Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Inna2021 11 травня 2021, 13:38
Обратилась в отделение банка по вопросу НЕКОРРЕКТНОГО списания % по карте. Сотрудники отделения не смогли ответить и, по их рекомендации, я обратилась с письменным запросом в головной банк. Ответ меня шокировал. Вместо того, чтобы признать свою ошибку, а именно технический сбой ПО, меня сделали идиоткой и написали в ответе полный бред, не соответствующий действительности. Никогда и никому не буду рекомендовать этот банк из-за некомпетентности сотрудников и неумении признать свои ошибки.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 травня 2021, 14:22
Доброго дня. Всі списання банк проводить згідно тарифів картки та діючого ДБО. Напишіть номер рахунку в особистому повідомленні, зможемо дати більше детальну відповідь.
afaf 8 травня 2021, 16:09
Ужасный банк, заработавши деньги на непрощрачных для клиента схемах, по глупости после очередного звонка из этого банка согласился на карточку, выдали карту выгода с кредитным лимитом 100, специалист который привёз данную карту заверил что ей можно пользоваться как обычной без переплат, установил приложение сенс от банка и стал пользоваться картой для платежей и переводов, данное замечательное приложение при переводе показывает комиссию за перевод 1% и показывает сумму, а через некоторое время нагло ворует со счета 4% за перевод своих личных, а не кредитных средств вгоняя в минус на сверхлимитные суммы!, заметил через месяц после того как данный банк обогатился на круглую сумму, никому не рекомендую данный банк зарабатывает на невнимательности клиента и обмане
Сенс Банк
Відповідь банку
11 травня 2021, 17:01
afaf, Всі списання банк проводить згідно тарифів картки та діючого ДБО. Напишіть номер рахунку або ІПН в особистому повідомленні, зможемо перевірити інформацію.
arnetcom 8 травня 2021, 0:05
Оформил карту в знаменитом банке с А.
Не абы что, а Visa Signature. С пинками и такой то матерью не смогли меня как не старались авторизовать через Дию все заглючило и пришлось звонить расспрашвивть меня и ксерить документы в лучших традициях «Копия верна.» курьеру. Немного мучения и карта у меня. Посмотрим. Есть кэшбек. Пробуем. 3 дня ожидания и блага открылись. Выбрал категории и сделал покупки.
Заработал более 2000 грн бонусов и одним прекрасным утром 1 мая понял, что раздел Кэшбека в приложении бесследно пропал. Я сначала не удивился, приложение работало на честном слове, постоянно вылетало и всевозможно глючило. Долго обновляло данные, и дня по 3 начисляло бонусы. После известного банка с черными картами было как будто в Ощад попал. Логика его отдельная печальаня история. Пользоваться было противно, но 2168 грн бонсуа грели душу.

1 марта, по факту пропажи пишу в саппорт, мол милые дамы, почините пож проблемку. И тут такое:

Анулювання бонусів згідно
п. 3.15. Правил програми Кешью. 3.15. Банк має право без попередження Учасника призупинити Нарахування Бонусів та заблокувати можливість Списання Бонусів на період розгляду ситуації на предмет наявності в діях Учасника елементів Зловживання в Програмі та/або недобросовісних дій і / або порушення Правил та/ або зловживання заохоченнями, наданими Учасникам в рамках Програми.
Добрий вечір, у вас заблокована дана послуга.

«4 МАРТА
Бачу, що у вас поки заблокована участь у бонусній програмі.
На сьогоднішній день Банк не може задовольнити ваш запит. Програма винагороди — це додатковий бонус до основних послуг банку. Вас виключили з Програми Винагород згідно п. 3.15. Правил., Але Ви можете і далі — активно користуватися картою і іншими послугами банку. За бажанням ви можете подати запит на закриття карти і не користуватись послугами банку Гарного дня!»

Гарным день быть перестал. Ответ формата «Не нравится — вали отсюдава парень» меня не сильно устроил.
Говорю, мол, а что я злодей такой то натворил, что меня 2 000+ грн лишили?
Получаю шаблонную отписку формата «Будем копипастить пока не отстанешь».

Ось посилання на правила бонусної програми:
А ось сам пункт 3.15: 3.15. Банк має право без попередження Учасника призупинити Нарахування Бонусів та заблокувати можливість Списання Бонусів на період розгляду ситуації на предмет наявності в діях Учасника елементів Зловживання в Програмі та/або недобросовісних дій і/або порушення Правил та/або зловживання заохоченнями, наданими Учасникам в рамках Програми.

И тут появляется прекрасное продолжение пункта 3.15 которого до этого небыло:

Блокування можливості Списання Бонусів здійснюється шляхом обнулення поточного балансу Бонусів на бонусному рахунку Учасника на період розгляду Банком вказаних ситуацій. За наслідками такого розгляду та у разі прийняття Банком рішення про відсутність в діях Учасника елементів Зловживання в Програмі та/або недобросовісних дій і/ або порушення Правил та / або зловживання заохоченнями, наданими Учасникам в рамках Програми, вказане у цьому пункті Правил обнулення поточного балансу Бонусів на бонусному рахунку Учасника скасовується, у зв’язку із чим баланс Бонусів на бонусному рахунку Учасника відновлюється в повному обсязі до стану, що передував обнуленню Банком поточного балансу Бонусів на бонусному рахунку Учасника. У разі прийняття Банком рішення про наявність в діях Учасника елементів Зловживання в Програмі та/або недобросовісних дій і/або порушення Правил та/ або зловживання заохоченнями, наданими Учасникам в рамках Програми, до такого Учасника можуть застосовуватись відповідні наслідки, передбачені Розділом 8 цих Правил.

Я пытаюсь узнать, что я натворил, из-за чего похудел на 2 000. Но это секрет:

Дана Шульга
Точну причину банк не розголошує, так як внутрішнім відділом буде виявлено дане порушення. то вас заблокували, на жаль, відновити бонуси і бонусну програму немає можливості(

Интересуюсь можно ли мне что-то более внятное услышать чем «Нам очень жаль (с)» и в письменном желательно виде. На что меня шлют на/в отделение, мол там иди развлекайся:

«Для отримання письмової відповіді на запит зверніться будь ласка у відділення і подайте письмовий запит. Якщо запит подаєте в режимі чату то і відповідь надається в чаті. Програма винагороди — це додатковий бонус до основних послуг банку. І для того щоб успішно ним користуватись потрібно дотримуватись правил, у вашому випадку ви їх порушили тому були виключені з бонусної програми. Ви не змогли підтвердити що у вас була купівля дитячих товарів у обраній категорії за яку вам. | йшли нарахування, тому банк прийняв відповідне рішення.

И тут я улыбнувшись, начинаю раскладывать импровизацию самморта на логические факты:
«у вашому випадку ви їх порушили» — я порушил то чего мы вам сказать не можем, но денег не дадим ваших.
«не змогли підтвердити що у вас була купівля дитячих товарів»
— то что я купил товар в магазине, который по коду терминала MCC идет как «Детские товары» это не я придумал, это факт из моей выписки, которая у вас есть, и вы мне показали ее в операции, вывели это в бонусной программе, отобразили в бонусах, начислив их. Госпада, или я это придумал? Я могу скрины дать где у меня на этих операция до сих пор висят бонусы.

У вас нарахування було в категорії дитячих товарів, а покупки зовсім далекі від цієї категорії.

Тут я совсем присел. Мне сотрудник саппорта рассказывает что тип деятельности торговой точки опряделяется не кодом терминала, а то тем что у меня в чеке? Если я куплю плюшевого медведя, идите докажите, что это вы ребенку купили, а не девушке. Я так логику понял. А то это не детский же товар, а видимо категория Подарки и сувениры по прекрасной логике саппорта?

«У вас сертифікати були в різні магазини типу сільпо, ашан | т.п. Це навіть не магазини дитячих товарів.»

Да если я на Амазоне беру не Книгу, это всеравно категория Книги, потому что категория у Амазона Книги. Не верите — спросите Черный банк.
Вы не поверите, в Сильпо и Ашане есть детское питание и игрушки.

Альона Циба
Переглянути код МСС ви можете у виписці у додатку і побачити там категорію. Звісно ви не впливаєте на торговця, і якби ви не почали так зловживати, а саме за один день проводити стільки транзакцій то можливо це зловживання і пройшло.

Аленку уже несло, а я не останавливал.
Я правильно вас понял, что злоупотреблением было
«якби ви не почали так зловживати, а саме за один день проводити стільки транзакцій то можливо це зловживання і пройшло»
Если бы я сделал это не 3 а 2 раза покупку то «злоупотреблять» можно?
А злоупотреблять по мнению саппорта Альфы — это делать покупки.

«Але наразі банк виявив порушення, з бонусної програми ви виключені згідно правил 3.15.

Занавес.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 травня 2021, 10:42
arnetcom, Банк не може задовольнити ваш запит у відновленні в Програмі. Виключення відбулося згідно п.3.15. Правил. Програма винагороди — це додатковий бонус до основних послуг банку. Ви можете і далі активно користуватися картою та іншими послугами банку.
Інформація щодо консультації співробітників чату прийнята до уваги.
WTFX 7 травня 2021, 15:39
Появилась в Cash`U CLUB акция «полсотни бонусов за коммуналку», решил поучаствовать. По условиям необходимо оплатить ЛЮБЫЕ коммунальные услуги на сумму больше 50 грн и одноразово на бонусный счет должно прийти 50 бонусов. Оплатил телекоммуникационные услуги, которые попали в категорию «коммунальные и другие платежи» с кодом МСС 4900. Но сотрудники технической поддержки меня убеждают, что «пополнение интернета не относится к коммунальным услугам», а на просьбу указать на соответствующий пункт (в их же правилах) отвечают, что такого пункта нет.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 травня 2021, 16:27
WTFX, За умовами акції пункт 4.1. Для того, щоб взяти участь в Акції будь-якій особі, яка відповідає вимогам п 3.1 Розділу 3 даних Правил, необхідно протягом Строку проведення Акції, здійснити у мобільному додатку «Sense SuperApp» щонайменше 1 (одну) успішну розрахункову операцію з оплати рахунків комунальних послуг на суму не менше, ніж 50 (п’ятдесят) гривень в одному чеку за допомогою власної картки Visa, емітованої Банком, якою в період з 01.02.2021 р. по 28.03.2021 р. не було жодної розрахункової операції у мобільному додатку «Sense SuperApp» із оплати рахунків комунальних послуг, та яка приймає участь в Акції.
Згідно пункта 4.5. Не відповідають умовам Акції та не відносяться до розрахункових операцій з використанням Карток:
— будь-які інші операції, що не є розрахунковими операціями із оплати комунальних послуг.
Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» Розділ 1 ст 5 п.2 Комунальні послуги — послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.
Акція «Пів сотні бонусів за комуналку» діє до 31.05 і у вас ще є шанс взяти участь в ній.
Проблема вирішена
Viktor1307 7 травня 2021, 13:51
Являють клієнтом «Альфа банку» вже багато років і ніколи нарікань не було.
Але нещодавно виникла доволі неприємна ситуація. Я часто користуюсь послугою «Моментальна розстрочка на карту». Моя дата платежу це 3 число місяця. Оформивши в березні дану розстрочку, я планував її погасити достроково за два місяці (дата списання платежу у мене 3 число і в травні це не стало виключенням). Першого травня я отримую смс повідомлення, що у мене списані відсотки за користування, хоча у мене є ще два дні, щоб погасити без відсотків. Я одразу погашаю розстрочку і дзвоню на гарячу лінію банку, де мені повідомляють що платіж списано правомірно і все що вони можуть — це прийняти заявку на оскарження. Заявку я залишив.
Мені ніхто не повідомив рішення по заявці поки я сам повторно не звернувся в службу підтримки. Мені повідомили, що заявку відхилено, з аргументом що платіж списано згідно умов ДКБО в останній робочий день до дати платежу. Платіж було списано 1 числа (вже у вихідний день).
Виходить, що списати платіж вони можуть у вихідний день, а зарахувати кошти НІ.
Я дуже розчарований цим банком, так як ні якого нагадування про платіж мені не було і ч розраховував що покладу його першого числа.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 травня 2021, 15:16
Viktor1307, Згідно ДКБО якщо розрахункова дата припадає на вихідний або святковий день, то переноситься на попередній робочий день. Варіанти вирішення ситуації напишемо в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
vityalinas 7 травня 2021, 12:06
Владею картой RED CASH от альфабанка. Комиссия за снятие кредитных средств 0% за снятие личных 4%. Лимит 22600 грн. прихожу в кассу снимаю 22000 грн с комиссией 0%. Приходит смс об успешном снятии 22000 грн остаток на счету 600 грн. Все хорошо и красиво. Вечером у меня появились средства и я полностью гашу задолженность по реквизитам карты. Приходит смс об успешном зачислении .(кредитный лимит 22600 задолженность 0 грн). Все прекрасно. Спустя 2 дня обнаружил на своей карте задолженность -880 грн. Обращаюсь в поддержку мне там объясняют что по факту деньги кредитные со счета не списались, а мое вечерние зачисление прошло успешно и система спустя 2 дня снятие 22000 грн провела с комиссией в 4% (-880 грн) как будто личных средств порекомендовали не пополнять счет 2−3 дня пока деньги не пройдут по счету и задолженность по карте не стоило погашать так быстро. То есть все эти смс и приложение показывают одну информацию, а я еще должен знать о том что у них внутри операции проводяться 2−3 дня и догадываться о их внутреннем распорядке. (что интересно что деньги снимал через кассу и обычно все операции как они заявляют проходят моментально) Таким образом банк обманывает и заводит клиентов в заблуждение. Незамедлительно закрываю все карты и разрываю все взаимоотношения с этими аферистами. Я считаю что подавать в клиентском интерфейсе одно, а по факту делать другое это чистой воды мошенничество и обман клиента.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 травня 2021, 14:50
vityalinas, Списання здійснено згідно тарифів картки та діючого ДБО. Якщо зняття та поповнення здійснені протягом одного операційного дня, першим враховується поповнення. Таким чином, при наявності власних кошівт на рахунку, утримується комісія 4% від суми власних коштів. Пункт 6.9. Варіанти вирішення ситуації напишемо в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Екатерина Федотова 6 травня 2021, 12:54
Договор 501276527 от 13.11.2020
Изначальный платеж 4115,65.Я- переплатами на март месяц достигла платежа-4050,4.Я плачу больше приходит-сумма на оплату больше?!!! Просрочек не было, не доплат не было. Сумма оплаты на апрель -4065. я плачу 4085, в майе сумма вместо уменьшится увеличивается -4080,8.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 травня 2021, 14:13
Екатерина Федотова, Платежі розраховані вірно згідно графіку погашень. інформація вирішена в приватних повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Virtostock 5 травня 2021, 0:07
Я не понимаю честно говоря как банк который настолько криво работает является системообразующим банком СТРАНЫ, это настолько нелогично и глупо что даже в голове неукладывается. Банк у которого постоянно тупит приложение, вот реально каждый 3−4 перевод средств я пишу в поддержку, банк с которым ты не можешь сделать перевод средств на другую карту потому что у них *** праздники, банк который выводит своих сотрудников работать во время карантина без оплаты труда (иначе потярете рабочее место). Это далеко не все, первое что на ум пришло
Если у кого-то стоит выбор в какой банк обратится, вот любой можно выбирать только не это Дно!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
5 травня 2021, 13:03
Virtostock, Просимо вказати ваші дані і деталі претензії з прикладами. Оскільки всі платежі ми оброблюємо за регламентом, у нас є СЕП 24/7, р2р, де платежі йдуть день-вдень. Будь які спірні ситуації готові розглянути і допомогти.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 травня 2021, 16:58
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 06.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
profili 4 травня 2021, 11:12
Являясь абонентом «Киевстар» получил спам с рекламой от «Альфа-банка» следующего содержания: «Слышали о Sense SuperApp? Пополнение мобильного счета Киевстар без комиссии, статистика услуг и история расходов по карте. Финансовые услуги и телеком теперь в одном приложении. Скорее устанавливайте: kv. st/KSSense» (скриншот имеется).
Очевидно, бизнес у Фридмана идёт совсем кисло, если банк, решил использовать клиентов «Киевстар», как читателей спама от банка.
Какие планы дальше, насильно каждому абоненту привязать кредитку?
Сенс Банк
Відповідь банку
5 травня 2021, 15:07
profili, вкажіть, будь ласка, номер телефону на, який пришло повідомлення.
Проблема вирішена
seregaKontinent 1 травня 2021, 13:46
Вчера зашёл в магазин в 22.00 и вышел в 23.55, почти два часа потратил время, пока добился с большим трудом и помотали кучу нервов операторы Альфа-Банк! На карте было около двух тысяч, мне нужно было сделать десять покупок, которые делал каждый месяц и все время успешно, чтобы было выполнено условие бесплатного обслуживания карты, сделав в этот раз четыре покупки, на пятой Альфа-Банк решил заблокировать мне карту, начал звонить на горячую линию, ответили подозрительные транзакции, имели ввиду мои покупки и они решили заблокировать, как оператор мне сказал дословно, заблокировал не он лично, а их служба безопасности, чтобы разблокировать пришлось
простоять в магазине около двух часов, общались операторы со мной, не как с клиентом банка, владельцем их карты, а как с мошенником, который нашел карту и финансовый номер хозяина, ужасное обращение! А дальше самое интересное, сделал все эти покупки, десять, во временном окне с 22.00 до 23.50, выписка в мобильном приложении отобразила их как покупки уже совершенные в следующем месяце, а именно 1мая, а не 30апреля, банк все делал для того и делает, чтобы стянуть оплату за обслуживание своих карт! Ужасный банк, отвратительное отношение к своим клиентам, хамское поведение операторов! Имею карты других банков: Пумб, Приват, Райффайзен, АБАНК, МоноБанк и не в одном из них такого отношения к своим клиентам нет, испортили и продержали меня в магазине целых два часа, беспричинной блокировкой моей карты, делайте выводы при выборе банка обслуживания господа! Будете иметь карту этого банка, готовьтесь к тому, что в самый нужный момент она у Вас может быть заблокирована без причины
и имея деньги на ней, Вы не сможете воспользоваться и сделать необходимую покупку! Целый вечер провел в переписках и общениях с операторами банка!!! Под конец они даже перестали отвечать, а включали робота! Пришлось писаться через мобильное приложение!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
5 травня 2021, 14:40
seregaKontinent, Нам буде шкода, що склалась така ситуація. Проте в разі підозри на проведення шахрайських операцій з карткою, Банк може заблокувати її до спілкування з клієнтом. Це зроблено для зебереження коштів самого клієнта. Для розблокування картки, клієнт має пройти ідентицікацію, відповівши на декілька питань, що мають бути відомі лише самому клієнту. Така процедура узгоджена з усіма ключовими спіробітниками банку та СБ. Адже ми маємо впевнитись, що це справді ви. На даний момент картка робзлокована. Умови виконані. Плата за обслуговування списана не буде. Нагадуємо, що для дотримання умов безкоштовності Пакету у вас є цілий місяць.
Проблема вирішена
Mishaskripnik7 29 квітня 2021, 21:29
Обещали 20% кешбека, но уже 3 месяц максимум 10% и то на животных … 3ачем вы в рекламе обещали 20% кешбека? Дутая программа бонусов… Обещаний много, а на деле «ноль»… 3 месяц пытаюсь набрать и вывести кешбек… Очень низкие проценты кешбека, нереально собрать сумму для вывода…
Сенс Банк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 12:26
Mishaskripnik7, В правилах Програми Cash'U CLUB не вказується максимальний розмір кешбека. Розмір
кешбека не фіксується в окремих категоріях, а встановлюється автоматично, виходячи з транзакційної активності клієнта. Банк використовує індивідуальний підхід при підборі підвищених категорій в Cash'U CLUB і відсотки по ним на кожен місяць. Список категорій для вибору надається в залежності від вашого статусу в програмі винагород і від операцій, які ви проводили раніше.
Для того, щоб накопичувати більше бонусів треба робити більше покупок в підвищених категоріях. Чим більше покупок тим більше бонусів. Ви можете не лише виводити покупки, а й брати участь у розіграшах призів при наявності 5 бонусів.
У нас до 7 категорій покупок з кешбеком, які оновлюються щомісяця. Без вибору категорій можно отримати кешбек 0,5% за покупки оплачені гаджетом (токеном). До 5000 грн / міс можна виводити реальними грошима на карту. Є 10 клубних статусів, які збільшують кешбек. Плюс актуальні акції від партнерів (при чому акції бонуси сумуються з категоріями) і постійні розіграші крутих подарунків.
Andr35 29 квітня 2021, 18:33
Обслуговуюсь в Альфа банку з 2017 року (маю декілька кредитних карт).
З 2020 року в мене з‘явився персональний менеджер Савенко Катерина, що значно полегшило комунікацію з банком і розширило можливості користування сервісами банку. Особливо вдячний Катерині за професіоналізм у вирішенні проблемних ситуацій, а також за підбір банківських карт для подорожей та супутнє супроводження.
Всім рекомендую.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 9:44
Andr35, дякуємо за ваш відгук
Anna2517 27 квітня 2021, 18:05
Выдали кредит человеку по моему номеру телефона! Не удосужились проверить номер и узнать, что номер мой, а не того человека! Теперь названивают в поисках должника реального и плевать им, что это номер мой, а я не являюсь клиентом банка вообще. И никогда не стану им, т.к. это не банк, а помойка по типу готивочки и швидкозайм! Позорище! Угрожали мне, что приедут и выбьют деньги!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 16:17
Anna2517, вкажіть номер телефону на який телефонують та з якого, дату и час дзвінка. Ми перевіримо інформацію.
alrenko 27 квітня 2021, 10:47
Отправил письмо в Альфа-Банк по адресу указанному на сайту Альфа-Банка, в отделение Укрпочты 03150, в Киев, Указал получателя — АО «Альфа-Банк» и его адрес вул. В. Василькывська, 100. Уже неделю никто не берет письмо.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 15:22
alrenko, лист до АБ ще не надійшов. Очікується надходження.
Проблема вирішена
NAVI2021 26 квітня 2021, 12:00
я хотел закрить карту вашого банка пришол в оделения банка, но толку отетого я не увидел бил должен 230 грив внось в банкамате Альфа Банка и что получаю что всо будет аж через некоторие сутки, а працівники банка руками розводят ну так не банк
Сенс Банк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 8:48
NAVI2021, Закриття рахунку можливе лише при відсутності боргу по ньому. При поповненні в банкоматі з використанням картки, кошти на рахунок надходять наступного робочого дня. На даний момент рахунок заморожений та буде закритий через 30 днів.
Проблема вирішена
Короткий и непровокационный 26 квітня 2021, 11:19
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 141
Всё просто. Я клиент, есть депозит в альфе на 6−7000$. На счету просто лежали ещё около 3000$. За это банк дал мне платный пакет услуг- бесплатно! Платный пакет услуг- это две карты, грн и доллар.
И вот проходит время и смотрю, на грн счёте были какие то остатки средств, и они испарились. Смотрю в приложении, там нет списаний или каких то движений по грн карте. А потом посмотел на компьютере через онлайн банкинг, и оказалось, что банк начал списывать по 27,82 грн в месяц за неиспользование карты/счёта! Ни сообщений, ни уведомлений, просто списывают нагло, на основании договора, который по их мнению я должен знать наизусть! Представите, что у вас на платном пакете, где 5% на остаток — списывают средства! Кстати, а почему не было 5% на остаток? Отвечу за них: «там как всегда будет минимальная сумма или ещё что-то в этом роде…»

Пакет White Договір № *****6369 від 01.11.2017. Это чтоб вы понимали на карте действует даже «Дохідний сейф с Відсоткова ставка:5.0%.» При этом Банк списывал как «Комісійні доходи по ПК фіз.осіб за обслуговування неактивного рахунку — 27,82» — это около доллара в месяц.
Пришел в банк на следующий день и снял все доступные средства и хотел закрыть грн карту. Но оказалось, что если я закрою грн карту (тут тавтология от менеджера, предложение можно пропустить) а к ней привязанная долларовая карта и тогда мне перевыпустят долларовую карту и снятие наличных с карт будет стоить один процент от суммы.
Короче, послали меня колбасской…
Решение: нужно воспользоваться услугами альфы — открываем счёт, виртуальную карту, выполняем операции, закрываем счёт.
Тому, кто придумал списывать средства не предупредив клиента заранее — большой привет!
А вот хранить деньги всё-таки ещё можно в банках -но только не в этом!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 15:09
Доброго дня. Всі списання при обслуговуванні рахунку проводяться згідно діючих тарифів та ДБО. З тарифами можете ознайомитись за посиланням — https://alfabank.ua/upload/Tarrifs_White_Black_Graphite_25.05.20.pdf.
Згідно п.2.1 тарифів 5% на залишок коштів нараховуються на рахунок «Дохідний сейф». На залишок коштів на основному рахунку % не нараховується. Для отримання 5%, кошти потрібно перевести на Дохідний сейф.
Згідно п.13 та Примітки 15, в разі відсутності активних операцій по рахунку за останні 180 календарних днів, передбачена комісія за неактивний рахунок у розмірі 50 грн./2 дол./2 євро. Якщо в день списання комісії залишок на рахунку, нижче комісії вказаної у тарифах, то комісія встановлюється та списується в межах залишку особистих коштів на рахунку.
Для уникнення списання комісії за неактивний рахунок потрібно хоча б один раз на півроку робити 1 розрахункову операцію (поповнення рахунку, зняття готівки, покупка, переказ коштів, валютообмін і т.п.) або ж мати залишок коштів на основному рахунку від 500 грн./16 дол./15 євро.
Основною карткою в Пакеті послуг від банку завжди є гривнева картка. Без неї окремо оформити картку в доларах неможливо.
1% за зняття коштів – це тариф поточного рахунку, не карткового.
Додатково напишемо в приватні повідомлення можливі варіанти вирішення ситуації.
majklcat 24 квітня 2021, 16:02
Я являюсь клиентом банка уже 7 лет и 6 месяцев. Все было нормально, все вопросы удавалось решать тихо и мирно. У меня осталось доплатить кредит всего 21000 грн. Просрочка по ежемесячному платежу всего 3 дня, сумма 2900 грн. И сегодня с самого утра начались звонки. Но поскольку дома маленький ребёнок телефон стоит на беззвучном, я не слышал. Перезванивать сам и тут началось. Сразу мне начали грубить и запугать, я пытаюсь объяснить, что я на локдауне и не работаю, что я оформил 8000 грн помощи и как только она придёт я сразу оплачу. Но меня перебивпют кричат, что я обязан взять деньги у родственников у друзей, знакомых у жены. Я пытаюсь объяснить что мои личные счета и счета фоп находятся в вашем банке вы посмотрите там никакого движения нет и что помощь фопам тоже зайдет на мой счёт в Альфа банке. Но мне угрожают, говорят о моей репутации говорят что завтра подадут на розрыв договора. Что я все заплачу сполна и т. д. вообще такого неадекватного и неприятного разговора у меня с этим банком небыло никогда. Теперь я подумаю о продолжении работы с этим банком как физ лицо так и как фоп. Это ужас. Где набрали таких неадекватных сотрудниц. Я понимаю что я вме должен платить и я платил и банк шёл на уступки, я и не прячусь не уклоняюсь но такое хамское отношение с криками и даже без варианта тебя выслушать. Это слишком. Знаете пожалуй, я не посоветую такое никому.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 11:28
majklcat, Ваш запит прийнятий в роботу. Банком буде проведена перевірка. За результатом звернення ви отримаєте смс.
Romana2020 22 квітня 2021, 22:57
Відділення за адресою: Львів, пл. Ринок, 26
Вже протягом року користуюсь послугами Альфа-Банку. Зазвичай звертаюсь у відділення на Площі Ринок у Львові. Особливо хочу висловити свою подяку Кісері Мар’яну, яий допоміг швидко вирішити моє питання. Ввічливий і дуже професійний працівник.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 8:12
Доброго дня. Щиро вдячні за відгук!
Ирина Макарова 21 квітня 2021, 8:59
Кредит не большой и подходил к завешению. Но локдаун внес свои коррективы. Бизнес лежит мертаым грузом уже год. И не я его закрываю, а наше госусудаоство. Заветные выплаты мне не полодены по кведу. Сейчас я в больнице. За вчерашеий дееь до 50 звонков всем мом родствннникам., которве не являются (официально) поручителями. Посоветовали нам напимать жалобу в НБУ. Сегодня булем писать.
Для сведения, до ситуации с карантином все платежи вносились вовремя
Сенс Банк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 10:40
Ирина Макарова, Ваш запит прийнятий в роботу. Банком буде проведена перевірка і вчинені відповідні дії. Підписання кредитного договору свідчить про те, що ви були ознайомлені з його умовами і тарифами і зобов'язуєтесь їх виконувати. У разі виникнення простроченої заборгованості співробітники Банку проводять обдзвін на номери надані клієнтом з метою проінформувати про необхідність виконання своїх зобов'язань. Щоб уникнути таких дзвінків рекомендуємо погасити прострочення за договором і проводити оплату у встановлені терміни.
Dobravskiy 20 квітня 2021, 18:49
Сотрудничаю с Альфа-Банком уже более 10 лет. Обслуживаюсь в этом банке и как физ. лицо и как частный предприниматель. За все эти годы у меня нет ни одного нарекания на работу этого банка. В самые сложные годы, когда банковскую систему лихорадило и банки лопались один за другим, к мыльные пузыри, в Альфе депозит выдали без проблем и проволочек. При этом предложили боле выгодные условия, но когда я отказался (честно говоря просто не решился более доверять свои сбережения украинской банковской системе после печального опыта с Дельта-банком), депозит (а сумма была довольно внушительная) вернули оперативно и в полном объеме. При чем отношение сотрудников осталось таким же чутким, теплым и радушным, как и в моё бытие вип-клиентом банка. В настоящее время работаю с банком, как частный предприниматель и как юр. лицо. Все вопросы (открытие счета, РКО, заказ наличных и др.) решаются максимально оперативно. Сотрудники всегда придут на помощь, подскажут, проконсультируют даже будучи на выходном или в отпуске.
Нужно отметить, что начальник Херсонского отделения Буряков Дмитрий Вячеславович сформировал прекрасную команду профессионалов своего дела, и это не смотря на их достаточно юный возраст, которые не только досконально разбираются в своей сфере деятельности, но при этом не утратили чуткости и заботы по отношению к клиентам банка, душой и сердцем радеют за своё общее дело. Хочу отметить и поблагодарить ребят, которые делают моё сотрудничество с Альфа-банком столь комфортным — это Аня Доброва, Катя Агеенко, Игорь Котенев, Марина Котенок и многие другие. Рекомендую всем Альфа-Банк, как комфортное, современное и, что немало важно в наше время, честное банковское учереждение.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 10:12
Dobravskiy, дякуємо за відгук. Інформацію приймемо до уваги
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 квітня 2021, 10:32
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 21.04.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝