Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mariamik 12 квітня 2022, 8:20
24−25.03 подали заявку у додатку дія, виплати прийшли вмем на підприємстві, крім мене, тільки у мене Альфа банк
Сенс Банк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 12:16
Зі свого боку ми не затримуємо кошти. На даний момент виплатили все, що передало нам міністерство економіки. Тому зараз треба лише очікувати зарахування 😢
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1976ANDREI 11 квітня 2022, 21:29
Банк эпохи динозавров. Клиенты банка для них — мамонты. Никакого уважения к украинцам.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 22:06
Андрію, ми замітили, що ви дуже любите наш банк😁 Але в такий складний період потрібно дарувати всю свою любов своїм близьким. Бережіть себе 💕
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rexa 11 квітня 2022, 19:11
23 марта была подана заявка на получении 6500 грн.
Ждала 10 рабочих дней даже как оказывается больше!
Банк всем успешно отвечает что денег от министерства економики не поступало на поддержку 6500!!! НО больше 30 млрд или млн было отправлено 4 апреля на поддержку украинцев!
Сегодня уже 11 апреля! Вы считаете что деньги идут в течении 7 дней на банковские счета??? Позорище, а не банк! Держут всех за идиотов. Отправляют писать в дию «Дия приостановила финансирование» вы вообще в курсе что дия не финансирует? Это ужасный банк, и после последних событий я больше никогда не открою тут карту как и весь мой круг знакомых! Так же я напишу жалобы куда только можно! ЛЮДИ ДУМАЙТЕ ПРЕЖДЕ ЧЕМ СВЯЗЫВАТЬСЯ С ЭТИМ НЕДОБАНКОМ
Сенс Банк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 19:44
Ми вже неодноразово пояснювали, що банк на даний момент виплатив всі кошти, які нам перерахувало міністерство економіки. Банк не затримує ваші кошти. Як тільки фінансування надходить — ми одразу зараховуємо. Зараз затримка лише з боку міністерства економіки. Будемо сподіватись, що виплати відновляться найближчим часом.
nelia64 11 квітня 2022, 12:08
Как можно закрывать все отделения и держать пустыми все банкоматы в оккупированном городе, где остатки продуктов можно купить только на рынке за НАЛИЧКУ??? Я и мои сотрудники, которые выбрали Ваш Банк для получения зарплаты, сейчас остались без возможности получать свои деньги для существования и хоть какой жизни. Другие банки почему-то работают, но мы не их Клиенты, нам максимум 1000 с банкомата простояв пару дней в очереди. Это не по человечески с Вашей стороны! Война закончится, но Клиентов Вы не вернете после такого нечеловеческого отношения!
Сенс Банк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 14:29
Розуміємо ваші емоції та ситуацію, вона вкрай не проста, це нова реальність з якої доводиться миритись. Робота банкоматів та відділень на пряму залежить від цієї реальності. Якщо ситуація дозволяє і не несе загрози нашим співробітникам, тільки тоді ми можем забезпечити функціонування відділень та банкоматів.
На цей період ми відмінили комісію за переказ коштів на карти інших банків, тому ви можете таким способом вийти з ситуацію без фінансових втрат.
Приносимо вибачення за незручності, та віримо у нашу перемогу! Слава Україні!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Родионова Родионова 11 квітня 2022, 11:49
Такие банки как Приват, Ощад и т. д. получили финансирование и вовремя выплачивают людям е-поддержку на 6500, а ваш ждёт какого то чудесного финансирования. 25.03 успешно оформленная заявка, Дия пишет что средства уже на счёте в банке, возникает вопрос где деньги? И не надо рассказывать мифы о финансировании банка, есть закон, 10 рабочих дней, сегодня уже 11 рабочий день, ГДЕ ДЕНЬГИ??! Вы зарплаты получаете вовремя, финансирования не ждёте? Так и нам, переведите наши деньги!!! Я думаю НБУ будет очень интересно, если мы все обратимся туда по этому вопросу и вашему банку!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 12:19
Ми повністю розуміємо вас та вашу занепокоєність стосовно даної ситуації, але як ми вже писали неодноразово, що зі свого боку наш банк не затримує кошти, які були перераховані нам державою. На даний момент виплатили все, що передало нам міністерство економіки. Тому зараз треба лише очікувати повторного фінансування. Як тільки ми отримаємо гроші, то одразу перерахуємо їх всім нашим клієнтам, що очікують на цю допомогу від держави. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лілія Вадис 11 квітня 2022, 7:43
Я писала вже про те що не отримала по зафіксованому зверненню в Дію допомогу 6500. Альфа банк назабео відповідає що проблема вирішена — але вона не вирішена! Чекаю пояснень від Альфа банку і кошти гарантовані державою!
Сенс Банк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 8:27
Вже неодноразово відповідали у відгуках, що затримка зараз не з боку банку 😢
Все, що було передано в банк — ми виплатили. Наразі затримка з боку міністерства економіки, наш банк очікує на фінансування від них за цією програмою. Як тільки ми отримаємо кошти за програмою, то одразу перерахуємо їх нашим клієнтам які очікують на виплату
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
shad37 10 квітня 2022, 21:15
Доброго дня! Подав заявку на виплату мені 6500 грн.В Дії прийшло повідомлення, очікуйте виплати 10 днів.Вже пройшло на багато більше ніж 10 днів, виплати немає.Всі хто подав заявку з карток інших банків, вже давно отримали кошти.Альфа банк не виплачує.Чому?
Сенс Банк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 8:29
Добрий день! Ми зараз очікуємо на фінансування від Мінекономіки, щоб продовжити виплати. Додатково зі свого боку перевірили всі технічні нюанси і затримок від нас не буде 💪. Впевнені, що уряд робить все можливе, щоб ви отримали кошти якомога швидше
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olenkakirnicna 10 квітня 2022, 14:03
Заявка на отримання коштів була подана ще 24.03… До сьогоднішнього дня так і не прийшли. Коли будуть виплати? Чому немає інформації про затримку коштів, та хоча б орієнтовних дат майбутніх зарахувань?
Сенс Банк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 14:35
Вже неодноразово відповідали у відгуках, що затримка зараз не з боку банку :(
Все що передали в банк — ми виплатили. Зараз затримка з боку міністерства економіки. Будемо сподіватись, що не доведеться довго чекати на виплати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
viktoriaborshch 9 квітня 2022, 19:18
Добрий вечір! Пройшло уже більше 10 робочих днів, а гроші е-підтримки так і не приходять?
Куди звернутися і кому жалуватися?
Сенс Банк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 11:27
Добрий день! Ми зараз очікуємо на фінансування від Мінекономіки, щоб продовжити виплати. Додатково зі свого боку перевірили всі технічні нюанси і затримок від нас не буде 💪. Впевнені, що уряд робить все можливе, щоб ви отримали кошти якомога швидше
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Solgar 9 квітня 2022, 17:57
Доброго дня, заявка на е-Підтримка була подана 23.03.2022, сьогоднi 9,04 а грошей немає
Тетяна Бойчун 9 квітня 2022, 17:34
18.03 був оформлений євровий переказ на моє імя, платіж точно відправився, а співробітники його не можуть знайти, а зараз взагалі іггорують на всіх каналах вде тиждень.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 17:41
Тетяно, добрий день!
28.03 вам в чаті повідомили, що платежу до нашого банку не надходило :(
І в такому випадку треба звертатись до банку відправника. Сподіваємось, що ваше питання буде вирішене 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktoriia03 9 квітня 2022, 15:30
Подавала заявку 25.03.22, вона була прийнята, проте кошти так і не надійшли
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 15:47
Ми не затримуємо кошти. На даний момент виплатили все, що передало нам міністерство економіки. Тому зараз треба лише очікувати зарахування :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nazar1475369 9 квітня 2022, 15:03
Доброго дня, заявка на е-Підтримка була подана 23.03.2022, уже пройшло більше 10 днів, а зачислення грошей немає
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 15:50
Добрий день! Ми зараз очікуємо на фінансування від Мінекономіки, щоб продовжити виплати. Додатково зі свого боку перевірили всі технічні нюанси і затримок від нас не буде 💪. Впевнені, що уряд робить все можливе, щоб ви отримали кошти якомога швидше
kryzhounik 9 квітня 2022, 11:06
потратил кучу времени, но так ничего и не получилось. я понимаю что сейчас война, но откровенно говоря поддержка и до войны была так себе. все вопросы решал через своего менеджера, но сейчас она в отпуске поэтому вынужден был столкнуться с поддержкой.
по итогу. какое-то время я звонил по телефону поддержки, но дозвониться было практически нереально. дозвонился один раз, но качество связи было такое что ничего не смог понять.
далее. уже когда я выехал за границу попробовал еще раз. через онлайн поддержку — там тоже никто ничего. потом в телеграмме удалось заказать обратный звонок (ждал его 40 минут) но оператор не смог понять мой вопрос и мне позвонили не из того отдела, потом я висел на линии в ожидании нужного отдела, а я на минуточку в роуминге. дождался — объяснил проблему. мне начинают запрягать, а попробуйте другой браузер, а почистите кэш браузера, а перезагрузите комп. как будто бы этим должен я заниматься, а не отдел разработки. потом начались вопросы за валютную выручку на чем у меня деньги в роуминге-то и вышли.
пополнил счет пишу снова в телеграмм. отвечают через час мол хотите еще подождать звонка? я говорю им да вы охренели что ли я целый день что ли должен этим заниматься у меня свои дела есть. вот говорю такая проблема вы давайте сами там решите у себя кто за эту проблему отвечает и уже тогда пишите-уточняйте. ну и все на этом все закончилось.
через пару дней я написал уже текстовое сообщение о проблеме с прикрепленным скриншотом.
в ответ мне приходит письмо с текстом:
Альфа-Банк вітає вас 🙂.
Натисніть на посилання, щоб створити обліковий запис на порталі підтримки клієнтів. Тут ви зможете знайти відповіді на багато питань через зручний контекстний пошук і завжди мати доступ до історії звернень в чат.
мне не нужны блин ответы на много вопросов особенно с какими-то чертовыми регистрациями мне нужен ответ на мой вопрос
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 11:43
Вибачте, будь ласка, за такий жахливий рівень сервісу. Нам дуже соромно, що вам довелось пройти ці всі круги «пекла», а в результаті не отримати відповіді. Обіцяємо вам виправитись. Для вирішення вашого питання вже написали вам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gennady1971 9 квітня 2022, 7:24
Відділення за адресою: Київ, вул. Щербаківського, 42
Находясь за пределами Украины банк поставил меня в тяжёлое положение. 24 февраля были обнулены лимиты по всем моим кредитным картам. Я не смог даже расплатиться в магазине, не говоря уже о авиабилетах.
По дебетным картам в приложении Sense и my Alfa bank были отключены функции управления дневными лимитами.
И наконец, банк конфисковал 6500 со счета e підтримки. UA273003460000026204909914770
Уже прошло три недели. Я обращался в поддержку дія и мне ответили, что мои данные отправили банку. Также в Министерстве финансов подтвердили, что отправили финансирование банку для зачисления средств.
В других банках уже средства были всем зачислены.
Я являюсь клиентом банка с 2010 года с отличной кредитной историей. За все время не было прострочек по кредитам.
Скорее всего, Альфа банк является неплатежеспособным де факто если обнуляет лимиты даже по дебетным картам и ворует 6500, которые государство выдало для поддержки.
Я всегда был лоялен к альфабанку и рекомендовал его, но… результат на лицо
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 11:51
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про банк. Рішення про зниження лімітів далось нам дуже важко :(
Ми розуміємо, що цим засмутили багато наших клієнтів, але це було зроблено для того, щоб у банка була можливість виконувати свої зобов'язання перед вкладниками, обслуговувати картки, проводити операції.
З боку банку на даний момент проведені всі виплати 6500. Є невелика затримка з боку міністерства економіки. Але вони роблять все для якнайшвидшого проведення вилпат.
Бережіть себе!
Будемо вірити в перемогу України 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Snezhana980 8 квітня 2022, 20:13
23.03 была отправлена заявка на выплату 6500 выплата должна осуществляться в течении 10 дней
Сейчас 8.04
Получаеться ли что Альфа банк не торопиться выплачивать клиентам деньги которые перечисляло государство?
И когда ждать !?
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 12:13
Ми розуміємо, що кошти зараз треба як ніколи раніше. Але банк зі свого боку не затримує виплат. Ми виплатили всі кошти, які нам передало міністерство економіки. Зараз затримка саме з боку міністерства економіки.
Александр Яворский 8 квітня 2022, 19:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 4
В воскресенье утром 03/04/22 обнаружил, что с моего карточного счета было списано 14555 грн за услуги, к-ми никогда не пользовался (в час ночи, при том чтобы оплатить коммунальные в 200 грн мне нужно ввести код подтверждения из смс, а тут списали 14.5 тыс и нормально). Обратился в чат, сказали что откроют запит и заблокировали карту, скинули форму что нужно обратиться в киберполицию и предоставить выписку из единого реестра досудебных расследований в банк, чтобы вернуть деньги… предоставить в банк ее нужно в течении 5 рабочих дней. подал заявление в полицию в тот же день, 05/04/22 получил выписку и пришел в банк, заполнил форму звернення и предоставил выписку, сказали что в течении 3 дней будет решение по моему зверненню #26414, решения до сих пор нет… В чате сегодня уже написали что ждите решения в течении 30 дней …
Прошу дать мне ответ на вопросы:
1) Когда мне вернут мои деньги?
2) Как возможно без подтверждения смс списать с счета такую сумму денег и как банк такие транзакции пропускает?
3) Почему так долго решаются вопросы и почему сотрудники банка дают разные сроки по их решению?

Жду ответы
Сенс Банк
Відповідь банку
8 квітня 2022, 20:28
Строг розгляду таких запитів до 30 днів, якщо знадобиться більше часу, то обов'язково попередимо про це. По незалежним від нас причинам строк розгляду може сягати до 180 днів у рідких випадках :(

Зі свого боку робимо все можливе, щоб розібратися у ситуації і надати вам зворотній зв'язок максимально швидко. Але в таких випадках потрібні дії МПС, банку продавця та безпосередньо продавця 😓.

Операція може пройти без додаткового підтвердження, якщо картка раніше була авторизована на цьому сайті/так налаштоване проведення операцій. Більш детально повідомимо після розгляду вашої справи
1m1 8 квітня 2022, 19:04
Альфа банк, мабуть, не розуміє, що піде слідом за російським кораблем?
Сенс Банк
Відповідь банку
8 квітня 2022, 19:51
Просимо довіряти лише офіційній інформації, а також перед розповсюдженням її перевіряти в офіційних джерелах. Зараз дуже багато інформації, в т.ч. і фейкової. Ми і російський Альфа-Банк окремі юридичні особи, про це зазначено не лише на нашому сайті, але і була заява уряду Великобританії, міністерства фінансів США і описано на сайті НБУ: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank.

Кредитні канікули є, вони працюють. Але канікули не означають скасування відсотків, або інших нарахувань за користування кредитними коштами. Ми чесні зі своїми клієнтами і цього не приховуємо. Скасувати такі нарахування не можемо, оскільки це призвело б до припинення роботи банку, цим би підвели своїх клієнтів. Дозволити цього ми собі не можемо. Збільшення кредитного ліміту ми можемо проводити зараз лише задля того, щоб списані відсотки/комісії не утворили мінусу по вашій кредитній картці. Якщо у вас немає коштів на погашення платежу, то активуються канікули, сплатити можна буде пізніше.

Бережіть себе. Все буде Україна!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
2769 8 квітня 2022, 17:36
У березні та квітні двічі списалось Рко по 60 грн.Я вже про нього забув і тут на тобі.Мало того, що кредитних канікул немає, зменшили ліміт так ще й це.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 квітня 2022, 18:47
Якщо у вас немає коштів на погашення платежу, то в дату, до якої очікується його погашення, активуються канікули і платіж обнулиться, вони є і працюють. На оплати очікуємо від тих, хто може це зробити.

Якщо у вас картка Максимум, то такі списання будуть при наявності боргу. Але можна провести перевипуск на картку RED (аналогічні умови, але без РКО) і вже через 1 розрахункову дату умови будуть змінені 🥰. Єдиний мінус, що зараз не можемо виготовляти іменний пластик, оскільки завод, де це робили не працює через воєнні дії.

Але карткою можна користуватися як віртуальною, додати в Apple / Google pay. Якщо у вас є спірні питання з приводу коректності даної комісії, то напишіть, будь ласка, в особисті ваші ПІБ та номер телефону
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
659111 8 квітня 2022, 15:35
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Сначала банк незаконно заблокировал карты и депозиты неделю бегал писал депозит закончился уже, но он был заблокирован не было доступа к деньгам, пришлось одалживать деньги под проценты, наконец банк разблокировал депозит деньги поступили на карту, так банк мало того что после окончания депозита пользовался моими деньгами я не имел к ним доступа Он даже за тот срок когда пролежал депозит не выплатил проценты.На карту поступило только тело депозита без процентов. Банк тем самым нарушил условия договора по которому он обязан выплатить сумму депозита и проценты по окончании депозита. А вообще банк уважающий свою репутацию должен был бы начислить за 8 дней которые я не имел доступа к деньгам хотя бы по процентной ставке той что в договоре по депозиту. Но это относится к банку соблюдающиму законы Украины ценящий свою репутацию и своих клиентов, вкладчиков, но к сожалению альфа-банк к таким не относится. Люди Задумайтесь 100 раз прежде чем связываться с этим банком и доверять ему свои деньги.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 8 квітня 2022, 17:38
Нам дуже шкода, що звичайне повернення депозиту викликало стільки проблем і це повністю наша провина. Відсотки, звісно ж, вам виплатимо також, в т.ч. і за дні, коли депозит вже мав повернутися, але так не сталося.

Ми працюємо відкрито і чесно, це була помилка, але виключно технічна. Нам дуже шкода, що так сталося. Пробачте, будь ласка, за незручності 😓

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝