Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Antrom 14 травня 2022, 17:31
Досі не прийшли кошти на картку Є-Підтримка, заявка була подана ще 21.03.22
Сенс Банк
Відповідь банку
14 травня 2022, 18:21
Ми перевірили все зі свого боку, затримок від нас немає у зарахуванні коштів. Одразу коли надходить фінансування від Мінекономіки ми зараховуємо його на рахунок єПідтримки.

Відомо, що переглянули категорії осіб, кому доступна виплата. По деталям, термінам і т.п. краще звернутися саме до Міністерства.
alfakrisobank 13 травня 2022, 9:52
Нормально співпрацювали до моменту коли я втратив роботу, і не міг місяць платити по кредиту, установу я попередив за 2 тижні до втрати роботи шо буду без роботи, і дайте будь ласка місяць паузи (ходив у відділення, дзвонив на лінію) — казали нема такої можливості, нормально спілкувались до моменту просрочок, почали дзвонити, я відповідав, кажу шукаю роботу і т.д нікуди на ховаюсь, і планую виплачувати, і вони давай мене качати некоректними як в 90-ті питаннями, ‘‘а шо у батьків немає? Ким працюють, де живуть?‘‘ ‚‘‘а у знайомих?‘‘ ‚‘‘Ви якщо не повернете у Вас будуть проблеми з кредитною історією і т.д‘‘ і так кожен день, я їм кожен день по новій обясняв новим оператором, поки мені мені не набридло я їх послав і сказав що нехай мене нормальний працівник набере і вирішить зі мною ситуацію, а не ви звонілки по скрипту ‚‘‘норм‘‘ працівник таки набрав, зробили реконструктарізацію, ура вроді як, але через тиждень почалась війна, пройшло буквально 2 години від початку вторгнення як ці паскуди зробили мінус по всім моїм карткам альфа банку, по майже 10 тис грн! Мінус зробили на загальну суму майже 70 тис грн? Я нічого не порушив, до платіжної дати залишалось що найменше 2 тижні.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 травня 2022, 11:15
За договорами не передбачені «паузи», якщо виникає прострочена заборгованість, то зв'язувалися з вами і шукали рішення, реструктуризація — один з варіантів.

Зараз діють кредитні канікули і якщо не погашаєте платіж, то вони активуються і платіж анулюється. Зараз можемо телефонувати тільки для того, щоб розказати про доступні пропозиції/акції з погашення боргу, оскільки прекрасно розуміємо яка складна ситуація у багатьох.

На початку війни ми були змушені зменшити кредитні ліміти (якщо правильно зрозуміли ваше твердження про «мінус по карткам», то у вас це і сталося). Це не найприємніше рішення, як для вас, так і нас, але одне з необхідних для забезпечення стабільної роботи банку у війну. Якщо у вас були використані ліміти, то при погашенні вони також зменшуються, але мінімум 20 000грн на клієнта залишається (таке рішення прийнято з 12 березня)
Проблема вирішена
Nadiia2323 13 травня 2022, 9:28
В начале апреля получила СМС с предложением погасить 80% задолженности по потребительскому кредиту и мне 20% простят. Я уплатила. Обещали через 10 дней придет СМС с подтверждением прощения 20%. Прошел месяц… ни СМС ни справки о закрытии кредита. Зато на остаток мне насчитали еще проценты в сумме 1800грн.
Мошенники чистой воды.
Больше никогда не обращусь в этот банк и других буду отговаривать
Сенс Банк
Відповідь банку
13 травня 2022, 13:51
Вам нема про що переживати. СМС про виконання умов вам відправляли 21/04/2022, скоро відправимо і довідку про прощення боргу. Не хвилюйтеся 😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анна Маркова 12 травня 2022, 18:25
Ужасно злая на банк. Я военнослужащая обратилась о предоставлении кредитных каникул, на что мне отказали, что яко бы только тем кто воюет на Донбасе или мобилизованным.Кредитных каникул во время военного положения тоже нет можно не платить, но в конце огромный минус в итоге с процентами. Я как и другие в шоке их защищаешь, а они шкуру дерут.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 травня 2022, 12:39
Отзыв не засчитан (на 14.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Oleksandr1234 12 травня 2022, 17:19
На початку вiйни, змiнили лiмiти на зняття валюти з дол. картки та прибрали лiмiти на покупки дол. карткою (виставили ліміт у 100грн 1 раз на день), в одностороннєму порядку.
Щоб здійснити зміну лімітів — казали дзвонити у банк…Нажаль, знаходжуся закордоном, тому не міг додзвонитися, щоб змінити ліміти аж до цього тижня.
Тиждень тому, побачив на фейсбуці рекламу, що чат підтримка працює в нормальному режимі, вирішив попросити підняти ліміти, бо потрібно було оплатити послугу онлайн. Поговорив з агентом, домовився про підняття денного ліміту.
Перша транзакція пройшла успішно. Спробував провести другу операцію через тиждень — не проходить. Пишу у чат підтримки — кажуть, така операція неможлива за дол.карткою.
Пробую грн. картку — транзакція не проходить. Чат каже — ви робите перевод у валюті, або p2p переказ у валюті, що наразі заборонено…
Подивився код транзакціі тижнєвої давності — POS покупка MCC 6211…тобто звичайна покупка…

Не розумію непослідовності…

Окремо хотів би сказати, що різати ліміти — не дуже юзер френдлі у будь якому разі…
Эдуард Киев 12 травня 2022, 10:30
Я являюсь дальним клиентом банка с премиальным пакетом услуг.
Неожиданно для себя выяснил, что не могу снять средства в банкоматах более 5000 грн с дебетовой карты. Стоя у банкомата пытаюсь связаться со службой поддержки через чат приложения Sence. Ответили практически сразу, но после моего вопроса о повышении лимита (нужно было очень срочно снять 20000), пообещали быстро решить вопрос. На тот момент везде была информация о новых ограничениях на снятие в бангкоматах до 20000 в сутки. Однако, после долгого ожидания ответа так и не последовало. После нескольких обращений, когда же рещится мой вопрос, ответа в чате так и не было. И, только на следущий день, мне ответили, что мне снижен лимит до 5000 в день. Я прождал у банкомата около 2 часов и так не смог получить ответа.
Но да ладно, мне пришлось ежедневно снимать по 5000, чтобы получить необходимую сумму (пришлось занять наличные у знакомых). Но позже я выясняю, что далеко не всем снизили лимт на снятие в банкоматах до 5000. У знакомых этот лимит оказался 20000, с учетом того, что у них не примиальные пакеты услуг (белая карта).
Обращаюсь снова в службу поддержки, описываю ситуацию, и получаю ответ: «Вам снижен лимит до 5000 и повысить его невозможно».
На вопрос, почему премиальному и лояльному клиенту снижен лимит до такой маленькой суммы, когда для других ограничения менее жесткие, ответа так и не получил.
При этом оказался в ситуации, когда нет возможности заказать наличные в отделении (его в той лакации просто не существует), меня лишили возможность снимать деньги в рамкох общего лимита, установленного банка для всех клиентов. В итоге я оказался в ситуации, когда срочно необходимы наличные, а снять нужную, хоть и небольшую сумму, просто нет возможности.

Это небольшой, но очень веский повод, чтобы в дальнейшем отказаться от услуг банка, хотя до этого полностью все устраивало, и я всегда рекомендовал банк всем знакомым.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 травня 2022, 11:39
Ми повністю розуміємо вас, що поточні ліміти за картками можуть спричиняти певні незручності, особливо в даний момент, але такі денні ліміти — це вимушене та тимчасове рішення, що впроваджено в межах режиму воєнного стану. Таке зменшення виконано Банком згідно умов Договору банківського обслуговування пункт 4.3.3. «Банк має право вносити пропозиції на зміну умов Договору, в тому числі Тарифів та/або Правил користування Карткою, в порядку, що передбачений Розділом 11 цього Договору.»

Як тільки це буде дозволяти ситуація, банком обов'язково будуть переглядатись карткові ліміти на виконання таких операцій. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Полезный комментарий
Эдуард Киев 19 травня 2022, 20:12
Проблема вирішена банком. Дякую.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 10 травня 2022, 20:11
врет банк и обманул меня банк…и всех людей и военным тоже считают большие проценты??? дайте ответ письменный со всеми пунктами…я говорю не моу вфйтии с квартиры и ка кя попаду в отделении чтоб заплатить прошу не считать так ответили …иди за руским кораблем!!! разве это сервис
Сенс Банк
Відповідь банку
10 травня 2022, 21:06
Ми розглядали різні варіанти, як підтримати своїх клієнтів (тимчасово скасували багато комісій на найважливіші операції і за користування дебетовими/зарплатними картками).

Проте скасувати відсотки не можемо, оскільки так банк просто через певний час не зможе працювати (зараз невпинно проводимо операції, обслуговуємо клієнтів, нараховуємо відсотки не лише за кредитами, а і депозитами), підведемо клієнтів, тому не можемо собі цього дозволити.

Зараз діють кредитні канікули, борги можна сплатити пізніше. Також в майбутньому не виключаємо, що будуть програми з реструктуризацій боргів. Постараємось щось придумати з цим
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 10 травня 2022, 18:14
забираю деньги и все банк банкрот!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 травня 2022, 19:37
Працюємо у штатному режимі, не можемо дозволити собі збанкрутувати оскільки підведемо наших клієнтів ❤
nitsikus 10 травня 2022, 13:14
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Шопена, 22-А
Альфабанк заблокировал счета ФОП из-за прописки на неподконтрольной территории, ссылаясь на п. 2 ст. 13 закона 15.04.2014 № 1207-VII. В статье написано, что ФОП должен сменить налоговый адрес, если у него местоположение и (или) местопроживание находится на неподконтрольной территории. Я нахожусь и проживаю на подконтрольной территории. Доказал это присутствием в банке и договором аренды. Поддержка в sense ничего не решила, продолжает ссылаться на эту статью. Я так понимаю банк не хочет, чтобы предприниматели получали прибыль и платили налоги, тем самым поддерживая армию в военное время. Банк выдумывает свои законы и трактует их по своему. Прошу решить этот вопрос и разблокировать счета, в противном случае буду жаловаться в НБУ.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svyat1991 9 травня 2022, 18:58
единственный банк на моей памяти что списывает деньги ни за что, говоря что была покупка (не было). загоняет в долг таким способом. самый плохой банк. не рекомендую ни кому!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 20:12
Потрібні деталі ситуації, яка склалася і ваші дані. Напишіть, будь ласка, їх нам в особисті. Чекаємо на ваше повідомлення, зробимо все можливе, щоб вам пояснити ситуацію і вирішити проблему, якщо така виникла
Проблема вирішена
vasya73 7 травня 2022, 14:21
*** подход, и обман.Уговорили, чтобы оформил кредитную карту.5 раз перепросил, нету ли скрытых платежей, в карте red, в льготный период.Говорят, нету абсолютно.По факту и страховка, и смс информирование, и ещё что-то.Зачем мне это нужно.Закрываю карту, и никому не советую
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 20:10
Не зовсім розуміємо про що ви говорите 🙄

По віртуальним карткам RED, оформленим в мобільному додатку страхування немає, якщо перейти на PUSH-повідомлення (що ви і зробили), то плати за смс не буде також. У вас ні списань за смс-повідомлення, ні плати за страхування не було.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igor18101984 7 травня 2022, 11:53
28.03.2022 р. було в «Дії» оформлено допомогу 6500 грн.
На сьогоднішній день кошти ще не зараховано.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 20:04
Ми зараховуємо кошти одразу після того, як отримуємо фінансування від Мінекономіки, додатково перевірили всі технічні аспекти зі свого боку, затримок від нас не буде. Ми впевнені, що уряд робить все можливе, щоб ви отримали допомогу якомога швидше.

Тобто якщо вам схвалено допомогу, то ви її обов'язково отримаєте
Olkalife 7 травня 2022, 7:55
Никому не рекомендую Альфа-банк, единственный банк который не вошёл в положение своих клиентов в связи с войной в Украине, проценты не уменьшили, насчитывают процент в полном объёме и если не оплатил, процент добавляют к кредиту, никто не позвонил и не спросил есть ли возможность оплаты.Люди сидят без работ, без домов, а банк сдирает шкуру с клиентов которые не первый год с ними.« Молодцы» отличная политика!!! Обходите стороной этот банк
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 19:54
Зараз діють кредитні канікули і ви можете погасити борги пізніше, оскільки ми розуміємо, що зараз це може бути не складно, а просто неможливо. Також ми розглядали різні варіанти, як підтримати клієнтів, проте скасувати відсотки не можемо, оскільки продовжуємо виплачувати депозити і відсотки за ними, проводимо операції, обслуговуємо клієнтів, надаємо послуги і т.д., якщо приберемо відсотки, то просто не зможемо працювати. Ми не виключаємо, що в майбутньому будуть програми з допомоги вам, як вже є акція з прощення частини боргу.

Бережіть себе, все буде добре ❤️
Проблема вирішена
vitali21 7 травня 2022, 7:08
Відділення за адресою: Суми, вул. Воскресенська, 13-Б
На території Сумської області ворога немає вже декілька неділь. В м. Суми, слава богу немає не ворога не обстрілів, більше місяця. Подаю заявку 29.04 до банку Альфа-Банк про зняття доларів вони приймають заявку їх відповідь: «Доларів, добре. Замовити можу на 04/05, добре?» Я погоджуюсь настає 04.05 хочу забрати кошти, мені повідомляють: «зв'язалась з відділенням, сказали що коштів нема і сьогодні не буде. Коли буде підкріплення валютою в відділенні поки сказати не можуть». Залишаю знову заявку і отримую відповідь: «На жаль, у Суми неможливо зараз зробити замовлення. В зв’язку з ситуацією туди кошти не можемо забронювати. В цьому місті за зверненням клієнта до відділення без попереднього замовлення коштів, видача готівки здійснюється в межах залишку коштів в касі.» Яка така ситуація не зрозуміло: все працює, ходе суспільний транспорт, заявлено, що люди з Сум не являються пересиленцями. Тобто повне порушення прав вкладника!!! Банк не виконує свої обов’язки!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 19:37
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація. Щиро просимо вибачення за марну обіцянку в чаті про те, що сума в зазначений день буде на відділенні. Замовити готівку для вас можемо, але не на всі відділення, на жаль. В Сумах поки що таких відділень немає. З агентом, який припустився помилки роботу проведемо, більше такого не повториться, обіцяємо ❤

Також завтра-післязавтра зарахуємо вам наші вибачення на рахунок
danileichenko 6 травня 2022, 21:32
8ого квітня мені відправили SWIFT (EUR) з Британії через бенк-кориспондент CommerzBank, яций не пропустив переказ (скоріше за все, через санкції щодо Альфа-Банку, бо назва та сама…). Я звертався до Альфа-Банку разів з двадцять. Я надавав SWIFT, всі деатлі переказу, намагався пояснити, що банк відправнк не може нічого зробити, бо гроші вже пішли з їх рахунку. Нажаль, з боку Альфа-Банку жодної допомоги. Хоча, очевидно, що це проблема банку. Гроші так і не дійшли…
Olgaorlov 6 травня 2022, 16:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 14
Сейчас война, а с меня снимают проценты как и раньше, откуда у меня столько денег.Гребёте и не стыдитесь!!! Как гасить кредит, если всё уходит на проценты, где какие-то условия по лучше ??? Позор такому банку
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 19:19
Розуміємо, що зараз багато проблем, але відсотки це не те, про що зараз варто хвилюватися. Діють кредитні канікули і ви можете погасити борги пізніше. Також ми розглядали різні варіанти, як підтримати клієнтів, проте скасувати відсотки не можемо, оскільки продовжуємо виплачувати депозити і відсотки за ними, проводимо операції, обслуговуємо клієнтів, надаємо послуги і т.д., якщо приберемо відсотки, то просто не зможемо працювати і підведемо клієнтів. Ми не виключаємо, що в майбутньому будуть програми з допомоги вам, як вже є акція з прощення частини боргу.

Бережіть себе, все буде добре. Все буде Україна ❤️
Алексей Бобраков 5 травня 2022, 20:07
Сегодня был неприятно удивлен, когда при переводе в приложении на другую карту сняли комиссию. Раньше было без комиссий. Это обычная практика, но всегда о комиссии пишут перед переводом, а не по факту добавляют к сумме перевода. Если видишь заранее, то можно отменить перевод. А так… Кстати сумма комисии больше 1%.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 травня 2022, 20:23
Банк дійсно повернув комісію за переказ. Перед відправленням платежу під сумою пише про розмір комісії. Розуміємо, що це рішення могло засмутити клієнтів, але як альтернатива ви і досі можете робити робити перекази за реквізитами без комісії. До того ж на такі перекази встановлені більші ліміти. Будемо робити все можливе, щоб створити для своїх клієнтів найбільш лояльні умови.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
annnnnnnaaaaa22 5 травня 2022, 17:55
Доброго дня, оформила в Дії допомогу 6500 грн після 20.03, але так і не прийшли
Сенс Банк
Відповідь банку
5 травня 2022, 18:04
Добрий день! Очікуємо зараз фінансування від Мінекономіки. Як тільки кошти нам надійдуть — ми одразу їх зарахуємо. Але на даний момент терміни нам невідомі.
Dmitry2906 4 травня 2022, 15:50
В феврале 2021 года оформил потребительский кредит в данном банке, до этого неоднократно был их клиентом, всегда все закрывал вовремя. Срок кредита 15 месяцев, до февраля своевременно вносил все платежи. Стоит отметить что банк так на секундочку к суме товара прибавил страховку, комиссию за обслуживание (ну вообщем беспроцентная рассрочка подорожала с 39 до 45 тыс грн, ну да ладно бог с ним). И вот в феврале у нас в стране началась война, в феврале и марте по понятным причинам у меня не получилось внести платежи, прижитом от банка приходили сообщения — мы с вами, мы все понимаем, никаких штрафов, мы уже внесли за вас платёж не переживайте и.тп. В апреле я внёс текущий платёж, остаток суммы долга составил в районе 6 тыс.грн. И вот сегодня я собрался сделать очередной платёж, захожу в приложение и вуаля к 6 тысячам долга банк прибавил 1,7 грн. комиссии, как ох…нно правда? В банк дозвониться не могу, дибильный робот не понимает что мне нужно, связываюсь через вайбер со специалистом, да банк насчитал комиссию так прописано в договоре, вы не вписались в 15 платежей, я ей объясняю что война в стране, доходы упали, не было возможности, нет вы читали договор. Я ей говорю банк писал сообщения не волнуйтесь штрафов и пени не будет все будет хорошо. Вообщем бесполезно что-то объяснять час времени я потратил, нашёл так называемый акцепт (договор) и да такой пункт, если вы не вписались в график банк вам начислит 3,5 % от сумы кредита (полной суммы, нет от остатка) и будет начислять каждый месяц пока вы не закроете кредит. У меня вопрос к альфа банк- ребята вы не ох.ли? Я нашёл в это не легкое время возможность заплатить вам за кредит, а вы мне при остатке в 6000 к каждому платежу хотите накинуть 1700 комиссии? Т.е вместо двух платежей по 3000 мне нужно заплатить два п 4700 у вас совесть вообще есть. Напомню это не кредитная карта, это потребительский кредит, скажите, а где вы идёте людям на встречу. Вы насчитываете 3,5 % даже не на остаток суммы в 6000, а на 45000 скажите это нормально, получается я хочу закрыть вопрос, а смерч просто мародёрят деньги. Естественно этот акцепт (т.н. Договор) не имеет никаких пунктов касающихся форс мажора, и не соответствует законодательству, вот у меня теперь возник вопрос, а стоит им платить? И второе они рекламируют скидку в 20% на закрытие кредита, так вот фиг вам, а не скидка, вместо скидки получи комиссию 3,5%.
Я к чему это все написал, вижу клерки банка тут сидят может и разберутся с моей проблемой, т.к в мессенджеры писать бесполезно, что бы написать в банк нужно скачать сложной форму, вообщем все заточено на то что бы все у вас было плохо. Не помню кто сказал — Банк даст вам зонтик в хорошую погоду и заберёт его когда пойдёт дождь. Все удачи!
Сенс Банк
Відповідь банку
11 травня 2022, 9:58
У вашому випадку 3 платежі в період війни з пільговою щомісячною комісією і один зі стандартною, оскільки в пільговому періоді кредит не було закрито.

Ми розуміємо, що складно з оплатами і тому є конкретні програми допомоги (кредитні канікули і прощення 20% боргу, ви отримаєте повідомлення, якщо така пропозиція буде для вас), також не виключаємо, що будуть програми з реструктуризації боргів, дуже постараємось щось придумати
Проблема вирішена
Ярослава Доленко 3 травня 2022, 22:23
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 23
Ситуація жахлива. Альфа банк розчарував. 13.02 о 14.30 на мій рахунок прийшли гроші, зняла готівку у відділенні банку 14.02 о 12.30. Ніхто нічого не говорив. Але 30.04 зранку прийшло на вайбер повідомлення що у мене заборгованість. Виявилося що коли я знімала СВОЇ гроші банк «здер» 4% комісії (немала сумма). Сказали що коли я знімала кошти то не свої а кредитні. Я пояснювала що це мої гроші, коли вони прийшли на картку і показалися мені, то це вже мої гроші. А вони мені пояснюють що потрібно чекати більше 1 дня. Скільки переписувалася з різними людьми в колцентрі Альфабанку, дзвонила не одному операціоністу і все дарма, ОДНА взагалі кинула трубку. Все без результатом:(на картці мінус збільшується. Але у мене там були кошти ще, то вони і їх з'їли вже. Операції з банком взагалі не робила. Правда в той день ще кинули мені 500 грн, я пішла в магазин і витратила 300 грн. Всі гроші зникли, лише мінус росте. Підкажіть що робити???
Сенс Банк
Відповідь банку
5 травня 2022, 16:04
Розібрались в ситуації, це дійсно так, в залежності від того яким каналом проведене поповнення від цього можуть різнитись терміни зарахування на рахунок. В даному випадку кошти не були зараховані на рахунок і списання пройшло за рахунок кредитних коштів, після списання по рахунку комісія за цю операцію відображається поряд з самою операцією. Розуміємо всю цю ситуацію, вже повернули вам всі ці списання та відсотки за даний період, можете перевірити в додатку. Будемо поступово виправляти ситуацію з термінами зарахування, та приносимо вибачення за завдані незручності.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝