×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.15 | 45.7 |
USD | 41.35 | 41.75 |
Всі курси банку |
Обман по льготному периоду
Приклад, якщо дата оформлення карти 04.07, то перший пільговий період буде з 04.07 по 04.09, другий — з 05.08 по 04.10, третій — з 05.09 по 04.11.
Пільговий період почався 04.07, ви провели покупку 09.07, сума для оплати виставляється 04.08. Внести суму, щоб скористатися пільговим періодом, потрібно з 05.08 до 04.09.
Коментарі (2)
Очень тормозят и обманывают. На контакт не идут. Не лояльный банк.
Коментарі (2)
Подяка Оксані Самойленко
Рекомендую, при висвітленні питання в чаті банку, звертатись саме до неї. Для цього достатньо написати щось на кшталт: «Прошу підключити до бесіди Оксану Самойленко». Вона допоможе!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Отвратительный сервис. Глючное приложение. Неадекватный контакт центр.
Кроме того, чудовищное глючное приложение. Сообщения об ошибках в делах связанных с деньгами — это настораживает. Не выполняют свои же обещания (прислали сообщение о том что начислят бонусы при пополнении через их приложение счета с карты другого банка. В тарифах эта опция также прописана) — деньги перевёл, бонусов нет. С основной карты нельзя перевести деньги на другую карту по номеру (только по IBAN) для этого пришлось открывать дополнительную карту, с которой чудесным образом это делать можно. При выдаче основной карты навязали ещё кредитную карту, от которой нельзя отказаться (выдали заблокированную неактивированную, пользоваться не собираюсь)
Платная проверка остатка на карте кроме банкоматов альфа банка — не проверяю, но это же жлобство. Что за отношение к клиентам? Худший банк, в котором были зарплатные проекты у моего работодателя.
Коментарі (4)
Благодарность
Написати коментар
Комиссия за перевод всего лишь 48 грн, аж 20 грн
Условия:
На рахунки фізичних та юридичних осіб, що відкриті в будь-якому банку на території України (в т.ч. в АТ «Альфа-Банк»),
від суми операції
28.1.1 — за рахунок власних коштів через мобільний додаток «Sense Superapp» Не тарифікується 10,14
28.1.2 -за рахунок власних коштів через систему Інтернет-Банкінгу «My Alfa-bank», мобільний додаток «Alfa-Mobile Ukraine» 4% min 20 грн.
28.1.3 — за рахунок кредитних коштів 4% min 20 грн
Вот суть то в том что я делал перевод « власних коштів», и через Sens, на карте даже лимита нету. Но пишет «комиссия за перевод с СКС Moneysend в кредит». Это абсурд. Мало того у них ошибка не видиться, и нужно писать в поддержку что бы вернули, и то вопрос вернут ли 😅
Если бы я хотел писать в поддержку что бы мне возвращали деньги, я бы приватом дальше пользовался.
Чекаємо на ваші дані, щоб більш детально проаналізувати причину списання
Написати коментар
Дискримінація клієнтів без ІПН
При реєстрації у новому додатку Sense, в який майже насильно переводять усіх клієнтів, потрібно ввести ІПН, але мій брат від нього відмовився. В інших банках при реєстрації це поле заповнюється нулями або існує опція «відмовився». У Альфі такої опції не було, тому ми звернулися в підтримку. Після більш ніж години очікування (за цей час брат встиг успішно зареєструватися в Приваті) мені відповіли що «картку можна оформити у відділенні, але користуватися мобільним додатком не зможе».
Я вважаю це є очевидною дискримінацією за наявністю ІПН.
Керівництво банку і розробники додатку мають забезпечити технічну можливість усім клієнтам без вийнятку користуватись всіма послугами банку. Це те саме, що я у вас кредит візьму, а віддам лише половину через 10 років — не зовсім логічно.
Сподіваюся незабаром у нас з’явиться можливість користуватися вашим банком без обмежень
Написати коментар
Консультация сотрудников
Код помилки: 0. Опис помилки: The client must be re-identified. You can do this online at Sense SuperApp, or contact the nearest bank branch»
Понял что надо пройти кодификацию в банке. 09.12.21 обратился к оператору134. Оператор снял копию документов, попросил на них расписаться и сказал что все кодификация пройдена. Так же попросил проконсультировать по пакету Black. Особенно интересовали преимущества данного пакета в аєропорту. Мне была дана информация что в первый месяц предоставляется welcome 1 месяц, и что привилегии будут работать. Подал заявку на смену пакета на Black.
Пробовал в эти дни заходить через ID.GOV.UA выдавала ту же ошибку — ну все равно в банк за картой идти решил я там уточню.
Сегодня пришел в банк за картой. Обслуживал меня другой оператор номер 102. Карту получил без проблем. На вопрос почему я не могу зайти на ID.GOV.UA сказал что мне не произвели идентификацию (Интересно зачем тогда прошлый оператор делал копию моих документов и сказал что все сделано?). Уточнил по поводу карты которую я оформил. Сказали что период welcome при смене пакета не работает.
Как можно так консультировать (имею в виду первичную консультацию)? Мне опять сделали идентификацию пока на ID.GOV.UA та же ошибка.
Надеюсь что это временно.
Коментарі (3)
Банк робот
она с ковидом без сознания лежит в больнице о чем банку сообщалось
сегодня недо сотрудники 7 раз звонили
тем самим нарушив закон 4241 о взаимодействии с должником
не болие 2 х раз в сутки
если тут не решат проблему и не научат сотрудников коректно звонить
тогда в нбу подам жалобу о нарушении пунков закона
а так же найму адвоката
Коментарі (6)
Обходите десятой дорогой это заведение!
Коментарі (2)
Самое лучшее отделение Альфа банка № 13 (Киев, проспект Победы 20)
Руководитель отделения Олег Андрейчук — человек, который прекрасно организовал работу подчиненных и откликается на нужды клиентов.
Персональный менеджер Тесленко Ирина — профессионал, который быстро и эффективно закрывает все вопросы клиентов, решает возникающие проблемы.
Заведующая кассой Татьяна — прекрасная работа в любое время: быстрота, внимательность, внимание к клиенту.
Спасибо за работу!
Написати коментар
«комиссии нет, но это не точно» или «как за 900 грн заплатить 2900»
После разговора с сотрудником банка, мне разъяснили, что в случае если задействованы кредитные средства, комиссия снимается со всей суммы перевода, а не с задействованных кредитных средств, как я подумала. Но больше я была удивлена ответом на вопрос, «почему приложение показывает комиссию 0» — «оно показывает комиссию сервиса, а не карты».
Сделала для себя вывод: 1) Кредитными средствами пользоваться нельзя,
2) банк специально публикует условия и разрабатывает приложение так, что бы с наибольшей вероятностью их можно было неправильно интерпретировать.
3) хорошо, что у меня было только 49000, а не на нолик больше))
Коментарі (8)
Услуги онлайн банка просто нет. Вечно не работающее приложение, создали новое, такое же, отстой
Якщо ви вкажете нам на конкретні проблеми в роботі додатку — це дасть нам змогу якнайшвидше вирішити ці недоліки.
Будемо безмежно вдячні, якщо ви знайдете час і напишете нам про ці проблеми.
Написати коментар
Аферисти
Після того як ви погасили борг по картці рахунок картки залишався активним. Коли рахунок активний — продовжуються списуватись платні послуги, %% та інше. Щоб запобігти цим списанням, після погашення боргу потрібно подати запит на закриття рахунку. Оскільки рахунок картки не був закритий, списання продовжувались.
Всі списання згідно з тарифами картки, з якими клієнт ознайомлюється перед підписанням договору: https://old.alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3
Укладаючи Договір та/або користуючись послугами Банку, Клієнт як суб’єкт Персональних даних, добровільно надає Банку та його працівникам свою письмову згоду та підтверджує, що отримав необхідні дозволи від третіх осіб на (1) обробку Персональних даних Клієнта (третіх осіб), які були отримані Банком до моменту укладення Договору або будуть ним отримані пізніше (незалежно від джерел отримання персональних даних), що включає в себе вчинення будь-яких дій та/або сукупності дій, що пов’язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширеннями (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням Персональних даних Клієнта (третіх осіб), в тому числі передачу Персональних даних Клієнта (третіх осіб) будь-яким третім особам, в тому числі будь-яким розпорядникам баз персональних даних, яким Банк надав або надасть право обробляти такі дані, будь-яким іншим контрагентам Банку, уповноваженим державним органам України та інших країн, включаючи контролюючі органи, МПС та/або учасникам МПС, особам, що є нерезидентами та/або знаходяться за межами території України, відповідно до мети обробки Персональних даних, що вказана в цьому пункті Договору та/або будь-якої іншої мети обробки Персональних даних, що визначається Банком в тому числі з метою пропонування будьяких нових банківських послуг та/або встановлення ділових відносин між Клієнтом та Банком на підставі цивільноправових договорів предмет яких є відмінним від предмету цього Договору, без додаткового повідомлення Клієнта, а також на (2) збір, надання, використання та поширення будь-яким чином інформації, що вказана в цьому пункті, через бюро кредитних історій та (3) розкриття інформації щодо Клієнта, яка згідно із законодавством України містить банківську таємницю, будь-яким третім особам за вибором Банку (включаючи, але не обмежуючись, партнерам Банку, МПС та/або членам МПС, страховим компаніям, іншим третім особам).
Коментарі (2)
Відгук для Вікторії Косовненко
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
обманщики и мошенники!!!
Они за 12 дней не могли решить технические причины!!! Сегодня уже 10/12/21 и бонусов опять нет!!! На вопрос в ФБ ответили что передают вопрос во внутренний отдел и ответят в течении 24 часов. Опять за 10 дней ничего не решили!!! Я не понимаю, как можно быть таким безответственным? Никому не пожелаю быть клиентом такого мошеннического банка!
Коментарі (8)
Оформление кредита в телефонном режиме без посещение банка. Звучит красиво. А на самом деле…
⠀
Оформление кредита в телефонном режиме, без посещения банка.
Бксплатная доставка договора, по всей Украине.
Как раз то, что мне нужно, подумала я.
И оставила заявку.
⠀
Со мной связались сотрудники Альфа банка, одобрили кредит и сказали, завтра приехать в отделение Альфа банка и подписать договор.
Прекрасно. В отделение ехать не нужно, но нужно.
⠀
Из-за плотного графика работы, времени ездить по банкам у меня нет.
Но оператор заверил, что мы Вас записала и в 16:00 Вас будут ждать.
Позже, пришло сообщение с тем же текстом в Вайбер.
⠀
Ну если меня записали и будут ждать, значит на это уйдёт совсем мало времени. Нужно ехать. Так подумала я, и приехала в банк.
⠀
В 15:50 я уже сидела в зоне ожидания. Ждала, когда же меня позовут. Меня же ждут.
Но не через 10, не через 15 или 20 минут, никто меня так и не позвал.
Потому что никто и не ждал. Все работали с клиентами в порядке очереди.
⠀
Оказалась что нужно было прийти по «записи», самостоятельно разобраться где взять талон и стать в очередь.
⠀
Я ведь можно было, как миннимум, это ещё по телефону проговорить, правда?
⠀
Очередной раз, слова, не соответствуют действительности.
⠀
Прождав 25 минут, я ушла.
Приняв решение, что не хочу сотрудничать с банком, слова которого, уже на этапе знакомства, не соответствуют действительности.
Ми розуміємо, що момент з очікуванням у відділенні не дуже приємний, і так, вас мали хоча б попередити про це ще під час телефонної розмови. Ще раз приносимо вам вибачення ща ситуацію, що склалась.
Написати коментар
С огромным сожалением перестаю работать с банком
Написати коментар
Чемність-наперед усього.
Коментарі (1)
Агент онлайн чата Ирина Корниенко
Была б возможность поставить всё звёзды, а не 5ть, я б их все нажал)) Всем хорошего дня и настроения!
Можна залишити ще один відгук на 5 зірочок і вийде 10, не обмежуйте себе🤩😉
Коментарі (1)