×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Подяка.
Я за кордоном, номер український не підтримує смс тут, картки заблоковані, увійти в додаток не можу. Але він після дзвінку на відеочаті забрав на особистий контроль, спілкувалися декілька разів і все-таки вирішили питання. Допоміг оформити продукти, розповів як краще погашати кредит і картку. І як це зробити більш вигідніше ніж як я думав.
Дякую вам, за такого спеціаліста.
Написати коментар
Выставлен счет в гривне. Оплатил гривной, но списали будто оплатил валютой
Получется:
Платил — гривной по счету в гривне. Но списали из-за курса. Муть. Похоже у вас пробелмы в обработке платежей и банк списывает деньги по ошибке.
DCC — технологія, за допомогою якої продавці вказують ціну у валюті країни, де випущена картка покупця, щоб орієнтувати на суму списання за орієнтовним курсом.
Одразу після проведення покупки відбувається блокування суми, тобто вона стає недоступною до використання (баланс зменшується), далі через 2-3 робочі дні (в середньому) банк продавця підтверджує успішність операції і виставляє нам запит на остаточне списання. І вже через МПС запит на списання нам надходить у валюті, оскільки якщо магазин зареєстрований, наприклад, в США, то розрахунок буде в доларах і тільки для вашої зручності ви бачите ціну в гривні.
І якщо орієнтовний курс, за яким продавець подавав на блокування, нижчий від курсу, який діє на дату списання, то, на жаль, різниця буде до знята з рахунку. Однак це працює і в зворотному напрямку, якщо різниця курсу буде на вашу користь, то частина коштів знову стане доступною на балансі
Коментарі (2)
Проблеми с долларом
На момент звернення до відділення залишок коштів в касі був зарезервований для клієнтів, які завчасно бронювали їх для зняття з рахунків. Логістика, на жаль, дещо ускладнена, тому не завжди можемо забезпечити всіх валютою для обміну :(
Тому запропонували вам альтернативу з оформленням депозиту через валютообмін, як альтернативу, непоганий варіант для заощадження валюти. Шкода, що у вашій ситуації він не підійшов :(
Коментарі (2)
альфа-банк
Перевірили всі деталі, про повернення плати за обслуговування по карткам надсилали всім власникам карток push-повідомлення з додатку. З приводу саме такої суми комісії, то це преміальна картка, випущена на найпрестижнішому пластику Visa/MastarCard, доступні максимум послуг від МПС та банку. Але картка в той же час буде безкоштовною при виконанні умов по сумі покупок/залишкам власних коштів в банку.
Якщо не підходять такі тарифи, то можна їх змінити на більш дешевші та з більш простими умовами для безкоштовного користування.
Коментарі (2)
Не начислили акционные бонусы
Пробачте, будь ласка, що змушуємо чекати :(
Коментарі (1)
Альфа-Банк
Коментарі (5)
Чудове обслуговування
Співробітниця банку Оксана Самойленко допомогла вирішити проблему, чудове обслуговування.
4 зірки за російське походження банку, дуже прикро що цю проблему не вирішують, надія лише на ЗСУ.
Стосовно російського походження, то Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою, котра ніяк не пов'язана з іншими банками Альфи. Щодо російських акціонерів, репутація котрих не є бездоганною, то вони ще навесні були відсторонені від управління банком, а також не мають право голосу по акціям банку.
Написати коментар
Користувалась розстрочкою через цей банк
Написати коментар
кредити від кацапів
— призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період;
-брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
На жаль, так і не отримали від вас відповідь. Напишіть, будь ласка, нам у чат підтримки або у приватні повідомлення, якщо ви підходите під ці категорії та ще не оформили льготи для військових. Ми неодмінно допоможемо та бережіть себе!
Коментарі (3)
Подяка фахівцю Тетяні Ландар
Написати коментар
Обманули на курсах при возврате чарджбека
Где-то месяца два все это длилось, наконец альфа вернула деньги, но не по текущему курсу (36,60) а по февральскому.
Считаю это намахалово со стороны банка, ведь магазин сделал возврат не в феврале, а в октябре и соотвественно считать его должны по текущему курсу, а не потому который был 8 месяцев назад.
Поддержка банка ничем не помогла, этот вопрос они рассматривали недели две и решили его в свою пользу, что нужно считать по февральскому курсу. Я на их математике потерял где-то 2300−2400грн. Еще напишу что получал возвраты в других банках (моно/приват) и они всегда пересчитывались по текущему курсу…
Коментарі (8)
Обманщики
Зараз вже зробили все що потрібно, кошти вам відправили. Детальніше розказали в особистих повідомленнях.
З приводу ваших коментарів про затримку у переказі коштів. За таких переказів головні реквізити це не лише IBAN, а і ІПН/ЄДРПОУ отримувача, тому у випадку якщо ми переказуємо кошти вам (ваш ІПН), а IBAN іншої особи, то переказ не може бути зарахований і автоматичне повернення платежу за правилами проходить на 4й робочий день.
Коментарі (3)
Нововведение от АльфаБанка в виду комиссии
Т.Е. если ты воспользовался картой в текущем месяце и сразу в этом же месяце не закрыл задолженность, то с карты спишут комиссию 100грн.
Вот как умно решили заработать. Т.Е. не понятно зачем льготный период, если я сразу все должна закрыть!
Коментарі (10)
Cкарга в НБУ
Коментарі (4)
Величезна подяка агенту відеочату Сергію Крилов
З повагою, Наталя Козак!
Написати коментар
Изменение условий договора
Ми щиро вибачаємося, що зовнішні фактори вплинули на це. Сподіваємося, що в майбутньому ситуація зміниться, і ми з вами зможемо ще раз взаємовигідно попрацювати.
Коментарі (4)
Не задоволенна!!!
Написати коментар
анилируют карту и списывают каждый месяц за использование карты
Коментарі (13)
Шахрайське списання комісії
Після звернення у службу підтримки консультант спочатку написав що створить запит тому що комісія була помилково списана, але потім сказав що запит відхилили. І почав вигадувати якусь маячню про те що то була не інтернет оплата, а P2P переказ і показувати мені тарифи карти де за P2P переказ є комісія 4%. Потім під'єднав іншого консультанта, який писав ту саму маячню…
Будь які доводи консультанти ігнорували і продовжували писати одне й те саме, що то був P2P переказ і згідно тарифам за таке є комісія…
До цього я робив такі самі оплати з карток інших банків і там ніяких комісій не було, а Альфабанк «вирішив» що йому хочеться таку комісію.
По факту — за звичайну оплату в інтернеті придумали комісію і списали з моєї карти.
НЕ рекомендую Альфабанк! Завжди відносився до них з обережністю, тому що знав що вони можуть «придумати» наприклад списання за РКО… А тут все ж таки на рівному місці їм вдалося вигадати причину і списати комісію. В моєму розумінні це те саме що просто вкрасти гроші з карти.
Будьте дуже обережні, а краще 10 разів подумати перш ніж ставати клієнтом цього банку.
Чому операція пройшла як переказ. В деяких ситуаціях, навіть коли ви оплачуєте через фізичний термінал операція може пройти, як переказ. Все залежить від налаштувань самого терміналу. Наприклад: ви оплачуєте накладений платіж на пошті, при цьому кошти, які переказуються на картку відправнику посилки, також будуть зараховані, як р2р, а оплата послуг пошти, як покупка. З OLX доставкою такий самий принцип. В таких ситуаціях єдина відмінність від «класичного» переказу з картки на картку те, що ви не вводите реквізити отримувача вручну.
Будемо раді допомогти розглянути деталі саме за вашою карткою, тому напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ПІБ та вказаний в банку номер телефону
Коментарі (9)
Стремный маркетинг
Что получается в итоге:
— Никаких свидетельств реального разыграша. Ни трансляции как обычно делают компании, ни даже записи трансляции. Просто объявили победетелей. А может назначили? Причем про конкурс заявили везде, а результаты спрятали на странице глубоко на сайте. Даже поддержка в чате не может найти результаты.
— Главный победитель сделал 948 оплаты. 32 оплаты за день. Как обычный человек может делать 32 оплаты за 24 часа каждый день подряд. Явно накрутка.
Быть настолько глупым чтобы подобным образом провести конкурс сложно. Может намеренно нету записи, победители свои. Держите уровень системного банка все-таки, маркетолагам повестки вручите просто, больше пользы.
Щодо трансляції, то внутрішні розіграші ми ніколи не транслювали у прямому ефірі. Та не на часі зараз робити це онлайн, ситуація в країні не та, щоб з цього робити розвагу. Усе робилося за допомогою програми, де рандомно обиралися наші переможці. Також була відповідальна комісія за чесність розіграшу. Хочемо зауважити, що співробітники банку не могли прийняти участі у акції та бути переможцями.
Так, все вірно. Головний переможець зробив 948 транзакцій. Усі їх ми перевірили. Операціїї були виконані згідно умов акції та за правилами. МСС — які не приймають участь в акції (згідно додатку 2 правил акції) ми не брали в підрахунок.
Коментарі (3)