Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Epost 27 січня 2022, 8:45
Снятие без комиссии миф, вы не снимите наличные. Открыл премиальную карту, перевёл со своего личного счёта в другом банке, выплатил фин помощь со своей компании, все пропустили, заказал спустя неделю снятие, сказали ждать неделю, за день до снятия, звонят, говорят дайте документы, справку из налоговой и т. д. Предоставил документы, ответ, согласно регламенту Банка не можем выдать наличные. На запрос письменного отказа для обращения в НБУ, говорят в таком случае, мы закрываем вас счёт, переводите деньги в другой банк. В итоге, заплатил комиссию за перевод 1%, попал на конвертацию в две стороны. Как зачислять деньги так все в порядке. Чистые мошенники. Ну и очереди везде, в чате, кол центре, отделениях.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 лютого 2022, 21:25
Добрий день!
Ми розуміємо, що ця ситуація завдала вам багато незручностей, але ми повинні дотримуватися закону з фінансового моніторингу і виконувати всі вимоги. Якщо виявляємо операції підвищеного ризику, то можемо відмовити у проведенні, або зупинити/призупинити дію картки. Більш детально розказали вам про це у листі.
Нам шкода, що склалася така неприємна ситуація, розуміємо, що дотримання законів іноді може бути незручним :(
Проблема вирішена
Иван Паточкин 27 січня 2022, 7:05
Вчера 26.01 мне с Али возвращается платеж в 10.20 $ за недоставленную посылку. Смотрю деньги зачислены открываю приложение чтоб проверить баланс и выпадаю в осадок 10.20 $ зачислены по курсу 0!!! Соответственно +0грн на счету! Думал може глюк, подождал пару часов проверил все равно курс зачисления не изменился, написал в поддержку, пришел ответ мы типа сильно заняты и бла бла решим как сможем. Вопрос зачем надо набирать столько клиентов если вы уже не способны предоставлять хоть какой-то сервис?
Подождал ответа до утра, ничего не изменилось, во пишу отзыв и думаю, а нельзя ли прикупить у Альфа пару тысяч долларов по такому великолепному курсу? Вообще совет всем: проверяйте зачисление валют от Альфы! Хотел закрепить скрин транзакции, но нешел такой функции
Сенс Банк
Відповідь банку
27 січня 2022, 8:31
Випадок, що ви описуєте, схожий на кредитовий сліп. Кредитовий сліп — це операція повернення суми за раніше оплачений, але не отриманий товар, в тому числі, якщо товар/послуги були повернуті. При цьому операція видна в історії, але сума зарахування 0. Як тільки кошти зарахуються на рахунок(стандартно це 2-3 дні) — баланс збільшиться і все буде як треба.
Додатково написали вам приватні повідомлення.
Зараз значно підвищилась кількість звернень в чат через ажіотаж з 1000 грн за вакцинацію. Ми розуміємо, що це не повинно впливати на наших клієнтів котрим потрібна допомога в чаті і робимо все можливе, щоб врегулювати ситуацію в чаті.
0505828660 26 січня 2022, 15:11
На дебетной карте, на которую приходят выплаты из центра занятости, наложили арест. Сумма долга по исполнительной службе 390000 грн, а в приложении Sense по этой карте выставлен долг в два раза больше — 780000 грн. В отделении Альфа-банка в моем городе на вопросы не отвечают, в чате тоже игнор. Имеет ли право банк в дебетной карте выставлять долг?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bonvas 26 січня 2022, 11:12
Особенно хочется отметить замечательную работу оператора Самойленко Оксаны из службы поддержки! К сожалению, не знаю отчества. Постоянно на связи, максимально быстрая реакция на возникшие вопросы, всегда полная и, самое главное, нужная информация, вежливость, корректность, доброжелательность и ещё многое другое, что обеспечивает клиентам комфорт в обслуживании! Благодарю Вас за Вашу очень нужную нам всем работу!!! Всех Благ Вам во всём!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
26 січня 2022, 12:00
Дуже вдячні вам, що так високо оцінили консультацію :)
Будемо завжди раді бачити вас в чаті ❤
Bonvas 26 січня 2022, 10:47
С банком сотрудничаю уже более пяти лет. Всегда реакция на возникшие вопросы максимально быстрая, проблем никогда не возникало, т.к. соблюдаю условия договора. Информация предоставляется исчерпывающая, обьективная и нужная, без навязчивого «спама», только по существу. Обслуживание вежливое, корректное, уважительное. Редко посещаю физические отделения, пользуюсь в основном онлайн банкингом, НО всегда и везде могу поставить только самый высший балл за обслуживание !!!) Огромная Благодарность абсолютно всем работникам Альфа Банка!!! Крепкого здоровья Вам, Больших Успехов во всех начинаниях и побольше благодарных клиентов!!! Радуйте нас, пожалуйста, Вашей замечательной работой!!! Огромное Спасибо!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
26 січня 2022, 11:11
Такі відгуки тільки мотивують нас підкорювати нові вершини 😍 Дякуємо за ваш фідбек, ми дуже раді, що вам подобається обслуговування в нашому банку. Якщо у вас будуть виникати питання — то обов'язково пишіть нам і ми будемо допомагати)
BDV 25 січня 2022, 21:59
В этом чудо-банке открыт счет ФЛП. Уже тритий день не могу работать со своим счетом, т.к. не приходят sms подтверждения. Связывался и с личным менеджером, и по тел. 0 800 504350. Говорят, что решают проблему. Номер телефона и сам мобильный не менялся. sms сообщения от других абонентов и служб приходят. Интересно то, что проблема возникла не сегодня. Каждый месяц в течении полугода происходило подобное, но задержка составляла от 30 мин. до нескольких часов и не была столь длительной, как в это раз. С этой проблемой обращался неоднократно, заявки зафиксированы, но ничего не делалось. Может руководство обратит, в конце концов, внимание на эту ситуацию. Судя по отзывам оставленным здесь не только у меня и не сейчас возникала подобная проблема!!! Крайне негативное впечатление оставляет работа банка и его служб.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
skrasilna 24 січня 2022, 18:37
Відділення за адресою: Полтава, вул. В. Чорновола, 19-А
Доброго дня! Хотіла повідомити про новий спосіб збільшення емісії платіжних карток та відповідно виконання планів, який винайшли співробітники одного з відділень Альфа-банку у м. Полтава. Мій літній тато, пенсіонер і інвалід звернувся в середині грудня до відділення Альфа-Банку, Полтава, ул. В. Чорновола, 19, з метою отримання картки Е-підтримка, і мав намір витратити 1000 грн за вакцинацію, на ліки, які йому життєво необхідні кожного місяця, атже пенсія складає лише 3700 грн. сумма ця для нього була б досить відчутна. Окремо зазначу, що він з нетерпінням чекав 24 січня, коли можна буде витратити ці кошти, які він наівно думав що отримав, саме на аптеку. Дуже енергійна менеджерка відділення прізвища якої він звісно ж не запам’ятав, не проконсультувавши взагалі по тарифам, вручила татові якусь зовсім іншу додаткову карту й запевнила, що це саме та карта і кошти вже на рахунку. Його екземпляра договору вона татові також не надала, мотивуючи тим, що ніби то він йому не потрібен. Але, через місяць, прийшовши до аптеки, коштів на рахунку не виявилось, тато одразу пішов в банк, де, незважаючи на те що він виявляється вже і так сплатив 50 грн за відкриття картки, та ще й зажадали 25 гривень місячна плата за обслуговування, але ж йому була потрібна зовсім інша карта!!! Виявляється обслуговування коштує 300 грн на рік!!! Я проживаю в Києві і не могла особисто бути присутня у відділенні для з’ясування обставин, але розібравшись в тарифах Альфа-банку виявила, що це дебетова карта Пакет послуг «White»!!! У мене питання до керівництва Альфа-банку, невже єдиний спосіб виконання планів це обман українських пенсіонерів та нажива на цій дуже смішній комісії в маштабах банку, але достатньо значній для людини похилого віку з мізерною пенсією? Питання друге: чи закрита ця злощасна картка і рахунок насправді, як запевнили співробітники відділення, запропонувавши татові відправити невідому якісь смс-ки, і сказавши порізати карту, чи через декілька місяців борг по комісіі збільшиться. Це вже нагадує Ощад з їх сумнозвісною картою Киянина. Держава довіряє декільком банкам виплату цієї допомоги, а деякі банківські співробітники просто і цинічно наживаються на цих літніх людях, для отримання своїх особистих бонусів і премій. Дуже прикро і соромно за таких співробітників! Так як я дію в інтересах свого літнього тата, пенсіонера і інваліда, прошу уважно розглянути мою скаргу і про розгляд і вжиті дієві заходи повідомити письмово на адресу мого батька, та повернути незаконно стягнуті комісії за рахунок винних осіб.
sashafunny 24 січня 2022, 17:12
Задумался над тем, чтобы прикупить акций…

Узнал что у Альфа-Банк можно это сделать через чудо-приложение супер-пупер-мега-апп… зарегистрировался через Дию… мне дали карту Хамелеон… разблокировать карту получилось только через чат поддержки…

Затем, мне в чате сказали что, для того чтобы была возможность покупки акций, мне нужно активировать 2 карты пакета услуг White! Но нужно идти в офис… не вопрос, сходил, паспорт, код и т.д… активировали мне эти карты (доллар и гривна)… закинул денег на карту, жду 16:30, начала торгов… нажимаю «купить», а мне — ОШИБКА!!!))) пишу в чат, всё! Больше никто тебе не отвечает там!!!))) решил перевести деньги обратно себе на карту, а там что? Правильно — комиссия))))) хотя меня уверяли что везде будет 0 (ноль)

Короче это не банк — это контора!!! Не вздумайте здесь даже акции покупать!!!

Буду ждать когда Моно запустит… у нас как всегда в Украине… одни приключения…
Oksana2612 24 січня 2022, 15:13
20.01.2022 г. он-лайн оформила карту хамелеон. Оператор связался быстро, мы сделали все необходимые действия. Авторизация шла через ДІЮ. Так же я скачала приложение и зарегистрировалась в цифровом банке. Уже спустя пару часов, я не смогла зайти в свой личный кабинет. выдает «аккаунт заблокирован» На горячей линии ответили, что для разблокировки нужно обратиться в отделение банка (в моем городе такого нет). Что теперь делать? Зачем предоставлять услугу «открытие карты он-лайн», если все равно не избежать посещения отделения? Неужели нельзя как-то решить эту проблему? Ведь у нас сейчас вся Країна у смартфоні!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
24 січня 2022, 16:53
Дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності.
Обліковий запис може блокуватись службою безпеки, якщо за ним є дії, які в теорії можуть призвести до матеріальних збитків клієнту. Всі ці дії виконуються лише з ціллю запобігання втрат зі сторони клієнта. Ми розуміємо, що не завжди зручно звертатись до відділення банку для розблокування, особливо в наш час, але в деяких випадках це можливо зробити лише там із оригіналами ваших документів, що потрібні для ідентифікації клієнта.
Як би був варіант вирішити це питання без відділення банку, то ми би вам його одразу запропонували. Ще раз приносимо вибачення за незручності.
Vshoke123 23 січня 2022, 23:44
Что б вкратце. Установил приложение, авторизировался через ДИЮ, в приложение произошел глюк, не отображалась иконка карточки с цифрами, сколько денег на счету. Решил переустановить приложение. Пытаюсь войти, мне пишут введите дату выдачи паспорта. Упс ошибка, второй раз тоже ошибка, загран тоже ошибка и блок. В чате альфа уточнили данные и сказали обращайтесь в отделение банка))) ну клоуны. Приложение устанавливалось специально для того, что б не посещать отделения банка. Короче пока еще работало приложение для пробы перебросил 10грн. И пытался пополнить мобильный в sense и как вы думаете Упс.ошибка. После моно и даже пумба, альфа оконфузился еще в самом начале. Не советую! Удалил
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
T0935475921 23 січня 2022, 21:44
Брала моментальные деньги, взятая сумма погашена, как закрыть этот счёт окончательно?
Сенс Банк
Відповідь банку
23 січня 2022, 21:52
Вам нічого додатково робити не потрібно, так як кредитний договір закривається автоматично в найближчу дату платежу згідно графіку. Наприклад, ви внесли суму для погашення 15 числа, а дата платежу — 25. В такому випадку ваш договір закриється лише 25го, після чого вам на наступний робочий день надійде смс від банку про його закриття.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alfa2201 23 січня 2022, 13:07
Доброго дня. Хочу подякувати Андрію Селезень за допомогу. Дуже приємна людина швидко відповідав на мої запитання. Допоміг розібратися з моїм питанням. 👍 дякую ще раз
Сенс Банк
Відповідь банку
23 січня 2022, 14:33
Добрий день. Ми дуже раді, що вам сподобалось спілкування в нашому чаті😊 Обов’язково передамо ваші теплі слова подяки Андрію та його керівнику) Будемо раді знову бачити вас в чаті 😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 січня 2022, 13:27
Відгук не зарахований (на 25.01.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Алексей Костыркин 22 січня 2022, 8:04
По некоторым причинам вынужден был взять кредит и по этим причинам не смог оплачивать его. Но как только всё стабилизировалось начал договариваться с сотрудниками банка о выплате. Кое-как смог договориться, но выплатить не могу: заблокировали зарплатную карту.
Ладно, договорился что бы с карты списали деньги в счёт задолженности и разблокировали карту. Договорился что за два месяца выйду в график выплат. Но это не возможно, блок был снят всего несколько дней. Списался снова с сотрудником банка по поводу списания в счёт задолженности, на что ответ: по техническим причинам это не возможно, карта не будет разблокированна до погашения задолженности, занимайте деньги что бы с нами розшитаться.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 січня 2022, 14:50
Ми пішли вам на зустріч та вирішили ваше питання. Рахунок розблокований. Сподіваємось, що в подальшому ви будете виконувати кредитні умови та вчасно вносити платежі, щоб не допускати блокування карток.
anele11 21 січня 2022, 10:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Мишуги, 7А
Маю зарплатну карту в Альфабанку. При відкритті зарплатного проекту відмовилася від отримання кредитної карти по пакету White (пластикову карту не отримувала, від підписання договору № 650995069 відмовилася). Проте, банк проти моєї згоди все ж таки оформив на мене кредитний пакет White. Прошу терміново надати мені письмові пояснення про наявні шарлатанські дії щодо оформлення на моє ім«я працівниками Альфабанку неіснуючого договору та банківського рахунку.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 січня 2022, 12:13
Дуже дивна ситуація, оскільки картка White — дебетова картка. В будь-якому випадку її можна закрити. Для вирішення питання написали вам в приватні повідомлення, перевірте.
Xyimdkdld 20 січня 2022, 23:47
Поначалу они умоляют вас подключить их услуги они сами приезжают к вам когда удобно и где удобно они заполняют за заявки они вам звонят и напоминает о том что вы забыли или вы где-то за пол грядки отку, но как только все. Даже трубку никто не будет брать наши возникнет вопрос или проблема.
Открытия конечно же бесплатно счёта условия торгового эквайринга, но если вы захотите закрыть, вы не сможете это сделать онлайн, вы не сможете это сделать бесплатно. Вам нужно аехать в отделение, причём не в любое, а какое-то конкретное который вашем городе одно-единственное конкретно и там закрывать за деньги потому что как бы да комиссия за то что закрывайте и перестать использовать доживёшь слушай вот так вот *** банк
Сенс Банк
Відповідь банку
21 січня 2022, 10:59
Шкода, що співпраця з банком вам принесла такі емоції :(
Якщо ви працюєте як ФОП в Ок.Альфа, он-лайн відключити послугу немає можливості — потрібно написати заяву встановленного зразка на розірвання договору. Це треба робити у відділенні разом з менеджером. З менеджером визначається дату приїзду інженера для демонтажу терміналу відповідно до акту прийому–передачі. При цьому закриття торгового еквайрингу безкоштовне. Є плата за оренду терміналу 300 грн на місяць.
Так як рахунки кожного підприємця знаходяться на балансі певного відділення, звертатись потрібно саме в обслуговуюче відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga22222333 20 січня 2022, 17:39
Скрытые проценты, постоянные звонки с попытками втюхать их кредитные карты, сотрудники хамы!!! Брала рассрочку, платила без задержки, пришла закрывать, оказалось за последний месяц надо почти в два раза больше оплатить. За обслуживание!!!
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 січня 2022, 18:07
Отзыв не засчитан (на 22.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NikolaKiev 20 січня 2022, 16:36
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Залишаю цей відгук, щоб керівництво звернуло увагу на найкращого менеджера з всіх віділень Альфа Банк яких я відвідував. Професіонал своєї справи, Ірина завжди зробить все можливо, щоб вирішити проблему клієнта. Їзджу через весь Київ в це віділення, а не відвідую найближче, так як знаю, що Ірина мою проблему точно вирішать. Рекомендую!
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2022, 16:45
Нам дуже приємно, що співробітники банку залишають такі приємні враження від своєї роботи, що клієнти витрачають час на дорогу, щоб вирішити питання саме з ними :) Обов'язково передамо Ірині та її керівництву вашу подяку!
Проблема вирішена
Igorenya 19 січня 2022, 16:35
Нет возможности пополнения карт в приложении Sence — выдает «Произошла ошибка! Попробуй ещё раз…»
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2022, 16:22
Дуже раді, що ваше питання було вирішено швидко! Дякуємо, що ви залишаєтесь з нами! Зі своєї сторони будемо працювати ще краще, щоб робота в додатку і співпраця з нами приносила вам лише позитивні емоції :)
Олег Моргалюк 19 січня 2022, 16:05
В додатку перестали працювати шаблони платежів для iOS, не працюють декілька днів, і це супер гіпер технологічний банк???
Сенс Банк
Відповідь банку
19 січня 2022, 16:17
Така проблема дійсно спостерігається на пристроях IOS після останнього оновлення, якщо в додатку обраний жириний шрифт відображення іконок у розмірі 125%. Сьогодні цю проблему вирішили і вийшло оновлення з виправленням цього багу. Рекомендуємо оновити додаток до останньої версії та користуватися додатком. Дуже вибачаємось за цю ситуацію. Додатково написали вам у приватні повідомлення :)
OlgaVas 18 січня 2022, 20:14
Мала невелику суму кредиту, погасила повністю і все ж знову прийшло повідомлення про погашення, набрала гарячу лінію — ніхто з операторів не передзвонив, набрала через 3 дні вранці знову — передзвонили о 20 год вечора. Пояснення ніякого не отримала, оператор кинула слухавку. Вони обдурили мене на гроші і просто кидають слухавку!

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝