Маніпуляції з автопролонгацією
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Дзвонити ніхто не зобов’язаний. Взагалі. Деякі банки це роблять, але це не є правилом. Це не є навіть правилом гарного банкінку.
Якщо ви вікдивали депозит у відділенні то чому ви заздалегіть не поцікавились як відмініти автопролонгацію? В будь якому іншому банку вас би очікувало те саме.
Якщо ви вікдивали депозит у відділенні то чому ви заздалегіть не поцікавились як відмініти автопролонгацію? В будь якому іншому банку вас би очікувало те саме.
Тоже открывал депозиты — и не в одном банке. АБСОЛЮТНО ВО ВСЕХ этих банках «по умолчанию» стоит автопролонгация.
Практически во всех банках с самого открытия депозита можно было сразу же отключить пролонгацию. Вроде бы, А банк один такую возможность давал только за месяц до окончания депозита.
И НИ ОДИН банк не звонил и не говорил, что «у вас осталось 3 дня до окончания депозита и он будет продлен автоматически»
БАНКИ НЕ ОБЯЗАНЫ вам звонить и предупреждать.
Что касается того, что не могли отключить через банк онлайн — то тут автоматически возникает вопрос- ведь депозит явно не на один день открывался. Ну минимум месяц, (скорее всего больше).
Неужели весь этот месяц не работал онлайн банкинг, или за месяц не нашли 30 минут времени зайти в банк и отменить пролонгацию депозита?
Странно как-то всё
Где тут «манипуляция с автопролонгацией» непонятно. Обычная практика как и у всех банков
Практически во всех банках с самого открытия депозита можно было сразу же отключить пролонгацию. Вроде бы, А банк один такую возможность давал только за месяц до окончания депозита.
И НИ ОДИН банк не звонил и не говорил, что «у вас осталось 3 дня до окончания депозита и он будет продлен автоматически»
БАНКИ НЕ ОБЯЗАНЫ вам звонить и предупреждать.
Что касается того, что не могли отключить через банк онлайн — то тут автоматически возникает вопрос- ведь депозит явно не на один день открывался. Ну минимум месяц, (скорее всего больше).
Неужели весь этот месяц не работал онлайн банкинг, или за месяц не нашли 30 минут времени зайти в банк и отменить пролонгацию депозита?
Странно как-то всё
Где тут «манипуляция с автопролонгацией» непонятно. Обычная практика как и у всех банков
История о том как проехать свой депози из-за не внимательности, но говорить что виноват банк)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Всі курси банку |
При цьому відмінити автопролонгацію через веб банкінг зробити було неможливо (помилка системи — ʼдепозит був відкритий у відділенніʼ). Звичайно ніхто не задзвонив, аби попередити про закінчення (я спеціально передивився історію дзвінків за тиждень). Тобто роблять усе щоби притримати гроші. Це звісно не крадіжка чи шахрайство але якість сервісу — низька.
Користуюь особисто послугами інших банків, мав подібну ситуаці., мені передзвонили, попередили, сказали що є 3 робочі дні на те щоби забрати гроші, тут нічого подібного.