Заблокували рахунок
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 21 червня 2024, 17:05
- #
Вітаємо!
Дуже прикро, що виникла така ситуація😔
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, тому вже біжу до вас в особисті для уточнення деталей.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Дуже прикро, що виникла така ситуація😔
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, тому вже біжу до вас в особисті для уточнення деталей.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
- +
- 0
- vadim240283
- 22 червня 2024, 21:49
- #
И чем закончилось? Вам разблокировали счёт?
- +
- +12
- natashaGra
- 23 червня 2024, 12:52
- #
Видела информацию в подобном случае в другом банке клиент подал в суд и выиграл его. Так что возможно в скором времени и такие блокировки прекратяться
- +
- 0
- Руслан Новиков
- 29 червня 2024, 2:00
- #
Таки да было
подавайте смело в суд!
подавайте смело в суд!
- +
- 0
- Сергій Матвієнко
- 16 липня 2024, 12:56
- #
Ви подали в Податкову декларацію про криптовалюту? Податки сплатили з криптовалюти?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.35 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Всі курси банку |
Після чого на наступний день мені не вдається зайти в акаунт. Я звоню в банк, дізнаюся все і надаю:
Всі виписки людей які кидали мені гроші і ордери з біржі
Декларацію ФОП (річну та за перший квартал цього року)
Випписку з самої біржі про рух коштів
В результаті мені блокують рахунок, НЕ ПОЯСНЮЮЧИ ПРИЧИНУ
Суму на яку я поповнив рахунок — була меньше, ніж моя щомісячна заробітня плата як ФОП. Це просто неприпустимо!
Я вимагаю втручання в цей безлад і розблокування рахунку!
Дійсно, згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, Законом України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в нашій цільовій статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Ми як державний банк, який діє виключно в законних рамках, не можемо пройти повз грубе порушення Закону України та/або умов договору, укладеного між банком та клієнтом, а тому вимушені розірвати ділові відносини 😔
Але це не той випадок 😁 Адже після надання документів та вичерпних пояснень щодо джерела походження коштів, наша служба безпеки прийняла рішення про розблокування карток й відновлення доступу до застосунку Sense SuperApp, тому я зі свого боку лише можу порадіти, що вдалось допомогти вам, впевнена, що ваші враження про наш банк будуть і надалі дуже гарні, а наші відносини будуть лише покращуватись 😊
Користуйтесь нашими послугами із задоволенням 🥰
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️