Після закінчення депозиту та переказа депозитних коштів до іншого банку заблокували рахунки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
-
- natashaGra
- 10 березня 2025, 15:08
- #
Вам повезло, что вы успели перевести деньги. Так бы были заблокированы счета с деньгами и непонятно как их из банка вытаскивать
Прикол у тому, що заблокували рахунки через те, що я вирішив перевести власні депозитні кошти після закінчення депозиту на свої карти в інших банках, оскільки більше ніяких операцій на значні суми крім цих не було. якби я їх не переводив рахунки не блокували б)
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 11 березня 2025, 15:41
- #
Ознайомився з ситуацією, зараз постукаюсь вам в особисті повідомлення, потребую деяких уточнень для вирішення вашого питання
Ваш банківський лицар Кирило 🛡️
Ваш банківський лицар Кирило 🛡️
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.5 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Згідно з внутрішніми процедурами ризикоорієнтованого підходу, банк здійснює аналіз активності клієнтів та дійсно може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини у разі присвоєння неприйнятно високого ризику внаслідок проведеного аналізу 😔
Ознайомитися з можливими підставами такого рішення можна тут:
🔗 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Разом із тим, ми уважно ставимося до кожного випадку та розглядаємо його індивідуально. Враховуючи інформацію та підтверджуючі документи, які ви оперативно надали, після додаткового аналізу банком було переглянуто рішення щодо блокування. З задоволенням інформую, що за результатами розгляду питання ділові відносини було поновлено, а рахунки розблоковані 🙌🏻 Ви знову можете безперешкодно користуватися картками та всіма послугами банку.
Дякую вам за розуміння та оперативність в наданні інформації, радий і надалі вас бачити частинкою нашої Sense-сім'ї 💙
З найкращими побажаннями
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️