×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
просто отзыв
Якщо будуть зауваження — обов'язково пишіть
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Коментарі (4)
Консультація з оператором у чаті
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (4)
Шахраї
Просто жахливий банк я не розумію так обманювати людей, а саме цей **** cameleon
Знущання обкрадання людей
А це сума в місяць -800−1000 гривень на карточці яким чином шось ставиш на карточку, а вони якимось шляхом зникають
Хто в такій ситуації з цим банком коментуйте
Я буду подавати позов до суду
Коментарі (4)
Альфа Банк работает неплохо, но из-за политики введут ВА. Жаль
Никогда за время сотрудничества небыло финансовых проблем: всегда банк платил вовремя в любой валюте без внутренних ограничений! … в отличии от Привата или Ощада.
К сожалению власти хотят его превратить в гос.кормушку типа Ощада или Привата и качество сервиса тут же упадет ниже некуда… Помню как Приват национализировали. Это плохо… это плохо, когда 2/3 банковского сектора контролируется и дерибанится государством (((Ни о каком развитии банковского сектора и речи быть не может.
Но ВРЕМЕННАЯ АДМИНИСТРАЦИЯ все-таки БУДЕТ:
«Временная администрация Фонда гарантирования вкладов физических лиц (ФГВФЛ) планирует зайти в Альфа-Банк сразу же по завершении работы в банке «Сич». Об этом UBR.ua стало известно от источника в Национальном банке Украины (НБУ), который пожелал остаться неизвестным.
«В Альфа-Банке скоро будет временная администрация. Из «Сичи» она идет в «Альфу», — рассказал источник в НБУ. Свою работу в банке «Сич» временная администрация Фонда гарантирования завершила в пятницу, 7 октября. Таким образом в Альфа-Банк временная администрация ФГВФО может зайти в любой день начиная с понедельника, 10 октября».
В цивилизованных странах сотни коммерческих банков, существует конкуренция между ними, поэтому депозитные ставки растут, а кредитные снижаются… но не в СОВКОВОЙ Украине, где депозиты по 10−15%, а кредиты по 35−40%…)
Не страна, а пародия!
Рекомендуємо розглядати декілька варіантів:
1. Було декілька заяв від представників регулятора та інших гілок влади про те, що причин для націоналізації немає.
2. Навіть якщо націоналізація гіпотетично можлива, то це не має бути так «сумно», як в уже відомих прикладах, оскільки раніше причиною були погані фінансові показники, чого в нашому випадку немає.
Ще раз дякуємо, що ви з нами. Все буде добре❤
Коментарі (18)
Створюють умови для порушення ЗУ «Про запобігання корупції»
При отримання доходу на певну суму (наприклад, у разі закриття депозиту та суттєвої зміни у майновому стані — отримання доходу) державний службовець згідно зі ст. 52 ЗУ «Про запобігання корупції» повинен повідомити про це Національне агентство з питань запобігання корупції, надавши відповідну інформацію.
Проте в Альфа-Банку (Sense Bank) отримати необхідну інформацію неможливо, такі відомості цей банк надає лише у кінці року («довідка для декларації», що звісно відповідає ст. 45 ЗУ «Про запобігання корупції»). А для отримання інформації, необхідної для виконання ст. 52 цього ж Закону, Банк вимагає від клієнта сплатити 150 грн.
Логічно — давайте вимагатимемо гроші за те, що і так маємо надавати безкоштовно кожного року!!!
В інших Банках така інформація надається за декілька хвилин (МОНО та Глобус — можливо сформувати виписку у додатку при закритті депозиту, Аваль — інформацію повідомить оператор в чаті онлайн, надасть математичний розрахунок для перевірки… Альянс — відомості про нараховані відсотки та сплачені податки по депозиту наявні у самому додатку в інформації щодо такого депозиту, Крістал — якщо потрібно клієнту, направить таку інформацію навіть на електронну пошту…).
Але в Альфа-Банку (Sense Bank) про таке лише чули…
Сподіваємось, що все ж змогли вам допомогти в особистих повідомленнях, як це мали зробити з самого початку. Постараємось більше не допустити ситуацій, за які потім буде соромно 😊
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (9)
Звернення
Коментарі (3)
Мошенничество
Повернули клієнту 2 реструктуризацію, котру він і оформив. Зі святом ЗСУ!
Коментарі (7)
Банк без попередження знизив вдвічі кредитний ліміт, через що штучно створилася прострочка по кредитній картці і нараховувались %, хоча я ще мала майже місяць перебувати у льготному періоді і не сплачувати % за користування кредитними коштами!
13 серпня 2022 року мені надійшов дзвінок від співробітника ПАТ «Альфа — Банку про те, що я можу скористатися гарячою пропозицією від банка і збільшити кредитний ліміт, також скористатися ще певними продуктами банку.
13 серпня 2022 року я збільшила кредитний ліміт до 50 000 грн і почала користуватися кредитними коштами, постійно користуючись перевагами перебування в льотному періоді, щоб не сплачувати відсотки за користування кредитними коштами.
22 вересня 2022 року пізно ввечері в мобільному застосунку «Sence» я отримала повідомлення про те, що «Стоп прострочка», що в мене наявна прострочена заборгованість за кредитним договором станом на 22.09.2022 р. і що вже завтра і кожного наступного дня сума буде змінюватися, і таких повідомлень мені прийшло ще 2 вже зі збільшеними сумами боргу та нарахованими стандартними відсотками по даному кредиту.
Налякана та стурбована цією обставиною, я відразу ж звернулася в чаті банку до представника банку Владислава Мельник, який був не компетентним та мене запевнив в тому, що по моїй картці просто доступна реструктуризація і з карткою все гаразд, я його переконала в іншому, надавши всі докази того, що в мене є підтвердження того, що я мала перебувати в пільговому періоді ще до 16 жовтня 2022 року, що банк не логічно діє, а саме — після підвищення кредитного ліміту, що мало місце 13 серпня 2022 року, без будь яких повідомлень в мобільному застосунку «Sence» — зменшив кредитний ліміт 16 вересня 2022 року майже вдвічі від суми кредиту, який був схвалений по картці, в зв’язку з чим в мене на картці вийшла чимала заборгованість, через що мені в статусі «боржника» почали нараховуватись % за користування кредитними коштами, хоча я до цього часу за день до надходження повідомлень про наявність прострочки зверталась до чату, а саме 21 вересня я листувалася з Тетяною Ткаченко, яка також була некомпетентною і також мене запевнила в тому, що я в пільговому періоді та в мене все добре по картці і що на всі мої покупки діє пільговий період, запевнила що на готівкові операції він не діє, тому в мене знялося з рахунку 12 та 2 грн і що перейматися з даного приводу не потрібно.
Коли ситуація набрала критичного розвитку, мені почали надходити дзвінки від співробітників відділу прострочки з нахабною манерою розмовляти з боржниками, приходити повідомлення про те, що мені вже за прострочку банк нарахував майже 300 грн і мені потрібно терміново сплатити всю суму заборгованості, співробітник банку Владислав Мельник в чаті банку повідомив, що питання потребує детальнішого вивчення та він перемикає мене на співробітницю банка — Ганну Коноваленко, яка вже з 22 вересня 2022 року (2 тижні) кожного дня мене підтримувала та налаштовувала мене на позитивне вирішення мого питання.
Я їй довірилася та не поспішала вносити суму заборгованості, а тим часом, станом на 05.10.22 — мені набігло відсотків до сплати за прострочку кредитної заборгованості в розмірі: 280, 54 грн.
Ганна Коноваленко обіцяла вирішити питання по помилковому зниженню кредитного ліміту, через що банк самостійно вивів мене з пільгового періоду — це викликало прострочку, хоча фактично — я в пільговому періоді повинна була залишатися до 16.10.2022 року, та внесла невелику суму поповнення картки, яка значилася в мобільному застосунку «Sence» під даними кредитної картки. За цей час банк почав нараховувати стандартну відсоткову ставку та надсилати повідомлення про наявність прострочки в мобільному застосунку «Sence».
Всі наявні докази підтвердження факту відсутності вини з моєї сторони — я надала Ганні та Вікторії, також зафіксовані мої неодноразові звернення у Святошинське відділення АТ «Альфа-Банк» по проспекту Перемоги, 106/2 в м. Київ, також в чатах та на гарячій лінії ПАТ «Альфа — Банку, які змусили мене чекати 2 тижні вирішення мого питання та сподіватись на позитивне його вирішення, через що продовжувалося нарахування відсотків (станом на 05 жовтня 2022 року — 280, 54 грн.) по факту сума може бути більшою.
06 жовтня 2022 року Ганна Коноваленко в чаті банку в мобільному застосунку «Sence» повідомила мене, що хоч якось хоче прикрасити мій сьогоднішній день, написала, що моє питання майже вирішено, щиро вибачалась за довготривале вирішення мого питання (2 тижні) та сповістила про те, що кредитний ліміт все-таки повернути мені на кредитну картку не вдасться, він вважається закінченим та не продовженим на рік, але в знак мінімальної компенсації з боку банку — мені буде нараховано 50 бонусів в мобільному застосунку «Sence» та я все-таки сподіваюсь, що надані мною докази в повному обсязі щодо помилки з боку банку в даній ситуації, банк вивчить повно та всебічно та анулює ті несанкціоновані нараховані відсотки по штучно створеній заборгованості (прострочці), яка не мала мати місце ще до 16 жовтня 2022 року.
Бажаю всім успіху у вирішенні питань!
Коментарі (3)
Банк отказывается закрыть счета ФОП
ПОСТАНОВУ від 29.07.2022 № 162 «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0162500−22#Text п. 26 — «Користувач має право самостійно оформити заяву про закриття рахунку в довільній формі із зазначенням реквізитів, визначених у додатку 2 до цієї Інструкції для відповідного користувача.»
Согласно этого пункта я составил заявление в произвольной форме. Прошу закрыть счета. А текст ниже, предложенный вами, я писать не буду:
«Поданням та підписанням цієї заяви, підтверджую (ємо), що ознайомлений (і) з тим, що відповідно до особливостей роботи та правил міжнародних платіжних систем, грошові кошти за операціями здійсненими з використанням електронних платіжних засобів та клірингові вимоги за такими операціями, можуть надходити до Банку протягом не більше як 180 календарних днів, з моменту ініціювання платежу з використанням електроного платіжного засобу, в звязку з чим, беззастережно погоджуюсь (-ємося), що (і) у випадку надходження до Банку такої клірингової вимоги про здійснення платежу (клірингу), ініційованого Клієнтом або його уповноваженою особою до моменту закриття поточного рахунку, до якого було емітовано електронний платіжний засіб, і (іі) задоволення такої клірингової вимоги за рахунок коштів Банку, — відшкодувати будь-які витрати та/або збитки, викликані/заподіяні здійсненням Банком задоволення такої клірингової вимоги за рахунок власних коштва Банку. Задоволення такої вимоги Банку зобов’язуюсь здійснити не пізніше п’ятого календарного дня, з дня направлення Банком відповідної письмової вимоги, на останню відому Банку адресу місця реестрації (фактичного проживання) Клієнта. »
Коментарі (5)
-100
Якщо у вас або ваших друзів залишилися питання щодо РКО, то ви можете звернутися до нас у чат підтримки з додатку або ж написати нам у соціальних мережах.
Коментарі (15)
Звонилки
Я поняла. Ставлю пометку на повторный звонок.
Скажу сразу, я Кличко и его администрацию нагнул, и каждый мой приход к ним создает для них массу проблем. Прийти мне в разные отделения банка и создать вам проблем тоже не составит труда. Вы вообще потерялись? У нас в стране война! Откуда деньги брать? На все денег не хватает. Сейчас едим 2 раза в день, если по везет.
Коментарі (2)
Владислав Мельник найкращій працівник чату
Коментарі (2)
МОШЕННИКИ
ваши операторы — не обладают никакой информацией, я называю точные номер договоров — они их не могут найти. жду связи месяц!!!
чистой воды мошенники и дилетанты.для добавления компании необходим логотип.
Коментарі (2)
Общее мнение о банке.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Коментарі (6)
Проблеми з карткою
Коментарі (2)
Крадуть гроші з рахунків
У серпні поточного року залучив до нових клієнтів даного банку свою дочку, про що зараз дуже шкодую і буду радити всім НЕ користуватись послугами цієї фінансової установи.
1.10.22 р. перераховав на нову карту Sence Cameleon своєї дочки 1500 грн., а наступного дня — 2.10.22 р. кошти в сумі 934 грн. буди викрадені співробітниками Альфи. Дочка отримала sms повідомлення від АТ «Альфа-банк» про списання коштів (934 грн.) з карти Sence Cameleon. У мобільному додатку з’явилася квитанція, яка підтверджує дане списання невідомою їй торгівельною точкою. Дочка ніколи не співпрацювала з даним магазином, не заходила і не реєструвалась на їх сайті, не здійснювала жодних покупок, не надавала будь-які дані карти.
CVV код і дата завершення дії карти нікому не повідомлялись в принципі, жодних покупок в інтернеті не здійснювалось взагалі. Карті випущена 1,5 місяці назад і використовувалась для купівлі продуктів у звичайних магазинах (оффлайн).
Після негайного звернення дочки до гарячої лінії АТ «Альфа-банк» та заблокування карти, їй було відмовлено у негайному повернені коштів, зазначено, що вона сама винна у скоєному та спрямовано розбиратися зі службою підтримки невідомого їй магазину, хоча вона не є його клієнтом і ніколи з ним не співпрацювала.
Після мого особистого звернення (як vip-клієнта) 2.10.22 р. до гарячої лінії АТ «Альфа-банк» та наполегливих вимог його зареєструвати на повернути кошти була надана обіцянка терміново розібратись у ситуації та повідоми мені результати наступного дня після обіду. Зрозуміло, що ніхто не збирався це виконувати, ніяких повідомлень не було, при черговому спілкуванні з оператором була відповідь: «очікуйте».
Висновки:
— банк краде кошти клієнтів з їх рахунків,
— відмовляє в прийнятті звернення про незаконне списання коштів, «перекидаючи» проблему на клієнта.
Потенційним клієнтам категорично не рекомендую, існуючим клієнтам — закривайте всі рахунки і припиняйте всі відносини з даною фінансовою установою.
P. S. Дуже шкодую, що завдяки моїм рекомендаціям дуже багато людей стали клієнтами даної фінансової установи.
Стосовно списаних коштів, то після розгляду скарги щодо вашої ситуації, сума має бути компенсована.
Ще раз приносимо вибачення та сподіваємось на подальшу співпрацю. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Коментарі (4)
Маніпуляції з автопролонгацією
При цьому відмінити автопролонгацію через веб банкінг зробити було неможливо (помилка системи — ʼдепозит був відкритий у відділенніʼ). Звичайно ніхто не задзвонив, аби попередити про закінчення (я спеціально передивився історію дзвінків за тиждень). Тобто роблять усе щоби притримати гроші. Це звісно не крадіжка чи шахрайство але якість сервісу — низька.
Користуюь особисто послугами інших банків, мав подібну ситуаці., мені передзвонили, попередили, сказали що є 3 робочі дні на те щоби забрати гроші, тут нічого подібного.
Коментарі (3)
Пропажа денег со счёта
Деякі зауваження, наприклад, по вдосконаленню повідомлень про операції вже плануємо реалізувати, а також удосконалення розділу Історія, щоб подібні непорозуміння залишилися в минулому.
Дякуємо вам за розуміння
Коментарі (6)
Шахраї
Підтримка в чаті рекомендує погасити терміново заборгованість, бо будуть проценти.
За що так комісія? За перекза власних коштів на карту іншого банку, де по тарифу хамелеона це все без комісії?
І щей підтримка пише що буде довго вирішуватись,і будуть йти проценти на ту незаконну заборгованість.
Коментарі (1)
Жалоба
Написати коментар