×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Заблокировали изменение лимита на покупки с личных средств
Апп говорит, что какая то ошибка. В чате тишина
Сподіваємось, вам вже вдалося вирішити питання. Якщо ні — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення.
Коментарі (3)
Скасуйте нарахування відсотків!
Скасуйте нарахування відсотків по кредитам та кредитним карткам! Підтримайте своїх клієнтів! Адже війна закінчиться і тоді люди обиратимуть тих, хто допоміг в тяжку хвилину! Беріть приклад з Приватбанку та Моно банку, який вже теж пролонгував на місяць пільговий період для своїх клієнтів!
Коментарі (2)
Почалась війна
Коментарі (2)
Оставили на войне без денег
Перевести личные средства можно в размере до 10000грн на карты других банков, всё что выше — блокируется.
Спасибо, что оставили без денег на войне.
Коментарі (5)
Ненадійний банк
Коментарі (5)
Альфа банк заблокировал мои личные деньги на карте Хамелион
На Горячей линии сказали, что у меня на этой карте, Банк установил лимит на снятие Ноль!
Почему, они не знают и помочь не могут!
Номер Вашого звернення 1−40730769116.
Мало того, что по всем картам Банк поставил кредитный лимит Ноль, так и личные деньги заблокировали! Прошу срочно решить мой вопрос! Мне необходимо снять наличные.
Коментарі (28)
Получаю неоьоснованную комиссию проценты и льготный период пропал
Коментарі (2)
Отличное обслуживание
«Спасибо! »
Щодо додатку, то так, ще є над чим працювати, але все таки в ньому більше позитивних моментів, ніж негативу, про який деякі пишуть у відгуках 😅 Стосовно My Alfa Bank, то він і досі працює, і якщо вам зручніше веб-версія банкінгу, то ви без проблем можете користуватись нею.
Ще раз дякуємо за зворотній зв'язо та сподіваємось на тривалу співпрацю 😊
Коментарі (2)
Сами акцию придумали -сами условия нарушили (((
До сих пор нет! (Муж в феврале получил мгновенно).
Обращалась несколько раз в поддержку. Сначала обещали начислить до 20.02.
21.02 обещали начислить в течении дня.
Сегодня попросили еще подождать…
Может не надо акции придумывать, если тяжело соблюдать условия?
Коментарі (5)
Навязывание услуг
При оформленні споживчого кредиту в магазині Фокстрот існує така процедура:
1. Ви звертаєтесь в магазин.
2. Брокер оформлює вам картку, яка з'являється в системі банку через 20 хвилин.
3. На картку зараховуються кошти в розмірі вартості товару.
4. Ви розраховуєтесь цією карткою за товар.
По картці ліміт відразу не встановлюється, але з часом банк може збільшити автоматично. Дійсно, по картці підключається страхування, але його можна відключити при зверненні в чат/кц. Так само ж її і можна закрити. До того ж, якщо по картці взагалі не встановлений ліміт, то страхування не спишеться.
Розуміємо, така процедура оформлення могла виглядати як нав'язування послуг, але картка потрібна для оплати товару.
Коментарі (2)
Погані умови, глюкаві додатки
Додаток дуже глюкавий, заплутана структура, неприємний на вигляд інтерфейс, постійно щось не праює в інтерфейсі.
Але після деяких останніх «фішок» планую закривати тут рахунки:
— оформив картку хамелеон виключно для розстрочок — мені дали ліміт 0! (обіг мох коштів по рахунках аж ніяк не малий, на інших картках алфа та моно ліміти від 22 до 75 тіс грн);
— я сплатив з цієї картки на рахунок IBAN близько 5000 грн. СВОЇХ коштів (за комунальні) — з мене зняли комісію 200 грн. (як мені пояснили, за УСІ перекази ЛЮБИХ коштів комісія складає 4%, якщо я зробив це будь де окрім як в додатку Сенс);
— останні 3 дні зникла можливість продавати валюту з рахунку фоп у тому ж самому Сенсі — «щось пішло не так»; підтримка через пів-доби пошуку відіслала мене назад до ок-альфа
Дуже не раджу
Ми працюємо над виправленням кожної з проблем і поступово з цим справляємося. Пробачте, будь ласка, за незручності. По картці хамелеон розстрочка недоступна, але в цьому немає особливого сенсу, тому що по картці нескінченний пільговий період на покупки і на борг за проведені покупки завжди нараховується тільки 0,01% річних. Якщо у вас є інші кредитні картки, то ви можете частину ліміту (до 30 000грн) перенести на хамелеон, в одному з останніх оновлень додали таку функцію.
За тарифами картки, дійсно, є комісія за перекази власних коштів в Альфа-мобайл і My Alfa-Bank. Розумію, що ви могли не очікувати цього, тому напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші дані (ПІБ та номер телефону), ми вам повернемо цю комісію.
Пробачте, будь ласка, за незручності
Коментарі (2)
Банк краде кошти! ОБЕРЕЖНО!
Але за декілька місяців промоніторивши рахунок, побачив, що нараховуються відсотки за користування лімітом понад норму. В чаті відповіли, що це ніби відсотки за переказ мої власних коштів (хоча я до цього кредитний ліміт не викороситовував і тому ніякий відсотків бути не може).
В результаті довгої переписки та звернень, вдалося з’ясувати, що банк просто помилково надіслав кошти (продублював зарахування), а потім це зарахування і зняв, але зняв, як переказ на карту з кредитного ліміту, за який і нарахувувались відстоки. При цьому прийшлося довго виясняти, що це їх не компетентність та вина, в результаті чого ледве повернули зняті кошти. Розцінюю це, як шахрайскі дії, враховуючи кінцевого беніфіціара банку з Росії
Ось такі не правомірні дії, за якими потрібно слідкувати, витрачати свій час, щоб повернути свої кошти і дати їм такі кейс
Планую через блогерів — мільйонників зробити їм антирекламу, так як ніякої компенсації не отримано
Коментарі (6)
SENS чат
Чекаємо на ваші дані, щоб перевірити деталі вашого питання і допомогти
Коментарі (2)
Конские комиссии (*)
Коментарі (13)
Самый худший банк
В кредитної картки Ред її головна перевага її пільговий період. Але цей пільговий період діє лише на безготівкові операції (покупки). На противагу безготівковим операціям є готівкові операції. Це перекази з картки, зняття готівки, погашення кредитів і т.д. На ці операції пільговий період, на жаль, не розповсюджується. Якщо на покупки діє 0,01% річних, то в свою чергу по готівковим операціям нараховується стандартний відсоток 39,99 річних.
При переказі коштів присутня комісія сервісу 1% + 5 грн. Вона вказана в пункті 31.2
https://alfabank.ua/upload/Tariffs-red.pdf
Також за тарифами картки є комісія за переказ кредитних коштів. Це 4% мінімум 20 грн. Борг по готівковим операціям погашається в останню чергу. Тому щоб не було списань відсотків за готівкові операції потрібно повністю погасити борг. При цьому борг по розстрочкам погашати не потрібно. Відсотки на готівкові операції нараховуються щодня і списуються в розрахункову дату. Якщо ви повністю погасили заборгованість по картці, і крім розстрочок не залишилось боргу взагалі, то в розрахункову дату відбудеться списання відсотків за готівкові операці, котрі були нараховані за час існування боргу.
Згодні з вами, за останній час швидкість відповідей в чаті значно знилизилась і доходить до 24 годин очікування. Довге очікування спричинене рекордною кількістю звернень в чат. Розуміємо, це не має впливати на інших клієнтів, тому ми приймаємо всі можливі міри, котрі допоможуть нам скоротити час очікування.
Коментарі (4)
Служба поддержки отсутствует в принципе
В убогом мобильном приложении она даже не открывается, перебрасывает в Дію, хотя деньги на карту уже давным-давно пришли.
Робота на горячей линии программировали наверное люди, совершенно далекие от этого.
В отделении заявляют, что оформить физическую карту могут только через приложение. Как ее оформить, если ее это кривое приложение просто не видит?
Так як ви оформили картку в мобільному додатку Sense SuperApp, то вона знаходиться в розділі «Продукти» і її можна додати на робочий стіл для швидкого доступу:
1. Перейдіть на вкладку «Продукти» або за цим лінком: https://hi.alfabank.ua/depoprolongation
2. Оберіть продукт, який ви хочете показати;
3. Натисніть на іконку «Меню» у правому верхньому кутку;
4. Змініть статус «Показувати на робочому столі».
Щоб переглянути реквізити картки вам потрібно натиснути на рахунок, потім на картку і буде номер картки і всі її дані. В веб-версії цих даних немає.
Наша бот Алла трохи капризна, тому може не одразу з'єднувати зі спеціалістом. Щоб підключився оператор треба сказати декілька разів «з'єднайте з оператором».
Під час вашого візиту у відділення могло просто не бути в наявності пластика до картки і тому порекомендували замовити через додаток на Нову Пошту.
У розділі «Продукти» оберіть потрібну картку в блоці «Рахунки та картки». Далі у пункті «Керування» натисніть «Зробити пластикову карту».
Коментарі (6)
Непонятная позиция банка
По моему иску суд выносит решение о запрете на взыскание средств, частный исполнитель быстренько рассылает требование о взыскании, делая вид что не знает о решении суда!!! Т. е. даёт указание банку о фактическом Противоправном списании моих средств!!! Я задаю вопрос как я могу официально уведомить банк о запрете судом взыскания, — мне заявляют что решение суда это ничто по сравнению с документом исполнителя и получить от меня Ухвалу суда банк не может, а вот документы от исполнителя могут!!! И это официальный ответ работника горячей линии!!!
Напишіть нам в приватні повідомлення для аналізу ситуації.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Не правомерные действия банка
Коментарі (3)
Заганяють людей в мінус навіть картки Е-Підтрмки
Так що подумайте чи відкривати щось в цьому банку.
Коментарі (7)
Неприятная ситуация
Работаю на режимном предприятии. Название предприятия укажу в личных сообщениях. На предприятии большая задержка по заработной плате (с апреля 2021 года по январь 2022 года с работниками не расплатились).
Из-за этого часто приходится перекредитовываться между банками с использованием кредитных карт Альфа Банка и четырёх других банков.
Для того, чтобы общая задолженность по кредитным картам уменьшалась, использовал депозитные свойства карты Хамелеон и трёх карт другого банка.
Поскольку общая задолженность по кредитным картам очень большая, обороты по картам Альфа Банка очень большие, в декабре 2021 года финмониторинг запросил подтверждающие документы, которые я предоставил (выписки по картам других банков, кредитные договора, скрины, справка о доходах).
В начале января 2022 года (после праздников), по просьбе службы финмониторинга, я уменьшил обороты до необходимых.
7 февраля 2022 года мне был опять звонок из банка с просьбой предоставить подтверждающие документы (годовые выписки по картам других банков, скрины, кредитные договора).
11 февраля 2022 года пришёл ответ, что банк прекращает со мной отношения. Отказ в обслуживании приведёт к невозможности возврата долга по кредитным картам Альфа Банка.
Просьба разобраться в сложившейся ситуации и помочь решить данную проблему. Справку о задолженности по зарплате и другие необходимые документы предоставлю.
Коментарі (2)