Як за спробу погасити борг у 16 грн, щоби закрити кредитку РЕД вже в наступні дні нарахували борг 120,09
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Шановна Анастасія, але я так само і у Вас читаю, як колись в іншої помічниці в телеграм консультації, що «якщо борг більше (!) аніж 20 гривень». Тож це мене певним чином і заспокоїло в дні, коли геть не до пошуків по всіх сайтах ваших тарифів було і переперевірки, чи все я зазубрила правильно.
А далі у Вас уже «борг 20 грн і більше». Можливо варто одразу чітко писати, а не потім дорікати, що така недалека?!
Так, документи підписуються і навіть мною читаються, але це було давно і вчити на пам’ять їх ніхто не буде, а користуюся у вашому банку шістьма (!!) картками з різними тарифами. Тож це формальна відписка, а не поміч. Поміч банку в тому, щоби при здійсненні операції про це попереджати, розуміючи, що реально ніхто не зобов’язаний те пам’ятати, ну або політика банку тоді відписки і відповідні результати рейтингу — вибирати вам…
А також поміч в тому, щоби при наданні консультації, яку запитувала не раз щодо комісії, невже важко згадати, що мова йде не про «більше (!) аніж 20 гривень», а про «борг 20 грн і більше» і далі буде ще більше списано — ото реально поміч би була. А так, який сенс з вашої відповіді?!
А далі у Вас уже «борг 20 грн і більше». Можливо варто одразу чітко писати, а не потім дорікати, що така недалека?!
Так, документи підписуються і навіть мною читаються, але це було давно і вчити на пам’ять їх ніхто не буде, а користуюся у вашому банку шістьма (!!) картками з різними тарифами. Тож це формальна відписка, а не поміч. Поміч банку в тому, щоби при здійсненні операції про це попереджати, розуміючи, що реально ніхто не зобов’язаний те пам’ятати, ну або політика банку тоді відписки і відповідні результати рейтингу — вибирати вам…
А також поміч в тому, щоби при наданні консультації, яку запитувала не раз щодо комісії, невже важко згадати, що мова йде не про «більше (!) аніж 20 гривень», а про «борг 20 грн і більше» і далі буде ще більше списано — ото реально поміч би була. А так, який сенс з вашої відповіді?!
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 10 грудня 2023, 9:11
- #
Я попередньо ознайомилась з усіма консультаціями. які вам було надано. Та розумію як людина в чому причина вашого негативу. Ми націлені на те, щоб кожен клієнт був задоволений нашими консультаціями та послугами.
В даній ситуації списання були за тарифами вашої картки, з нашого боку було проведено бесіду зі співробітниками, які вас консультували, щоб у майбутньому всіх клієнтів було додатково попереджено про додаткові списання з нашого боку у разі консультації.
Анастасія*
В даній ситуації списання були за тарифами вашої картки, з нашого боку було проведено бесіду зі співробітниками, які вас консультували, щоб у майбутньому всіх клієнтів було додатково попереджено про додаткові списання з нашого боку у разі консультації.
Анастасія*
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Якщо людина не спитає про комісію, платежі, що загрожують людині в її ситуації, то ми й не скажемо, не попередимо, а потім знову будемо постфактум кидати посиланнями на «важливі питання» з якихось недр сайту. Самостійно ви їх і не знайдете, хіба вже вляпаєтеся і у вас кинуть цим посиланням замість вичерпної консультації.
Після кількох консультацій щодо картки РЕД, по кожній з яких я все більше втрачала кошти і мені росли борги, про які співробітники могли попередити, але ж я не питала про це, то навіщо втрачати прибуток на рівному місці, отримала виписку по кредитці, яку інакше, як знущанням, не можна назвати. Бо починається вона із гасла-брехні:
«Увага!
БЕЗКОШТОВНО, ШВИДКО, ЗРУЧНО, 24/7 здійснити погашення заборгованості за кредитною карткою можна через…»
Ага, спробувала я погасити борг аж у 16 з копійками гривень, щоби закрити картку РЕД, а мені за це у 7 разів збільшили борг і поставили на %!!!
Оскільки ніякого пільгового періоду у РЕД нема і близько, то прагла не прострочити, а ще й попередження, щоби платили за 3 дні наперед. От і поповнила картку РЕД 29.11 на 20 грн. Одразу у застосунку з’явилося жадане повідомлення, що заборгованості нема. Але я хотіла закрити цю безтолкову кредитку, бо її умови і близько не конкурентні, тож зайві 3(!) гривні власних коштів перекинула на Хамелеон, про ЖОДНІ комісії та ризики цієї операції мене не було при цьому сповіщено (як це роблять інші банки!!).
На НАСТУПНИЙ день випадково глянула і побачила, що у мене списано 20 гривень, подумала, що фейкова операція і повернулася та 20-та якою я поповнила напередодні, пишу в підтримку, підтримка нічого не знає, мовляв, не мають доступу, зрештою, коли черговому консультанту описала всю послідовність своїх дій, мені пояснили, що то комісія за переказ 3 гривень. І при цьому ЖОДНОГО слова, що тепер я потрапляю під ще одне покарання — у 100 грн, ну бо навіщо, я ж бо не питала…
Справді, у мене не виникло підозр, бо вважала, що з поточним розрахунковим періодом питання закрила, а оскільки було ДН у дитини, то вирішила зайнятися закриттям картки згодом, тим більше, що у додатку значилося, що розрахунковий період уже 02.01!!!
Але їдучи з роботи знову випадково побачила, що мені нарахували на мої 3 гривні ще 100 грн боргу, бо те, що я закривала розрахунковий період, то вони його відкрили заново і вже маючи ними ж намальовані 20 грн (я була певна, що 20 грн включно нічого мені не грозить), списали плату за обслуговування і тут же комісію за борг.
Відображати всі комісії та платежі? Ні!
Попереджувати клієнтку про те, що в її ситуації завтра буде ще купа боргів намальована? Ні!
Нараховувати заднім числом (навіть у виписці це видно, що дата здійснення операції і нарахування комісії різні)? О, так!
Повертати в застосунку розрахунковий період? О, так!
Адже при оформленні продукту ви підписуєте документи, які підтверджують, що ви ознайомились із інформацією, яка стосується вашого продукту.
В ДКБО викладено усі правила та всі тарифи в вільному доступі у нас на сайті.
Пільговий період у картки Ред є, а саме до 62 днів.
В тих самих тарифах написано про те, що за переказ коштів з кредитної картки є комісія розміром 4 % мінімум 20 грн.
І так само ми повідомляли клієнтів про списання комісії 100 гривень у разі, якщо борг більше аніж 20 гривень, що й трапилось у вашому випадку.
Якщо говорити більш детально:
За переказ з кредитної картки завжди є комісія 4 % мін. 20 грн від суми. Вона списується не в момент операції, а через 1-2 дні, після її проведення, коли операція пройде по рахунку в системі банку.
З приводу РКО — 100 грн, воно не впливає на пільговий період, проте відсотки за користування лімітом в пільговому періоді у випадку погашення списуються під 0,01%, а не згідно стандартної ставки.
Тобто якщо картка в пільговому періоді, але є борг 20 грн і більше, то списання РКО буде в будь-якому випадку.
Анастасія, ваша помічниця 💕