Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Игорь Рябинин 10 травня 2024, 9:54
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 196-А
Надо было получить пенсию умершего, после вступления в наследство. 09.05.2024 в 13.00 пришёл в отд.30 г. Харькова. Закрыто. Воздушная тревога. Прождал 4 часа, так и не открылось. Уехал. Приехал 10.05 к 9.00. Только в 9.02 открыли дверь и запустили. Естественно за столами никого нет, а единственный сотрудник начала подметать пол после вчерашних посетителей. В 9.05 снова звучит серена и естественно входная дверь закрывается. Т.к. я уже записался все-таки приняли документы. Спрашиваю какой нужен пакет документов? Не знаем. А есть кто-то компетентный, кто знает? Нет. Может говорю ещё эти отсканируете? Ну давайте. Сказали ждите, отправим их в Киев и в течении дня перезвоним. Жду
Сенс Банк
Відповідь банку
10 травня 2024, 11:03
Ігоре, перш за все прийміть наші співчуття щодо вашої втрати 😢 Стосовно роботи наших відділень, то задля безпеки клієнтів та співробітників банку, вони не працюють під час повітряних тривог. Щодо документів, то вам потрібно надати необхідні підтверджуючі документи, а саме:
* свідоцтво про смерть — оригінал або нотаріальна копія;
* паспортні дані;
* свідоцтво про право на спадщину;
* ідентифікаційний код.
Надані вами документи, співробітники мають відсканувати та завірити, після чого вони відправляються для опрацювання у відповідний відділу банку. Згідно Закон України про звернення громадян, воно опрацьовується у термін до 30 днів. Після опрацювання з вами мають зв'язатись та повідомити ваші подальші дії.
Стосовно часу роботи відділення, то ми обов'язково зв'яжемось з ними для уточнення щодо цієї ситуації.
Гарного вам дня та бережіть себе.

З повагою, Андрій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
antpv 9 травня 2024, 13:32
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський шлях, 14
Дякую операторам Sense Bank на мінфін за швидку комунікацію і оперативне вирішення непорозумінь, окрема подяка Володимиру!
Вдалось розблокувати рахунок після підтвердження транзакцій.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2024, 13:53
Був радий з усією щирістю підійти до розв'язання цього питання й допомогти із розблокуванням 🫶
З повагою, Володимир 💎
Проблема вирішена
antpv 9 травня 2024, 11:20
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський шлях, 14
Давно користуюсь послугами банку, тримав там рахунок, акції і облігації.

Працюю програмістом, зазвичай по контракту як ФОП (рахунок в іншому банку).
З недавньго часу працюю також на фрілансі як програміст, з невеликою командою на стартапі із Казахстану.
Домовились що послуги будуть оплачуватись через криптовалюту, тобто замовник продавав свою криптовалюту в обміннику криптовалют на мій рахунок Sense Bank. Операції не виходили за рамки лімітів, якщо точніше — $1500 на місяць.

Банк заблокував рахунок, причини не пояснили, їм здалась підозріла транзакція на 25,000 грн з ПриватБанку (від третьої сторони, учасника обміну).
За механізм обміну я відповідати не можу, це питання до обмінника. По суті мене заблокували за те що мені надійшли кошти, що абсурдно.

В обміннику підтримка надала квитанцію по цій транзакції з ПриватБанку, я її передав в службу безпеки банку разом з поясненням і деталями обміну від обмінника.

Ситуація в цілому для мене абсурдна, заблоковано біля 175000 грн на рахунку, частина з яких взагалі з мого ФОП рахунку.

Я не розраховував що рахунок за такі дії взагалі може бути заблокований.

Розберіться в ситуації будь-ласка, розблокуйте мені рахунок і поверніть кошти.
За необхідності я від себе надам/надаю всю інформацію яка можлива в цій ситуації.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2024, 13:51
Дійсно, інколи трапляються такі ситуації із блокуванням карток, але майже завжди це пов'язано напряму з безпекою вас як клієнта та безпекою ваших коштів, адже головна мета банку — це забезпечити безпечну та комфортну співпрацю клієнта з банком, і навпаки!
Про можливість блокування банком карток клієнтів зазначено в Договорі про комплексне банківське обслуговування ⬇️
Відповідно до ДКБО банку п. 4.3.5.:
У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.

Ми цінуємо кожного клієнта, без виключень, а тому готові завжди йти назустріч та надати можливість розібратись у ситуації й дійти до позитивного результату, що і сталось 😊
Сподіваємось, що ви й надалі будете нашим активним клієнтом, та будете отримувати задоволення від користування нашим банком, нашими продуктами, а також повноцінно відчуєте на собі високий рівень нашої клієнтської підтримки 🫶

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Полезный комментарий
antpv 9 травня 2024, 13:35
Дякую за оперативну допомогу і вирішення проблеми
Burkavtsov 7 травня 2024, 21:11
Важко закрити кредитну картку. В застосунку пишуть одну суму, потім через деякий час вимагають іншу. Всупереч закону беруть відсотки з військових під час військового стану. Зливають контакти мікрофінансових установам.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 травня 2024, 13:51
На жаль, ми не отримали від вас даних, тому перевірити детальніше вашу картку не можемо😔
Але давайте тут по черзі розберемось з кожним питанням😉

З приводу заборгованості по картці💳
Дійсно в нашому застосунку відображається сума боргу без врахування нарахованих, але ще не списаних відсотків.
Суму нарахованих та вже списаних відсотків ви зможете перевірити в виписці після розрахункової дати.
Тому якщо ви хочете закрити рахунок, уточнити загальну суму боргу ви можете написавши в Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport, наші спеціалісти допоможуть та підкажуть вам все, що вас цікавить.

На період воєнного стану банк не нараховує штрафи за прострочення платежів всім клієнтам, але нарахування відсотків за користування кредитними коштами відбувається в стандартному режимі.
Якщо ж ви військовозобов'язаний, для припинення нарахування відсотків ви можете подати запит на оформлення кредитних канікул.
Для цього достатньо написати нам в чат, надати перелік потрібних документів і ми зафіксуємо запит.
Більш детально ознайомитись з умовами надання кредитних канікул ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538
Перелік потрібних документів: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/12088379010066

З приводу «злиття даних мікрофінансовим установам» не зовсім зрозуміло, що ви маєте на увазі👀
Якщо ви про передачу даних колекторським агентствам, то згідно з п.8.3. ДКБО банк має право на передачу договору в обслуговування до КА, якщо по вашому договору є прострочена заборгованість, яку ви не погашаєте дуже довгий час.
Буду вдячна, якщо відпишете нам в особистих, щоб перевірити саме ваш договір.

Якщо у вас будуть додаткові питання ви завжди можете звернутись за допомогою в будь-який зручний для вас канал зв'язку:
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
На нашу пошту help@sensebank.com.ua
Або до Контакт-центру — 0 800 50 20 50 (безкоштовно).
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
brulik 6 травня 2024, 18:01
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
Финмон продолжает лютовать. Мне и всем учредителям компании отказали в обслуживании на основании найденных рисков одного из соучредителей в фирме, которую тоже (угораздило ж нас) открыли в Сэнсе.
Соучредитель где-то напортачил, сам не помнит где (возможно даже в УкрСоцбанке еще). И всех, кто был где-то рядом — в полный бан. Всех физлиц (трое) и еще одну компанию, которая там работала больше 10 лет и занималась исключительно сдачей в аренду недвижимости.
Без лишних объяснений и писем… Сейчас все в блоке, и мы не имеем никакой официальной информации. Отделение только говорит, что финмон спросил, и через время отказали в обслуживании.
С назначением «отказ в обслуживании» открытие нового счета превращается в заколдованный круг. Банкам проще отказать тоже в обслуживании, чем бороться за нового клиента.
Ни одного официального запроса информации не получали (
Пикантности добавляет ситуация, что счет новой компании открыли в феврале 24го, все всем нравилось. Компания начала работать, внесли уставной немелкий, оформили зп-проект. И тут как гром — отказ! (((С кучей денег на счету и всех ФЛ, соучредителей тоже в всех отказ.

Вопросы:
1. Что помешало отказать в обслуживании до открытия счета?
2. Как мне, соучредителю, знать везде и все, что делают мои компаньоны?
3. Почему я как ФЛ должен отвечать за проколы моих компаньонов? У нас сын за отца не отвечает по суду, а тут взрастили новый орган, который решает судьбу без лишних объяснений.
4. А если акции компании обращаются на бирже в свободном доступе и любой сможет купить их. Счета всех держателей акций тоже забанят?
5. Или мой соучредитель продаст свою долю тому, кто рисковый? как я могу на это повлиять?
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2024, 11:55
Нам шкода, що ви опинились в такій ситуації, й у вас склалось таке враження про нашу співпрацю, але банк керується виключно законами України та відповідними нормативно-правовими актами.
Саме у вашій ситуації інформація про блокування вам була надана, а також були надані відповіді на всі ваші питання.
При блокуванні банк надсилає відповідний лист на пошту, а також повідомляє у телефонному дзвінку (або у вигляді смс) — тобто інформація та пояснення вам були представлені.

Такі блокування здійснюються відповідно до ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом», згідно з Постановою НБУ від 19.05.2020 № 65 «Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», а також спираючись на внутрішні нормативні документи банку з питань фінансового моніторингу.
Щодо ваших питань — то станом на момент оформлення рахунку, в банку та у Фінансового Моніторингу не було питань до вас, тому рахунок був без проблем відкритий. Стосовно зв'язку з «ризиковими» клієнтами — то банк аналізує кожну ситуацію індивідуально, тому хвилюватись з приводу можливих зв'язків з такими клієнтами не варто.

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
bohdanmtv 1 травня 2024, 1:59
Є неприємність з однією з підписок — YouTube Premium. Як виявляється, в умовах картки (https://sensebank.ua/packages/profiplay) код МСС на підписки цього типу всього один — 4899.
І уявіть подив після чергової оплати на підписку — в транзакції він інший 7399, а з моменту оплати підписки в сенс банк (з липня 2023го) взагалі був 5815 і змінився лише в квітні чомусь.
Як результат — кешбек не нараховується, рекламка про підписки є брехнею, ну і підтримка каже звертатися до сервісу (ага, Гугл буде змінювати коди МСС під умови картки сенс банку😅)
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 серпня 2024, 15:02
Вітаю! І нарешті я можу повернутись до вас із чудовою новиною — ми збільшили кількість МСС, по яким всі наші клієнти зможуть отримувати додатково 3% акційного кешбеку.
Кешбек 3% за цифрові сервіси за карткою Profiplay нараховується в бонусах Cash’u Club. Він накопичується на рахунку Cash’u Club за оплати карткою Profiplay власними коштами від 2 грн — за наступними МСС-кодами:
— «Ігри та додатки» — купівлі в магазинах онлайн-розваг (ігри, фільми, додатки). Коди MCC: 5815, 5816, 5817.
— «Дозвілля» — цифрові товари-мультикатегорія, відеопрокат, приналежності для відеоігор Коди MCC: 5818, 7841, 7993, 5735.
— «Послуги» — кабельні та інші платні телевізійні послуги (наприклад: Youtube Premium, Netflix, sweetTV та інші). Коди MCC: 4899, 7829, 5968.

Я перевірив ваші попередні оплати, на жаль, там МСС, який перебуває у виключеннях — 7399. Але зауважу, що МСС, за яким проходить операції залежать повністю від ресурсу, а по YouTube їх може бути дуже багато, всі, на жаль, ми не можемо додати 🥺
Але завдяки вам та вашій небайдужості ми змогли значно розширити перелік МСС, а отже більше клієнтів зможуть отримувати більше кешбеку!

Дякую, що ви порушили цю, важливу для нас, проблему й допомогли покращити пропозицію від банку 🙌🏻

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐
ValentynF 30 квітня 2024, 10:51
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 141
банк, в одному місяці, взяв спочатку оплату як за не активний рахунок цього місяця, а потім взяв оплату вдруге як за активний рахунок цього ж місяця. Тобто в одному місяці рахунок був активним і не активним одночасно
Сенс Банк
Відповідь банку
30 квітня 2024, 15:10
Дякуємо за надаті дані в особистих повідомленнях, адже завдяки цьому ми змогли все детально проаналізувати та знайти причини таких списань. Перш за все, комісія була списана правомірно, адже згідно вашого тарифу є комісія за неактивний рахунок. Якщо рахунок неактивний протягом 6-12 місяців, то розмір комісії буде 100 грн. Якщо термін більше ніж 12 місяців, то комісія буде 1000 грн.
Конкретно у вашому випадку, починаючи з 25/10/2023 по 25/03/2024 списувалось по 100 грн. Починаючи з 25/04/2024 було списано 1000 грн. 26 квітня ви робили переказ на рахунок в іншому банку, а це означає що по рахунку відбувся рух коштів і він знову став активним. Через те, що рахунок знову став активним, у вас було списано плату за обслуговування рахунку юр.особи у розмірі 390 грн.

*Андрій
Skazo4nik 27 квітня 2024, 14:29
Мав глупість оформити доларовий депозит в цьому банку. Обрав цей банк, бо було для мене зручне розташування відділення (Кропивницький, Попова 8), недалеко від мого дому. Коли оформлював депозит дівчата запевняли, що ніяких проблем з отриманням депозиту не буде. Яким було моє здивування коли замовивши готівку в цьому відділенні мені передзвонили і сказали, що мені потрібно перезамовити гроші в другому відділенні бо в них немає менеджерів, які можуть видати мені депозит. Як таке може бути? Тепер мені треба 7 разів їздити в незручне для мене відділення, витрачати зайвий час та гроші на топліво, щоб зняти цей депозит. Вибачте яле такий сервіс нам не потрібен!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 травня 2024, 19:53
Ми дуже засмучені, що у вас склались такі враження про нас😢 Зі свого боку повністю розуміємо вас, адже розташування відіграє не останню роль при виборі банку.
Зазвичай жодних проблем із отриманням депозитних коштів немає, адже ця операція здійснюється відповідним менеджером на відділенні. Але відділення в Епіцентрах(до якого ви і звертались), не завжди мають таких менеджерів. Саме тому, коли відділення отримало вашу заявку на зняття готівки, одразу перетелефонували вам та запропонували звернутись до іншого відділення в місті, щоб ви могли 100% отримати ваші кошти.
Повністю розуміємо вас та ваше невдоволення щодо цієї ситуації, і приносимо вибачення за незручності.

З повагою, Андрій
varoks 26 квітня 2024, 14:55
Полностью погасила задолженность на карте. На следующей месяц списывают какие-то 3гр. Я не замечаю. Не погошанная задолженности 3 гр. Потом списывают на следующий месяц 100 гр за пользование счёт и 83 гр. В итоге у вас задолженность 186 гр ПОСЛЕ ПОЛНОГО ПОГОШЕНИЯ! Что это за безрезпредел
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 травня 2024, 10:24
Добрий день! Дякую, що залишили ваш відгук. На жаль, не отримав відповіді від вас щодо персональних даних. Тоді я б зміг проаналізувати виписку по вашій картці та уточнити щодо списань, нарахування %%, комісій по картці згідно її тарифу.

Тому, будь ласка, як у вас буде можливість, напишіть нам у приватні повідомлення на Мінфіні або ж у чат підтримки і ми вам все деталізуємо ✍️
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Алексей Бобраков 22 квітня 2024, 9:11
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 40-А
За більш ніж 15 років користування банком виникали різні ситуації, які, з різних обставин, вирішувались коли добре, коли не дуже. З досвіду останніх пари років скажу таке: зникли труднощі з іноземними переказами після націоналізації, дуже легко купувати ОВДП та оформлювати депозіти, мала або відсутня комісія за сплату послуг, багато питань легко вирішуються за допомогою відео чату за 5 хвилин. Моб.додаток зрозумілий та комфортний. Персональний менеджер Ольга з Дніпровського відділення на Слобожанському проспекті — найкращий фахівець!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 22 квітня 2024, 10:46
Дякую за ваш відгук, Олексію 😉
Приємно читати відгук клієнта, у котрого досвід 15 (!) років співпраці з нашим банком.
Я дуже сподіваюся, що будуть і 20, і всі 30+ років плідної співпраці, приємних змін та нових можливостей Sense SuperApp.

Стосовно подяки моїй колезі Ользі, вже поспішаю до у вас у приватні повідомлення для уточнення ваших даних.
Гарного вам дня та бережіть себе! 💙💛

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
taibadp 22 квітня 2024, 7:46
Отже банк придумав як заробляти на кредитах — 100 грн/міс за «обслуговування основної картки» якщо кредитний борг на розрахункову дату від 19,99 грн.
І навіть «піклується» про клієнтів надсилаючи повідомлення з нагадуванням «погасіть борг щоб не платити за РКО» (а де ж про обслуговування картки ділося?)

От тільки халепа — в нагадуванні банк пише «якщо на кредитній картці заборгованість понад 20 гривень». Може я щось не розумію в мові та арифметиці, але ПОНАД це БІЛЬШЕ 20. Наприклад див. п. 5 у словнику https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B4

Ну і вишенькою — хоча у виписці все ще видно «Плата за обслуговування основної картки», банк знімає цю плату навіть за відсутності картки. Яку сам банк і закрив.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 квітня 2024, 20:49
Дякую, що написали нам відгук.
По-перше, я б хотів подякувати, що уточнили щодо цього push-сповіщення. Особисто передав колегам інформацію, щоб внесли зміну у текстове повідомлення і більше не виникало плутанини, а отже і списання РКО в 100 грн.
Бо дійсно, якщо заборгованість складає до 19.99 грн включно, то комісія списана не буде.
Якщо ж заборгованість складає у розрахункову дату 20 грн і більше — буде списана комісія у розмірі 100 грн.

По-друге, хотів би вибачитися, що цим вас було сплутано і виникло списання. Але після деталізації, вам було повернуто кошти. Стосовно картки, то рахунок ваш активний, лише сама картка анульована.
Ще раз вибачаюся, що із-за подібної ситуації у вас виник негативний досвід і зіпсувався настрій, але я сподіваюся, що повернення суми списання трішки вас підбадьорить.

І на останок я б хотів сказати, що немає невирішуваних ситуацій.
Бо підтримка Sense Bank завжди готова прийти вам на допомогу! 🫡

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
paalomnik 16 квітня 2024, 17:38
Зацікавила картка Profiplay, почитавши на сайті умови вирішив оформити онлайн, додаток написав що треба пройти у відділення. У відділенні мені сказали що у мене просто не актуалізовані особисті дані хоча ніколи до цього не мав справ з цим банком (бо кацапи), ок думав буде швидко. Наробили ксерокопій, вимагали навіть надати інформацію про ФОП, ну ок, все надав, підписав. Далі сказали «хвилин за 15 можна буде оформити онлайн». Не вийшло навіть через декілька годин. Підтримка відповідає лише «Дані актуалізовані, але була відмова банку щодо оформлення картки. На жаль, банк причину відмови не повідомляє». Виходить що персональні дані витягли, а продукт який я хотів спробувати я так і не отримав. На питання стосовно видалення особистих даних відповідь «Видалити дані не можливо, вони будуть зберігатися в банку». Шахрайство чистої води.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 квітня 2024, 16:42
В першу чергу дякуємо вам за відгук, ваші зауваження та пропозиції💙
Завдяки ним ми виправляємо свої помилки та стаємо краще.
Давайте по черзі розберемось з усіма питаннями🤗

Перевіривши ваші дані, бачимо, що ви є нашим клієнтом вже довгий час, можливо раніше подавали запити на оформлення якогось продукту, але так і не оформили, але дані збереглись. Оскільки ви є нашим клієнтом, ваші персональні дані застарілі, через це їх і потрібно було оновити, що ви й зробили у відділенні.

З приводу видалення даних, банк повинен зберігати дані згідно з п.п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» не менше п'яти років після припинення ділових відносин.

Щодо оформлення картки💳
Процес відкриття будь-якого продукту в банку, можу бути складним. Дійсно при оформленні можуть виникати якісь помилки, проблеми. Це можуть бути і технічні моменти, наприклад, якщо не пройшов час закриття попередньої заявки, а ви подали нову, так і відмова банку.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти🤗

Дякуємо вам за ваше терпіння, оскільки для вирішення питання знадобилось доволі багато часу, але не дивлячись на це ми зробили все для того, щоб ви відкрили картку.
Дуже радіємо, що питання було вирішене і тепер ви можете користуватись нашими послугами🌞

Якщо у вас будуть додаткові питання ви завжди можете написати нам і ми прийдемо на допомогу💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
serrgei2013 16 квітня 2024, 16:36
При обращении в банк на ОФИЦИАЛЬНУЮ электронную почту присылают бланк заявления и перенаправляют в отделение. На суть обращения не отвечают. Не ценят клиентов. Есть зарплатный проект в этом банке, но буду менять на другой банк. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДЛЯ ПОЛЬЗОВАНИЯ! Плюс, снимают комиссию за пользования картой. Как будто мало зарабатывают на наших деньгах.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 19 квітня 2024, 15:22
Ми завжди докладаємо максимально зусиль для вирішення питань наших клієнтів, і намагаємось зробити все, щоб ви не залишались сам на сам з проблемою. Але, на жаль, є деякі процедури та процеси змінити які ми не можемо, як би сильно не хотіли допомогти😔
Для нас дуже важливі ваші зауваження та пропозиції, оскільки завдяки ним ми постійно покращуємо сервіс та наші продукти💙
За дебетовими картками є щомісячна плата за обслуговування рахунку, яку можна уникнути виконуючи хоча б одну з трьох умов для безкоштовного використання.
Ми не приховуємо цю інформацію, з нею можна ознайомитись в тарифах картки. Також банк додатково надсилає пуш-повідомлення з нагадуванням про списання комісії. За кредитними картками плату за обслуговування також можна уникнути, якщо на розрахункову дату заборгованість буде не більше ніж 20 грн.
Сподіваємось, що після отриманих відповідей наша співпраця продовжиться, адже нам дуже хочеться зберегти вас, як клієнта. У разі чого, ви завжди можете звернутися до нас по допомогу🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Ірина Волькович 15 квітня 2024, 18:54
На цей час, в силу непередбачених обставин, я знаходжусь в Нідерландах. 11 квітня 2024 року я зі свого гривневого карткового рахунку через банкомат зняла 250 євро. З рахунку списали 12454.99 грн.
Незрозуміло, чомусь кошти було списано через подвійну конвертацію: євро в долари і долари в грн. В інших наших українських банках (також державних — Ощадбанк, ПриватБанк) гривня конвертується безпосередньо в євро. Сума, яка була списана з мого рахунку, по курсу на той день дорівнювала 314,52 дол. з них комісія банкомату 4.89 дол. Решта 309.63 дол. Виходячи з крос курсу на той день (1.06) це 292 євро, я отримала 250 євро. Розумію, що там комісія за проведення операції, але ж не 42 євро. Зверталась до банку, пояснень не надали. Запропонували написати обґрунтовану заяву. Отакий то банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 квітня 2024, 16:30
Оплата в іншій валюті дуже цікава тема для обговорень😉
Ми розуміємо, що зараз багато наших клієнтів знаходяться за кордоном, тому давайте трішки розберемось, як проводиться оплата в іншій валюті.

При проведенні операцій в валюті, яка відрізняється від валюти рахунку, конвертація була завжди.
Якщо у вас картка на платіжній системі Mastercard, оплату ви проводите в євро, а картка у валюті грн, то конвертація через долар відбувалась не тільки зараз, а і раніше.
До 16/01/22 конвертація відбувалась наступним чином:
В день проведення операції: євро в гривню за курсом продажу євро від банку.
В день списання операції (орієнтовно через два-три дні): спочатку з євро в долар за курсом Mastercard**.
Потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.

Зараз же валюта операції конвертується у валюту рахунку один раз під час проведення оплати і тільки за курсом, який діє в день проведення, за таким алгоритмом:
спочатку з євро в долар за курсом МПС*;
потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.

Тобто до 16/01, конвертація теж була через долар, але ще додатково через 2-3 дні могла досписатись курсова різниця.
Зараз же такого немає, яка у вас сума була при проведенні операції така і спишеться з рахунку, перерахунку через 2-3 дні не буде.

Ознайомитись з деталями як буде проходити операція в іншій валюті ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
Щоб уникнути подвійної конвертації, рекомендуємо розраховуватись валютними картками.
Сподіваємось, щи ми хоч трішки допомогти вам розібратись з оплатою в інших валютах. Окремо хочемо подякувати вам за відгук, адже для нас важливі всі ваші зауваження та пропозиції🫶
У разі виникнення додаткових питань — обов'язково пишіть. Завжди раді допомогти💙
Ваша фея-помічниця Оля 🧚
Samal79 13 квітня 2024, 15:59
Я знал о том, что сенс банк ввёл плату за обслуживание карты в 100грн, если там есть задолженность более 19.99грн. Не очень удобно запоминать дату, когда приходит «день расплаты», так как это не конец месяца, а день открытия карточки. Они назвали это не штрафом, чтобы не нарушать закон Украины «про споживче кредитування» в период военного положения. Но, ведь по сути — это штраф. Получается, они мне бесплатно обслуживают кредитную карточку, если я каждый месяц погашаю кредит полностью. Какое-то выборочное обслуживание: если ты погасил кредит, вот тебе бонус в виде бесплатного обслуживания, а если нет, то давай плати 100грн, но это не щтраф. В остальных банках, которыми я пользуюсь, до такого не додумались. В остальном, пока, устраивает, но один из счётов у них я, точно, закрою.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 квітня 2024, 10:21
Розуміємо, що в сучасному ритмі життя не все можна тримати в голові, тому за 5 днів до розрахункової дати ми відправляємо клієнтам push-сповіщення з нагадуванням про комісію👌 Завдяки цьому ви матимете час, щоб внести кошти та уникнути плати за обслуговування.
Щодо самої плати за обслуговування, то це в жодному разі не штраф, адже штрафи нараховуються лише у разі простроченої заборгованості (а зараз вони та пеня взагалі не нараховуються). Тому це не штраф, а плата за обслуговування вашого рахунку.
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо.

*Андрій
Проблема вирішена
senseNOsensa 5 квітня 2024, 1:42
Типичный подход банка рф сенс банк, добавь себе карту в Google pay/Apple pay, кричит и заставляет банк постоянно присылая всякие оповещения об этом. Но как только ты добавляешь карту в Apple pay, моментально приходит тебе сообщение: «З метою безпеки Ваша карта заблокована, для розблокування зверніться до відеочату в Sense https://sense.top/ViChat або 0800502050». Моя безопасность? А может банк просто решил своровать мои деньги и ими попользоваться? Я все правильно делал, код правильно указал, но банк отказывается давать разрешение на добавление каких-либо карт в гугл/эппл пэй. По видео чату записать банку видео, чтобы банк как киевстар ломается на раз плюнуть, или как приват базу в даркнете продают вместе со всеми фото, безопасность сенс банка самая низкая в мире, и дипфэйки с моих видео сенсу — тоже не сильно горю желанием иметь. По телефону тоже какая-то рф сенс банк идентификация, которую я типа не прошёл, и сотрудник радостно заявляет, что снова будем пробовать через 12 часов… это просто жесть, рф банк сенс банк просто блокирует деньги (300к) и ты ничего не можешь сделать, хоть умри, это твои проблемы. Это огромный шаг в Европу. Спасибо за такую безопасность, что ты и сам не имеешь больше никогда доступа к своим деньги, хоть умри от ракет рф, сенс банк всегда тебе поможет.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 14 квітня 2024, 15:30
Оскільки ми не отримали від вас даних, перевірити, що трапилось саме з вашою карткою ми, на жаль, не можемо😔
Але давайте все ж таки трішки розберемось що до чого.
В першу чергу, хочемо нагадати, що ми є державним банком України і ніяким чином не пов'язані з рф😉
Так, дійсно вам можуть надходити пуш-повідомлення, про те, що ви можете додати картку до Аррle Pay/Google Pay, оскільки це зручний та швидкий спосіб оплати.
Служба безпеки може заблокувати картку при додаванні її до Аррle Pay/Google Pay в тому випадку, якщо у вас був інший пристрій чи дана операція здається підозрілою.
Це робиться задля вашої безпеки, щоб навпаки зберегти ваші кошти та не дати шахраям можливості вивести хоч 1 грн. з вашого рахунку.
Для вирішення питання ви завжди можете звернутись до нас в чат, або ж відеочат.
При розблокуванні картки, дивлячись, яка була причина блокування, потрібно буде пройти ідентифікацію, і якщо ви її не проходите наші спеціалісти не зможуть розблокувати вашу картку.
Якби не було ідентифікації шахраї могли б дуже легко отримувати доступ до ваших даних.
При блокуванні картки ваші кошти залишаються на рахунку, банк їх не краде, після розблокування ви можете вільно ними користуватись😉
Нам дуже шкода, що у вас склалось саме таке враження про наш банк, але сподіваємось в майбутньому ви його змінити💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
Герман Фредерих 27 березня 2024, 23:23
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
Очень странная политика банка, ты оформляешь кредитную карту red или хамелион что бы пользоватся не только кредитными, но своими деньгами. Сенс банк думает иначе. Я заводил карту хамелион что бы пользоватся кредитными средствами под условия прописсаные договоре 0.01% в итоге получил тупо дебитную карту без кредитного лимита вообще, что считаю мошейничеством. Не понимаю я тогда смыла этого кредитного продукта зачем давать условия, но не предуставлять их? Пойдешь в любой банк приват, пумб, монобанк открываешь кредитку тебе с порога 30 тыс кредитного лимита. А тут как говорят в саппорте сидите ждите моря погоды быть может когда-то банк вам предоставит возможность и установит кредитный лимит. Так же куча подводных камней при которых невожможно открыть некоторые карты если у тебя паспорт книжка, только айди карта и сейчас я говорю о Profipay и других дебитовых продуктах.Вместо того что бы приложении надо делать видеозвонок какой-то дядя-тетя в лучшем случае в футболке и в трусах дома будет принимать у вас документы.Саппорт просто отвратителен то ничего не знаю, то отвечают скриптами по делу или нет.Хитрости от банка которые очень сильно нарушают законодательство. Когда я 1 раз скачал sense app по умолчаю он предлагает 3 платные дебитовые карты белая, черная и графитовая, но подвох в том, что нигде как только на сайте и мелким шриптом в разделе тарифы написано что обслуживание платное и условия что бы было фришное.Из плюсов могу оценить карту атб, но с ней та же история что и с хамелионом.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 березня 2024, 10:08
Дякуємо вам за активну участь в обговоренні продуктів банку та його роботі, це дуже цінно, та допомагає нам розвиватись і ставати краще 🙌 Пропоную вам поступово розібратись в усіх питаннях, аби не лишати їх без відповіді!

Картка Хамелеон — згідно з умовами договору є кредитно-дебетовою, і це означає, що картка може використовуватись як кредитна, так і як звичайна дебетова картка, вона може бути оформлена без кредитного ліміту, якщо у вас наразі немає індивідуальної пропозиції від банку; на відміну від картки RED — яка є суто кредитною, і оформляється лише з вже встановленим кредитним лімітом. В цьому не вбачаємо факту шахрайства, адже в тарифах картки вказано, що мінімальний ліміт становить 0 грн, для прикладу картка RED, по якій вказано, що мінімальний ліміт це 1000 грн. Тарифи за картками банк жодним чином не ховає від клієнтів, вони зазначені на сайті, а також в застосунку Sense SuperApp.
Встановлення кредитного ліміту це не обов'язок банку, адже для його надання банк аналізує багато факторів, вже після чого приймається рішення на надання пропозиції чи ні, яке, на жаль, не завжди є позитивним в конкретний момент часу, але це не означає, що в майбутньому збільшення кредитного ліміту не буде схвалене для вас ⭐

Щодо дистанційного оформлення карток — аби у вас була можливість оминути відеодзвінок і надати документи онлайн — у вас має бути паспорт нового зразка, у вигляді id-картки, який є в додатку Дія — в такий спосіб ви дуже швидко зможете провести оформлення картки без зайвих рухів. Якщо ж у вас паспорт старого зразка, то перевірку документів виконують наші агенти відеочату, в належному вигляді, й одягнені 😉
Стосовно першого оформлення — то при реєстрації банк пропонує на вибір не лише картки з пакета послуг White/Black/Graphite, а й Хамелеон та інші доступні картки 😊
При виборі пакетної картки — зазначається плата за обслуговування, та умови для безплатного користування, аби ви могли в будь-який момент обрати більш вигідну для вас. Але і в самому застосунку, і на сайті, і в нашій Базі Знань — можна знайти інформацію щодо плати за обслуговування та умов безкоштовності. На додачу наші агенти підтримки доступні 24/7, аби вас повноцінно та фахово проконсультувати по тарифах карток, які пропонує банк, звернутись в чат ви можете ось за цим посиланням:
https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport

Дякуємо за позитивну оцінку нашої картки АТБ, вона дійсно дуже крута, а також наразі діє акція — 2% кешбеку на покупки в мережі магазинів АТБ, можна безкоштовно замовити пластик на відділення Нової Пошти, і заробляти бонуси від банку та знижки від АТБ 💙
Ознайомитись з інструкцією на оформлення можна за посиланням:
help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/16943190698514

Був радий прочитати такий змістовний відгук, впевнений, що і моя відповідь буде корисною для вас!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Serg2073 25 березня 2024, 12:37
Нещодавно вирішив перекинути кошти з PayPal на картку Сенс. Для визначення розміру комісії вирішив перерахувати один долар, щоб отримати 38,92 грн за курсом НБУ, і подивитися, скільки відсотків буде комісія. Розраховував, що буде декілька відсотків, або взагалі без комісії.
І був прикро здивований, коли після повідомлення про зарахування 38,92 грн прочитав повідомлення про зняття комісії 80 грн за транскордонний переказ. У результаті баланс на карті став «-«41 грн (було знято кредитні кошти).
Розумію, що потрібно було знайти інформацію про розмір комісії перед здійсненням переказу. Але встановлення комісії, яка більша за розмір платежу, як на мене, не піддається логічному поясненню.
З огляду на це — будьте обережні при співпраці з цим банком, щоб не втратити власні кошти і стати боржником.
Користуйтеся сервісами інших банків (у моно зарахування без комісії).
Сенс Банк
Відповідь банку
2 квітня 2024, 9:55
Дійсно, згідно тарифів картки існує комісія на зарахування переказу з картки закордонного банку, розмір якої складає 1% мінімум 80 грн. Оскільки сума операції була лише 1$, а розмір комісії більше, то і виникла така ситуація з мінусом за вашим рахунком.
Розуміємо, що все знати та пам'ятати не може ніхто, тому ми постукали вам в особисті для уточнення даних, щоб компенсувати це списання. Кошти вже було повернуто 👌
На майбутнє радимо переглядати тарифи на різні операції, або одразу звертатись до підтримки банку, щоб уникнути подібних списань в майбутньому 😉

*Андрій
dnepryanik 24 березня 2024, 12:55
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
В цьому банку треба специфічні вивчити правила та умови кредитних карток/кешбеку/валютуванная, але користуюсь багато років вже банком та все влаштовує, один з єдиних який має банкомати з поповнення готівки, що навіть можна у вихідний день зайти у відділення. Також подобається різноманнітя карток під різні задачі (епіцентр, нова для підписок фільмів, музики) та шикарні умови оплати частинами, де по факту виходить на 1 місяць пізніше і тобто не 12 місяців, а 13 виходить. На відміну від абанк, де за зняття в оплату частин з кредитних грошей 4% беруть, тут з кредитки 0%. Також це єдиний банк, де видають ЕЛІТНІ картки за виконання нескладних умов
Сенс Банк
Відповідь банку
25 березня 2024, 11:12
Завжди приємно читати такі змістовні відгуки, тим паче від досвідченого клієнта банку! Ми раді, що ви оцінили наші переваги, й вирішили поділитись власним досвідом взаємодії з нашим банком 😉

Щодо специфічних правил, то звичайно вони відрізняються від аналогічних правил в інших банках, але вони важкі лише на перший погляд, після активного користування все стає зрозуміло 😊
Якщо ж виникають якісь питання, то наша чат-підтримка доступна 24/7 і готова пояснити кожну деталь!
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
◼️Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp:
https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
◼️ Наш бот у Telegram:
https://t.me/sensebankbot
(запустіть бота та напишіть ваше питання)

Будемо і надалі надавати послуги та сервіс вищого рівня, аби наші клієнти залишались задоволеними 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Никита Никита 23 березня 2024, 17:04
Оператори по вказівці керівництва обманюють клієнтів
А саме пропонують платні картки дебетові, якщо клієнт, не знає про безкоштовну дебетову.
Діалог в чаті був такий:
-Чи я повністю безкоштовні картки дебетові, щоб без умов і nд -Банк: Ні, таких немає
-Я знайшов картку у вас на сайті під назвою профіплей і пише що вона повністю безкоштовна
Банк: Ви про неї не запитували
Но я чітко написав,«чи є повністю безкоштовна картка дебетова"
Банк: Це зовсім інше, в нас є регламент, якщо клієнт не запитує, ми її не рекомендуєм, бо вона безкоштовна
-А рекомендуєте платну?
Бан: Так.
Но запитання «чи є повністю безкоштовна картка дебетова» це не пряме питання?
Банк: Ні.
Рашистькі шахраї
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 29 березня 2024, 21:06
Дякую за ваш відгук! На жаль, ви не уточнили ваших даних для перевірки консультації та вашого звернення щодо питання по дебетовим карткам.
Картка Profiplay — це віртуальна дебетова картка для онлайн розрахунків власними коштами, оплати товарів і послуг, а також для зняття готівки в будь-яких банкоматах та касі Sense Bank.
Картка безкоштовна у оформленні та обслуговуванні, але вона не являється пакетною карткою. Якщо вам потрібно буде валютна картка, то потрібно буде оформлювати дебетову картку в пакетах White/Black/Graphite. Де за обслуговування дійсно є плата, але по кожній картці є свої умови, як можна уникнути плати за обслуговування пакету щомісяця.
Більш детально про умови обслуговування та тарифи можна ознайомитись за посиланням: https://sensebank.ua/packages

Також у нас є безкоштовна у оформленні та обслуговуванні кредитно-дебетова картка Caméléon, до прикладу. І якщо вам не потрібний кредитний ліміт, можна його не застосовувати і користуватися карткою як дебетовою.
Тарифи та інші умови по картці є за посиланням: https://sensebank.ua/credit-cards/cameleon

Якщо вам потрібна буде допомога або додаткова інформація щодо будь-якої картки, яка є у нашому банку, напишіть нам, будь ласка, і ми неодмінно вам допоможемо. Як у чаті підтримки, так і тут, на Мінфіні у приватних повідомленнях 🤗
Ваш український державний банк — Sense Bank 💙💛

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.55 44.15
USD 41.2 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.55 44.15
USD 41.2 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝