Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Belashkov1963 2 листопада 2022, 19:38
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 96
Хотів подякувати Крилова Сергія, за те що він не залишив мене в скрутній ситуації.
Я за кордоном, номер український не підтримує смс тут, картки заблоковані, увійти в додаток не можу. Але він після дзвінку на відеочаті забрав на особистий контроль, спілкувалися декілька разів і все-таки вирішили питання. Допоміг оформити продукти, розповів як краще погашати кредит і картку. І як це зробити більш вигідніше ніж як я думав.
Дякую вам, за такого спеціаліста.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 19:51
Зробили наш вечір кращим, і ми вже радісно передаємо вашу подяку Сергію♥ Бажаємо вам всього найкращого, і більше без скрутних ситуацій☺
ukrx 2 листопада 2022, 11:56
Делал покупку на сайте. Была возможность выставить счет в гривне, чтобы площадка получила гривну. Выставил. Оплатил. В выписке банка так и отобразилось — списало гривну. Но потом мой баланс уменьшился. В выписке никаких дополнительных трат не было. Позвонил оператору. Проблема — курс. Якобы списали из-за курса.
Получется:
Платил — гривной по счету в гривне. Но списали из-за курса. Муть. Похоже у вас пробелмы в обработке платежей и банк списывает деньги по ошибке.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 12:39
Можливість обрати валюту, в якій будуть вказуватись ціни на закордонних сайтах є завдяки технології DCC.

DCC — технологія, за допомогою якої продавці вказують ціну у валюті країни, де випущена картка покупця, щоб орієнтувати на суму списання за орієнтовним курсом.

Одразу після проведення покупки відбувається блокування суми, тобто вона стає недоступною до використання (баланс зменшується), далі через 2-3 робочі дні (в середньому) банк продавця підтверджує успішність операції і виставляє нам запит на остаточне списання. І вже через МПС запит на списання нам надходить у валюті, оскільки якщо магазин зареєстрований, наприклад, в США, то розрахунок буде в доларах і тільки для вашої зручності ви бачите ціну в гривні.

І якщо орієнтовний курс, за яким продавець подавав на блокування, нижчий від курсу, який діє на дату списання, то, на жаль, різниця буде до знята з рахунку. Однак це працює і в зворотному напрямку, якщо різниця курсу буде на вашу користь, то частина коштів знову стане доступною на балансі
Vanga 777 2 листопада 2022, 9:37
Прийшов в банк купив пару сотень долларів. Ще були доллар в наявності, прийшов через 10хв. ще купити долларів. Підійшов знову до каси, а мені говорять каса працює в залі за 6місцем! Я спочатку не зрозумів, як це каса працює в залі тим паче з коштами. Підхожу до 6місця, а тут мені почали розповідати за депозити на півроку по курсу НБУ. Мені доллари потрібні були сьогодні, а не через півроку!!! Як може працювати банк без каси? Не рекомендую даний банк!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 8:51
Уточнили деталі по ситуації, яка виникла у відділенні банку.

На момент звернення до відділення залишок коштів в касі був зарезервований для клієнтів, які завчасно бронювали їх для зняття з рахунків. Логістика, на жаль, дещо ускладнена, тому не завжди можемо забезпечити всіх валютою для обміну :(

Тому запропонували вам альтернативу з оформленням депозиту через валютообмін, як альтернативу, непоганий варіант для заощадження валюти. Шкода, що у вашій ситуації він не підійшов :(
Maksim888 2 листопада 2022, 0:03
Дуже не сподобався альфа-банк. Встановив додаток банку та відкрив рахунок по реф. посиланню друга і повинен був отримати 100 грн. за регистрацію, але гроші так і не зарахували. Картою/рахунком не користувався. Потім пройшло 2−3 місяці, прийшла смс на вайбер, що в мене -500 грн. заборгованості на рахунку. Дзвонив в банк, а там кажуть, що по картці с 1.10.22 почалось платне обслуговування 500 грн /міс. Мені не було про це повідомленно, хоча повідомлення про те, що з мене знято 500 грн. прислали. Співробітник залишив заявку на відшкодування, тому що це помилка банку, що не повідомляють своїх клієнтів про зміни. Сказали, що відшкодування займе від 3 до 5 роб. днів, але прислали смс що відшкодування не буде, потрібно самому погасити заборгованість і тільки тоді можна закрити рахунок. Тепер заручник ситуації, через помилки банку. Наживаються на людях під час війни. Не кращі за окупантів-мародерів. Таких тарифів (500грн./міс.) не має в жодному банку. Нікому не раджу співпрацювати з цим банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 8:45
Нам дуже шкода, що виникла ситуація, яка викликала негативне відношення у вас :(

Перевірили всі деталі, про повернення плати за обслуговування по карткам надсилали всім власникам карток push-повідомлення з додатку. З приводу саме такої суми комісії, то це преміальна картка, випущена на найпрестижнішому пластику Visa/MastarCard, доступні максимум послуг від МПС та банку. Але картка в той же час буде безкоштовною при виконанні умов по сумі покупок/залишкам власних коштів в банку.

Якщо не підходять такі тарифи, то можна їх змінити на більш дешевші та з більш простими умовами для безкоштовного користування.
Проблема вирішена
alexander6433 1 листопада 2022, 15:36
Добрый день, 19.10 сделал покупку в магазине цитрус, по акции должен зачислиться бонус в размере 5% (до 500 бонусов), но он зачислен не был. В поддержке отмахиваются уже 2 недели просьбами ждать. Покупка не из дешевых, поэтому расчитывал вернуть часть акционным кешбеком Просьба помочь с зачислением бонусов, спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 листопада 2022, 16:30
Добрий день! В подібних партнерських акціях, як правило нарахування бонусів відбувається у разі розрахунку через конкретні термінали (список яких надає магазин). У вашому випадку термінал не був зі списку :( Але ми вже передали на уточнення до партнера, чи належить їм термінал і у разі позитивної відповіді бонуси обов'язково до нарахуємо.

Пробачте, будь ласка, що змушуємо чекати :(
account38 1 листопада 2022, 11:25
Альфа-Банк являється найгіршим банком. Колись було встановлювлено додаток так як подружка попросила що за встановлення буде 100грн. Після того додаток видалено, ось нещодавно прийшло сповіщення на Viber що є заборгованість, заново встановлюю додаток, а там -500 грн за незрозуміле обслуговування картки якою ніхто не користується, про це ніяк не було повідомлено. Було написано в підтримку, сказали «погасимо вам борг на протязі 3 робочих днів після того потрібно закрити рахунок» потім прийшло сповіщення що борг вони закривати не будуть але і я його не збираюсь закривати! В країні війна, а працівники банку просто наживаються на людях. Мені прикро що в моїй країні проживають такі люди, і ще говорите що росіяни погані то чим співробітники цього банку кращі??
Сенс Банк
Відповідь банку
1 листопада 2022, 11:31
Вітаємо! Ситуація дійсно засмучує, проте давайте спробуємо її вирішити? Напишемо вам у особисті повідомлення, щоб детальніше розібратись у проблемі♥
zaryada94 31 жовтня 2022, 17:26
Зіштовхнувся з проблемою переказу коштів на карту іншого банку, а саме із зняттям небажаної комісії.
Співробітниця банку Оксана Самойленко допомогла вирішити проблему, чудове обслуговування.
4 зірки за російське походження банку, дуже прикро що цю проблему не вирішують, надія лише на ЗСУ.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 31 жовтня 2022, 17:33
Добрий вечір! Дякуємо за ваш відгук, ми щиро раді, що Оксана Самойленко допомогла вирішити ваше питання так, що ви завітали на Мінфін та залишили про неї таке приємне повідомлення. Вона буде дуже рада.

Стосовно російського походження, то Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою, котра ніяк не пов'язана з іншими банками Альфи. Щодо російських акціонерів, репутація котрих не є бездоганною, то вони ще навесні були відсторонені від управління банком, а також не мають право голосу по акціям банку.
virastarikova 31 жовтня 2022, 8:50
Ніколи не була клієнтом цього банку. Але в магазині техніки мені запропонували оформити кредит через А-банк. Вирішила спробувати. З цього плану нарікань немає, плачу вчасно, пені не отримувала. Можливо буду надалі користуватись послугами
Сенс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 9:17
Дуже раді, що у вас вийшло без проблем оформити кредитування на товар. Круто, що не виникає ніяких проблем. Рекомендуємо продублювати даний відгук на сторінку А-Банку, бо це відгуки до Альфа Банку. Спробуйте якось і у нас оформити споживчий кредит )
юрий навроцкий 28 жовтня 2022, 20:56
На війні з травня, і банк Альфа рахує не тільки проценти, а і пеню яка майже вдвічі стала більше ніж сума кредита!!! Постійні погрози по Тел. задіійствують колекторів!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 3 листопада 2022, 19:34
Програма пільг діє згідно Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (стаття 14 пункт 15) та розповсюджується на військовослужбовців, які:
— призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період;
-брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.

На жаль, так і не отримали від вас відповідь. Напишіть, будь ласка, нам у чат підтримки або у приватні повідомлення, якщо ви підходите під ці категорії та ще не оформили льготи для військових. Ми неодмінно допоможемо та бережіть себе!
Ilyhaa 26 жовтня 2022, 14:58
Тетяна Ландар дуже привітлива, чемна, а головне професійний фахівець, дуже швидко відгукнулася, у пізню годину у чаті мобільного додатка, швидко зрозуміла проблему, знайшла рішення, та тримала на контролі як проходить налаштування яке тривало декілька днів, кожного дня розповідала про стан звернення. Дуже файна дівчина!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 жовтня 2022, 13:56
Вітаємо вас! Вдячні за ваш відгук, обов'язково передамо подяку Тетяні Ландар. Щиро раді, що вона проявила максимальну толерантність до вашої проблеми та допомогла її вирішити. Гарного вам дня.
ArtShtorm 25 жовтня 2022, 13:20
Покупал в феврале две покупки на алиэкспрессе, оплатил гривневой картой доллары по курсу какой тогда был (где-то 29 с копейками) из-за войны посылки не дошли, ждал почти полгода когда китайцы сделают возврат, открыл чарджбек в банке в итоге.
Где-то месяца два все это длилось, наконец альфа вернула деньги, но не по текущему курсу (36,60) а по февральскому.

Считаю это намахалово со стороны банка, ведь магазин сделал возврат не в феврале, а в октябре и соотвественно считать его должны по текущему курсу, а не потому который был 8 месяцев назад.

Поддержка банка ничем не помогла, этот вопрос они рассматривали недели две и решили его в свою пользу, что нужно считать по февральскому курсу. Я на их математике потерял где-то 2300−2400грн. Еще напишу что получал возвраты в других банках (моно/приват) и они всегда пересчитывались по текущему курсу…
Сенс Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 14:23
Намагалися з вами зв'язатися, щоб уточнити ваші дані та вирішити ваше питання. Можливо ви зараз зайняті, проте ви завжди можете написати нам в особисті для вирішення питання. Без даних, переглянути інформацію неможливо, на жаль.
Дарья Дидовец 25 жовтня 2022, 10:36
Здравствуйте, начну с того что мне по непонятным причинам заблокировали карту, все мне говорили чтоб обращалась в отделение, я пришла в отделение, там тоже нечего внятного не сказали, я написала заяву на закрытие счета, и попросила регистрационный номер, заяву выхожу с банка набераю на гарячую линию мне говорят что нет заяву на закрытие, и номера регистрационого нет такого, возвращаюсь, и мне в лоб говорят да я не хотела закрывать счет
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 15:14
Дякуємо за ваш відгук і терпіння, дійсно дуже шкода, що не змогли одразу вирішити ваше питання ще у відділенні.
Зараз вже зробили все що потрібно, кошти вам відправили. Детальніше розказали в особистих повідомленнях.
З приводу ваших коментарів про затримку у переказі коштів. За таких переказів головні реквізити це не лише IBAN, а і ІПН/ЄДРПОУ отримувача, тому у випадку якщо ми переказуємо кошти вам (ваш ІПН), а IBAN іншої особи, то переказ не може бути зарахований і автоматичне повернення платежу за правилами проходить на 4й робочий день.
Альфа банк круто придумал зарабатывать на комиссии при использовании карты. До октября 2022 г. такого не было.
Т.Е. если ты воспользовался картой в текущем месяце и сразу в этом же месяце не закрыл задолженность, то с карты спишут комиссию 100грн.
Вот как умно решили заработать. Т.Е. не понятно зачем льготный период, если я сразу все должна закрыть!
Сенс Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 20:26
Дійсно, з 1.09 була введено розрахунково-касове обслуговування по кредитним картам. Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ. Інформація про це була на сайті банку, соціальних мережах, додатку.
Проблема вирішена
velogears velogears 23 жовтня 2022, 13:50
Відділення за адресою: Рівне, вул. Княгині Ольги, 1
Нещодавно закінчився кредит в Альфа -Банку. Всі платежі сплачені вчасно. Внаслідок прихованої комісії в розмірі 1грн 40 коп — нараховано сплатити ще 870грн.Ніяких повідомлень, попереджень від банку не отримував. При зверненні в Альфа -Банк пояснення надаються в грубій формі.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 жовтня 2022, 16:04
Дякуємо, що звернулися до нас. Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам. На жаль, там де ви оформлювали кредит, не підрахували/не повідомили про комісію пільгового періоду в 0.01%, тому за ці місяці вона була нарахована у розмірі 1.04 грн, й наприкінці вона була несплачена. Тому на цю суму вже утворився платіж з комісією, але як вже не в пільговий період. Перевіривши усі дані, ми повернули кошти, котрі ви заплатили за вже не пільговий період у розмірі 867.50 грн. Сподіваємося, що надалі ми продовжимо співпрацю і таких неприємних ситуацій не буде.
baavanshy 22 жовтня 2022, 15:04
Хочу виразити величезну подяку агенту відеочату Крилову Сергію за оперативну допомогу у вирішені важливого питання. Сприяв швидкому закриттю кредитних рахунків і кредитної картки. Дякую керівництву банку за гарного фахівця!)
З повагою, Наталя Козак!
Сенс Банк
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 15:17
Безмежно вдячні за ваш відгук 😊 Нам дуже приємно, що ви залишились задоволені роботою нашого співробітника. Обов'язково передамо Сергію ваші слова подяки 😉
Viktor1301 21 жовтня 2022, 20:34
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харькiвська, 2
Работал с Альфа-Банком более 10 лет, но последнее событие меня подтокнуло к разрыву деловых отношений. У меня был оформлен бессрочный депозит в валюте под 0,01% (отсюда следует что прибыль меня особо не интересовала). При оформлении депозита основным моим условием было снятие необходимой мне суммы в течении 1−3 дней. Так 6 октября 2022 г. я обратился в банк для снятия определенной суммы, на что получил ответ о необходимости заказа валюты за 10 рабочих дней. Поэтому я принял решение разорвать все отношения с Альфа-Банком и заказал валюту на всю сумму депозита и 20 числа ее получил. Прощай Альфа-Банк, не хочу больше иметь с тобой дел.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 21 жовтня 2022, 21:15
Вечір добрий. Дійсно, терміни отримання валютної готівки змінилися. Але це не означає, що банк її не віддає. Це всього лише більш довший термін очікування. Із-за умов в країні, із-за логістичних проблем, а також при великому запиті долара/євро, нам довелося змінити терміни броні.

Ми щиро вибачаємося, що зовнішні фактори вплинули на це. Сподіваємося, що в майбутньому ситуація зміниться, і ми з вами зможемо ще раз взаємовигідно попрацювати.
Проблема вирішена
IrinaVuOk 21 жовтня 2022, 14:25
Я не рекомендую даний банк.Осталось заплатити останній місяць, а як виявилось сума збільшилась на 1000 гривень.Це що за комісія в 600грн. Клієнт бере кредит в магазині.Йому розписують скільки, виплачуєш більшу суму.В підсумку переплати 800грн.І ще винен 2600.За що? На ваші зарплати і премії? В країні війна, а тут на тобі комісіч 600 грн.Я сумніваюсь, що коли погашу всю суму, то вона закриється.ЛОХОТРОН!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2022, 17:37
Кредит видається з пільговим періодом при оплаті в який ви закриваєте кредит з мінімальними переплатами. Якщо ви не погашаєте в цей період надалі нараховується щомісяця стандартна комісія по графіку платежів, повторно з ним ви можете ознайомитись сформував його в актуальній версії Sense SuperApp — розділ продукти(другий розділ панелі навігації) натиснувши на кредит — графік платежів або переглянувши оригінал договору. На період військового стану не нараховуються штрафи та пеня, але інші умови договору залишаються
monishchenko 20 жовтня 2022, 15:49
Банк нашел новый вид мошеничества, они анилуровали мне кредитную карту и теперь каждый месяц списывают 100 грн за использование карты — карты самой нет, она аннулирована
Сенс Банк
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 16:29
Якщо у вас є заборгованність по картці більше ніж 20 гривень, то ця комісія списується, вона йде за обслуговування карткового рахунку, а не картки. Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні цього року зросла з 10% до 25% річних.
Valerii1188 18 жовтня 2022, 19:04
Зіткнувся з ситуацією коли банк обманом списав комісію 89,28 грн за інтернет оплату (OLX доставка) на суму 2232 грн з кредитної карти (з ВЛАСНИХ коштів).
Після звернення у службу підтримки консультант спочатку написав що створить запит тому що комісія була помилково списана, але потім сказав що запит відхилили. І почав вигадувати якусь маячню про те що то була не інтернет оплата, а P2P переказ і показувати мені тарифи карти де за P2P переказ є комісія 4%. Потім під'єднав іншого консультанта, який писав ту саму маячню…
Будь які доводи консультанти ігнорували і продовжували писати одне й те саме, що то був P2P переказ і згідно тарифам за таке є комісія…
До цього я робив такі самі оплати з карток інших банків і там ніяких комісій не було, а Альфабанк «вирішив» що йому хочеться таку комісію.
По факту — за звичайну оплату в інтернеті придумали комісію і списали з моєї карти.

НЕ рекомендую Альфабанк! Завжди відносився до них з обережністю, тому що знав що вони можуть «придумати» наприклад списання за РКО… А тут все ж таки на рівному місці їм вдалося вигадати причину і списати комісію. В моєму розумінні це те саме що просто вкрасти гроші з карти.
Будьте дуже обережні, а краще 10 разів подумати перш ніж ставати клієнтом цього банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 19:25
З приводу комісії за переказ. Така комісія (за переказ власних коштів з картки на картку, тобто р2р на сторонніх сервісах) є лише за нашими кредитними картками, окрім хамелеон. Використовувати кредитки для переказів, або зняття готівки не дуже вигідно, дійсно. Однак для ваших власних коштів можна оформити дебетову картку, в т.ч. і Хамелеон без кредитного ліміту, де в такому ж випадку комісії не було б.

Чому операція пройшла як переказ. В деяких ситуаціях, навіть коли ви оплачуєте через фізичний термінал операція може пройти, як переказ. Все залежить від налаштувань самого терміналу. Наприклад: ви оплачуєте накладений платіж на пошті, при цьому кошти, які переказуються на картку відправнику посилки, також будуть зараховані, як р2р, а оплата послуг пошти, як покупка. З OLX доставкою такий самий принцип. В таких ситуаціях єдина відмінність від «класичного» переказу з картки на картку те, що ви не вводите реквізити отримувача вручну.

Будемо раді допомогти розглянути деталі саме за вашою карткою, тому напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ПІБ та вказаний в банку номер телефону
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 12 жовтня 2022, 23:33
Команда маркетинга работает очень странно. Объявили конкурс. Больше транзакций — выше шансы. Призовой фонд разыгрыватеся рандомом написали.
Что получается в итоге:
— Никаких свидетельств реального разыграша. Ни трансляции как обычно делают компании, ни даже записи трансляции. Просто объявили победетелей. А может назначили? Причем про конкурс заявили везде, а результаты спрятали на странице глубоко на сайте. Даже поддержка в чате не может найти результаты.
— Главный победитель сделал 948 оплаты. 32 оплаты за день. Как обычный человек может делать 32 оплаты за 24 часа каждый день подряд. Явно накрутка.
Быть настолько глупым чтобы подобным образом провести конкурс сложно. Может намеренно нету записи, победители свои. Держите уровень системного банка все-таки, маркетолагам повестки вручите просто, больше пользы.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 жовтня 2022, 13:47
Добрий день. Дійсно, розіграш вже відбувся, імена переможців опубліковано на нашому сайті, можете перейти за посиланням: https://alfabank.ua/cash-u/peremozci-rozigrasu-kupuj-vigravaj-dopomagaj
Щодо трансляції, то внутрішні розіграші ми ніколи не транслювали у прямому ефірі. Та не на часі зараз робити це онлайн, ситуація в країні не та, щоб з цього робити розвагу. Усе робилося за допомогою програми, де рандомно обиралися наші переможці. Також була відповідальна комісія за чесність розіграшу. Хочемо зауважити, що співробітники банку не могли прийняти участі у акції та бути переможцями.
Так, все вірно. Головний переможець зробив 948 транзакцій. Усі їх ми перевірили. Операціїї були виконані згідно умов акції та за правилами. МСС — які не приймають участь в акції (згідно додатку 2 правил акції) ми не брали в підрахунок.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝