Не можна зняти гроші в касі з картки без операціоніста
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Отже, відповідно до обмежень НБУ зняти кошти в касі доступно лише в межах 100 000 грн на добу з одного рахунку, і ні гривнею більше — таке зняття проходить одразу з рахунку, саме по лімітах рахунку. Якщо ж кошти хочете зняти у касі суто з картки, то в нашому банку діє ліміт в 50 000 грн на добу з картки — таке зняття проходить з картки, а отже відповідно до лімітів картки.
Якщо ж ви плануєте зняття понад 50 000 грн в касі, то спочатку потрібно звернутись саме до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ на зняття коштів у касі — без цього документа зняття з рахунку в касі неможливо виконати.
Щодо системи електронної черги, то тут вийшло невеличке непорозуміння, адже вам як клієнту, який є власником преміальних карток та Personal Service:
— по-перше, потрібно було реєструватись не одразу в касу, а до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ
— по-друге, потрібно було реєструватись не як звичайний клієнт, а як клієнт Personal Service (на терміналі обирати Персональне обслуговування)
Тоді ви б одразу потрапили до персонального менеджера, який би виписав вам документ, і з ним провів би вас до каси для зняття коштів. Також додам, що ви звернулись у відділення, за яким ви не закріплені, тобто вас в обличчя персональний менеджер не знає, на жаль 😔
Оскільки кожен персональний менеджер своїх клієнтів знає в обличчя, тому як тільки б ви увійшли — ваш PM впізнала вас і провела на консультацію👌🏻
Сподіваюсь, що мені вдалось максимально детально все пояснити щодо ситуації та існуючої логіки, тому наступного разу чекатимемо вас з нетерпінням, впевнені, що все пройде набагато швидше й приємніше для вас 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎