Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Meloman 4 листопада 2021, 18:57
Вирішив спробувати так гарно розрекламовану карту Хамелеон на додачу до існуючого в банку зарплатного проекту.
Все так гарно і безпроцентно.
На 1% більше кешбек, на 0,5% більше дають за залишок на карті.
Одним словом красота. Дали крилитний ліміт одразу 30000грн.
Користуюсь додатком АльфаМобайл, оскільки їхній не менш розрекламований Sense SuperApp занадто важкий як для телефона так і для мене через перевантаженість всілякими анімаціями та ярликами.
Тримав на Хамелеоні всі наявні в банку кошти через більший кешбек та більші відсотки за залишок на карті власних коштів.
І от в один момент потрібно було з Хамелеона зняти з наявних власних+кредитних 54000грн лише 24000грн власних, щоб залишилось на Хамелеоні 30000грн виділеного кредитного ліміту. Ну і не залізти в борг.
Переказую через АльфаМобайл на зарплатну карту і за переказані власні 24000грн між власними рахунками на Хамелеоні виставляють комісію 960грн.
Звернувся в підтримку, де довго доказували, що перед переказом на Хамелеоні було не 54000грн, а лише 53040грн, тому я знизився нижче 30000грн і хапнув ніби кредитні кошти.
Після довгих доказувань що я не сліпий і трохи бачу та вмію рахувати принаймі круглі суми виявилось, що за переказ навіть своїх власних коштів між власними рахунками у межах банку виставляється комісія 4%, якщо цей переказ не здійснений у програмі Sense SuperApp. Виявилось я неуважно читаю умови договору.
Сказати що я в шоці — нічого не сказати. Таке можна було від ПриватБанку чекати, де тільки за те, що ти зайшов у відділення і дихнув їхнім повітрям — комісія.
Але від Альфи такого не чекав, оскільки обслуговуюсь тут вже майже 10 років.
Ну що ж…
Раз нічого не поробиш і віддавати по-шахрайськи (я так вважаю) зняту ні за що комісію мені відмовились, то мабуть будемо прощатись як з Хамелеоном, так і з доларовим рахунком, ще й з дохідним гривневим сейфом на додачу. Хай спостерігають 0 на рахунках одразу ж у день видачі зарплати.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 16:37
Оскільки ви не знали про таку «особливість» тарифів картки, то компенсуємо вам, як виключення, списану комісію.

В майбутньому, якщо будете користуватися хамелеоном, то рекомендуємо проводити платежі в Sense SuperApp за власні кошти для відсутності комісії. Уточніть нам в особисті повідомлення, будь ласка, рахунок, на який буде зручно отримати повернення комісії.
Torez 4 листопада 2021, 18:44
Вже не одноразово звертаюся за допомогою до фахівців Альфа-банку через чат у додатку. І завжди питання вирішуються максимально ефективно та швидко. А цього разу фахівець Анастасія Белорус проявила максимум терпіння та надала повну інформацію щодо мого питання, не дивлячись на те що я довго не відповідав на уточнюючі питання (погано працював Інтернет). Дякую за увагу до клієнтів.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 18:49
Анастасія в нас новенька але вже справляється на рівні «старожилів»!
Дуже вдячні за ваш відгук :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Solo800 4 листопада 2021, 18:30
Очень приятные люди работают в техподдержке, доступно, быстро консультируют. Помогают оперативно решить возникшие проблемы. В целом очень довольна альфа, именно снятием налички в банкомате приват банка, в котором с меня как владельца карты приват комиссию снимают, а для альфа везде зеленый свет))
Сенс Банк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 18:42
Дуже раді, що ви задоволені роботою підтримки та банку в цілому!
Будемо намагатись і далі радувати вас ;)
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 листопада 2021, 10:56
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
vkostiv 4 листопада 2021, 17:13
Не знаю, чесно, де ви шукаєте таких чудових людей, але онлайн служба підтримки — це прекрасні люди та спеціалісти. Були питання стосовно користування кредитним лімітом, розстрочці, а також загальні питання по користуванні картою. Величезне дякую, Дарині Худяк, все зрозуміло, чітко і доступно пояснила) Дуже приємна і розуміюча людина!)

Що стосується додатку: Не зовсім інтуїтивний інтерфейс, постійно приходиться звертатися у підтримку за будь-якої дурнички. Благо — вона у вас прекрасна))
Також додаток «дуже важкий», часто бувають підлагування, зависання інтерфейсу при певних операціях.

З повагою, Володимир.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 18:43
Дарина вже читає ваш відгук з посмішкою, дякуємо :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AdamOsadchyi 4 листопада 2021, 17:02
Приємні манери, ввічливий тон розмови, швидко допомогла мені в вирішенні питання! Вважаю що заслуговує уваги зі сторони банку за такий професійний підхід до роботи)
Сенс Банк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 17:58
Дуже дякуємо!
Вже йдемо за шоколадом Ірині😋
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 листопада 2021, 10:54
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
17768592 4 листопада 2021, 16:25
Альфа, передайте своим копирайтерам и отделу маркетинга, что бомбёжка левыми отзывами с новосозданных аккаунтов, написанных под копирку — отдаёт болотцем. Народ не настолько глупый нынче и попытка спрятать таким образом в потоке хвалебных од негативные отзывы — каменный век.

Я работал сначала с Укрсоцбанком много лет, а после его объединения с Альфой — вынужден был сматывать удочки. Принцип работы Альфабанк прост — делать комиссию из воздуха, за собственные средства и за выдуманные просрочки. Чтоб закрыть счёт физлица — пришлось ехать в центральное отделение, так как в отделении на бульваре Шевченко даже с распечаткой из законодательства рассказывали о длительных сроках закрытия, невозможности снять остаток без комиссии и т. п. Сотрудники некомпетентны и банк с гнильцой
Сенс Банк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 17:51
Ми таким не займаємось.
Наша робота полягає в допомозі клієнтам, які потрапили в неприємну ситуацію.
Як би нам того не хотілось, але не всі клієнти після написання відгуків повторно заходять на сайт і підтверджують, що вони клієнти. Тому так багато непідтверджених відгуків.
Всі комісії щодо власних коштів та просрочок є в тарифах.
Якщо у вас виникла конкретна проблема з користуванням продуктами банку — напишіть в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
AlexeyLy 4 листопада 2021, 15:56
Я недавно стал клиентом этого банка. И вот пришлось воспользоваться кредитной картой «Выгода» — я брал в аренду автомобиль, а арендной компании надо было заморозить полторы тысячи евро.
Кредитка была с начальным лимитом 40 тысяч гривен, этого было недостаточно и я перекинул на нее дополнительно 15 тысяч гривен. Все ок, попользовался арендой, компания разморозила мне заблокированную сумму и у меня стало 55 тысяч, из которых 15 тысяч — мои собственные.
Я захотел вернуть их на другую свою карту, и тут меня ожидал неприятный сюрприз — 1% стандартной комиссии за перевод и (!) 4% + 20 грн за использование кредитных денег!!!
Я пишу в поддержку, какие же нафик это кредитные деньги, это же мои собственные 15 тыясч. Оказалось, что казалось.
Еще один сюрприз — я в сердцах написал, что закрою свои сберегательные депозиты. Мне написали, что заявку они могут принять, но выплатят через 20 дней.

И зачем мне этот банк?
Сенс Банк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 17:09
Олексій, згідно з тарифами картки переказ власних з кредитної картки з комісією: https://old.alfabank.ua/upload/vigoda-2020.pdf
Ми цінуємо вас як клієнта і готові піти на зустріч. Є один варіант зняти кошти без комісії.
Напишіть в приватні повідомлення, все детально розкажемо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Eduarduaa 4 листопада 2021, 15:55
Доступно объяснила мне как активировать карту, таких сотрудников нужно ценить!
Сенс Банк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 16:08
Тетяна в нас молодець!
Дякуємо за теплі слова :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 листопада 2021, 10:54
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yakovleva92 4 листопада 2021, 15:24
Спасибо сотруднику Андрей Карапуд, в чате он Лайн ответил оперативно, меньше чем за минуту решили задачу. Благодарю!
Сенс Банк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 15:35
Андрію дуже приємно чути ваші слова!
Дякуємо :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 листопада 2021, 10:54
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lileya99gv 3 листопада 2021, 23:26
Буває таке, що допомога потрібна тут і зараз, а не коли відкриється відділення, тому дякуючи мобільному додатку, я завжди отримую швидку і абсолютно зрозумілу консультацію, цього разу на поміч прийшов Сергій Крилов.
Швидко допоміг, розяснив і без зайвих клопотів вирішив мою проблему 😊 Дякую за Ваших консультантів, вони золото🤗😘
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 23:57
Так і є, допомога потрібна тут і зараз, для цього є чат і Sense. Дякуємо за відгук, ваш рятівник зрадіє вашому привіту🤩
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IlliaBieliakov 3 листопада 2021, 23:13
Відділення за адресою: Одеса, вул. Черняхівського, 4
Менеджер Татьяна — это прекрасный специалист. Она очень доходчиво и лояльно всё объяснила и научила даже такого не терпеливого как я. Я не люблю всю эту рутинную работу, бумажки, бланки и т. д. мне хватает терпения и мало кто может правильно расположить к себе и доходчиво объяснить по пунктам на все вопросы. Мне даже на середине разговора не захотелось прекратить процедуру оформления.
Как специалист, который занимается управлением персонала, хочу сказать, что это ценный сотрудник. Мне тоже такие нужны 😉
Всего хорошего. Приятно иметь дело с банком, в котором есть настоящие профессионалы и помощники для таких как я.
Успехов Вам!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 23:36
Тяжка процедура заповнення може пройти легко тільки при гідній підтримці, яку Таня змогла надати. Дякуємо за ваш відгук та коментарі, тепер ми її точно не відпустимо😊
Вам також успіху і процвітання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380662134950 3 листопада 2021, 22:10
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Небесної Сотні, 22
Звернулась по допомогу до спеціаліста Романа Неделько.
Швидко допоміг у вирішенню питання.
Все чітко та зрозуміло пояснив.
Дякуюююю ❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 22:37
Чудово, дякуємо за відгук, звертайтесь😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bogvoyni 3 листопада 2021, 21:00
Обратился с вопросом!
Откликнулся Нікіта Нехай!
Быстро и конкретно все объяснил!
Красава!
Благодарю!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 22:48
Нікіта може і не таке, дякуємо за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlgaBestaeva81 3 листопада 2021, 20:49
Роман Недельку
Все четко и очень оперативно смог помочь мне с картой. В течении дня мучалась с картой никто из операторов нормально ничего не смог сделать Роман быстро среагировал. Теперь с перевыпуском карты все в порядке. спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 22:54
Що можу бути краще за оперативне вирішення питання, ви праві. Дякуємо за відгук, Роману привіт передамо)
Lara0Se0 3 листопада 2021, 20:13
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Ливарна, 15
Ошибкой не считается та проблема, которую можно исправить. С оплатой через интернет рессурс продавца авиабилетов произошла проблема: деньги с карточки снялись, но билет так и не был получен. После обращения к оператору — Никите Нехай в Чат онлайн Альфа Банка, был получен некорректный ответ: «деньги списались и ничего сделать нельзя». После моего повторного обращения, оператор понимая, что ситуация требует более тщательного разбирательства, принёс свои извинения и проявил максимальное внимание к этой проблеме, консультируясь с коллегами. На неудачном моем опыте проведения операции с оплатой, он получил свой опыт — как молодого специалиста. Ошибка исправлена. Мои впечатления о моем Альфа Банке банке, с которым я уже
больше 10 лет не омрачены! На ошибках учатся принимать их во внимание и понимать, что клиент банка не капризный клиент, а человек, который доверяет банку, а соответственно его специалистам.
И хочет услышать участие в решении проблемы. Что и было мною получено. Средства ещё заблокированы, но теперь я понимаю мои дальнейшие действия, после разъяснения специалистом подробно. Спокойный клиент — доверие банку! Благодарю.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 20:31
Кожен може помилитися, головне зробити висновки та виправити все по можливості. Дякуємо за ваш відгук про ситуацію в яку ви потрапили, та як з неї вийшли.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MieshkovVasyl 3 листопада 2021, 20:09
Спасибо большое Сергею Крылову за помощь в решении моих вопросов. Всё было быстро, чётко и без лишних разговоров. Остался очень доволен сотрудничеством!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 20:34
Дякуємо за відгук, приємно з вами співпрацювати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Taster 3 листопада 2021, 18:41
Ответил на все вопросы. Все ок
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yanovskaya 3 листопада 2021, 18:05
Обратилась за консультацией в чат. Очень быстро ответили. Вежливый и позитивный консультант! Спасибо за Вашу работу!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 18:28
Дуже раді, що вам сподобалось спілкування в чаті. Передамо вашу подяку Сергію 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 листопада 2021, 9:38
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Realjane444 3 листопада 2021, 16:09
Спасибо Консультанту Евгений Латун! ВСЕ объяснил по делу, вежливо и чётко! 🔥🔥🔥
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 16:42
Дякуємо за ваш відгук. Передамо вашу подяку Євгену особисто та його керівнику 😉 Будемо раді знову бачити вас в чаті)
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 листопада 2021, 9:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Nikolai05 3 листопада 2021, 11:41
Відділення за адресою: Харків, вул. Алчевських, 1
Оформил кредит в Альфа-Банке. Сотрудник сказал что нет возможности отказать от страховки, ведь она обязательна. Получил страховку от несчастного случая и от эковид, оплатил 6200.
Когда уточнил вопрос у более компетентных сотрудник оказалось это на выбор клиента. Теперь что бы расторгнуть страховку теряется 40% стоимости на операционные моменты. Альфа-Банк ничем помочь не можем.

Итог: я потерял 6200

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.25 45.8
USD 41.5 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.25 45.8
USD 41.5 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝