Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
tov9a 31 травня 2022, 14:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Полтавська, 10
Жахливий банк.
Жахливе обслуговування. Неможливо оперативно вирішити жодне елементарне питання. Спілкування з фахівцями через менеджера, який абсолютно безглуздий і не розуміється на питанні — зайва ланка для передачі інформації, що в сучасному світі давно замінює телефон, електронна пошта та інші месенджери. Фахівці саботують роботу, передають інформацію через менеджера порціями, вимагають документи, які неможливо отримати, роблять все, щоб робочі питання було неможливо вирішити, користуючись своєю недосяжністю. Окремі європейські банки наклали свої персональні санкції на Альфа банк (Україна) та не перераховують на нього валюту. Чому він досі працює в Україні?
Сенс Банк
Відповідь банку
31 травня 2022, 15:15
Нам дуже соромно за таку роботу. Ми хочемо розібратись в ситуації та допомогти вирішити питання. Будь ласка, напишіть детальніше про свою проблему нам в приватні повідомлення. До речі, на банк не накладені жодні санкції: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
Nata1958 31 травня 2022, 13:46
Пятый день подряд не могу решить вопрос с актуализацией данных в Альфа банке. Консультанты не знают как решить вопрос и советуют мне прийти с паспортом в отделение в то время как я нахожусь в селе где нет никаких банков и я внутренне перемещенное лицо из-за войны. Консультанты связываются с другими консультантами, а клиент должен полчаса слушать заунывную музыку, а вопрос не решается. Потом приходит сообщение на мой кнопочный телефон без функции Интернета с предложением оценить работу консультанта в Интернете.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 червня 2022, 9:44
Актуалізація даних — це дуже ризикова операція. Оскільки потрібно звірити ваші документи. Зараз працюємо над тим, щоб створити можливість проводити верефікацію документів в режимі відеозв'язку через застосунок, оскільки йдемо у майбутне, яке має бути зручним.
Але на даний час актуалізувати дані можливо лише через застосунок Sense Super App або у найближчому відділенні банку.
33221R 30 травня 2022, 16:42
Не за першим банком можна побачити що сьогодні сума транзакції була одна, а завтра друга. Все чому? Тому що банку потрібно економити, та джерелом економії — будете саме ви :) Фахівці цього банку будуть доводити що це все не так і це все написано у договорі та ви мали обов’язок прочитати правила використання продуктами банку.

Зараз багато хто виїхав за кордон та використовує українські банківські карти для зняття готівки у валюті. Але будьте обачні, зараз ви знімете 500 грн (в еквіваленті іншої валюти) а завтра зайдете у додаток банку і побачите що знялось 606 грн, а якщо грошей немає, то карта піде у мінусовий баланс.
Мій негатив оператор чату ніяк не пропрацював, тільки кинув 3 скрипта з тим самим сенсом, мов так працює платіжна система і т.д. Я можу в це повірити коли питання стосується зняття валюти з карти або транзакцій за кордоном, але коли підписка на інтернет-сервіс, який завжди була фіксована в одній валюті (гривні) і чомусь вона знялась не як завжди 99 грн, а 108 грн, то тут багато питань.

У мене на карті залишилось -100 грн через те, що банку захотілося здерти по курсу, який був більший через декілька днів. Мій негатив залишився і банку на це начхати, скарги ніхто не захотів фіксувати.
Дуже гарний сервіс, а головне клієнтоорієнтований ❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
30 травня 2022, 17:42
Дуже шкода, що так сталося 🙄 Перевіримо ваше листування в чаті і обов'язково проведемо роботу з агентом.

Якщо сказати в загальному про цю ситуацію, то так, дійсно, може виникнути курсова різниця між блокуванням суми і списанням з рахунку, оскільки списання проходить не одразу. Так, це не ідеально і ми хочемо це покращити і плануємо це зробити, проте не найближчим часом, на жаль :( Варто не забувати, що курсова різниця це не завжди в мінус для вас, якщо зміна курсу буде на вашу користь, то баланс картки збільшиться.

До речі, закордоном краще обирати в банкоматах місцеву валюту, в якій буде видача коштів, щоб не було додаткового етапу конвертації. Детальніше про те як і за яким курсом проходить конвертація в нашій базі знань: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800

Також коли отримаємо ваші дані напишемо вам в особисті повідомлення деталі за вашою ситуацією
Irina7774 30 травня 2022, 15:18
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11
Хочу выразить огромную благодарность отделению АльфаБанка Одесское 9 г. Одессы, ул. Ришельевская 11 за отличное обслуживание и помощь в решении моего вопроса. Особо хочу выделить менеджера по работе с клиентами vip Тяпаеву Викторию и клиентского менеджера Мищун Диану за профессионализм, умение донести на доступном языке информацию для клиента и помочь в решении нестандартного вопроса. Большое спасибо желаю процветания Вашего банка 🏦
Сенс Банк
Відповідь банку
30 травня 2022, 17:10
Нам безмежно приємно, що ви залишились задоволені обслуговуванням у нашому відділенні 😊 Обов'язково передамо ваші теплі слова нашим колегам із Одеси. Завжди чекаємо на вас у нашому відділенні 💕
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 29 травня 2022, 12:27
Погасил всю задолженность по карте как и указано в акции, карту закрыли и удалили в приложении в начале мая. Но сегодня пришло письмо что эти же 20% мне нужно уплатить до начала июня? Дайте пояснение
Альфа-Банк
Ответ банка
15 мая 2022, 11:58

Добрий день!
Відповідно до законодавства України частину заборгованості по кредитній картці, яку списує банк, а саме 20%, трактується як подарунок, який необхідно задекларувати у Податковій та сплатити 18% податку на прибуток та 1,5% військового збору протягом одного року.
Це єдине що потрібно сплатити з даних 20%
Сенс Банк
Відповідь банку
29 травня 2022, 13:14
В тексті цього повідомлення мається на увазі, що вам потрібно сплатити податок з суми, що була списана банком, з цих 20 %. Наприклад, якщо вся сума боргу була 10 000 грн, то 8000 грн ви сплатили, а 2000 було списано банком. Тобто потрібно від цих умовних 2000 грн сплатити податок у ромірі 18% податку на прибуток та 1,5% військового збору, тобто 390 грн, оскількі сума прощення вважається як подарунок, тому відповідно до законодавства потрібно його задекларувати в Податковій.
Простіше кажучи, вам не потрібно сплачувати саме ці 20%, а лише частину із них у вигляді податку
shtumi 27 травня 2022, 16:57
Відділення за адресою: Київ, бул. Перова, 32
16.03.2022 на мій рахунок в Альфа-Банку було відправлено SWIFT переказом 2744EUR з Citibank USA (Alternate Reference: 4366183240137625). 17 березня транзакція була опрацьована та гроші надійшли до Альфа-Банку (за інформацією Citibank). Однак на мій рахунок нічого не зараховано і досі. Відправник через свій банк тричі намагався зв’язатися з Альфа-Банком (через канали SWIFT зв’язку) з запитом по повернення переказу, але жодного разу не отримали відповіді від Альфа-Банку. На мої чисельні звернення до банку, не було проведено жодної перевірки та/або пошуку зниклих коштів. Схоже Альфа-Банк просто краде гроші клієнтів під час війни.
steelhammer 27 травня 2022, 15:38
Звернув увагу, що банк за моєю карткою Chameleon знизив ліміт на зняття готівки до 0 грн без можливості збільшити.
Звернувся в чат підтримки- кажуть неможливо підвищити ліміт через обмеження введені через війну щодо кредитних карток,
пропонують відкрити дебетову картку щоб мати можливість зняти кошти (а як бачу у інших відгуках там ліміт 5000грн)
На даній картці я зберігаю власні кошти і власні кошти хочу зняти, не кредитні.
Оператори постійно посилаються про зміни які описані в їх ДКБО, проте не афішувалися в публічному просторі.
На сайті є лише ось така відповідь про обмеження на зняття готівки і в ній не вказано жодних виключень про кредитні картки https://help.alfabank.ua/hc/ru/articles/4865988329234, показую їм і питаю хто її писав- кажуть це лише стаття, а ви от в ДКБО дивіться.
Банк на власний розсуд змінює умови прикриваючись військовим станом і обмежує доступ до ВЛАСНИХ коштів на картці під надуманими причинами.
І при цьому нуль публічної комунікації, бо намагаються робити вигляд що вони нічим не гірше конкурентів на папері.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 травня 2022, 17:49
Ми розуміємо, що зменшення лімітів на карткові операції завдають певного дискомфорту, особливо в поточній ситуації. Але таке рішення було прийнято у зв'язку із воєнним станом, і воно далось нам не легко. Зміна лімітів була зроблена згідно, де вказано, що Банк має право самостійно змінювати умови використання картками, згідно пункту 4.3.3. «Банк має право вносити пропозиції на зміну умов Договору, в тому числі Тарифів та/або Правил користування Карткою, в порядку, що передбачений Розділом 11 цього Договору.»
380962143746 27 травня 2022, 14:04
Добрый день, в чате обратилась к менеджеру, зовут Никита Нехай, по поводу оплаты кредита)
Менеджер очень приятный и внимательный. Ответил на все мои вопросы по несколько раз, что мне больше всего и понравилось!)
Объяснил всё простыми и точными словами, и очень мне помог, и обрадовал, что Альфа-Банк продлил кредитные каникулы.
Спасибо Вам большое, Никита)
И Банку за таких прекрасных сотрудников!)
Сенс Банк
Відповідь банку
27 травня 2022, 14:44
Нам дуже приємно, що ви залишились задоволені спілкуванням з Нікітою та отримали відповіді на всі ваші запитання 😊
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, то завжди чекаємо на вас в нашому чаті. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Bouchenko 27 травня 2022, 9:35
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Я, Бойченко Андрій, маю картку А-банку, зареєстрований у м. Нова Каховка Херсонської області. У квітні 2022 року банк заблокував мою картку та вхід у мобільний застосунок із поясненням на гарячій лінії «шановний клієнте у зв«язку з тим що ви знаходитесь на тимчасово окупованій території транзакції по вашій картці тимчасово заблоковані, зверніться до найближчого відділення А-банку». Виїхавши із окупованої території до м. Києва, я звернувся до відділення А-банку по вул. Соборності, 1 із заявою щодо повернення моїх грошей. Пройшло вже три тижні але доступу до власних коштів я не маю, написав скаргу — але результата немає. Наразі я не маю засобів для існування і Альфа банк — не віддіє мені мої власні кошти!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 травня 2022, 10:03
Досить дивна ситуація, оскільки А-Банк — це не Альфа-Банк. У вас саме проблема з карткою Альфа-Банку? В будь-якому випадку готові допомогти розібратись в ситуації. Написали вам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 27 травня 2022, 9:23
бегите от него …депозиты типа люди несут врут …кушать нечего голодаю 3 мес, а они наяривать звонками плати кредит!!! проценты бешенные считю когда другие банки для украинцев, а они россия и власть там и акционеры и т. д.
читайте кореспондент и мин фин и т. д.
Как писал ранее Минфин, российский Сбербанк продает казахстанскую дочь. Причина — санкции.

До этого казахстанские «дочки» Сбербанка, Альфа-Банка и ВТБ попали под санкции США из-за войны России против Украины.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 травня 2022, 10:07
В країні війна і ми розуміємо, що зараз не до виплат кредитів. Тому ми і запровадили кредитні канікули. Ми не вимагаємо оплачувати все прямо зараз.
До речі, Альфа-Банк Україна окрема юридична особа, на котру не накладені жодні санкції. Детальніше на сайті НБУ: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alaana 26 травня 2022, 19:33
Зaрегестрировалась ещё 24марта, а выплаты до сих пор нет
Сенс Банк
Відповідь банку
26 травня 2022, 20:04
Як тільки держава перераховує кошти — ми зараховуємо їх вам.
Ми рекомендуємо вам звернутись в Мінекономіки за номером — 044 253 61 36.
Деяким клієнтам була надана пропозиція подати заявку помилково. Тому необхідно перевірити чи не були ви в цьому списку. Для цього напишемо вам в особисті повідомлення, щоб дізнатись ваші дані.
natulka80 26 травня 2022, 15:17
Добрый день. Я открыла счёт осенью в этом банке, из-за политических репрессий в Беларуси. После начала войны, мой счёт заблокировали. Я имею гуманитарную визу Польши (политические причины) я против редимв Лукашенко. Как мне разблокировать мой счёт. Дозвониться до банка не могу, телефоны не отвечают или номера изменены. Что мне делать?
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2022, 14:33
Розуміємо вашу ситуацію, вона дійсно прикра. Але це не наша примха, а обмеження згідно з постанови НБУ. В даній ситуації як для індивідуального рішення рекомендуємо звернутись в СБУ для перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gennady1971 25 травня 2022, 1:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Щербаківського, 42
Так деньги и не перечислили.
Не знаю кто виноват, но обман произошел. В Дия висит, что деньги зачислят в течение 10 дней, но их нет. Заявку подавал 23.03
Сенс Банк
Відповідь банку
25 травня 2022, 11:10
Поки ситуація без змін, ми не отримали виплату від міністерства економіки, тому ще нема виплати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cameronna 24 травня 2022, 11:15
Заява на допомогу була подана ще 23.03.2022, але не через 10 обіцяних днів, ні через місяць кошти так і не були зараховані. Представники банку надавали стандартні відповіді, що причина не в них і як тільки кошти перерахує держава тоді і вони відразу виплатять. Потім написали, що почались виплати тим хто подав заяви 25.03, що якось було дивно для мене, тоді коли моя заява була подана раніше, але мене оминули. І ось нарешті 23.05 6500 грн були зараховані на мою картку.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 травня 2022, 11:55
Як і обіцяли — одразу після надання фінансування кошти зарахували :)

Дякуємо за те, що поділилися вашим досвідом
Jerrie 21 травня 2022, 0:00
10 лютого оформили кредитну картку Вигода (Альфа банк) у Епіцентрі і придбали у оплату частинами товар. Працівниця, яка оформляла/видавала картку, повідомила, що розстрочка оформлена. У додатку відобразилася сума місячного платежу. 10 березня, при спробі внесення платежу, відкрили для себе ситуацію, що були списані відсотки за безвідсотковою розстрочкою.)) При зверненні банк повідомив, що у них є 14 днів на затвердження кредиту і 24 лютого угода розстрочки була скасована і товар оформився у кредит з відсотками:)) Тобто я придбав товар і маю чекати два тижні, щоб ним користуватися, бо банк може передумати з розстрочкою. На аргумент про підтвердження працівницею (та що видавала картку) оформлення розстрочки банк порадив мені її шукати, бо вони не знають хто там у них де сидить. Одним словом, підкажіть хтось чи є смисл морочитися чи відправити цей руснявий банк за кораблем і нічого не платити
Дiнар Ганая 19 травня 2022, 22:13
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Соборна, 2-Е
И так, понеслась… Во-первых, сколько я связывался с Вашим банком, я только из-за обслуживания Вашими операторами не хотел связываться с Вами… Но до сегодняшнего дня, когда мне попалась такая великолепная девушка Яна Клешня, которая за пару минут решила вопрос, элементарный, реально который, мне предыдущие операторы такой бред несли… Я бы уволил всех, оставил только её!!! Я такого человека ещё не встречал, ни в одном банке нашей страны!!! Я в Шоке!!! Моему восхищению нет предела!!! Лично прошу повысить, до начальника над всем банком!!! Или хотя бы зарплату тысяч на 30000, такого содрудника вы больше не найдёте!!! Моему восхищению нет предела!!! Только ради неё я буду Вашим клиентом теперь постоянно!!! Если Яна будет решать мои вопросы. Спасибо огромное!!! Теперь только из-за такого сотрудника, я поменял своё мнение к Вашему банку!!! Ставлю не 5 звёзд, а 1000000000000000
Сенс Банк
Відповідь банку
20 травня 2022, 9:45
Воу-воу-воу :)

Дякуємо за ваш не просто теплий, а гарячій відгук. Сподіваємося на довготривалу і приємну співпрацю.

Передамо Яні ваші вітаннячка 🥰
Проблема вирішена
DenisS72 19 травня 2022, 18:42
На даний момент проблему вже вкотре вирішено, але вона регулярно виникає впродовж останніх 3-х років і можливо виникне в майбутньому.
Після переоформлення/пролонгації депозиту через Інтернет у відділенні прохання надати підтверджуючі документи про операцію (виписку або меморіальний ордер) його різні (!) працівники сприймають «у багнети». Доводиться культурно умовляти, іноді з походеньками до керівника. Аргументація — «якщо через Інтернет, нічого на папері/ в електронному вигляді не даємо. Є договір, яким передбачена можливість автоматичної пролонгації і досить із вас.» Але можливість і обов`язковість — не синоніми. Можливо скасував її, як у випадку спору довести продовдження депозиту? Кажуть у мобільному додатку все є. Але то лише літери на екрані, не документ. Зрештою все надають.
Виникає припущення, що це або політика банку — убезпечитися від можливих спорів, або «дубовість» нашого відділення. В жодному іншому банку таких дебатів не виникає ніколи. Хочете виписку тощо з «мокрими» печатками — будь ласка, не проблема.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 травня 2022, 15:22
Так, дійсно в договорі є пункти по пролонгацію, усі електронні документи мають свою юридичну силу. Якщо вам цього недостатньо, то спробуємо зробити все можливе, щоб співпраця з Альфа-банком була більш комфортною. Відпишемо вам в особисті повідомлення по статусу вирішення питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
xx9484 19 травня 2022, 13:39
Банк зробив кредитні канікули але нараховує відсотки. Потім, якщо ви не заплатили, збільшує кредитний ліміт і знімає ці відсотки! Наступного місяця нараховує відсотки вже на збільшений ліміт! Заборгованість росте майже в геометричній прогресії.
Дуже цікавий придумали спосіб заробити в цей нелегкий час, якщо не зараз, то «на перспективу»!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 травня 2022, 15:44
Кредитні канікули не впливають на нарахування стандартних відсотків по картці. В період кредитних канікул відсутня прострочена заборгованість, штрафи за прострочку і пеня. Якщо у вас недостатньо кредитного ліміту, або власних коштів, що за їх рахунок списати відсотки, то виникає мінус. Ми збільшуємо кредитний ліміт, щоб не було мінусу і на нього не нараховувалися відсотки і він не включався в мінімальний платіж, тобто збільшення ліміту не впливає на загальну суму боргу.

Скасувати стандартні відсотки ми не можемо, як би цього не хотіли :(
Ми продовжуємо нараховувати і виплачувати відсотки за депозитами, обслуговувати клієнтів, проводити платежі і надавати інші послуги. Якщо скасувати відсотки то через певний час просто не зможемо цього робити. Зараз діють кредитні канікули, якщо не можете оплачувати борги, то можна зробити це пізніше. Ми докладемо максимум зусиль і постараємось придумати програми реструктуризації, щоб після перемоги України все було якомога більш м'якшим для вас
iryna567 19 травня 2022, 7:31
Несколько месяцев была активным клиентом банка. Имела несколько продуктов. Пока не столкнулась с ситуацией, что доступ к моим картам был у левых людей, которые привязали их к каким-то сайтам и пытались снять деньги. Банк в свою очередь никак не сообщил об этом, не присылал смс. Это жесть, потому что доступ был только у меня всегда. ну еще менеджер в отделении мог видеть данные карты, когда я при ней заходила в приложение.
Проблема вирішена
Егор Бреславский 18 травня 2022, 23:54
Меня зовут Егор, я был клиентом альфабанка, 16.05 мне заблокировали все карты, на одной из карт была сумма 108742 грн, после чего обратился в тех поддержку, сказали придите в отделение банка, в связи с военной обстановкой, я нахожусь за границей, так как проживал в мариуполе, за 4 дня до войны мне нужно было ехать в Германию, так и остался тут, сейчас нет возможности никакой прийти в отделении, сказали 18.05 обратится в чат помогут вернуть деньги, сегодня (18.05) — обратился в чат, по итогу сказали предоставить квитанции о зачислениях денег от тех людей которые мне скидывали, Чтобы я предоставил от куда эти деньги поступили тем людям, а по факту ситуация простая, мои родственники, выехали в Харьков, пришли в обменный пункт отдали деньги и мне просто зашла эта сумма, чтобы я смог жить тут, в Германии! сейчас вернуть ничего не могу, и остался без денег, попросил закрыть счета по видео звонку, отказали, хотя как узнал вчера новые счета открывают по видео звонку, вообщем не знаю как описать этот банк, в стране война, а они просто забирают деньги, и просят предоставить невозможное, как я могу предоставить документы, за что получали деньги те кто их отправляли. Читал на форумах что все банки в военное время отменили блокировку карт, но видимо альфа банк решил просто забрать деньги себе, так как ни на какие уступки не идёт!

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝