Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
0988640398 1 грудня 2021, 0:16
Звернулася до відділення банку, аби мені роздрукували, як відбувалися надходження на кредитний рахунок і як перерахувалися проценти (в один місяць переплутали рахунки по кредитам,і місячний платіж внесла на 11тисяч більше).На що в банку мені відповіли, що таких документів не надають. В усній формі, як змогли, відповіли на питання,і все. Але як так, 100%достовірної інформації не надали, лише завірили, що не переживайте, вас не надурять. Банк зобов’язаний надати особі інформацію, яка її стосується, згідно норм Законів України «Про звернення громадян,»,«Про інформацію«,»Про захист прав споживачів».І ще така прикра ситуація.Із-за карантину (Я ФОП), не змогла вчасно внести платіж.Пішли дзвінки, вдень, це норма, це їх робота. Але в 2.20 ночі, вибачте, співробітник банку, з спамового номера, телефонує по заборгованості, це вже занадто. А дзвінки третім особам, з наклепом, що я по кілька місяців зовсім не вношу платежі.Якщо я, враховуючи довгі карантини ФОПів, плачу банкові щомісяця, сукупно, 17тисяч по кредиту,і вийшла затримка, це не привід розводити брехню співробітниками гарячої лінії, бо це є незаконне використання, поширення конфіденційної інформації про особу та незаконна зміна такої інформації.І ще така ситуація.Телефоную, аби дізнатися, чи можна отримати програму лояльності, на що співробітник, дуже грубо, кричить мені, що ніяких поступок не буде,і питає, чи є ще інші питання,і кидає слухалку. Неможливо проконсультуватися щодо можливостей погашення заборгованості, при тимчасових фінансових проблемах. Це жахливо, бо коли ти є клієнтом, який не одноразово користувався кредитами, нормально платив, достроково закривав,і при важкій економічній ситуації тобі відмовляють навіть в консультації, то це жахливо. Криза пройде, але клієнти до вас не повернуться. Я, маючи сукупно кредиту 400тисяч,і плачу зверху великі проценти,є клієнтом, на якому банк нормально заробляє.Через 6 місяців кредит закриється, але більше сюди я не прийду,є маса інших банків, які ідуть на поступки. Дуже прикра ситуація.Банк втрачає клієнтів, адже в рейтингу банку по кредитам з п’яти зірок, що були раніше, зараз оцінка дві зірки, ваш рейтинг летить вниз
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 9:53
Графік платежів вам повинні були замовити і надати у відділенні банку, тільки на словах не достатньо було зі сторони співробітника, якщо такий варіант вам не підходить. Також в останньому оновленні мобільного додатку додали функцію формування графіку платежів за кредитом (актуального на момент формування).

З приводу дзвінків. У такий час вас точно не повинні турбувати дзвінками. Вибачте, будь ласка, за незручності. Напишіть в особисті повідомленні ваші ПІБ, номер телефону, коли зверталися до відділення і коли був дзвінок, будь ласка. Будемо розбиратися в цій ситуації і виправлятися
Проблема вирішена
Світлана Сміян 30 листопада 2021, 20:37
12.11 отправила платёж по реквизитам в другой банк. 15.11 на Вайбер пришло сообщение о том, что не верно указаны реквизиты, ссылка на чат где можно изменить реквизиты. Перешла, все сделала, получатель деньги не получил. Получатель просить справку или платежку, что деньги я отправила корректно. Я обратилась в чат в приложении альфы с просьбой предоставить квитанцию с корректными реквизитами, уже неделю никто не может решить вопрос. Написали 26.11, что я могу заказать справку за 150 грн, я согласилась. В итоге по каким-то причинам справку мне не могут предоставить, говорят, вопрос на уточнении. Зачем банк предоставляет услугу для смены реквизитов если в итоге нет никакого подтверждения, что деньги ушли корректно? Товар свой я получить до сих пор не могу, по сколько от меня просят справку или квитанцию.
Очень не компетентные сотрудники.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 21:20
Ситуація не дуже приємна.
Напишіть в приватні повідомлення, посприяємо у вирішенні питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ArtVi 30 листопада 2021, 17:00
Консультировался с Анной Панченко о вопросах рассрочки — очень быстро, дружелюбно и доходчиво объяснила, что к чему и рассказала о возможностях Sense Superapp.
Очень ей благодарен!
Сенс Банк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 18:52
Дуже приємно отримувати зворотній зв'язок! Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук! Обов'язково передамо Ані вашу подяку :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ev25072018 30 листопада 2021, 11:47
Дуже дякую за приємну і гарну консультацію Катерині Лещенко дуже розумний і прекрасний спеціаліст все було на вищому рівні дуже їй дякую вона супер)
Сенс Банк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 13:19
Чудовій відгук за чудову консультацію, дякуємо вам за нього)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TanyaKhodak 30 листопада 2021, 11:31
Хочу поблагодарить за помощь в решении вопроса по моей кредитной карте Сергія Шумяка. Быстро решил вопрос и подсказал как уменьшить расходы по карте подключив определенные функции. Было приятно общаться и получить помощь в краткие сроки от компетентного и очень приятно сотрудника и человека. Удачного дня и приятных клиентов.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 13:28
Ми з радістю допоможемо та поділимося лайф-хаками по використанню карти. Вдячні за зворотній зв'язок, та високу оцінку. Будемо раді знову вас бачити в чаті, чудового настрою)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Raiska77 29 листопада 2021, 20:39
Хочется от души поблагодарить менеджера Ховдий Оксану, онлайн менеджера, очень приятное впечатление, всё корректно, не смотря на позднее время, человек на совесть выполняет свою работу.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 20:49
Готові допомагати вам 24/7!
Раді, що сподобалась консультація.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 грудня 2021, 15:42
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 01.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данной компании.
Проблема вирішена
indigo30 29 листопада 2021, 20:16
В августе месяце моя мать, Зинина Нина Ивановна, пожелала сменить финансовый номер, но оказалось, что на этом номере уже привязана карточка этого же банка, ну она и подумала, что все вернётся на круги своя и смс вернутся на её телефон и в личный кабинет зайдет. Ан нет. Когда позвонили оператору, он назвал начало номера 099 и конец номера 67 этого просто не могло быть! Данных телефонов у неё нет. И как это называется? Банк привязал карточку к какому то левому номеру Потом она узнала, что карточку забрал клиент. И когда это она успела? Это мошенничество чистой воды! Карточку она аннулировала, да вот только смс о готовности придёт на другой телефон. Как вас после этого обозвать?
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 20:34
Схоже на ситуацію, коли по картці не підключені смс-повідомлення, а в системі відображається технічний номер, котрий по суті не є номером для смс.
Це лише особливості системи.
Щоб перевірити детально, напишіть нам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kharlamov 29 листопада 2021, 13:38
Обратилась в чат, банка ответил Оператор Андрей. Я очень ему благодарна за помощь, всё объяснил, помог, и успокоил. Спасибо большое, безгранично благодарна ему. Настолько лояльного и вежливого обслуживания нам не хватает. Но не в вашем банке)
.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 15:18
Це правильно, що виділитесь гарним досвідом. Дуже вам вдячні за це.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bodritinho 29 листопада 2021, 13:36
Хочу выразить огромную благодарность Ирине Корниенко, специалист по работе с клиентами. Отличный специалист, знающий своё дело. Оперативно и в кратчайшие сроки помогла решить возникшую проблему. Детально и доступно объяснила все нюансы и варианты решения проблемы. Чувствуется нацеленность специалиста помочь клиенту, а не просто ответить на вопросы. После общения с Ириной остались только положительные впечатления от качества обслуживания. Оценка 10 из 10!
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 15:30
Дякуємо за ваш відгук, та вашу думку про наш сервіс, дуже приємно.
Вашу подяку передали, Іра в захваті)
saboteur 28 листопада 2021, 20:38
Получили сообщение от банка, что нужно до 30-го числа совершить покупку картой иначе бонусы аннулируют. И мы сделали несколько покупок в торговых точках 29-го числа, за них также начислили бонусы. На следующий банк аннулировал _все_ бонусы, включая те которые начислены 29-го. 29-го начислили 30-го списали, вот они наперсточники! Евгений, из чата поддержки, написал что все нормально, так и должно быть, мы просто не успели. Хотя 29 явно меньше чем 30, но видимо не в альфа-банке…
Проблема вирішена
ruletaster 27 листопада 2021, 22:04
Звонит номер 044… представляются Альфой, в Гугл отзывах номер поголовно откомментирован как мошенники, начинают выяснять всю личную информацию, удачно отправлены в страну мальборо… Оказывается какой-то представитель альфы решил узнать почему я вдруг вход в банкинг с другого устройства, и на отказ давать инфо по левому звонку, заблокировали. И вот начинается интересно, кол центр говорит идите в банк с паспортом, лично убедиться что вы, в банкеиноворят чилиек кинем, звоните в кол центр, кол центр говорит пока не будете в банке ничего не разблокируем, и так всю неделю между банком и кол центром,
Сенс Банк
Відповідь банку
27 листопада 2021, 22:53
Якщо служба безпеки встановлює блокування облікового запису/картки, то це означає, що є підозра на шахрайство. Перед блокуванням, як ви і вказали телефонуємо і уточнюємо деталі у вас, якщо не вдається, то для безпеки ваших коштів і персональних даних можемо заблокувати ОЗ/картку до уточнення деталей.

Блокування може бути через операції на підозрілих ресурсах, не властиві вам операції, або ж, як вказали зміна пристрою входу в мобільний додаток. У нас немає мети завдавати вам незручностей цим, а тільки піклуємося про безпечне користування нашими сервісами.

У відділенні банку повинні були подати на розблокування облікового запису. Ми обов'язково розберемося в ситуації чому так сталося, вибачте, будь ласка, за те що не змогли одразу допомогти :(

Додаткові деталі напишемо вам в особисті повідомлення
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nolick 27 листопада 2021, 20:02
Спасибо большое за консультацию!
Не хватает прозрачности условий моно и а-банка.
Но сумма кредита всё перекрывает)))
Спасибо большое за большой кредитный лимит!
Отдельное спасибо онлайн консультантам:
Наталія Давіденко
Дмитрий Яцковський
Денис Курдиш
Наталия Ващенко
Сенс Банк
Відповідь банку
27 листопада 2021, 20:07
Яку картку оформлювали і які пункти хотіли б бачити «прозорішими»? :)
Дуже вдячні за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 листопада 2021, 14:32
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 30.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vepr1983 26 листопада 2021, 19:31
Виникли деякі питання по кредиту. Зайняло трохи часу, але питання було вирішено і надано повну та належну інформацію. Все в порядку. Банк норма.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 19:40
Дякуємо за відгук!
Раді, що питання вдалося вирішити :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 листопада 2021, 19:43
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 29.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
roman2021 26 листопада 2021, 10:08
, неодноразово, з минулого літа 2020 року телефонує робот від банка АльфаБанк з номерів
067−384−41−83,
067−353−65−20 не клієнтам банку та пропонують банківськи послуги
телефонують в пік робочого часу, телефонують у вихідні дні, в неділю ввечері
Скарги в банк не допомагають, говорять одне і теж ми вас виключили з переліку обзвону (телефон їм ніколи не залишав та не є клієнтом цього банку) і все одно телефонують
НЕ РАДЖУ КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГАМИ ЦЬОГО БАНКУ задовбуть дзвінками
Oksana1215 25 листопада 2021, 14:40
Дякую за швидке обслуговування та оперативне вирішення мого запиту працівнику Ужгородського відділення Альфа-Банку Плавайко Марії. Насправді кращий працівник!!! Рекомендую!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 16:04
Дуже дякуємо за ваш відгук, працюємо для вас 💖
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 листопада 2021, 8:58
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 26.11.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Disakova 25 листопада 2021, 14:12
Имея в этом банке 2 кредитные карты, сталкиваюсь с тем, что процесс банка рассчитаны на то, чтобы заработать больше денег с клиента просто с воздуха. За два месяца две ситуации! При перевыпуске карты оказывается, что подключается страховка автоматически и без уведомления клиента. Если бы я случайно не зашла в выписку, получила бы минус 600 грн. С этой ситуацией разобрались и вернули. Дальше, переводу карту на другой тарифный план в сентябре, говорят через расчетную дату будет все ок, проходит два месяца, карта на старых тарифах, получаю минус 1700 грн. За РКО! При том, что я обращалась несколько раз на горячую линию и меня заверяли, что рко уже списываться не будет! Итог: деньги не вернут, так как я получила карту в расчетную дату, но только проинформировать меня о том, что это влияет на смену тарифа, видимо «забыли»! Спасибо, Вам уважаемый Альфа Банк за «прекрасное» отношение к своим клиентам!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nataliulic 25 листопада 2021, 13:13
Спасибо сотрудникам Альфа Банка за помощь и терпение, помогли нам в решении проблемы с которой столкнулись
Сенс Банк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 14:38
Дякуємо за ваш відгук! Завжди раді вам допомогти :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 листопада 2021, 11:07
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 28.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MixParadize 24 листопада 2021, 21:38
Обратилась в онлайн чат с вопросами по моим картам, кредитам и кредитным картам. Консультант Татьяна Ландар все подробности расписала, все объяснила и подсказала максимально доступно. Сопровождала меня и помогала мне когда мне надо было сделать определенные операции по картам. Очень вежливая и позитивная сотрудница, очень приятно с такими консультантами общаться.
Сам банк очень радует, консультанты всегда компетентные и отзывчивые, всегда предлагают несколько вариантов решения той или иной проблемы.
Спасибо больше за Вашу работу.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 21:44
Збагачуємось позитивними емоціями читаючи ваш відгук!
Дуже раді, що візити в чат приносять вам задоволення :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikoly2266 24 листопада 2021, 18:16
Срочно нужны были реквизиты для оплаты кредита, обратилась в Инстаграмм, ответил Андрей, довольно быстро к слову, всё доходчиво объяснил прислал реквизиты, была очень рада так как нужно было срочно оплатить))) В общем все отлично, никаких проблем не возникло, спасибо огромное за помощь!)
Сенс Банк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 18:34
Завжди раді допомогти та виручити в складній ситуації, дякуємо за відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 листопада 2021, 13:50
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 25.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Сергей К 24 листопада 2021, 16:01
В ноябре 2020 года я открыл долларовый депозит через «My Alfa-bank» сроком на 4 года. Даже распечатал бумажку об этом (называется Оферта на укладення угоди на розміщення вкладу). На днях пришла смс от Альфа банка такого плана: «можливо ти забув про залишок на твоєму рахунку … USD. завантаж Sense SuperApp». В смысле забыл? Они же на депозите? При визите в отделение банка выяснилось, что депозита нет и не было! Деньги лежат уже год просто на счете. Само собой без начисления процентов. Хорошо хоть это выяснилось не через 4 года! Сотрудники говорят, что наверное я неправильно оформил депозит. На вопрос, а как же оферта, вот подтверждение, разводят руками. Короче, не оформляйте депозиты онлайн, а если оформили, то периодически проверяйте, что они есть.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 10:46
Сама оферта, це не підтвердження оформлення вкладу. Вона надається для перегляду умов перед оформленням вкладу. Після перегляду оформлення потрібно завершити оформлення, підтвердивши кодом. Так як ми прагнемо зберегти відносити взаємодовіри, в цьому питання пішли на зустріч та компенсували не нараховані відсотки за рік.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.15 45.7
USD 41.35 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.15 45.7
USD 41.35 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝