Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

проблема з закриттям рахунків

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
olemak 22 травня 2025, 17:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 14
Двічі закривав карткові рахунки у банку, це почалося ще в Альфі, потім продовжилось у SENSE. Кожен раз платив залишки за обслуговування, мене завіряли, що все закрито. Але виявилось, що одна карта так і залишилось відкритою. Після закінчення її дії вона автоматично була пролонгована, на ній був створений кредитний ліміт 40000. Після цього упродовж 8 місяців мені нараховували кошти за обслуговування, загальна сумма біля — 1600 грв. Оскільки я був впевнений, що не маю боргів, і взагалі думав, що стосунки з банком давно закінчені то не знав про цю картку і не користувався мобільним застосунком. Але, мені почали дзвонити що існує якись «борг», не пояснюючи, що відбувається. В результаті я встановив застосунок, побачив картку, зрозумів, що відбувається, звернувся у відділення і сплатив свій штучно створений банком борг, бо по іншому закрити картку виявилось неможливо. Мораль для клієнтів, якщо закрили рахункт — обо’вязково отримайте довідку про закриття, а також не видаляйте застосунок ще деякий час, щоб контролювати ситуацію. Дякую банку за полегшення мого гаманця на 1600 грв! Не рекомендую!
Сенс Банк
Відповідь банку
29 травня 2025, 20:21
Ми не втомлюємось нагадувати, що лише клієнти чітко можуть зазначити, що саме їм потрібно і тільки клієнти можуть правдиво вказати на недосконалості банку, а тому отримувати зворотний зв'язок від користувачі вкрай цінно, й ми невпинно збираємо його, аби враховувати в подальшій роботі й використовувати задля покращення наших процесів та продуктів 💙
Прикро чути той факт, шо ви ухвалили рішення призупинити нашу з вами співпрацю, проте будемо раді ще попрацювати з вами в майбутньому 🫶🏻

Щодо вашого відгуку, то це доволі заплутана, але цікава ситуація, й знадобилось трішки більше часу, аби все проаналізувати. Зупинимось детальніше, адже варто пояснити чому така ситуація взагалі стала можливою 🤔
Отже, почну з того, що по рахунку, про який йде мова у вашому відгуку, не спостерігаю запитів на закриття, окрім останнього — про нього ви зазначили у відгуку. Можу припустити, що у відділенні було закрито іншу картку, або ж ви самостійно заблокували її (але це ≠ закриттю рахунку), але факт лишається фактом — ця картка активна і продовжує діяти.

Оскільки її тариф передбачає комісію за річне обслуговування картки (за наявності кредитного ліміту), то саме ця комісія грає головну роль у цьому кейсі.
Окремо зауважу, що ця комісія списувалась і раніше, при вашому користуванні карткою, дата списання збігається з датою оформлення договору, саме тому ці списання відбулись в конкретну дату, але раз на рік.

Внаслідок повномасштабного вторгнення 24.02.22 більшість банків були вимушені зменшити кредитні ліміти для клієнтів, на жаль, це торкнулось у вас. Адже відповідно до Додатку №4 ДБО банку (пункт 2.3): «Банк має право змінювати встановлений розмір ліміту Відновлювальної кредитної лінії» — це працює як в сторону зменшення, так і в сторону збільшення, а тому вже після відновлення кредитування банком, ваш кредитний ліміт було збільшено 😊

Позаяк картка та рахунок активні, з наявним кредитним лімітом, то в розрахункову дату була списана ця річна комісія за обслуговування, і виникла заборгованість по рахунку. Ця заборгованість не погашалась тривалий час, протягом якого відбувались нарахування відсотків та комісій відповідно до умов договору 😔

Справді варто зазначити, що ваша порада щодо довідки дуже влучна. Завжди можна звернутись у застосунку або у відділенні, аби переконатись, що все повністю закрито ✅

Розумію, що така ситуація могла справді викликати неприємні емоції — дякую вам, що поділились досвідом і розповіли все так детально 🙏
Сподіваємось, попри все, з часом вдасться змінити думку. Дякуємо, що не залишились осторонь і поділились відкрито 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Коментарі - 1

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
22 травня 2025, 17:59
#
Доволі неприємна ситуація (
Зараз відпишусь вам в особисті для уточнення деталей 💙

З повагою, Володимир 💎
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.65
USD 42 42.5
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.65
USD 42 42.5
Всі курси банку