Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Spets 22 червня 2021, 10:03
Незадовільно! Переказ грошей між своїми рахунками займає 45 хвилин, тоді як в інших банках від миттєво до 10 хвилин. Найбільш технологічно відсталий банк.

Зарахування грошей показують одразу, але грошей не має ще 45 хвилин.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 червня 2021, 9:52
Spets, добрий день. Дякуємо вам за відгук. Дійсно така проблема є. Ми про неї знаємо і вирішуємо. Для обговорення питання з вами зв’яжеться менеджер найближчим часом. Сподіваємось наступного разу ваші враження від роботи з Банком будуть лише позитивні.
Andrey2111 18 червня 2021, 13:55
Три года назад исполнительной службой был снят арест со счета, эти три года пользовался счетом и вдруг 16,06,21 счет был заблокмрован банком. И как теперь доверять банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 червня 2021, 13:46
Andrey2111, Питання вирішено. Арешт по рахунку знято. Детальна інформація обговорена в приватному повідомленні.
Albert1982 17 червня 2021, 16:35
Відділення за адресою: Одеса, вул. Малиновського, 71
Пишу все кто хочет связыватся с Альфа банком, взял кредит на сумму 75000грн. на 5лет, говарили что процентная ставка 35%, и все, и можно досрочно погасить, а в итоге, на листике добавили допалнительные услугии, а именно 30+25% от суммы, каждый месяц плачу 3800грн, уже 9месяцев, хотел погасить остаток, мне сказали что я должен еще 72600грн, умму не постежимо, в итоге я плачу 90% в год, Обман по полной имеют как хотят, не связывайтнсь с этим банком, пока не попались на ужасную ситуацию, *** и обман по полной, хуже не куда…
Сенс Банк
Відповідь банку
22 червня 2021, 17:25
Albert1982, Був проведений аналіз консультації клієнта при продажу продукту. Консультація була проведена з наданням повної інформації щодо умов кредитування та графіку погашення. Інформація з приводу оплат надана в приватному повідомленні, а також надана консультація з приводу дострокового погашення.
Zema155 17 червня 2021, 15:13
Добрый день! Есть карточка в Альфа банке в связи с карантином и болезнью не было денег платить. Я звонила им просила реструктуризацию, но они сказали что нет. Вместо того чтобы пойти на встречу, они отдают или подключают Укрборг и итог всего смс звонки и самое интересное что проценты капают и сообщения приходят от Альфа банка. С десяти набежало уже двадцать. Что это за банк, если не пошел на уступки. Я одинокая мать и как платить такую сумму я незнаю. Сделали бы реструктуризацию и платила бы им, так они письма присылают, смс, и звонки. Им нравится как проценты капают, даже карантин на них не действовал за время карантина проценты и начислили.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 червня 2021, 12:08
Zema155, Добрий день. Інформування здійснюється в зв’язку з наявністю боргу і для можливості вирішення ситуації. З моменту виникнення заборгованності Банк неоднаразово намагався звязатись з вами, але спроби були невдалими. Ми готові обговорити варіанти урегулювання ситуації. Інформацію надамо в приватному повідомленні.
Nazar1865 15 червня 2021, 22:15
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харківська, 2
Если вкратце о моем опыте: самый худший банк с которым я когда-либо имел дело (а сотрудничал я с банками Райффайзена и Приват Банка, к примеру), самое хамское обслуживание, самые некомпетентные сотрудники и самая коррумпированная организация из всех что мне доводилось встречать

Теперь более подробно, если вам вдруг стало интересно

Локация: Центральное отделение, Днепр, в один из дождливых дней мая-июня

На первый взгляд все может показаться достаточно дружелюбно и даже уютно, но это до тех пор пока вы кому-то из сотрудников там не понравитесь.

Если случится эта, безусловно неприятная вещь вас всеми силами будут пытаться убедить сменить банк, используя такие средства как высокомерие, хамство, некомпетентность, крики, шуточки и издевочки по поводу вас и многие другие интересные качества.

А самое интересное-на все ваши комментарии в службу поддержки клиентов вас ответят-информация не подтвердилась

Скорее всего, если на мой комментарий ответит представитель банка, он заявит что я вел себя агрессивно, некультурно и т. д. Ну что еще заявить представителю, да? Доказательств у меня нет, видео с камер я никогда не получу, ибо там все понятно будет кто виноват на самом деле, и банку остается только во всем обвинять меня, клиента.

Началось все с хамского персонального менеджера. В грубой форме отказав мне в аутентификации с помощью приложения Дия и не объяснив нормально причины отказа, а также вдоволь насладившись своим превосходством, она позвола менеджера и выпроводила меня.

Во время второго визита к ним, в разгар коронавируса, я попросил сотрудников надеть маски, отмечу-ВСЕ были без масок, вообще все.

На это они, с ненависть поглазев на меня, надели маски на подбородок и продолжили дальше раскладывать пасьянс на пк.
Записавшись на консультацию к персональному менеджеру я узнал множество интересный вещей о традициях этого банка, высказанных, точнее, выкрикнутых мне.

Из самого интересного: вы НЕ МОЖЕТЕ обращаться к сотруднику банка термином девушка, это оказывается плохо, вы не можете просить сотрудника надеть маску нормально, покрывая нос, вы не можете просить сотрудника извинится и не делать скучающее выражение или откровенно пересмеиваться над вами во время вашей консультации, НЕ МОЖЕТЕ рассчитывать на адекватным разбор вашей жалобы ибо, цитирую «это ничего не изменит ни для кого», не можете просить сотрудника который дает вам консультацию не играть в телефон или не переписываться с кем-то во время вашего диалога.

На очередную просьбу надеть маску менеджер легким движением руки нажала тревожную кнопку и оставшееся время я под присмотром двух вежливых полицейский писал жалобы на сотрудников. Кстати меня не арестовали.

Естественно, представитель банка на мой отзыв ответит что все было как надо, что все было хорошо, все сотрудники вежливые и прекрасные люди, а я такой истеричный человек что просто.

НО. Не ведитесь, умоляю, и выберите другой банк, любой будет лучше этого.

Спасибо за потраченное время, всем добра
Сенс Банк
Відповідь банку
17 червня 2021, 15:16
Nazar1865, Добрий день. Дуже шкода, що у вас залишились такі емоції після відвідування відділення. На підставі вашого звернення банком було проведено службову перевірку з аналізом відео з камер спостереження, а також пояснень усіх учасників. Співробітники Банку діяли відповідно до внутрішніх нормативних документів. Ми вживаємо всіх заходів щодо зниження ризиків для співробітників і клієнтів, щоб максимально убезпечити візити Клієнтів. Додатково зазначаємо, що вам був назначений персональний менеджер, який знаходиться у відділенні Дніпровське №4 за адресою м. Дніпро проспект Слобожанський 40а. Маємо надію, що наступний ваш візит викличе лише позитивні враження.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Короткий и непровокационный 15 червня 2021, 17:50
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 141
Ну, вот клиент банк Альфы (старый) очень удобно сделано. Купить валюту — продать валюту можно даже ночью, очень удобно и быстро. Со снятием аккуратно, там есть ограничения по сумме и количеству снятий.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 червня 2021, 8:33
Короткий и непровокационный, дякуємо за відгук.
Проблема вирішена
Koncimal 15 червня 2021, 15:36
Відділення за адресою: Львів, пл. Ринок, 26
Просто жахливі враження, оформила картку Red, при заповненні картки працівник банку переплутав номера паспорта, чекала 5 днів, щоб активувати картку, в кінцевому випадку подзвонили і сказали так як є помилки картку ативувати не можливо, при повторній заявці прийшла відмова, просто витратила час і нерви. Ще на сайті пише кур'єр доставить в будь яку точку це просто брехня, коли до мене подзвонили, я сказала де можливо зустрітися оскільки працюю поза містом, кур'єр сказав, ми туди їздимо раз в місяць чекайте, чекала. Поїхала на відділення і сама забрала.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 червня 2021, 14:00
Доброго дня. Питання вирішили. Нова кредитна карта вже друкується. Доставимо за вказаною адресою якомога швидше.
Проблема вирішена
marinaperv 15 червня 2021, 14:44
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Поштова, 115
Кредитна картка CASH, регулярно беру и погашаю уже 8 лет подряд и все бы хорошо но! Вчера видимо банк решил что денег ему маловато.14.06.2021г мною было погашена задолженность за пользованием кредита за месяц о чем и пришло уведомление в вайбер от банка что сумма на счету стала больше чем кредитный лимит с запасом на проценты.15.06.2021 посмотрев в личном кабинете банка увидела что деньги провели (видимо вручную) 15.06.2021 и сделали таким образом просрочку и сняли дополнительно 428,01 грн. Никогда раньше такого не было, но как говорится никогда не говори никогда. Если комуто нужен кредит то Вам не сюда.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 червня 2021, 15:15
Доброго дня. При поповненні потрібно враховувати, що для зарахування на рахунок погашення заборгованості, кошти мають бути розподілені по рахунку. При поповненні через деякі канали, кошти спочатку збільшують авторизаційний залишок (з’являються на балансі), а розподіл їх по рахунку може займати кілька робочих днів. З рекомендованими банком каналами для поповнення картки та термінами зарахування коштів можете ознайомитись на сайті банку — https://alfabank.ua/ru/pogashenie/pogashenie-kreditov. Якщо до моменту розподілу коштів по рахунку настане розрахункова дата, вони не будуть враховані для погашення заборгованості (оскільки фактично коштів на рахунку ще немає). В даному випадку списання згідно тарифів проводяться відповідно до фактичної заборгованості по рахунку. Деталі та варіанти вирішення ситуації напишемо у приватному повідомленні.
Проблема вирішена
yuliya1902 12 червня 2021, 18:18
У меня открыт счет предпринимателя в Альфа банке. еще в январе месяце его арестовала исполнительная служба. я продолжила им пользоватся. и с января по апрель мне от контрагентом на счет заходили деньги. исполнительная служба в банк направляет уже три месяца платежное требование (и не один раз направлялось),.
Но Альфа банк на платежное требование отвечает только через месяц (чем нарушает закон) и придумывает всякие отмазки, чтобы деньги не перечислять на исполнительную службу. тем самым пользуясь 24 тисячами гривен, которые находятся на моем счете. Настоятельно не рекомендую иметь дело с российским банком. они не соблюдают законы Украины.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 червня 2021, 14:50
yuliya1902, Порушення зі сторони АБ не було. АБ діє в рамках Законів України. Платіжні доручення були виконані, окрім тих, по яким були допущені помилки, які не дозволили їх виконати. При направленні правильно заповненого платіжного доручення без порушень норм, воно буде виконано в установлені терміни. Альфа-Банк Україна- є українським комерційним банком із міжнародним капіталом. Банк належить до приватної інвестиційної холдингової компанії ABH Holdings SA (ABHH) з головним офісом у Люксембурзі, що має інвестиції у фінансові установи в Україні, Білорусі, Казахстані, Нідерландах і Росії, а також представництва на Кіпрі та у Великобританії. Більш детально напишемо в приватному повідомленні.
Андрей Мельник 12 червня 2021, 13:21
Просил кредит — дают только в 4 раза меньше, чем просишь. По каким критерия руководствуются кому и сколько давать — непонятно. Ответ таков — банк залишає за собою право відмовити у наданні кредитного продукту та не розголошувати причину такої відмови. Отказ — это дело такое, может быть. Но когда тебе не говорят даже почему отказали — вот это неприятно. Пошел в другой банк и взял нужный кредит. Причем в другом банке (укрескимбанк) есть четкие правила сколько может дать банк и почему. А в альфабанке — как в мутном болоте.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 червня 2021, 10:09
Андрей Мельник, Остаточне рішення приймається після детального розгляду заявки, в якій враховуються всі актуальні персональні дані, в тому числі розмір заробітної плати, наявність кредитів в інших банках і т.д.Щоб з’ясувати, чому була запропонована сума кредиту менше бажаної, уточніть, необхідні ваші дані..Ми досі не отримали Ваш ідентифікаційний код. Ми дуже стурбовані викладеними Вами обставинами, проте не можемо їх перевірити/допомогти врегулювати/ прокоментувати. У разі неотримання від Вас віповіді у нас не залишається іншого варіанту, окрім як закрити звернення, чого б особисто нам дуже не хотілося.
Проблема вирішена
KiriNat 11 червня 2021, 19:42
Добрый день. Свою З П получаю на карту альфа-банка. Срок действия её закончился, перевыпустили, пригласили в отделение с документами забрать. Приехала. В прошлый раз (года 2 назад) по времени очень быстро минут 5 без лишних вопросов. В этот раз… Скажите зачем вам нужно доверенное лицо и его контакты в случае форсмажоров? Чтобы мусор слать смс-ками? На моё недоумение в ответ ехидная улыбка и ответный вопрос: вы хотите забрать свою карту? Вы издеваетесь? Это моя ЗП карта и, которую мне обязаны выдать на основании паспорта и Инн, я не хочу вам о себе и моих доверенных лицах ничего рассказывать!!! Я же не кредит у вас беру, а чувствую себя как на допросе в отделении полиции. Лучше бы дополнительно спросили какое кодовое слово я хочу установить, а то получается что кодовое слово необязательно устанавливать, но при возникновении вопросов на горячей линии его спрашивают. Очень возмутило произошедшее
Сенс Банк
Відповідь банку
15 червня 2021, 13:02
KiriNat, Дуже шкода, що у вас залишились такі емоції після відвідування відділення. Проте викладені у вашому зверненні факти, підтвердити не вдалось. Співробітник відділення провів ідентифкацію та видав картку. Зі всіма спіробітниками відділення проведена робота щодо неохідності дотримання стандартів осбуговування клієнтів та покращення якості сервісу. Маємо надію, що наступний ваш візит викличе лише позитивні враження. Кодове слово ви можете встановити у мобільному додатку в будь-який час.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
osman93bayram 8 червня 2021, 11:21
Рассказываю свою историю:
Взяв расрочку на подарок жене банк навязал страховку, без которой бы не выдались деньги. После было предложено взять кредитную карту с повышенным кредитным лимитом, я как человек, который делает дома ремонт с радостью согласился, далее меня ждали одни сюрпризы и непонимания … За перевод денег сняли 2 раза, это вообще была для меня новинка; льготный период оказалось работает только на покупки, что так же в скором времени стало сюрпризом … Банк очень интересный, как написал в заголовке для дайверов — для тех кто любит подводные камни, но не для обычного человека. Не советую никому
Сенс Банк
Відповідь банку
9 червня 2021, 15:54
osman93bayram, Ми досі не отримали Ваш ідентифікаційний код. Ми дуже стурбовані викладеними Вами обставинами, проте не можемо їх перевірити/допомогти врегулювати/ прокоментувати. У разі неотримання від Вас віповіді у нас не залишається іншого варіанту, окрім як закрити звернення, чого б особисто нам дуже не хотілося.
Всі списання банк проводить згідно тарифів картки та діючого ДБО. З тарифами ви можете ознайомитись за посиланням https://alfabank.ua/private-persons/pakety-uslug/tarifi-ta-umovi?refId=MainpageMainMenu. Разом з картою оформлюється договір страхування, списання плати здійснюється згідно вказанного тарифу. В Банку є карти з пільговим періодом, а є без. Все залежить від вашого продукту. Дізнатись всю інформацію ви можете при зверненні в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонувавши в контакт-центр за безкоштовним номером телефону 0800 50 20 50. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 червня 2021, 19:24
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.06.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jhenya44444 8 червня 2021, 10:19
Раньше пользовался все было нормально, сейчас перешел на банк с намного лучшими условиями, но альфа банк не дает о себе забыть.
Без моего ведома и согласия они подключили мне «страховой пакет от несчастного случая» когда им захотелось и списывают каждый месяц, хотя задолженности нет.
Кроме того это один единственный банк у которого в случае пользования кредитными средствами проценты списывает в конце каждого месяца в отличии от других где есть «льготный период» 50−60 дней.
У них уже нет горячей линии 0800 как у всех нужно звонить на 044, прийдеться лично переться в другой конец города что бы закрывать эти проклятые карты и забыть как о страшном сне Альфа банк
Сенс Банк
Відповідь банку
9 червня 2021, 9:54
jhenya44444, Ми досі не отримали Ваш ідентифікаційний код. Ми дуже стурбовані викладеними Вами обставинами, проте не можемо їх перевірити/допомогти врегулювати/ прокоментувати. У разі неотримання від Вас віповіді у нас не залишається іншого варіанту, окрім як закрити звернення, чого б особисто нам дуже не хотілося.
Всі списання банк проводить згідно тарифів картки та діючого ДБО. З тарифами ви можете ознайомитись за посиланням https://alfabank.ua/private-persons/pakety-uslug/tarifi-ta-umovi?refId=MainpageMainMenu. Разом з картою оформлюється договір страхування, списання плати здійснюється згідно вказанного тарифу. В АБ по КК є пільговий період до 62 днів. Наявність пільгового періоду можно дізнатись в тарифах карти.
Для закриття карткового рахунку необхідно погасити всю суму боргу (якщо є).Після внесення суми для фіксування запиту на закриття рахунку зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за безкоштовним номером телефону 0800 50 20 50. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 липня 2021, 12:55
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 07.07.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
NastyaShabala 7 червня 2021, 15:15
Каждый день, с момента наступления внесения платежа и пока папа не внесет нужную сумму, звонят и спрашивают «почему ещё не внёс», «почему не всю внёс». Каждый раз требуют помочь внести сумму за отца. Я каждый день рассказываю одну и ту же историю. Требуют какой-то другой номер, номер мамы, сестры. Пытаются узнать где работает мама. По договору, нужную сумму необходимо внести в период с начала месяца и до 19-го числа месяца.
Отец платит как часы, число в число. Когда уволили с работы, начал платить, но число в число.
Фу, самый не лояльный банк. Никому не рекомендую брать товар в рассрочку через Альфа банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 червня 2021, 10:10
NastyaShabala, Підписання кредитного договору свідчить про те, що клієнт був ознайомлений з його умовами і тарифами і зобов'язується їх виконувати. У разі виникнення простроченої заборгованності співробітники Банку можуть використовувати контактні номери для зв’язку з клієнтом, які він вказав в процесі обслуговування договору. Банком вчинені відповідні дії згідно вашого запиту. Детальну інформацію напишемо в приватному повідомлені.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TatyanaKl 5 червня 2021, 13:32
Спасибо, за быстрое разрешение возникающих вопросов.
Правда, с самой службой поддержки в приложении конечно, к сожалению, не настолько все легко и быстро решается, как при обращении на этом сайте.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 червня 2021, 8:18
TatyanaKl, дякуємо за відгук. Ми з кожним днем намагаємось ставати кращими і підтримка також.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gudkov77 4 червня 2021, 11:06
Хочу написать не жалобу, не отзыв, а скорее комментарий.
Есть в Альфа-Банке программа кэш-бэков за расчёты картой «Cash`U». Программу очень пафосно раскручивают, называя её одним из главным преимуществ Альфа-Банка по сравнение с другими банками. Только программа представляет собой пшик, она больше подходит для людей, которые рассчитываются мало и редко. Тех же, клиентов, которые создают хороший оборот по пластику банк конкретно демотивирует активно пользоваться картами. Пару лет назад в июле 2019 г. банк без предупреждения ограничил максимальную сумму кэш-бэка 3000 грн. + 2000 грн. за расчёты бесконтактно. Я как раз был заграницей и установил себе нужные в поездке категории — отели, бензин, одежду. Каково же было разочарование, когда на 3000 грн. кэш-бэк закончился. Хотя именно кэш-бэк должен был компенсировать высокий курс по транзакциям в евро, которые значительно в Альфа-Банке выше, чем в том же Правэксе или Привате. Ладно, «проглотил» я тогда эту ситуацию. И вот в марте уже этого года Альфа-Банк опять же без предупреждения ограничивает кэш-бэк 1000 грн. в месяц. Вот, скажите, кому интересно иметь такой кэш-бэк, что его пиарят на каждом углу? Почему о таком изменении не предупредить как-то заранее? Мне банер с инфой о переходе на новое приложение i-sense высвечивается при каждом входе в МАБ. А про изменение в программе лояльности не было написано нигде (кроме может в каком-то разделе на сайте, в который мало кто заходит). Зачем такое делать? В итоге в марте начисление кэш-бэков закончилось примерно 13 числа. В мае примерно 20 числа. Огромная масса покупок осталась без кэш-бэка И узнал я об этом естественно случайно (как и тогда в июле 2019 года). Вот знаете, лучше вообще без всяких разных программ кэш-бэка, чем вот так. Поскольку я как клиент воспринимаю это как очередное нае… обман. Я как клиент, который тратит значительные суммы с использованием карт Альфа-Банка считаю себя в каком-то ущербном положении по отношению к тем, кто тратит небольшие суммы, и кому кэш-бэк до 1000 грн. (а за минусом налогов вообще 800 грн.) нормальные деньги.
Очень несолидная программа кэш-бэков, которая на активное использование карт особо не стимулирует.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 червня 2021, 13:19
Доброго дня. Программа винагород Сash’U Сlub це лише одна з багатьох переваг користування нашими продуктами. Вона розрахована на широку аудиторію клієнтів та не обмежується лише нарахуванням бонусів за розрахунки. У нас регулярно проходять акції, розіграші, де клієнти можуть отримати додаткові бонуси чи приємні призи. Бонуси, нараховані за участь в акціях, до речі, не входять в місячний ліміт. Ліміт 1000 бонусів діє лише на нарахування бонусів у обраних підвищених категоріях, на розрахунки токеном у звичайних категоріях ліміту немає. З інформацією про те, скільки бонусів вже накопичено у підвищених категоріях та розміром ліміту клієнти можуть ознайомитись у розділі Сash’U Сlub мобільного додатку SENSE SUPERAPP. Повідомлення про зміни в програмі лояльності з 1.03.2021 було розміщено на офіційному сайті банку. Візьмемо до уваги ваші коментарі щодо відправки інформаційного повідомлення та подумаємо що можна зробити. Ми вдячні вам за вашу чесну думку та відгук!
P.S. У нас ще є кредитна картка Trevel з власною програмою винагород. Якщо багато подорожуєте, рекомендуємо звернути увагу.
P.S.S. Напишіть нам ваші дані в приватному повідомленні, хотілося б проаналізувати звернення більше детально.
Проблема вирішена
Anton379 3 червня 2021, 13:35
Все починається з потрійної комісії по одній фінансовій операції. Перша комісія стандартна, за зняття готівки, друга комісія по закінченні розрахункового місяця (при тому що картка представляється як пільгових 62 дні) і третя сама цікава комісія. Вже після закриття заборгованості, до кінця пільгового періоду, все за умовами кредиту, нараховується ще одна комісія, за відповіддю контактного центру, це комісія за те що я користувався готівкою в минулому місяці.
Після цього було вирішено анулювати картку, на якій були ще залишкові кошти. І вуаля ще одна комісія «за обслуговування неактивної картки».
Після звернення до контактного центру, щоб мені надали інформацію чи це вже остаточно деактивована картка і чи немає ще якихось прихованих комісій, підтримка просто перестала відповідати.
Це просто браво.
Хто коли небудь задумається чи скористатись послугами даного банку, раджу обходити десятою дорогою.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 червня 2021, 16:56
Доброго дня. Нам дуже шкода, що користування нашим продуктом викликало такі негативні емоції( Деталі та варіанти вирішення ситуації напишемо у приватному повідомленні. Та маємо надію, що ваша думка, все ж, зміниться.
Консультацію спеціалістів банк перевірить та в разі виявлення помилок, будуть вчинені відповідні дії. Надаємо загальну інформацію щодо карткового продукту для розуміння ситуації в цілому.
Всі списання банк проводить згідно діючих тарифі обраного карткового продукту. Тарифи у вільному доступі розміщені на офіційному сайті банку за посиланням — https://alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3. Пільговий період до 62 днів по кредитним карткам розповсюджується лише на торгові операції. На готівкові операції, згідно тарифів діє звичайна % ставка. Плата за зняття готівки також передбачена тарифами – 4% мін. 20 грн. від суми. Якщо є потреба в готівкових коштах, можна обрати інший картковий продукт, де немає комісії за заняття кредитних коштів та нижча % ставка на готівкові операції (RED Cash наприклад).
Відсотки за користування коштами нараховуються кожного дня відповідно до фактичної суми заборгованості, а списуються з кредитного ліміту лише в розрахункову дату (РД). РД – дата підписання договору (і далі кожного місяця в цю дат відбуваються списання % та інших платежів, при наявності, згідно тарифів). Тому якщо ви зняли певну суму коштів, а потім її погасили, % за користування коштами до моменту погашення будуть списані в РД. Також враховуйте, що при оплаті, першими погашаються безготівкові операції, а вже потім готівкові.
Згідно тарифів картки, в разі відсутності операцій по рахунку більше, ніж 180 днів / якщо клієнтом оформлена заява на закриття рахунку, та з дати оформлення такої заяви пройшов термін 30 днів, списується комісія за неактивний рахунок у розмірі – 50 грн. По кредитним карткам списання лише за рахунок власних коштів.
Далі йдемо в приватні повідомлення, де обговоримо деталі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
prostomax 3 червня 2021, 10:59
Ранее я уже писал отзыв о том, что из-за несвоевременного обновления кредитной истории в бюро со стороны банка Альфа я не смог взять кредит в других банках. После того, как написал отзыв сюда, банк предложил мне подать заявку на получение кредита с более низкой процентной ставкой и без страхования. У меня уже была ранее согласованная заявка в Альфа, но, для согласования кредита с более выгодными условиями, нужно было отменить предыдущую и оформить новую. Так и поступили. Но, каким же было моё удивление, когда банк отказал мне в выдаче кредита. Таким образом, я не смог получить кредит в других банках, а так же остался без кредита в Альфа. Ранее я писал о том, что деньги нужны были на ремонт. Ситуация у меня осталась патовой. Подумайте много раз, прежде чем связаться с этим банком. Риск того, что вы в нужный момент останетесь без денег очень велик.
Вот переписка из личных сообщений
Диалог с пользователем AlfaBank: Кредитование
УдалитьОтветить28 мая 2021 в 12:20
prostomax
Кому: AlfaBank
Здравствуйте

Хочу уточнить льготные условия кредитования предложенные в ответ на моё обращение

УдалитьОтветить28 мая 2021 в 12:26
AlfaBank
Кому: prostomax
prostomax, надали інформацію співробітнику. Чекайте вам зателефонують.

УдалитьОтветить28 мая 2021 в 14:57
prostomax
Кому: AlfaBank
Shanovnyi Kliente! Dyakuyemo za zvernennya. S’ogodni Vasha zayavka na kredyt ne bula pogodzhena. Vy mozhete zvernutysya znov cherez 14 dniv.

Вот такой ответ я получил… И как мне быть? Что делать в этом случае?

УдалитьОтветить28 мая 2021 в 15:07
AlfaBank
Кому: prostomax
Нажаль, на надані вами дані Банк відповів відмовою. Повторно можно звертатись за кредитом через 14 днів.

УдалитьОтветить28 мая 2021 в 15:16
prostomax
Кому: AlfaBank
Я так понимаю, что отменив согласованную заявку в Альфа банке и оформив новую заявку с условиями дешевле банк дал мне отказ? Дело в том, что мои данные в момента согласования предыдущей заявки остались без изменений. Я могу узнать точную причину отказа? И второй вопрос: как мне быть? Ведь из-за действий банка я не смог получить кредит в других банках именно по причине не обновления информации в бюро кредитных историй.

УдалитьОтветить28 мая 2021 в 16:25
prostomax
Кому: AlfaBank
Я так понимаю, что мои вопросы остаются без ответа?

УдалитьОтветить28 мая 2021 в 16:28
prostomax
Кому: AlfaBank
И второй вопрос: ситуация с выдачей кредита остаётся без изменений — отказ?

УдалитьОтветить28 мая 2021 в 16:35
AlfaBank
Кому: prostomax
Так вам надійшла відмова на кредит згідно вказаних вами данних в заявці. Чому саме вам прийшла відмова з інших Банків АБ дати відповідь не може. Заявки на оновлення інформації в БКІ направлялись АБ.

УдалитьОтветить28 мая 2021 в 16:38
prostomax
Кому: AlfaBank
Я могу узнать причину отказа Альфа банком?

УдалитьОтветить28 мая 2021 в 16:46
AlfaBank
Кому: prostomax
На жаль причину відмови Банк озвучити не може
Сенс Банк
Відповідь банку
8 червня 2021, 7:47
Доброго дня. Можливість кредитування залежить від багатьох факторів та аналізу інформації, наданої клієнтом у процесі оформлення заявки. Наперед гарантувати позитивне рішення можливості немає. Банк залишає за собою право відмовити у наданні кредитного продукту та не розголошувати причину такої відмови.
Разом з тим, ми завжди готові зробити крок на зустріч клієнту у вирішенні спірних ситуацій для збереження позитивних партнерських взаємовідносин. Варіанти вирішення питання написали у приватному повідомленні та очікуємо вашої відповіді.
Alexis030968 31 травня 2021, 20:25
Відділення за адресою: Одеса, вул. Катерининська, 11
Доброго времени суток. Хочу выразить свою благодарность кассиру Нецевич Марине, за быстрое и компетентное обслуживание в банке. Очень приятный сотрудник.
Желаю Вам и дальше проводить такую политику, в подборе кадров.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 червня 2021, 8:19
Доброго дня. Дуже вдячні за хороший відгук! Раді, що вам сподобалось обслуговування.
Проблема вирішена
ZinchenkoV 28 травня 2021, 17:20
Допустив прострочку по кредиту подали, як боржника в бкі. Всі зобов‘язання по кредиту після прострочки виконав навіть закрив кредит достроково. Тепер не можу взяти кредит на авто тому що висить борг по кредиту, якого насправді не має. Написав три звернення з проханням передати інформацію в бкі, що заборгованості по кредиту немає на, що отримав відповідь, що знімуть на протязі 30 днів. Представник банку мене запевнив, що передають дані в бкі кожні 14 днів, а бкі оновлює інформацію 30 днів після подачі оновлення. Маю дві відповіді від убкі та пвбкі, що передані дані банком оновлюються максимум 24 години. Останнє оновлення убкі 07.04.21р., пвбкі 25.03.21р., що не відповідає позиції служби підтримки банку. Відверто говорять не правду та переводять вину на бюро кредитних історійНе рекомендую зв‘язуватись з цим банком ніколи.
Сенс Банк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:27
Доброго дня. Приносимо вибачення за довге очікування. Дані в БКІ оновлені. Деталі напишемо у приватному повідомленні.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝