Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sauko 8 листопада 2021, 23:09
большое спасибо Сергею Крылову за быстрое решение проблемы и приятную атмосферу во время общения в позднее время суток!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 23:26
Дуже раді, що вам сподобалося! Працюємо для вас 24/7/365, дякуємо за відгук 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380684221558 8 листопада 2021, 21:59
Спасибо оператору Нехай Никита за быструю и професиональную работу, в оказании поддержки, которую получила при обращении в онлайн сервис.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 22:03
Дуже вдячні за ваш відгук 🤗
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mariellind 8 листопада 2021, 20:19
Этот отзыв адресован не к самому банку, а лишь к некоторым его порядочным сотрудникам. В сторону банка я по понятным причинам высказываться не буду, но хотелось бы отметить, что ещё остались приветливые, ответственные и компетентные люди. В частности Ирина Пухова которая помогала мне в решении моего вопроса. Наверное единственный человек, которая отвечала мне так быстро, как только могла. Очень яркие и приятные эмоции остались после общения с ней. Чего к сожалению не могу сказать о неком другом большинстве людей которые работают в Альфа Банке.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 20:24
Дуже дякуємо за ваш відгук! Також хотіли б вирішити ваші проблеми, які виникли під час роботи з банком, напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону і що сталося
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yulya1996 8 листопада 2021, 19:37
Спасибо Латун Евгению за помощь, отзывчивость в решении моих вопросов. Очень вежливый, грамотный сотрудник.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 19:41
Дуже вдячні за ваш відгук! Раді, що вам сподобалося :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ekaterina20203 8 листопада 2021, 18:09
Хочу сказать огромное спасибо Евгению Латун, за помощь в онлайн консультации.
Быстро, качественно, и доступно все было рассказано.
Спасибо вам огромное.👌
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 18:37
Дякуємо, дуже дякуємо за ваш відгук, приємно отримувати подяки))
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:18
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ostawko 8 листопада 2021, 16:45
Спасибо за помощь в решении вопроса, быстро и качественно.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 16:57
Дякуємо за ваш відгук, звертайтесь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:07
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
adamenkomila 8 листопада 2021, 16:16
Велика подяка співробітнику Івануха Дар’я за гарну консультацію з питання кредитування
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:06
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nsereda 8 листопада 2021, 15:15
Спасибо сотруднику он лайн поддержки Роману Алексаха за качественную помощь очень корректно эффективно решил мою проблему
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:05
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yboshko 8 листопада 2021, 14:28
Щиро дякую Олені Дуденюк за увагу в спілкуванні стосовно роботи додатку та кваліфіковану допомогу
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 14:35
Дуже вдячні вам за ваш відгук 😊 Раді, що ваше питання в чаті було вирішене. Обов'язково передамо вашу подяку Олені 😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:04
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
asuhovaukrnet 8 листопада 2021, 14:17
Останнім часом не можу повернути бонуси по програмі «Бали мандрівника», згідно ПРАВИЛ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ «АЛЬФА TRAVEL». Перше звернення з цього питання залишила в чаті 17 жовтня, отримала відповідь, що це технічна проблема і вона вирішується, обіцяли вирішити на наступному тижні, потім ще раз 29 жовтня знову обіцяли вирішити на наступному тижні і так декілька разів. Сьогодні вже 8 листопада, а питання так і не вирішено. Дуже шкода, що ні в чаті, а ні на гарачій лінії мені так і не надали конкретну відповідь, як довго будуть тривати ці технічні проблеми і взагалі я зможу скористатися своїм правом повернення балів. :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jocker 8 листопада 2021, 13:41
Дякую працівнику on-line підтримки Тетяні Галенок за кваліфіковану поміч при зміні пакету послуг! Було приємно спілкуватися і проблему вирішили!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 14:24
Дуже вдячні за ваш відгук 😊 Раді, що ваше питання в чаті було вирішене. Обов'язково передамо вашу подяку Тетяні 😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 13:50
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 8 листопада 2021, 12:19
В новом приложении можно по ошибке подтвердить платеж, даже не прочитав информацию про тарифы и комиссии платежа.
При платежах по реквизитам, после ввода суммы платежа, достаточно 2 раза нажать по кнопке, вы не успеете увидеть информацию о комиссии и другие детали платежа перед его подтверждением…
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 12:33
Дякуємо за зворотній зв’язок. Після вводу суми переказу відбувається прорахунок комісії, в додатку це відображається у вигляді кола знизу екрану, яке крутиться. Якщо не дочекатись прорахунку суми і підтвердити платіж, то розмір комісії вам не відобразиться. Рекомендуємо трішки зачекати, поки суми платежу та комісії будуть оброблені додатком, щоб ви мали змогу переглянути цю інформацію.
Проблема вирішена
VadimAsia 8 листопада 2021, 10:08
Появилась реклама личном кабинете интернет банкинга Sense SuperApp. По словам тех поддержки убрать эту рекламу нельзя.
С учетом, что и само приложение это «Щось пошло не так» впечатление крайне негативное.
Хочу чтобы мне перестали присылать рекламу в личный кабинет банковского приложения. Не для этого оно существует.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 11:11
Зараз прибрати ярлик з Монатіком дійсно неможливо, але в найблжичому оновленні зробимо таку можливість. Суть ціїє реклами це онлайн подія на честь дня народження додатку Sense SuperApp. Розуміємо, що у всіх різні смаки та зробимо висновки із цієї ситуації, щоб використання додатку було зручним для вас та приносило тільки позитивні емоції. Приносимо вибачення за дану незручність :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Starosta67 8 листопада 2021, 9:23
Дякую Оксані Самойленко за високий рівень обслуговування!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 9:26
Дуже дякуємо за зворотній зв`язок! Обов`язково передамо Оксані вашу подяку :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlenaLysova 8 листопада 2021, 0:29
Спасибо огромное за помощь Сергею Шумяку, помог разобраться быстро и четко.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 8:18
Дякуємо! Обов`язково передамо Сергію вашу подяку :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:16
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ivan1001 7 листопада 2021, 22:59
Спасибо Оксане Самойленко за милое общение, быстрое реагирование, и толковое объяснение проблемы. Шикарный человек!
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 23:15
Оксана в нас молодець :)
Обов'язково передамо їй вашу подяку!
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:16
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
German999 7 листопада 2021, 22:23
Хотелось бы поблагодарить Андрея Селезень за быстрое и оперативное реагирование на мой запрос. Независимо от позднего времени суток, а главное, что с юмором
Спасибо за поддержку👍
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 22:35
Андрій сьогодні в ударі!
Дуже раді, що вам сподобався діалог з ним :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:17
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380505897816 7 листопада 2021, 22:09
Анастасия Янченко очень оперативный и профессиональный консультант. Несколько моих вопросов были решены за ОООООЧЕНЬ короткое время, несмотря на позний вечер воскресенья))))СПАСИБО ЗА ПОДДЕРЖКУ)))))
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 22:53
Готові допомагати 24/7!
Дякуємо за відгук :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:17
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bogdana1994 7 листопада 2021, 21:37
Компетентный и вежливый оператор Андрій Селезень. Спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 21:44
Дякуємо за відгук!
Андрію дуже приємно :)
Проблема вирішена
Asertinist 7 листопада 2021, 18:55
Реклама даной услуги была везде, было указано что никаких нет процентов и вообще безлимитный льготный период, получив кредитный лимит сбрасывал на другие карты деньги постоянно писало 0 комисию, я подумал, отлично. Потом я заметил что сумма остатка денег очень малая. Посмотрев историю я был шокирован. За 10 грн. переведеных денег у меня снялась комисия 20 грн. Как оказалось, в приложении не пишется комисия при переводе, что уже щитается мошеничеством, далее я был удивлен что каждый месяц у меня снимались проценты, как оказалось они снимали их за переводы на другие карты и процент использования таких средств 37% годовых. Не советую Альфу и продукт Sence в качестве кредитной карты. Отдадите им в 3 раза больше чем взяли. Также приложение Sence SuperApp глючит и часто теряет интернет соединение, даже если оно востановилось нужно перезаходить вовсе в приложение.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 19:09
По картці передбачений пільговий період на безготівкові операції. Перекази по номеру картки без комісії тільки власних коштів і тільки при використанні додатка Sense SuperApp. При переказі в додатку зазначається інформація, що при переказі крединих коштів буде списана комісія 4%, мін. 20 грн. Так як перекази відносяться до готівкових операцій, то по ним не передбачений пільговий період і відсотки нараховуються по картці одразу з момента списання. Всі комісії та відсотки прописані в тарифах картки і прихованих комісій немає. Якщо у вас ще залишились питання по нашій картці Хамелеон, то можете писати нам в особисті повідомлення чи в чат через додаток. Допоможемо вам з усім розібратись та підкажемо як користуватись карткою з максимальною вигодою для вас

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝