Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kaspinska90 28 лютого 2022, 16:39
Пытаюсь поменять лимит на покупки, который почему-то изменили до 100 грн в день!

Апп говорит, что какая то ошибка. В чате тишина
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2022, 15:28
Вибачте, за таку пізню відповідь. Зараз лімітів на покупки по картках немає, є лише незначні ліміти по карткам для зняття готівки.
Сподіваємось, вам вже вдалося вирішити питання. Якщо ні — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення.
diwa 28 лютого 2022, 9:11
Керівництво банку Альфа-Банку, звертаюся до вас!
Скасуйте нарахування відсотків по кредитам та кредитним карткам! Підтримайте своїх клієнтів! Адже війна закінчиться і тоді люди обиратимуть тих, хто допоміг в тяжку хвилину! Беріть приклад з Приватбанку та Моно банку, який вже теж пролонгував на місяць пільговий період для своїх клієнтів!
Iryna77778 28 лютого 2022, 1:13
Почалась війна, банк з 01.03.2022 вводить кредитні канікули, але відсотки по кредитній картці не знижують і ще більше людей заганяють в боргову яму. В Приватбанку відмінили будь яку комісію, і зменшили відсотки по кредитній картці до 0.00001%. Не рекомендую даний банк людям!!!
lemki 27 лютого 2022, 9:45
Банк ограничил мой лимит на снятие наличных. Сейчас он 0грн и изменить его нельзя, у меня на счету 46000грн личных средств. По телефону сотрудник банка сказал, что таково решение банка
Перевести личные средства можно в размере до 10000грн на карты других банков, всё что выше — блокируется.
Спасибо, что оставили без денег на войне.
Vitaliy1122 26 лютого 2022, 15:47
Знімають ваші власні кошти без попередження присилають тільки повідомлення скільки залишилось на рахунку. Колись думав нормальний банк та помилився. Раджу цим банком нікому користуватись якщо хочете щоб нестягували ваші власні кошти.
shushnat 26 лютого 2022, 9:40
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
25.02.22 Я попыталась снять 1500 грн. личных средств с карты Хамелион. Безуспешно.
На Горячей линии сказали, что у меня на этой карте, Банк установил лимит на снятие Ноль!
Почему, они не знают и помочь не могут!
Номер Вашого звернення 1−40730769116.
Мало того, что по всем картам Банк поставил кредитный лимит Ноль, так и личные деньги заблокировали! Прошу срочно решить мой вопрос! Мне необходимо снять наличные.
losick16 23 лютого 2022, 10:44
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Шевченка, 15
Ни кто из специалистов не может ответить почему во время льготного периода на кркдитной карте у меня указываетсч минимальный платеж и задолжность. Начали снимать проценты и каждый раз погашая до копейки переводом через программу, на указанную сумму задолжности у меня в конец периода снимает еще проценты не указанные в задолжности. Бардак обман и смена условий договора
Odessit2018 22 лютого 2022, 23:02
Відділення за адресою: Одеса, вул. Малиновського, 71
Хочу поблагодарить сотрудников отделения Альфа-банка в г Одессе (ул Маршала Малиновского, 71) за доброжелательность и внимательное обслуживание при открытии депозита. И выражаю благодарность за техническую поддержку и помощь сотруднику отделения Годулян Никите Евгеньевичу! Надеюсь на хорошее сотрудничество (однако, прочитав отзывы о приложении Sens SupperAPP, сожалею, что нет работающего и в свое время для меня очень удобного приложения My Alfa Bank, так как программу дорабатывать, испытывая терпение клиентов, и после приносить за неудобство извинения не разумно) А сотрудикам отделения еще раз:
«Спасибо! »
Сенс Банк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 23:53
Ми дуже раді, що вам сподобалось обслуговування у нашому відділенні. Обов'язково передамо ваші теплі слова нашим співробітникам і особливо Микиті 😉
Щодо додатку, то так, ще є над чим працювати, але все таки в ньому більше позитивних моментів, ніж негативу, про який деякі пишуть у відгуках 😅 Стосовно My Alfa Bank, то він і досі працює, і якщо вам зручніше веб-версія банкінгу, то ви без проблем можете користуватись нею.
Ще раз дякуємо за зворотній зв'язо та сподіваємось на тривалу співпрацю 😊
Наталья Давыдова 22 лютого 2022, 20:46
31.01.2022 купила билеты в Мультиплекс. Рассчиталась картой «Э-поддержка». По условиям акции должен был вернутся кэшбек в размере 20%.
До сих пор нет! (Муж в феврале получил мгновенно).
Обращалась несколько раз в поддержку. Сначала обещали начислить до 20.02.
21.02 обещали начислить в течении дня.
Сегодня попросили еще подождать…
Может не надо акции придумывать, если тяжело соблюдать условия?
Сенс Банк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 22:29
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація з нарахуванням бонусів Cash`U за операції на певних сервісах. Наразі ми робимо все можливе для того, щоб донарахувати бонуси якнайшвидше. Нарахування буде 100%, але на жаль із запізненням, так як спостерігалась проблема в передачі даних від партнерів, але зараз все працює в стандартному режимі і Cash`U будуть донараховані всім, хто зіткнувся с такою проблемою. Приносимо вибачення за незручності
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nerotree 22 лютого 2022, 0:51
Сегодня в магазине Фокстрот хотели оформить рассрочку на покупку бытовой техники с внесением части стоимости за покупку. Какого же было удивление и мое возмущение когда подписывая соглашение о рассрочке, мне начали настойчиво предлагать в ультимативной форме получение кредитной карты. Аргумент один — не берете кредитную карту, рассрочку не оформляем. Это в вашем банке такая практика??? Это незаконно!!! При этом к кредитке ещё и бонус — договор о страховке!!! Причём на доводы относительно того что по рассрочке один счёт для оплаты, а по карте естественно другой, и никакой взаимосвязи нет, кредитка не нужна!, — позиция одна — обязаны оформить кредитную карту!!! Беспредел!!! Тысячу раз подумайте, оформляться ли в этом банке!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 9:02
Добрий день!
При оформленні споживчого кредиту в магазині Фокстрот існує така процедура:
1. Ви звертаєтесь в магазин.
2. Брокер оформлює вам картку, яка з'являється в системі банку через 20 хвилин.
3. На картку зараховуються кошти в розмірі вартості товару.
4. Ви розраховуєтесь цією карткою за товар.
По картці ліміт відразу не встановлюється, але з часом банк може збільшити автоматично. Дійсно, по картці підключається страхування, але його можна відключити при зверненні в чат/кц. Так само ж її і можна закрити. До того ж, якщо по картці взагалі не встановлений ліміт, то страхування не спишеться.
Розуміємо, така процедура оформлення могла виглядати як нав'язування послуг, але картка потрібна для оплати товару.
plcman 21 лютого 2022, 10:35
Після досить довгого часу використання AlfaMobile та Ok!Alfa для фоп нарешты наважився перейти на Сенс. Пару місяців попрацював, трохи розібрався.
Додаток дуже глюкавий, заплутана структура, неприємний на вигляд інтерфейс, постійно щось не праює в інтерфейсі.
Але після деяких останніх «фішок» планую закривати тут рахунки:
— оформив картку хамелеон виключно для розстрочок — мені дали ліміт 0! (обіг мох коштів по рахунках аж ніяк не малий, на інших картках алфа та моно ліміти від 22 до 75 тіс грн);
— я сплатив з цієї картки на рахунок IBAN близько 5000 грн. СВОЇХ коштів (за комунальні) — з мене зняли комісію 200 грн. (як мені пояснили, за УСІ перекази ЛЮБИХ коштів комісія складає 4%, якщо я зробив це будь де окрім як в додатку Сенс);
— останні 3 дні зникла можливість продавати валюту з рахунку фоп у тому ж самому Сенсі — «щось пішло не так»; підтримка через пів-доби пошуку відіслала мене назад до ок-альфа
Дуже не раджу
Сенс Банк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 13:04
В додатку є деякі технічні проблеми, в тому числі на даний момент і з продажем валюти ФОП. 😔
Ми працюємо над виправленням кожної з проблем і поступово з цим справляємося. Пробачте, будь ласка, за незручності. По картці хамелеон розстрочка недоступна, але в цьому немає особливого сенсу, тому що по картці нескінченний пільговий період на покупки і на борг за проведені покупки завжди нараховується тільки 0,01% річних. Якщо у вас є інші кредитні картки, то ви можете частину ліміту (до 30 000грн) перенести на хамелеон, в одному з останніх оновлень додали таку функцію.

За тарифами картки, дійсно, є комісія за перекази власних коштів в Альфа-мобайл і My Alfa-Bank. Розумію, що ви могли не очікувати цього, тому напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші дані (ПІБ та номер телефону), ми вам повернемо цю комісію.

Пробачте, будь ласка, за незручності
Budulayko 20 лютого 2022, 18:41
Клієнтом банку є досить давно, але не так давно замовив кредитку «хамелион». Спочатку користувався власними коштами на ній, а згодом здійснив покупку в інтернеті за кредитні кошти, так, як відсоток за користування там символічний для таких оплат
Але за декілька місяців промоніторивши рахунок, побачив, що нараховуються відсотки за користування лімітом понад норму. В чаті відповіли, що це ніби відсотки за переказ мої власних коштів (хоча я до цього кредитний ліміт не викороситовував і тому ніякий відсотків бути не може).

В результаті довгої переписки та звернень, вдалося з’ясувати, що банк просто помилково надіслав кошти (продублював зарахування), а потім це зарахування і зняв, але зняв, як переказ на карту з кредитного ліміту, за який і нарахувувались відстоки. При цьому прийшлося довго виясняти, що це їх не компетентність та вина, в результаті чого ледве повернули зняті кошти. Розцінюю це, як шахрайскі дії, враховуючи кінцевого беніфіціара банку з Росії

Ось такі не правомірні дії, за якими потрібно слідкувати, витрачати свій час, щоб повернути свої кошти і дати їм такі кейс

Планую через блогерів — мільйонників зробити їм антирекламу, так як ніякої компенсації не отримано
verdad 18 лютого 2022, 23:22
Чат в последнее время стал абсолютно бесполезной функцией в банке, несколько раз обращался в течении дня в чат, а ответ оператора получал в 5 утра. Уважаемый Альфа банк, ваши клиенты в основном спят в это время, не смотря на то что хотят получить ответ на свой вопрос. И что бы решить проблему нужно ехать в отделения. Вы же DIGITAL банк, ну сome on!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 лютого 2022, 11:49
Знаємо, що останнім часом швидкість отримання відповіді залишає тільки бажати кращого 😧. Але банк і кожен агент докладають максимум зусиль, щоб ви отримали відповідь якомога швидше. Сподіваємося, що вже дуже скоро повернемося до звичного темпу спілкування в чаті.

Чекаємо на ваші дані, щоб перевірити деталі вашого питання і допомогти
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 18 лютого 2022, 15:23
Альфа-банк, вы попутали берега совсем, 4 % от суммы перевода за перевод с карты на карту это уже вообще, нигде такой обдираловки нет, украинцы, вас жестко имеют.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 18:11
У нас немає прихованих комісій та відсотків, тому всі можливі списання вказані в тарифах картки. 4% мін. 20 грн. це комісія за зняття кредитних коштів і вона також вказана в тарифах до картки. Ми не хочемо, щоб списання по картці для вас були несподіванкою, тому при виникненні питань можете писати нам в особисті повідомлення і ми допоможемо в усьому розібратись
avant13 18 лютого 2022, 12:58
Являюсь клиентом нескольких банков, в т. ч. данного (последние дни). Однозначно самый худший банк. Оформил кредитку данного банка, ежемесячно получаю от них сумму задолженности льготного периода и вовремя данную сумму погашаю. До этого не интересовался, что в выписке, думаю банк крупный все должно быть верно. Получил последнюю выписку, ради интереса решил свериться с выпиской по расходам данного периода и оказалось, что у них сумма задолженности больше, чем все расходы по их выписке. Кроме этого в выписке значится комиссия за наличные операции и сумма приличная. Обращаюсь в чат поддержки, они там видимо пару раз в сутки появляются, напишешь и ждёшь по несколько часов ответа. Описываю суть проблемы, по первому вопросу отвечают, что они все проверят и в течении 24 часов ответят. По вопросу комиссии за наличные операции, говорят вы же деньги на карту другого банка переводили и это 39.99% годовых на эту сумму. Я им объясняю, что во-первых вы взяли 4% от суммы перевода (это есть в приложении к договору про эту комиссию я в курсе и претензий не имею), кроме этих 4% они взяли ещё больше 1% от суммы перевода, чего в тарифах вообще не нашел и ещё на эту сумму они насчитывают 39.99% годовых, чего тоже в тарифах нигде не указано. Более того я эти суммы перевода вернул в рамках льготного периода, а они насчитывают проценты на деньги, которыми я не пользуюсь, т.к данную сумму погасил. И они будут списывать данные проценты до тех пор, пока я полностью не закрою перед ними задолженность, в т. ч. по рассрочкам, которые у меня были в этом банке. Впервые с таким сталкиваюсь, что проценты насчитывают на погашенную задолженность и надо полностью погасить в том числе и рассрочки, чтобы перестали насчитывать %. Видимо логика и данный банк разминулись ещё в момент его регистрации. Есть желание в суд подать, но не очень много свободного времени, освобожусь рассмотрю данный вариант. Закрываю карту и другим советую обходить его стороной. P. S. поддержка заслуживает отдельного внимания, раз в сутки появляются в чате и ничего не могут решить, хотя может и зря на них наговаривал, у них, возможно, огромное количество обращений недовольных клиентов. Это замечательно, т.к вряд-ли с такой политикой они смогут развиваться на банковском рынке, ещё и учитывая то, что сейчас достаточное количество действительно хороших банков.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 14:38
Ситуація що виникла не може не засмучувати.
В кредитної картки Ред її головна перевага її пільговий період. Але цей пільговий період діє лише на безготівкові операції (покупки). На противагу безготівковим операціям є готівкові операції. Це перекази з картки, зняття готівки, погашення кредитів і т.д. На ці операції пільговий період, на жаль, не розповсюджується. Якщо на покупки діє 0,01% річних, то в свою чергу по готівковим операціям нараховується стандартний відсоток 39,99 річних.
При переказі коштів присутня комісія сервісу 1% + 5 грн. Вона вказана в пункті 31.2
https://alfabank.ua/upload/Tariffs-red.pdf
Також за тарифами картки є комісія за переказ кредитних коштів. Це 4% мінімум 20 грн. Борг по готівковим операціям погашається в останню чергу. Тому щоб не було списань відсотків за готівкові операції потрібно повністю погасити борг. При цьому борг по розстрочкам погашати не потрібно. Відсотки на готівкові операції нараховуються щодня і списуються в розрахункову дату. Якщо ви повністю погасили заборгованість по картці, і крім розстрочок не залишилось боргу взагалі, то в розрахункову дату відбудеться списання відсотків за готівкові операці, котрі були нараховані за час існування боргу.
Згодні з вами, за останній час швидкість відповідей в чаті значно знилизилась і доходить до 24 годин очікування. Довге очікування спричинене рекордною кількістю звернень в чат. Розуміємо, це не має впливати на інших клієнтів, тому ми приймаємо всі можливі міри, котрі допоможуть нам скоротити час очікування.
Проблема вирішена
Alex Vicci 17 лютого 2022, 13:30
На свою голову оформил в этом банке карту ЕПідтримка. В онлайн-сайте банка просто отсутствует номер карты, не говоря уже про остальные реквизиты. Т. е. купить на нее ничего не получится.
В убогом мобильном приложении она даже не открывается, перебрасывает в Дію, хотя деньги на карту уже давным-давно пришли.
Робота на горячей линии программировали наверное люди, совершенно далекие от этого.
В отделении заявляют, что оформить физическую карту могут только через приложение. Как ее оформить, если ее это кривое приложение просто не видит?
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 14:56
Ситуація, що ви описуєте дуже легко вирішується :)
Так як ви оформили картку в мобільному додатку Sense SuperApp, то вона знаходиться в розділі «Продукти» і її можна додати на робочий стіл для швидкого доступу:
1. Перейдіть на вкладку «Продукти» або за цим лінком: https://hi.alfabank.ua/depoprolongation
2. Оберіть продукт, який ви хочете показати;
3. Натисніть на іконку «Меню» у правому верхньому кутку;
4. Змініть статус «Показувати на робочому столі».
Щоб переглянути реквізити картки вам потрібно натиснути на рахунок, потім на картку і буде номер картки і всі її дані. В веб-версії цих даних немає.
Наша бот Алла трохи капризна, тому може не одразу з'єднувати зі спеціалістом. Щоб підключився оператор треба сказати декілька разів «з'єднайте з оператором».
Під час вашого візиту у відділення могло просто не бути в наявності пластика до картки і тому порекомендували замовити через додаток на Нову Пошту.
У розділі «Продукти» оберіть потрібну картку в блоці «Рахунки та картки». Далі у пункті «Керування» натисніть «Зробити пластикову карту».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vv12112021 16 лютого 2022, 23:03
У меня частный исполнитель арестовал счета. О факте ареста банк не уведомил, я узнал случайной тем самым пропустив несколько дней для оспаривания ареста в суде. На все карточки банк навесил задолженность многократно превышающую сумму иска ко мне!
По моему иску суд выносит решение о запрете на взыскание средств, частный исполнитель быстренько рассылает требование о взыскании, делая вид что не знает о решении суда!!! Т. е. даёт указание банку о фактическом Противоправном списании моих средств!!! Я задаю вопрос как я могу официально уведомить банк о запрете судом взыскания, — мне заявляют что решение суда это ничто по сравнению с документом исполнителя и получить от меня Ухвалу суда банк не может, а вот документы от исполнителя могут!!! И это официальный ответ работника горячей линии!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 16:25
На даний момент процес інформування при накладенні арешту ще в роботі, звичайно розуміємо, що це було б зручно. По закону ми зобов'язані виконувати рішення, яке надходить від виконавця.
Напишіть нам в приватні повідомлення для аналізу ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 лютого 2022, 17:07
Отзыв не засчитан (на 19.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
belyae0213 16 лютого 2022, 22:05
Банк списал комиссию за снятие кредитных средств при том, что я снимал собственные деньги, более того у меня даже кредитного лимита по карте такого не было, теперь приходится тратить время на жалобы в нац банки и обращение в полицию по факту возможных мошеннических действий со стороны банка.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 16:14
Така ситуація виникла через різні терміни зарахування поповнення на рахунок та списання операції зняття. Розуміємо, що ці деталі вас не повинні хвилювати як клієнти, тому ми пішли на зустріч, та повернули суму списаних відсотків😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vnikos1981 16 лютого 2022, 15:35
Вчора в моїй сестрі повісили 3000 боргу на карту при умові що на карті ліміту не було (0)грн.ще і до того вкрали гроші з є підтримки і також ще і винна їм тепер 800 грн.
Так що подумайте чи відкривати щось в цьому банку.
1976ANDREI 15 лютого 2022, 20:42
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 66
Произошла следующая ситуация:
Работаю на режимном предприятии. Название предприятия укажу в личных сообщениях. На предприятии большая задержка по заработной плате (с апреля 2021 года по январь 2022 года с работниками не расплатились).
Из-за этого часто приходится перекредитовываться между банками с использованием кредитных карт Альфа Банка и четырёх других банков.
Для того, чтобы общая задолженность по кредитным картам уменьшалась, использовал депозитные свойства карты Хамелеон и трёх карт другого банка.
Поскольку общая задолженность по кредитным картам очень большая, обороты по картам Альфа Банка очень большие, в декабре 2021 года финмониторинг запросил подтверждающие документы, которые я предоставил (выписки по картам других банков, кредитные договора, скрины, справка о доходах).
В начале января 2022 года (после праздников), по просьбе службы финмониторинга, я уменьшил обороты до необходимых.
7 февраля 2022 года мне был опять звонок из банка с просьбой предоставить подтверждающие документы (годовые выписки по картам других банков, скрины, кредитные договора).
11 февраля 2022 года пришёл ответ, что банк прекращает со мной отношения. Отказ в обслуживании приведёт к невозможности возврата долга по кредитным картам Альфа Банка.
Просьба разобраться в сложившейся ситуации и помочь решить данную проблему. Справку о задолженности по зарплате и другие необходимые документы предоставлю.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 13:27
У ситуації розібралися. В даних обставинах неможливо вирішити питання на вашу користь. Детальніше описали ситуацію особистих повідомленнях.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝