Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
14938457 11 травня 2025, 21:15
На початку квітня банк розіслав в застосунку повідомлення про запровадження з 01.05 лімітів на перекази в інші банки, відповідно до умов меморандуму і повідомив що ліміт становитиме «50 або 150 тис.грн.» (до речі даний пуш був написаний абсолютно незрозуміло і викликав питання у всіх користувачів які його читали. Звичайно багато навіть не читали, оскільки банк постійно спамить пушами з абсолютно непотрібною інформацією, і виокремити з них реально важливі складно). Місць підтримка не могла відповісти який буде встановлено ліміт, оскільки недобанк вирішив нікого не повідомляти про конкретні суми. В чатах підтримки в телеграм жодної інформації до травня жоден співробітник надати не міг, оскільки недобанк ліміти впроваджує, але навіть власних співробітників про механізм їх реалізації вирішив не попереджати.
В кінці квітня оператор банку в чаті застосунку повідомив мене, що в моєму випадку для збільшення ліміту достатньо буде надати підтвердження походження коштів за які придбавались ОВДП (оскільки у мене значна сума коштів вкладена в ОВДП і цьому недобанку і майже всі надходження на рахунки в недобанку від цінних паперів, які зберігаються в недобанку).
02.05 я відправив недобанку документи які підтверджують походження коштів в 5 разів більше ніж вкладено в ОВДП. Оператор, який їх отримав обіцяв надати відповідь про розгляд документів протягом 2 робочих днів.
Але замість цього недобанк думав тиждень і написав мені відмову, при цьому не надав жодних пояснень відмові та можливості подальших дій для збільшення ліміту (окрім того що запропонував знімати мішки готівки в касі. Мішки готівки в касі замість переказу на ВЛАСНИЙ IBAN в іншому банку!).
Сенс Банк
Відповідь банку
18 травня 2025, 22:57
Ми завжди цінуємо відкритий діалог з нашими клієнтами, тому дякуємо вам що поділились своєю думкою. Для нас це дуже важливо 🙌
Ми розуміємо, що введення ліміту на вихідні перекази, внаслідок підписання «Меморандуму про забезпечення прозорості функціонування ринку банківських платіжних послуг» — може призвести до певних труднощів в оплаті послуг, а також погашенні заборгованостей в інших банках, проте такі дії банку та інших учасників банківської системи націлені на запобігання злочинним схемам та унеможливлення порушення законодавства й договору про банківське обслуговування.
Наші спеціалісти завжди ретельно підходять до розгляду будь-якого звернення, і ваше не стало виключенням. Після аналізу та опрацювання ваших документів, на жаль, рішення було негативним, оскільки відповідно до ризик-орієнтованого підходу банку, а також вимог НБУ — розміру ваших підтверджених доходів недостатньо для збільшення ліміту на вихідні перекази.
Розуміємо, що переказ на власний рахунок в іншому банку буде значно зручніше, ніж зняття готівки, але така операція буде входити в місячний ліміт на перекази, на жаль.
Щодо термінів опрацювання вашого звернення, то зі свого боку приносимо вибачення за тривале очікування. Наші спеціалісти завжди роблять все можливе, щоб надавати зворотній зв'язок вчасно. Але інколи можливі ситуації, коли опрацювання запиту потребує більшої кількості часу, про що ми завжди попереджуємо клієнта в чаті та пізніше повертаємось із відповіддю.
З повагою, Андрій 💙
Oleksandr Sb 10 травня 2025, 12:22
Коли я читав у новинах про запровадження НБУ «Меморандуму про забезпечення прозорості» я сподівався що це мене не торкнеться, тому що я клієнт Сенс-банку більше 10 років без жодних претензій до мене. Надавав підтвердження доходів за останні 7 років у вигляді податкової декларації. Маю персонального менеджера і не мав жодних проблем у вирішенні ситуацій. Перевів до банку рахунки родини. Коли вже у травні (після приєднання банку до меморандуму) під час здійснення чергового платежу на рахунки родини у Сенсі ж мені випадає інфо що я виявляється «клієнт високого рівня ризику» і маю мінімальний ліміт у рамках цього меморандуму. Написав і у чат і менеджеру і мені сказали що треба 5 днів на узгодження. Подивимось. Заради інтересу запитав в інших банках де я обслуговуюсь — жодних проблем, максимальний ліміт та миттєве підвищення в разі потреби. Завантажив та зареєструвався у додатках банків де я не обслуговуюсь і подивився свої ліміти — теж максимальний ліміт. Звичайно є нюанси та накладки у комплаєнсі, але навіщо так рубати шашкою наосліп??? Хотіли боротися з «дропами» а зробили проблеми постійним клієнтам
Сенс Банк
Відповідь банку
19 травня 2025, 11:54
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — нам дуже важливо чути зворотний зв’язок від наших клієнтів 🤝
Запроваджені ліміти переказів справді стосуються всіх користувачів — незалежно від історії обслуговування, оскільки реалізуються в межах Меморандуму про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних послуг, погодженого з НБУ.

Проте, звичайно, їх можна змінити у разі надання відповідних документів, що підтверджують доходи, і ми раді повідомити, що за результатами розгляду вашої заявки ліміт вже було переглянуто та підвищено ✅

Щиро дякуємо, що залишаєтесь з нами вже понад 10 років — ваша довіра дуже цінна для нас. Раді і надалі бачити вас частинкою нашої Sense-сім'ї 💙

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Віктор Дехтяр 8 травня 2025, 11:13
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Виникла проблема зі сплатою мита через додаток Сенс банку. Вперше вирішив звернутися до свого персонального менеджера Баранець Наталії за допомогою. Описавши ситуацію з не можливістю оплатити платіж Наталя взялась допомогти. Суть в тому що в призначенні платежу були спеціальні символи «;» як того вимагають платежі в бюджет (в 2020 році вже робив такий платіж через додаток і проблем не було). Персональний менеджер Наталя також наголосила, що я маю дотримуватись всіх відступів та спеціальних символів. Коли й надалі не вдалося здійснити оплату через мобільний додаток Сенс банку менеджер порекомендувала звернутися у найближче відділення. Прийшовши у відділення я пояснив ситуацію та повідомив, що персональний менеджер наголошувала, що треба дотримуватись всіх знаків. З допомогою менеджерів відділення також не вийшло здійснити платіж через додаток. Тоді я був змушений знімати кошти з рахунку, щоб здійснити платіж через касу, оскільки оплатити рахунок необхідно було в той же день, а коли б вирішилась ця проблема в додатку я не розумів. За цю операцію я сплатив чималу комісію (більше 1000 грн).
Згодом я звернувся в чат підтримки, щоб все-таки розібратись чому не вдавалось провести платіж. Де мені пояснили, що спеціальні символи з 2023 року потрібно видаляти і за їхньої наявності платежі проходити не будуть, а також зауважили, що мій персональний менеджер мене дезінформував.
Потім я самостійно повідомив менеджеру, щоб вона теж володіла цією інформацією.
Питання в тому чому співробітники в чаті та персональний менеджер володіють різною інформацією? Чому персональний менеджер «не дотягує» в знаннях до співробітників чату? Чому через некомпетентність персонального менеджера я поніс додаткові фінансові витрати? Клієнт має довіряти своєму персональному менеджеру. Як після цієї ситуації я можу бути впевнений у компетентності менеджера?
Не побачив сильного бажання допомогти мені від персонального менеджера. Думав це привілей, а виявилось що ні.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 травня 2025, 12:22
Ми завжди цінуємо відкритий діалог з нашими клієнтами, тому дякуємо що поділились цією ситуацією з нами. Для нас це дуже важливо 🙌

Повністю розуміємо вас та ваші емоції щодо цього випадку, адже персональний менеджер перш за все має допомагати, а не створювати додаткові перепони для клієнта. Приносимо вибачення, що через дезінформацію зі сторони менеджера вам довелось звертатись до відділення та сплачувати додаткову комісію за операцію, котру можна було провести у застосунку банку. Зі свого боку ми додатково провели роботу з працівником, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Нам дуже прикро, що через недостовірну інформацію ви понесли фінансові втрати, тому банком було прийнято рішення компенсувати вам ці витрати.

Ще раз приносимо вибачення та сподіваємось на ваше розуміння🙏 Хочеться вірити, що подальша співпраця з банком буде позитивною та залишить після себе тільки приємні враження 🤗

З повагою, Андрій 💙
Quar 7 травня 2025, 13:56
Надіслав банку документи щодо підвищення ліміту на перекази по IBAN, банк відмовив у підвищенні, хоча сума доходу щомісячного була більше, ніж 150 тисяч. Оператор чату відповів, що «Розмір підтверджених доходів на попередній перод не відповідає вимогам НБУ для збільшення ліміту р2р». Хоча, я не просив збільшити ліміт на p2p, я просив збільшити ліміт на перекази IBAN. Задав уточнююче питання щодо вимог НБУ — оператор вирішив ухилитися від відповіді й запропонував заново надіслати заявку. Також необхідно відмітити, що обіцяні терміни відповіді операторів не відповідають дійсності.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 травня 2025, 11:25
Комфорт та довіра наших клієнтів завжди були й будуть на першому місці, і ми робимо все можливе, аби виправдовувати довіру наших клієнтів 💙
Звичайно, що введення ліміту на вихідні перекази, внаслідок підписання «Меморандуму про забезпечення прозорості функціонування ринку банківських платіжних послуг» — може призвести до певних труднощів в оплаті послуг, а також погашенні заборгованостей в інших банках, проте такі дії банку та інших учасників банківської системи націлені на запобігання злочинним схемам та унеможливлення порушення законодавства й договору про банківське обслуговування.
Ми в жодному випадку не відмовляємо вам у перегляді розміру ліміту. Кожне звернення ретельно аналізується й опрацьовується в індивідуальному порядку, після чого клієнту надається зворотній зв'язок із рішенням.
У вашій ситуації, на жаль, рішення було негативним, оскільки відповідно до ризик-орієнтованого підходу банку, а також вимог НБУ — розміру ваших підтверджених доходів недостатньо для збільшення ліміту на вихідні перекази (до них входять як перекази за реквізитами IBAN, так і перекази за номером картки р2р).

Стосовно термінів, то наші оператори завжди роблять все можливе, щоб надавати зворотній зв'язок вчасно. Але інколи можливі ситуації, коли опрацювання запиту потребує більшої кількості часу, а тому рішення ще не готове, в такі моменти варто очікувати 😔

Але не варто засмучуватись, адже ви завжди можете звернутись до підтримки банку зручним для вас способом, щоб подати документи для збільшення ліміту повторно. За цим посиланням можете ознайомитись із переліком документів, що підтверджують походження коштів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/15677574220818

З повагою, Андрій 💙
krv77 2 травня 2025, 15:11
Ось мені щойно реклама прийшла про якийсь лук від незрозуміло кого… Давайте так — захочу я купити цибулю — піду в магазин. А за рекламу всього, що не стосується банківських послуг, ви мені по 100 грн платити будете?
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2025, 17:01
Дякую вам за відгук!

Зверталася до вас в особисті повідомлення, проте, на жаль, не отримала відповіді 😥

Поясню стосовно вашого запиту тут детальніше 🙌
З моменту оновлення дизайну нашого головного екрану ми дійсно винесли персональні та акційні пропозиції на головний екран, а сповіщення щодо них стали надходити частіше

Це було зроблено з метою інформування щодо всіх найвигідніших акцій та заохочення клієнтів 😉
Так ви можете обирати особисто для себе найкращі пропозиції та отримувати за це приємні бонуси

Якщо вам заважають сповіщення, які надходять в рамках цих пропозицій — ви можете звернутися до нашої підтримки, щоб колеги зафіксували відповідний запит 🙌
Наш чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport

Будемо дуже чекати на ваше звернення в чаті, адже ваш комфорт для нас — найвищий пріоритет 🫶

Валерія 🫧
alpha0508 2 травня 2025, 12:28
Мій досвід з СЕНС БАНК виявився негативно-задовільним. 29 квітня мені заблокували рахунки, після чого я надіслав всі необхідні документи на перевірку, як того вимагав банк. Через ± день рахунки були розблоковані, і я сподівався, що ситуація вирішена.

Однак сьогодні отримав офіційний лист на електронну пошту з повідомленням, що банк вважає мене «високоризиковим клієнтом» і повністю відмовляється від співпраці. Це рішення остаточне, без можливості оскарження. Причини такого рішення не пояснені, підтримка не надає конкретики, посилаючись на «ризик-орієнтований підхід».

Особливо подобалось мобільне застосування — зручний інтерфейс, швидке виконання операцій, підтримка Apple Pay/Google Pay. Загалом усе влаштовувало, і не було жодних нарікань. Віддавав перевагу саме цьому банку, але була відправлена відмова в обслуговуванні.

Якщо це можна якось вирішити зв’яжіться зі мною.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 травня 2025, 21:16
Вдячні вам за те, що поділились власним досвідом взаємодії із нашим банком, а також дякуємо за ваш фідбек стосовно нашого застосунку Sense SuperApp — слухати й чути клієнтів це дуже цінно, адже допомагає нам виправляти помилки й покращувати наші продукти 💙

Варто наголосити, що у вашій ситуації банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», і відповідно до цих нормативно-правових актів — банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.

У питанні розірвані ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Справді шкода припиняти нашу плідну співпрацю, адже ми цінуємо кожного нашого клієнта, адже вони це рушій, що допомагає нам ставати краще, розуміємо також, що таке рішення банку може завдати вам певних труднощів 😔

Сподіваємось, що наша робота як вашого фінансового партнера — залишить у вас виключно позитивні враження 🫶🏻
Якщо у вас будуть додаткові питання — звертайтесь, залюбки вам допоможемо!

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
seregaKontinent 30 квітня 2025, 1:46
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Кассир по фамилии БАСТА, выдала через кассу $700, на следующий день, нужно было положить на карту эти же деньги, так как купюры старого образца и их у меня просто не приняли в другом месте, приняла шесть, а за седьмую купюру потребовала комиссию, заявив при этом, что она такую не выдавала, а я её подменил, написал жалобу в нацбанк, управляющая назвала меня наркоманом без всяких на то причин, это учесть, что являюсь их клиентом очень длительное время, видно теперь нужно будет пересмотреть сотрудничество с этим банком, деньги заказывать уже точно не буду, нет доверия к кассиру по фамилии БАСТА, управляющая скорее всего с кассиром в «доле», обходите этот банк десятой дорогой, мошенники, недаром осталось одно отделение на весь город, с таким подходом к клиентам,
требовать комиссию в размере 10% процентов за купюру, которую сама же день назад и выдала, не советую заказывать в этом банке валюту ибо дают такие купюры, что нигде не принимают, а назад чтобы сдать, берут уже комиссию и заявляют, что это не их купюра, а подменили!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 травня 2025, 14:07
Ми цінуємо відкритий діалог із клієнтами, тому хочемо пояснити детальніше 🙌🏻

Наші касири завжди ретельно перевіряють банкноти під час їх прийому для зарахування. Якщо одна чи декілька купюр мають ознаки зношення, пошкодження чи забруднення, включаючи видимі в ультрафіолетових променях, то такі кошти не можуть бути прийняті для подальшого зарахування на рахунок. Під час перевірки, наші касири керуються постановою НБУ №103 від 25.09.2018 року, де вказані критерії оцінки зношеності банкнот іноземної валюти. Враховуючи такі ретельні перевірки з боку наших співробітників, така купюра жодним чином не могла потрапити до нашого банку, через що і отримати таку в нашій касі також не можливо. Саме тому одну із наданих вами купюр і не було прийнято.

Стосовно комісії, про яку ви також згадали у вашому відгуку, то вона відсутня у нашому банку, адже Sense Bank не надає послугу з прийому коштів які не відповідають критеріям платіжності та зношеності. Через що наш співробітник і порекомендував вам звернутись до іншого банку, що надає таку послугу та може прийняти цю купюру.

Окремо хочеться повернутись до поведінки та слів співробітників відділення. Ми цілком та повністю не підтримуємо такі висловлювання про наших клієнтів, тому хочемо вас запевнити, що з ними вже було проведено роботу для уникнення подібних ситуації у майбутньому. Нам дуже прикро, що візит до нашого відділення залишив після себе такий слід. Зі свого боку приносимо вибачення за дії та слова працівників відділення. Сподіваємось, що подальша співпраця з банком буде проходити виключно у позитивному руслі.

З повагою, Андрій 💙
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 травня 2025, 12:54
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
Юрій Решетняк 28 квітня 2025, 16:19
Моя історія дуже проста, в мене був кредит в МОНО банку та кредитна лінія у Сенсі, я платив все було гаразд до того моменту як мені не подзвонила дівчинка та не запропонувала перекредитуватись, умови було наче норм та я погодився. Я за кредит плачу 15 числа кожного місяця, про що і повідомив менеджера, вона сказала все ок я їй повірив і ми все зробили і уявіть моє здивування коли 28 числа мені приходить повідомлення що я маю сплатити по кредиту до 06 числа, я телефоную у банк і мені кажуть що по договору ви маєте платити до 06 і все, я їм казав що іх оператор казав інше що це обман та мене просто послали (до речі вони підтвердили що є запис розмови і дійсно їх менеджер таке казала, та це ні на що не вплинуло). Мені порадили заплатити на місяць в перед та таким чином в мене не буде проблем з датою оплати І уявіть моє здивування коли мені через пів року прийшло повідомлення що я маю оплатити кредит до 06 числа, я телефоную їм і мені новий оператор каже що я маю платити кожного місяця до 06 числа і на перед оплачувати не можна. І він пропонує перекредитуватись на нову дату. Я погоджуюсь (це коштувало мені 4,5% від суми кредиту це не безкоштовно) і мені просто блокують карту з ними поповненими грошима для переакредитації, без пояснень, я телефоную на гарячу лінію мені нічого не пояснюють кажуть що карта заблокована і все, і пропонують закрити карту і гроші вивести на зарплатну карту без комісій і без проблем, ок я погоджусь і уявіть моє здивування коли я зранку відкриваю додаток в мене висить два кредити, а грошей не має,(в банк не несе жодної відповідальності за це) якщо це читає хтось із різних структур які знаю як наказати банк за такі дії та мої нерви, напишіть мені чи зв’яжіться зі мною, буду радий допомозі.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2025, 18:40
Дякую вам за звернення!

Звернулася до вас в особисті повідомлення, проте, на жаль, не отримала відповіді 😣

Тому, поясню стосовно вашої ситуації надалі тут 🙌
Коли ви оформлюєте договір кредитний чи за кредитною карткою, у відповідний день у вас встановлюється розрахункова дата.

Розрахункова дата за кредитом — це дата, в яку у вас списуються щомісячні платежі, та виставляється сума, яку вам потрібно внести до наступної дати протягом місяця (крайні строки — за 3-5 днів до розрахункової дати)

Образно, у вас може бути оформлений договір від 5 числа, і вам щомісяця потрібно вносити кошти саме до цієї дати.
У вашому випадку, ви зазначали, що вносите кошти 15 числа, тоді вони встигнуть розподілитися до 5 числа, але, це не означає, що ваша розрахункова дата переміщується на 15 число
Розрахункова дата залишається сталою, та може змінитися тільки у випадку, якщо ви оформите новий договір 🙌

Надалі, ви зазначаєте, що вам пропонують оформлення нового договору, зі зміною дати — в такому випадку, як вже пояснювала вище, у вас змінюється та сама розрахункова дата, до якої потрібно внести щомісячний платіж.
Коли ви оформлюєте грошовий кредит, для можливості використати кошти банк може запропонувати вам зарахування на вже наявну або нову картку.
Залежно від обраної вами картки, на неї перераховується сума кредитних коштів, які ви вже можете використовувати на власні потреби 😉

Отже, ви спочатку оформили один договір, вам зателефонували, запропонували оформити інший договір, коштом якого ви можете погасити ваш старий кредит. А за умовами нового кредиту, вносити кошти, але за кращими умовами 🙏

У вашому випадку, це не реструктуризація старого договору, шляхом оформлення нового, а безпосередньо повністю новий кредит. Тож, у вас залишається старий непогашений договір, та новий, кредитні кошти за який ви вже отримали на вашу карту

Ви вже надалі можете використати ці кошти для погашення вашого попереднього договору, та вносити платежі лише за новим 🫶

Ситуація дійсно може здаватися заплутаною, проте, запевняю, що в діях банку не було прихованих мотивів
Сподіваюся, що я змогла допомогти зрозуміти, що саме сталося у вашій ситуації, але, якщо ви хочете ознайомитись з більш деталізованим поясненням — будь ласка, зверніться до нас в особисті повідомлення 🤍

Залюбки відповім на всі ваші питання!

Валерія 🫧
Проблема вирішена
Kishmany 27 квітня 2025, 8:55
Заблокировали аккаунт без предупреждения, без каких либо вопросов, объяснений и так далее… так у меня в этом банке остался кредит, как я должна платить кредит не видя сколько уже погашено сколько остался остаток и так далее… только ссылаться на чат поддержки и верить им на слово по остатку не контролируя все самой, так себе идея. и не нужно сейчас писать что якобы банк заблокировал из-за каких то махинаций по картам и так далее. я очень давно клиент вашего банка и никаких махинаций не было произведено, пользовалась своими личными средствами. Сейчас банк заблокировал не прислав не письмо на почту ничего… но при этом я уверена что хочет чтобы я гасила дальше кредит. Так вот я пока не понимаю буду ли я гасить тот кредит или нет.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 травня 2025, 16:20
Дякую вам за звернення!

Вже спілкувалися з вами в особистих повідомленнях щодо розблокування, тож знаю, що наразі з вашим акаунтом та картками все гаразд 😇

Щодо самого обмеження, поясню трішки детальніше — наш банк діє згідно з п. 4.3 ДБО та чинним законодавством України, зокрема з законом «Про банки і банківську діяльність» та «Про запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення»

Як державна установа, ми зобов’язані дотримуватися нормативних вимог і реагувати на будь-які порушення, тому в окремих випадках змушені припиняти співпрацю 😓

Серед можливих причин блокування, можуть бути:
— надходження інформації від МПС про неправомірне використання картки;
— порушення умов договору клієнтом;
— офіційне підтвердження незаконної діяльності від правоохоронних чи інших уповноважених органів;
— наявність обґрунтованих підозр, сформованих на основі внутрішніх висновків банку.

Детальніше про це можна почитати тут 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Проте, навіть попри різні ситуації та особливості, ми завжди готові піти на зустріч нашим клієнтам й розглянути шляхи вирішення ситуації, а конкретно у вашому випадку переглянути рішення щодо блокування 😇

Спільними зусиллями нам вдалося виконати необхідну процедуру, обмеження було знято, а доступ до банкінгу відновлено!
Хочу подякувати вам за звернення щодо цього випадку, а також за те що весь час були на зв'язку та надали всю необхідну інформацію 🫶

Наголошу, що ви завжди можете звертатися до нас, якщо вам потрібна допомога!
Запевняю, що ми зробимо все що можемо (і спробуємо зробити те, що не можемо ;)) заради вас 🤍

Валерія 🫧
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ss15aa16 24 квітня 2025, 23:24
У мене виникла технічна проблема при оформленні зарплатної картки. Потрібно було звернутись до найближчого відділення банку. Так як в нашому місті не має відділення Сенс банку і їхати до іншого міста не маю можливості, звернулась по допомогу до співробітника відеочату. Цим співробітником був Савенко Богдан. Декілька днів ми спілкувались з Богданов до повного вирішення моєї проблеми. Хочу щиро подякувати Вам, Богдане, за своєчасну і таку необхідну допомогу, за чуйність і підтримку. Коли спілкуєшся з такими вічливими, компетентними, не байдужими співробітниками то виникає довіра і до самого банку. Бажаю Вам успіхів, миру, добра, благополуччя.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 квітня 2025, 8:54
Щиро дякуємо за теплі слова та такий зворушливий відгук💙
Нам дуже приємно, що ви залишилися задоволені допомогою нашого колеги Богдана. Обов’язково передамо йому вашу подяку – такі відгуки надихають нашу команду працювати ще краще. Раді бачити, що вдалося вирішити ваше питання без відвідування відділення банку.
Гарного вам дня та бережіть себе🫶 Якщо знову знадобиться допомога – ми завжди на зв’язку😊

З повагою, Андрій
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 квітня 2025, 14:57
Відгук не зарахований (на 28.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Weranalub 21 квітня 2025, 11:20
Машеньки, с выдачей денег проблем нет, всё проблемы потом, когда отдаёшь, такое ощущение что всё придумывают по ходу, начинаешь платить за всё, сначала снимают с тебя всё что можно, а потом приходят СМС, надо заранее предупредить, а у них нет такого.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 квітня 2025, 8:46
Прикро бачити, що співпраця з нами залишила після себе такі враження😔 Ми дуже хочемо розібратись в ситуації та змінити вашу думку на краще, тому стукались до вас у особисті для уточнення деталей. Але, на жаль, відповіді так і не отримали. Тому будемо вдячні, якщо ви поділитесь з нами подробицями вашої ситуації на help@sensebank.com.ua. У листі, будь ласка, вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону, що вказано у системі банку) та опишіть ситуацію, що виникла. Чекаємо на ваш лист.

З повагою, Андрій 💙
Александр Волошин 20 квітня 2025, 11:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 119
З 2019 року я користуюсь послугами цього банку, в принципі до квітня 2025 року претензій, зауважень до цього банку не було. На жаль термін користування карткою вже вийшов і був пролангований термін на 180 днів, за рахунок військового стану. Для того, щоб перевипустити картку, потрібно було їхати в Київ, тому що в моєму місті ні банкоматів, ні відділень цього банку нема взагалі, а картку терміново потрібно було міняти, бо вона вже попросту розклеїлась пополам. Коротше кажучи поїхав на Саксагансього, в плані обслуговування — претензій не має, працівник банку ще здивувався, що в мене така картка с дизайном компанії, тепер ближче до суті: через неділю поїхав забрати картку, ну і вже в своєму місті в банкоматах Ощаду (Райфайзену) де знімав з 2019р, вирішив зняти зарплату (більше 20к), і тут я здивувався, я зняв частину від зп, і дивлюсь, що в мене комісія, трохи пізніше я дізнався, що тепер я повинен знімати максимум 20 тисяч в місяць (не в день!), якшо сума більше — 3% від суми, крім цього, ще 50 гривень за обслуговування. Тобто, зі своєї зарплати я плачу не малі податки, так ще маю за свою же зарплату платити комісію, щоб повністю її зняти, це треш повний взагалі!!! Я так прикинув, так як зп в мене більше 20к, то без комісіїї ніколи її не зніму. К слову додам, що моя родичка також є клієнтом (зарплатним) цього банку і такого трешу в неї не має (оформлювала в цьому році). Дякую Вам велике…Оцінку ставлю 1, по тій причині, що підсунули таку свиню…
Сенс Банк
Відповідь банку
30 квітня 2025, 14:44
Пане Олександре, дякуємо що поділились своїми враженнями про нашу роботу. Для нас ваша думка дуже важлива.

Щодо перевипуску картки, то не обов'язково відвідувати відділення банку, адже можна було б перевипустити її у застосунку, після чого з'явилась би нова віртуальна картка з новим терміном дії. Після чого до неї можна замовити пластик на найближче відділення Нової Пошти безкоштовно.
Дійсно, відповідно до тарифу вашої картки безкоштовний ліміт на зняття готівки складає 20 000 грн, і у разі його перевищення буде стягуватись комісія 3% мінімум 25 грн. Розуміємо, що подібні обмеження можуть викликати певний дискомфорт, особливо коли є потреба у знятті більшої суми. За потреби можна звернутись до підтримки, щоб змінити тариф картки, щоб збільшити значення цього ліміту. Наприклад, можна перевипустити картку на тариф Black, де буде доступно зняти до 50 000 грн без комісії.
Щодо плати за обслуговування, то її можна уникнути. Для цього достатньо виконати 1 із 3 умов, після чого плата стягуватись не буде. Для картки White це може бути:
1.залишок коштів на рахунках більше 50 000 грн
2.покупки на суму від 2500 грн
3.кількість покупок від 10
Якщо буде виконано хоча б одну із умов, то щомісячну плату не буде знято.

З повагою, Андрій
Проблема вирішена
Vasya140276 18 квітня 2025, 13:36
Сделал перевод на другой банк за счет личных средств с карты Хамелеон. При переводе писало «без комиссии за счёт личных средств». Комиссию не сняло. Сделал ещё один перевод своих денег на другую карту. Тоже сразу без комиссии. На следующий день сняли комиссию по двум переводам задним числом без пуш уведомления. Схема расчитана на то что клиент не заметит и позно поймёт что переводы потом окажутся платными.
Также мои друзья хотели перевести мне денежную помощь из-за границы. Дал реквизиты валютного счета и карты Хамелеон платинум. Переводы отклоняются банком. Пришлось использовать другой банк. (перевод Tranfer Go). Такая политика не вызывает лояльности к банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 квітня 2025, 14:27
Дякуємо вам, що поділились своїм клієнтським досвідом з нами. Для нас дуже важливо знати думку клієнтів, щоб ставати краще🤗
Відповідно до тарифів картки Хамелеон клієнт може переказати до 20 000 грн власних коштів без комісії. У разі перевищення цього ліміту стягується комісія у розмірі 1%+5 грн. Вона списується не одразу, а по факту проходження суми переказу по рахунку. Через що можуть виникати ситуації, коли комісія за переказ знімається пізніше, ніж сам переказ. Ви можете у застосунку перевіряти залишок ліміту на безкоштовні перекази. Для цього перейдіть у меню вашої картки та натисніть на іконку у правому верхньому куті. Вона буде поруч із іконкою налаштувань.
Щодо валютних переказів, то зі свого боку наш банк ніяк не обмежує клієнтів у зарахуванні. Ви можете отримувати їх на вашу картку чи поточний рахунок, головне щоб валюта операції відповідала валюті рахунку. Якщо у вас виникають труднощі з отриманням таких переказів, будь ласка, напишіть нам у чат із застосунку банку, де ми зможемо все перевірити та допомогти вам.

З повагою, Андрій 💙
Shr 16 квітня 2025, 19:49
22.11.2021 року взяла кредит в АТ «Альфа-Банк» кредитний договір — 1
У лютому місяці я повинна була повністю погасити заборгованість, мені дуже прикро що я не встигла повернути кошти, у зв’язку із вторгненням збройною агресією Російської Федерації проти України.
Співробітникам банку я розповіла що під час вторгнення російської федерації в мій дім було пряме влучання, і я втратила все що в мене було. Шахрайськими діями співробітники банку по телефону запропонували мені зробити «реструктуризацію» Я на емоціях довірившись співробітникам банку, отримала силку з посиланням на «реструктуризацію» підписала собі приговор. Це був новий кредитний договір вже у «Сенс Банк» «договір 2» від 05.09.2022 року.
Тобто я «позичила» вже під час воєнного стану.
Є рішення суду «Загальна сума до сплати: 401310,97 грн.
Сплата на виконання Рішення … районного суду м. Харкова від 17.03.2025 по справі No — (заборгованість за кредитним договором No — в сумі 333463,62 грн., заборгованість за відсотками за кредитним договором No — в сумі 63088,72 грн. та судовий збір в сумі 4758,72 грн)

Я готова сплатити суму зазначеною судом. Але банк вимагає з мене суму не по рішенню суду, а 513894,62 грн. Відсотки продовжують нараховуватися.
Вважаю дії банку в моїй ситуації неправомірними, т.к. є рішення суду, також банк не враховує ситуацію, по якій є документальне підтвердження форс-мажору в зв’язку з військовими діями, та головне, співробітники продовжують моральне знущання, замість того, щоб піти на зустріч для врегулювання питання.
Дуже прошу допомогти мені врегулювати відносини між банком. Дуже чекаю на зворотній зв’язок.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 травня 2025, 8:12
Щиро дякуємо вам за звернення та за те, що поділилися своєю історією з нами 💙
Нам справді прикро, що вам довелося зіткнутися з такими важкими життєвими обставинами. Важко уявити, через які випробування вам довелося пройти, втративши усе, що було важливим і близьким 😔

Такі ситуації — невимовний біль, і ми щиро шкодуємо, що саме в такий складний період вам довелося вирішувати ще й фінансові питання.

З початку повномасштабного вторгнення і до цього моменту банк не стоїть осторонь труднощів наших клієнтів, а активно впроваджує акційні пропозиції, аби полегшити погашення заборгованостей, й зменшити навантаження на наших клієнтів 🙌🏻
Саме так і сталось у вашій ситуації, адже банк запропонував вам реструктуризувати ваш кредит, аби ви могли зручно погашати заборгованість. Це питання перебуває в компетенції відділу по роботі із заборгованістю, й комунікують вони у телефонному режимі, а також у режимі спеціального чату, але колеги завжди націлені на результат та прямий діалог з клієнтом, тому якщо виникають запитання по продукту чи умовах — вони готові усе пояснити, аби не лишалось жодних непорозумінь чи сірих плям 👌🏻

Наш банк завжди діє прозоро, в межах чинного законодавства та відповідно до діючого ДБО банку, ми виступаємо за відкритий діалог із клієнтами, і не приховуємо умов, на яких відбувається оформлення реструктуризації. Також необхідно зазначити, що реструктуризація є добровільним способом зменшити фінансове навантаження й оформлюється виключно за згодою обох сторін — клієнта й банку, оформлення без відома клієнта просто неможливе 🤔

Окремо варто зупинитись на питанні судового рішення — при подачі позову до суду вказується актуальна сума боргу на момент цього позову, проте кредит жодним чином не «заморожується» і нарахування відсотків продовжується згідно з чинним договором, адже позовна заява не передбачає розірвання кредитного договору.
Конкретне рішення суду не скасовує зобов'язання клієнта про погашення тіла кредиту та відсотків відповідно до укладеного договору, а лише зобов'язує сплатити заборгованість, що була на момент ухвалення рішення + нараховані відсотки з моменту позову, адже відповідно до ч. 1 та ч.-2 ст. 1054 Цивільного кодексу України: «за кредитним договором позичальник зобов'язується повернути кредит та сплатити проценти».

Ми готові до діалогу й навпаки будемо раді, якщо ви додатково звернетесь до нас із письмовим запитом, аби ми могли ще детальніше усе пояснити й надати вичерпні відповіді на ваші питання 🙌🏻
Додаю інструкцію як відправити письмовий запит в банк:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819

А також, якщо це необхідно, ми готові прослухати усі ваші розмови із нашими співробітниками, аби впевнитись у коректності їх спілкування, якщо ж у розмовах буде зафіксовано грубість чи інші не гідні прояви — то ми окремо аналізуватимемо такі випадки й вживатимемо всіх необхідних заходів.

Ми віримо, що справжня сила — у взаєморозумінні.
Саме тому для нас важливо не просто відповідати на звернення, а й справді чути, що стоїть за словами — досвід, біль, надії.
Ми поважаємо вибір, шлях і обставини кожного нашого клієнта, навіть якщо не завжди можемо вплинути на ситуацію так, як цього хотілося б 😞
Банк залишається простором, де думку не ігнорують, а прислухаються до неї. І ми завжди залишаємося відкритими до розмови, де буде місце не лише для фактів, а й для людяності 💞

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
VladyslavH 10 квітня 2025, 19:14
Не розумію, як отримати кредитний ліміт у цьому банку, у мене картка Caméléon. Прошу представника банку допомогти мені в цьому питанні.
Загалом у всьому іншому банк влаштовує, тримаю у ньому свої ОВДП, є програма кешбеків.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 квітня 2025, 21:26
Дякуємо, що поділились власним досвідом користування😊
Раді, що наш банк вам підходить і ви користуєтесь нашими продуктами із задоволенням, зокрема ОВДП і бонусною програмою — це приємно чути 🙌

Щодо кредитного ліміту по картці Caméléon — наразі його можна встановити лише за наявності індивідуальної пропозиції. Якщо така можливість доступна саме вам, то у застосунку Sense SuperApp зʼявиться відповідна опція.

Якщо ж погодженої пропозиції наразі немає, то радимо перевірити, чи є для вас анкета для збільшення ліміту — для цього відкрийте розділ «Продукти», вгорі в пошуку введіть слово «ліміт» і оберіть «Збільшити кредитний ліміт». Якщо анкета буде доступна, заповніть її — і очікуйте на рішення ✨

А також завжди можна звернутись напряму до нашого відділу кредитування — за номером 0 800 50 35 50 (пн–пт з 9:00 до 19:00) — там підкажуть, які варіанти ще можливі й допоможуть з оформленням заявки ☎️

Ми завжди поруч і справді хочемо бути корисними вам — тому, якщо буде питання, сумнів чи просто потреба в підказці — пишіть, завжди раді допомогти 💛

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
Customer456 9 квітня 2025, 17:12
Сенс банк запровадив шахрайську практику списання неадекватної комісії в 3 євро за «неактивну» валютну картку, по якій півроку не було операцій.
Тобто замість нарахування мені % за користування банком моїм залишком на картці, списується шалена комісія. Але це звісно право банка встановлювати будь-які, навіть неадекватні комісії, заздалегідь попередивши про це. При цьому від Сенсу з цього приводу повідомлень не було, напевно по-тихому десь впихнули в чергову зміну тарифів маленькими літерами.
І що саме головне — це списання спеціально робиться по шахрайськи, тихо, без повідомлення клієнта, хоча на карті активовані Push-сповіщення. Я сам побачив, що гроші списувались випадково, через 4 місяці. Ніякі повідомлення від банку про списання цієї комісії взагалі не надходили. Пояснення дуже дивне — це «внутрішньобанківська операція», хоча наприклад списання з кредитки приходять як push-повідомлення нормально.
Наразі повернути списані таким шахрайським методом гроші в Сенсі відмовляються, напевно у відповідному відділі сидять особливо обдаровані фахівці, згодні втратити клієнта, який більше 15 років з банком, аби наживитися на 12 євро.
Відповідно виникло непереборне бажання закрити всі рахунки і не мати справу з такою недоброчесною фінансовою установою і написати максимально відгуків, щоб попередити потенційних клієнтів, щоб оминали цей банк!
Сенс Банк
Відповідь банку
29 квітня 2025, 10:54
Дякую вам за звернення!

Насправді, списання плати за неактивний рахунок було в нашому банку вже давно, тільки умови були трішки іншими 🙏

Минулого року, восени ми проводили інформування клієнтів щодо змін у розмірі комісії за обслуговування, окрім публікації новини на сайті банку, клієнти отримали пуш-сповіщення/СМС стосовно змін
Відповідні сповіщення було надіслано 1 та 4 листопада, 21 листопада 2024 року набула чинності нова редакція Договору банківського обслуговування фізичних осіб та від 5 грудня 2024 року було внесено зміни до тарифів за картковими та поточними рахунками фізичних осіб.

За оновленими умовами розмір комісії становить 3 у.о., замість 5 у.о, та плата стягується з 7-ого місяця у випадку, якщо по рахунку не проводилося розрахунково-касових операцій за вашою ініціативою 🙌
Додатково було скасовано поріг балансу, за якого комісія за неактивний рахунок не списувалась.

У вашому відгуку, ви зазначили, що комісію було списано з вашої єврової картки — таким чином, можу зрозуміти, що ви не проводили операцій за рахунком півроку, та кошти просто лежали на вашій картці (якщо на рахунку немає коштів, комісія не списуватиметься)

Щоб уникнути подібного списання по картці у майбутньому — ви можете оформити валютний депозит, та зберігати ваші кошти саме там, таким чином навіть пасивно заробляючи 😉

Щодо другої частини у вашому зверненні — розумію, що вам хотілося б отримати сповіщення щодо такого списання, адже мова йде про власні кошти 😥
Інформування про дане списання не передбачено, адже ця комісія винесена безпосередньо в тарифах картки, та проходить вже по рахунку

Проте зазначу, що я почула вашу думку стосовно цієї ситуації, та передала побажання щодо введення подібного інформування!
Дійсно розумію, наскільки це важливо для вас — тож не можу просто закрити на це очі 🤍

Я сподіваюся, що своїм поясненням я змогла внести порозуміння в ситуацію, але зазначу, що ми завжди відкриті до діалогу та обговорення.
Тож, якщо у вас ще виникли питання, чи вам потрібна буде допомога — будь ласка, звертайтеся до нас на help@sensebank.com.ua, залюбки відповімо!

Валерія 🫧
Проблема вирішена
На Мечту 7 квітня 2025, 20:50
Заблокировали карту, в поддержке телеграмма никто не помогает, на почту скидываю все квитанции от отправителей, все подтверждения средств предоставил, все равно банк заблокирован. Звоните по видеозвонку и так бесконечно. По видеозвонку вам тоже подтверждения отправлять? Либо разблокируйте счет, либо закройте его. Лучший вариант будет, чтобы я больше с вами не сотрудничал, как будто не банк скачал, а какой-то скайп. Я проявляю желания и хочу полностью разорвать с вами сотрудничество и закрыть счет. Каким образом я могу забрать остаток средств?
Сенс Банк
Відповідь банку
18 квітня 2025, 13:08
Дякую вам за звернення!

Ми вже спілкувалися в особистих повідомленнях, знаю, що на момент вашого звернення, вам вже вдалося закрити рахунки та отримати кошти у відділенні банку 🙌

Зазначу, що блокування рахунків відбувається не без причин — банк завжди діє згідно з чинним законодавством і власними внутрішніми регламентами, що відповідають вимогам фінансового моніторингу.

Мені дійсно прикро, що в результаті нашої співпраці виникла така ситуація, але ми завжди готові підтримати й знайти способи для розв'язання подібних питань!

Стосовно підтверджень, та квитанцій — так, дійсно, саме у вашому випадку, для перегляду рішення щодо розблокування рахунку потрібно надати відповідні документи. Розумію, що процес може зайняти певний час, проте, саме так працює ця процедура 🙏

На жаль, не отримали від вас необхідних документів при зверненні, через що процес не було завершено 😥

Але, якщо питання розблокування рахунків вам ще актуально — будь ласка, зверніться до нас повторно, щоб продовжити розгляд 🫶

Я завжди буду рада допомогти вам, тож, чекатиму на ваше звернення!

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LenaTim 31 березня 2025, 11:35
Eazy Pay — это 100% мошенники!!! Категорически не рекомендую пользоваться их терминалами и при возможности воспользоваться другим. Самое странное то, что о них нет отзывов вообще, одна реклама.

Я сделала 2 пополнения своей карты Sense Bank в 00:08 через придомовой терминал Eazy Pay. Денег нет до сих пор. Служба поддержки с 22:00 до 08:00 не работает, но платежи терминал принимает круглосуточно. Физических представительств у них нет. Квитанции они не печатают (видимо экономят бумагу).

Сегодня я дозвонилась на горячую линию Eazy Pay. Мне ответили, что первый платёж прошёл (совершён после 23:59, а значит зачислен только утром — об этом нигде информации не было), а второй платёж «в обработке». Возможно деньги прийдут в течении 3 дней!!! О чём меня естественно терминал не уведомил, когда я вносила деньги.

Денег до сих пор нет! Мое состояние при пополнении — ШОК. Деньги не зачислены. Служба поддержки не отвечает, а в руках даже нет квитанции. С таким же успехом они могли сказать, что второго платежа не было и я ничего доказать бы не смогла.

Берегите нервы! Выбирайте другие терминалы, если есть такая возможность.
Сенс Банк
Відповідь банку
31 березня 2025, 14:12
Якщо поповнювати картку нашого банку через мережу терміналів EasyPay, то терміни зарахування будуть залежати від часу, коли ви зробити операцію. Якщо оплата виконана у пізній час, то кошти будуть зараховані на наступний день. Ви можете ознайомитись із особливостями поповнення карток Sense Bank через термінали EasyPay за посиланням у нашій Базі Знань для клієнтів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4404795715474.
Щодо остаточних термінів та деталей конкретних операцій, потрібно звернутись до підтримки EasyPay. Переглянути конктакти підтримки сервісу ви можете за посиланням на їхньому сайті https://easypay.ua/ua/contacts.

Також, ви можете поповнювати картки нашого банку через наші банкомати із функцією внесення готівки або відділення банку. Знайти найближче відділення або банкомат Sense Bank можна у Sense SuperApp https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412762632722

З повагою, Андрій
dima2358 30 березня 2025, 15:20
Дуже «зручно» реалізовано відображення (якого немає) власних коштів і відповідно з усім цим оформлення розстрочки.
Коли по факту ти розраховуєш (бо бачиш на картці RED мінус) що покупка буде оформлена в розстрочку, тобі приходить за це СМС, ти його підтверджуєш і лише потім дізнаєшся що фактично вона не була оформлена і ти сплатив всю суму замість розстрочки.

Наступного разу обиратиму більш прогнозовані та зручні банки

На питання де можна побачити залишок власних коштів — відповідь, що кожного разу треба звертатись до чату чи оформлювати виписку
Сенс Банк
Відповідь банку
30 березня 2025, 16:11
При оформленні розстрочки вам надходить повідомлення, щоб підтвердити цю операцію. Якщо під час операції на картці були тільки кредитні кошти, а на момент списання грошей на рахунку вже з'явилися ваші власні кошти, ви отримаєте два повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на різні суми. Перше повідомлення прийде одразу після операції, а друге — після списання суми з рахунку. Сума у другому повідомленні буде відрізнятись на суму власних коштів, що були на рахунку у момент проведення операції. Наприклад, ви оформлюєте розстрочку на 5000 грн, але на рахунку є власні 200 грн, то у другому повідомленні надійде пропозиція на оформлення розстрочки на 4800. У такому випадку, для успішного оформлення розстрочки, потрібно буде підтвердити її за другим повідомленням. Перевірити наявність можна звернувшись до підтримки банку будь-яким зручним для вас способом, або сформувавши виписку за кілька кліків у застосунку.
Дякуємо, що поділились своїм досвідом з нами. Ми обов'язково врахуємо у майбутньому, щоб стати ще краще для вас.

З повагою, Андрій 💙
AndriiHorian 27 березня 2025, 16:53
У моїй ситуації, коли банк безпідставно продовжував нараховувати відсотки під час моєї мобілізації, багато менеджерів просто посилалися на внутрішні процедури та відмовлялися розбиратися в проблемі. Однак Володимир проявив ініціативу, особисто взяв це питання під свій контроль і домігся його вирішення у найкоротший термін.

Від самого початку спілкування було зрозуміло, що він не просто виконує свою роботу за скриптом, а дійсно хоче допомогти клієнту. Він завжди тримав мене в курсі ситуації, діяв швидко й ефективно. Саме такі працівники формують довіру до банку!

Сподіваюся, що керівництво банку оцінить його старання належним чином, адже такі професіонали, як Володимир, заслуговують на кар'єрний ріст!

Ще раз дякую за допомогу і бажаю Володимиру успіхів у подальшій роботі!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 березня 2025, 21:52
Коли читаєш такі відгуки, хочеться сказати одне – дякую. Не лише за теплі слова, а й за можливість бути корисним. Довіра клієнтів – це найбільший показник того, що ти на правильному шляху 💙

Наш банк не стоїть осторонь і також надає пільги мобілізованим військовослужбовцям, а також тим, що підпадають під дію Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей». У нашому банку для оформлення пільг та сторнування нарахованих відсотків передбачено 30 днів на аналіз та перевірку наданих документів, після чого протягом 30 днів відбувається перерахунок та сторнування відсотків, проте у цій ситуації з радістю пішов назустріч, аби прискорити процедуру 😊

Я щиро радий, що зміг допомогти в ситуації, яка була для вас непростою. Особливо коли йдеться про захисників нашої країни – людей, перед якими хочеться вклонитися за їхню сміливість та силу. Ви заслуговуєте на справедливе ставлення, і я зробив усе можливе, щоб так і було 💙💛

Нехай у вашому житті буде більше спокійних і теплих днів, менше складних ситуацій, а якщо вони траплятимуться – хай поруч завжди будуть ті, хто допоможе!

Ваші слова стали для мене нагадуванням, що кожна справа має сенс, коли в її основі є людяність. І найкраща нагорода – не посади чи звання, а розуміння, що ти зміг зробити чиєсь життя трохи легшим.

Дякую вам ще раз! Бережіть себе, будь ласка🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝