Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
VMaria 5 січня 2024, 14:32
Відділення за адресою: Одеса, вул. Генерала Бочарова, 40
Мої рахунки в банках було заблоковано приватним нотаріусом. У Сенс Банк в мене є соціальний рахунок, на який надходять соціальні виплати, такий рахунок не має підлягати блокуванню, але банк все одно його заблокував. Я звернулась до нотаріуса, і він видав постанову про визначення рахунку для розрахункових операцій, постанова надійшла до банку, але замість того, щоб розблокувати рахунок, як це роблять в усіх інших банках, банк залишив його як є з мінусовим балансом і мені повідомили, що я не можу користуватись електронним гаманцем, а можу тільки зняти гроші в касі. При цьому, для зняття грошей, мені потрібно звернутись до каси, не пізніше, ніж за 4 години до її закриття, там мені потрібно написати заявку на видачу мені моїх же коштів і чекати на її розгляд банком протягом 3-х годин, після чого, якщо банк схвалює, то я можу зняти готівку. Тобто, кожного місяця, щоб зняти власні гроші, я повинна їздити до банку як на роботу і витрачати на це цілий день. Я не можу користуватись власними грошима, коли мені це потрібно, а тільки коли на це дасть згоду сам банк. Окрім того, в цьому банку в мене є кредитна картка, яка просто зникла з меню сенс банк, я не бачу що на ній коїться і можу тільки по смс здогадуватись скільки грошей треба внести. Минулого місяця я внесла платіж який було вказано в повідомленні, а наступний платіж у мене 22.01 (при тому більший ніж попередній), але мені приходять повідомлення про умови закриття боргу, якого я навіть не бачу власними очима.
Хоча у відділенні банку дуже приємні працівники, я не можу кататись туди постійно і сидіти там по 3 години, маючи маленьких дітей.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 8 січня 2024, 11:32
На кошти на вашому рахунку накладається арешт згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем. Арешт може бути накладено на будь-який рахунок (картковий, депозитний, поточний, кредит).
Питання потрібно вирішувати з виконавцем (на зняття арешту/або для зняття обмеження на видаткові операції по рахунку), після чого Постанова про зняття арешту/на видаткові операції надходить у банк.
Для зняття обмеження на видаткові операції по рахунку (а не арешту по рахунку) банк має отримати від виконавця Постанову (поштою, а саме рекомендованим листом), в якій і буде вказано цей рахунок. Самостійно ви не може надати даний документ до відділення банку. Це заборонено на законодавчому рівні. Тому для зняття обмеження на видаткові операції вам потрібно звертатися до виконавця, який наклав арешт.
Для того, щоб у новому місяці зняти кошти з рахунку, потрібна нова Постанова від виконавця.
Згідно з доповненням від 06.05.2023 № 3048-IX дозволено фізичним особам здійснювати видаткові операції з рахунків, на які накладено арешт органами державної виконавчої служби/приватними виконавцями на суму в розмірі, що протягом одного календарного місяця не перевищує двох розмірів мінімальної заробітної плати встановленої законом про Державний бюджет України на 1 січня поточного календарного року, на сьогодні ця сума — 14 200 грн.
Щодо вашої кредитної картки, якщо арест накладено і на неї, то вона не відображається у застосунку. Проте дізнатися всю необхідну інформацію ви можете у чаті підтримки, відділенні або у контакт-центрі 0 800 50 20 50 (безкоштовно).

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Infestro 4 січня 2024, 16:12
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 7-А
Зіштовхнувся з проблемою наступного характеру.
Колись користувався карткою RED, перед війною само собою зрізали весь ліміт, а те що я використав залишилось як мінусовий баланс. Далі мені арештували рахунки (сенс банк цього не стосується) але саме у них я відчув весь спектр клієнтоорієнтованості навіть у їх власному застосунку. При арешті рахунків, логічно, що не можна користуватись кредитками, окей, заберіть цю можливість, але інформацію по балансу картки, яку мені треба гасити я хоч можу бачити? Добре, що хоч не відняли можливість звертатись до підтримки в чат, хоча що тут доброго теж не розумію, бо підтримка працює жахливо, і 3 місяці морочила мені голову не надавши основної інформації, за якою я до них бігав як на роботу. У відділення теж бігав, оскільки вносив через касу щомісячний платіж, але навіть там я не отримав інформації, через яку виникла сама проблема.
1. Постійні розсилки які не відповідають дійсності.
Почався просто максимально набридливий спам про кредитну картку, смс-ки в форматі «щоб вирішити проблему з кредитом зверніться за номером», при тому, що банк самостійно зі мною не хоче зв’язуватись, номер активний, нікуди не тікаю.
Пишеш у підтримку, говорять що все добре, це особливості обслуговування арештованих рахунків, вся сума відображається як просрочка і через це приходять повідомлення. Думаю, окей, але почали дзвонити рідним… Для чого? Інформація про особливості обслуговування мені надавалась рази 3, через що я і не хвилювався ні про що.
2. Вносив платіж щомісячно через відділення банку, всю інформацію можна переглянути за номером телефону, у вас же термінали для реєстрації стоять. Співробітники банку теж мене запевнили що у мене все добре, і що я можу вносити щомісячний платіж через касу як я і робив раніше.
Але виявляється що мою кредитну лінію взагалі закрили, про що мені напевно забули повідомити, і дізнався я про це після 5-го звернення до підтримки у чат (скріншоти всіх діалогів є).
3. Написав черговий раз у підтримку для роз’яснення. Повідомили що кредитна лінія закрита і потрібно внести всю суму (зауважу, що дату, до якої мені це потрібно було зробити не було сказано, знову ж таки всі скріншоти є і історію моїх звернень можна переглянути). На питання, «як бути якщо я не можу всю зараз закрити» мені повідомили, що я можу вносити ту суму, яку можу але до вказаної дати, як і раніше. Що я відповідно і робив далі.
4. Дзвонить мені співробітник банку, який дуже впевнений в тому, що вся інформація мені попередньо надавалась, і повідомляє, що до кінця року (2023) мені потрібно погасити всю суму, інакше передають діло до суду. Це при тому, що я вносив платежі у вказаний термін, а інформацію про закриття до кінця року мені ніхто не надавав за більше ніж 15 звернень загалом (як в підтрику так і у відділення банку). Починаються дзвінки рідним з погрозами «Піде служить заодно і віддасть», дослівно що моїй мамі сказали.
Сенс, у вас як там, все добре? В той час, коли інші банки не зважаючи на різні обставини пропонують варіанти вирішення таких питань, Ваш банк, при тому що платежі вносяться і я нікуди не тікаю закриває кредитну лінію, про що повідомляє в неправильній формі, не оголошуючи дати до якої потрібно закрити, і говорячи що я можу вносити платежі як і раніше. При цьому всьому в застосунку, я знову ж таки нічого не міг подивитись.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 січня 2024, 16:23
Дійсно доволі не приємна ситуація, але відгук не в повній мірі відображає реальну картинку, тут ми не можемо детально описати так як ця інформація містить банківську таємницю тому спішимо до вас в особисті повідомлення, а ось що стосується пунктів:

1. У випадку якщо є прострочення, то дійсно автоматично відправляється про це смс, як ви описали що сума прострочення вже більше ніж мінімальний платіж, тобто і відповідно надходять платежі менші, відправляється смс, а за номером який вказаний в банку не вийшло з вами контактувати, в чаті вам надали також альтернативу та номер за яким можна зв’язатись в месенджері.

2 та 3. Вносити потрібно як мінімум подвійні платежі. Оскільки мінімальний платіж це 5% від суми боргу і зазвичай цей платіж покриває лише нараховані відсотки та комісії. Також додам, що вносити кошти також можна і з іншого банку за реквізитами рахунку аналогічно як і в касі.

Якщо ви отримали смс про закриття кредитної лінії — за вашою кредитною карткою не продовжено кредитний ліміт. В залежності від типу картки вона або залишається активною, або буде анульована (банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту на підставі п. 4.3.15 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб).
У разі наявності заборгованості її треба погасити в повному обсязі.

4. З приводу інформування, у випадку якщо є зменшення ліміту то автоматично смс про закриття кредитної лінії не відправляється з чим ми зараз розбираємось, а дзвінки родичам та фрази які звучать, також не повинно такого бути, будемо розбиратись

*Анастасія
Проблема вирішена
Maddlvn 3 січня 2024, 12:17
Заблокували картку ще в минулому році без всяких на то причин. Я зайшов в мобільний додаток і мені вибиває ваш пристрій заблоковано, зверніться в службу підтримки. Я звернувся по відео звязку мені сказали що банк прийняв рішення розірвати зі мною ділові відносини без всяких пояснень. Мені навіть не дали змогу надати якісь докази чи ще щось.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 січня 2024, 13:14
Дійсно, таке можливо, адже банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні та подальшому обслуговуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування ( https://sensebank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-16022023.pdf ). Причин, для такої відмови, може бути багато. Починаючи від порушень умов договору і закінчуючи наявністю обґрунтованих підозр зі сторони служби безпеки банку. Ознайомитись з переліком причин ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554?source=search.
В такій ситуації, клієнту рекомендується закрити рахунки та отримати залишок коштів, після повного їх закриття. Для закриття ви можете звернутись до підтримки банку в чаті або зателефонуватив на гарячу лінію чи відеочат.

З повагою, Андрій
AL1 2 січня 2024, 12:43
Блек-пакет. В грудні спробував скористатися перевагами картки і відвідати лаунж зону. Всі умови були виконані і відвідування мало бути безкоштовним. Однак, після надання картки в лаунж зону, з неї було списано 27 долларів США, і більш того, все одно відмовленням відвідати зону, так як «ваша карта не проходить». Отож, з мене неправомірно списали 27 долларів та ще й все одно сервісу надано не було. Але місяць вже пройшов — кошти повернути не вдається, сенс банк робить запит (а може й не робить) в візу, чи лаунж, а там хз що, але факт в тому, що кошти не повернуті до цих пір. Не кажучи вже про те, що я був змушений витратити готівку для проходу в лаунж зону, тобто ще раз заплатив 27 долларів кешем. Всі документи, чеки, фото — звісно були надані відразу. Але банк нічого не хоче (кажуть — не може) зробити. Ось такий преміальний сервіс.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 2 березня 2024, 15:37
Вітаю! Дякую, що звернулися до нас у підтримку. Маю визнати, ваша ситуація зайняла не один місяць очікувань, проте відповідь ми отримали від Visa вже остаточну (яку продублювали вам у чаті).
Отже, підтримка Lounge Key надала наступну інформацію, що списання 27$ було за одне гостьове використання послуги 05.12.2023. Відвідування було за вашою карткою безкоштовним.
Чек, який ви надали нам у чаті підтримки, є фактичним підтвердженням того, що ви оплатили готівкою лише 2.98$ від суми чека, оплата готівкою було здійснено не на всю суму, а лише на 2,98$, з яких ви заплатили 3$, тому отримали решту 0,02$.
Відповідно решта суми 54$, згідно з квитанцією 54$ еквівалентні 2 відвідуванням, не були оплачені готівкою, вони були покриті знижкою в рамках Lounge Key.
Перша знижка була надана вам безкоштовно, в рамках безкоштовного візиту. Друга знижка була за одного гостя, з яким ви відвідали ресторан. Та оскільки гостьові візити платні за карткою, то за одного гостя було списання.

Додатково можу порадити звернутися у підтримку Visa, щодо деталізації вашого питання.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 31 грудня 2023, 0:02
Пришла рассылка на актуализацию данных. Обновляют данные. Очевидно, чтобы по указке чтобы слить данные в военкомат и заблокировать счета. При этом пройти черед Дию нельзя, нужно идти в отделение.
Сенс Банк
Відповідь банку
31 грудня 2023, 8:33
Актуалізація даних це вимога НБУ, що регламентована ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Також інформація про необхідність оновлення та актуалізації даних вказана у п.4.2.1. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб. (https://sensebank.ua/tarifi-ta-umovi)

Тому дана кампанія з оновлення даних немає жодного відношення до працівників ТЦК, тому не варто хвилюватись, що після оновлення даних, вони потраплять до військоматів. Цього не буде в жодному випадку 👌

Стосовно оновлення в Дії, то воно доступне, якщо у вас ID-картка та остання версія додатку Дія. У випадку, якщо у вас паспорт «книжечка», то оновлення буде доступне лише у відділенні банку.

З повагою, Андрій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 31 грудня 2023, 0:02
В отделении нельзя получить или заказать нормальные купюры, какие ты в банк приносил. Приносил — новые. Выдают — убитые. Даже если VIP.
Сенс Банк
Відповідь банку
31 грудня 2023, 8:39
Зі свого боку, як такий самий клієнт банку, я вас повністю розумію. Адже завжди хочется отримати нові купюри, але, на жаль, бажання не завжди співпадають з реальністю 🙁
Справа в тому, що на протязі дня залишки постійно змінюються, адже хтось знімає кошти в касі, а хтось, навпаки, вносить кошти на картку чи депозиту.
Тому касири працюють з тим, що є в них на момент звернення клієнта, через що при знятті коштів ви можете отримати як нові, так і більш старі купюри.

*Андрій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 31 грудня 2023, 0:02
Рассылают тупые новости от которых нельзя отписаться.
Сенс Банк
Відповідь банку
31 грудня 2023, 9:08
Будь-яка розсилка не робиться просто так. Таким способом банк має можливість інформувати клієнтів про певні зміни в обслуговуванні чи якісь оновлення, як було нещодавно з актуалізацією даних. Тому відписатись чи відмовитись від таких сповіщень не можна.

*Андрій
Huper Huper 30 грудня 2023, 12:19
У грудні звернувся до банку з можливістю отримання кредитних коштів, мали дуже привабливі відсотки. Дякую працівнику відділення за оперативний зв’язок але процес отримання, точніше верифікації просто жах, такого не бачив в жодному банку.
На сайті чітко вказано перелік документів — він стандартний, все підготував та відправив. На другий день працівник банку попросила самостійно зробити звіт з кредитного рейтингу, тобто за мої кошти — зробив. Надав довідку про доходи за останні 6 місяців, навіть ОК-5 та ОК-7 по якій чітко є підтвердження офіційного надходження але це не все, працівник бек офісу повідомила, що кредит може бути погоджений у разі якщо я надам щей виписку з іншого банку. Тобто банк вже просить мою особисту інформацію, на питання, чим саме я не підтвердив заробітню плату — жодної відповіді. Вважаю, що таке цікавлення особистою інформацією — це занадто для працівника банку. Просто витратив даремно час, вони навіть не мають доступу до УБКІ, просять самостійно перевіряти за власний кошт, перелік документів на сайті не відповідає дійсності, згаїв декілька днів на спілкування та відмовився далі мати з ними справу.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 лютого 2024, 8:54
Для оформлення потрібні стандартний перелік документів, а саме паспорт, ідентифікакційний код та витяг з реєстру територіальної громади, що підтверджує відомості про місце проживання (обов’язкова наявність для клієнтів з паспортом у формі ID-картки). Інформація про доходи також потрібна, якщо сума кредиту від 50 000 грн. Виписка з іншого банку є таким самим підтвердженням доходів, як і довідки ОК-5 та ОК-7, які ви надавали нашим працівникам.
Розуміємо, що така зацікавленість вашими даними може викликати деякі питання, але все це потрібно для прийняття рішення щодо оформлення кредиту. Ця інформація залишається в банку і нікуди не передається, так як всі дані наших клієнтів захищені.
Прикро, що ви відмовились від подальшої співпраці з нами, але ми сподіваємось, що в майбутньому ця ситуація зміниться.

З повагою, Андрій
ukrx 28 грудня 2023, 16:07
Обратился в банк с документами родства и просьбой перевести средства с моего счет на счет отца в валюте, подобная операция в других банках делается онлайн и в 1 клик, а здесь надо ехать в отделение, выносить себе мозг обедами, отправлять документа, подписывать документы, потом ожидать, а потом еще и дебильный ответ.
Менеджер сказал, банк отказал в переводе поскольку часть свидетельства от рождении на русском.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 3 січня 2024, 10:39
Стукались вам в особисті повідомлення для уточнення даних, щоб детальніше розібратись в даній ситуації, але ви, на жаль, нам не відповіли😔

Якщо у вас в документах дані були вказані російською мовою, платіж міг бути відхилений, про що вам мали повідомити при проведенні операції.

Всі офіційні документи, які викладені російською мовою чи іншою мовою, яка не є державною мовою в Україні, мають бути перекладені на державну мову України (українську), а переклад має бути посвідчений офіційно, відповідно до законодавства (перекладені у бюро перекладів українською мовою, їх відповідність засвідчена нотаріально).
1. Стаття 10 Конституції України встановлено, що державною мовою в Україні є українська мова.
2. Рішення Конституційного Суду України від 14.12.99 р. № 10-рп/99:
«Положення частини першої статті 10 Конституції України, за яким „державною мовою в Україні є українська мова“, треба розуміти так, що українська мова як державна є обов'язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом (частина п'ята статті 10 Конституції України).
3. Закон України „Про зупинення дії та вихід з Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах та Протоколу до Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах від 22 січня 1993 року“: Україна зупинила дію Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах від 22.01.1993 р. та Протоколу від 28 березня 1997 року у відносинах з рф та рб.

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
YuliaChemyorkin 27 грудня 2023, 15:48
Сьогодні через додаток Sense Super App надійшло повідомлення щодо необхідності здійснення повторної ідентифікації та актуалізації даних. Це абсолютно зрозуміла та законна вимога, але як це практично зробити? Банк пропонує лише два варіанти — або через Дію, або у відділенні. Але мій випадок: я живу в Донецькій області, в мене паспорт-книжка. Тобто Дія відпадає одразу. Єдине відділення Сенс Банку знаходиться в Покровську та не працює під час відключень світла (а вони там постійні через обстріли Кураховської ТЕС) та під час повітряних тривог (тривоги у нас майже безперервні). Тож клієнтам банку, які мешкають в Донецькій області та мають паспорти-книжки необхідно якимось чином попасти в Покровськ в єдине відділення та молитись, щоб «проскочити», коли не буде тривоги та буде світло? Чи може все ж таки необхідно створити додатковий механізм для категорії клієнтів, які проживають в містах, де немає відділень та мають паспорти-книжки? Це ж не важко. Є ЕЦП, яким клієнт може засвідчити свої документи та надіслати банку, є Банк ІД, на Дії світ клином не зійшовся. Навіщо самим множити порушників вимог НБУ? Сподіваюсь, що це питання буде вирішено.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 грудня 2023, 21:58
Дійсно дана вимога з'явилась у зв'язку з виходом постанови 110, яка додає додатковий параметр «максимальна місячна сума зарахувань на рахунки» і для цього необхідно оновити дані/також існує і планова актуалізація раз в 3-5 років згідно вимог НБУ, та в поточній реалізації процес єдиний, який оновлює і документи в банку і опитувальник, тому можливий віддалено виключно з верифікацією дія(при наявності айді картки або закордонного паспорта або ж у відділенні банку з оригіналами документів), і при можливості якщо дійсно буде якась альтернатива ми її впровадимо, але це не швидкий процес.

Критичних та прямих наслідків не проходження ідентифікації немає, тому при можливості коли буде час з'їздити до відділенні та оновити або якщо буде альтернатива то тоді оновите дистанційно

Анастасія*
Виктория Шелер 26 грудня 2023, 23:36
Висловлюю щиру подяку робітниці call центру Sense Банку Олені Душковій (табельний номер
39412) за високий рівень професіоналізму, чуйність і людяність. З таким добрим відношенням до клієнтів я зіткнулася вперше і була приємно вражена. Олена дуже сумлінно і щиро намагалася допомогти і зробила це попре те, що питання з яким я звернулася, було доволі сладним. Вона навіть витратила на мене свій особистий час поза своїм робочим часом. До того моя довірена особа (сама я знаходжусь за межами України) вже спілкувалася з представниками Sense Банку з мого питання в одному з відділень у м. Києві. Тоді ми зіткнулися з небажанням допомогти розібратися в проблемі, що у мене виникнула, байдужістю і відвертим хамством. Одже, завдяки Олені, в мене повернулося бажання надалі бути клієнтом банку. Прошу керівництво Sense Банку звернути увагу на гідну роботу Олени, фінансово її заохотити і сприяти її кар'єрному росту. Тому, що ця людина того варта.

P. S. Ніколи не писала відгуки про роботу працівників будь-яких установ. Це вперше. Напевно тому, що була вражена таким відношенням.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 грудня 2023, 13:17
Такі щирі слова подяки завжди попадають нам прямо в серденько😍
Дуже приємно бачити, як наші спеціалісти вирішують питання не дивлячись ні на що, а наші клієнти залишаються задоволеними💙
Ми вже передали ваші слова подяки Олені, та обов'язково заохотимо її роботу💚
З приводу вашого звернення до відділення, впевнені, що зі співробітниками вже провели роботу, та більше таких ситуацій не буде.
Дякуємо, що обираєте та залишаєтесь з нами, ми це цінуємо❤️
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
оооо оооо 26 грудня 2023, 11:32
якимось дивним чином у виписці з’явилася операція про списання за оплату проїзду в той день, у неділю!!!, коли я ТОЧНО нікуди НЕ їздила, т.я. була висока температура.
Це Я К зрозуміти ???
Сенс Банк
Відповідь банку
26 грудня 2023, 12:11
Коли ви оплачуєте в громадському транспорті там немає стабільного зв'язку, тому термінал згідно своїх налаштувань списує кошти за поїздку вже в кінці неї або ж коли бухгалтерія виставить цей платіж, тому скоріш за все це оплата за проїзд за минулі дні, перевірте наявність оплат за період коли ви користувались транспортом.

Якщо ж на громадському транспорті ви не їздили, то треба терміново заблокувати картку в застосунку та написати нам в підтримку

Анастасія*
Проблема вирішена
enshysh 22 грудня 2023, 22:00
мало того що банк вбив картку «хамелеон» увівши плату 100 грн якщо е забаргованість на початок звітного періоду (який у банка може починатися у будь-який день, тоб-то у день відкриття картки, а не першого числа), виявилося що я не можу зняти власні кошти зі своєї картки через банкомат банку після закінчення депозиту. При знятті понад 20 000 НА МІСЯЦЬ банк знімає комісію 3% (де-які банки за зняття кредитних коштів меньшу кмісію беруть), при цьому в банкоматі попередження немає, повідомлення про зняття готівки приходить без згадування про комісію, щоб дізнатися про комісію потрібно зайти у додаток і спеціально переглянути список операцій (тоб-то тільки постфактум), і то як написав оператор інформація про комісію зʼявляється після завершення операції протягом 2−3 днів
Сенс Банк
Відповідь банку
23 грудня 2023, 16:07
Дійсно тарифоутворення та введення РКО по всім кредитнам карткам відбулось ще рік тому назад, при цьому слідкуємо за цим, що це РКО вбиває в деяких моментах сутність пільгового періоду в частності по хамелеону.

Але що стосується іншого «та шалених комісій» — це не так, інші банки як правило завжди утримують комісію за зняття в банкоматі, та при цьому зняття у всіх і ми не виключення відбувається в банкоматі згідно тарифу без розрізнення власні або депозитні кошти, технічно банкомат не знає тарифів картки, та який тип коштів, буде це наш банкомат або банкомат іншого банку, так як депозитні кошти зняти можливо лише в касі банку без тарифікації.

Дійсно в даному випадку необхідно ознайомлюватись з тарифом картки при її оформлені/та також для зрусності є така можливість прямо в застосунку до і після оформлення. Ось прямий лінк на тариф: https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon.pdf

Та роз'язнення з приводу зняття в касі: Мається на увазі те, що Не тарифікуються перші два зняття за місяць (за рахунок власних коштів ), які здійснені у касах АТ «СЕНС БАНК».
Якщо Ви знімаєте з Рахунку вже 3й,4й и т.д. рази за місяць, то відбувається тарифікація згідно тарифу у п.17.1.4. Не тарифікується зняття
депозитів та/або відсотків по депозитам відкритим у АТ «СЕНС БАНК», зняття коштів від Фонду гарантування вкладів для фізичних
осіб, соціальних виплат за загиблих, згідно ПКМУ №168 та наказу Міністерства оборони України, яке відбувається шляхом звернення
до співробітника відділення Банків (тобто без використання ПОС – терміналу у касі Банків).

Анастасія, ваша помічниця
Apostol55555 22 грудня 2023, 17:01
Звернувся в службу підтримки Сенс банк (прийшло смс про якусь заборгованість), оператор Володимир Фесько дуже чітко все пояснив по людськи, чітко, не як робот банківський, компетентно, і навіть потім при розмові і при виникненні певних складнощів з оплатою запропонував допомогу, і оплатити мені проїзд до банку і назад, щоб оплатити заборгованість лиш в касі була можливість, був приємно вражений чесністю і благородністю одного з працівників Сенс банку, викликає довіру і підвищує рейтинг довіри до банку це, Сенс банк, дякую за гарних працівників.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 22 грудня 2023, 21:41
Нам неймовірно приємно отримувати такі теплі та щирі відгуки від наших клієнтів😍
Ми раді, що наші співробітники можуть зробити все і навіть більше, щоб вирішити ваше питання чи просто підняти настрій💙
Обов'язково передамо вашу подяку Володимиру🙌
Його робота не залишиться непоміченою!
Дякуємо, що обираєте нас❤️
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
supermen16 19 грудня 2023, 20:39
Були проблемі крдити, Сенс банк допоміг їх реструторизувати ще й з акціею але як завжди.
При ркструктуризації Були закрити кредитні договори, та у замін їх відкриті нові на моментальні грощі. і ріно через місяц один із нових догоіорв летить на обслуговування колеторам. У ТОВ«КредитЕкспресс Україна" на зверненя до підтримки мені відповіли щр договір автоматично передався хм на обслуговувааня так як були борги по інщим договорам які вже закриті. так як на ці договора заключено реструкторизацію, и ця реструкторизація типу автоматично передана Колекторам. тобто якшо ви попали до обслуговування колекторам, то усі ващі договори будуть автоматично передано ним Хочу зауважити співробітникам банку шо нові договори не дорівнюе старі договори. наразі по усим договорам з цим банком не було жодної прострочки з моменту відкриття. А такоє що договір був переданий не зразу, а лише через місяць тобто ніякох автоматичнох передачі не було. Прикро шо банк вважает вас боржником навіть тоді коли ви начебто урегулювали усі питання та регулярно виконуете свої обовязки.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 грудня 2023, 14:51
Прощення боргу в розстрочку (реструктуризація) важка тема, тому давайте трішки розберемось в ситуації, що склалась😊
До грудня 2023 року банк надав пропозиції для оформлення реструктуризації боргу.
Якщо у клієнта не було можливості внести суму для прощення одним платежем — банк пропонував оформити договір реструктуризації та сплатити суму прощення за декілька місяців.

Якщо клієнт скористався даною пропозицією, оформлювався новий кредит на загальну суму боргу старого кредиту або картки, яку клієнт реструктуризував.
Старі договори (що реструктуризується) закриваються на наступний календарний день і залишається один новий реструктуризований договір.
Щоб клієнт зміг скористатись прощенням, та внести тільки частину боргу, а частину прощає банк, потрібно було виконати умови.

Найголовніші умови були сплатити повну суму для прощення в грейс-періоді.
Протягом грейс-періоду клієнту доступно вносити суму у будь-якому розмірі, але не менше суми мінімального платежу за графіком.
І не допустити прострочення зовсім, ні на 1 день на ні 0,01 грн.
Тому, щоб потім не виникало таких ситуацій, ці договори передавались до колекторського агентства, для проведення робіт про нагадування необхідності оплати мінімального платежу та недопущення прострочення по договору.
Саме через це, договори були передані в КА, навіть якщо у вас не було прострочення, а не, тому що банк вважає вас боржником.
Інформація про те, що Банк може передавати договори до КА зазначена в Договорі про банківське обслуговування п. 8.3
https://sensebank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-15122023.pdf

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
Руслан Новиков 19 грудня 2023, 20:25
Сегодня решил пополнить мобильник через десктопное приложение на пк. Первое что удивило, новые правила входа. Теперь вместо логина надо писать номер тел, и последние четыре цифры карты+ сvv код. Ладно лишняя безопасность не помешает.
И тут при заходе в приложение шок! Теперь можно делать только переводы, строго по реквизитам, а не по номеру карты и все. Весь остальной сервис убрали. По сути голое приложение. Это откровенное вредительство! Требую вернуть все как было раньше! В противном случае, перейду в моно банк!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 19 грудня 2023, 21:20
Вітаю! Дякую за ваш відгук щодо досвіду роботи з My Sense Bank. Але я б хотів відразу наголосити, що банк акцентує свою увагу над розвитком мобільного застосунку Sense SuperApp. Це не означає, що ми відключаємо веб-версію, але не всі можливості які є у Sense SuperApp будуть і там.
Щодо входу, то він зараз як і у Sense SuperApp, тобто, подвійна перевірка ваших даних. Замість логіну і паролю ми використовуємо ваші дані, номер телефону, дані по картці, котрі не можна підібрати, якби це був логін/пароль.

Дійсно, у веб-версії зараз доступні перекази на картку в іншому банку за реквізитами, а що стосується р2р-переказу (з картки на картку), цього зробити неможливо.

Ми розуміємо, що ще багато залишається клієнтів, котрі активно користуються My Sense Bank. І ми продовжуємо його роботу, але з певними обмеженнями у функціоналі.
Тому ми з радістю очікуємо вашого переходу на повноцінний онлайн-банкінг Sense SuperApp. І у разі додаткових запитань готові на кожному етапі вам допомагати 🤗
У нас багато є цікавого, чого не можуть запропонувати «котики» 😉

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
iosiuk 13 грудня 2023, 14:22
Вирішив заздалегідь замовити готівку на відділення ще до закінчення терміну депозиту — так не можна, можна замовити лише через 5 днів після його закінчення. Добре, замовив. В розмові з менеджером сказав, що мені важливі лише нові купюри, зрозумівши це сказали що є лише старі купюри і касир видає всі купюри підряд не обираючи. Сказав, що зайду тоді пізніше сьогодні (коли касир видасть клієнтам ці купюри і можливо потім будуть нові). Менеджер відповіла, що це нічого не змінить, за мною закріпили лише старі купюри. Але ж як так, якщо касир видає все підряд? Ну добре, давайте перенесом заявку на завтра — на завтра не можна, ми до 14:00 подаємо заявки на замовлення готівки на наступний день. Дуже цікаво, враховуючи, що саме з 14:00 банк видає замовлену готівку. За час користування послугами банку поки що ніяких позитивних емоцій не отримав, нажаль. Не кажучи уже про те, що вони стягують кошти за смс-інформування, яке за замовчуванням увімкнено у клієнтів. Ну просто не банк, а дно.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 грудня 2023, 15:45
Звернутись для замолення готівки можна і до закінчення депозиту, але термін на її бронь буде рахуватись саме від дати його закінчення, адже бронь готівки передбачена лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти. Тому ми йдемо на зустріч нашим клієнтам і замовляємо кошти до закінчення терміну, щоб не потрібно було звертатись повторно.
Стосовно купюр, то ми розуміємо, що завжди хочется отримати нові, але на жаль, це не завжди можливо і наші касири видають клієнтам всі наявні купюри, тому при отриманні коштів можуть бути як нові купюри, так і старого зразку. Купюри в жодному випадку не бронюються під конкретного клієнта, тому скоріш за все менеджер щось не так сказала чи переплутала, оскільки каси працюють наявними коштами і дають все під ряд.
Стосовно часу, то ми приймаємо бронь на будь-який час протягом робочого дня каси, але з інтервалом в 30 хвилин (9:00, 9:30 і т.д.). Можливо, менеджер мала на увазі, що до цього часу саме відділення передають заявку на поповнення грошового запасу.
Щодо смс-інформування, то цей канал є основним для інформування клієнтів, тому він автоматично підключений для всіх карток. Але ви завжди можете в додатку змінити його на безкоштовні push-сповіщення.

*Андрій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
innapcholko 11 грудня 2023, 21:33
Оформление рассрочки по СМС не работает если подключение к мобильной сети через роуминг! Приходиться менять финансовый номер, чтобы совершить операцию или ехать там где ловит родной оператор.
Было бы лучше чтобы банк изменил процедуру оформление рассрочки и в место «отправить СМС на короткий номер», и придумалм что-то другое, что работает без технических препятствий вызваных криворукими операторами мобильной связи Украины… да и другими.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 грудня 2023, 12:53
Розстрочка ніби й не важка тема, але іноді виникають питання🙂
Тому давайте розберемось трішки.

Є декілька варіантів як оформити розстрочку по картці.
Якщо у вас є мобільний інтернет чи WI-FI, ви можете самостійно підтвердити/оформити розстрочку в застосунку.
Це можна зробити наступним чином:
— натиснути на PUSH-повідомлення з пропозицією;
— у розділі «Продукти» через кнопку «Оформити розстрочку»;
— через вкладку «Розстрочка» на кредитній картці;
— через ярлик «Історія» на робочому столі — свайпніть вліво на потрібній покупці та натисніть кнопку «Розстрочка»;
— або натисніть «Перевести у розстрочку» на потрібній покупці в історіїї операцій кредитної картки.
Деталі можете переглянути тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360022251299

Якщо у вас ще не встановлений цифровий банк або не підключено PUSH-повідомлення в Sense SuperApp і сума покупки більше 500 грн — вам надійде смс-повідомлення з пропозицією оформити розстрочку.
Смс надходить з короткого номеру 3530, на який ви маєте відправити код підтвердження.

Але, дійсно якщо у вас підключений роумінг, то відправка смс на короткі номери буде недоступна.
Та це не проблема, адже ви можете відправити код для підтвердження розстрочки на номер 093 177 00 (за тарифами моб.оператору).
Рекомендуємо встановити наш застосунок, якщо він ще не встановлений, щоб ви могли без проблем оформлювати розстрочки🤗

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
kingcity 11 грудня 2023, 12:42
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 5
Хочу подякувати працівникам Львівського відділення № 6 за чудове обслуговування. Взагалі більшість операцій я здійснюю онлайн і у відділенні буваю рідко, але минулого тижня виникла необхідність завітати туди.У відділенні приємна атмосфера. Менеджери — молоді дівчата, видно, що стараються, привітні і ввічливі, відчувається повага до клієнта. Також дякую і касиру відділення — за професійність і врахування побажань клієнта. Персонал працює оперативно і злагоджено.Тому дякую і бажаю успіхів!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 11 грудня 2023, 13:01
Дякую вам за такий розгорнутий відгук. Приємно бачити задоволених клієнтів нашою роботою 😊
Заради цього ми і надаємо наші послуги та допомогу не лише у чаті підтримки, але й у відділенні, контакт-центрі та відеочаті.
Бажаю вам гарних свят 🎅

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LandWorld 11 грудня 2023, 8:49
Відділення за адресою: Одеса, вул. Малиновського, 71
Дякую офіційному представнику за допомогу в вирішенні моїх питань. Розблокували мої рахунки, шахрайства з мого боку не було виявлено. Окрема подяка персональному менеджеру Марії.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 грудня 2023, 13:34
Раді бачити, що ви залишились задоволені нашою роботою у якості підтримки на цьому ресурсі, а також роботою співробітниці нашого відділення.
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо 😉

З повагою, Андрій 💙

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.3
USD 41.7 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.3
USD 41.7 42.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝