×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Не все хорошо как хотелось бы
Расчётная дата 16 число и в связи с праздниками перенесена на 13. И каково было моё удивление когда при сумме долга 4324 грн. минимальный платеж составил 400 грн.
Написав в чате приложения Sens вопрос, получил ответ следующего содержания:
«так, мін платіж це 10% від суми боргу — але банк округляє суму боргу до суми кратної 50 — з зменшує суму — у вашому випадку 432,4 грн округлено до 400 — якби був борг 4500 — був би платіж 450 грн — ви можете вносити будь-яку суму — навіть більшу», на мои замечания что этого нет в тарифах мне прислали ссылку на частые вопросы и сказали что передадут пожелание на внесение данной информации в тарифы.
В ходе общения в чате приложения Sens после 15 минут сессия приложения закончилась и оно закрылось вместе с незаконченным чатом — какой «умняшка» придумал это? Почему действия в чате не продлевают активную сессию приложения?
И на последок не удалось выяснить в поддержке возможно ли в терминале Привата пополнить карту Альфа-Банка переводом с карты Приватбанка без комиссии? На вопрос есть ли договор у Альфа-Банка с Приватом на данную услугу мне порекомендовали обращаться в Приватбанк — позиция интересная, так как я всегда считал договор двухсторонним и о его наличии должны знать обе стороны.
Щодо мінімального платежу.
Інформація про заокруглення платежу є в тарифах картки в примітці 1: https://old.alfabank.ua/storage/files/tariff_cameleon.pdf
З приводу закриття сесії проаналізуємо ситуацію.
Дійсно, з Приватбанком у нас є договір. Комісії за саму послугу поповнення немає, але невідомо чи бере сам Приватбанк комісію по тарифам своєї картки за цю операцію переказу. Це треба уточнювати у них.
Коментарі (8)
Восхищаюсь умными людьми
Коментарі (1)
Поддержка от альфа банка
Было бы здорово если бы все общались вежливо и по-дружески как Татьяна :)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Дуже «класний додаток» sense
Коментарі (2)
Альфа я вас обожаю ❤️
За последние двое суток много вопросов задавал операторам, хочу поблагодарить последних с кем общался: Ольга Фаєвська
Тетяна Здота
остальным «Альфочкам» тоже передают теплые слова и благодарность 🤗☺️
Alfa Bank One Love ❤️
Написати коментар
Робота оператора чату в сенс
P. S.Ще якби іт відділ виправив помилку в p2p переказах з використанням копійок, то взагалі б вам ціни не було. Візьміть це якнайшвидше в роботу.
Якщо у нас є певний баг, то завжди стараємось усунути його якомога швидше (сподіваємось, що скоро «якомога швидше» перетвориться в «блискавично швидко» :) )
Коментарі (1)
Уровень работы службы поддержки на высоте!
Подчёркиваю профессионализм данного сотрудника и банка в целом!
Написати коментар
Ничего не понятно, но очень интересно
12.10 менеджер позвонил — начал продавать карту хамелеон, продал, заманив перекредитованием под 0% на 6 месяцев. Открываю карту, менеджер звонит с уточнением, что это карта Ред мне нужна, оставляю заявку на карту ред, закрываю хамелеон. Перезванивает менеджер по Ред и начинает опять парить Хамелеон, на все мои прямые вопросы, отвечает вообще на другую тему и уходит от вопросов. Написала в чат просьбу закрыть все Карты. Все закрыли, больше никто не перезванивал.
Якщо залишилися відкриті питання по використанню карти, чи «розстрочки» ми з радістю на них відповімо. Тому коли вирішите повернутися, ми спробуємо мінімізувати ваші втрати за першу невдалу спробу користування нашими картами (тільки дайте знати про ваше рішення) 😉
Коментарі (3)
Ирина корниенко
Сподіваємось, що кожне ваше звернення в підтримку залишить лише приємні враження!
Коментарі (2)
Дуже гарний і дуже хороший співробітник
Написати коментар
Ограничили карту
Написати коментар
Подяка за онлайн допомогу, Оксана Самойленко
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Кредитные карты
-залишки власних коштів на суму від 50 000грн;
-покупок за місяць від 10 шт;
-покупок за місяць на суму від 2500грн.
Комісія по цій картці в нашому додатку є тільки якщо це за номером картки в інший банк. По самій картці комісії немає, якщо інший банк надає сервіс поповнення їх карток без комісії, то з нашого боку теж буде безкоштовно.
Картка «Ред» кредитна і призначена для вигідного проведення покупок, перекази і зняття готівки будуть «дорогуваті», як і за кредитні кошти, так і за власні.
Для ваших потреб буде вигідною картка «Хамелеон», по ній є можливість зняття в межах ліміту власних коштів без комісії, всі перекази в Sense за власні кошти також безкоштовні. Плати за обслуговування по картці немає, також не маловажливий факт: нескінченний пільговий період на покупки. Детальніше в тарифах: https://old.alfabank.ua/storage/files/tariff_cameleon.pdf
Також напишіть нам додатково ваші дані в особисті повідомлення (номер телефону, або ІПН та ПІБ). Ми переглянемо вашу ситуацію і постараємось зробити ваш досвід з банком приємнішим
Коментарі (2)
Проходите мимо
Страхування списується щомісяця. Це страхування можна відключити при зверненні в чат або в контакт-центр. Всі інші списання згідно з тарифами картки: https://old.alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3
Додаток не ідеальний, це так. Але з кожним оновленням намагаємось виправляти помилки. Але на це потрібен час.
Напишіть нам в приватні повідомлення, сторнуємо списані плати за страхування.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Обманули с, а кционным кешбеком
Коментарі (15)
Пока что очень рад о сотрудничестве с етим банком.
Коментарі (1)
Дякую за допомогу
Дякую Ольга Фаєвська
Написати коментар
Запрос о депозите
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Мошенничество
Спасибо за внимание, буду ждать какого-то внятного решения банка.
Коментарі (3)
Сенсационный бонус, Что-то пошло не так?
По отзывам на других ресурсах не я один такой.
Чекаємо разом з вами🤞
Коментарі (2)