Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
YaRs 9 вересня 2022, 10:01
В мене є валютний рахунок в доларах, я на ньому тримав кошти, почалась війна і вивести я їх не можу, а тепер кожен місяць з мене знімається комісія за те що не користуюсь рахунком, примочу комісія також в доларах, я б вивів кошти, але у вас немає ж доларів… просто якийсь сюр
кредитна картка: погасив всі борги протягом тижня, але на наступний місяць все одно взяли комісію за те що є борг на картці, хоча його не було, ну це просто треш, більше не бажаю користуватись цим банком
Працівники в одному відділенні просто нагрубили при запитанні про наявність валюти
В іншому спокійно і професійно надали всі послуги, але це взагалі не рятує ситуацію
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tantanya 8 вересня 2022, 13:34
Долг был 8…коллектор в свое время и материл и на работу звонил, и родным.Это его работа он за это *** премии получал! Не надо только говорить, что у нас в банке такого не может быть.Решилась на реструктуризацию, выбора не было.Зарплата была маленькая, одна с ребенком, взяла на 5 лет.Итог заплатила при подсчётах при закрытии 24 тисячи.Переплата 15 тисяч.Что б вы подавились своими процентами. Никогда не ведитесь на этот развод Это не помощь банка погасить долг…это л*хотронище, банк никогда не пойдет в минус Содрать все с большим + это его цель.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 13:46
Розуміємо вашу ситуацію. Але реструктуризація — це фінансовий інструмент урегулювання проблемної заборгованості шляхом зміни умов кредиту на більш лояльні, в тому числі і зміна графіка його погашення на більш гнучкий і лояльний для позичальника. Ви як клієнт сплачуєте відсотки за користування кредитними коштами, всі нарахування виключно за умовами договору.
Д. Ирина 7 вересня 2022, 13:39
Хочу от всего сердца поблагодарить сотрудников видеочата Альфа-Банка — консультанта Токарь Викторию и ее руководителя Макуха Карину за супер профессиональный подход в работе с клиентами, человечность, отзывчивость и оперативность в решении проблемы.
Я нахожусь на временно оккупированной территории, в виду отключения украинских операторов, получение смс для авторизации в моб.приложении и дальнейшая работа с ним оказалось невозможно, возникли проблемы и с получением уведомлений на Вайбер.
Токарь Виктория и Макуха Карина уделили мне максимальное внимание, профессионально решали и решили мою проблему. Отношение к ко мне как клиенту выше всяческих похвал. Тронута очень. Огромное спасибо. Сотрудники сервиса видеочата Альфа-Банка — Токарь В. и Макуха К. настоящие профессионалы своего дела!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 14:20
Навіть уявити не можете, як нам приємно бачити ваші теплі слова, і ще приємніше передавати подяку Вікторії та Карині♥ Щиро-щиро вдячні, бажаємо вам і надалі приємної роботи з банком, та більше теплих осінніх днів. Щастя і миру!
Millania 7 вересня 2022, 11:22
На початку війни втратила роботу (до війни платила). З квітня по червень, дзвонили кожний день вимагаючи заплатити кредит. Я сказала їм, що від сплати кредиту не відмовляюсь, а буду платить, як тільки з’явиться робота. Потім виявляється, що кредитних канікул на мій кредит не надали. В серпні ваш наглий банк, віддав кредит колекторам. І це я узнала від свого чоловіка і сина (якому ще немає 16 років, до мене не дзвонять). Постійні дзвоники до 11 ночі і вихідні дні.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 11:41
Шкода, що ви потрапили у таку ситуацію, проте під час війни кредитні канікули були підключені до всіх кредитів автоматично, без виключень. З приводу продажу вашого кредиту до колекторської контори — вже пишемо вам у особисті повідомлення, щоб все перевірити♥
prigunov 5 вересня 2022, 17:37
Близько місяця тому я звернувся за допомогою он-лайн служби до представника Альфа-банку з приводу шахрайства з боку одного з їх клієнтів. Шахрай реєструється на різних студентських форумах і просить гроші нібито для вивезення дідуся з Донецької області, залишаючи свій рахунок з Альфа-банку.
Я попросив оператора зареєструвати моє звернення і передати заяву до служби безпеки банку у зв’язку з тим, що цей шахрай з’явився у нашій студентській групі. Залишив П.І.Б., телефон, все, що попросив оператор.
Сьогодні, 05.09.2022 той самий шахрай знов з’являється в нашій групі з тим самим проханням.
Я зателефонував до банку і попросив відповісти на якому етапі знаходиться моя заява і коли зможу на неї отримати відповідь
Оператор мені пояснила, що у них є перелік питань, на які вони не відповідають.
Я намагався їй пояснити, що є Закон України «Про звернення громадян» відповідно до якого вони зобов’язані надавати відповіді.
Але оператор наполягала на своєму. Тобто дізнатись чи була хоч якась реакція на моє звернення не є можливим. Це зручно для банку. Здається, моє звернення було викинуто у смітник.
Мабуть закони не для них писані
Сенс Банк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 18:23
Шкода, що ви залишилось такої думки про наш банк, проте давайте розберемось детальніше: ваше звернення до банку з приводу шахрайства було зафіксоване, і скоріше за все вам було запропоновано звернутись також до кіберполіції. Робота служби безпеки банку не розголошується, проте і заблокувати клієнта без розслідування та запиту поліції ми не можемо. Тож будь ласка, давайте очікувати новин від поліції♥
Проблема вирішена
Ганна Ковтуненко 2 вересня 2022, 17:26
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 2
25 травня на мій рахунок було відправлено 2 свіфт платежа у євро валюті на приблизну суму у 1000 євро. Гроші за більш ніж 3 місяці так і не надійшли на мій рахунок. Відправник грошей вказав, що гроші заблокував банк відправник, тому що український Альфа банк під санкціями. Я звернулася у підтримку Альфа банку, вони просто відписали, що гроші не надходили, що у них все добре і вони не під санкціями, але розбиратися з банком відправником і робити туди запит відмовилися.

По інших відгуках тут бачу, що не тільки у мене виникли проблеми з свіфт переказом у альфа банк.
Альфа банк, якщо ви не під санкціями, то чому ви не можете це довести банку відправнику?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 вересня 2022, 13:14
Отримали усю необхідну інформацію щодо переказу та його розшуку. Запит показав, що банк не отримував цих грошей. Перекази на суму 872.30 євро та 178.79 євро відповідно.
Порадили вам звернутися до банку відправника, щоб вони перевірили у себе, де саме перебувають кошти.
Andrey42055 2 вересня 2022, 17:05
Я подал заявку на реструктуризацию в августе, сотрудник Альфа банка сказал ожидать несколько дней и она заработает.
Сегодня уже говорят что никакой реструктуризации нет!!! Как это понимать ???
Из-за войны потерял работу и не могу оплачивать ваши счета!
Как решить мой вопрос?
Сенс Банк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 17:16
На жаль, не отримали вашої відповіді в особистих :( Сумно, що поки що не змогли все виправити. Але якщо ваша проблема актуальна, то все ще чекаємо на повідомлення і допоможемо 🤗
Вакуленко Павел 2 вересня 2022, 16:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Р. Окіпної, 4-А
Днями заканчивается долларовый депозит и я решил заранее позвонить в отделение узнать, как я смогу получить деньги, нужно ли их заказывать. Мне ответили, что я смогу получить деньги частями, в эквиваленте 100000 грн (2650 $, а должны по курсу Нацбанка 2734$) в день и деньги я смогу получать только через 10 дней после окончания срока депозита, так как якобы их программа раньше мне в выплате денег отказывает.То есть мои деньги будут у меня на карте, но снять я их смогу только через 10 дней, хотя по договору деньги мне выплачиваются в день окончания срока депозита. Мошенники, хотят пользоваться моими деньгами безвозмездно и поэтому придумывают всякие вот такие схемы. Ещё пару месяцев назад этот банк более — менее работал честно, но в последнее время совсем обнаглел, ввёл % за снятие, урезал лимиты, очень тяжело забрать деньги даже с депозитов в национальной валюте, постоянно выдумывают какие — нибудь подводные камни, чтобы не расстаться с деньгами вкладчиков, а тем, кто собирается открывать депозиты, обещают золотые горы и втирают, как у них всё легко и просто. Мой совет, не верьте этим лгунам! Я считаю большой ошибкой, что связался с Альфа банком (
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 2 вересня 2022, 18:14
Доброго дня, все вірно, зняти з рахунку ви можете у еквіваленті 100,000 грн згідно правил та за курсом НБУ. Стосовно броні готівки, то дійсно, терміни отримання валюти змінилися. Зняти замовлену суму в касі в валюті:
гривня можливо через 5 робочих днів з дати замовлення;
долар, євро через 10 робочих днів з дати замовлення.

Із-за великого попиту на валюту, ми змінили терміни видачі її. Але через 10 робочих днів ви зможете отримати готівку. Вибачаємося, що внесли зайвий клопіт в отриманні депозиту.
Додатково напишемо вам у приватні повідомленн.
irisha7705 1 вересня 2022, 21:06
Здраствуйте.Я очень разочарован банком.В стране война.А кому мать родная.Я из-за войны уехала со страны.В мае приехала чтобы оплатить долги и филиалы банка были закрыты.Я оплачивала через банкомат.Оказывается я не оплатила 600гр.Теперь они мне за 4 месяца насчитали 3 с чем-то.Я считаю во время войны не пойти на льготы.Ладно когда большие суммы.Но когда вы видите что тут остались уже копейки с той суммы что я брала.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 8:12
Розуміємо, що ви не задоволені процентами, проте банк тримав кредитні канікули до половини липня, а зараз не списує штрафи та пеню. На разі це все, чим ми можемо допомогти — банк не може просто взяти і списати ваш кредит♥
Проблема вирішена
Kateryna1968 1 вересня 2022, 11:54
Мне пришло 24 августа 2022 следующее сообщение: Шановний клієнте! На ваш закритий рахунок 26208910859596 у Альфа-Банку надійшли кошти у сумі 12,2 USD. Для отримання зверніться до відділення в строк до 60 днів. Я обратилась в Ваше отделение Винница, ул. Хмельницкое шоссе 25А, чтобы получить деньги 30 августа2022, но деньги мне не выдали. Сказали, что создали запрос и перезвонят ближайшие сутки. Не перезвонили. Обратилась с тем же вопросом через соцсети/ФБ 31 августа 2022. Опять пообещали дать ответ напротяжении 24 часов. 18 часов из 24 часов уже прошли, но тоже все скромно молчат. Кстати, ездить мне в банк для постоянных разборок с Вами дорого, я живу в селе, где нет Вашего отделения. Один раз я съездила, деньги не получила по непонятным причинам, теперь Вы как-то придумайте, как мне их перевести на мой счет без посещения отделения. Как-то дорого Вы мне обходитесь.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 10:31
Дуже раді, що все ж змогли швидко вирішити вашу проблему. Пробачте, будь ласка, за незручності.
Постараємось, щоб подальша співпраця була набагато приємнішою за цю ситуацію :)
Проблема вирішена
Irinatt 31 серпня 2022, 23:01
Відділення за адресою: Київ, бул. Перова, 32
Сегодня на ул. Братиславская, 11 г. Киев хотела снять 15000грн в банкомате Альфа банк. Банкомат деньги не выдал,(купюры в окошке показались и не вышли)' а деньги списали с карты, чек не вышел тоже. Звонила на горячую линию обещали в течении 2 часов деньги вернутся на счёт т.к. они видят, что деньги не выданы. Пока денег нет. Это ужасное неудобство и стресс для клиента.Просьба разобраться.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 8:51
Отакої((Вже пишемо вам у особисті повідомлення, щоб уточнити деталі♥
ctekjiope3 31 серпня 2022, 11:45
мій відгук буде складатися із двох частин, котрі, на відміну нормальних банків, у альфа банку не працюють, це: реферальна програма і розрахунки у валюті на закордонних сайтах.
1) не так давно, у липні цього року, я став «щасливим» клієнтом альфа-банку, котрий мені люто рекомендував мій товариш, за посиланням якого я і зареєструвався, активував карту, переводив на неї кошті та витрачав. Пройшов тиждень, два, місяць, а бонус за «запрошення друга» так і не прийшов. Ну то таке, 100 грн наразі не гроші.
2) на днях мав необхідність покупки на солідну суму на ebay ($950), звіривши курси у всіх доступних мені банках, я обрав саме альфа-банк, т.я. у нього був «найкращий» курс (37.30), наступним у пріоритетності був ПриватБанк (із курсом 37.313). Жаба задавила і я переказав кошти на свою картку альфа банку та здійснив покупку. Одразу після оплати мав переписку із продавцем і виявилось, що товар вживаний і продається без оригінальної коробки, що мене засмутило і я попросив його відмінити замовлення і здійснити повернення коштів, що він і зробив (до речі, пошти одразу надійшли у PayPal, але минуло ще 3 годин, поки альфа-банк їх зарахував назад на картку). Після зарахування грошей на картку я помітив, що сума, м’яко кажучі, менша, аніж сума списання (різниця склала 700 гривень), я зв’язався із службою підтримки — вони мені повідомили, що зарахування коштів відбулось по курсу 36.6. Смішно? Не те слово, виходить, що російский банк списує кошти по своєму курсу, а повернення (не переказ, а саме повернення коштів із маркетплейсу) здійснює по вигідному йому курсу, для порівняння, після цієї історії здійснив 2 покупки на AliExpress, сплатив їх картками більш клієнтоорієнтованих банків, через декілька годин відмінив замовлення — кошти повернулись у повному обсязі.

не рекомендую цей банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
31 серпня 2022, 13:06
З приводу реферальної програми, то дійсно були на старті затримки у зарахуванні винагород :( Однак всі, кого запросили вже мали отримати винагороду, однак є важливе правило, щоб ви раніше не були клієнтом банку.

Про операцію в валюті. Коли ви проводите операцію, то сума спочатку тільки блокується і через 2-3 робочі дні (у разі успішності) списується з рахунку за запитом від продавця. Якщо продавець скасує операцію до її списання, то блокування просто зніметься і кошти знову стануть доступні на балансі. Однак у вашому випадку було проведено окрему операцію з повернення коштів, тобто фактично поповнили рахунок, відповідно вони і були зараховані за курсом покупки, витратна операція — за курсом продажу.

З приводу «російського банку». Ми жодним чином не залежимо від Альфа-Банку росія, щоб не було навіть асоціацій з ним скоро буде змінено назву. Також підсанкційні акціонери позбавлені права голосу в раді і не отримують дивіденди з 2014р.
Kzx 30 серпня 2022, 18:01
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 258
Опять ждать 5 дней и заявку подать)))))) хотя уже сказали что выплатят.
В Альфабанк есть акция если друг пригласит друга по реферальной ссылке то получит 100 грн. Я по реферальной ссылке друга 12 июля зарегистрировался и стал ждать зачисления.
И меня начали футболист.
Сначала 23 июля был ответ таков.
«Дякую. В період вашої реєстрації була технічна проблема з нарахуванням винагороди, саме тому ви вчасно її і не отримали. Я зафіксував скаргу щодо цього, після чого через 5 робочих днів вам має бути нарахування винагороди в рамках програми. Приношу вибачення за затримку та сподіваюсь на ваше розуміння 🙏»

3 августа повторно написал они не в курсе сказали заполнить форму, и опять ждать.
12 августа мне отвечают.
«На жаль, але якщо раніше у вас був якийсь продукт нашого банку — ви не зможете отримати винагороду ((
Система розпізнала вас, як клієнта ((
Ми виплачуємо 100 грн всім, хто переходить за посиланням, і підпадає під у мови, мені шкода, але тут нічого не можна зробити, так як в системі ви раніше були зареєстровані😔️
Давайте я вас авторизую, та зафіксую вам виплату 100 грн, так як у вас у системі дійсно була у 2018 році сформована карточка клієнта, але продукт оформлений не був

Я зафіксувала вам компенсацію, мені дійсно прикро, що сталась така ситуація

Очікуйте на виплату через один робочий день♥"
И так внимание здесь я в 2018 году была карточка клиента, но не до конца, я ничего не оформлял это точно.
Они потом изменят свою позицию и поменяют год.

Также уже пообещали выплатить 100 грн в течении дня уже точно.

18 августа опять пишу

«Добрий день🙃
Мене звуть Дарина🍀️
Сьогодні за штурмана я і з радістю вам допоможу)
Винагорода зараховується на наступний робочий день до 23:59. Якщо ви виконали всі умови програми, термін зарахування вийшов, але кошти не надійшли — перейдіть за посиланням та уважно заповніть форму (якщо очікуєте виплату за кількох друзів, то форму потрібно заповнити окремо по кожному: 1 форма — 1 запрошений): https://forms.office.com/r/zT8pBVGTkV
Ми проаналізуємо вказані дані — термін до 5 робочих днів і, у разі виконання всіх умов, кошти будуть зараховані на вашу картку.
Якщо будуть питання — пишіть. Сподіваємось на мир!»

Дякую за очікування! Все перевірила!
Але на жаль, ви не отримаєте виплату, так як ви були клієнтом УСБ, які закрили в 2015 році"
Укрсоцбанк

Здесь они говорят что был клиентом Укрсоцбанка, а по скольку они объединились то я магическим образом стал их клиентом и не подхожу под реферальнуб программу

«Добрий день. Переглянула ваші повідомлення, зафіксувала запит 1−41551713094
Термін розгляду до трьох робочих днів.
Напишіть нам орієнтовно через 3 робочі, щоб дізнатись відповідь на ваші питання.
Гарного настрою та вихідних💖️»

Через 8 календарных дня я наконец то получил ответ

«Ви мали карткові рахунки у УкрСоцБанку, які були закриті у 2015 році. УкрСоцБанк приєднався до Альфи, і по факту ви уже є в нашій базі, тому і не отримали виплату по реферальній програмі»

А теперь смотрите посмотрев выписку, мы видим здесь что в 2013 я заключил договор с Укрсоцбанк а закрыл счёт 16 февраля 2015 года ВНИМАНИЕ также в Укрсоцбанке.
Слияние, Укрсоцбанка и Альфабанк произошло 15 октября 2019 года. Вывод я не был клиентом Альфабанка! На то время это были два разных независимых банка. А вы просто что бы не платить рефералку 100 грн просто придумали, нашли такой смешной бредовый способ что бы не платить.

За правилами, ваші дані залишаються в базі даних банку, навіть після закриття рахунку. Це є правомірним. І при злитті — дві бази стали однією, тому ніхто нікуди ваші дані не крав, все це проводилось за правилами

Итог. Этот банк проводит акцию лохотрон, кидает ищет способы что бы не платить по реферальной программе 100 грн. Я не был никогда их клиентом, а когда был в Укрсоцбанке то это был независимый банк в котором я закрыл счёт в 2015 а Укрсоцбанк и Альфабанк объединились в 2019.
Этот банк всячески искал способы не платить и высосал из пальца причину, ещё и с другого банка взяв мои данные.
Постоянно меняли причины то уже выдавали деньги то тупо делали вид что такого не говорили. Никому не советую. Если нужно дополню переписку с банком скринами.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 серпня 2022, 19:04
Шкода, якщо виникло таке прикре непорозуміння з нами.

На старті дійсно були деякі технічні проблеми внаслідок чого нарахування відбувалися з затримкою, однак якщо умови виконані, то винагороду все ж виплатили. Реферальна програма, як і будь-яка інша акційна пропозиція має свої правила та умови. Умова отримання винагороди людиною, яку запросили це стати новим клієнтом банку. В 2019р. Альфа-Банк та Укрсоцбанк об'єдналися в один банк.

Однак і в цій ситуації ми готові піти на зустріч і, як виключення, запропонували вам донарахувати дану суму, що ми і зробимо ;)
Кошти завтра-післязавтра будуть на вашому рахунку
dnepryanik 30 серпня 2022, 17:19
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
Не дают переводить собственные средства. Придумали какие-то месячные лимиты на 100000 грн. Теперь мои деньги застряли у них. Не могу никуда перевести. Это жесть… раньше банк нравился, но теперь буду обходить стороной. Специально оформлял карты премиум пакет black, но они бессмысленны, ведь банк ограничивает меня по своим общим лимитам. До свидания!
Сенс Банк
Відповідь банку
30 серпня 2022, 18:00
100 000грн це лише ліміт на перекази за номером картки іншого банку через додаток, ліміт був і до війни, щоправда вищим :(

В той же час ви можете переказувати через інші сервіси, наприклад поповнювати потрібну картку в додатку банку, який її випустив, або переказувати за номером рахунку, на це діють окремі ліміти.

Зі стабілізацією ситуації збільшуються і ліміти на операції, тому, можливо, скоро ці також зростуть. Шкода, якщо це завдає вам незручностей :(
Проблема вирішена
YY92 27 серпня 2022, 14:36
Оплачував покупку на Новій пошті карткою RED і після проведення операції, в мене, окрім суми покупки, стягнули ще 4% комісії, як за зняття готівки з кредитки. Бо виявляється, що «ОПЕРАЦІЇ НА НОВІЙ ПОШТІ ПРОВОДЯТЬСЯ, ЯК ЗНЯТТЯ КОШТІВ». І Ви ж могли це уточнити, пише мені консультант чату. Тобто, вона мені радить перед кожною покупкою писати їм в чат, аби взнати, чи це випадково не проведеться моя операція, як зняття готівки, хоча готівки я не знімаю.
І ще консультант пише без розділових знаків, просто набір слів, і треба серед отого всього ловити сенс. Хоч би тестування якесь робили перед прийомом.
Отже, висновок, банк дно, консультанти некомпетентні.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 серпня 2022, 14:51
На жаль, прослідкувати кожну транзакцію клієнтів ми не можемо, оскілкьи все залежить від налаштувань терміналу, чого ми не можемо знати. Так, на Новій пошті кошти знімаються з картки як переказ коштів. Як нам відомо на Новій пошті, про це повідомляться клієнтам, або має бути про це наліпка. Але ми рекомендуємо клієнтам переуточнювати у касирів яким саме чином проходить транзакція.
Kovbas 26 серпня 2022, 16:23
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Міцкевича, 2
1.Когда заканчивался $ депозит я за 4 дня создал заявку на наличку через чат, начали говорить что ок, приходите через 2 недели, но с горем пополам порешали).

2. Забирал $ депо 18.08.22 в Черновицком отделении и выдали такими купюрами, что в руки страшно брать — короче ветхими. Пару купюр я попросил поменять т.к. они вообще были и затерты и порваны. Кассирша сказала, что ничего не может поделать т.к. такими их подкрепили из Киева. Зная Альфа-Банка и видел тут, что люди встречались тоже с такой проблемой могу предположить, что Альфа специально скупила ветхую валюту с дисконтом и отдает ею депозиты- таким образом решила нагреться на ситуации.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jek54 25 серпня 2022, 17:36
Добрий день для всіх хто буде читати.
Буде коротко: кредитування на сьогоднішній день дуже розвинуто і на моєму прикладі я вже цією послугою користуюсь на протязі багатьох років. Про Альфа Банк можу сказати одне це банк який тільки має на меті навішати кредит за який в подальшому не має нікому інтересу, банк жахливий недо-працівників які не мають особливого бажання пояснювати що на відділеннях що на гарячій лінії.
На свому прикладі маю дуже багато історії з кредитуванням в інших банках, в вашому нажаль не змогли розроботи власне онлайн сервіс та назвали прогу Сенс ліпшеб Бенч назвали, кінечний ітог бо то писати можно багато у звязку з не коректними діями вашого банку і вашим приложеньєм Сенс в мене в терміни нарахування процентів кредит вийшов до 1000 грн переплати, але саме цікаво що ніхто ні чим допомогти не може і не хочить. Ви смердячий банк оскільки знаєте звітки ваші коріння.
Ліпше перерахували ці переплачені кошти на потреби ЗСУ не так обідно булоб що вони залишиться у вас. Але одне можу сказати що перечитавши ще попередні отзови людей я знаю з впевненістю що з вашим смердячим банком ніколи діла більше мати не буду.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 серпня 2022, 20:53
Відгук не зарахований (на 30.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Graf91 25 серпня 2022, 11:33
Случайно сегодня просматривал выписку за текущий месяц по этому банку, и увидел странную операцию в 157 грн на снятие средтв с моего счета, в обьяснение к операции напсано «комиссия за перовод». Но дело в том, что комиссия за первод с использовнанием собственных средств по условиям моей карты равна 0. Кредитный лимит у меня так же равен 0. На мой вопрос у поддержки банка что это за списание, мне ответили что это ошибка и подали заевление на возврат. Мол система ошибочно подумала что использовались крдитные средства (напоминаю что у меня уставновлен кредитный лимит 0). Короче цирк. Будьте вимательны с этим банком. Такая же ситуация была 3 месяца назад и со четом моей жены. То есть банк в тихую снимает незаконно средства у жителей Украины и использует их в своих целях
Сенс Банк
Відповідь банку
25 серпня 2022, 12:31
Нам дуже шкода, що виникла така помилка :( На жаль іноді так може статися, якщо у вас виникає технічний мінус (кожна операція проводиться по рахунку за певний час, такий «мінус» не відображається на балансі і виникає якщо витратні операції проводяться швидше за операції поповнення). Але у разі такої ситуації завжди повертаємо кошти.

Розуміємо і знаємо про цю проблему з нашого боку, постійно працюємо над розвитком наших внутрішніх систем, в т.ч. і виправленням наявних проблем. Пробачте, будь ласка, за незручності
yuliya01 24 серпня 2022, 12:48
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 106/2
05.08 зі свого валютного рахунку знімала долари. Всі купюри були 1996, 2003 та 2006 року. Перебирали більш-менш прийнятного зовнішнього вигляду… на відеоспостереженні видно, як касир перебирає і замінює на мій запит гроші… коли перебрали вже всі наявні купюри, то одну мені касир дала зі словами: «я можу замінити, але вона потерта»… таким чином, серед суми «затісалися» дві купюри: одна — з потертостями 2003 року, а інша — з мілкою іржою або грибком (не щнаю, зо воно таке). В обміннику мені відмовили їх приймати. Я прийшла до банку, в те ж відділення аби покласти їх на свій рахунок і цей же касир, який мені втюхала ці банкноти, мені сказала: «ми такі гроші не приймаємо». Далі була розмова з начальником відділення, яка мені пояснювала, що вони зі старими (ветхими) купюрами не працюють, на мій контраргумент: «якщо ви не працюєте, то чому ви своїм клієнтами втюхуєте ці старі купюри», блондинка-начальниця нічого внятного не відповіла…
Обходьте стороною це відділення, а можливо і банк… не здивуюся, якщо таким же чином вони будуть втюхувати якісні підробки…
Заява написана і зафіксована… подивимося, як банк буде розбиратися…
alex2013a90 23 серпня 2022, 9:06
Через альфабанк купляв акції міжнародних компаній (facebook, microsoft і т.п.). Після оголошення військового стану заборонили будь-які операції з ними, але НКЦПФР 3 тижня тому дозволила операції з ними. Але альфа банк чомусь не може 3 тижні виконати технологічні операції. Тому ні продати, ні купити їх не можу. ЦЕ безвідповідально з боку банку. Не рекомендую
Сенс Банк
Відповідь банку
23 серпня 2022, 9:29
Розуміємо причину вашого негативу, однак це не наше рішення, а Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, відповідно банк на це не впливає :(

Сподіваємося, що вже скоро операції будуть доступні, як і до впровадження в Україні військового стану.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.45
USD 41.2 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.45
USD 41.2 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝