Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Олег Без 17 червня 2024, 15:18
С самого утра 17 июня 2024 года не могу отправить платежки (с расчетного счета юр лица) на оплату. Ни с компьютера, ни с мобильного приложения в телефоне. «Горячая линия» банка вначале просила проверить оператора связи, который якобы не доставляют СМС сообщения для идентификации пользователя. Проверили — с двух разных номеров СМС приходят. Затем «перезагрузить компьютер» — тоже не помогло. Затем поменять браузер, в котором используется клиент банк. При попытке отправить платежку с мобильного приложения на телефоне выдает сообщение «ошибка отправления» Предлагали подождать часик, типа все исправят. А спустя два часа при наборе «горячей линии» выдает автомат сообщение «мы знаем вашу проблему, работаем над ее решением». Когда с 10 раза дозвонился (уже 15 часов дня), сказали ничем помочь не могут. Убрать двухуровневую проверку для отправки платежей не могут, как оплатить немаленькую платежку за электроэнергию (не домашнее потребление!!!) не знают. В результате грозит остановка производства из-за отсутствия оплаты. Деньги, по сути, заморожены на счету… Верните бумажные платежки, если не можете настроить электронную работу клиент банка
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 21 червня 2024, 10:56
Добрий ранок! На жаль, 17 червня спостерігалася технічна проблема, із-за котрої могли спостерігатися проблеми при роботі з програмою, а також при переказах платежів.
Ми дуже вибачаємося за цей інцидент, котрий негативно вплинув на вас 😔

На сьогодні всі функції системи працюють без проблем.
У разі, якщо ваше питання було не вирішено, будь ласка, зверніться повторно до нас у підтримку.

Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
▪️ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
▪️ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
▪️ Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
▪️ Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official

Вибачаємося за незручності, з котрими ви зіштовхнулися 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IsaO 13 червня 2024, 15:25
Батьки обслуговуються на цьому відділенні, я була здивована на скільки злагоджено та швидко працюють менеджери, багато питань можна вирішити онлайн або по телефону з особистим менеджером, рівень обслуговування дуже порадував дякую!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 14 червня 2024, 11:09
Дуже тішимось, читаючи такі відгуки💙
Щасливі, що наші клієнти завжди можуть отримати допомогу як у відділенні, так і в чаті/відеочаті та контакт-центрі!
Дякуємо вам за ваші слова підтримки та за те, що ви з нами🫶
Ви надихаєте нас робити ще більше та ставати ще краще🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Таня Каплан 12 червня 2024, 15:10
Дуже сподобалось відділення, все чітко та швидко. Валюта була у наявності
Сенс Банк
Відповідь банку
12 червня 2024, 15:19
Раді, що ви лишились з позитивними враженнями про наше відділення та процедуру обміну валюти 😉
Ми щасливі, що наші клієнти отримують професійну фахову допомогу при взаємодії з нашими співробітниками, як у відділенні, так і в чаті або контакт-центрі!
Прагнемо до того, щоб відгуки, й надалі були тільки позитивні, а клієнти задоволені 😊

Детальніше із процесом бронювання коштів та зняття ви можете ознайомитись за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015464460

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleropaw 8 червня 2024, 11:31
Друзі, користуюсь банком давно. В цілому подобається.
Підкажіть, чи є можливість закрити прострочений борг на вигідних умовах?
Наприклад закрити кредит за якийсь умовний невеликий відсоток.
Хто з таким стикався, як це зробити?
Сенс Банк
Відповідь банку
8 червня 2024, 11:37
Щиро вдячні вам за позитивний відгук! Раді, що вам подобається наш банк та послуги, що ми надаємо 😊
Впевнені, що і надалі зможемо вас радувати!

Щодо погашення заборгованості по акційній програмі 50 на 50 чи в інших співвідношеннях, то банк припинив надання таких пропозицій 1 грудня 2023 року, наразі доступно оформити лише реструктуризацію боргу на лояльних умовах.
Для цього варто звернутись до нашого відділу по роботі із заборгованістю за номером телефону 0 800 50 02 86 (безплатно в межах України). Графік роботи: пн-пт: 9:00- 18:00, сб-нд — вихідний.
Більш детально прочитати про умови реструктуризації та способи оформлення можна в нашій статті:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360017253659

Будемо раді, і надалі розвивати нашу співпрацю 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
FA051268 7 червня 2024, 15:53
Дякую Дар'ї з відео чату за якісну співпрацю, доброзичливість, професіоналізм та оперативність у рішенні мого питання. Через технічну помилку банка мені були нараховані зайві відсотки по розстрочці. Питання було вирішено швидко. Були запропоновані варіанти
рішення. Відсотки банк компенсував. А як вибачення за незручності від банку я одержала бонуси до Cash’U’club.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 червня 2024, 17:43
Прикро, що ваші враження від співпраці з нашим банком трішки змазались, але водночас я радий, що наші агенти підтримки вкотре показали свій професіоналізм та своє бажання допомогти клієнту в будь-якій ситуації 😊

Пані Дар'я буде рада отримати від вас цю подяку, адже вона працює в першу чергу, аби допомагати, аби підтримувати наших клієнтів 🙌

Раді, що змогли розв'язати проблему, й сподіваємось, що нарахування бонусів викликало у вас посмішку, адже ми робимо все, щоб наші клієнти були задоволені ❤️

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 червня 2024, 17:06
Відгук не зарахований (на 09.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Tetiana25688 7 червня 2024, 11:42
Не рекомендую брати саме готівку в цьому банку !(За інші продукти банку мовчу) По перше можна влетіть на шалені комісії, не путайте з % по кредиту що місяця! Одразу до діла і «вишенька на торті» яка сталася зі мною.Якщо Ви кладите ВЛАСНУ готівку на карту «ред"і з неї гасите кредит — КОМІСІЯ!!! (Якщо з іншого банку гасите на кредитний рахунок не така велика комісія) Але!!! Ще «смаколик» навіть якщо ви закриєте кредит/кредитну картку, через пару місяців Вам може прийти смс про «заборгованість» тому що там може якась комісія не досписатись, (хоча з оператором спілкувалась в день подачі на закриття карти і все було добре.)це я побачила випадково тому що таке смс приходить в додатку! А якщо його видалити і людина не буде знати? Навіть не телефонують! Так от, вирішуйте самі, але моя думка — ніколи не брати готівку в сенс банк!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 червня 2024, 19:52
Нам дуже хотілось розібратись в ситуації, що склалась, але ви не відповіли нам в особистих повідомленнях 😢

Стосовно кредитної картки RED, то так, комісія за переказ коштів з неї є, навіть якщо для цього використовуються власні гроші. Тому якщо вам потрібно виконати черговий платіж саме на рахунок кредиту, а не кредитної картки, то краще це робити з іншої картки нашого банку (наприклад картки White чи Cameleon), або шляхом переказу за реквізитами з іншого банку.

Щодо закриття кредиту, то якщо сума була внесена повністю, то договір закривається в найближчу дату платежу без додаткових платежів. Якщо ж говорити про кредитку та смс про заборгованість, на жаль, таке може бути, адже на момент звернення для закриття картки, можуть бути недосписані відсотки, які спишуться в найближчу розрахункову дату, через що може з'явитись заборгованість. Тому перед погашенням картки, для її подальшого закриття, краще звертатись до підтримки, щоб оператор в чаті чи телефоном міг зорієнтувати вас.

*Андрій
Проблема вирішена
Vladimir26K 1 червня 2024, 16:28
У тарифах картки Cameleon, вказано про безкоштовні перекази з картки на картку в ліміті 20000грн у застосунку Sense. Та чомусь в мене за переказ з картки Хамелеон на картку іншого банку на суму 2771 нарахували комісію 79,92. Переказ був у застосунку в межах ліміту, тим паче комісія 1% +5грн це 32,77 а не 79,92!!!
Що ще дивніше, що цю комісію нарахували після закриття картки. Відмова в закритті рахунку через заборгованість.
При зверненні до чату, запевнили що все за правилами. Жодного рішення, крім сплати заборгованості! Але за що? Так як в підтримці жодної користі, сподіваюсь на моє звернення відреагують тут.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 6 червня 2024, 21:51
Вітаю! На жаль, виникла неприємна ситуація, що відбулося списання. Але на сьогодні я можу впевнено констатувати, що все добре і ваше питання нам вдалося вирішити! 🫡
Комісія була списана за тарифами картки, але так як поповнення у вас було через сторонній ресурс, а сума зарахувалася вже після переказу, тому і відобразилися така неприємна від'ємна сума у вас на балансі.

Тут залишаю трошки інформації на додаток п. ДБО 6.1.5. В разі перерахування Клієнтом грошових коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок через інші банки чи небанківські фінансові установи, в т.ч. внесення через них готівкових коштів з метою переказу на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, фінансові ризики, пов`язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, приймає на себе Клієнт. Підписанням даного Договору Клієнт усвідомлює та погоджується з тим, що Банк не має можливості контролювати або регулювати швидкість надходження грошових коштів з інших банків (небанківських фінансових установ) або впливати на розміри комісій, що стягуються відповідними установами за перерахування грошових коштів.

Радий, що вдалося вам компенсувати це списання і отже залишається вам лише очікувати на закриття карткового рахунку.
Більш детально вам написав у приватних повідомленнях. І я сподіваюся, що вирішення вашого питання замінить ті неприємні емоції, котрі могли виникнути.
У разі додаткових запитань або якщо вам потрібна буде наша допомога — звертайтеся, завжди готові допомогти! 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kiokio 1 червня 2024, 14:02
Хочу подякувати Близнюка Ярослава зі служби підтримки Банка на цьому сайті за допомогу у розблокуванні карток та вирішенні суміжних питань в режимі онлайн. Заощадив багато часу мені.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 червня 2024, 14:38
Приємно бачити, що результатом спілкування з Ярославом стало вирішення вашого питання та приємні враження про роботу нашого колеги. Дякуємо, що знайшли час залишити свою подяку. Впевнений на всі 100%, що Ярославу буде приємно 🥰

З повагою, Андрій 💙
Дмитро dmytro 29 травня 2024, 10:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Б. Хмельницького, 17/52-А
Досвід спілкування з багатьма банками. В цьому банку — адекватний фінмоніторинг, нормальний софт додатку, без комісії переводи по айбану.
Але головне для мене — нормальний та адекватний фінмонітоинг: для підтвердження джерела подав договір купівлі-продажу нерухомості і протягом 5 днів банк підтвердив для мене ліміт по грошам.
Як приклад неадекватний фін моніторинг спонсора терористичної московії — Райфайзен банку вимагав не тільки документи про походження (договір продажу), але доказ що гроші отримав на рахунок. Потім йому це було замало і далі хотів робити фінмоніторинг інших банків і всім виписки всіх банків.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 30 травня 2024, 14:35
Дмитре, перше за все хочемо подякувати вам, що ви знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу💙
Для нас дуже важливо тримати руку на пульсі та аналізувати зворотній зв'язок, щоб ставати краще!
Приємно бачити, що ваше питання було вирішене без додаткових документів, звернень та затягування часу😊
Дякуємо, що обрали та залишаєтесь з нашим банком.
Мабуть, не придумали ще такого слова, як описати на скільки для нас це важливо🤗Якщо будуть додаткові питання пишіть нам в Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp.
Ми залюбки допоможемо, якщо будуть якісь проблеми, або ж просто підтримаємо розмову, якщо вам буде сумно😉
Гарного дня та бережіть себе 🫶

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
Nellidoktor 28 травня 2024, 19:50
Відділення за адресою: Львів, пл. Галицька, 13
Відправили з Польщі Свіфт платіж терміновий в банку платіж вже був на рахунок не поступає дзвонила кучу разів сьогодні зарахують чекаю нема далі дзвоню ми відправили заявку чекаю мовчать знову дзвоню нема відповіді чекайте гроші отримали, а на рахунок не дають шахраї не раджу
Сенс Банк
Відповідь банку
29 травня 2024, 17:11
Звичайно тема SWIFT-переказів дуже цікава та резонансна, адже всі хочуть отримати кошти тут і зараз, але не завжди виходить це реалізувати.

Зазвичай кошти при таких переказах зараховуються протягом 1-3 робочих днів, але у вашому випадку кошти були зараховані саме на 3 робочий день через проблеми при оформленні та відправці переказу з боку банка кореспондента 🥺

Але вдалось трішки пришвидшити зарахування, тому вже зранку кошти вже були у вашому розпорядженні 😊

Також у майбутньому ви можете не витрачати стільки часу на дзвінки, адже ми залюбки допоможемо вам розв'язати ваші питання в нашій чат-підтримці з застосунку Sense SuperApp 😉
Раді, що вдалось вам допомогти, і кошти вже на вашому рахунку і ви можете ними користуватись, в жодному разі банк не утримував їх!

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Niflungar 27 травня 2024, 17:19
Доброго дня! Вчора 26.05.2024 в банкоматі у м.Одеса вул.Добровольского 130/5 о 22:50 знімав гроші, в магазині «Копійка» вимкнули світло, банкомат потух. Магазин включив генератор, але гроші банкомат не видав. Зателефонував на гарячу лінію Приватбанку, оператори сказали що такі заявки не приймають. Зателефонував на гарячу лінію Сенс Банк, прийняли зверненння 1−44637522601. Сенс банк завіряє що відправив запит до Приватбанку, а Приватбанк завіряє що запиту немає. Кому вірити в даному випадку? Прошу вирішити дану проблему і повернути гроші на карту, які банкомат не видав!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 31 травня 2024, 20:00
Доброго вечора! Щодо вашої ситуації яка виникла, то на сьогодні я бачу, що кошти вам вже повернули та загалом питання було вирішено 🤗
Проте хотів би додати, що кошти вам повернув банк (це кошти банку, але суперечка між нами та Приватбанком ще триває) — це є стандартна процедура, ми надіслали до них запит на перевірку банкомата, щоб вони все проаналізувати й підтвердили, що дійсно гроші не були видані, але списані з вашого балансу.
Якщо ж вони якимось дивом нададуть інформацію, що кошти банкоматом були видані, то наш банк цю суму у вас спише 🥺
Але і це не кінець, операцію можна буде оскаржити через МПС, але я раджу вам не хвилюватись, таке дуже рідко трапляється і можна сказати що проблема вирішена.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 11:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
webwolf 27 травня 2024, 14:01
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 258
Являюсь клиентом этого банка со времён Укрсоцбанка, за всё это время никогда никаких проблем не было, банк показал себя с надёжной стороны, поэтому сюда перевела практически все свои депозитные средства, которым много лет уже. Процентные ставки тут были лучше, да и в целом всё очень нравилось, до тех пор пока депозиты продливались, но в этом году я решила приобрести военные облигации, к тому же срок депозита к концу подходил. Вместе с процентами средства были выплачены на карточный счет, сумма получилась приличная и её я сразу же всю потратила на покупку облигаций. Операция была проведена успешно, но через месяц финмониторинг решил поинтересоваться откуда средства на покупку облигаций. Доводы о том, что они выплачены с депозита в их же банке, его не устроили, также пыталась апеллировать выписками с депозитных счетов других банков, откуда они были переведены в сенс — тоже не приняли во внимание. А как подтвердить средства десятилетней давности, которые много лет на депозитах в разных банках были? Доходы с депозитов уже превысили давно вложенную сумму. Всё это общение проходило через менеджера, но я даже не уверена, что мой менеджер передавал те выписки финмониторингу для проверки. В итоге через несколько дней меня по телефону уведомили о закрытии всех счетов и разрыве деловых отношений. Перед покупкой ещё обратила внимание на то, что в соответствии с п. 1 Постановления № 60 правления НБУ от 27 февраля 2022 года банки в военное положение не осуществляют мероприятия по проверке источников происхождения средств, если они направлены на счета банков Украины для приобретения облигаций внутреннего государственного займа «Военные облигации» и счета для сбора средств на поддержку Вооруженных Сил Украины. Более того никаких подозрительных транзакций я не выполняла, правил не нарушала и в целом никаких претензий у банка раньше не было ко мне, а тут сразу такая жесткая мера в отношении меня с крайне неприятным завершением. Получается так: долго держать в банке депозиты — это отмытие средств, покупка военных облигаций — финансирование терроризма. У меня больше нет другого объяснения произошедшему.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 червня 2024, 14:30
Вітаю! Відповідно до ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі -Закон про ПВК/ФТ), Банки мають здійснювати належну перевірку клієнтів, в тому числі проводити на постійній основі моніторинг ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку про клієнта, його діяльність та ризик (у тому числі, в разі необхідності, про джерело коштів, пов’язаних з фінансовими операціями). Тому фінмоніторинг застосовується до всіх клієнтів, враховуючи їх ризик-профіль, обсяг фінансових операцій тощо.

Відповідно до пп.17 п. 6 Розділу ІІ Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого Постановою Правління НБУ № 65 від196.05.2020, Банк розробляє та здійснює заходи з НПК з метою розуміння суті діяльності клієнта, мети та очікуваного характеру ділових відносин з ним, що дає змогу банку бути впевненим, що фінансові операції клієнта відповідають наявній в банку інформації про нього, його бізнес, ризик-профіль, уключаючи у разі потреби джерела походження його коштів/статків, встановлення КБВ для оперативного виявлення незвичайної поведінки та підозрілих фінансових операцій (діяльності). Отже, АТ «СЕНС БАНК» відповідно до своїх внутрішніх документів не приймає, як підтвердження джерел, депозити та відсотки по ним, через відсутність розуміння щодо вивчення джерел іншим банком. Крім того, виписки по рахунках в інших банках дають розуміння про рух коштів Клієнта, а не аж ніяк про джерела їх походження та не пояснює джерела статків клієнта.

Коли Банк надає запит, то це є не примхою Банку, а його обов’язком. Якщо нам не надається вичерпна інформація щодо діяльності Клієнта, джерел походження коштів/статків, фінансового стану, проведених фінансових операцій тощо, то Банк відповідно до статті 15 ЗУ ПРО ПВК/ФТ зобов’язаний відмовити клієнту в обслуговуванні.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 11:57
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
і відгуком травня: https://minfin.com.ua/ua/2024/06/13/128945028/
Проблема вирішена
peters0207 22 травня 2024, 9:49
Довше тижня відсутня можливість перевірити достовірність електронних квитанцій на сайті «Державний сервіс перевірки квитанцій» (check.gov.ua) за платежами, які проведені в Сенс Банк.
Податкові органи Державної податкової служби при наданні податкової знижки за навчання мають користуватися цим сервісом.
Просили вирішити проблему в кабінеті та інших ресурсах — вирішення так і немає.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 30 травня 2024, 12:08
Повністю розумію вас, адже завжди хочеться, щоб все працювало як годинник, особливо, якщо мова йде про банківські операції.
На жаль, інколи трапляються технічні шоколадки🙃
Але ми завжди готові прийти на допомогу, і ситуація з формування чеків на ресурсі check.gov.ua не стала виключенням.
Дійсно, протягом певного періоду було не можливо отримати квитанції за операціями, що були виконані в нашому застосунку.
Але трішки магії та роботи нашої команди і вуаля — все знову працює🤩
Тому, вже зараз ви можете без проблем сформувати потрібну вам квитанцію на ресурсі check.gov.ua.
Додатково хочемо ще раз подякувати нашим клієнтам, котрі надають приклади, щоб будь-які проблеми вирішувались швидше і наш сервіс ставав краще 💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Delete Delete 21 травня 2024, 14:20
Відділення за адресою: Полтава, вул. В. Чорновола, 19-А
Відділення на Чорновола 19, Полтава.
Вітаю, не можу не написати відгук, бо набридло, що навіть зараз панібратство це абрибут України.
Не могла зняти гроші в Харкові, бо просто не відкривалося відділення через повітряні тривоги, а ночувати під відділенням то таке собі задоволення, на роботу треба. І це нормально, що закривають для всіх, я поважаю правила.
Що ж, забронювала кошти в Полтаві, приїхала сюди. На жаль, ввімкнулась тривога, в відділенні сказали чекати надворі, що я і роблю.
Але в той же час, підходить жінка з чоловіком до відділення, дзвонить своїй подрузі чи родичці, що працюють у відділенні, і, звісно, заходять. Ось чому так? Чому таке паскудне нерівне відношення? Звісно, ви знайдете якесь виправдання, чому так можна було і так завжди в Україні, нічого не змінюється.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 травня 2024, 8:43
На жаль, не отримали в особистих повідомленнях ваших даних, а також деталей ситуації, аби розібратись в усьому й провести роботу зі співробітниками відділень банку, щоб такого більше ніколи не повторювалось 🥺

Ситуація, в якій ви опинились, дійсно неприпустима в сучасному світі, і ми засмучені, що ви стикнулись з таким сервісом з нашого боку, адже наша мета — задоволені клієнти, які отримують виключно позитивні враження від роботи із нами 😊

Стосовно тривоги, то ви праві — відділення на час повітряної тривоги й небезпеки закриваються, і абсолютно всі клієнти мають покинути відділення й спуститись в укриття.

Перепрошуємо у вас за цю неприємну ситуації, й за негативні враження, які ви отримали від співпраці з нами 😥

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
Dmytrozp 17 травня 2024, 20:21
Являюсь ФОПом більше 15 років. Клієнтом банку близько 7ми років. Докинув на рахунок гроші що б заплатити податки, як ФОП і за найманого робітника, бо терміни вже віджимають. І отримав сюрприз — рахунок заблокований. Клас. Ви просто, молодці,. Попереду вихідні. І мені тепер терміново треба десь знайти кошти що б оплатити податки, з іншого рахунку. Такого неподобства ще не було. Жодного смс, чи емейла… Що б до вас так усюди ставились як ви до своїх клієнтів. Тікайте з цього банку — чим швидше тим краще…
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 травня 2024, 10:13
Доброго дня! На жаль, всі ці дні не міг від вас отримати відповідь у приватних повідомленнях. Але завдяки тому, що ви надали Мінфіну ваші дані, я зміг перевірити, що вам потрібно пройти повторну ідентифікацію.
Щодо цього питання телефонували також мої колеги вам, але, на жаль, не додзвонилися.
Проте ваше питання можна вирішити у відділенні нашого банку, де є менеджер ФОП.
Щоб уточнити в яких відділеннях у вашому місті є менеджер, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення на Мінфіні або ж можете звернутися у чат підтримки з інших каналів зв'язку:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official

Щодо сплати податків, ви можете це зробити також у відділенні нашого банку. Мої колеги залюбки вам допоможуть з цим питанням 🤗

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
Villa77 17 травня 2024, 15:28
Пользуюсь услугами этого банка уже давно. Когда он ещё носил название Альфа банк, проблем не было вообще. Но после того, как он стал переходить на цифровизацию после смены названия на Сенс банк, начались проблемы. Если коротко, то-
— каждые 3- 4 месяца снижаются процентные ставки по депозитам,
— при том, что многие переходят на цифровое обслуживание и наличие пластика не обязательно, в этом банке пластик необходим. Отделений по нашей области нет, а возможность приехать в областной центр у меня есть только в выходной. Есть работающее отделение, но положить деньги на валютную карту невозможно. Через депозит в выходные нельзя, а токен не работает. Поддержка несколько дней решала этот вопрос и предложила выход- покупать доллары через приложение. Зачем, если я хочу положить свою наличку?
— коммуналка- бред, дальше некуда. Один адрес по о.р. высвечивается вообще не мой. Обещали решить в ближайшее время, решают более полугода. Оплачиваю по второму, всё проходит, а потом вылезает странная сумма оплаты за свет. На сайте поставщика электроэнергии у меня всё оплачено, а что это за цифра и откуда она взялась, банк уже несколько дней не может дать ответ.
В общем, за последние пару лет все изменения здесь только к худшему. Или им плевать на клиентов, или там работают такие «специалисты»!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 липня 2024, 16:33
В першу чергу ми раді, що ви вже давно користуєтесь послугами нашого банку, і лишились із нами, навіть після ребрендингу й взяття курсу на диджиталізацію процесів та обслуговування загалом, а також, що попри все, ви з нами та наш банк вам не байдужий 😊

Це дуже тішить, й радує нас, адже ми розуміємо, що наша праця не проходить без уваги, і ми зі свого боку налаштовані на постійний розвиток та покращення взаємодії між банком та клієнтами 🙌

Цінуємо вас, тому пропоную розібратись із кожним пунктом окремо ⬇️
Щодо зниження відсоткових ставок за депозитами, то тут все просто — ставки прив'язані до облікової ставки НБУ, тому наразі спостерігається в абсолютній більшості банків тенденція на зниження депозитних ставок, внаслідок аналогічного зниження облікової ставки НБУ. За прогнозами, то ставка буде і надалі знижуватись, а отже, як би не було гірко, наш банк буде підлаштовуватись і знижувати ставку за депозитами до середньоринкової 🥺

Враховуючи інфляцію, то я б радив вам звернути увагу на купівлю ОВДП (військові облігації) — які вже зараз мають доволі привабливу дохідність + вони не оподаткуються державою, тому це чудова альтернатива традиційним депозитам.

Тепер поговоримо про пластик і вашу ситуацію 😉
Вам потрібно поповнити картку вашими ж готівковими коштами, це можна зробити у відділенні нашого банку без фізичного пластику, але ви зазначили, що у вашій області немає відділень банку, а до міста звернутись ви можете лише у вихідний день. Це означає, що вам потрібно відвідати відділення в Епіцентрі — але є певні обмеження, адже в таких відділеннях у вихідні дні можливо поповнити картку виключно із застосування пластику, тобто шляхом прокатки картки через РОS-термінал = наявність пластику необхідна, але я можу вас порадувати, адже пластик замовити доступно на відділення Нової Пошти, і це можна виконати онлайн.

Додаю інструкцію як це зробити:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360021072739
Впевнений, що всі проблеми можемо розв'язати, тому якщо виникатимуть труднощі — залюбки надамо вам допомогу 😄

А тепер до гарних новин — проблему про яку ви зазначили із комунальною адресою було виправлено, все проаналізувавши й надавши всі підтвердження, нам вдалось розв'язати й цю задачку 🥳
В тому числі завдяки вашій допомозі, за що я вам безмежно вдячний 💙

Підбивши підсумки, можу запевнити вас, що нашому банку, і кожному окремо співробітнику — не байдуже на наших клієнтів, і ми працюємо виключно заради них 💙

Згоден, що можуть виникати непорозуміння при розв'язанні проблем, але ми справді зацікавлені у допомозі вам, в покращенні наших процесів та розвитку банку й наших працівників загалом 🙌

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
ukrx 16 травня 2024, 9:49
Сделана опция перераспределения лимита между кредитными картами Chameleon Red, но опция не работает
Сенс Банк
Відповідь банку
19 травня 2024, 12:34
Дійсно, в нашому банку діє логіка Єдиного ліміту, тобто банк надає вам певну суму кредитних коштів, яку ви можете використовувати на власні потреби. І разом з тим у нас є багато карток, для різних потреб та задач — тому існує чудова функція перерозподілу кредитного ліміту між картами, аби можна було користуватись коштами під різні завдання й потреби й отримувати максимум користі та задоволення😉

По картці RED максимальна сума кредитного ліміту становить 200 000 грн, а по картці Caméléon максимальна сума 30 000 грн — що передбачено тарифами картки, а також умовами даного продукту. Тому при спробі збільшити кредитний ліміт по картці Caméléon на суму більшу, ніж 30 000 грн шляхом зменшення ліміту на картці RED — нічого не буде відбуватись, адже вже досягнуто верхньої межи кредитного ліміту.

Саме тому не вдавалось збільшити кредитний ліміт по картці Caméléon, і справа зовсім не в непрацездатності цієї функції чи застосунку в цілому 😊

Дізнатись детальніше як можна перерозподілити ліміт можна за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4415272899730

Був радий допомогти розібратись у цьому питанні, й запевняю, що застосунок працює без перебоїв, і конкретно ця функція ще ніколи не підводила 😁

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
elenapetritsa 14 травня 2024, 14:07
заблокировали карту. Звоню в банк, видео чат. Сидит девочка в пижамке на фоне веселіх обоев с енотиками. Просит данные моего заграна… утверждает, что она в офисе… Как думаете, вызывает доверие сие чудо, если речь идет о вашей банк карте, ваших деньгах и ваших личных данных? (я понимаю, что удаленка, но деточка в банке работает, а не в инетмагазине) Внятно про блокировку обьяснить ничего не может, переключить на кого-то другого не может. укр паспорт ее не устраивает, дайте загран… (звонок был через приложение банка, и карта действительно в блоке). В чате банка ставят на ожидание. По телефону вообще не дозвониться. сервис.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 24 травня 2024, 13:28
Вітаю! Дякую, що поділилися вашим досвідом співпраці з нашим Відеочатом.
Із останнього, вже скоро ми оновимо старі фони на нові. Але на момент вашого звернення колега працювала у офісі, тому на її фоні був єнотик. І працювала у звичайному одязі, в якому вона прийшла на роботу 😊
Фон, на якому працюють колеги жодним чином не пов'язаний з їх професійними навичками і кожний колега, котрий/котра працює на Відеочаті готовий надати максимально ефективну допомогу всім нашим клієнтам банку 💙

При зверненнях у Відеочат щодо ризикових операцій, колеги діють згідно робочого процесу, тобто нам необхідно було перевірити за паспортом вас і потім вже можна було робити розблокування.
Якщо при зверненні у клієнта немає із собою українського паспорта, то ми можемо за допомогою Дія підтягнути документи і перевірити клієнта, так само і за допомогою закордонного паспорта, котрий може бути у застосунку Дія.
Все це робиться задля уникнення ризиків, тому безпека понад усе.
У Чаті на очікування вас можуть поставити, це якщо лунає повітряна тривога, а агенти підтримки йдуть в укриття. В іншому випадку Чат підтримки працює 24/7.

Радий бачити, що ваше питання вирішилося і ми змогли вам допомогти.
Я сподіваюся, що у майбутньому більше подібних ситуацій не виникне, і ми разом з вами зможемо оцінити нові шпалери на фоні у колег 😉
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Vovkunenko 13 травня 2024, 20:56
Имел неосторожности открыть фоп счёт в этом банке! Где подписывал договор 100 грн за обслуживание счета. Жил долго время под обстрелами без интернета, света, воды, газа. Зашёл через год проверил счёт-12000. Начал узнавать было сказано 1000 грн в месяц за обслуживание счета. На то что эту информация я физически не мог узнать никого не интересует! Был ответ информация была на сайте и банк в праве поднимать тарифы без ведома клиента. Желаю всем сотрудникам банка не оказаться в такой ситуации когда авиабомбы взрываются в 100 метрах. Ужасный банк!!! Им только выгода нужна!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
15 травня 2024, 18:00
Дійсно ситуація, в якій ви опинились, важка й мені дуже сумно читати вашу історію 🥺
Прикро, що ви отримали саме такі враження від співпраці з нашим банком, адже наша мета це задовольнити всі ваші потреби, а також надавати сервіс найвищого рівня, що ми з усім завзяттям і робимо 😊

Повертаючись до вашої ситуації, дійсно згідно з вашим тарифом ФОП є плата за обслуговування рахунку при відсутності руху коштів, і вона становить 100 грн, якщо по рахунку не було операцій від 6 до 12 місяців, якщо ж пройшло більше, ніж 12 місяців, то плата за обслуговування такого неактивного рахунку становить вже 1000 грн. Та сама комісія за обслуговування рахунків не знімається, якщо по них немає оберту — не отримуєте зарахування на рахунки чи не проводите платежів з рахунків. Комісія списується лише в рамках поточного залишку коштів на рахунку, тобто в мінус списань не передбачено. 

Дана комісія прописана в умовах тарифу «Загальні ФОП/ЮО» пункт 1.6, й детальніше за посиланням 👉 https://sensebank.ua/uploads/3/15662-tarifi_msb_01_05_2024_new.pdf 
Щоб ніяка комісія не списувалась з рахунку на час коли він не активний перед цим потрібно, щоб залишок був 0 грн, тоді й ніяких списань за обслуговування не буде.

Інформування про зміни у тарифах проходить на сайті банку або у клієнт-банку «Сенс Бізнес Онлайн», також зауважу, що тарифи перебувають у вільному доступі на сайті, і ви можете переглянути їх як до моменту оформлення рахунку ФОП, так і в будь-який інший момент. 

Сподіваюсь, що ситуація для вас стала зрозумілішою, ми завжди раді відповісти на всі питання й надати допомогу 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
alisha777 13 травня 2024, 18:02
Хочу висловити велику подяку в вирішенні мого питання співробітнику банку, Близнюк Ярославу. Враховуючи що знаходжуся закордоном і було складно закрити моє питання без моєї присутності, але з допомогою Ярослава і дуже великою зацікавленістю в моєму питанні вийшло вирішити моє питання.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 травня 2024, 18:11
Не уявляєте наскільки Ярослав буде радий прочитати ваші слова, адже він горить роботою і до кожного клієнта ставиться з теплотою. Головна мета для нього — це в будь-який спосіб допомогти клієнту й розв'язати питання 🙌

Обов'язково передамо йому ваш відгук, вашу подяку й зарядимо його емоціями, якими ви поділились з нами 🥰
Раді, що ви отримуєте задоволення від користування нашим банком та при спілкуванні з нашими чудо-агентами підтримки 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.65 44.25
USD 41.8 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.65 44.25
USD 41.8 42.28
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝