Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
tav 13 червня 2022, 9:58
Всем добрый день!

Уже несколько лет пользуюсь картой «Эко» от Альфа Банк — 2% от все расчетов картой через терминал переходят в бонусы Экомаркета, очень удобно и приятно.

Но за два с половиной месяца бонусы не были начислены, начал разбираться, оказывается на сайте есть предупреждение:

УВАГА! В зв’язку з воєнними діями які проходять на території України та згідно з пунктом 4.2 Офіційних правил участі у програмі лояльності, починаючи з 11 березня 2022 року дія программ «Подяка Щодня» та «ЕКО Максимум» тимчасово призупинені на невизначений термін. Про поновлення програм «Подяка Щодня» та «ЕКО Максимум» буде повідомлено додатково.

В итоге не доначислили около 1200 грн.

Но никаких сообщений не от Эко, не от Альфа Банка мне не поступало.
Очень неприятный момент.

Уважаемые руководители Альфа Банка, советую Вам побыстрее возобновить программу с Эко бонусами, потому что многие мои друзья просто переходят на карты других банков с кешбеками и т. д. Я лично сейчас пользуюсь картами Монобанка и ПУМБ — там кешбек остался, хотя категорий стало поменьше.

По другим продуктам Альфа банка — пользуемся, содрудники в Чернигове в отделении на Проспекте Победы — молодцы, быстро и оперативно помогут и проконсультируют.

Спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
13 червня 2022, 10:17
Ми повідомляли в новинах на сайті і соц. мережах про призупинення нарахування за всіма бонусними програмами, шкода, але це так :(

Пояснюємо чому: коли ви робите покупку нашою карткою, то ми отримуємо прибуток за рахунок міжбанківської комісії і частиною цього прибутку ділимося з вами у вигляді бонусів. На початку війни щоб підтримати бізнес цю комісію МПС повністю скасували, нещодавно повернули в мінімальному розмірі. Через це, а також з ряду інших причин у всіх українських банків не найпростіші умови для роботи і тому потрібно приймати такі, не найприємніші рішення для забезпечення стабільної роботи банку.

Сподіваємося що зможемо повернути нарахування бонусів якомога швидше :(
Проблема вирішена
KaterynaaS 11 червня 2022, 10:55
За 3 месяца увеличили мою задолженность по карте на 8 тыс! Это во время войны! Когда люди потеряли работу! Я не пользуюсь картойа они насильно увеличивают лимит и снимаютденьги!
Сенс Банк
Відповідь банку
11 червня 2022, 11:31
Розуміємо, що ви засмучені цією ситуацією. У вас нараховуються та списуються відсотки за користування кредитними коштами, згідно НБУ нарахування відсотків у банку не було припинене, і щоб не виникало простроченої заборгованості, а після закінчення кредитних канікул і штрафів по цій простроченій заборгованості — по карткам збільшується ліміт. Це дозволяє банку надавати вам кредитні канікули без штрафів та пені.
Ярослав Сениськів 11 червня 2022, 2:53
Дуже сильно хочу подякувати консультанту
Яні Клешні, яка дуже швидко вирішила моє звернення, і відповіла на чітко поставленні запитання.
Це було професійно і якісно, а головне доступно
Цінуйте таких співробітників
Дякую
Проблема вирішена
4irika 11 червня 2022, 0:10
Имела неосторожность взять кредит в этом банке на 10 месяцев, но война показала кто есть кто… Я платила всегда вовремя и с предоплатой, когда началась война все банки дали кредитные каникулы, Альфа банк тоже типа дал, и за один месяц я не смогла никак оплатить, так как находилась в таком месте, где вообще нельзя этого сделать… ладно проехали, я как нормальный человек, ориентировалась на приложение sens и смс в Вайбер где указывали сумму платежа, ну я же всё и платила как писали, а оказалось, что банк специально писал такие суммы, чтоб специально ввести в обман своих клиентов и растянул платёж на 11 месяцев! Да, это была моя невнимательность, доверилась… в итоге при остатке 1500 тела кредита банк взял 980 грн дополнительно за комиссию одиннадцатого месяца! Ай да молодцы! Нашли как наживаться. Люди!!! Война на улице!!! Не до расчётов было в какой месяц нужно погасить последний платёж!!! Всегда пользовалась Моно и Приват банком и такую свинью никогда не подкладывали. Теперь всем рассказываю, что Альфа нужно обходить десятой дорогой! Услугами этого банка пользовалась впервые и точно в последний раз!!! Думаю я не одна такая… И новое имя вам не поможет! Такой осадок оставили, на всю жизнь хватит вам не доверять больше никогда, когда сейчас просто выживаем…
Сенс Банк
Відповідь банку
11 червня 2022, 9:01
Вже написали вам в особисті повідомлення для вирішення цієї неприємної ситуації. Дуже чекаємо на вас та хочемо допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LanaKr 10 червня 2022, 17:06
Записалась на горячей линии Альфа банка на приём к руководству в главный офис в Киеве, на Б.Васильковскую, 100.
Девушка Ира меня ЗАВЕРИЛА, что со мной обязательно встретиться по жалобе руководитель отдела Юлия Сергеевна 8.06. в 11 ч. Даже разрешила мне выбрать число и дату. Данное приглашение было закреплено СМС из Альфа банка и подтверждено!
Мы из Николаева, приехали на Васильковскую 100 на такси из другого конца города с собакой. Оставить в квартире щенка невозможно, т.к. после бомбёжек боится и постоянно дрожит.
В главном офисе признаться ОООЧЕНЬ УДИВИЛИСЬ нашему визиту! Оказывается это простое отделение данного банка и Юлия Сергеевна зав. этим отделением, к тому же пребывающая на больничном! Также в разговоре с персоналом выяснилось, что мы не одни такие! Горячая линия постоянно отправляет клиентов к Юлии Сергеевне, указав что именно она занимается жалобами. А скажите, зачем это делает банк? По принципу «ПОПРЫГАЮТ И САМИ ОТСТАНУТ?» Или перебросить ответственность на ту бедную Юлию Сергеевну, которая ни сном ни духом ни о чём не ведает, выполняя в данном банке совсем другие функции?
КАК ВЫ ДУМАЕТЕ?
И ув. АЛЬФА банк, кто мне вернёт 1000 грн., потраченные на такси? Я уже просто молчу за моральный ущерб от ЭТОГО ОФФИЦИАЛЬНОГО ЦИРКА, со стороны Альфа банка?
Дорогие клиенты, не видитесь на такие непорядочные КРЮЧКИ банка! А кто за это ответит?
С кем-то произошла такая история?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 10 червня 2022, 18:34
Приносимо вам вибачення за незручності, зробимо все, що виправити ваші враження від цієї невдалої поїздки, написали вам в особисті повідомлення, щоб додатково уточнити деталі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 9 червня 2022, 18:51
Довірена особа« українського» Альфа банку це Сімеон Дянков, який раніше працював на в Москві в фінансових компаніях, потім керівником Московського відділення, потім акціонер російського банку.
До війни альфа банку Україна передав всі персональні дані в росію, своїм керівникам
Сенс Банк
Відповідь банку
10 червня 2022, 16:20
З 2013 по 2015 рік Сімеон Дянков займав пост ректора Російської економічної школи, проте керівником у москві він не був. До того ж багато хто з українців до початку війни працювали в росії і навіть жили. Але ж вони повернулись задля того, щоб обороняти свою країну. Так само і Сімеон Дянков. Він болгарський економіст і колишній державний діяч, який колись працював в росії. Але зараз він не підтримує її. З приводу передачі персональних даних взагалі ніяких підтверджених фактів такого не було. Перевіряйте джерела інформації. В такий час вони мають бути надійними.
MonoDno 9 червня 2022, 17:09
Звонит говорит банк дарит вам 20% кредита сделайте как написанно в приложении. захожу «там детальна информация» и все… пополняю карту выкидывает из приложения и не заходит пару минут… повторно захожу появилась кнопка оплатить под надписью детальна информация" … что еще ожидать от рускага мира. Шикарный обман
Сенс Банк
Відповідь банку
10 червня 2022, 21:03
За умовами акції 80/20 ви маєте погасити вашу картку через банер акції з додатку Sense Super. Це було прописано в детальній інформації. Оплата була проведена з іншого банку. Тому умови акції не були виконані.
Sergion 9 червня 2022, 15:30
По адресу Велика Кільцева 56 (Автосалон Тойота, Киев) примерно с середины апреля в банкомате нет денег, банкомат включен. Номер банкомата А2404575.
Для чего банкомат включен если нельзя снять нал? Может тогда стоит Банку его отключить вовсе?
Уже оставлено куча заявок о данной проблеме (через Sense, несколько раз на сайте finance в профильной ветке, в телефонном режиме в кол-центре банка).
Так же стенки корпуса оттопыриваются от основы банкомата (готов прислать видео) — вид печальный.
Банк на проблему не реагирует.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DanaK 8 червня 2022, 22:27
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 23
Альфа-Банк, вы слишком низко пали! Мне очень жаль, что я вообще имела счета у вас. Мало того, что ваши сотрудники продают информацию мошенникам (мой номер телефона и личные банковские данные были однажды слиты этим банком и мне несколько лет названивали мошенники, рассказывая о переводах, кредитах и прочих вещах на моих, уже закрытых на тот момент счетах), так вы продолжаете набирать кого попало на свои менеджерские позиции! Как безграмотные хамы, такие как упомянутая Скрипка вообще допускаются к банковскому делу? С ее навыками коммуникации и «профессионализмом» удел — это полотерство в общественном туалете. И то, если испытательный срок не завалит.

Уважаемый Минфин, неужели Вы позволите так сильно портить банковскую репутацию нашей Украины, оставляя банк, в котором превышают полномочия, отображают безтактность, отсутствие профессионализма и умения нанимать сотрудников? Банк, который позволяет своим представителям такое хамство в отношении клиентов!

Альфа-банк, КАК вы допустили, что ваша зав отделения Скрипка посмела переносить свои психологические травмы на РАБОЧЕЕ МЕСТО и вообще что-то заявлять о языке, на котором говорит клиент? Тем более, в чем-то обвинять южан! Скрипка у вас там политолог? Или к ней на кухню зашли, спросив её диванное мнение? Какое она имеет право обвинять клиентов в том, что они виноваты в этой войне, потому что разговаривают на русском?
Человек напрочь не знает что такое этика и вообще субординация! Таким людям не место на престижных работах и, тем-более, должностях! Увольте её немедленно, если ещё планируете работать на этом рынке.
Позор, что вы до сих пор не отреагировали на такое!

https://minfin.com.ua/company/alfa-bank/review/287487/
Сенс Банк
Відповідь банку
9 червня 2022, 14:55
Ми на це відреагували і проблема вже вирішується. Проводимо службове розслідування, щоб уточнити деталі ситуації, яка склалася.

З приводу ситуації з дзвінками, то досить дивна ситуація і в ній потрібно розглянути всі деталі. Напишіть, будь ласка, в особисті дані. Для нас конфіденційність дуже важлива
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LanaKr 7 червня 2022, 10:20
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 23
Крыжановская Лана, г. Николаев.
Ув. «Альфа банк «!
Скажите, почему вы всем отвечаете на главной страничке, а меня удостоили такой «честью» и сделали отписку в комментариях?
Это что же, чтоб не все увидели ваше решение? Тем более, что в нём, вы так и не ответили на мои вопросы до сих пор!!!
Сколько можно ждать? Или итак пошатнувшаяся «репутация» вашего банка вам безразлична?
Судя по отзывам, зав. Отделением 51, что на пр. Голосеевский 23, Скрипка продолжает издеваться над клиентами, т.к. они говорят на русском языке! (Тому свидетельство предыдущего отзыва).А вы своим молчанием, тому способствуете и поддерживаете!
Сенс Банк
Відповідь банку
7 червня 2022, 11:00
Ми вам написали в особисті повідомлення, щоб уточнити дані, які краще не називати у відкритому просторі, проте не отримали відповідь :(
Тому і не можемо надати вам остаточну відповідь «на головній сторінці» поки що
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tramm 6 червня 2022, 9:41
Банк відмовився піднімати ліміт на зняття готівки за рахунок власних коштів. Не кредитних!
Сенс Банк
Відповідь банку
6 червня 2022, 9:55
Ліміт встановленний НБУ зараз до 100 000грн на добу в Україні і до 50 000грн в місяць на один рахунок при знятті з гривневого рахунку в еквіваленті за кордоном. Банк в рамках цього ліміту може встановлювати свої ліміти картки і діють вони на добу. Тому відмова може бути в рамках якихось факторів. Напишемо вам в особисті повідомлення з приводу цього питання.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 червня 2022, 19:17
Відгук не зарахований (на 08.06.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема вирішена
fig vam 5 червня 2022, 17:37
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 23
Есть в Киеве отделение#51 на Голосеевском проспекте 23. И есть там начальник и персональный менеджер которым до тебя пофиг. Три дня, часов 5 в общей сложности пытался по доверенности снять деньги и все никак. Вместо моих вопросов он решали свои личные. Люди просто не на своём месте. Даунгрейдить обоих в лучшем случае (Сашку в начальники). В отделении на Фрунзе все сделали быстро. Вопрос почему я должен ездить за 20 км чтобы найти адекватных сотрудников? Может отделение #51 компенсирует мне расходы на бензин про время уже молчу?
Сенс Банк
Відповідь банку
5 червня 2022, 18:08
Приносимо щирі вибачення за цю жахливу ситуацію. Із співробітниками цього відділення буде проведена розмова, і сподіваємось, що цей негативний досвід не залишиться для вас темною плямою. Ви маєте рацію — відношення до банку будують його співробітники, і особисто я в це вірю також. Саме тому ми намагаємось становитись краще і краще, проводячи роботу над помилками після кожного відгуку. Дякуємо вам за нього♥
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Iren1706 4 червня 2022, 14:40
Крилов Сергій справжній професіонал своєї справи та просто чуйна людина. Отримала повну та розгорнуту консультацію з усіх питань. Дякую йому від щирого серця!
Сенс Банк
Відповідь банку
4 червня 2022, 15:08
Приємно чути такі теплі слова♥ 😍Намагаємось тримати планку кращого чату підтримки✊😁 та передаємо вашу подяку Сергію!
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 червня 2022, 19:04
Відгук не зарахований (на 06.06.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Lolik1837 3 червня 2022, 19:16
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 23
Дорогой Альфа банк. Скажите — а почему на вашем сайте до сих пор устаревшая информация о сроках акции о списании 20% задолженности при полном погашении долга?

Вот цитата из вашего же сайта.

«Сплатити необхідну суму одним або декількома платежами. Головне — зробити це до 1 травня включно і на рахунок, зазначений для зарахування платежів за кредитом.»

Но с ваших же слов, оказывается эту акцию продлили и в июне месяце? Так ПОЧЕМУ ДО СИХ ПОР устаревшая информация на сайте?
https://alfabank.ua/news/alfa-bank-ukraina-nadav-klientam-mozlivist-zaosaditi-20-vlasnih-kostiv-vid-diucogo-kreditu

Вопрос второй- почему зав отделения Скрипка и оператор Карчукова по адресу Киев, Голосеевский 23 утаили эту информацию от клиентов и взяли рассчет в 100% объеме и не сообщила клиентам о возможности сэкономить 20%?

И ГЛАВНЫЙ ВОПРОС — почему зав отделения Скрипка сеет межнациональную рознь на основе языкового вопроса. Какое она имеет право обвинять клиентов в том, что они виноваты в этой войне потому что разговаривают на русском?
О вашем банке много говорят, что вы банк врага и оккупанта, лично я как-то скептически к этому относился. Но сейчас вижу, что банк СПЕЦИАЛЬНО набирает таких сотрудников как зав отделения Скрипка и оператор Капчукова, что бы лить воду на мельницу оккупанта и стравливать украинцев по языковому принципу
И самое страшное, что вы НИКАК не отреагировали на это хамское поведение ваших сотрудников о которых говорилось в этом отзыве https://minfin.com.ua/company/alfa-bank/review/287487/
Сенс Банк
Відповідь банку
6 червня 2022, 9:28
Дякуємо за вашу уважність, обов'язково все виправимо.
З приводу минулого відгуку писали вам в особисті повідомлення, але на жаль, не отримали повідомлень від вас.
Щодо співробітника, щоб розібратись в цьому питанні ми маємо мати дані співробітника або ж приблизний час коли ви були у відділенні. Для цього повторно напишемо вам в особисті повідомлення.
LanaKr 3 червня 2022, 17:36
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 23
Пользовались Альфа банком 1год, пока 1.06.2022г.в отделении 51 данного банка в г. Киеве на пр Голосеевском, 23 не произошла вот такая, на мой взгляд СТРАШНАЯ история.
Мы решили погасить карточный кредит на сумму 87000грн., весь полностью. О чем сообщили работнику этого отделения Капчуковой Елене. Признаться были удивлены, что за время войны банк насчитал % 7000 грн. В других банках такого нет. Очень огорчились, т.к. сегодня это большие деньги! Но работник этого отделения Капчукова Елена не подсказала УМЫШЛЕННО, вместе с зав. Отделением Скрипкой, А А.о существующей акции 80 % и 20%.Суть акции: платишь сразу 80%, списывают 100% долга! В нашем случае это больше 16000 грн! Об этой акции мы узнали уже потом из смс.в телефоне, оплатив полностью 100% кредитного долга!!! Зав. Отделением Скрипка вела себя неподабающим образом: кричала, возмущалась. Ей очень не понравилось, что мы разговариваем на РУССКОМ языке! Она нам сделала очень громкое замечание и приступила за это! Мы из г. Николаева, а весь наш бизнес в оккупированной Херсонской области. Да, тот самый Николаев, который сдерживает больше 100 дней юг Украины от войны. Да, мы из города где больше месяца нет питьевой воды. Этот город многострадальный, вместе с жителями, обстреливают 24 /7 и бомбят!!! И тем более отделения Альфа банка не работает и не только… И таки да, весь юг Украины говорит на русском языке: и Херсон, и Николаев, и Одесса.Почти все! Мы просили нам помочь, но Скрипка, зав. отделением., скрыла эту акцию (из- за того, что мы русскоговорящие) и выступила с такими словами. Цитирую:«Если бы не вы, Херсон и Николаев, этой бы войны и небольшой вообще! Это вы виноваты в ней, теперь нечего стонать, что вас обстреливают и бомбят, тем более просить у нас какой- то помощи!" Как вам такое? Интересно, если мы эти слова передадим нашим николаевским ребятам, которые сегодня на передовой под Николаевом, что они ответят… Или лучше передать эти слова в полицию и СБУ?
Ув. Альфа банк! Кто работает в ваших отделениях, тем более на руководящей должности: колабарантка, мошенница (где наши 16000грн.?) или просто некомпитентный человек, который потерял всякую совесть и позорит Украину.Ей место явно не здесь в банке и даже не в этой стране, которую она так позорит!!!
Крыжановская Лана г. Николаев.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 червня 2022, 16:29
На жаль, в період війни в Україні ми не можемо скасувати відсотки по кредитам і кредитним карткам, тому що банк продовжує працювати: виплачує відсотки за депозитами, самі депозити, проводить платежі і перекази, надає інші послуги. Зараз це дуже важливо для мільйонів наших клієнтів. При скасуванні відсотків ми просто не зможемо працювати далі, цим багатьох підвели б. Проте в той же час для клієнтів, які не можуть сплачувати заборгованість діють кредитні канікули, на період яких не буде простроченої заборгованості, відповідно штрафів і пені.

Також стараємося підтримати клієнтів за допомогою конкретних пропозицій, в т.ч. і акцією 80/20, коли частина боргу пробачається. Проте щоб виконати умови акції по картці потрібно погасити 80% боргу через спеціальний банер-пропозицію в нашому мобільному додатку Sense SuperApp, який буде відображатися якщо акція для вас доступна. Якщо погасити борг у інший спосіб, на жаль, прощення боргу не буде. Ми стараємося інформувати всіх про доступні пропозиції усіма доступними способами, дуже шкода, що дізналися про акцію запізно :(

З приводу описаної вами жахливої історії, яка виникла у відділенні банку зараз продовжується службове розслідування. Ми обов'язково розберемося з цим і надамо письмові відповіді на ваші запити. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна!
Ans 1 червня 2022, 16:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Р. Окіпної, 4-А
Отличилось отделение Окипной 4а Киев, Левобережная
Общался с девушкой работавшей в отдельном кабинете скорее всего с VIP клиентов.
Она лучше знает про банк, поэтому переход в другие банки считает неплохим вариантом
В отведением с клиентами работает всего 2 человека, но при том что я единственный кто был в отделении не проявила участии в моей проблеме.

Кеш*ю, 2900 превратились в 0. Как, если пользуешься картой ежедневно.?
Но это реально.
Меня будут читать сотни людей которые планируют открывать счета, и размещу в своем блоге в сетях, и сделаю пару видео на Ютюб.
Списали кеш ю, у клиента который пользуется ЕЖЕДНЕВНО 2 года подряд, вначале навязали SeNSE app, и после из-за того что заходил в старое приложение списали все бонусы, а их 2900. 2900 Ваших бонусов спишут С ВАШЕГО счета и никто не будет заниматься этим вопросом

Те кто читает комментарий в 2022, 2023, 2024, 2030 году не открыли счета, напишите пожалуйста в комментариях, что именно Вас заставило не работать с банком

Итак 2900 превратилось в ноль в 0.0 а между прочим Вы можете списать это в гривни покупок предыдущих месяцев

Я пришел в отделение Раисы Окипной 4а. Парень говорил по телефону и мой запрос был перенаправлен номерком к девушке которая сидит за стеклом в кабинете (я один клиент в отделении), рассказал что списались бонусы, не увидел в ее глазах заинтересованность!!! Заинтересованность

Рассматривать мой вопрос. Сказала если списали есть пункты которые должны выполнять, то что платите ваш вопрос, есть другие банки где вам понравится
Поговорили что стоит перейти в другой надёжный банк (можно выяснить кто списал заявлением, но возвращать Вам никто не будет)

В итоге как Вам нравится банк который навязывает ещё одно APP приложение и после 180 дней списывает все Ваши бонусы, а их 2900 между прочим
2900

И этим не будет заниматься ни служба работы с клиентами, никто не читает из банковских эти отзывы,
,
Никто не займётся Вашей проблемой.
Вопрос
Зачем
Нужен
Такой
Банк
Который списал 2900 в 0, и их не вернет,
Скажите кто пользуется банком,
Как Вам такое предложение от банка 2900 Ваши превратить в 0.

Я сам в прошлом работал в банке (но в европейском банке 5 лет назад и мы любили и ценили клиентов и занимались их вопросами)

Вообщем Вот такое Альфа.

Напишите внизу КОММЕНТАРИЯМИ ВАШЕ МНЕНИЕ

И ПРЕДСТАВЛЯЕТЕ СКОЛЬКИМ Миллионам Граждан наших спишут тем кто за границей

Напишите Ваше мнение, почему в банке не сделают ничего по таким вопросам
Девушка за стекляной перегородкой в отделении на Левобережной Р.Окипной 4а не сделала ничего (кроме сказала нужно было скачать ещё одно приложение новое)

Напишите Ваши мысли по поводу банка и моего случая 01.06.2022 года
Сенс Банк
Відповідь банку
4 червня 2022, 10:41
Бонуси вам повернули, пробачте, будь ласка, за непорозуміння. Сталася технічна помилка :(

Всі причини за якими ми можемо списати бонуси зазначені в правилах: https://alfabank.ua/regulations-cashu
arktika65 1 червня 2022, 13:49
01.06 мною було здійснено дві оплати по кредиту, тобто:
— першою сумою — було частково погашено кредит;
— другою — було повністю внесено сумму для дострокового погашення кредиту, без врахування суми з першого платежу.
Тобто вийло, що переплата дорівнювала сумі першого платежу.
Банк з якого було здійснено платіж (Моно банк) відповіли, що «Платеж проведен в адрес другого банка, поэтому технически вернуть его или отменить нет возможности. Чтобы максимально быстро вернуть ваши средства рекомендуем обратиться в поддержку банка получателя с квитанцией.
Квитанцию по данному переводу вы можете получить в мобильном приложении, кликнув на платеж.»
Щодо Альфа банку, вони спочатку відправили до банку-відправника, а коли отримали скрін відповіді, то відповіли: «Я підключаю колег, які детально проаналізують вашу ситуацію та знайдуть рішення. Відповідь отримаєте у цьому чаті протягом 48 годин.»

Для мене не зрозуміло, чому не можливо анулювати платіж по операції, у якої дата завершення проведення платежу 02.06.22. Чому необхідно чекати на відповідть 48 годин. Коли по квитанціям чітко видно переплату.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 червня 2022, 14:47
З кредиту не можна просто так списати платіж, оскільки цей рахунок для поповнень :( Якщо ви переплатили борг за кредитом, то суму звісно ж ми вам повернемо, але це можливо наступним чином: кредит закривається в найближчу дату платежу за графіком, після цього ви можете нам написати і ми повернемо вам кошти на рахунок (можна в іншому банку, який оформлено на вас).

Ми додатково перевіримо консультацію в чаті коли отримаємо ваші дані і напишемо вам деталі в особисті.

Нам шкода, що одразу не змогли все пояснити, а просто передали питання далі :( Пробачте за незручності
Проблема вирішена
chelentano84 1 червня 2022, 13:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 24
Відділення м. Київ, Велика Васильківська 28,
грубе та не компетентне обслуговування менеджера та касира. Ліміт на зняття встановлено 100000 грн, але зняти в касі можна лише 20000 грн, вказують на якісь неіснуючі постанови НБУ.
Будучи клієнтом на протязі багатьох років, дуже розчарований обслуговуванням.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 червня 2022, 14:36
Для того, щоб зняти 100 000грн треба повідомити співробітника, що хочете зняти кошти з рахунку, а потім зняти в касі. Тому вийшло, що ви знімали в рамках лімітів картки, тому максимальна сума 20 000грн.
Приносимо свої щирі вибачення з приводу некомпетентності працівників. Обов'язково зафіксуємо всю інформацію і передамо директору відділення. Сподіваємось, що це не повпливає на наше з вами співробітництво.
KValriy 31 травня 2022, 22:57
Вирішив заздалегідь закрити споживчий кредит, вніс 23.05.2022 необхідну суму через додаток sens, та став чекати коли врешті кредит буде закрито.
На сьогодні 31.05.22 в додатку змін не відбулось, так і висить не погашений кредит.
Таке враження що банк навмисно затягує час до червня, щоб була можливість додатково повісити 20грн за обслуговування кредиту.
Більше немає ніякого бажання співпрацювати з даною дріб'язковою фін.установою.
Phialkova 31 травня 2022, 19:16
Тільки-но я подумала, що Альфа банк став на клієнтоорієнтовний шлях (бо Sense — достойна аппка, та ще й розірвав відносини з Росією), але ні, то жах. Одні мати в голові.

1. Коли почалась війна, мені заблокували весь кредитний ліміт, який і так був малий. Він став нуль. Ну ок, подумала я, війна таки.

2. Коли я вибралась з окупації, банк нарахував мені якісь комісії і так ніхто нормально мені не пояснив, що то за примарні були списання.

3. Я перебралася за кордон на час війни. Намагалася зняти власні кошти. І тут виявилося (через купу запитань до менеджерів, які часто ніфіга не знають про свої послуги), що на картці хамелеон можливість знімати кошти мені заблокували повністю (якого, товаріщі?), а на білій зменшили ліміт до 20 тис. в місяць. Хоча. За умовами моїх карток та постановою НБУ на час війни я маю можливість знімати до 100 тис на місяць.
Ок, вирішила я. І пішла знімати ті 20.
І у мене не вийшло. Чого — я досі не знаю. Мені тиждень морочили голову різними відповідями. То тому, що у мене було -30 грн (звідки то взялось- хз) на картці, я їх погасила і треба час, щоб картка активувалася. То у мене якась невідома помилка з картою. То вони взагалі кажуть, що на стороні Іспанії проблема, то ще щось. Було десь з десяток варіацій. В кінці кінців, мені запропонували замінити картку на віртуальну і… зникли. Гроші я так і не зняла.

4. Зайшла перевипустити картку самостійно, в додаток. І що я бачу? З мене записалися невідомі гроші. Пишу знов в ту довбану підтримку і виявляється, на хвилинку, що з мене зняли курсову різницю за оплату харчів в магазині три дні тому. ЦЕ ЩО ЗА П***такий? Ні в одному банку такого нововведення (я погуглила, вони це ввели 6 днів тому) нема. Просто хтось дуже хочу прикрити свою *** через зростання курсу.

5. Ледь не забула! Про курс ще трошки. Коли намагалася зняти, думаю: ну єдиний же банк, який не забрав догори курс. На той час, коли у всіх було 33.5 вже, у Альфи — 31.3 Навіть дивувалися, які молодці. А потім, коли не вийшло зняти, розрахувалася в магазині…по курсу.33.5
Я така: що коїться?
Лізу в додаток, дивлюсь курс. А там написано «курс продажу валюти в банку» (який, до речі, неможливий, бо продаж валюти заборонений НБУ). І тільки якщо натиснути маленьку кнопочку «Ще», то можна побачити, що є ще безліч варіацій курсів, один з яких — для карткових розрахунків. І він зовсім інакший, ніж та намальована картинка, зроблена як замануха для клієнтів, аби вони користувалися цим банком.

Коротше кажучи, це п***. Відчуваю, я просто закрию нафіг ті картки і все на тому. Бо це ЖАХ.
Все, до дійсно уміє робити альфа банк — вводити в оману. Це маніпуляція і мародерство. І бажання як завгодно прикрити свою *** і перекласти відповідальність за важкі економічні часи на клієнта.
Браво, альфа банк. Ще трошки ви клієнтів розгубите і точно трісните по швам.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝