Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Makxim 17 грудня 2021, 18:46
В тарифах указано льготный период до 62 дней, на самом деле не так. 18.11 был платёж, а до 11.01.2022 года нужно внести уже платёж, соответственно никаких 62 дней нет, причём проценты уже сняли через 25 дней. Так, что очередной обман от альфа банка. Ни кому не советую связываться.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 грудня 2021, 18:56
За кредитними картками, крім Сaméléon, пільговий період — це період часу до 62 днів. Пільгова відсоткова ставка 0,01% застосовується тільки, якщо ви повністю погасите суму заборгованості по картці, яка сформована в останню розрахункову дату. Перший пільговий період починається в дату оформлення договору і закінчується через місяць в дату оформлення договору. Усі наступні пільгові періоди починаються на наступний календарний день після дати оформлення і закінчуються через місяць в дату оформлення договору.
Приклад, якщо дата оформлення карти 04.07, то перший пільговий період буде з 04.07 по 04.09, другий — з 05.08 по 04.10, третій — з 05.09 по 04.11.
Пільговий період почався 04.07, ви провели покупку 09.07, сума для оплати виставляється 04.08. Внести суму, щоб скористатися пільговим періодом, потрібно з 05.08 до 04.09.
Alisa069328 17 грудня 2021, 14:38
14.12.2021 получили постанову про снятие ареста со счета. Врут что ничего не приходило!
Сенс Банк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 17:03
Отримали інформацію про зняття арешту. На даний момент рахунок активний
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OleksandrDudka 16 грудня 2021, 10:04
Звернувся до банку в питанні блокування соціальної карти спеціального режиму використання. Дуже задоволений роботою Оксани Самойленко, спеціаліста чату банку. В питанні, котре інші співробітники, гарячої лінії, навіть не брали до розгляду, зробила все що від неї залежало, дала відповіді на додаткові питання та допомогла з можливими шляхами вирішення ситуації. Вела чат два дні, коли інших не вистачало на хвилини. Оксана Самойленко — освічений спеціаліст, спрямована на результат, підтримку та вражає своєю людяністю!
Рекомендую, при висвітленні питання в чаті банку, звертатись саме до неї. Для цього достатньо написати щось на кшталт: «Прошу підключити до бесіди Оксану Самойленко». Вона допоможе!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 17:47
Дуже раді, що ваше питання було вирішено! Обов'язково передамо Оксані вашу подяку, та розберемося у інформації яку вам надавали інші співробітники!
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 грудня 2021, 10:40
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.12.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
EugeneKk 16 грудня 2021, 1:36
За несколько месяцев работы с этим банком появилось много нюансов с которыми как-то мирился. Но последней каплей стала ситуация когда мне нужно было решить вопрос с неработающим ApplePay. Позвонил в контакт центр, там для подтверждения моей личности задали два вопроса. На первый они ответ получили. Второй вопрос был «назовите дату и сумму последнего погашения кредита». На мой ответ что я кредитом не пользуюсь мне оператор как попугай повторил вопрос несколько раз. Я начал уточнять что он имеет ввиду, просто пополнение Карты хамелеон, которой я пользуюсь? Назвал ему несколько сумм которые переводил на эту Карту вчера-сегодня. В результате мне сообщили что идентификацию я не прошёл и что повторно могу к ним обратиться через 12 часов. То есть в итоге и проблему мою не решили и забанили в своём кол центре на 12 часов. Случись что-то важное и срочное они вот так же просто отморозятся без пояснений. Скажут звоните через 12 часов.
Кроме того, чудовищное глючное приложение. Сообщения об ошибках в делах связанных с деньгами — это настораживает. Не выполняют свои же обещания (прислали сообщение о том что начислят бонусы при пополнении через их приложение счета с карты другого банка. В тарифах эта опция также прописана) — деньги перевёл, бонусов нет. С основной карты нельзя перевести деньги на другую карту по номеру (только по IBAN) для этого пришлось открывать дополнительную карту, с которой чудесным образом это делать можно. При выдаче основной карты навязали ещё кредитную карту, от которой нельзя отказаться (выдали заблокированную неактивированную, пользоваться не собираюсь)
Платная проверка остатка на карте кроме банкоматов альфа банка — не проверяю, но это же жлобство. Что за отношение к клиентам? Худший банк, в котором были зарплатные проекты у моего работодателя.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasnatval59 15 грудня 2021, 11:09
Очень довольа работой оператора На сайте Альфа банка. Ирина Пинчук! Помогла решить вопрос который не могли решить другие работники Спасибо ей огромное!
Сенс Банк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 12:30
Дуже раді, що ваше питання все було вирішено! Обов'язково переглянемо цю ситуацію та передамо подяку Ірині!
Limbofck 15 грудня 2021, 8:17
Отправил перевод 48 грн на моно и с меня сняло за перевод 20 грн.
Условия:
На рахунки фізичних та юридичних осіб, що відкриті в будь-якому банку на території України (в т.ч. в АТ «Альфа-Банк»),
від суми операції
28.1.1 — за рахунок власних коштів через мобільний додаток «Sense Superapp» Не тарифікується 10,14
28.1.2 -за рахунок власних коштів через систему Інтернет-Банкінгу «My Alfa-bank», мобільний додаток «Alfa-Mobile Ukraine» 4% min 20 грн.
28.1.3 — за рахунок кредитних коштів 4% min 20 грн
Вот суть то в том что я делал перевод « власних коштів», и через Sens, на карте даже лимита нету. Но пишет «комиссия за перевод с СКС Moneysend в кредит». Это абсурд. Мало того у них ошибка не видиться, и нужно писать в поддержку что бы вернули, и то вопрос вернут ли 😅
Если бы я хотел писать в поддержку что бы мне возвращали деньги, я бы приватом дальше пользовался.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 8:31
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію 😔. Такої проблеми вже не має бути і хочемо з нею розібратися, щоб передати на подальше виправлення. Якщо комісія, чи будь-яка інша плата списана некоректно, то ми її обов'язково повернемо.

Чекаємо на ваші дані, щоб більш детально проаналізувати причину списання
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dima Koshevets 14 грудня 2021, 20:56
Користуюся Альфою вже 3 роки і за цей час в мене були лише приємні враження. Тому і порекомендував своєму брату відкрити у них картку і почалося.
При реєстрації у новому додатку Sense, в який майже насильно переводять усіх клієнтів, потрібно ввести ІПН, але мій брат від нього відмовився. В інших банках при реєстрації це поле заповнюється нулями або існує опція «відмовився». У Альфі такої опції не було, тому ми звернулися в підтримку. Після більш ніж години очікування (за цей час брат встиг успішно зареєструватися в Приваті) мені відповіли що «картку можна оформити у відділенні, але користуватися мобільним додатком не зможе».
Я вважаю це є очевидною дискримінацією за наявністю ІПН.
Керівництво банку і розробники додатку мають забезпечити технічну можливість усім клієнтам без вийнятку користуватись всіма послугами банку. Це те саме, що я у вас кредит візьму, а віддам лише половину через 10 років — не зовсім логічно.
Сподіваюся незабаром у нас з’явиться можливість користуватися вашим банком без обмежень
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 23:46
Дякуємо за зворотній зв'язок. Ми розуміємо, що з особистих причин деякі люди можуть не мати ідентифікаційного коду, але в той же час можуть бути клієнтами нашого банку. Поки що немає можливості для того, щоб такі клієнти могли використовувати мобільний додаток без ІПН, але вони наші клієнти та можуть виконувати всі потрібні операції через наші відділення. Ми приносимо вибачення за незручності.
lordbw 14 грудня 2021, 12:37
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 58-А
У меня была карта White затратный проект. Не смог зайти через ID.GOV.UA по ошибке: «Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 0. Опис помилки: The client must be re-identified. You can do this online at Sense SuperApp, or contact the nearest bank branch»
Понял что надо пройти кодификацию в банке. 09.12.21 обратился к оператору134. Оператор снял копию документов, попросил на них расписаться и сказал что все кодификация пройдена. Так же попросил проконсультировать по пакету Black. Особенно интересовали преимущества данного пакета в аєропорту. Мне была дана информация что в первый месяц предоставляется welcome 1 месяц, и что привилегии будут работать. Подал заявку на смену пакета на Black.
Пробовал в эти дни заходить через ID.GOV.UA выдавала ту же ошибку — ну все равно в банк за картой идти решил я там уточню.
Сегодня пришел в банк за картой. Обслуживал меня другой оператор номер 102. Карту получил без проблем. На вопрос почему я не могу зайти на ID.GOV.UA сказал что мне не произвели идентификацию (Интересно зачем тогда прошлый оператор делал копию моих документов и сказал что все сделано?). Уточнил по поводу карты которую я оформил. Сказали что период welcome при смене пакета не работает.
Как можно так консультировать (имею в виду первичную консультацию)? Мне опять сделали идентификацию пока на ID.GOV.UA та же ошибка.
Надеюсь что это временно.
Проблема вирішена
litvin1414 13 грудня 2021, 14:46
я сестра клиента банка альфа Бондарь Владислави
она с ковидом без сознания лежит в больнице о чем банку сообщалось
сегодня недо сотрудники 7 раз звонили
тем самим нарушив закон 4241 о взаимодействии с должником
не болие 2 х раз в сутки
если тут не решат проблему и не научат сотрудников коректно звонить
тогда в нбу подам жалобу о нарушении пунков закона
а так же найму адвоката
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 19:19
Ситуація не проста та складна, розуміючи це ми звичайно ж підемо на зустріч. Бажаємо швидшого одужання та міцного здоров'я.
Bb016317 13 грудня 2021, 12:41
История о том как заморозить свои деньги на неопределённое время, ходить в отделение банка как на работу и внятных ответов так и не получить. История началась ещё 8/11/2021 при попытке рассчитаться картой в супермаркете, транзакция была отклонена. Звонок в поддержку — ваша карта заблокирована, но мы не скажем почему, обратитесь в отделение с паспортом. Утром следующего дня в отделении меня выслушали, назвали проблемную транзакцию (входящую) и донесли, что моя карта заблокирована по подозрению в якобы моих мошеннических действиях. Мною были даны все исчерпывающие ответы и вскоре карта была разблокирована. Оплатил даже коммунальные услуги с неё. В тот период времени я аккумулировал деньги на карте для оплаты крупной суммы таможенного платежа за автомобиль. В период с 10 по 14 ноября на карту ещё заходили пополнения, нужная сумма для оплаты таможни собралась и каково было моё удивление, что 16/11/2021 моя карта снова оказалась заблокирована по той же транзакции, что и предыдущий раз, за которую вроде как уже разобрались и вопрос решился. Обратившись в отделение, на горячую линию уже помочь мне не смогли. Ссылаясь на службу безопасности, не объясняя ничего вразумительного — заблокировали и всё. Написав письмо в головной офис с просьбой разъяснить причины — пришла отписка, заблокирована, но если не хотите больше обслуживаться — можете расторгнуть договор. Ок — закрываем карточный счет, разрываем договор и отдайте мои деньги. Ответ: мы не можем закрыть заблокированный счет. По звонку на горячую линию прям с отделения — да вы можете закрыть счет и забрать свои средства, а по факту сотрудники отделения говорят помочь мне не могут). Замкнутый круг. Сейчас данные карты и всех транзакций по ней исчезли из приложения. Деньги никто не возвращает, сколько продлится это самоуправство — никто ничего не знает или не говорит. Свои же деньги я должен у них выпрашивать. Обходите десятой дорогой этот банк и не верьте их словам и обещаниям, останетесь без своих же денег.
namozh66 13 грудня 2021, 11:43
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Хотела поблагодарить за прекрасную работу сотрудников отделения № 13 Альфа банка на проспекте Победы 20.
Руководитель отделения Олег Андрейчук — человек, который прекрасно организовал работу подчиненных и откликается на нужды клиентов.
Персональный менеджер Тесленко Ирина — профессионал, который быстро и эффективно закрывает все вопросы клиентов, решает возникающие проблемы.
Заведующая кассой Татьяна — прекрасная работа в любое время: быстрота, внимательность, внимание к клиенту.
Спасибо за работу!
Сенс Банк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 12:16
Дякуємо за такий розгорнутий коментар про роботу відділення) Нам дуже приємно, що вам сподобалось обслуговування у нас. Обов'язково передамо ваші слова подяки нашим спеціалістам. Будемо раді знову бачити вас 😊
Проблема вирішена
ketrin96 12 грудня 2021, 22:33
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 58-А
Пользуюсь картой Chameleon от Альфабанка. Нужно было отправить 50 000грн. На счету 49107 поэтому решила одолжить у банка 900грн. Перед отправкой посмотрела в приложении условия «за свой счет без комиссии, за счет кредитных средств 4%, но не менее 20 грн». Когда переводила деньги, меня немного насторожило, что приложение написало «без комиссии», но я же прочитала условия)) и была готова к 36 грн комиссии. Какого же было мое удивление на следующий день, когда мне пришла комиссия на 2000 грн.
После разговора с сотрудником банка, мне разъяснили, что в случае если задействованы кредитные средства, комиссия снимается со всей суммы перевода, а не с задействованных кредитных средств, как я подумала. Но больше я была удивлена ответом на вопрос, «почему приложение показывает комиссию 0» — «оно показывает комиссию сервиса, а не карты».
Сделала для себя вывод: 1) Кредитными средствами пользоваться нельзя,
2) банк специально публикует условия и разрабатывает приложение так, что бы с наибольшей вероятностью их можно было неправильно интерпретировать.
3) хорошо, что у меня было только 49000, а не на нолик больше))
Сенс Банк
Відповідь банку
10 січня 2022, 13:25
Ситуація дійсно не з найприємніших, але списання дійсно було за умовами картки. Якщо в сумі переказу використана хоча б 0,01 грн. кредитного ліміту, вся операція буде тарифікована як за рахунок кредитних коштів. Також при здійсненні операції через наш додаток дійсно відображається комісія сервісу, але також вказується, що додатково може бути списана комісія за тарифами картки. Розуміємо, що не на такий результат ви очікували, тому будемо раді, якщо напишите нам в особисті повідомлення і ми перевіримо, що можна зробити в цій ситуації
ruslanm7 10 грудня 2021, 20:27
Просто нерабочее приложение. Причем проблема не решается годами.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 21:54
Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникають складнощі з роботою додатку.
Якщо ви вкажете нам на конкретні проблеми в роботі додатку — це дасть нам змогу якнайшвидше вирішити ці недоліки.
Будемо безмежно вдячні, якщо ви знайдете час і напишете нам про ці проблеми.
Nila1212 10 грудня 2021, 19:30
Мала необережність скористатися послугами даної компанії, оформивши кредит, а згодом кредитну картку. Погасивши сам кредит не закрила кредитної картки, відповідно знімались кошти за обслуговування, зростала заборгованість. Через пять років почались телефонні звінки з погрозами на мою адресу і моєї сімї. Звернувшись у відділення банку, отримала ініормацію про борг. Сума була чимала, біля 10000 грн. 10.02.2020р у відділенні банку повністю оплатила борг, представники банку видали виписку операцій по картці, заборгованість рівна 0. Але тут історія не закінчується. В листопаді 2021року отримую лист про виконавче провадження, яке відкрито на мене від ТОВ ФОРВАРД. Альфа банк в грудні 2020 року (пройшло 10 місяців після закриття боргу) продало мій борг, в червні 2021 знову перепродали. Неодноразово телефонувала до Альфа банку, вимагала пояснення таких дій. Відповідь працівників незмінна, борг продано. Ніяких пояснень зі сторони Альфа банку не отримала, виписали тільки довідку про закриття рахунків. А виконавче провадження не закрите, ось тут виникає питання до кого звертатись, хто дасть пояснення? Альфа банк отримує овації в номінації Аферисти року.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 21:51
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Після того як ви погасили борг по картці рахунок картки залишався активним. Коли рахунок активний — продовжуються списуватись платні послуги, %% та інше. Щоб запобігти цим списанням, після погашення боргу потрібно подати запит на закриття рахунку. Оскільки рахунок картки не був закритий, списання продовжувались.
Всі списання згідно з тарифами картки, з якими клієнт ознайомлюється перед підписанням договору: https://old.alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3

Укладаючи Договір та/або користуючись послугами Банку, Клієнт як суб’єкт Персональних даних, добровільно надає Банку та його працівникам свою письмову згоду та підтверджує, що отримав необхідні дозволи від третіх осіб на (1) обробку Персональних даних Клієнта (третіх осіб), які були отримані Банком до моменту укладення Договору або будуть ним отримані пізніше (незалежно від джерел отримання персональних даних), що включає в себе вчинення будь-яких дій та/або сукупності дій, що пов’язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширеннями (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням Персональних даних Клієнта (третіх осіб), в тому числі передачу Персональних даних Клієнта (третіх осіб) будь-яким третім особам, в тому числі будь-яким розпорядникам баз персональних даних, яким Банк надав або надасть право обробляти такі дані, будь-яким іншим контрагентам Банку, уповноваженим державним органам України та інших країн, включаючи контролюючі органи, МПС та/або учасникам МПС, особам, що є нерезидентами та/або знаходяться за межами території України, відповідно до мети обробки Персональних даних, що вказана в цьому пункті Договору та/або будь-якої іншої мети обробки Персональних даних, що визначається Банком в тому числі з метою пропонування будьяких нових банківських послуг та/або встановлення ділових відносин між Клієнтом та Банком на підставі цивільноправових договорів предмет яких є відмінним від предмету цього Договору, без додаткового повідомлення Клієнта, а також на (2) збір, надання, використання та поширення будь-яким чином інформації, що вказана в цьому пункті, через бюро кредитних історій та (3) розкриття інформації щодо Клієнта, яка згідно із законодавством України містить банківську таємницю, будь-яким третім особам за вибором Банку (включаючи, але не обмежуючись, партнерам Банку, МПС та/або членам МПС, страховим компаніям, іншим третім особам).
storizhuk 10 грудня 2021, 18:18
Працівник банку була вічливою та швидкою💕 допомогла з моїм запитанням дуже оперативно та фахово. Дякую Альфа Банк за чудових працівників❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 19:07
Вони наше все♥ Дякуємо, що знайшли час поділитися вашим враженням від спілкування в чаті)
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 грудня 2021, 19:40
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 18.12.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
vanperl 10 грудня 2021, 17:06
18/11/21 писал здесь о мошенничестве с бонусами. Мне создали обращение № 1−39958113041 где пообещали до конца месяца начислить бонусы. 29/11/21 опять написал им в фейсбук и они ответили что ждите до завтра. 30/11/21 опять пишу им в фб и спрашиваю где мои бонусы? Они часа 3 переписывались между отделами и наконец ошарашивают меня, что по техническим причинам бонусы будут начислены 10/12/21!!!
Они за 12 дней не могли решить технические причины!!! Сегодня уже 10/12/21 и бонусов опять нет!!! На вопрос в ФБ ответили что передают вопрос во внутренний отдел и ответят в течении 24 часов. Опять за 10 дней ничего не решили!!! Я не понимаю, как можно быть таким безответственным? Никому не пожелаю быть клиентом такого мошеннического банка!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 18:40
По вашому зверненню позитивне рішення на вашу користь і виплата буте. Термін перенісся по технічним причинами, які звичайно не була заплановані. Виплата бонусів буде протягом наступного тижня і додаткових 50 бонусів, як вибачення за затримку вже в понеділок. Ще раз вибачте за затримку, сподіваємося на ваше розуміння. 
AnastasiyaKas 9 грудня 2021, 0:04
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 196-А
Нашла в интернете предложение от Альфа-банка.

Оформление кредита в телефонном режиме, без посещения банка.
Бксплатная доставка договора, по всей Украине.
Как раз то, что мне нужно, подумала я.
И оставила заявку.

Со мной связались сотрудники Альфа банка, одобрили кредит и сказали, завтра приехать в отделение Альфа банка и подписать договор.
Прекрасно. В отделение ехать не нужно, но нужно.

Из-за плотного графика работы, времени ездить по банкам у меня нет.
Но оператор заверил, что мы Вас записала и в 16:00 Вас будут ждать.
Позже, пришло сообщение с тем же текстом в Вайбер.

Ну если меня записали и будут ждать, значит на это уйдёт совсем мало времени. Нужно ехать. Так подумала я, и приехала в банк.

В 15:50 я уже сидела в зоне ожидания. Ждала, когда же меня позовут. Меня же ждут.
Но не через 10, не через 15 или 20 минут, никто меня так и не позвал.
Потому что никто и не ждал. Все работали с клиентами в порядке очереди.

Оказалась что нужно было прийти по «записи», самостоятельно разобраться где взять талон и стать в очередь.

Я ведь можно было, как миннимум, это ещё по телефону проговорить, правда?

Очередной раз, слова, не соответствуют действительности.

Прождав 25 минут, я ушла.
Приняв решение, что не хочу сотрудничать с банком, слова которого, уже на этапе знакомства, не соответствуют действительности.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 9:49
Дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності. Так, оформити заявку на отримання кредиту та дізнатись рішенням за ним ви можете віддалено в телефонному режимі, але для підписання договору потрібно все таки відвідати найближче відділення нашого банку.
Ми розуміємо, що момент з очікуванням у відділенні не дуже приємний, і так, вас мали хоча б попередити про це ще під час телефонної розмови. Ще раз приносимо вам вибачення ща ситуацію, що склалась.
annikucya 8 грудня 2021, 16:16
На протяжении трёх лет использовала много банков, но ни один не был для меня столь комфортным и удобным в использовании. Никогда не было задержек в переводах, проблем, негативного опыта, плохого обслуживания, это всё не относится к Альфа банку. Раньше я стеснялась спрашивать в чате или звонить на горячую линию с вопросами, так как в других банках отвечали нехотя, с раздражением. Специалисты Альфа банка наоборот — полностью расположили к себе. Ни раз приходилось обращаться с различными вопросами, порой даже глупыми, специалисты всегда были приветливыми как в отделении, так и в чате/ГЛ. К сожалению, моя работа вынудила меня пользоваться другим банком. Настал момент закрытия счёта, по этому вопросу я в который раз обратилась в службу поддержки в онлайн чате. Со мной общалась очень компетентная сотрудница Наталия Гавриленко, которая очень быстро и оперативно смогла ответить на мои вопросы и решить проблему с закрытием счёта. Она передала очень хорошую атмосферу и оставила о себе только хорошее впечатление. Я считаю, что таких сотрудников компания должна ценить и поощрять! Спасибо за ваши старания.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 16:32
Дуже прикро, що більше не працюєте з нами 😥 Завжди будемо раді бачити вас, якщо вирішите повернутись до нас😉 Вашу подяку передамо Наталії обов'язково 😊
Проблема вирішена
0993750489 8 грудня 2021, 15:52
Звернувся до відділення на Захисників України 7/8, 07грудня, близько 17 години, щоб здійснити останній платіж по кредиту, та правильно його завершити. Мій номер електронної черги-139. За майже півгодини, які я находився у приміщенні банка, отримав тільки нечемне відношення та грубість консультантів, яким дуже подобається розмовляти по телефону, у приватних справах, та пліткувати між собою у робочий час. Не дочекавшись я пішов. По нахабству та грубісті скоро Альфа-банк навздожене Ощад. Більш не маю наміру бути клієнтом Альфа-банку. Ганьба Вам.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 16:03
Така поведінка працівників відділення недопустима. Перевіримо роботу спеціалістів у відділенні. Приносимо вибачення за цю ситуацію та докладемо максимум зусиль, щоб подібних інцидентів більше не було в майбутньому. Написали вам додатково у приватні повідомлення для уточнення деталей
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ARAfuN 8 грудня 2021, 11:46
Хочу оставить просто прекрасные впечатления об этом сотруднике. Ооооооооочень приятно когда с человеком находишь общий язык с 3х сообщений 2 из которых приветствие и технические хар-ки по карте. Просто настроение на весь день моментально. Это очень круто когда сотрудник легко понимает что общение может быть простым, в рамках официальности, но без замудреностей. По больше бы таких приятных и открытых людей. При этом мне ещё пришлось помучать человека чтоб ответил на мои вопросы, и после ответа вопросов не возникало. То есть ответ сотрудника максимально четкий, исчерпывающий и при этом всё объясняющий. Альфа-Банк просьба человеческая. Если у вас есть какие-то презенты за положительные отзывы. Выделите от меня этому прекрасному человек. Хотя бы шоколадку Милка, вот эту огромную. Можете даже деньги с карты списаться. Я не против. На столько я остался под впечатлением от работы данного сотрудника. Хотелось бы чтоб ваш банк только пополнялся такими сотрудниками!!!
Была б возможность поставить всё звёзды, а не 5ть, я б их все нажал)) Всем хорошего дня и настроения!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 13:47
Що може бути краще такого порозуміння, хто знає. Ваша подяка така ж прекрасна, як і консультацію, Іринку ми звичайно побалуємо, як без цього))
Можна залишити ще один відгук на 5 зірочок і вийде 10, не обмежуйте себе🤩😉

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.15 45.7
USD 41.35 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.15 45.7
USD 41.35 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝