Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Santce 13 листопада 2021, 19:30
Спілкувався з оператором банку, Пуховою Іриною, дуже задоволений. Все пояснила дохідливо, чемно, ввічливо, оперативно. Вирішив усі свої питання. Сподіваюся, що у вас всі такі співробітники.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 19:41
Звісно всі такі працівники) Дякуємо за ваш відгук, передамо подяку Ірині 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 листопада 2021, 14:42
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 16.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Evocatorem 13 листопада 2021, 17:30
Щиро вдячний оператору Нікіті Нехай за швидке та якісне вирішення питань.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 17:46
Дякуємо за відгук!
Раді, що сподобалась консультація :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 листопада 2021, 14:40
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 16.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
xmary2001 13 листопада 2021, 17:24
Відділення за адресою: Київ, вул. Щербаківського, 42
Большое спасибо оператору Сергею Крылову за хорошую консультацию и пояснение всех моих вопросов
Сенс Банк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 17:53
Сергій у нас молодець!
Дякуємо за відгук :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 листопада 2021, 14:39
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 16.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dm12345 13 листопада 2021, 16:07
Дякую за чітко надані відповіді на мої питання в чаті підтримки, Ірині Пуховій. Максимально швидко та зрозуміло)
Сенс Банк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 16:25
Дякуємо за відгук :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 листопада 2021, 14:39
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 16.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
nitsikus 13 листопада 2021, 15:41
10 ноября на счет ФОПа отправили свифт платеж. Вчера (12 ноября) в приложении app super sense при открытии ярлыка с этим бизнес счетом показывался свифт платеж с суммой и была надпись, что он в обработке. Сегодня уже ничего не показывает, пусто. По поводу этого платежа со мной обещали связаться в течение 24 часов в техподдержке. Однако прошли уже сутки, но со мной никто не связался. Личный менеджер мне не назначен, хотя обещали тоже в течение суток. Написал по этому поводу в чат — уже несколько часов тишина…
И кстати, говорили, что если платеж приходит до 16:00 (а надпись, что платеж обрабатывается, появилась до 16:00), то платеж должен быть зачислен в этот же день. Однако этого не произошло.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 17:29
Якщо була помилка в реквізитах, то платіж може не потрапити і потрібно його шукати. Для пошуку платежу чат з вами перевели на внутрішній підрозділ. Але через велику кількість звернень на другий лінії, співробітники не встигають відповідати протягом 24 годин. Приносимо вибачення за тривале очікування. Посприяли у вирішенні ситуації і чат з вами вже під контролем у співробітника.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kingcity 13 листопада 2021, 15:10
Шановні працівники маркетингової, рекламноЇ і т. д служб Альфа-банку!

На протязі тривалого часу у гілці відгуків банку постійно з`являються хвалебні відгуки на адресу служби підтримки чи окремих працівників банку, які крім дифірамбів практично не містять жодної конкретики. Ці відгуки є однотипними по стилю написання та змісту, пишуться людьми, які зареєстровані на сайті здебільшого безпосередньо перед написанням відгуку, або подекуди за декілька днів до написання відгуку і які так само щезають з форуму, написавши один, зрідка — два позитивних відгуки на адресу Альфа-банку. Не потрібно володіти видатними аналітичними здібностями, щоб здогадатись, що ці відгуки написані працівниками банку, або наближеними до банку людьми з метою підняти рейтинг банку. Але «набиті» таким чином зірки не сприяють позитивному іміджу банку і підняттю його РЕАЛЬНОГО рейтингу. Навпаки — це скоріш відверне частину діючих та потенційних клієнтів від банку. Гілка відгуків Альфи все більше стає нечитабельною — знайти корисну інформацію за купою такого інформаційного сміття стає все важче.
Я, як клієнт банку, зацікавлений у конструктивному обговоренні його діяльності, висвітленні здобутків і проблем банку. Як читач і дописувач Мінфіну — у отриманні об`єктивної і повної інформації і обміні думками з іншими учасниками форуму. Тому переконливо прошу банк припинити публікацію таких «опусів» і не засмічувати форум різним «інфосміттям». Я далекий від ілюзії, що банк визнає свою причетність до цих відгуків, зрештою це і не важливо. Але сподіваюсь, що подібного «трешу» віднині у гілці банку більше не з`явиться.
Про всяк випадок продублюю цей відгук у своєму блозі.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 15:56
Добрий день.
Погоджуюсь з вами, зі сторони це може виглядати так, що ми буцімто самі пишемо ці відгуки.
Розказуємо як все відбувається. Якщо клієнту дуже сподобалась консультація в чаті і клієнт питає, де можна віддячити за допомогу оператора, співробітник може запропонувати написати відгук на Мінфін. Майже 100% цих клієнтів раніше ніколи не були зареєстровані і тому проходять реєстрацію одразу після чату. Звідти і недавня реєстрація.
Але, на жаль, не всі клієнти потім повертаються на Мінфін і підтверджують, що вони клієнти.
Ми не замовляємо відгуки і не пишемо їх. Ваша справа вважати як хочете, але наше сумління чисте.
luchiksveta 13 листопада 2021, 11:37
Консультант помог решить проблему в пользовании картой, быстро и оперативно. Все понравилось.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 11:41
Дуже дякуємо за зворотній зв`язок!
Aprogus 13 листопада 2021, 9:17
Звонит робот предлагает услуги банка, шлют смс, звонил разговаривал с оператором просил меня не беспокоить, но звонки продолжаются. Там работают непрофессионалы и низкие отзывы тому подтверждение.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 9:29
Напишіть в особисті повідомлення, будь ласка, коли був останній дзвінок (дата та час) з якого номеру і на який

Хочемо вам допомогти, щоб вас більше не турбували
Valeriia21 12 листопада 2021, 23:07
Відділення за адресою: Київ, вул. Кирилівська, 127
Добрий день, хочу написати велику подяку менеджерові Оксані Самойленко, в той час як перебуваючи у відділенні за адресою Кирилівська 127, допомогла мені у вирішенні питання онлайн у чаті (застосунок Sense Super App). У свою чергу, хочу висловити велике незадоволення якістю роботи співробітників банку за адресою Кирилівська 127. Очікуючи у черзі з номером 231, я була вимушена очікувати 21 хвилин, з урахуванням того, що попереду мене було всього 3 особи. Менеджер Мирослава, з якою я спілкувалась, зовсім не дотримувалася елементарної ділової субординації, відповідала та розмовляла зі мною як з подружкою (такою не є),. Хочу особу увагу приділити безпеці: оформлюючи мій запит на видачу кошт, менеджер мені вже виписала квитанцію на отримання коштів у касі, та якщо би я не запропонувала подивитися мій паспорт, з номером карти будь хто міг зняти мої кошти. Також, спілкуючись із менеджером Мирославою українською, відповідала мені виключно російською
SidorenkoTania 12 листопада 2021, 21:10
Дякую Роману Неделько з Чернігова за якісну і корисну інформацію, яку він дуже швидко надав по вирішенню мого питання про кредит.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 21:38
Дякуємо за ваш відгук, приємно з вами співпрацювати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wnekrasow 12 листопада 2021, 19:25
В очередной раз восхищаюсь компетентностью!
Вадим Гаркуша — святой! Распетлял за меня все мои вопросы сегодня! То, что в отделении мне бы пришлось делать дня два! Здоровья ему

Еще не было ни одного моего обращения в чат-поддержку, чтобы не был решен мой вопрос! Где вы набираете таких сотрудников Альфа-банк? Они же идеальные!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 23:56
Більше там таких нема, ми всіх до себе забрали)
Дякуємо за ваш відгук, він просто «агонь». Вадиму передамо, не дивлячись на його святість, він дуже зрадіє)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viira 12 листопада 2021, 18:28
Дуже задоволена спілкуванням в чаті з Євгенієм Латун. Отримала всю інформацію, яка мене цікавила.А ще відпала необхідність звертатись у відділення Альфа Банку, яке знаходиться в іншому місті.Дякую п.Євгенію.За спілкування- найвищий бал!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 18:57
Вирішувати питання на відстані завжди зручніше, ніж відвідувати відділеня. Раді, що вам сподобалось спілкування в чаті 😊 Передамо вашу подяку Євгену неодмінно
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 листопада 2021, 19:03
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 15.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Irynaryna 12 листопада 2021, 17:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 24
При получении зарплатной карты в Альфа Банке на бульваре Тараса Шевченка, как обычно, в обязательном порядке дают еще и кредитную карту от которой «невозможно отказаться». Подумав пару дней, я решила, что мне кредитка не нужна и, позвонив на горячую линию банка, сделала заявку на закрытие счета и на получение справки в отделении банка о закрытии. Также уточнила будет ли такая справка бесплатной, на что мне ответили, что «да, это бесплатно». Через пару дней мне пришла смс о том, что счет закрыт и я могу получить справку, только номер счета отличался от зарплатного счета и счета кредитной карты. Придя в отделение на Большую Васильковскую, 28, чтобы выяснить этот момент, я узнала, что без моего ведома был открыт какой-то третий счет. Потребовав объяснений, сначала сотрудники банка говорили, что это технический счет, потом, что этот счет открыли для перевода кредитного счета на IBAN реквизиты, хотя в Украине на них перешли еще пару лет назад и еще какие-то причины мне называли, уже и не вспомню. В итоге, я закрыла счет и по кредитке и счет, который открыли без моего ведома, но при получении справок о закрытии история продолжилась, потому что на горячей линии утверждали, что это бесплатно, а в отделении сотрудники требовали по 100грн. за каждую справку. Я позвонила сразу на горячую линию и сотрудники банка с горячей линии что-то долго выясняли по телефону с сотрудниками отделения, пересылали им инструкции, что такие справки бесплатно выдаются, но инструкции какие-то были не те и они начали выяснять друг с другом кто прав… В итоге, чтобы я, наверное, не слушала всех этих разбирательств, мне эти справки отдали бесплатно и я выдохнула с облегчением. Вот так я узнала о тайно открытом счете и его закрытии и, надеюсь, после этого всем клиентам Альфа банка теперь будут выдавать подобные справки бесплатно. А со стороны банка даже извинений не поступило, что мне пришлось пройти через эти все выяснения и трату времени и нервов.
Ola2021 12 листопада 2021, 17:09
По итогу общения с банком, колл центром и еще какими-то лицами я как клиент банка — не могу получить ответы на свои вопросы! Не пользуюсь картой более 2х лет, а у меня куда-то исчезают и пропадают деньги, суммы не большие — но факт есть факт. Это хищение в мелких размерах и мошенничество то ли банка, то и сотрудников! При моих запросах — конкретный ответ только один и только приехать в отделение, подвергая свою жизнь опасности!!!
И ко всему прочему, сотрудники (в частности руководитель отделения) общаясь с клиентом по телефону и понятия не имеет, что за ситуация (прослушать разговоры, просмотреть историю клиента — видимо очень сложно!), но бросить трубку на моих словах «что да, это мое решение не посещать общественные места в красной зоне» может! По итогу, мои вопросы остались открытыми, историю обращений никто не смотрит и друг -другу передают заведомо ложную информацию.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tanya2604 12 листопада 2021, 16:39
Спасибо большое Елене Дуденок за компетентность в своём деле и скорость ответов на мои вопросы.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 16:50
Дякуємо за ваш відгук! Працюємо для вас :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Uli4kakazakova 12 листопада 2021, 14:37
Очень хороший приятный и добрый человек, вопрос решился быстро и понятно, ожидала другого, но получилось очень хорошо, мне приятно было общаться с Андреем, ещё раз спасибо ❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 16:02
Щиро вдячні за відгук 💕 Раді, що вам сподобалось спілкування в чаті з Андрієм. Обов'язково передамо вашу подяку йому
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 листопада 2021, 10:50
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 14.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MaximNalivaiko 12 листопада 2021, 12:39
Спасибо Ирине Пуховой за оказанную помощь в тех. поддержке. Очень приятный и отзывчивый в общении сотрудник!)
Сенс Банк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 13:00
Щиро вдячні за ваш відгук 💕 Раді, що вам сподобалось у нас в чаті. Обов'язково передамо вашу вдячність Ірині
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Esmarsya 12 листопада 2021, 12:03
Спасибо оператору в помощи. До этого не знала что оплата мобильной связи записана в категории «коммунальных услуг», так как не особо знаю приложение. Думала что кто-то левый снял с моей карты деньги, но Игор Гуща, разъяснил ☺
Сенс Банк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 12:24
Дуже вдячні за ваш відгук. Раді, що ваше питання в чаті було вирішене. Обов'язково передамо вашу подяку 🥰
Aleksandr1989 12 листопада 2021, 10:56
Помощь оказывал Андрей Селезень. После того как девочки в банке чуть чуть «помогли», и заказали карту неизвестно куда. Спасибо Андрею все исправил и сделал как надо
Сенс Банк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 11:04
Дуже дякуємо за зворотній зв'язок! Раді, що ваше питання все ж було вирішено :) Обов'язково передамо вашу подяку Андрію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dumca 11 листопада 2021, 23:27
Звернувся за інфорацією чому мені зняли гроші, я звернувся в час підтримки. Об’яснили що це за платні СМС (що місячна оплата). Дуже швидко відповіли та приємна співбесіда з Іриною
Сенс Банк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 23:53
Приємно чути, що вдалось швидко розібратись і вирішити ваше питання) Ірині передамо від вас привіт та вашу подяку 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 листопада 2021, 15:27
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 13.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝