Кредитна карта Сенсу — повне розчарування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 10
- +
- +9
- Ответ банка
- Sense Bank
- 3 липня 2024, 19:47
- #
Ми жодним чином не зацікавлені у втраті клієнтів, тому готові розглянути будь-який шлях розв’язання проблеми!
Дякуємо за ваші дані, буду розбиратись у питанні, якщо що — то відпишусь у приватні повідомлення 😉
З повагою, Володимир 💎
Дякуємо за ваші дані, буду розбиратись у питанні, якщо що — то відпишусь у приватні повідомлення 😉
З повагою, Володимир 💎
Уже каждый украинець знает что на терминалах новой пошти все расчеты идут как переводы между картами + на касах новой пошти 1 год везде были плашки что кредитками нельзя расчитываться так как может быть доп комиссия…
Ты ж не первый раз посылки получаешь че не читаешь информацию вокруг касы
Ты ж не первый раз посылки получаешь че не читаешь информацию вокруг касы
- +
- +15
- Vlad Akters
- 4 липня 2024, 14:29
- #
Якщо ви (не зрозумів, з якого такого переляку ви перейшли зі мною на «ти») надасте мені свіже фото з цими попередженнями і , наприклад, попередження від оператора НП при оплаті посилки, то я б ще зрозумів ваш комент. Бо в моєму відділенні НП такого попередження нема. Це по перше
По друге — чому на пачці цигарок пишуть «Куріння вбиває» або в рекламі алкоголю напів екрану , що «Алкоголь шкідливий для Вашого здоров’я»? і людина свідомо купує в цьому випадку цигарки чи алкоголь. То чому по аналогії з цим, при оплаті смартфоном — в мене не з’явилося таке ось велике повідомлення, на кшталт «Ваша оплата за послуги буде рахуватися як готівкова операція і з вас буде знята комісія банку». Не відповідайте. Риторично
По друге — чому на пачці цигарок пишуть «Куріння вбиває» або в рекламі алкоголю напів екрану , що «Алкоголь шкідливий для Вашого здоров’я»? і людина свідомо купує в цьому випадку цигарки чи алкоголь. То чому по аналогії з цим, при оплаті смартфоном — в мене не з’явилося таке ось велике повідомлення, на кшталт «Ваша оплата за послуги буде рахуватися як готівкова операція і з вас буде знята комісія банку». Не відповідайте. Риторично
- +
- 0
- Vlad Akters
- 10 липня 2024, 19:30
- #
Цікава відповідь від банка)) Це я точно отримав відповідь від human? бо якщо ні, то по аналогії з соц.мережами, де є обов’язковим посилання на те, що при написанні тексту використовувався ШІ - це треба було б вказати. То що теска, Ви жива людина?)
По відповіді. Як я зрозумів, щоб зараз зробити безготівкову оплату через термінал постачальника товару чи послуги я маю зробити наступні речі:
1) знати достомено умови співпраці з банком і всі пункти умов. Якщо ні, то попередньо зайти на сайт банку, де самі працівники не можуть точно і впевнено пояснити ситуацію і сам банк написав умови так, що там не зрозуміло навіть дипломованому спеціалісту, а юристи можуть прочитати інфо як ім заманеться.
2) обов’язково зайти на сайт постачальника товару чи послуги що зрозуміти — що ж і за що я плачу карткою, підводячи її до терміналу. До речі, Володимир — представник банку, а скажіть мені конкретно де на сайті НП написано, те що Ви мені написали в відповіді? і скільки по часу Ви шукали цю інформацію?
— По «робити попереджувальні екрани в сторонніх застосунках Google Pay/Apple Pay ми не маємо можливості» — напишіть конкретно, де це прописано в умовах. І чому ви не можете на це вплинути?
— і вже по вашим налаштуванням картки в застосунку Sense SuperApp по зміні ліміту на перекази з картки на картку Де я вже це не шукав, що я вже не робив — скажіть ДЕ це у вас є??
- І головне — чому ви саме в вашому застосунку не сповіщаєте про те, що в мене з’явився кредит, який я повинен закрити?
По відповіді. Як я зрозумів, щоб зараз зробити безготівкову оплату через термінал постачальника товару чи послуги я маю зробити наступні речі:
1) знати достомено умови співпраці з банком і всі пункти умов. Якщо ні, то попередньо зайти на сайт банку, де самі працівники не можуть точно і впевнено пояснити ситуацію і сам банк написав умови так, що там не зрозуміло навіть дипломованому спеціалісту, а юристи можуть прочитати інфо як ім заманеться.
2) обов’язково зайти на сайт постачальника товару чи послуги що зрозуміти — що ж і за що я плачу карткою, підводячи її до терміналу. До речі, Володимир — представник банку, а скажіть мені конкретно де на сайті НП написано, те що Ви мені написали в відповіді? і скільки по часу Ви шукали цю інформацію?
— По «робити попереджувальні екрани в сторонніх застосунках Google Pay/Apple Pay ми не маємо можливості» — напишіть конкретно, де це прописано в умовах. І чому ви не можете на це вплинути?
— і вже по вашим налаштуванням картки в застосунку Sense SuperApp по зміні ліміту на перекази з картки на картку Де я вже це не шукав, що я вже не робив — скажіть ДЕ це у вас є??
- І головне — чому ви саме в вашому застосунку не сповіщаєте про те, що в мене з’явився кредит, який я повинен закрити?
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 11 липня 2024, 9:35
- #
Так, я жива людина, дякую, що оцінили мій письменницький талант 😉
1) Ви як клієнт зобов’язані ознайомитись з тарифами картки, при оформленні та її користуванні, але суть ситуації полягає лише в тому, що такі ресурси як Нова Пошта чи, наприклад, Prom проводять операції на своєму ресурсі як р2р, банк не може вплинути на сторонній ресурс, це як ви змусите магазин продавати не велосипеди, а кімнатні рослини, це їх умова, і це їх ресурс, на який банк не може повпливати.
2) Я уточнив цю інформацію у підтримки Нової Пошти, доволі швидко. На сайті це зазначено в меню Фінансові послуги — грошовий переказ. Відшукав за 2 хвилини, 27 секунд.
Ми не можемо робити попереджувальні екрани, тому що це сторонні застосунки, як Google Pay, так і Aplle Pay. Не зовсім розумію, що саме має бути прописано в умовах? Неможливість банку розробляти чужі застосунки, якими користуються клієнти? Такого в умовах картки не прописують.
Дублюю посилання на інструкцію зі зміни ліміту:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016940460
Що саме ви маєте на увазі під «в мене з’явився кредит, який я повинен закрити»? В застосунку наведена інформація про вашу поточну заборгованість, яку вам потрібно погасити. Там вказана сума для пільгового періоду, яку треба внести, аби лишитись в ньому, а також сума загальної заборгованості по картці.
Ось інструкція як її переглянути:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016942900
З повагою, Володимир 💎
1) Ви як клієнт зобов’язані ознайомитись з тарифами картки, при оформленні та її користуванні, але суть ситуації полягає лише в тому, що такі ресурси як Нова Пошта чи, наприклад, Prom проводять операції на своєму ресурсі як р2р, банк не може вплинути на сторонній ресурс, це як ви змусите магазин продавати не велосипеди, а кімнатні рослини, це їх умова, і це їх ресурс, на який банк не може повпливати.
2) Я уточнив цю інформацію у підтримки Нової Пошти, доволі швидко. На сайті це зазначено в меню Фінансові послуги — грошовий переказ. Відшукав за 2 хвилини, 27 секунд.
Ми не можемо робити попереджувальні екрани, тому що це сторонні застосунки, як Google Pay, так і Aplle Pay. Не зовсім розумію, що саме має бути прописано в умовах? Неможливість банку розробляти чужі застосунки, якими користуються клієнти? Такого в умовах картки не прописують.
Дублюю посилання на інструкцію зі зміни ліміту:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016940460
Що саме ви маєте на увазі під «в мене з’явився кредит, який я повинен закрити»? В застосунку наведена інформація про вашу поточну заборгованість, яку вам потрібно погасити. Там вказана сума для пільгового періоду, яку треба внести, аби лишитись в ньому, а також сума загальної заборгованості по картці.
Ось інструкція як її переглянути:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016942900
З повагою, Володимир 💎
- +
- 0
- Vlad Akters
- 14 липня 2024, 15:24
- #
На жаль ,я не зробив скріни вашого додатку 5 днів назад, коли пробував змінити ліміти по картці в вашому додатку. Та я на 100% впевнений, що їх там не було. Як і вашого посилання (вірніше оновленої інструкції яка з’явилася рівно 4 дні назад, мабуть так випадково співпало, що як раз після написання мого коментаря) .
І якщо Ви не розумієте прямий текст мого кричущого ПОБАЖАННЯ, щоб ваш банк в застосунку в вигляді повідомлення, які банк мені регулярно надсилає під «дзвіночком» — і там є все — від «бажаєте оновити техніку» до «подарунків від банка» — до речі яких? — у вигляді прихованної крадіжки моїх коштів, але нема повідомлень, про те, що у мене з’явився якийсь не закритий кредит, про який я навіть не знаю, то мені нічого вам сказати.
Висновки я зробив. На цьому будемо прощатися. як з вами так і з вашим банком
І якщо Ви не розумієте прямий текст мого кричущого ПОБАЖАННЯ, щоб ваш банк в застосунку в вигляді повідомлення, які банк мені регулярно надсилає під «дзвіночком» — і там є все — від «бажаєте оновити техніку» до «подарунків від банка» — до речі яких? — у вигляді прихованної крадіжки моїх коштів, але нема повідомлень, про те, що у мене з’явився якийсь не закритий кредит, про який я навіть не знаю, то мені нічого вам сказати.
Висновки я зробив. На цьому будемо прощатися. як з вами так і з вашим банком
- +
- +7
- natashaGra
- 11 липня 2024, 16:44
- #
Ну первый пункт вряд-ли даже операторы новой почты знают. А в других ресурсах это может коммерческая тайна. Ее разглашение тоже может быть чревато.
А я была совсем не против , если б приложение при такой оплате предупреждало, что будет не оплата картой, а перевод
- +
- 0
- СЕРГЕЙ харьков
- 13 липня 2024, 10:20
- #
Ганьба банку …укрнарод кога ты поумнеешь…не связывайся с этим банком…а потом плачите потом!
Додаток банку може попереджати про комісії коли операція проходить в додатку.Ви платите на іншому ресурсі ,тому не фантазуйте
Дивуюсь людям які не розуміють що нова пошта це не магазин,і там не торгові операції
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Історія — я розрахувався кредитною картою цього банку через термінал за послуги НП розраховуючи на кредитні кошти та на пільговий період іх використання. Як виявилось, цей розрахунок був списаний як готівкова операція по кредитним коштам. І було знято дві суми комісії майже на 1500 грн.
Тому, перед тим, як використати цю карту, ви, як клієнт, маєте бути підкованим і знати всі коди МСС по яким розраховуєтесь, задати покупцеві ще з десяток питань як фінансист по розрахунковим операціям. Після цього поставити собі в органайзер нагадування про постійну перевірку можливих нарахувань комісій, хоча це не допоможе, бо банк до кінця розрахункового періоду вам про це і не скаже. І більш того, алгоритм нарахування (як пише банк — «згідно з технічними налаштуваннями») — є закритою інформацією і чітко не прописаний в угоді клієнт — банк (що уже є порушенням прав споживача). Не було жодного попередження про можливість списання комісії та навіть умов банку це не було прописано чітко. Пропонувати звертатися до Нової пошти за вирішенням проблеми, коли це вже сталося, — це абсурд. Вибачте, але така некомпетентність і безвідповідальність не можуть бути виправдані.
І ще вишенька на торті — банк всі ваші перерахування на закриття кредиту зараховує спочатку на безготівкові операції (там де банк ніяким чином не може заробити) а тільки в кінці на псевдо «готівкові» (щоб максимально витягнути з клієнта проценти за як би штучно створену «готівкову» операцію)
В сповіщеннях он-лайн банкінгу є все — і про забудовників і кредитування, і як купити валюту і … — а ось сповіщення, що у вас якимось чином, коли ви зовсім того не підозрюєте, сформувався якийсь кредит по штучно сформованій «готівковій» операції (або якійсь іншій) — цього нема. Бо для чого — це ж банку вигідно. Ну раз вигідно, то мені ні.
На жаль, ситуація трапилась не надто позитивна, й, на перший погляд, вона здається трішки заплутаною, а деталі її вкриті туманом 🌫️
Але я залюбки допоможу розібратись, й розставити всі крапки над «і», аби у вас та інших клієнтів в майбутньому не виникало подібних питань та непорозумінь 😉
Отже, розпочну з самого початку, згідно з тарифами вашої картки комісія за р2р (з картки на картку) переказ становить 4% мін. 20 грн (п. 11 тарифів). Саме така комісія у вас була списана за операцію проведену вами на Новій Пошті. А чому ж ця операція взагалі пройшла як р2р? Зараз розберемось!
Я додатково уточнив у підтримці Нової Пошти з цього приводу, і ситуація наступна — при оплаті за товар вони використовують безпечну систему грошових переказів установи-партнера ТОВ «НоваПей», і така оплата є переказом від фізичної особи (отримувача товару), тому визначається як переказ р2р, тому саме такі дані надходять від ресурсу в банк (від Нової Пошти в Sense Bank). Саме тому операція проходить в банку як р2р, а отже і списується комісія в розмірі 4% мін. 20 грн від суми операції.
Також уточнив додатково щодо інформування з боку Нової Пошти, отримав таку відповідь: «Про ймовірність зняття додаткових комісій інформація зазначена на сайті, таким чином: „При оплаті переказу за допомогою банківської платіжної картки банк-емітент банківської картки, за допомогою якої здійснено грошовий переказ, може утримати комісію з відправника грошового переказу згідно з тарифами банку-емітента“ А сам оператор у відділенні не зобов'язаний повідомляти клієнтам про те, що операція проходить як грошовий переказ, і що може бути утримана комісія з боку банку. Під час онлайн-оплати є таке попередження в застосунку Нова Пошта».
Для уникнення таких комісій, ви можете в застосунку Sense SuperApp змінити ліміт на перекази з картки на картку, й виставити значення 0, і таким чином всі операції р2р на суму більшу за 0 грн будуть відхилятись.
Зробити це ви можете за інструкцією:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016940460
Повернімось до факту інформування про списання комісії та типу операції, цю інформацію банк не приховує і вона доступна в вашому застосунку Sense SuperApp, тому ви вільні в будь-який момент ознайомитись з вашими операціями в історії платежів по картці. А також банк не може наперед знати конкретний МСС, згідно з яким буде проведена операція, ми отримуємо її в момент проведення операції, і аж ніяк не заздалегідь 😉
Щодо погашення, то в першу кошти погашають безготівкові операції, після чого лише готівкові, так відбувається для того, щоб клієнти не випали з пільгового періоду, в який і входять безготівкові операції, адже готівкові в пільговий період не входять, тому і погашаються в останню чергу. Така логіка була зроблена для більшої зручності клієнтів 😉
Зауважу, що робити різноманітні сповіщення і попереджувальні екрани в сторонніх застосунках Google Pay/Apple Pay ми не маємо можливості, тому це бажання, на жаль, маємо лишити нездійсненним 🥺
Сподіваюсь, що мені вдалось більш детально пояснити суть ситуації, й відповісти на всі ваші питання. Буду радий, якщо в майбутньому ви все ж будете активно користуватись нашими продуктами, й отримувати від цього задоволення 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎