×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |
хамство
Пришлите на info_client@alfabank.kiev.ua
— дату и время звонка
— номер телефона, с которого звонят
— номер телефона, на который звонят
— ФИО должника или номер договора
эта информация поможет нам работу с сотрудником.
Коментарі (2)
Отвратительный БАНК!!!
Написати коментар
«Предварительное решение сообщается за 30 секунд!» та класний сервіс від Альфа Банку
по-перше: «Предварительное решение сообщается за 30 секунд!»
по друге: перших 4 місяці не нараховуються відсотки, пропонується вибрати два варіанти строків оплати 4 та 6 місяців.
Заповнюю заявку о 10 годині ранку на кредит на 6 місяців, з банку мені телефонують о п'ятій годині вечора, коли мені було не зручно балакати, розмова переноситься на п'ятницю. В п'ятницю мені знову телефонує працівник банку і повідомляє, що у випадку своєчасної оплати за користування коштами, послуги банку складатимуть приблизно 1000 гривень. На моє запитання, а звідки така сума, працівник повідомив, що це є обов'язкове страхування. Я спробував відмовитись від такої «послуги», на що мені повідомили, що мені необхідно перезаповнити заявку на кредит у 4 місяці (тому що кредит у 6 місяців йде з обов'язковим страхуванням) і мені передзовонять протягом години.
Заповнюю заяву повторно, до обіду понеділка мені зрозуміло, що ніхто дзвонити не збирається. Стає зрозумілим, що такого роду сервіс мені не потрібен, але думаю йти до кінця. Заповнюю заявку в третє. Отримую дзвінок та в третє розповідаю всю інформацію про себе. У вечірі отримав смс, яка радість мені погодили кредит! Проходить два дні! Мені телефонує кур'єр Банку та повідомляє, що буде по вказані адресі з 11:00 по 18:00. Прошу вказати більш точний час, на що мені відповідають: «более точного времени я вам не скажу, буду в указанное время». Чекаю цілий день, ще один дзвінок (18:00): «я немного опаздаю минут на 15-20». Кажу, що не можу чекати, а послуги такого Банку мені вже не потрібні. Завіса.
Результат?
— погодження кредиту проходило 3 робочих дні з ранку четверга по вечір понеділка;
— доставка договору 2 дні.
— сервіс та відношення до клієнтів 1 з 10.
Написати коментар
Не приятное впечатления после сотрудничества с банком.
Агрессивные, договориться не возможно тебя просто не слышат а порой и не дослушивают.
Была просрочка 2-ве недели по кредиту. Объясняю ситуацию, уехал приеду через неделю и закрою полностью кредит. Мне в ответ вы понимаете, что банк может потребовать досрочное погашение кредита в полном объеме… У меня ступор… В трубке вы теряете доверяя банка.
0_о Говорю вы можете поступать по всем нормам это в вашей власти, только пожалуйста не названивайте у меня ситуация не поменяется, войдите в положение, я никуда не убегаю не скрываюсь приеду вопрос будет закрыть. Через пару дней перезвон… По мимо этого есть куча подводных камней, условия в ломбарде наврное не хуже. В общем кредит закрыт, потеряли доверия, больше ни какого сотрудничества с этим банком не будет. По возможности буду предупреждать своих знакомых.
Написати коментар
Банк который не хочет зарабатывать деньги
Написати коментар
Некомпетентність та непривітність працівників альфа-банку у Львові
Хотілося б звернутися до керівників відділень альфа-банку у Місті Львові, особливо відділення по вул. Грушевського! Уважно дивіться і уважно приглядайтеся до осіб, яких берете на роботу, оскільки через некомпетентних та непривітних, хамовитих осіб, особливо жіночої статі, похитується репутація банку, відповідно звертатися до банку з такими працівниками не має бажання і відповідно клієнт, керуючись принципами та амбіціями, буде звертатися до іншого банку і не буде радити ваш банк та щей відгукуватиметься негативно! У мене особисто стався випадок, який штовхав мене скаржитися на працівника вашого банку, проте краще нехай йде на інші руки, як то кажуть! Відгук негативний!
Коментарі (1)
Отказ в выдаче кредитной карты
Написати коментар
У меня кэшевый кредит.
Срок зачисление, в пределах одного банка, до 2 операционных дней. 21-е — пятница, т.е. зачислить они могли 24-го.
Возьмите себе на заметку, что бы потом не портить себе нервы.
Коментарі (9)
cмс
Пришлите на info_client@alfabank.kiev.ua Ваш со ссылкой на это сообщение, мы проверим информацию по вопросу.
Коментарі (1)
Нет СМС
Дохожу до ожидания СМС- и нет ее полчаса. В 0-24 и 0-26 ночи-повторные попытки- не приходит СМС. В 4 ночи слышу сквозь сон-три раза смс-мелодию. Утром проверяю телефон. Пришли ТРИ СМС в 03-53 ночи. И время отправления 00:24:38 00:26:39 и 00:39:21.
Надежность такого СМС уведомления — нулевая. Надежность оплаты через ИБ — под вопросом.
Написати коментар
Грубе відношення до клієнта
20.08.2015 р. оформила споживчий кредит в магазині «Ельдорадо» через Ваш банк. 22 серпня подзвонила ваша співробітниця і повідомила що мені без моєї на то згоди було оформлено (саме так вона і сказала, що вже оформлено, а по технічним причинам під час оформлення кредиту невручено, хоча кредит оформлявся через брокера і тому про ніяку картку і мови не було) кредитну картку Gold. Так як ніяких документів на картку я не підписувала і вона мені непотрібна я категорично від неї відмовилась (за час всієї розмови моїх відмов було ну мініму п'ять) але співробітнриця почала насильно мені її нав'язувати. Хоча я продовжувала категорично відмовлятись від картки вона все одно нехтіла завершувати розмову і вже почала розмовляти в насильній формі. Я все розумію, як працюють баньки, що таке телемаркетинг, відсотки оформлених клієнтів із нього (тобто ваші бонуси) і плани, але розмовляти так із клієнтом неможливо, навіть тоді коли в мене розпочалась істерика (по іншом неможливо це назвати, до чого довела мене ваша співробітниця) вона нехтіла зрозуміти мою відмову та завершити розмову. Після того як я кинула трубку, в мене піднявся тиск. Я розумію, що підписавши договір надала згоду на дзвінки, але дзвінки ІНФОРМАЦІЙНОГО характеру.
Тому прошу навчити ваших “співробітників” спілкуватись, так як після цієї розмови навіть якщо мені і знадобляться будь-які інші послуги банку у Альфа банк я не піду. Також я офіційно відмовляюсь від дзвінків із намаганням “втюхати” мені кредитну картку. Якщо вони будуть повторюватись то мною дзвінок буде записано та написано скаргу в Національний Банк.
Написати коментар
Банк потрудись проверить прежде чем отвечать
Написати коментар
проблема закрыть кредит
По Вашему договору Банк к Вам претензий не имеет, Вы можете получить оговоренную справку.
Написати коментар
Не компетентность сотрудников Альфа-банка
ps Чуть не каждый день продолжают сыпаться СМС-ки, шантажирую меня то судом, то жалобами на работу, то проверкой данных
Для снятия ареста с денежных средств размещенных на Вашем счете, в Банк необходимо предоставить Постановление государственного исполнителя о снятии ареста/окончании исполнительного производства или решение суда о снятии ареста.
Коментарі (7)
Что творится в Отделе Валютного Контроля?
По итогу деньги просто застряли в Отделе Валютного Контроля и ни у кого в банке и филиалах( а погоняли меня на телефоне по целой куче менеджеров) нет четкого ответа, как их мне отдать. Все необходимые документы были оформлены изначально. Получается, мои деньги просто украли? А конкретно Отдел Валютного Контроля Альфа-банка в Киеве, тупо включил дурака.
Что мне теперь делать?
В вашем случае — договариваться. Попробую сделать предположение, на самом деле информации почти нет, но попробую. Итак — вы не предприниматель. То есть возможно ваша «зарплата» на самом деле предпринимательская (и тогда включаются правила валютного контроля), но вы не состоите в списках госрегистратора. Перевод из Эстонии «зарплаты» подпадает под налогообложение. У Эстонии и Украины есть взаимная конвенция об избежании двойного налогообложения, ратифицированная парламентами обеих стран? Ваш договор с «работодателем» содержит статью об урегулировании налогов при переводе средств между странами? Этот договор Альфа-банк видит? Сумма договора превышает 150 000 грн. (финмониторинг)?
И последнее. Есть такая дебетная карточка — payonneer, долларовая. В Украине ее принимают банкоматы и ПОС-терминалы. Выпускает ее банк США (по почте). Проблем нет. Ваши коллеги ей пользуются?
Коментарі (21)
Угрозы и вымагательство
Написати коментар
Не отдают детские деньги
Написати коментар
некомпетентность сотрудников
код фінансової установи: 300346, назва фінансової установи: ПАТ «АЛЬФА-БАНК» у м. Києві, номер рахунку: 26252282545001, код валюти рахунку: 980
Враховуючи все вище наведене прошу дати мені письмову відповідь на якій правовій підставі та відповідно до яких Постанов Державного виконавця чи Рішення суду, Банком було заблоковано рух коштів та накладено арешт на кошти на моїх рахунках, які відкриті в Банку для обслуговування та виконання умов Договору № 621011900 від 25 жовтня 2011 року про відкриття і порядок ведення рахунку покриття особистої міжнародної платіжної карти VISA-Альфа-Банк з відновлюваною кредитною лінією фізичної особи-резидента та Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб з видачею та обслуговуванням кредитної карти «Альфа-Покупка» від 15 травня 2013 року, а саме на рахунку № 26250000440692, рахунку № __________ та транзитному рахунку №2924701.
У зв'язку з гострою необхідністю якнайшвидшого вирішення зазначених у цьому зверненні питань, прошу максимально скоротити строк його розгляду та надати відповідь протягом десяти днів. Відповідь прошу надіслати у відділення «Кременчуцьке» м. Кременчук, вул. Леніна, 8/18 та на мою адресу
Написати коментар
...
Написати коментар
Невежливое отношение
P.S. Оценку ставлю не самую низкую только потому, что менеджеры в Кировоградском отделении — прекрасные специалисты. Никаких нареканий никогда не было.
— дату и время звонка
— номер телефона, с которого звонят
— номер телефона, на который звонят
— ФИО должника или номер договора
эта информация поможет нам провести работу с сотрудниками.
Написати коментар