закриття рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Коли ви поповнили картку перед закриттям і побачили на балансі +0,99 грн., ці кошти одразу відобразилися на балансі в застосунку — це нормальна поведінка системи. Однак фактичне зарахування коштів на рахунок відбувається не миттєво, а протягом 1-3 банківських днів. У вашому випадку поповнення від 12.09 було повністю зараховане лише 14.09 ⚠️
Водночас переказ 0,99 грн списався по рахунку 13.09, тобто раніше, ніж поповнення фактично потрапило на рахунок. На той момент зарахованих коштів ще не було, через що система виконала переказ «в мінус» 😔
Оскільки картка Вигода є кредитною, згідно з тарифами, комісія за такий переказ становить 4% від суми, але не менше ніж 20 грн. І у вашому випадку спрацювало саме мінімальне списання — 20 грн.
Така ситуація виникла саме через різницю в часі між відображенням коштів на балансі та їх фактичним зарахуванням на рахунок. На жаль, у день поповнення подібні розриви можливі й можуть призводити до таких випадків, тому ми завжди радимо уважно перевіряти, чи фіналізувалася операція по рахунку, перед тим, як здійснювати переказ 🙏🏻
Сподіваюся, що зміг пояснити причину такої ситуації, і таких непорозумінь вдасться уникнути в майбутньому 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️