Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Landrail 24 вересня 2022, 9:59
Навесні колеги намагалися перерахувати грошову допомогу зі США мені на «долларову» карту Альфа-банку. Платіж не проходив десь днів десять. Я врешті-решт звернувся до банку, з«ясувати, на якому етапі гроші. Платіж шукали дня два-три! Я питаю: «Може, ви під санкціями?» — «Ні-ні! все гаразд». І всюди у ЗМІ теж вони писали, що це не стосується українського «Альфа». Набридло чекати, попросив людей зі США відкликати платіж. Відкрив карту в ПУМБ — за кілька годин гроші зарахувались.
Люди, робіть висновки про чесність, порядність та/або професіоналізм в цьому банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 вересня 2022, 10:12
Санкції США від 6 квітня 2022 року не стосуються Альфа-Банку Україна, вони стосуються виключно російського Альфа-Банку.
До Альфа-Банку Україна не застосовано жодних міжнародних та національних санкцій, оскільки ми не маємо відношення до банку, який працює на території країни-агресора. Міністерства фінансів США та Великої Британії уточнюють: Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
Стосовно переказу, то скоріш за все труднощі виникли через те, що банк в США переплутав наш банк з російським, тому і могла виникнути така затримка в зарахування. Приносимо вибачення за незручності.
brightside 23 вересня 2022, 19:16
Пополнил счет на сумму больше, чем 20000, но использовать их одной транзакцией не могу потому, что банк не дает выставить лимиты на траты в день больше 20000. Перевести на карту другого банка 4% комиссия, бесплатно только при закрытии счета. Клиентоориентированность просто топ 👎🏻👎🏻👎🏻
Сенс Банк
Відповідь банку
23 вересня 2022, 19:32
Ми повністю розуміємо ваше незадоволення в поточній ситуації, адже не всім достатньо добового ліміту, що було встановлено банком через військовий стан, але згідно умов Договору банківського обслуговування пункт 4.3.3., банк має право змінювати ці ліміти. Зараз зміна та збільшення цих лімітів можливе лише в індивідуальному порядку, тому якщо для ваших цілей треба більший ліміт, то ви можете звернутись до підтримку банку через чат в додатку щодо цього.
Що стосується комісії, то згідно умов картки, існує комісія за переказ коштів з кредитих карток, котра складає 4% мінімум 20 грн, навіть якщо це власні кошти.
kater3219 23 вересня 2022, 16:50
Предложили карту в приложении, при оформлении НИГДЕ НЕ НАПИСАЛИ про то, что они установили ограничение на оплату в сутки 20 000 грн. Я для работы заказала необходимую технику в магазине, перевела свои деньги на карту, что бы часть оплатить с своих и часть с кредитных. А оплата не прошла, ответ только извините!!! Я говорю ок я хочу забрать свои деньги, и знаете что? А забрать я могу с комиссией 4% СВОИ деньги!!! Я говорю тогда снимите лимит для оплаты, нет война. Хочешь забарать назад свои деньги плати 4 %. Итог оператор говорит я подам заявку, что бы хотя бы 50 % комиссии компенсировали, но конечно же не согласовано, конечно ведь вы специально нигде не указали про ограничение. Не рекомендую этот банк, если не хотите быть обманутым!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 вересня 2022, 19:27
Ми розуміємо, що поточні ліміти можуть створювати певні незручності при користуванні карткою, але дане зменшення було виконано банком у зв'язку з військовим станом. Це тимчасовий захід. Таке зменшення виконано Банком згідно умов Договору банківського обслуговування пункт 4.3.3. Також, якщо вам потрібний більший ліміт на операції, то ви можете звернутись в чат-підтримку банку через додаток Sense SuperApp, та подати запит на збільшення цього ліміту в індивідуальному порядку.
Щодо комісії, то згідно умов картки, вона стягується при переказі коштів з кредитної картки. Навіть за перекази за рахунок власних коштів.
Maruna0109 23 вересня 2022, 15:36
Працівник на касі 23.09.22 невислухавши питання, проганяє клієнтів банку — всьо робіть самі я нічого вам не можу зробити. Так відноситьсь до клієнті грубо і негарно …
Проблема вирішена
Landrail 22 вересня 2022, 23:23
25 февраля банк прислал смс, что те средства, которые я должен за беспроцентные рассрочки, это и есть мой кредитный лимит по карте RED. С февраля по конец июНя я вносил все платежи, указанные в приложении. Разумеется, если можно было по условиям обойтись минимальным платежом, я так и делал. Но 21 июня (это мой «биллинговый» день) пришла смс, что кредитный лимит теперь 19 000. Ну, ок. Но я обнаружил в приложении, что разница между этим лимитом 19 000 и суммой оставшихся рассрочек (не кредитов, которых никогда не было) это … долг! Сумма «долга» на тот момент была около 5 500 грн. Есть ещё много интересных деталей (как при этом возвращении непрошенного лимита куда-то БЕССЛЕДНО девались несколько сот гривен личных средств, которые не отображаются в стандартной месячной выписке, и прочие фокусы).
Я ждал по глупости месяц: «наверно, сбой в ПО». При этом я исправно погашал рассрочки. А некоторые (мелкие) досрочно. И что же? досрочно погашенные рассрочки только увеличили мой долг! так хотя бы был должен без %%, а теперь с %%.
В чате поддержки невозможно решить эти вопросы. Они тупо тебе озвучивают то, что и сам в выписке вижу.
Написал в итоге заявление в отделении 9 августа. На данный момент — 22 сентября — ответа не пришло. Я узнал № дела. Вчера дозвонился. Меня минут 40 пытались сделать идиотом. Хотя у меня высшее образование и моя работа заключатся как раз в чтение текстов мелким шрифтом. В итоге их специалист вынуждена была согласиться, что «вопрос требует дальнейшего рассмотрения». Не ожидала, что я не собираюсь сдаваться. Ещё бы! ведь 5 500 уже превратились за 2 месяца в 9300! Даже при эффективной ставке 48% годовых (стандартная в Альфа для довоенного времени) невозможно создать такой долг.
Я попросил назвать пункты договора, на основании которых мне насчитали мнимую задолженность, и предоставить формулу расчёта (как это есть, например, в моём договоре с Монобанком). В банке пока прикусили язык и не знают, что отвеить.
Важная деталь: когда подняли «потолок», я попытался за те деньги что-то купить. но безуспешно: лимит есть, разница между суммой рассрочек и лимитом есть. Но разницей этой никак не удалось воспользоваться.
Я так понимаю, что банк решил раскидать на «лохов» свои убытки. На работе я помог другим закрыть в приложении их карты Альфа от греха подальше.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 вересня 2022, 14:37
Дуже раді, що ваше питання було вирішено!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
8888qwerty8888 22 вересня 2022, 21:06
Зв, язалася із консультантом, Валентиною Лукашенко, дуже приємний чуйний професіонал. Допомогла мені з проблемою по картці… грамотно все пояснила, розповіла, що і як зробити. Велика їй вдячність!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 вересня 2022, 8:11
Дякуємо за ваш відгук! Передамо Валентині вашу подяку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 вересня 2022, 16:11
Відгук не зарахований (на 24.09.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
8551 21 вересня 2022, 17:32
20/09 мирно ехал в машине, когда пришёл пуш, что с карты списано 80 грн. (как оплата в «Новой почте»). Только карта была физически при мне и в приложение НП никогда не привязывалась. Не было ни запроса на 3Д-секьюр, ничего.
Оператор в чате очень помог, посоветовав обращаться в киберполицию.
Карта, так понимаю, уже скомпрометирована. С каждого клиента по 80, глядишь и у Новой Почты дела лучше пойдут. Жду, когда завтра также тихо спишут 8000…
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 жовтня 2022, 13:30
Написали у приватні повідомлення щодо уточнення даних. На жаль, відповіді за ці дні так і не отримали. Сподіваємося, що ваша ситуація вирішена і ви зробили так, як рекомендували вам у чаті підтримки.
Якщо залишилися питання, завжди готові вирішити його.
Malevan 20 вересня 2022, 11:23
Уже давно являюсь клиентом этого банка. Да, не могу сказать что впрямь всё меня в нём устраивает именно в качестве обслуживания. Но могу с уверенностью сказать что банк один из надежных и остается таким, даже в это нестабильное время.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 вересня 2022, 11:36
Дякуємо вам за такий теплий відгук про нашу роботу. Сподіваємось, що і надалі наша співпраця буде приємною. Будемо намагатись покращувати нашу роботу на радість наших клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 20 вересня 2022, 9:27
Відділення за адресою: Харків, пл. Павлівська, 2
ганьба такую народ …чего с русским банком имеете дело…кто там работает не патриот работать на русских олигархов обманывают укр народ!!!
я тоже 6 мес не могу списать левые комиссию которую насчитали и акции по закрытию только для своих!!! уже 4000 грн лишниее приписывают и угрожают мне!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KarinaCer1998 19 вересня 2022, 20:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Доброго дня. Хочу залишити скаргу на АльБанк. Якщо чесно я просто в шоці! Мій хлопець мобілізований. Знаходиться в рядах ЗСУ. В нього є кредит в цьому банку. Так як самостійно він звернутися в банк не зміг, то я сама вирішила віднести справку про мобілізацію і фото військового квитка. Прийшовши у відділення за адресою м. Київ, Соборності 1 то мені сказали що принести такі документи може тільки він особисто, на що я пояснила дівчатам що він ну ніяк не може цього зробити. Врешті решт мені так нічим і не допомогли. Потім я вирішила зайти в інше відділення де мені з радістю допомогли і присвоїли статус Militari. Через деякий час в них знову пішов збій, і знову статусу немає. Оформився новий кредит, і знову з відсотками. Хлопець самостійно подав запит в застосунку Альфа-Банку, де кожного разу писали щось нове, а сьогодні заявили що такі запити 60 днів розглядають. Скажіть це нормально .? Людина хоче платити, але так як є такі привілегії для військовослужбовців, то хоче щоб списали комісію. В інших банках ця процедура займає тиждень, а не 60 днів.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 вересня 2022, 20:36
Добрий день! Дуже шкода, що сталася така неприємна ситуація, справді соромно, що не змогли допомогти одразу і пояснити :(

Ми розуміємо потребу в даній послузі і тому зробили можливість подати документи онлайн. Відсотки ми списуємо, в т.ч. і вже нараховані, не від дати оброблення запиту, а від дати мобілізації. Тобто це не вплине на ту суму коштів, яку по кредиту загалом потрібно буде сплатити.

Насправді вказуються максимальні терміни, але ми, як правило, справляємося набагато швидше. Будемо вдячні, якщо напишете номер телефона вашого хлопця, ми перевіримо і проконтролюємо щоб на цей раз все точно було добре
andrejj1803 19 вересня 2022, 16:09
За одну транзакцию платить нужно два раза проценты.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 8:49
Дуже хотіли б розібратися з цією проблемою, однак не отримали відповіді від вас :( Чекаємо на повідомлення і постараємось якомога швидше допомогти
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 19 вересня 2022, 8:00
Відділення за адресою: Київ, бул. Шевченка, 2
сами сбежали с харькова и отд закрыли и наяривают с угрозами отдайте деньги, а сами что творят…скоро в харькове голодомор будет нет работы и, а им побарабану!!! центр занятости обманывает людей и не хочет работать…
Сенс Банк
Відповідь банку
19 вересня 2022, 10:39
Банк в жодному випадку не тікав з Харкова. Відділення в вашому місті працюють, але ми стараємось відкривати відділення там, де це безпечно, список та час роботи за посиланням: https://alfabank.ua/ru/news/perelik-viddilen-alfa-banku-ukraina-aki-pracuut

Ми розуміємо, що зараз погашати платежі вчасно складно, тому штрафи та пеня за просрочку не будуть. Щодо дзвінків, то у разі якщо від вас довго не було погашення, то банк має право вам телефонувати та нагадувати щодо заборгованості
nadiiy1303 17 вересня 2022, 23:47
Доброго дня.Це банк, який займається шахрайськими діями, особливо під час війни, вводять людей в оману, даючи брехливі дані по залишку на рахунках, про те що у Вас є заборгованність (невідомо звідки береться) Ви взнаєте коли приходити закривати рахунок.Так, 23.08.22 я прийшла в банк закрити рахунок, оператор наголосив, що не повинно бути ніяких коштів на картці і на рахунку, перевірив-сказав все ок, заявка на блокування була подана. 17.09.2022-отримала смс повідомлення, що заборгованність по рахунку складає 10196грн (звідки??? це зарплатна картка, кредитом ніколи не користувалась і не відкривала), в виписці указано«несанкціонована заборгованість»-на питання оператора звідки заборгованність-відповідь: була покупка в Епіцентрі 03.08.2022, а 01.09.22 магазин підтвердив оплату і кошти були зняті, на питання яким чином по заблокованному рахунку, картці могли проводитися будь-які операції,і чому покупка була 03.08.22(чек від продавця маю 05.08.2022-транзакція пройшла, підтвердження отримала), а гроші знімаються 01.09.2022, коли все має бути заблоковане-відповіді не отримала.За період з 03.08.2022−23.08.2022-ніяких повідомлень про відміну даної покупки\зарахування коштів тощо не отримувала.на момент здійснення покупки в Епіцентрі 03.08.2022-на рахунку було достатньо коштів, тобто це не була кредитка або картка без коштів.17.09.2022 звернулась до магазину Епіцентр з питанням, чому і як покупка яка була 03.08.2022 була проведена тільки майже через місяц, тоді як фіскальний чек я отримала 05.08.2022-відповіли, що оператор АТ«Альфа банк" вводить мене в оману-гроші були зараховані 03.08.2022 і товар доставлен з чеком 05.08.22.На питання-хто бреше,і навіщо навішувати заборгованність-відповіді нема, представники банку на зв’язок не виходять.Біжіть від цього банку як можно далі-це шахраї!!!
Yuliiana1986 17 вересня 2022, 1:11
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 141
Хочу выразить благодарность сотрудникам Альфа Банка в г. Запорожье.
Являюсь вашим клиентом более 6 лет.
Отдельная благодарность вашим сотрудникам, Оле Яковенко, Дарье.
Обслуживание всегда на высоком уровне.
Очень надеюсь, что вы выстоите в это сложное время!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 17 вересня 2022, 11:24
Доброго дня, дуже вдячні за ваш відгук! Дякуємо також за ваші побажання.
Ми напишемо вам у приватні повідомлення щодо подяки нашим колегам. Хочемо уточнити їх прізвища.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 вересня 2022, 10:07
Отзыв засчитан (на 17.09.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
adkud 16 вересня 2022, 13:38
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Отлично работает команда отделения банка, вопросы решаются быстро и качественно, на высоком уровне работают как специалисты, так и заведующая кассой, спасибо, продолжайте радовать своих клиентов высоким сервисом
Сенс Банк
Відповідь банку
16 вересня 2022, 13:59
Дякуємо за вашу подяку. Дуже приємно отримувати такі слова на рахунок нашої команди ❤
AntonEvg 15 вересня 2022, 13:29
Вже вдруге! Намагався зняти готівку з банкомату, зявився надпис «привищенно ліміт часу» картку віддало, гроші з рахунку зняло, фактично гроші не видало!!! Це якийсь грабунок серед дня! Звернувся на гарячу лінію — звернення прийняли, минуло 2 дні, грошей нема! Чому я маю чекати свої кошти 3 дні ??? Якщо вони мені життєво необхідні ???
Сенс Банк
Відповідь банку
15 вересня 2022, 15:14
Дякуємо за ваш відгук!
Строки обробки даного запиту залежать від терміну інкасації та суми. З приводу суми: до 15 000 грн. — один робочий день від дати фіксування звернення;
сума від 15 001 грн. — один робочий день від дати інкасації. Інкасація проводитися один раз в п'ять робочих днів. Розуміємо ваше невдоволення, але варто ще трохи почекати.
Bosr 13 вересня 2022, 22:17
Отримав кредитну картку з можливістю сплати кредитних коштів впродовж 10 місяців, зараз за користування карткою щомісячно комісія 100 грн, непердбачена договором та законодавством, тобто просто шахрайство в чистому вигляді.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 вересня 2022, 8:48
Зміна в тарифах відбувалась і ми заздалегідь про це попереджували, не лише на сайті банку, а і у соц. мережах банку, мобільному додатку (надсилали push-повідомлення, щоб ви ознайомились). Тобто зміна відбулася згідно договору.
Розуміємо, що це не найприємніше, але не дивлячись на вагому зміну облікової ставки (з 10% до 25%) ставка за кредитками не була збільшена, по Хамелеону залишається 0,01% річних на покупки. Однак через здорожчання грошового ресурсу так вимушені були зробити :(
Дана комісія списується тільки якщо маєте заборгованість на розрахункову дату від 20 грн.

Банк вимушений приймати не найприємніші рішення, іноді, але це дозволить нам вирівняти ціну пропозиції та обслуговування, по відношенню до нової облікової ставки. Сподіваємось на розуміння :(
EVK 13 вересня 2022, 15:03
Вже писав, і не раз, і робив запити в кол-центрі, але все як було плачевно так і лишилось. Додаток Sense як був «напівсирим» так і лишився. «не як у людей». Як мені клієнту та користувачу головна проблема — це платежі, наразі «комунальні», хоча з іншими мабудь ситуація похожа. Якщо ви захочете «одним махом» заплатити всі ваші щомісячні обовязкові комунальні платежі по різним постачальникам то у вас це не получиться. Бо додаток просто не підтягує ті чи інші платежі, ні по реквізитам, ні по якимось ІД як наприклад ГІОЦ Київ, а частіше всього ви побачити на екрані повідомлення що мене просто бісить «вибачте щось пішло не так», причому його закрити з першого разу також не получиться. До речі при оформленні наприклад депозитів в Sense, або переводах також побачите що нерідко «щось пішло не так». Що пішло не так — то загадка яка застрягла мабудь в головах розробників цього додатка.
Як відомо ГІОЦ Київ зараз формує єдиний платіж по всім практично постачальникам крім операторів звязку. І це чудово видно в особистому кабінеті ГІОЦ, ну і як не прикро у додатках банків конкурентів де все підтягується. Що ж ми бачимо в Sense? По ГІОЦ лише «Київтеплоенерго» та «Київкомунсервіс». А де Київводоканал, де ДТЕК Київські електромережі, де АТ КиївГаз, де ТОВ Нафтогаз (плата за споживання газу), На сайті ГІОЦ все є, а в Сенс лише два постачальники. Окремо Київводоканал та інші не підтягуються — та ж набридлива помилка «щось пішло не так». І там ще пошук по адресі — також марна справа, як не вводив свою адресу — нічого не знаходить. Потратив лише купу часу.
Як вам подобається таке і чи знає про це керівництво банку — клієнт йде до банкомату Альфа-Банку щоб зняти готівку і поповнити картку конкурентів Приват Банку чи Моно Банку де платежі для всіх постачальників проходять одним «кліком» і в повному складі так би сказати.
Агов розробники, керівники банку — вам не соромно???
32328089 12 вересня 2022, 6:14
Я заметил, что несмотря на то, что курс доллара для расчетов картой в Альфа-банке ниже — 37,30, против например Моно-банка 37,50. Курс расчета в тайских батах — примерно на 2−3% выше. Я обратился в поддержку, привел подробный расчет, попросил доказательства запроса МПС по данному курсу, доказательства мне предоставить не смогли. Банк завышает курс конвертации на 2−3% относительно своих же алгоритмов расчета. Советую иметь это ввиду при расчетах картами Альфа-банка в других валютах.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 вересня 2022, 14:50
Зробили усе можливе, щоб надати відповідь по зверненню, зробивши виписку на запит від МПС Visa. Сподіваємося, що ви отримали повну відповідь на ваш запит. У разі чого, пишіть нам, неодмінно допоможемо.
Grinss 9 вересня 2022, 17:46
Хочу висловити вдячність працівникам підтримки банку — Крилову Сергію та Панченко Анні. Саме вони з розумінням поставилися до моєї проблеми, і доклавши чимало зусиль, допомогли її вирішити. Дякую за те, що у такий складний час, ви надаєте реальну допомогу.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.45
USD 41.2 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.45
USD 41.2 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝