Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Tankina 12 лютого 2025, 14:46
Колись до війни я оформила кредит.
Мені нарахували скажені відсотки за заборгованість тоді коли почалась війна. Я зараз працюю, в країні війна!!! Намагаюсь погашати цей кредит.А мені кожен день по 150 разів телефонують погрожують виконавчим провадженням.В мене маленька дитина + мати інвалід. Що відбувається чому замість підтримати піти на зустріч клієнту. Кожен день ти ризикуєш життям щоб заробити щось, якось вижити в цей важкий час.Я не розумію чому під час війни пресують та погрожують судами та стягнення боргу який ти намагаєшся погасити! Це державний банк! Чому нараховуються скажені відсотки за заборгованість під час війни?
Сенс Банк
Відповідь банку
27 лютого 2025, 16:54
Наш банк завжди прагне запропонувати клієнтам найбільш вигідні умови для зменшення фінансового навантаження та врегулювання заборгованості 💰

У вашому випадку було запропоновано найоптимальніший варіант реструктуризації, який дозволяє зберегти фіксовану процентну ставку — 4,99% річних на весь строк кредиту, а також передбачає щомісячну комісію, що залежить від терміну кредиту:
— 1 рік: 0,1% щомісяця;
— 2 рік: 1% щомісяця;
— 3 рік і далі: 1,5% щомісяця.

Розуміємо, що в поточних умовах не завжди просто вносити платежі в повному обсязі 😢 Однак, на даний момент це найбільш оптимальне рішення, яке банк може запропонувати для ефективного погашення кредиту.

У разі, якщо виникають складнощі з вчасним внесенням платежів, будь ласка, зверніться до нашого відділу по роботі з заборгованістю та заздалегідь повідомте про це. Колеги з розумінням ставляться до життєвих ситуацій, враховуючи поточну ситуацію в країні і зазвичай йдуть назустріч 🤝

Зробити це можна за номером 0 800 50 02 86 (безкоштовно в межах України), або через месенджери Viber https://sense.top/viber_chat та WhatsApp за номерами 0672483628, 0675260090.
Графік роботи: пн-чт: з 09:00 до 18:00, пт: з 09:00 до 17:00, сб-нд: вихідні дні 📅

Зауважу, що при зверненні після 18 години відповідає бот, тому, щоб наступного робочого дня відповів агент — натисніть кнопку «Оператор» 👨🏻‍💻

З повагою
Банківський лицар Кирило 🛡️
Проблема вирішена
Spets 12 лютого 2025, 12:03
В пятницю 7.02.25 я зняв гроші з кредитної карти Cash і намагався внести їх на мій рахунок через банкомат Сенс банку. Під час підрахунку грошей виникла помилка: мій рахунок не було поповнено і банкомат гроші не повернув. Я відразу звернувся на підтримку і чекав на інкасацію. Зауважу, що це кредитні кошти з пільговим періодом 2 дні. Банк зарахував мої гроші лише 11.02.25 і я відразу погасив кредит, але це вже був 4 день використання кредиту і за 2 дні за межами пільгового періоду банк нарахував 43.34 грн відсотків. Оскільки мої гроші були заблоковані банкоматом 4 дні і я не мав можливості вчасно погасити кредит, я подав заявку на компенсацію цих відсотків. Банк відмовив мені в задоволенні моєї скарги, мовляв, помилка була не при поповненні кредитної, а дебетової карти. Це незадовільна і несправедлива відповідь. Я постійно користуюсь картою і завжди вчасно гашу ці короткострокові кредити, але цього разу я не мав доступу до моїх грошей 4 дні через помилку банкомату банка. З боку банку було б правильно компенсувати ці відсотки. Це питання справедливості і принципу.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 лютого 2025, 20:40
Вітаю вас!
Одразу хочу почати з подяки за те, що ви одразу ж звернулися та повідомили про ситуацію, яка виникла!
Хоча ми завжди слідкуємо за всіма системами, та відстежуємо кожну маленьку зміну — оперативність та співпраця з вашого боку неабияк допомагає нам ставати краще в цьому, і розв'язувати проблеми ще швидше 🙏
Я повністю розумію, та поділяю вашу позицію в цій ситуації — через технічний негаразд, ви не мали б сплачувати фінансові збитки. Саме тому, одразу ж взяла до роботи питання щодо можливості повернення коштів 🙌
І дійсно, компенсацію вдалося погодити за рекордний час, та, наскільки мені відомо — її вам вже виплатили 😇
Мені прикро, що питання було врегульовано не одразу, та вам довелося звертатися повторно, але, рада, що врешті решт ситуацію було вирішено дійсно справедливо, та належним чином 🫶
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
jenya107 11 лютого 2025, 13:52
Банк заблокував усі рахунки на які роками надходили одні і ті ж самі офіційні доходи і навіть рахунки для соціальних виплат. Найгірше що ніхто навіть про це не повідомив, добитись пояснення неможливо пишуть «використавши ризик-орієнтований підхід, присвоїв Вам неприйнятно високий ризик та прийняв рішення про відмову у встановленні/підтриманні ділових відносин.» Хоча абсолютно усі гроші офіційні, можу підтвердити їх надходження, сплачуються податки і тп. Обслуговування просто ЖАХ. Можливо це якось повязано з тим гучним затриманням Резниченка. Раджу тікати поки не піздно від цього банку бо буде ситуація як у мене, купа непотрібної роботи зараз, пошук адекватних партнерів і купа документів.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 березня 2025, 16:53
Вітаю!
Намагалася зв'язатися з вами у приватних повідомленнях, проте, на жаль, не отримала зворотного зв'язку 😥

Але, навіть в такому випадку, не можу пройти повз вашого відгуку, тому, зараз детальніше поясню стосовно вашої ситуації 🙌

Перед тим як прийняти остаточне рішення про припинення ділових відносин, банк виходить на зв'язок з клієнтом. Тобто, вам можуть зателефонувати, або відправити СМС з проханням уточнити необхідну інформацію 🙏

Хочу звернути увагу, що наш банк діє відповідно до п. 4.3 ДБО та відповідних законів України, зокрема — «Про банки й банківську діяльність» і «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення»
Як державний банк, ми зобов'язані діяти відповідно до законодавства і не можемо закривати очі на порушення, тому змушені припиняти співпрацю в таких випадках 😓

Так, наприклад, причинами для блокування можуть бути:
— отримання від МПС інформації про неправомірне використання картки;
— порушення умов договору власником картки;
— підтвердження факту незаконної діяльності за офіційними документами правоохоронних органів або інших організацій;
— обґрунтовані підозри, основані на висновках банківських служб щодо правопорушення

З більш детальною інформацією можна ознайомитися за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Окремо хочу виділити, що ми залюбки допоможемо вам у всіх ваших запитаннях 🫶
Ви завжди можете звернутися до нас у приватних повідомленнях, для більш детального розгляду вашої ситуації 😉

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
AP1 10 лютого 2025, 16:19
Вирішив я продати частину облігацій що обліковуються в Сенс-банку і перевести кошти в інший банк по IBAN. Майже весь день купівля/продаж облігацій не працював і запрацював вже під кінець дня, це доречі травляється в Сенс-банку досить часто. Як тільки продаж запрацював я відразу продав необхідну кількість облігацій, кошти було зараховано на дебетну картку. Після цього я обрав в додатку картку на яку було зараховано кошти і вибрав зробити переказ, на наступному кроці вказав отримувача, суму і здійснив переказав, все це я робив багато разів і по суті зробив на автоматі. Через деякий час я помітив що кошти списалися не з дебетної картки, а з кредитної, хоча я був впевнений що обирав саме дебетну картку, само собою банк взяв за це комісію.
Я звернувся в саппорт щоб вони розібралися в ситуації, але там сказали що я сам дурак (не прямо звичайно) і вибрав кредину картку для переказу. Після цього я вирішив повторити операцію і виявилось що на другому кроці банк підтягує не ту картку що я обираю на першому кроці а якусь рандомну із списку карток, хоча раніше я такої поведінки додатку не помічав. Я відправив в саппорт відео запису екрана де вказав на баг додатку, представник банку і IT-відділ банку врешті визнали помилку додатку, і я залишив заявку на повернення комісії. Над поверненням комісії (до речі там всього 212 грн) в банку думали аж 10 днів, врешті відмовили бо я типу сам винен що не відслідкував що вони підміняють картку або просто образились що я їх додаток назвав дном, був трохи злий на них в той момент :). До речі баг і на цей момент не виправлений, мабуть банку він дуже вигідний, можна нарубити багато комісії із користувачів які не помітять підміни картки.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 лютого 2025, 14:47
У першу чергу хочу подякувати вам за те, що поділились власним досвідом користування Sense SuperApp, ви справді підсвітили важливий момент у роботі застосунку, і це обов'язково допоможе нам покращити сервіс 💙
Дійсно, Sense SuperApp інколи може працювати зовсім не супер, але ми постійно працюємо над покращенням, і постійно намагаємось виправити несправності, впроваджувати нові корисні функції та послуги 😉

Ситуація, яку ви описали у вашому відгуку, інколи дійсно може траплятись, але мова йде не про конкретний процес, а про суміш двох внутрішніх процесів, які дали в результаті саме такий ефект, розпишу детальніше чому так вийшло:
в застосунку є процедура, коли при виконанні переказу підтягується картка з доступним балансом (частіше за все, це картка з найбільшим балансом поміж ваших рахунків), після чого ви виконуєте переказ, або ж змінюєте на потрібну картку й виконуєте операцію.

Але виникає логічне запитання, а чому застосунок самостійно змінює картку для проведення операції?
Це все через відсутність синхронізації балансів між різними екранами та розділами Sense SuperApp, тобто ви заходите в застосунок, проводите умовний валютообмін із зарахуванням на конкретну картку, після чого переходите з екрану самої картки в розділ Платежі (Через кнопку «Зробити переказ»), але в цьому розділі баланс ще не оновився, він такий же, який був при вході у застосунок, внаслідок цього тягнеться некоректний баланс і система підтягує іншу картку з доступним балансом 🤔
Ми все одно залишаємо можливість змінити картку вручну, але розумію, що ви діяли автоматично, як звикли, а така ситуація справді могла засмутити 😔

Я все уважно проаналізував, додатково перевірив, проте двічі отримав відмову у компенсації списаної комісії, і хоча повернути комісію не вдалося, хотів бодай трохи згладити ситуацію — тому ми нарахували 100 бонусів Cash`U Club, розумію, що це не змінить досвід, але сподіваюсь, що додасть хоча б дрібку позитиву у цей момент.

Також окремо зауважу, що наші ІТ-фахівці залучені до виправлення цієї проблеми й роблять усе можливе для швидкого розв'язання. Ваш відгук та приклад допоможе зробити застосунок кращим для всіх наших клієнтів 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Applbiz 10 лютого 2025, 15:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Кирилівська, 127
В загалі, за час користування послугами банку, не було ніяких проблем!
Особиста подяка Данилу у рішенні нагальних питань!..
Усе професійно та з розумінням справи та з розумінням потреб клієнта!
Дякую!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 лютого 2025, 18:28
Як же приємно читати такі слова 🥰
Дякуємо вам за довіру, за час, який ви приділили цьому відгуку, і за те, що цінуєте нашу роботу! Ми щасливі знати, що ваш досвід із банком — це комфорт, підтримка та відсутність проблемних ситуацій!

Щодо вашої подяки пану Данилу — обов’язково передамо йому ці теплі слова! Такі відгуки надихають нашу команду працювати ще краще.
Завжди поруч, завжди готові допомогти 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Neotikus 9 лютого 2025, 15:55
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Після вторгнення зателефонували та запропонували перерохувати кредит на новий в телефонному режимі. Нарахували якісь відсоток зверху та запропонували гарний відсоток по комісії. На той час був приємно вражений турботою. На разі сплачую 3597.13 обовязковий платіж з них 2107.55грн за кассове обслуговування + 489.45грн відсоток за користування кредитом, а на саме тіло йде 1000.13грн. Намагався з ними домовитися на якісь більш лояльні умови але все марно. Нікому не раджу зв’язувати себе з цим банком. У знайомого кредит в ПриватБанк. Там поставилися з розумінням на стільки шо він радить друзям ПриватБанк. Я в свою чергу нікому не раджу сенс банк! Робіть свій вибір зважено.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 лютого 2025, 21:54
Так, дійсно, після початку повномасштабного вторгнення, наш банк пропонував клієнтам реструктуризацію діючих кредитних договорів, щоб зменшити фінансове навантаження та допомогти розібратись із заборгованістю.

У вашому випадку, банком було запропоновано найвигідніший варіант реструктуризації, щоб максимально допомогти із погашенням кредиту.

Щодо вашого договору, то протягом терміну його дії є фіксована % ставка — 4,99% річних на весь строк кредиту та щомісячна комісія (% від первісної суми кредиту):
— 1 рік: 0,1% щомісяця;
— 2 рік: 1% щомісяця;
— 3 рік і далі: 1,5% щомісяця. (тобто від 25 місяця і до кінця строку дії кредиту — щомісячна комісія = 1,5%).

Зі свого боку ми повністю розуміємо вас, що в поточних умовах не завжди можливо вносити платіж більше мінімального😢 Але це єдиний на сьогодні варіант, щоб збільшити частину на погашення тіла кредиту та пришвидшити його закриття. Оформлений вами договір є найоптимальнішим варіантом для погашення, який на сьогодні може запропонувати наш банк.

З повагою, Андрій
Проблема вирішена
TopClient 6 лютого 2025, 15:57
Заблокували рахунки без причини. Ніхто з банку не звертався за уточненнями чи документами, тупо заблокували посилаючись на якесь своє внутрішнє положення про ділові відносини.

Ніяких незаконних чи ризикованих операцій не проводив. Заблокували після того як поповнив рахунок зі своєї ж картки іншого банку та підвязав рахунок в сервісі Google.

Пітримка в чаті нульова. Це абсолютно неадекватне ставлення до клієнта після кількох років нормальної співпраці!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 лютого 2025, 18:02
Розуміємо, що блокування рахунків та обмеження у користуванні коштами можуть викликати складнощі, й негативні емоції, проте ми завжди відкриті до діалогу 💙
Зауважу, що банк діє виключно в межах законодавства України, зокрема Закону «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом...», а також відповідно до внутрішніх процедур фінансового моніторингу та може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини у разі присвоєння неприйнятно високого ризику внаслідок проведеного аналізу 😔
Перелік можливих підстав та причин, за якими банк може розірвати ділові відносини з клієнтом, наведено у статті: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Але ми не залишаємо такі ситуації без додаткового контролю, а тому враховуючи інформацію, що ви надали та усі документи — у вашому випадку ми повторно все розглянули.
Радий вам повідомити, що після додаткового аналізу ділові відносини було поновлено, усі ваші рахунки вже активні, а обмеження зняті. Наразі ви можете вільно користуватись рахунками, а також усіма послугами банку в повному обсязі 🙌🏻
Дякуємо за ваш час, раді, що ви й надалі будете частинкою нашої дружньої Sense-сім'ї 😊

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Денис Ігорович 6 лютого 2025, 15:12
Якщо хочете спробувати яким був банкінг 2000 них — вам сюди. В 2023 році було цілим квестом стати просто клієнтом банка, встановивши додаток. Було 2 опції — через дію, або відео дзвінок з «оператором». Через ДІЮ не було можливості, так як вона була встановлена на іншому телефоні, а дзвінок з оператором нагадував чат рулетку, де хлопці та дівчата можуть то лежати в ліжку, то сидіти їсти на кухні, або з дітьми, і зривався кожні 20 секунд. За 20 секунд я дізнався що якщо в мене іпн в дії а не паперовий в руках то вони мене не зареєструють)) Кажуть «завжди ж можна завітати у відділення». Одним словом «сов'єтское качєство», атдєлєніє, підпиши папаровий носій, принеси, мануальна обробка документів, тощо. Але це тільки перша частина.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 лютого 2025, 15:09
Добрий день!
На жаль, так і не отримали відповідь від вас в особистих повідомленнях для уточнення ситуації. Склалось враження, що весь відгук стосується роботи банку в 2023-му році 🫤

Хочемо повідомити, що Sense Bank безупинно покращується та розвивається, з метою надання найякісніших послуг серед конкурентів. Дійсно, стати клієнтом банку можна онлайн, зареєструвавшись у нашому застосунку Sense Super App, шляхом надання документів за допомогою Дія або ж у відеочаті зі співробітником 👤
При наданні документів через Дія, проходити реєстрацію необхідно з пристрою з заздалегідь встановленим застосунком Дія. Якщо ж бажаєте пройти оформлення у відеочаті, необхідно мати при собі оригінали документів, а саме паспорт, ІПН та дані про реєстрацію 📄

У випадку, якщо жоден з цих варіантів для вас не підходить, можна звернутися у відділення банку для оформлення, але такі ситуації швидше виключення, ніж правило 😉

Щодо стабільності зв'язку у відеочаті, вона напряму залежить від вашого інтернет-з'єднання, тому ми завжди радимо перед дзвінком впевнитися у його стабільності. Також інформуємо, що всі співробітники відеочату працюють в офісі, у робочій зоні якого відсутні ліжка, кухні або ж зони для дітей. На це виділено окремі спеціалізовані простори, які обладнано всім необхідним ☑️

З повагою
Банківський лицар Кирило 🛡️
Bvy74 5 лютого 2025, 1:43
Брался кредит в Альфа банке до полномаштабки. 22 февраля когда напали кацапы понятное дело сняли когда ещё с утра можно было 4000 грн. На сегодня сумму нарисовали уже почти 19000!!! Банк резко стал Аля государственный, хотя общаясь с работниками впечатление что они сидят в москве и тупо делают все что бы только усложнить ситуацию. Предлагаючи погасить кредит в ноль за раз, но с нормальной суммой, слышишь одно хамство и угрозы. Ни один банк так себя не ведёт! Название поменяли, а реально остался московским. Обходите их 10 дорогой!
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2025, 15:44
Дякую, що поділилися своїми враженнями та думками про нас! Коментарі від наших клієнтів завжди мають вагоме значення у нашій роботі, тому кожну ситуацію, пропозицію та проблему ми розглядаємо з особливою турботою 🙌

Зверталася до вас в особисті повідомлення, адже дуже хотіла вам допомогти та розібратися, проте, на жаль, не отримала зворотного зв'язку 😥

В такому випадку, давайте відповім вам тут детальніше, та про все поясню по черзі 😉
Наш банк дійсно став державним З 22 липня 2023 року. Міністерство фінансів України та Фонд гарантування вкладів фізичних осіб уклали договір купівлі-продажу 100% акцій системно важливого АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СЕНС БАНК».
Жодного відношення до росії Банк не має. Єдиний власник — держава Україна 💙💛

Стосовно нарахувань — я повністю розумію вас, як клієнта, та наприкінці лютого 2022 року у нас всіх був великий шок, та нерозуміння, що буде далі, і як нам жити ❤️‍🩹
Саме тому, відповідно до норм Закону України «Про споживче кредитування» (розділ IV «Прикінцеві та перехідні положення», п. 61) у разі прострочення платежів в період воєнного стану та протягом 30 календарних днів після його закінчення — Sense Bank не нараховує штрафи та пені по кредитним продуктам.
Проте, якщо зовсім не сплачувати — на прострочену заборгованість будуть нараховуватися стандартні відсотки за тарифами картки, а також варто враховувати що є списання РКО, якщо сума боргу на розрахункову дату становить більше ніж 20 грн 🙌

Мене дуже зацікавили ваші слова стосовно погроз — тому я одразу звернулася до відділу по роботі з заборгованістю, з проханням ознайомитися з дзвінками, та жодних погроз з боку наших операторів не виявлено, обслуговування відбувалося згідно з вимогами законодавства та етичної поведінки 🙏
На жаль, ви не надали більше деталей стосовно дзвінків, тому аналіз було здійснено по тільки за останні декілька місяців 😥

Ми завжди працюємо над покращенням сервісу, та його підтримкою на високому рівні — тож, я дуже хочу розібратися детальніше в цьому запитанні, та чекатиму на комунікацію стосовно спілкування з колегами з вашого боку!

Підсумовуючи, як я вже зазначала раніше — ми завжди більше ніж раді допомогти нашим клієнтам, та знайти спільне рішення 😇

Наскільки мені відомо, то вже станом на сьогодні — вам вдалося оформити реструктуризацію вашої картки на зручніших умовах

Я щиро сподіваюся, що в такому порядку ми продовжимо підтримувати з вами відносини, що побудовані на повазі та взаєморозумінні 🫂

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
MariiaTAS 2 лютого 2025, 23:43
Зверталася з приводу обмеження видачі валюти, тільки 2 раза на місяць, незважаючи на обмеження 100 т грн в день, далі економічно необґрунтована комісія 3%. І про те, що в касі банка або в іншому доступному місці немає повідомлення про ці обмеження. Так саме немає офіційного повідомлення про застосування курса для розрахунку 100 т грн, працівники самостійно його трактують на користь банку.
Але відповідь працівника банка Володимира вразила незнанням своїх же продуктів.
Якщо ваша мета — отримати кошти без додаткових комісій (відповідь банка), можна розглянути альтернативні варіанти: здійснити безготівковий переказ SWIFT в інший банк (відповідно до чинних обмежень) або використати кошти без зняття готівки, оплачуючи покупки безпосередньо карткою.
1. Переказ SWIFT в Сенсі з додатковою комісією + термін переказу, + небезкоштовний дозвіл НБУ, це пропозиція для іншого українського банку.
2. Яким дурнем потрібно бути, щоб валютною карткою розраховуватися в звичайному українському магазині за хліб, наприклад.
Мабуть, співробітнику банку було соромно написати або дійсно не знає, що ще пропонують покласти на 14 днів гроші на терміновий депозит без нарахування % або знову комісія 1%.
Тобто банк робить все, щоб завдяки своїм штучним необґрунтованим обмеженням клієнти розбіглися. Або спеціально встановлює додаткові комісії і обмеження для клієнтів для збору російської крипти, старі корені теж проростають.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 лютого 2025, 13:22
Дякую за ваш зворотній зв'язок. Так, 2 рази на місяць зняття готівки з картки у касі банку не тарифікується, після чого кожна наступна операція буде з комісією у розмірі 3% min 25 грн. (1 usd, 1 eur) відповідно до тарифу картки, ознайомитись із якими можна за посиланням https://sensebank.ua/storage/files/Tarrifs_White_Black_Graphite_25.05.20.pdf. Також, під час замовлення готівки через підтримку, агенти додатково повідомляють, що при 3-му і наступних зняттях може бути утримано комісію.
Стосовно курсу, що використовується банком для визначення ліміту зняття, то Постанова НБУ не регламентує точний курс, тому банк застосовує власний картковий курс, який оновлюється щодня.
Щодо вашого попереднього відгуку та відповіді на нього, то дійсно колега запропонував вам усі можливі варіанти, окрім депозиту. Зі свого боку ми вже проговорили цей момент із Володимиром та впевнені у тому, що у майбутньому не виникне питань до його знань.
Наш банк ніколи не мав на меті якось обмежити клієнта. Обслуговування відбувається відповідно до тарифів наших продуктів, ДКБО банку, вимог НБУ та чинного Законодавства України. Стосовно комісій чи інших списань, то вони ніколи не були і не будуть джерелом для фінансування країни-агресорки, адже ми завжди були і є українським банком.

З повагою, Андрій
lazarmrr 2 лютого 2025, 9:50
Звонила женщика на счет заявки по кредиту. При общении постоянно перебивала, разговоривала снисходительно, почему пыталась говорить подчеркнуто-монотонным голосом, повторяла одно и тоже по пять раз. С ИИ впечатления от разговора приятнее, чем с таким человеком.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 лютого 2025, 21:00
На жаль, не отримали від вас усіх деталей щодо цієї розмови, аби розібратись та надати повноцінну відповідь та оцінку цій ситуації 🤔

Розумію, наскільки важливе коректне й комфортне спілкування, особливо коли йдеться про фінансові питання, тому у першу чергу перевірив інформацію в системі, але не знайшов зафіксованих дзвінків із нашого боку. У разі потреби ми завжди готові допомогти – напишіть нам на пошту help@sensebank.com.ua, і ми обов’язково розберемось у питанні детальніше 💙

Сподіваюсь, що наступний досвід взаємодії з нами буде для вас приємнішим! Завжди відкриті до діалогу 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Ігор Бакуменко 29 січня 2025, 16:23
Был более года клиентом Сенс Банк.Неплохой на первый взгляд банк, прикольно что ибан платежи без комиссии и приходят быстро.Были конечно и проблемы, то баланс не обновлялся, то зайти нельзя, то на перевод валюты когда тот же пумб, моно, приват, абанк берут 0.9−2%, сенс хочет 4, при чем курс прям один из самых высоких по банкам, но это упустим.Вобщем ситуация у меня с этим банком сложилась следующая-у меня был автомобиль, который я продал за 600 тысяч гривен.Так как была первая продажа без налога, сумма в договоре указывалась полностью что бы я в случае финмониторинга в банках мог предоставить договор что бы легализовать эти средства.Так как у нас все хотят купюры не старше 2006 года, а барыги на новые курс делают дороже, мы договорились с покупателем о том, что он мне оплатит на мой бинанс, а я себе буду иметь там активы и выводить когда мне надо будет гривну (тем более договор есть, деньги законные).В общем жил я радостно с этой мыслю с ноября месяца и тут 21.01.25 я захожу в сенс, хотел получить реквизиты для оплаты за учебу, а мне пишет «устройство заблокировано».Я думаю ну странно, написал в поддержку, а мне там заявляю о разрыве отношений)Якобы какой-то высокий риск, как обычно терроризм и массовое оружие, отмывание бабла (на которые есть документы).Проблема в том, что банк никак не проинформировал меня, не спросил документы (а я официально работаю, зп получаю), а просто заблочил мне счет)Самое смешное что в тот же день повязали их директора Резниченка за донаты рублями армии эрэф)Интересно, ему пришили финансирование терроризма, или это другое?)))
Сенс Банк
Відповідь банку
15 лютого 2025, 14:03
Добрий день!

Банк діє виключно в межах законодавства України, зокрема Закону «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом», а також відповідно до внутрішніх процедур фінансового моніторингу. Якщо транзакції мають ознаки високого ризику, банк, відповідно до п. 4.3 ДБО, має право припинити ділові відносини з клієнтом.

Ваш випадок був повторно розглянутий у індивідуальному порядку, проте, на жаль, рішення про припинення співпраці залишилося без змін. Такі рішення приймаються з урахуванням висновків спеціалізованих підрозділів банку та відповідно до вимог регуляторів.

Ми розуміємо, що ситуація викликає у вас занепокоєння, особливо з огляду на розірвання ділових відносин без додаткових уточнень. Водночас, банк не завжди має можливість розкривати деталі таких рішень або коментувати їх публічно.

Додатково ви можете ознайомитися з умовами та причинами можливого припинення співпраці за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554.

Враховуючи прийняте рішення, рекомендуємо звернутися до відділення банку для закриття рахунків. Дякуємо за розуміння.

Банківський лицар Кирило 🛡️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MariiaTAS 29 січня 2025, 6:22
При оформленні депозита в дол річна ставка 1%, в євро ще менше, при знятті готівки діє обмеження НБУ на щоденнє зняття в еквіваленті 100 т грн. Але існує комісія банку, якщо більше, ніж 2 зняття за місяць, то утримується комісія 3%. Це ж не примха клієнта не зняти всю суму вклада 1 раз. Крім того, при визначенні ліміта 100 т грн береться найвищий картковий курс, а не безготівковий або курс купівлі-продажу в касі.
На гар лінії визнали, що законавчо курс не визначений, але все на користь банка. При цьому готівку можна замовити тільки, коли кошти будуть на рахунку для видачі, ще чекати 3 дні.
Тобто керівництво банка вигадало схему, якою можна маніпулювати грошима клієнта, як безкоштовним ресурсом, розуміючи, що валютні перекази по Україні в інші банки здійснити не можна. При оформленні депозиту ніхто не попереджає, про таку цікаву аріфметику, очікуєш 1%, це без оподаткування, а в тебе утримають 3%.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 лютого 2025, 10:22
Дякую, що поділилися своїми зауваженнями. Хочу вам допомогти, а отже готовий пояснити всі моменти детальніше 😊

Обмеження на зняття валюти в еквіваленті 100 000 грн на добу – це не ініціатива банку, а вимога НБУ, яка регламентується Постановою №18 від 24.02.2022. Це правило діє у всіх банках України. Водночас у нашому банку перші два зняття на місяць у касі без комісії, а починаючи з третього – застосовується комісія 3% мін. 25 грн, що відповідає загальним тарифним умовам для всіх рахунків.

Щодо курсу, який використовується для визначення ліміту зняття, то Постанова НБУ не регламентує точний курс, тому банк застосовує власний картковий курс, який оновлюється щодня.
Що стосується очікування готівки, заявки на її видачу приймаються після фактичного зарахування коштів на рахунок, а видача здійснюється у термін до 2 робочих днів. Це зумовлено внутрішніми процесами банку, логістикою постачання готівки та регламентом операцій.

Якщо ваша мета – отримати кошти без додаткових комісій, можна розглянути альтернативні варіанти: здійснити безготівковий переказ SWIFT в інший банк (відповідно до чинних обмежень) або використати кошти без зняття готівки, оплачуючи покупки безпосередньо карткою.

Щодо інформації про зняття готівки й тарифів на такий вид операцій, то знайти її можна у застосунку Sense SuperApp або ж на нашому сайті 💙
Сподіваюся, що це пояснення було корисним і дало вичерпні відповіді на всі питання 😉

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
Анастасія Літвін 24 січня 2025, 13:58
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
Я військова отримала поранення, звернулась до підримки банку щоб розглянули можливість реструктуризаціі, мені відправили вайбер чат по робті зза боргованістю вони написали що потрібно дзвонити на гарячу лінію реструктуризвції я подзвонили там сказали пропозиції немає але в чаті тому можна залиши звернення на розгляд звонв написала до чату мені сказали ідти до відділення. номер гарячої ліняя 080050205 номер не може прийняти ваш дзвінок. Супер сервіс тобто з пораненням потрібно кудись їхати кудись ідти а відалеено ніхто не може домогти за зареєструвати звернення. Скотське відношення… шкодую що до сі є клієнтом цього банку…
Сенс Банк
Відповідь банку
6 лютого 2025, 15:20
Шкода, що не вдалось отримати від вас більше деталей та інформації, яка допомогла б нам на шляху до розв'язання цієї ситуації, проте у будь-якому випадку я залюбки розпишу всі деталі 😊

Та окремо хочу зазначити, що ми безмежно вдячні вам за вашу роботу й захист, й жодним чином не налаштовані на створення для вас проблем та незручностей 💙💛

Наразі по вашому кредитному продукту оформлена реструктуризація з найкращими умовами, які банк може запропонувати, тому додаткового перекредитування на такі ж умови банк не може наразі надати.

Проте ви зазначили, що є військовою, а отже ви можете підпадати під пільгові категорії, тобто при наданні необхідних документів в банку, ми можемо перерахувати кредит від дати початку дії пільг й списати нараховані відсотки й зупинити їх нарахування до моменту демобілізації, таким чином вам потрібно буде сплачувати лише тіло.
Переглянути умови надання пільг можна за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538

Якщо ви підпадаєте під пільгові умови, то ми залюбки вам допоможемо все оформити й сторнувати відсотки, а тому напишіть до нас на пошту help@sensebank.com.ua або ж в чат-підтримки у Sense SuperApp 😉

Дуже прикро чути, що ви зараз у складному становищі, й отримали поранення, ми цінуємо вашу силу та хоробрість, й не маємо на меті ускладнити ваше життя та одужання 💙
Сподіваюсь, що ви якнайшвидше відновитесь!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
ustavshij 23 січня 2025, 22:03
Проблема с переводами с карты на карту у них типа три недели, и ни как они это устранить не могут, предлагают делать переводы по айбану, во первых так продолжаться проблема не может, она решается на раз два, банку выгодны переводы по айбану, уверен что банк это сделан намеренно и врёт об этой проблеме, проблему сделали специально, на вопрос когда закончится проблема, ни кто не может дать ответ, банк даже не ДНО, а ДНИЩЕ
Сенс Банк
Відповідь банку
30 січня 2025, 8:36
Добрий день 👋

Наразі проблем з переказом коштів у застосунку не спостерігається, всі функції працюють коректно.
Перекази за номером рахунку IBAN пропонуються клієнту як альтернатива, коли за карткою вичерпано ліміти на кількість або суму переказів на місяць, щоб ви могли виконати потрібну вам операцію не очікуючи на новий місяць та оновлення лімітів.
Щоб розібратись у вашій ситуації, додатково звертались до вас у особисті для уточнення, але, на жаль, не отримали інформації від вас 😢
Якщо ваше питання актуальне, будь ласка, напишіть нам у чат із застосунку банку Sense SuperApp https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport або на електронну пошту help@sensebank.com.ua. У листі вкажіть ваші дані та короткий опис ситуації

З повагою, Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katok777 22 січня 2025, 19:49
Ужасный банк, мало того что насчитывают дополнительные проценты чем нарушают закон. Так еще и звонят с банка каждый день и не говорят что хотят. Я заблокировал входящие на телефоне чтобы избавится от этих терористов. Кто знает как подать на них жалобу в НБУ? Или лучше обратится к адвокату по этим вопросам?
Сенс Банк
Відповідь банку
27 січня 2025, 16:08
Добрий день, Ігор
Детально ознайомився з вашою ситуацією. Хотів би трішки прояснити, що саме відбувалось, та які можливі шляхи вирішення даного питання ✅

На період воєнного стану дійсно не нараховуються штрафи та пеня, але відсотки нараховуються стандартно, згідно з умовами договору. Тобто, у вашому випадку, заборгованість за кредитною карткою була реструктуризована шляхом оформлення розстрочки на дану суму під 27% річних. За розстрочкою щомісяця, в розрахункову дату по картці, виставляється мінімальний платіж, який необхідно вносити вчасно, тобто до моменту настання наступної розрахункової дати. У випадку, якщо вчасно не внести суму мінімального місячного платежу, він виходить на прострочку. За прострочку на період дії воєнного стану не нараховуються штрафи та пеня ❌

Ми розуміємо, що трапляються життєві ситуації, коли не завжди є можливість вчасно сплачувати заборгованість, рекомендую звернутися до нашого менеджера по роботі з заборгованістю за номером 0 800 50 17 99 (пн.-пт. з 9:00 до 18:00 сб, нд. — вихідний) і обговорити деталі по реструктуризації та можливість її оформлення 💸

Додатково розписав трішки детальніше саме щодо вашого випадку у приватних повідомленнях, щоб було більш зрозуміло, що саме відбувалось.

Банківський лицар Кирило 🛡️
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 січня 2025, 10:12
Відгук не зарахований (на 31.01.2025).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Костянтин Шенгерр 22 січня 2025, 1:30
Був багато років вірним клієнтом Sense банку, але нажаль вже точно не буду, після того як вони тупо вкрали в мене 400 гривень, списавши з мого рахунку під виглядом комісії за розстрочку. Ця розстрочка існує вже багато років і була вигідна клієнтам, коли можна було онлайн перевести покупку, щоб не повертати повну суму зразу. Але з 1.01.25 року вони придумали комісію за розстрочку (як я це вияснив потім), причому ніде про це не повідомили, а в онлайн додатку і дальше вказували що комісія «0» гривень. Як потім я вияснив, що вони «мілким почерком» дописали про комісію. Звичайно це ніхто не побачив. За то банк за транзакцію трохи більше 700 гривень списав комісію в 200 гривень!!! Повірте сьогодні вони придумали цю комісію, а застара придумають іншу, наприклад за то що користуюсь їх додатком, або за то що зайшов в відділення банку, і спишуть все заднім числом. Не хочеться більше з ними звʼязуватись, тому що це НЕБЕЗПЕЧНО!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 січня 2025, 17:49
В нашому банку є декілька видів розстрочок — моментальна, партнерська (легка), та універсальна.
У кожної розстрочки є свої особливості, наприклад, за партнерською та універсальною розстрочкою відсутні комісії 🙏

А ось за моментальною розстрочкою діють наступні умови, залежно від обраного вами строку оформлення:
▪ на 3 місяці — 50 грн;
▪ на 6 місяців — 200 грн.

Це одноразові комісії, які ви сплачуєте 1 раз при оформленні, незалежно від суми операції (розстрочка доступна для оформлення від 500 грн), замість стандартних комісійних відсотків, тому в цьому навпаки є вигода, адже, наприклад, раніше це була б інша та більша сума 🤗

Розумію, що цілий рік банк проводив акцію без комісійної розстрочки на 3 місяці і це було дуже вигідно, але це була тільки акція. Початкові умови були зовсім інші — оформлення проходило завжди були з комісією, незалежно від строку.
Поточна ж акція діє з 1 січня до 31 березня 2025 року.

Для порівняння, розміри комісії при оформленні розстрочок на більші терміни, які нараховуються щомісяця, від суми покупки:

▪ на 9 і 12 місяців — 2,5%;
▪ на 18 і 24 місяці — 2,9%.

Раніше, у нас була доступна інша акційна пропозиція, за якою були умови — 0,01% річних, без щомісячної комісії та строком на 3 місяці. Вона діяла від 1 листопада 2023 року по 31 грудня 2024 року

Зазначу, що при оформленні розстрочки строком на на 3 і 6 місяців в застосунку ви одразу можете побачити розмір одноразової комісії, яку буде списано, так само як і переглянути інші варіанти, на більший строк — щоб обрати для себе найкращу пропозицію 😉

Банк жодним чином не запроваджує змін, без інформування клієнтів, тож новина про зміни в умовах акції була опублікована заздалегідь на нашому офіційному сайті — https://sensebank.ua/news/momentalna-rozstrocka-na-kartu-akcijna-40

У нас на меті ніколи не було вводити вас в оману, та запроваджувати якісь зміни заднім числом. Усю інформацію ви можете знайти у відкритих джерелах банку, або за потреби звернутися до нашої підтримки, якщо вам потрібна якась допомога 🫶

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valeroune 20 січня 2025, 17:16
Ще одна невтішна історія з цим банком у якого є сенс, але це не точно. Не буду розповідати як давно користуюсь послугами, вже писав відгук про розрив відносин за 10к надходжень, від 31 грудня 24 року, тоді зв’язалися, перевірили документи і розблокувати 3 січня. Зараз історія ще цікавіша, після моменту розблокування не було ЖОДНОЇ операції по рахунках, заходжу 16 січня, і рахунки знову заблоковані, звернувся до підтримки — розрив відносин, я чесно був в шоці від такого відношення банку, вони явно не хочуть щоб я був їхнім клієнтом. Причина взагалі не зрозуміла, отримую офіційну зп, маю ок 07, розривають договір і вивід коштів можливий на інші банки, але з коментарем про відмивання коштів і тероризм, інші банки також повідлітають через цей Недобанк у якого є сенс.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 січня 2025, 17:07
Вітаю!

Розумію ваші емоції, та обурення ситуацією, враховуючи нещодавній досвід 😣

Проте, хочу зазначити, що банк керується пунктом 4.3 ДБО, а також законами України, зокрема «Про банки й банківську діяльність» і «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення», та має право заблокувати картку та припинити ділові відносини з клієнтом.

Основними причинами для блокування можуть бути:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення умов договору власником картки
— підтвердження факту протиправної діяльності на основі офіційних документів правоохоронних органів та інших організацій
— обґрунтовані підозри на основі висновків служб банку щодо протиправної діяльності.

Більш детально з цими причинами можна ознайомитись у нашій статті за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Як державний банк, що працює в рамках закону, ми не можемо ігнорувати порушення законодавства чи умов договору, укладеного з клієнтом, тому змушені припиняти ділові відносини в таких випадках 😓

Ваша турботлива помічниця, Валерія 🫧
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Без 17 січня 2025, 12:56
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 4
Хотів поповнити свій рахунок ФОП через термінал. Але, як і два тижня тому, у відділенні № 8 м. Київ (Бажана 36) термінал поломаний, не працює (скрагу вже писав два тут, відповідь була — питання вирішено). У відділенні на Бориспільскьой вулиці термінал також не працювал. Менеджер Анна (прізвище не запам ятав) люб язно запропонувала поповнити рахунок через касу, стверджуя, що ця операція БЕЗ КОМІСІЇ для ФОП. Я надав свій номер РНОКПП, вона перевірила, казала «Усьо Ок!» Але, як завжди, обдурила. За внесення готівкі списали комісію. Що це за рівень обслуговування??? Де набрали цих працівників?
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2025, 18:22
Добрий день!
Нам дуже шкода, що вам довелось мати такий досвід 😔 Ми розуміємо, наскільки важливо мати змогу швидко та безперешкодно поповнювати рахунок, тому інформацію щодо несправностей терміналів у відділеннях на Бажана та Бориспільській повторно перевірили та виправили проблеми в їх роботі🛠️
Щодо комісії за внесення готівки через касу – згідно з тарифами вашого рахунку, така операція дійсно передбачала комісію 0.2% min 50 грн. 📜 Нам дуже прикро, що сталося непорозуміння, внаслідок чого було списано комісію, і ми вже провели роботу з працівником. Додатково відправили вам подаруночок від банку як знак нашої вдячності за вашу довіру 🎁 Сподіваємось він вам сподобався 🙂

Також я дізнався, що під час вашого візиту у відділення виникли технічні складнощі з проведенням операцій, що було пов'язано з переведенням вас в інший портфель обслуговування. Радий повідомити, що це питання було оперативно вирішено, і на даний момент ви можете безперешкодно звертатися до відділень для подальшого проведення операцій 🏦

Дякуємо, що залишаєтесь з нами! Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок і завжди будемо раді допомогти у разі виникнення додаткових запитань 😊

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Reinemarina 15 січня 2025, 23:50
Я не є, не була і не буду клієнтом цього банку. 15.01 я отримала сповіщення в дії про запит з цього банку про мою кредитну історію з метою отримання кредиту, но я НІКОЛИ не була у цьому банку і навіть не є його клієнтом! Завідомо шахрайські дії і порушення особистих даних.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 січня 2025, 15:44
Добрий день 👋
Дякуємо за ваш відгук та уточнення деталей у особистих повідомленнях. Справа у тому, що під час відкриття картки, навіть якщо це звичайна дебетова чи зарплатна, банк робить запит кредитної історії. Це потрібно для перевірки можливості встановлення кредитного ліміту у майбутньому.
Саме так і сталось у вашому випадку, оскільки нещодавно вашим роботодавцем було відкрито картку в нашому банку.
Ще раз приносимо вибачення за такі емоції та сподіваємось на продуктивну співпрацю у майбутньому 🤗

З повагою, Андрій 💙

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝