Поки не пнуть — нічого робити не будемо
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Він отримує пенсію в цьому банку. Важливо зауважити, що він НЕ користується ніякими послугами окрім зняття готівки, тобто не має онлайн-банкінгу, не має кредитів чи інших послуг, ВИКЛЮЧНО зняття готівки.
На минулому тижні вирішили зробити заявку на отримання «Зимової допомоги» від держави. Ознайомившись із інформацією, що надана на державних сайтах та на сайті банку — відправили дідуся із документами в банк. Так як ми не можемо сходити разом із ним, вимушений був піти сам.
Прийшовши в відділення № 31 в місті Київ — йому сказали, що він має встановити ДІЮ і отримати тисячу там. Дідіусь передзвонив до нас і повідомив це, ми пояснили, що він має зауважити, що в нього кнопковий телефон (!) і він не має можливості встановити додаток (до того ж немає ніяких онлайн документів. На наступний день він знову пішов в відділення.
Йому знову сказали, що вони не можуть нічого зробити і він має встановити ДІЮ або йти на УкрПошту. Хоча на всіх держ. сайтах вказано, що: «Громадяни, які не мають РНОКПП через релігійні переконання, громадяни 65+ а також піклувальники або законні представники малолітніх/неповнолітніх осіб, можуть подати заявку на отримання допомоги через відділення одного з банків-партнерів з 10 грудня» (з сайту https://1000.me.gov.ua/how-to-banks). Вирівши не сваритись із банком — відправили дідуся на УкрПошту де нам ласково пояснили, що на УкрПошті мажуть отримати виключно ті хто отримає в них пенсію.
Похід на УкрПошту був вчора, вчора вже не витримуючи відправили знову дідуся в відділення з умовою, що спілкуватись по телефону із менеджером буду я. Попередньо спитали на гарячій лінії, що банк обов`язково має допомогти. При розмові із менеджером Андрієм, я отримала наступну інформацію:
А.- Я не знаю такої процедури.
Я — В дідуся кнопковий телефон, на сайті вказано, що Ви маєте прийняти в нього заявку на виплату та отримання фізичного пластику картки «Національний Кєшбек»
А. — Він може зробити це через ДІЮ
Я — В нього КНОПКОВИЙ ТЕЛЕФОН, куди йому встановлювати ДІЮ?
А. — Ви можете встановити ДІЮ на свій телефон і зробити заявку
Я — А свою ДІЯ мені куди подіти? До того ж дідіусьне користується онлайн банкінгом тому його документи не підтягнуться і він не зможе розраховуватись карткою.
А. — Хммм. ну добре я буду вивчати інформацію.
Я — що робити дідіусю?
А. — Хай посидить тут, я надам відповідь.
Пройшло хвилин 40, після чого дідусь вийшов з відділення і зателефонував сказавши наступне: «Ну А. довго кудись ходив, відкривав якісь програми на компі і врешту решт сказав, що вони взагалі не приймають участі в цій програмі, але він напише листа в голвний офіс і спробує з`ясувати питання. Потім мені набере»
М`яко кажучи, сказати, що я була в шоці — це нічого не сказати. Адже попередньо особисто я телефонувала на гарячу лінію і мені підтвердили, що банк приймає участь в програмі і допомогає в оформлені виплат особам 65+. Послухавши дідіуся, я щнову телефоную на гарячу лінію. Почувши, всю цю історію оператор питаж в мене «Як це можливо, ніколи не було таких ситуацій, це в нас вепрше. Пропоную оформити скаргу …» І тд.
Я оформила скаргу і вже планувала, як особисто приїхати і розібратися в усьому. Але судя чи з усього скарги до відділень надходять доволі швидко, адже через годину перетелефонував Андрій до дідуся і сказав, що увага, вони як виявляється мають таку можливість і беруть участь в програмі. Попросив щоб дідусь прийшов сьогодні зранку і він все зробить.
Вибачте, чи нормально те що мій дідусь і віці майже 80 РОКІВ! має ходити по 5 разів у відділення, щоб отримати законну (!) допомогу від держави, тільки тому що він не може це зробити онлайн!
А якщо б це була самотня людина? А якщо б я не залишила скаргу на г. л. А якщо б він не мав можливості, через вік, ходити по 5 разів у відділеня де йому, на мою думку, суто «вішали лапшу на вуха»!!!
Як це назвати окрім як не бажання робити свою роботу???
Дуже хотілося б особисто зайти в відділення № 31 у місті Київ і сказати, що з таким відношеням (поки не пнуть — нічого робити не будемо) вони мали особисто принесту ту карту дідусю додому. Чудове ставлення. Добирати культурні слова було дуже важко.
Зі свого боку наш відділ розвитку персоналу та контролю якості працюють сумлінно й завзято, аби підготувати фахівців, які б показували власною роботою наші цінності та якість сервісу, який ми надаємо 💙
На жаль, інколи виникають подібні ситуації, де співробітники не виправдовують високої довіри наших клієнтів, то ж наше завдання реагувати на такі випадки та вжити усіх необхідних заходів, аби клієнт отримав коректну та своєчасну допомогу, а співробітник зрозумів власні помилки й надалі надавав максимально коректну підтримку 🙌🏻
Дійсно, Sense Bank надає можливість оформити картку для зарахування коштів по державній програмі «Зимова підтримка», а також для певної категорії клієнтів — подаємо заявку в Дія для отримання допомоги, колеги з нашого контакт-центру цілком коректно вас проконсультували, адже з 10 грудня 2024 року подати заявку на отримання допомоги у відділенні Sense Bank можуть наступні категорії громадян:
▪️ без РНОКПП;
▪️ віком від 65 років, які не користуються застосунком Дія;
▪️ один із батьків, опікунів, піклувальників чи законні представники малолітніх або неповнолітніх осіб, якщо в таких громадян відсутній РНОКПП та/або вони старші 65 років;
▪️ клієнти Sense Bank з РНОКПП, які не мають свідоцтва про народження дитини у Дія (заявка подається виключно на дитину).
Згідно з затвердженою у банку процедурою, після звернення й надання необхідних документів, співробітник банку відкриє картку «Зроблено в Україні» і подасть заявку на допомогу.
Щодо ситуації, яка трапилась, варто детальніше розписати, чому так відбулось і чому співробітник належним чином не зміг розв'язати це питання 😔
Менеджер, що обслуговував вашого дідуся — пан Андрій, є новим співробітником нашого банку, й на жаль, ще недостатньо ретельно ознайомився із всіма процедурами банку й продуктами, а тому при першому зверненні не зміг точно виявити потребу клієнта й допомогти, оскільки питання залишалось не вирішеним, то до ситуації під'єдналась директор відділення, яка й допомогла розібратись у питанні — в результаті картку змогли оформити й заявку на отримання коштів успішно подали 👌🏻
Але факт некоректної консультації неможливо приховати, тому наш відділ контролю якості, проаналізувавши скаргу, дійшов висновку, що дійсно співробітник припустився помилок, а отже скарга є цілком обгрунтованою, банк вжив заходів для того, щоб таких ситуацій більше не виникало 💙
Щиро перепрошуємо за завдані незручності, ми не культивуємо у власній роботі правило «поки не пнуть — робити нічого не будемо» і не підтримуємо такий робочий підхід, то ж завжди готові докласти зусиль, аби виправити власні помилки й довести розв'язання проблем до кінця 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎