×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Жахливий сервіс та служба підтримки
Колись користувався карткою RED, перед війною само собою зрізали весь ліміт, а те що я використав залишилось як мінусовий баланс. Далі мені арештували рахунки (сенс банк цього не стосується) але саме у них я відчув весь спектр клієнтоорієнтованості навіть у їх власному застосунку. При арешті рахунків, логічно, що не можна користуватись кредитками, окей, заберіть цю можливість, але інформацію по балансу картки, яку мені треба гасити я хоч можу бачити? Добре, що хоч не відняли можливість звертатись до підтримки в чат, хоча що тут доброго теж не розумію, бо підтримка працює жахливо, і 3 місяці морочила мені голову не надавши основної інформації, за якою я до них бігав як на роботу. У відділення теж бігав, оскільки вносив через касу щомісячний платіж, але навіть там я не отримав інформації, через яку виникла сама проблема.
1. Постійні розсилки які не відповідають дійсності.
Почався просто максимально набридливий спам про кредитну картку, смс-ки в форматі «щоб вирішити проблему з кредитом зверніться за номером», при тому, що банк самостійно зі мною не хоче зв’язуватись, номер активний, нікуди не тікаю.
Пишеш у підтримку, говорять що все добре, це особливості обслуговування арештованих рахунків, вся сума відображається як просрочка і через це приходять повідомлення. Думаю, окей, але почали дзвонити рідним… Для чого? Інформація про особливості обслуговування мені надавалась рази 3, через що я і не хвилювався ні про що.
2. Вносив платіж щомісячно через відділення банку, всю інформацію можна переглянути за номером телефону, у вас же термінали для реєстрації стоять. Співробітники банку теж мене запевнили що у мене все добре, і що я можу вносити щомісячний платіж через касу як я і робив раніше.
Але виявляється що мою кредитну лінію взагалі закрили, про що мені напевно забули повідомити, і дізнався я про це після 5-го звернення до підтримки у чат (скріншоти всіх діалогів є).
3. Написав черговий раз у підтримку для роз’яснення. Повідомили що кредитна лінія закрита і потрібно внести всю суму (зауважу, що дату, до якої мені це потрібно було зробити не було сказано, знову ж таки всі скріншоти є і історію моїх звернень можна переглянути). На питання, «як бути якщо я не можу всю зараз закрити» мені повідомили, що я можу вносити ту суму, яку можу але до вказаної дати, як і раніше. Що я відповідно і робив далі.
4. Дзвонить мені співробітник банку, який дуже впевнений в тому, що вся інформація мені попередньо надавалась, і повідомляє, що до кінця року (2023) мені потрібно погасити всю суму, інакше передають діло до суду. Це при тому, що я вносив платежі у вказаний термін, а інформацію про закриття до кінця року мені ніхто не надавав за більше ніж 15 звернень загалом (як в підтрику так і у відділення банку). Починаються дзвінки рідним з погрозами «Піде служить заодно і віддасть», дослівно що моїй мамі сказали.
Сенс, у вас як там, все добре? В той час, коли інші банки не зважаючи на різні обставини пропонують варіанти вирішення таких питань, Ваш банк, при тому що платежі вносяться і я нікуди не тікаю закриває кредитну лінію, про що повідомляє в неправильній формі, не оголошуючи дати до якої потрібно закрити, і говорячи що я можу вносити платежі як і раніше. При цьому всьому в застосунку, я знову ж таки нічого не міг подивитись.
1. У випадку якщо є прострочення, то дійсно автоматично відправляється про це смс, як ви описали що сума прострочення вже більше ніж мінімальний платіж, тобто і відповідно надходять платежі менші, відправляється смс, а за номером який вказаний в банку не вийшло з вами контактувати, в чаті вам надали також альтернативу та номер за яким можна зв’язатись в месенджері.
2 та 3. Вносити потрібно як мінімум подвійні платежі. Оскільки мінімальний платіж це 5% від суми боргу і зазвичай цей платіж покриває лише нараховані відсотки та комісії. Також додам, що вносити кошти також можна і з іншого банку за реквізитами рахунку аналогічно як і в касі.
Якщо ви отримали смс про закриття кредитної лінії — за вашою кредитною карткою не продовжено кредитний ліміт. В залежності від типу картки вона або залишається активною, або буде анульована (банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту на підставі п. 4.3.15 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб).
У разі наявності заборгованості її треба погасити в повному обсязі.
4. З приводу інформування, у випадку якщо є зменшення ліміту то автоматично смс про закриття кредитної лінії не відправляється з чим ми зараз розбираємось, а дзвінки родичам та фрази які звучать, також не повинно такого бути, будемо розбиратись
*Анастасія
Коментарі (5)
Заблокували картку без попередження
В такій ситуації, клієнту рекомендується закрити рахунки та отримати залишок коштів, після повного їх закриття. Для закриття ви можете звернутись до підтримки банку в чаті або зателефонуватив на гарячу лінію чи відеочат.
З повагою, Андрій
Коментарі (2)
Преміальні функції - фікція.
Отже, підтримка Lounge Key надала наступну інформацію, що списання 27$ було за одне гостьове використання послуги 05.12.2023. Відвідування було за вашою карткою безкоштовним.
Чек, який ви надали нам у чаті підтримки, є фактичним підтвердженням того, що ви оплатили готівкою лише 2.98$ від суми чека, оплата готівкою було здійснено не на всю суму, а лише на 2,98$, з яких ви заплатили 3$, тому отримали решту 0,02$.
Відповідно решта суми 54$, згідно з квитанцією 54$ еквівалентні 2 відвідуванням, не були оплачені готівкою, вони були покриті знижкою в рамках Lounge Key.
Перша знижка була надана вам безкоштовно, в рамках безкоштовного візиту. Друга знижка була за одного гостя, з яким ви відвідали ресторан. Та оскільки гостьові візити платні за карткою, то за одного гостя було списання.
Додатково можу порадити звернутися у підтримку Visa, щодо деталізації вашого питання.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (8)
Готовят слив данных в военкомат и блокировку счетов
Також інформація про необхідність оновлення та актуалізації даних вказана у п.4.2.1. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб. (https://sensebank.ua/tarifi-ta-umovi)
Тому дана кампанія з оновлення даних немає жодного відношення до працівників ТЦК, тому не варто хвилюватись, що після оновлення даних, вони потраплять до військоматів. Цього не буде в жодному випадку 👌
Стосовно оновлення в Дії, то воно доступне, якщо у вас ID-картка та остання версія додатку Дія. У випадку, якщо у вас паспорт «книжечка», то оновлення буде доступне лише у відділенні банку.
З повагою, Андрій
Коментарі (15)
Выдают не нового образца купюры
Справа в тому, що на протязі дня залишки постійно змінюються, адже хтось знімає кошти в касі, а хтось, навпаки, вносить кошти на картку чи депозиту.
Тому касири працюють з тим, що є в них на момент звернення клієнта, через що при знятті коштів ви можете отримати як нові, так і більш старі купюри.
*Андрій
Коментарі (2)
Спамят
*Андрій
Коментарі (1)
Кредитний сервіс просто жахливий
На сайті чітко вказано перелік документів — він стандартний, все підготував та відправив. На другий день працівник банку попросила самостійно зробити звіт з кредитного рейтингу, тобто за мої кошти — зробив. Надав довідку про доходи за останні 6 місяців, навіть ОК-5 та ОК-7 по якій чітко є підтвердження офіційного надходження але це не все, працівник бек офісу повідомила, що кредит може бути погоджений у разі якщо я надам щей виписку з іншого банку. Тобто банк вже просить мою особисту інформацію, на питання, чим саме я не підтвердив заробітню плату — жодної відповіді. Вважаю, що таке цікавлення особистою інформацією — це занадто для працівника банку. Просто витратив даремно час, вони навіть не мають доступу до УБКІ, просять самостійно перевіряти за власний кошт, перелік документів на сайті не відповідає дійсності, згаїв декілька днів на спілкування та відмовився далі мати з ними справу.
Розуміємо, що така зацікавленість вашими даними може викликати деякі питання, але все це потрібно для прийняття рішення щодо оформлення кредиту. Ця інформація залишається в банку і нікуди не передається, так як всі дані наших клієнтів захищені.
Прикро, що ви відмовились від подальшої співпраці з нами, але ми сподіваємось, що в майбутньому ця ситуація зміниться.
З повагою, Андрій
Коментарі (2)
Не обрабатывают официальные документы, выносят мозг
Менеджер сказал, банк отказал в переводе поскольку часть свидетельства от рождении на русском.
Якщо у вас в документах дані були вказані російською мовою, платіж міг бути відхилений, про що вам мали повідомити при проведенні операції.
Всі офіційні документи, які викладені російською мовою чи іншою мовою, яка не є державною мовою в Україні, мають бути перекладені на державну мову України (українську), а переклад має бути посвідчений офіційно, відповідно до законодавства (перекладені у бюро перекладів українською мовою, їх відповідність засвідчена нотаріально).
1. Стаття 10 Конституції України встановлено, що державною мовою в Україні є українська мова.
2. Рішення Конституційного Суду України від 14.12.99 р. № 10-рп/99:
«Положення частини першої статті 10 Конституції України, за яким „державною мовою в Україні є українська мова“, треба розуміти так, що українська мова як державна є обов'язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом (частина п'ята статті 10 Конституції України).
3. Закон України „Про зупинення дії та вихід з Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах та Протоколу до Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах від 22 січня 1993 року“: Україна зупинила дію Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах від 22.01.1993 р. та Протоколу від 28 березня 1997 року у відносинах з рф та рб.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (5)
Ідентифікація неможлива?
Критичних та прямих наслідків не проходження ідентифікації немає, тому при можливості коли буде час з'їздити до відділенні та оновити або якщо буде альтернатива то тоді оновите дистанційно
Анастасія*
Коментарі (4)
Відгук про роботу праціника call центру Sense Банку
39412) за високий рівень професіоналізму, чуйність і людяність. З таким добрим відношенням до клієнтів я зіткнулася вперше і була приємно вражена. Олена дуже сумлінно і щиро намагалася допомогти і зробила це попре те, що питання з яким я звернулася, було доволі сладним. Вона навіть витратила на мене свій особистий час поза своїм робочим часом. До того моя довірена особа (сама я знаходжусь за межами України) вже спілкувалася з представниками Sense Банку з мого питання в одному з відділень у м. Києві. Тоді ми зіткнулися з небажанням допомогти розібратися в проблемі, що у мене виникнула, байдужістю і відвертим хамством. Одже, завдяки Олені, в мене повернулося бажання надалі бути клієнтом банку. Прошу керівництво Sense Банку звернути увагу на гідну роботу Олени, фінансово її заохотити і сприяти її кар'єрному росту. Тому, що ця людина того варта.
P. S. Ніколи не писала відгуки про роботу працівників будь-яких установ. Це вперше. Напевно тому, що була вражена таким відношенням.
Дуже приємно бачити, як наші спеціалісти вирішують питання не дивлячись ні на що, а наші клієнти залишаються задоволеними💙
Ми вже передали ваші слова подяки Олені, та обов'язково заохотимо її роботу💚
З приводу вашого звернення до відділення, впевнені, що зі співробітниками вже провели роботу, та більше таких ситуацій не буде.
Дякуємо, що обираєте та залишаєтесь з нами, ми це цінуємо❤️
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
дата оплати проїзду у виписці відображається невідомо коли
Це Я К зрозуміти ???
Якщо ж на громадському транспорті ви не їздили, то треба терміново заблокувати картку в застосунку та написати нам в підтримку
Анастасія*
Коментарі (3)
шалені комісії на рівному місці
Але що стосується іншого «та шалених комісій» — це не так, інші банки як правило завжди утримують комісію за зняття в банкоматі, та при цьому зняття у всіх і ми не виключення відбувається в банкоматі згідно тарифу без розрізнення власні або депозитні кошти, технічно банкомат не знає тарифів картки, та який тип коштів, буде це наш банкомат або банкомат іншого банку, так як депозитні кошти зняти можливо лише в касі банку без тарифікації.
Дійсно в даному випадку необхідно ознайомлюватись з тарифом картки при її оформлені/та також для зрусності є така можливість прямо в застосунку до і після оформлення. Ось прямий лінк на тариф: https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon.pdf
Та роз'язнення з приводу зняття в касі: Мається на увазі те, що Не тарифікуються перші два зняття за місяць (за рахунок власних коштів ), які здійснені у касах АТ «СЕНС БАНК».
Якщо Ви знімаєте з Рахунку вже 3й,4й и т.д. рази за місяць, то відбувається тарифікація згідно тарифу у п.17.1.4. Не тарифікується зняття
депозитів та/або відсотків по депозитам відкритим у АТ «СЕНС БАНК», зняття коштів від Фонду гарантування вкладів для фізичних
осіб, соціальних виплат за загиблих, згідно ПКМУ №168 та наказу Міністерства оборони України, яке відбувається шляхом звернення
до співробітника відділення Банків (тобто без використання ПОС – терміналу у касі Банків).
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (4)
Оцінка оператора
Ми раді, що наші співробітники можуть зробити все і навіть більше, щоб вирішити ваше питання чи просто підняти настрій💙
Обов'язково передамо вашу подяку Володимиру🙌
Його робота не залишиться непоміченою!
Дякуємо, що обираєте нас❤️
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
Коллектори та цей банк.
При ркструктуризації Були закрити кредитні договори, та у замін їх відкриті нові на моментальні грощі. і ріно через місяц один із нових догоіорв летить на обслуговування колеторам. У ТОВ«КредитЕкспресс Україна" на зверненя до підтримки мені відповіли щр договір автоматично передався хм на обслуговувааня так як були борги по інщим договорам які вже закриті. так як на ці договора заключено реструкторизацію, и ця реструкторизація типу автоматично передана Колекторам. тобто якшо ви попали до обслуговування колекторам, то усі ващі договори будуть автоматично передано ним Хочу зауважити співробітникам банку шо нові договори не дорівнюе старі договори. наразі по усим договорам з цим банком не було жодної прострочки з моменту відкриття. А такоє що договір був переданий не зразу, а лише через місяць тобто ніякох автоматичнох передачі не було. Прикро шо банк вважает вас боржником навіть тоді коли ви начебто урегулювали усі питання та регулярно виконуете свої обовязки.
До грудня 2023 року банк надав пропозиції для оформлення реструктуризації боргу.
Якщо у клієнта не було можливості внести суму для прощення одним платежем — банк пропонував оформити договір реструктуризації та сплатити суму прощення за декілька місяців.
Якщо клієнт скористався даною пропозицією, оформлювався новий кредит на загальну суму боргу старого кредиту або картки, яку клієнт реструктуризував.
Старі договори (що реструктуризується) закриваються на наступний календарний день і залишається один новий реструктуризований договір.
Щоб клієнт зміг скористатись прощенням, та внести тільки частину боргу, а частину прощає банк, потрібно було виконати умови.
Найголовніші умови були сплатити повну суму для прощення в грейс-періоді.
Протягом грейс-періоду клієнту доступно вносити суму у будь-якому розмірі, але не менше суми мінімального платежу за графіком.
І не допустити прострочення зовсім, ні на 1 день на ні 0,01 грн.
Тому, щоб потім не виникало таких ситуацій, ці договори передавались до колекторського агентства, для проведення робіт про нагадування необхідності оплати мінімального платежу та недопущення прострочення по договору.
Саме через це, договори були передані в КА, навіть якщо у вас не було прострочення, а не, тому що банк вважає вас боржником.
Інформація про те, що Банк може передавати договори до КА зазначена в Договорі про банківське обслуговування п. 8.3
https://sensebank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-15122023.pdf
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (2)
Сенс Банк пробивает очередное дно!
И тут при заходе в приложение шок! Теперь можно делать только переводы, строго по реквизитам, а не по номеру карты и все. Весь остальной сервис убрали. По сути голое приложение. Это откровенное вредительство! Требую вернуть все как было раньше! В противном случае, перейду в моно банк!
Щодо входу, то він зараз як і у Sense SuperApp, тобто, подвійна перевірка ваших даних. Замість логіну і паролю ми використовуємо ваші дані, номер телефону, дані по картці, котрі не можна підібрати, якби це був логін/пароль.
Дійсно, у веб-версії зараз доступні перекази на картку в іншому банку за реквізитами, а що стосується р2р-переказу (з картки на картку), цього зробити неможливо.
Ми розуміємо, що ще багато залишається клієнтів, котрі активно користуються My Sense Bank. І ми продовжуємо його роботу, але з певними обмеженнями у функціоналі.
Тому ми з радістю очікуємо вашого переходу на повноцінний онлайн-банкінг Sense SuperApp. І у разі додаткових запитань готові на кожному етапі вам допомагати 🤗
У нас багато є цікавого, чого не можуть запропонувати «котики» 😉
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Банк створив незручні для клієнтів умови по замовленню готівки задля додаткового заробітку
Стосовно купюр, то ми розуміємо, що завжди хочется отримати нові, але на жаль, це не завжди можливо і наші касири видають клієнтам всі наявні купюри, тому при отриманні коштів можуть бути як нові купюри, так і старого зразку. Купюри в жодному випадку не бронюються під конкретного клієнта, тому скоріш за все менеджер щось не так сказала чи переплутала, оскільки каси працюють наявними коштами і дають все під ряд.
Стосовно часу, то ми приймаємо бронь на будь-який час протягом робочого дня каси, але з інтервалом в 30 хвилин (9:00, 9:30 і т.д.). Можливо, менеджер мала на увазі, що до цього часу саме відділення передають заявку на поповнення грошового запасу.
Щодо смс-інформування, то цей канал є основним для інформування клієнтів, тому він автоматично підключений для всіх карток. Але ви завжди можете в додатку змінити його на безкоштовні push-сповіщення.
*Андрій
Написати коментар
Банку! Для справки! СМС на короткие номера в роуминге не работают!
Было бы лучше чтобы банк изменил процедуру оформление рассрочки и в место «отправить СМС на короткий номер», и придумалм что-то другое, что работает без технических препятствий вызваных криворукими операторами мобильной связи Украины… да и другими.
Тому давайте розберемось трішки.
Є декілька варіантів як оформити розстрочку по картці.
Якщо у вас є мобільний інтернет чи WI-FI, ви можете самостійно підтвердити/оформити розстрочку в застосунку.
Це можна зробити наступним чином:
— натиснути на PUSH-повідомлення з пропозицією;
— у розділі «Продукти» через кнопку «Оформити розстрочку»;
— через вкладку «Розстрочка» на кредитній картці;
— через ярлик «Історія» на робочому столі — свайпніть вліво на потрібній покупці та натисніть кнопку «Розстрочка»;
— або натисніть «Перевести у розстрочку» на потрібній покупці в історіїї операцій кредитної картки.
Деталі можете переглянути тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360022251299
Якщо у вас ще не встановлений цифровий банк або не підключено PUSH-повідомлення в Sense SuperApp і сума покупки більше 500 грн — вам надійде смс-повідомлення з пропозицією оформити розстрочку.
Смс надходить з короткого номеру 3530, на який ви маєте відправити код підтвердження.
Але, дійсно якщо у вас підключений роумінг, то відправка смс на короткі номери буде недоступна.
Та це не проблема, адже ви можете відправити код для підтвердження розстрочки на номер 093 177 00 (за тарифами моб.оператору).
Рекомендуємо встановити наш застосунок, якщо він ще не встановлений, щоб ви могли без проблем оформлювати розстрочки🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (6)
Подяка працівникам
Заради цього ми і надаємо наші послуги та допомогу не лише у чаті підтримки, але й у відділенні, контакт-центрі та відеочаті.
Бажаю вам гарних свят 🎅
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написати коментар
Стосовно блокування рахунку 05.12.23
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо 😉
З повагою, Андрій 💙
Написати коментар
Найгірший банк, з самими поганим обслуговуванням
Чому клієнт вашого банку не може отримати практично жодної інформації стосовно фінансових операцій по своїй картці.
P. S. Цікаву відповідь отримала від банку стосовно надання виписки за річний період. В цій sms відповіді не було жодної інформації, а тільки відповід «банком нічого не було порушено'. Я задавала зовсім інше питання. Потім в чаті, співробітник відповів, що на жаль у банка не має можливості надавати інші відповіді! Мабуть в словнику немає слів, щоб «обозначить» данну фінансову установу
Простіше кажучи, то такі зміни є цілком легальними зі сторони банку, і банк в свою чергу інформує про них клієнтів.
Стосовно деталізації, то ви завжди можете звернутись до підтримки банку письмово через чат або в телефонному режимі, щоб отримати інформацію про всі нарахування чи списання за вашим рахунком.
*Андрій
Коментарі (5)