Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталья Дегтярева 16 квітня 2022, 11:46
Добрый день, оформила помощь от государства 6500, заявку отправила 21 марта, результат положительный, написано ожидайте зарахування коштів, вот я жду, жду…а коштів так и нет, я начинаб писать в банк чат, пишу в чат поддержка дії, мне говорять ожидайте, вот я опять жду, жду, сегодня заходу в дію, а там, о чудо, написано что кошти зараховані, заходу я значит в свой банк, смотрю на баланс, а там 0…очень неприятеля ситуация…я как бы осталась без работы и без средств существования, интересно как ребенка теперь накормить ??
Сенс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 12:51
Добрий день! На сьогодні з нашого боку інформація не змінилася :(

Зарахуємо кошти одразу після того, як отримаємо фінансування. З нашого боку немає проблем у зарахуванні. Напишіть, будь ласка, в особисті ваш ІПН та IBAN єПідтримки. Ми будемо кожен випадок розглядати окремо, та вирішувати проблему разом з партнером.
Terelina2005 16 квітня 2022, 1:08
Открыли щет єПідтримка в моно банке еще 24 марта и заявка была успешно принята. Пишут, ожидать и что деньги будут зачисленны в течении 10 дней. Уже прошло больше 20 дней. В чем дело?
Это что обман?
Как решить проблему?
Заранее спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 14:05
Ми не Монобанк, але так дійсно такі заяви від Дії сьогодні були. Можливо ви переплутали банки, оскільки це сторінка Альфа-Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nataliia Felenko 16 квітня 2022, 1:03
Вже як місяць тому подала заявку на допомогу, грошей немає і все тихенько.Всі мої знайомі, які пізніше подали, від інших банків получили.Хотілось бы дізнатись, що не так з моїм банком? Вже не тільки 10, а й 20 днів пройшло.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 8:32
На даний момент очікуємо на фінансування від держави, одразу після цього ви отримаєте виплату. Додатково зі свого боку перевірили всі технічні моменти, затримок від нас не буде 🤞

Нагадуємо, що допомога надається застрахованим особам, які працюють на умовах трудового договору (контракту), гіг-контракту, іншого цивільно-правового договору, з інших підстав, передбачених законом, та деяким фізичним особам – підприємцям.

Кошти зараховуються протягом 10 робочих днів з моменту подання заявки. Будьте уважні, адже вихідні дні не враховуються (розуміємо, що у вашому випадку термін вже вийшов).

За нарахування коштів відповідає Міністерство економіки.

Тому за термінами та умовами зарахування можна звернутися до Мінекономіки за номером +38(044)253-61-36 або залишити форму зворотнього зв'язку.
Проблема вирішена
ZironkaVe4irnya 15 квітня 2022, 19:44
26 февраля 2022 у меня закончился срок депозита в долларах. я не смогла продлить депозит поскольку находилась под Гостомелем где была военные действия и у нас еще 25.02.2022 отключили электричество. Только 11.04.2022 я добралась до ближайшего отделения Альфа-банка в Киеве на ул. Кирилловской. И тут начались откровения. Оказалось, что продлить депозит мне не могут потому что тело депозита и проценты упали на гривневую карточку white **** **** **** 2882. А долларовая заблокирована. Я точно помню, что у меня никогда по этому депозиту не было валютной карты. У меня никогда не было проблем с продлением этого депозита в отделении на ул. Льва Толстого. Почему возникла проблема сейчас? Вернуть депозит мне не могут, потому что, по словам менеджера, по постановлению можно выдать не больше 100 тыс грн в день. Хорошо, я согласна оформить новый депозит. Менеджер принесла конверт с пластиком и сообщила, что печать физической карточки займет несколько дней. Но в приложении Sens SuperApp карта **** **** **** 1741 подтянулась со сроком действия 2025 год и статусом «Заблоковано». Менеджер заверила, что завтра-послезавтра карточка разблокируется, появится сообщение «Активна» и я смогу сама переоформить депозит. И мне на электронную почту прийдет договор с электронной подписью. Сегодня уже 15.04.2022, а карта все еще заблокирована. То есть и депозит мне отказались отдать, и не смогли в отделении переоформить его, и не дают возможности переоформить самой в приложении. Ребята, вы не ох@ели??? Вы думаете только у вас тяжелые времена? Вы тупо крадете чужые деньги. Спасибо, что проценты выплатили. Обращаться на вашу гарячую линию или в чат смысла не вижу, несколько раз сталкивалась с ситуациями когда ваши сотрудники рассказывают или пишут одно, а по факту оказывается совсем другое. Да, и еще по поводу вашего приложения: когда я пытаюсь подтвердить свою электронную почту, на нее от вас ничего не приходит :(Надеюсь, что вы все-таки соберетесь с силами и решите вопрос: вернете мне мои деньги в валюте и разберетесь со своим приложением.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 14:55
Картка вже активована, ви можете оформити депозит повторно. Дякую за ваше звернення. Все буде Україна!

Така ситуація трапилась через те, що у вашої картки закінився термін дії, тому її було перевипущено. Але зараз не працюють заводи, які друкують картки. Але ми вже все владнали. Все буде Україна! Бережіть себе!
Полезный комментарий
Sense Bank 15 квітня 2022, 20:59
У вашої картки закінчився термін дії, тому вона була перевипущена. На жаль, картку не змогли виготовити, тому що йдуть бойові дії і через це завод не працює. Розумію вас, це дуже неприємна ситуація. Тому зараз оперативно спробуємо її вирішити. Завтра близько дванадцятої години ми активуємо вашу картку і ви зможете оформити депозит.
Проблема вирішена
BogdanNekrasov 15 квітня 2022, 15:02
05.04.2022 года наши клиенты отправили нам из Европы предоплату на счет Альфа-Банка, в обычные сроки валюта не зашла, начали разбираться (обычно это занимало 1 день максимум). Выяснилось, что валюта зависла на европейской комиссии, так как на Альфа-Банке санкции (насколько я понимаю они не должны касаться украинской части, но тем не менее).

Первый звонок менеджеру был нормальным, они согласились помочь, отправили нам письмо которое наши партнеры перенаправили в свой банк, а также по их словам связывались с комиссией и банком партнеров что бы решить. По итогу это дело тянется уже две недели, денег нет, а они ничего не делают.

Менеджера с которыми мне удалось пообщаться, совершенно не компетентны, сделать ничего не могут. Имена этих работников: Андрей (фамилию отказался называть), Макушева Людмила, Онищенко Наталия. Так же куча других работников которые совершенно не корректно себя ведут, бросают трубку, обещают перезвонить и ничего не происходит, говорят «денег нет, но вы держитесь».

Так же, сегодня выяснилось что менеджер Андрей действительно отправлял письма и запросы 07.04, но не получив ответов до сих пор ничего не делал с этим. Это доказывает то что им по барабану на проблему. Они не хотят работать, и не дают нашему предприятию.

Все что я могу сказать, если вы ведёте или собираетесь вести дела юридических лиц с этим банком, НЕ ВЕРТЕ ИХ СОЦСЕТЯМ И СМИ В КОТОРЫХ ОНИ КУПИЛИ РЕКЛАМУ, этот банк нормально не работает, а создаёт большие проблемы для предприятия. Работники работаю плохо, про хороший сервис и оперативность они только в фильмах видели.

Так и непонятно, если на Альфа-Банк Украина не наложены санкции, почему больше 2-Х недель мы не можем получить свои деньги?

Прошу всеми силами этот банк решить мой вопрос, и больше не буду пользоваться. И никому не советую.

Для связи банка я пишу от лица ТОВ «Воскресіння У».
Сенс Банк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 20:03
З'ясували деталі, через внутрішню політику банка кореспондента є обмеження на які українські банки вплинути не можуть. Для успішності операції треба використовувати актуальні реквізити банків кориспондентів, які розміщені на сайті Альфа-Банку: https://alfabank.ua/upload/standard_settlement_instructions_ukr.pdf. Детальніше розпишемо вам в особисті повідомлення.
Е П 14 квітня 2022, 19:37
Панченко Аня менше ніж за годину спромоглася зробити те, що інші працівники не змогли за кілька місяців. Оформив я собі картку, скористався нею і хотів закрити, написав на підтримку, сплатив кошти, через місяць платіж за смс, я заплатив, ще раз сказав щоб закрили, через місяць знову, я написав у підтримку, картку заблокував, кошти сплатив, почалося повномасштабне виконання росії, пізніше ще раз написав, і ось нарешті натрапив на спеціаліста, який дійсно знав що і як потрібно робити. Через таких, спеціалістів, які траплялися до Панченко Ані, не хочеться більше оформлювати жодних продуктів. А якщо і оформлювати, довбати поки не отримаю бажане закриття. Сподіваюся з останньої будуть брати приклад, коли будуть перевіряти рівень кваліфікації інших спеціалістів. Слава Україні і ЗСУ
Сенс Банк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 19:58
Дякуємо вам за ваш позитивний відгук. Це мотивує нас працювати з кожним днем краще. Особисто передамо Ані вашу подяку❤️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анатолий Dylievskyi 14 квітня 2022, 15:48
Спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 16:52
З нашого боку проблем із зарахуванням немає. Коли кошти надходять від держави, то ми перераховуємо їм вам.
За нарахування коштів відповідає Міністерство економіки.
Тому за термінами та умовами зарахування можна звернутися до Мінекономіки за номером +38(044)253-61-36 або залишити форму зворотнього зв'язку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олексій Стрільчук 14 квітня 2022, 11:35
29 подав заявку єпідтримка 6500 ще немає
Сенс Банк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 12:02
Добрий день! Ми зараз очікуємо на фінансування від Мінекономіки, щоб продовжити виплати. Додатково зі свого боку перевірили всі технічні нюанси і затримок від нас не буде 💪. Впевнені, що уряд робить все можливе, щоб ви отримали кошти якомога швидше
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Phoenixp1 14 квітня 2022, 10:33
С учётом кредитных каникул, всё равно списуют проценты по кредиту, автоматически. Служба поддержки работает как робот, только скопировать-вставить
Сенс Банк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 13:43
Канікули діють за всіма картками та кредитами, але такі списання можливі у разі виникнення простроченної заборгованності за кредитною карткою. В такому випадку, банк діє керуючись ст. 26 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» та на підставі розділу 7 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб, і згідно даного Закону та розділу у договорі і відбулось це списання
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 квітня 2022, 11:05
Отзыв не засчитан (на 17.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Надежда Даник 14 квітня 2022, 8:44
Подала заявку 24.03.2022 сегодня 14.04.2022. Прошло с учётом выходных 17 рабочих дней. Долговато как-то. Прошу проверить с вашей стороны. Заранее спасибо.
Даник Надежда Ивановна
Сенс Банк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 10:57
Ми кошти одразу перераховуємо після фінансування від міністерства економіки. В цій ситуації потрібно звернутись безпосередньо до джерела фінансування, уточнити чи було перерахування, якщо ні, то коли буде. 
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1976ANDREI 13 квітня 2022, 23:24
В других странах считают, что Альфа-Банк под санкциями, поэтому SWIFT-переводы не отправляются в Альфа-Банк на Украине и в других странах. Apple iCloud тоже блокирует платежи с карт Альфа-Банка на Украине и в других странах по этой же причине. Скоро будут проблемы с Google и Huawei.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 13:58
Ми на 100% Український банк, що підтверджено НБУ. Якщо у вас виникла проблема з платежем SWIFT, напишіть нам в приватні повідомлення для аналізу та перевірки ситуації. Проблема з Apple iCloud «вирішується» видаленням карти і повторним додаванням, до виправлення ситуації нами разом з партнером.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alfafop 13 квітня 2022, 23:10
Відділення за адресою: Київ, вул. Петра Сагайдачного, 22/1
Добрий день. Кілька платежів USD не доходять (один вже з тиждень). Банк корреспондент New — York Mellon. Від платника отримати SWIFT MT103 ціла мука. Раніше за день доходили платежі. В мене в одного з платників писали у відділ Compliance щоб розблокувати платіж на мене, бо SWIFT Альфи України вони теж спочатку внесли в чорний перелік і взагалі не хотіли на нього висилати кошти. Таке відчуття, що банки кореспонденти Альфа банк Україна внесли його в чорний перелік і до нього платежі SWIFT не доходять.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 13:39
Добрий день!
Ми окрема юридична особа і ніякого відношення до підсанкційного АБР не маємо. Відповідно працюємо в Україні і для України. Про ще проінформували всіх партнерів та поширили інформацію у всіх доступних публічних каналах. Також зі свого боку будемо намагатися вплинути на партнерів, дякуємо за відгук.
alfafop 13 квітня 2022, 22:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Петра Сагайдачного, 22/1
Apple iCloud платежі заблоковані з картки Альфа Банк УкраїнаНа днях в iphone отримав повідомлення від системи, що потрібно змінити метод платежу. Повторно сробував додати робочу картку Альфа Україна але Apple відхилив її.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 8:53
Нещодавно спостерігались такі проблеми з оплатою сервісів Apple через картки нашого банку. Наразі ця проблема вирішена, все полагодили і тепер все працює в звичаному режимі. Приносимо вибачення за незручності
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Екатерина Ткаченко 13 квітня 2022, 16:55
Заявка на 6500 в Дие была успешно подана 29.03.2022. Время ожидания зачисления уже прошло (10 рабочих дней)! Карта вашего банка (альфа банк), также успешно создана карта єПідтримки вашего банка. Когда будут начислены деньги?!
Сенс Банк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 18:26
Ми розуміємо ваше занепокоєння та повністю його розділяємо. Дане питання ми отримували неодноразово. В поточній ситуації затримка відбувається не зі сторони банку, ми очікуємо фінансування від міністерсва економіки за даною програмою. Як тільки ми його отримаємо, то одразу нарахуємо кошти всім клієнтам, що очікують виплату. Ми впевнені, що держава робить все можливе, щоб якнайшвидше це зробити.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Илона Цуркан 13 квітня 2022, 11:49
Подала заявку через додаток дія вчасно та успішно. Допомогу до цього часу не отримала. Всі хто подавав заявки на картку іншого банку вже отримали гроші. Проблема в банку, чому не надходять кошти на рахунок та якщо є якісь проблеми з цим банком, навіщо приймати заяви з цією карткою є підтримка від альфа банку? Можливо краще було написати- оберіть інший банк, якщо неможливо перерахувати кошти на ці картки. Але не забувають відправляти смс про оплату кредитів.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 12:07
Добрий день! Ми зараз очікуємо на фінансування від Мінекономіки, щоб продовжити виплати. Додатково зі свого боку перевірили всі технічні нюанси і затримок від нас не буде 💪. Впевнені, що уряд робить все можливе, щоб ви отримали кошти якомога швидше
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gabar21 13 квітня 2022, 1:39
Зареєстрували заявку ще 26 числа, повинно було прийти через 10−12 днів, але ще й досі нічого не прийшло, у дії пише заявка прийнята очікуйте зарахування. Пройшло більше 15 днів чому ще й досі не прийшло🤬🤬Колегам по роботі прийшло але також не всім. Чому? Куди поділись гроші.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 10:10
Зараз ми очікуємо на фінансування від Мінекономіки, після цього зарахуємо вам кошти.

Додатково перевірили зі свого боку всі технічні аспекти, затримок в отриманні допомоги від нас не буде 💪
dmytroukraine 12 квітня 2022, 15:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Петра Сагайдачного, 22/1
З 31 березня 2022 р. все ще очікую на доларовий SWIFT-переказ на свій ФОП-рахунок з-за кордону. Банк-посередник — JP Morgan Chase. Протягом останніх 12 місяців всі платежі надходили протягом 3−5 робочих днів після надсилання переказу. Жодних змін банк-відправник не вносив, завжди надсилає кошти по шаблону, зазначаючи лише IBAN та SWIFT. На моє звернення Альфа-банк запропонував звернутись до відправника, перевірити, чи були запити на його банк, перевірити GPI і т.п. Банк-відправник надіслав підтвердження платежу, який я направив у Альфа-банк, а також підтвердив списання коштів зі свого рахунку. Кожен день я намагаюся дізнатися, де кошти, але у відповідь від Альфа-банку отримую тільки «платіж не знайдено».
Сенс Банк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 16:31
Дмитро, ми зараховуємо всі платежі SWIFT які нам надходять, за умови, що співпадають реквізити та валюта. У випадку коли ми подавали запит на розшук SWIFT і його не знашли, це означає, що переказ до нас не надходив взагалі. В такому випадку вам потрібно дійсно звертатись у банк відправник та уточнювати деталі переказу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga190883 12 квітня 2022, 12:48
12.04.2022 сайт не підтвердив негативний відгук про несплату Альфа-Банк коштів, що надійшли від держави в розмірі 6500 грн. Прошу пояснити чому блокують негативні відгуки в сторону Альфа- Банку?
Сенс Банк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 13:04
Це питання більше до адміністрації Мінфіну. На сьогодні ми виплатили всі кошти, які нам відправила держава. Зараз очікуємо відновлення виплат :(
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 квітня 2022, 13:22
Рекомендуємо звернутися по даному питанню до Гарячої лінії Міністерства економіки України за телефоном +38 (044) 253-61-36; е-мейл: meconomy@me.gov.ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
659111 12 квітня 2022, 12:36
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Альфа-банк нарушает договора по депозитным вкладам не выплачивает проценты. Незаконно блокирует счета нарушая законы Украины. Счета были разблокированы, но я не имел доступ 8 дней к своим счетам потерял материальную Выгода плюс не выплачены проценты по депозиту на данный момент счета разблокированы проценты по депозиту не выплачены не и по действующим депозитам У меня есть сомнения что они тоже не будут выплачены. Внимание вкладчиков потенциальных или на данный момент являющихся Давайте объединяться подавать заявление в НБУ о неправомерных действиях банка для начисления штрафных санкций, а также объединяться людям потерпевшим от самцы альфа-банка в большую группу и найма адвокатов для защиты своих интересов.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 9:47
За вашим депозитом вже вчора все виплатили, в т.ч. і додаткові відсотки, про які говорили раніше.

Пробачте, будь ласка, за затримку 😔. Зараз дуже багато працюємо, іноді не встигаємо все зробити швидко, але всі наші обіцянки та обов'язки обов'язково виконуємо 💪
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga190883 12 квітня 2022, 10:08
27.03.2022 року у додатку Дія було подана заявка на допомогу від Держави на суму 6500 грн. Рахунок вказаний від Альфа-Банк (картка Єпідтримка). Станом на 12.04.2022 кошти не зараховані, минуло вже більш ніж 10 робочих днів. Прошу відповісти Альфа-Банк Україна вже під санкціями? Коли мають зарахувати кошти? 10 днів вже минуло. На гарячу лінію безтолково телефонувати, робот Зоряна, та то і робот що нічого не відповідає.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 11:03
Ми розуміємо ваше занепокоєння та повністю його розділяємо. В поточній ситуації затримка відбувається не зі сторони банку, ми очікуємо фінансування від міністерсва економіки за даною програмою. Як тільки ми його отримаємо, то одразу нарахуємо кошти всім клієнтам, що очікують виплату. Ми впевнені, що держава робить все можливе, щоб якнайшвидше це зробити.
Що стосується санкцій, то жодної не було накладено на наш банк, оскільки ми є окремою юридичною особою та нічого спільного не маємо з російським банком, окрім назви.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝