Шахраї та аферисти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Рік назад у мене були кредитні картки цього банку «Тревел» з лімітом 50 000 грн та «Red» з лімітом 163 000 грн. 24.02.2022р. всі ліміти на моїх картках заблокували. На той час в мене був загальний «мінус» близько 20 000 гривень. Влітку 2022 року мені запропонували скористатися прогрвммою 80/20 і сплатити на 20% менше, ніж я витратив з карти до початку війни. Але я, як порядний клієнт, вирішив віддати банку всю сумму до копійки, бо так буде порядніше, що і зробив. Виплатив весь борг без будь-яких дисконтів, копійка в копійку. Зараз ситуація така: на карті «Тревел» в мене кредитний ліміт 19 000 гривень, на карті «Ред» — 0 гривень. При цьому абонентську плату за користування картою «Тревел» (150 гривень на рік) банк не забув в мене списати. Питання — як сталося, що Банк в односторонньому порядку зменшив мій кредитний ліміт більше, ніж у 9 разів? Чому не скасував абонентську плату? Я дзвонив на гарячу лінію багато разів. На всі мої питання мені відповідали «банк вирішує», «банк присилає повідомлення» і т.п. про банк — в третій особі. А що ж тоді це за підтримка взагалі і навіщо вона потрібна, якщо вона нічого не вирішує?
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.5 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||