Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DonHuan911 9 листопада 2021, 17:21
Большое спс за помощь в решении проблем
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 18:18
Дякуємо за відгук :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tania150978 9 листопада 2021, 17:07
Спілкування в чаті з Давиденко Наталія принесло полегшення і вирішення питання, убрало істерику і допомогло не отримати негатив від улюбленого Альфа-банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 17:12
Дякуємо за ваш відгук! Дуже добре, що ваше питання вирішили і негатив був зглажений :) Обов'язков передамо Наталії вашу подяку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
xTISAx 9 листопада 2021, 16:31
Хочу поблагодарить персонально этого менеджера, возникла проблема с переводом денег на иностранную карту. Вопрос был решён за несколько минут. Спасибо за оперативное решение проблемы
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 17:07
Дуже дякуємо за зворотній зв'язок! Якщо у вас будуть виникати додаткові питання — чекаємо на вас в чат підтримці :)
MJuliia 9 листопада 2021, 16:06
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 196-А
Очень хорошая система соблюдения очерёдности с помощью создания на входе электронного номера! Современная, рациональная! Но… Работает система сама по себе, а касса в банке сама по себе. Прихожу в 12.00. Очередь. Зарегистрировалась. Пришёл номер 163. Жду. В 12.55 выходит предыдущий клиент и сообщает: кассир просила передать, что с 13.00 до 14.00 перерыв. Внимание: всё в устном режиме, инфы нигде нет. Жду. За 15 минут до окончания перерыва решила выйти, потому что народу в «зале ожидания» Как раз для быстрого распространения коронавируса. Прихожу в 14.00, на что мне сообщают люди, что сидят в очереди и которых значительно прибавилось, что в кассу «живая очередь». Выясняю у сотрудников банка: как получается, что я, имея номер 163, оказываюсь в живой очереди после номера 180!!! На что мне отвечают, что касса не работает по номерам, она отдельно!!! Я спросила: и какие или действия? На что мне ответили сотрудники банка: занимайте очередь… Вопросов много! А почему неделю назад работала? А почему в терминале есть такая функция? А почему хотя бы на входе не разместить информацию?! Каменный век! Два часа потерянного времени! Конечно, дальше не стала тратить время на новое ожидание! Теперь в этот банк — ни ногой! Если у вас уйма свободного времени, крепкие нервы, хотите подышать инфекциями и ностальгия по советским очередям и обслуживанию — то этот банк для вас!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 17:06
Описана вами ситуація не є нормальною, і ми приносимо за неї вибачення.
Касир може закрити касу на технічну перерву протягом дня. В цей час клієнт може звернутися до фахівця ОКР для проведення касової операції, крім операцій внесення суми більше 30 000 грн. та зняття грошових коштів через POS-термінал. При цьому є ряд відділень, які можуть закриватися на технологічну перерву (з вивішуванням відповідного оголошення) не більше, ніж на 20 хв. (вказано у статтях про відповідні відділення). Безумовно цю ситуацію не залишимо без уваги і перевіримо коректність дії співробітників. Дані ваші отримали, дуже дякуємо за цю інформацію, вона значно нам допоможе.
Sashabakro 9 листопада 2021, 15:23
Выражаю личную благодарность сотруднику Никите Нехай, за профессионализм и уважительное отношение к клиенту за хорошее настроение и за быстрое решение проблемы, по больше б таких сотрудников👍🤝🤝😉
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 16:40
Дуже раді, що ваше питання було вирішено швидко, та у вас залишились приємні враження про підтримку нашого банку :) Обов'язково передамо вашу подяку Микиті.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katty1995 9 листопада 2021, 15:06
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Благодарю за быстрое решение проблемы с картой 🥰
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 15:16
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 19:05
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lbeznoschenko 9 листопада 2021, 14:54
Хочу выразить благодарность сотруднику по обслуживанию карт Давыденко Наталье. Помогла решить вопрос по рассрочке. Буквально за две минуты все решилось. Очень приятно обращаться к таким специалистам. Большое спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 15:14
Дуже дякуємо за зворотній зв'язок! Обов'язково передамо Наталії вашу подяку :)
TAKIT 9 листопада 2021, 14:48
Величезна подяка Кристине Усаченко за витрачені півтори години часу на успішне та компетентне вирішення мого питання.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 15:12
Дуже раді, що ваше питання було вирішено :) Обов'язково передамо вашу подяку!
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 листопада 2021, 15:40
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 09.11.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
snizhana23 9 листопада 2021, 11:31
Дякую за швидку та оперативну роботу, все чудово!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 12:56
Дякуємо за ваш відгук, звертайтесь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tatyanab85 9 листопада 2021, 7:19
Спасибо Дарье Иванухе (Call centre). Такие сотрудники меняют впечатление о Банке в лучшую сторону.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 8:12
Дуже раді, що вам сподобався сервіс в нашому банку) Будемо раді бачити вас у нас знову 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:09
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sauko 8 листопада 2021, 23:09
большое спасибо Сергею Крылову за быстрое решение проблемы и приятную атмосферу во время общения в позднее время суток!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 23:26
Дуже раді, що вам сподобалося! Працюємо для вас 24/7/365, дякуємо за відгук 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380684221558 8 листопада 2021, 21:59
Спасибо оператору Нехай Никита за быструю и професиональную работу, в оказании поддержки, которую получила при обращении в онлайн сервис.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 22:03
Дуже вдячні за ваш відгук 🤗
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mariellind 8 листопада 2021, 20:19
Этот отзыв адресован не к самому банку, а лишь к некоторым его порядочным сотрудникам. В сторону банка я по понятным причинам высказываться не буду, но хотелось бы отметить, что ещё остались приветливые, ответственные и компетентные люди. В частности Ирина Пухова которая помогала мне в решении моего вопроса. Наверное единственный человек, которая отвечала мне так быстро, как только могла. Очень яркие и приятные эмоции остались после общения с ней. Чего к сожалению не могу сказать о неком другом большинстве людей которые работают в Альфа Банке.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 20:24
Дуже дякуємо за ваш відгук! Також хотіли б вирішити ваші проблеми, які виникли під час роботи з банком, напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону і що сталося
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yulya1996 8 листопада 2021, 19:37
Спасибо Латун Евгению за помощь, отзывчивость в решении моих вопросов. Очень вежливый, грамотный сотрудник.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 19:41
Дуже вдячні за ваш відгук! Раді, що вам сподобалося :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ekaterina20203 8 листопада 2021, 18:09
Хочу сказать огромное спасибо Евгению Латун, за помощь в онлайн консультации.
Быстро, качественно, и доступно все было рассказано.
Спасибо вам огромное.👌
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 18:37
Дякуємо, дуже дякуємо за ваш відгук, приємно отримувати подяки))
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:18
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ostawko 8 листопада 2021, 16:45
Спасибо за помощь в решении вопроса, быстро и качественно.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 16:57
Дякуємо за ваш відгук, звертайтесь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:07
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
adamenkomila 8 листопада 2021, 16:16
Велика подяка співробітнику Івануха Дар’я за гарну консультацію з питання кредитування
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:06
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nsereda 8 листопада 2021, 15:15
Спасибо сотруднику он лайн поддержки Роману Алексаха за качественную помощь очень корректно эффективно решил мою проблему
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:05
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yboshko 8 листопада 2021, 14:28
Щиро дякую Олені Дуденюк за увагу в спілкуванні стосовно роботи додатку та кваліфіковану допомогу
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 14:35
Дуже вдячні вам за ваш відгук 😊 Раді, що ваше питання в чаті було вирішене. Обов'язково передамо вашу подяку Олені 😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:04
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
asuhovaukrnet 8 листопада 2021, 14:17
Останнім часом не можу повернути бонуси по програмі «Бали мандрівника», згідно ПРАВИЛ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ «АЛЬФА TRAVEL». Перше звернення з цього питання залишила в чаті 17 жовтня, отримала відповідь, що це технічна проблема і вона вирішується, обіцяли вирішити на наступному тижні, потім ще раз 29 жовтня знову обіцяли вирішити на наступному тижні і так декілька разів. Сьогодні вже 8 листопада, а питання так і не вирішено. Дуже шкода, що ні в чаті, а ні на гарачій лінії мені так і не надали конкретну відповідь, як довго будуть тривати ці технічні проблеми і взагалі я зможу скористатися своїм правом повернення балів. :(

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.25 45.8
USD 41.5 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.25 45.8
USD 41.5 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝