цей банк п’ятою дорогою!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 березня 2021, 13:27
Доброго дня. Баланс картки відкориговано. Приносимо щирі вибачення за ситуацію.
Валерий Пичул 23 березня 2021, 0:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 14
Проста людська подяка Світлані Григорівні Хаверчук (відділення 44 у м. Києві) за швидке та якісне обслуговування юр. особи 22.03.2021р. Гарний фахівець.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 березня 2021, 7:50
Валерий Пичул, дякуємо за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Solodsvetlana 22 березня 2021, 18:03
Спасибо Зюбину Семену Владимировичу (табельный номер 45087) за быстрое и квалифицированное обслуживание!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 березня 2021, 7:47
Solodsvetlana, дякуємо за Ваш відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 березня 2021, 17:23
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вадим Нероденко 22 березня 2021, 17:40
Советую всем не иметь не чего общего и не пользоваться услугами «Альфа-Банк» И со всеми их вспомогательными проектами по обману и терроризму людей!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 березня 2021, 7:44
34341691, вкажіть будь ласка деталі ситуації, що у вас сталася і свої дані в приватному повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 березня 2021, 19:20
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 25.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denain 22 березня 2021, 10:48
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Небесної Сотні, 22
16.03.21 имел недоразумение с сотрудниками отделения, связанное с выдачей зарплатой карты. Всё благополучно разрешилось, но вот идти в отделение как-то не хотелось, а карту всё-таки получить нужно. Удивительное преображение! Девочки — сотрудницы милы, улыбчивы, доброжелательны. Обслужили мгновенно, терпеливо ответили на вопросы (а я таки — нудный 🧐). Оперативно сработала поддержка. Отдельное спасибо сайту Минфин.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 березня 2021, 12:17
Denain, раді, що владося вирішити питання.
Zheka85 22 березня 2021, 10:31
Решил распрощаться с этим банком. Что-бы закрыть счет банку требуется 45 дней (быстрее не умеют). Прошло 50 дней, проверяю — счет не закрыт. Пишу в поддержку, говорят что произошел технический сбой, подали запрос и счет «возможно» закроют через 30 дней. В других банках счет закрывают в день обращения, а Альфа-банку нужно немножко больше времени. Карту эту навязали мне, я даже ее не забирал с отделения. О существовании ее узнал когда закрывал другие кредитные счета в этом банке. Не рекомендую связываться с этим банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 березня 2021, 12:12
Zheka85, вкажіть, будь ласка, свої дані в приватному повідомленні для перевірки інформації. ІПН, номер рахунку.
Проблема вирішена
nataliya86 21 березня 2021, 11:38
Я знімала кошти в банкоматі.При спробі отримати готівку гроші мною не були отриманні, а сума операції була списана з мого рахунку.
Я одразу повідомила про цей інцендент на гарячу лінію. Написала заяву до банку
Але ситуація досі залишилась не вирішенною.
Не раджу користуватись послугами цього банку!
0954531064 19 березня 2021, 11:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Берковецька, 6-В
Добрий день. Сегодня пришло письмо от часного исполнителя на розблокировку карты, но сотрудники Альфа банка немогут его найти. Помогите ускорить этот процес!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 13:46
0954531064, Арешт знімається тільки співробітниками Відділу державної виконавчої служби (ВДВС).
Для зняття арешту потрібно звернутися в ВДВС.
Далі ВДВС відправляє в банк документ про зняття арешту (тільки оригінал документа).
Клієнт не може самостійно надати даний документ в відділення банку. Такий документ має надійти тільки від співробітника ВДВС в канцелярію за адресою м.Київ вул. Васильківська, 100 (або листом).
Дані в документі про зняття арешту (номер, дата і ін.) Повинні збігатися з даними в документі про арешт рахунку. В іншому випадку банк може відмовити.
Терміни обробки документів на зняття арешту. Якщо документи в банку отримані:
— в робочий час відділу — арешт знімається в цей же робочий день;
— в неробочий час відділу — арешт знімається на наступний робочий день.
ssgr 19 березня 2021, 10:22
Кто-то постоянно подвязывает чужой номер к моим картам. Первый такой случай был пол года назад, пытался перевести деньги с карты, а СМС подтверждения отправлялись на чужой номер, так я узнал что мой номер не привязан к картам. Пообещали все исправить, деньги я вывел и не пользовался картой.
Прошло пол года, и все повторилось. Сотрудники говорят, что может поменять номер только владелец, поэтому деньги в безопасности. Но как чужой номер привязывается к моим картам никто ответа не дает. Пообещали разобраться в течение 24 часов, но не судьба.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 11:52
ssgr, по технічним причинам номер по карті дійсно був змінений. Поміняти номер для АЧ ви можете самостійно через МАБ, Alfa-Mobile, Sense SuperApp чи банкомат. В якості вибачення зарахуємо вам 50 сорі бонусів. Вибачте за незручності.
Юрий Могила 18 березня 2021, 23:35
Лет несколько назад писал о том, что невозможно узнать, когда выходит в ноль кредитка Альфа- банка. Года идут, вышло одно мобильное приложение, затем второе- ничего не изменилось, узнать текущую задолженность
с процентами невозможно без обращения в банк. Читал тогда переписку с клиентами здесь на сайте и сформировалось подозрение в том, что в недрах Альфа- банка есть некое подразделение, которое занимается тем, что создает совершенно случайные на первый взгляд паскудства, в результате которых люди недоплачивают где-то там копейки, а потом в результате заточенной под это тарифной, кредитной, законодательной политики банка появляется возможность лупить с них за это сотни и тысячи.

Теперь подозрение превратилось в полную уверенность. Есть возможность просмотреть полностью одну такую махинацию.

Итак, невозможно узнать текущую задолженность по кредитке. Нужно обращаться в банк одним из способов, узнать какую-то цифру на данный момент, затем каким-то способом проплатить задоженность. Когда деньги дойдут, сколько будет на счету в момент расчетной даты- никому неизвестно. Запоминаем этот факт.

В тарифах кредитных карт прописано, что за выдачу или перевод ЛИЧНЫХ СРЕДСТВ клиента- взимается 4%, минимум 20 гривен. Запоминаем и эту цифру.

Теперь зацените красоту игры. К примеру 30 000 гривен лимит. На расчетный момент:

— на счету 29 999 грн. 99 коп- задолженность, никакого льготного периода тебе не светит. Но ты об этом узнаешь только когда получишь платежку совершенно не с теми цифрами, на которые рассчитывал.

— на счету 30 000 грн. 01 коп- личные средства. При каждой попытке снятия наличных или перевода- комиссия 4%, минимум 20 гривен. Решил снять 10000- 400 гривен отдай за эту копейку.

Гениально, снимаю шляпу. Ребята молодцы, ничего не скажешь. На таких дурачках, как я, в масштабах страны за долгие годы- это миллионы, если не миллиарды. И это только одна из возможных схем на основе полной непрозрачности расчетов по кредиткам.

При этом мне оператор в чате внаглую заявляет- отслеживайте состояние средств на карте. Да я бы с удовольствием, только вот в такой игре с банком даже козырный туз не сыграет. Сколько мы будем такое терпеть?
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 11:08
Юрий Могила, загальну суму заборгованості для повного закриття можна дізнатися в КЦ, чаті або відділенні, оскільки вона включає в себе відсотки за користування лімітом, які фактично спишуться тільки в розрахункову дату. В додатку вони і не відображаються, тому що з кредитного ліміту ще не списані. Сума для погашення боргу актуальна на дату звернення, тому що включає відсотки за користування, що розраховуються за кожен день користування сумою.
АБ передбачає перелік каналів погашення із зарахуванням коштів день-в день. Дізнатися суму і відразу її оплатити можливо.
Сума для пільгового періоду і сума загального боргу — це різні суми. Сума для пільгового періоду розраховується в розрахункову дату і приходить 2 рази клієнту в смс, видно в банкінгу і актуальна до погашення до наступної розрахункової дати (місяць)
Якщо у вас 1 коп особистих коштів -; 4% мін 20 грн спишеться тільки на неї. Тобто знімаєте 10 0000 комісія за зняття особистих — 20 грн.
Дайте конкретні приклади, коли щось списано неправомірно, будемо розбиратися.
32564 18 березня 2021, 18:22
Альфа-Банк снимает плату и начисляет % за не пользование кредитом, а ЗА СМС.
При этом нигде данную информацию клиенту банка НЕ СООБЩАЛАСЬ. Клиент узнал в момент попытки закрыть карту данного банка.
Лжецы и мошенники.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 12:48
32564, вкажіть, будь ласка, дані по карті( рахунок, ІПН) для перевірки інформіції в приватному повідомленні
Lamo 18 березня 2021, 12:52
Уже который раз — пытаюсь сделать перевод на карточку другого банка, так в момент ввода финального подтверждающего смс вместо странички подтверждения перевода открывается окно для… входа в My Alfa!
И, естестественно, перевод неподтвержден и все — с ним уже ничего нельзя сделать, надо все начинать заново в надежде что в этот раз Альфа решит родить до конца…
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 10:35
Lamo, це пов'язано з версіями браузера (Chrome / 84.0.4147.135, Chrome / 84.0.4147.125). Рекомендуємо використовувати інший, альтернативний браузер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oriella2002 17 березня 2021, 18:17
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Прохання до відповідних співробітників банку: в моїй теперішній картці моє ім«я Ольга латинськими зображене як Olha, що не відповідає сучасному українському (тобто вже реформованому) правопису. Український знак «г» у власних іменах перетворюється на «h» як правило на початку слова, напр. в імені «Ганна» дійсно буде «Hanna». А у моєму випадку потрібно писати «Olga», як і в закордонному паспорті. Таке різночитання, між іншим, робить неможливим використання карти за кордоном.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 березня 2021, 9:59
oriella2002, ви можете звернутись до КЦ або чату АБ і вказати яку саме транслітерацію хочете бачити на своїй карті. Співробітники вкажуть ваші дані відповідно до вашого прохання.
Проблема вирішена
Kate1207 17 березня 2021, 12:52
Хочу в очередной раз, пожаловаться на альфа банк. Постоянно звонят на работу, родителям родственникам, разглашают информацию о кредите. Говорят, что я не беру трубку, хотя мне никто не звонит!!! Сама набрала сотрудников, обсудили, внесла оплату и все равно звонят на работу!!! Когда уже закончится это хамство, я все пытаюсь выплачивать кредит.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 13:29
Kate1207, Підписання кредитного договору свідчить про те, що ви були ознайомлені з його умовами і тарифами і зобов'язуєтесь їх виконувати. У разі виникнення простроченої заборгованності для зв'язку з Вами співробітники Банку можуть використовувати контактні номери, які Ви залишали в процесі обслуговування договору.
Проблема вирішена
Инна Кузьмина 16 березня 2021, 22:00
Сегодня 16.03 позвонили моей маме о задолжености по карте сына на 32 грн, довели её до истерики. Я не понимаю по какому праву это вообще происходит! Уважаемые работники «Альфа-банка», фильтруйте свои обращения. Моя мама перенесла операцию на сердце. Вы в своём уме вообще?!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2021, 16:03
Инна Кузьмина, ваш запит прийнятий в роботу. Банком буде проведена перевірка. За результатом звернення ви отримаєте смс.
Проблема вирішена
Ysroslav 16 березня 2021, 21:27
Сегодня вечером началась настоящая бот атака на мой номер. Я не брал кредитов в Альфа банке и не выступал поручителем.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 березня 2021, 16:35
Ysroslav, інформація щодо дзвінків на номер вказаний в вашому зверненні не підтвердилась. Дзвінки з АБ не здійснювались.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝