Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katty1995 9 листопада 2021, 15:06
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Благодарю за быстрое решение проблемы с картой 🥰
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 15:16
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 19:05
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lbeznoschenko 9 листопада 2021, 14:54
Хочу выразить благодарность сотруднику по обслуживанию карт Давыденко Наталье. Помогла решить вопрос по рассрочке. Буквально за две минуты все решилось. Очень приятно обращаться к таким специалистам. Большое спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 15:14
Дуже дякуємо за зворотній зв'язок! Обов'язково передамо Наталії вашу подяку :)
TAKIT 9 листопада 2021, 14:48
Величезна подяка Кристине Усаченко за витрачені півтори години часу на успішне та компетентне вирішення мого питання.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 15:12
Дуже раді, що ваше питання було вирішено :) Обов'язково передамо вашу подяку!
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 листопада 2021, 15:40
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 09.11.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
snizhana23 9 листопада 2021, 11:31
Дякую за швидку та оперативну роботу, все чудово!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 12:56
Дякуємо за ваш відгук, звертайтесь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tatyanab85 9 листопада 2021, 7:19
Спасибо Дарье Иванухе (Call centre). Такие сотрудники меняют впечатление о Банке в лучшую сторону.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 8:12
Дуже раді, що вам сподобався сервіс в нашому банку) Будемо раді бачити вас у нас знову 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:09
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sauko 8 листопада 2021, 23:09
большое спасибо Сергею Крылову за быстрое решение проблемы и приятную атмосферу во время общения в позднее время суток!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 23:26
Дуже раді, що вам сподобалося! Працюємо для вас 24/7/365, дякуємо за відгук 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380684221558 8 листопада 2021, 21:59
Спасибо оператору Нехай Никита за быструю и професиональную работу, в оказании поддержки, которую получила при обращении в онлайн сервис.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 22:03
Дуже вдячні за ваш відгук 🤗
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mariellind 8 листопада 2021, 20:19
Этот отзыв адресован не к самому банку, а лишь к некоторым его порядочным сотрудникам. В сторону банка я по понятным причинам высказываться не буду, но хотелось бы отметить, что ещё остались приветливые, ответственные и компетентные люди. В частности Ирина Пухова которая помогала мне в решении моего вопроса. Наверное единственный человек, которая отвечала мне так быстро, как только могла. Очень яркие и приятные эмоции остались после общения с ней. Чего к сожалению не могу сказать о неком другом большинстве людей которые работают в Альфа Банке.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 20:24
Дуже дякуємо за ваш відгук! Також хотіли б вирішити ваші проблеми, які виникли під час роботи з банком, напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону і що сталося
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yulya1996 8 листопада 2021, 19:37
Спасибо Латун Евгению за помощь, отзывчивость в решении моих вопросов. Очень вежливый, грамотный сотрудник.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 19:41
Дуже вдячні за ваш відгук! Раді, що вам сподобалося :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ekaterina20203 8 листопада 2021, 18:09
Хочу сказать огромное спасибо Евгению Латун, за помощь в онлайн консультации.
Быстро, качественно, и доступно все было рассказано.
Спасибо вам огромное.👌
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 18:37
Дякуємо, дуже дякуємо за ваш відгук, приємно отримувати подяки))
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:18
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ostawko 8 листопада 2021, 16:45
Спасибо за помощь в решении вопроса, быстро и качественно.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 16:57
Дякуємо за ваш відгук, звертайтесь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:07
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
adamenkomila 8 листопада 2021, 16:16
Велика подяка співробітнику Івануха Дар’я за гарну консультацію з питання кредитування
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:06
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nsereda 8 листопада 2021, 15:15
Спасибо сотруднику он лайн поддержки Роману Алексаха за качественную помощь очень корректно эффективно решил мою проблему
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:05
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yboshko 8 листопада 2021, 14:28
Щиро дякую Олені Дуденюк за увагу в спілкуванні стосовно роботи додатку та кваліфіковану допомогу
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 14:35
Дуже вдячні вам за ваш відгук 😊 Раді, що ваше питання в чаті було вирішене. Обов'язково передамо вашу подяку Олені 😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:04
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
asuhovaukrnet 8 листопада 2021, 14:17
Останнім часом не можу повернути бонуси по програмі «Бали мандрівника», згідно ПРАВИЛ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ «АЛЬФА TRAVEL». Перше звернення з цього питання залишила в чаті 17 жовтня, отримала відповідь, що це технічна проблема і вона вирішується, обіцяли вирішити на наступному тижні, потім ще раз 29 жовтня знову обіцяли вирішити на наступному тижні і так декілька разів. Сьогодні вже 8 листопада, а питання так і не вирішено. Дуже шкода, що ні в чаті, а ні на гарачій лінії мені так і не надали конкретну відповідь, як довго будуть тривати ці технічні проблеми і взагалі я зможу скористатися своїм правом повернення балів. :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jocker 8 листопада 2021, 13:41
Дякую працівнику on-line підтримки Тетяні Галенок за кваліфіковану поміч при зміні пакету послуг! Було приємно спілкуватися і проблему вирішили!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 14:24
Дуже вдячні за ваш відгук 😊 Раді, що ваше питання в чаті було вирішене. Обов'язково передамо вашу подяку Тетяні 😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 13:50
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 8 листопада 2021, 12:19
В новом приложении можно по ошибке подтвердить платеж, даже не прочитав информацию про тарифы и комиссии платежа.
При платежах по реквизитам, после ввода суммы платежа, достаточно 2 раза нажать по кнопке, вы не успеете увидеть информацию о комиссии и другие детали платежа перед его подтверждением…
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 12:33
Дякуємо за зворотній зв’язок. Після вводу суми переказу відбувається прорахунок комісії, в додатку це відображається у вигляді кола знизу екрану, яке крутиться. Якщо не дочекатись прорахунку суми і підтвердити платіж, то розмір комісії вам не відобразиться. Рекомендуємо трішки зачекати, поки суми платежу та комісії будуть оброблені додатком, щоб ви мали змогу переглянути цю інформацію.
Проблема вирішена
VadimAsia 8 листопада 2021, 10:08
Появилась реклама личном кабинете интернет банкинга Sense SuperApp. По словам тех поддержки убрать эту рекламу нельзя.
С учетом, что и само приложение это «Щось пошло не так» впечатление крайне негативное.
Хочу чтобы мне перестали присылать рекламу в личный кабинет банковского приложения. Не для этого оно существует.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 11:11
Зараз прибрати ярлик з Монатіком дійсно неможливо, але в найблжичому оновленні зробимо таку можливість. Суть ціїє реклами це онлайн подія на честь дня народження додатку Sense SuperApp. Розуміємо, що у всіх різні смаки та зробимо висновки із цієї ситуації, щоб використання додатку було зручним для вас та приносило тільки позитивні емоції. Приносимо вибачення за дану незручність :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Starosta67 8 листопада 2021, 9:23
Дякую Оксані Самойленко за високий рівень обслуговування!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 9:26
Дуже дякуємо за зворотній зв`язок! Обов`язково передамо Оксані вашу подяку :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlenaLysova 8 листопада 2021, 0:29
Спасибо огромное за помощь Сергею Шумяку, помог разобраться быстро и четко.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 8:18
Дякуємо! Обов`язково передамо Сергію вашу подяку :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:16
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.9 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.9 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝