1000 від Держави за вакцинацію
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня! Хотіла повідомити про новий спосіб збільшення емісії платіжних карток та відповідно виконання планів, який винайшли співробітники одного з відділень Альфа-банку у м. Полтава. Мій літній тато, пенсіонер і інвалід звернувся в середині грудня до відділення Альфа-Банку, Полтава, ул. В. Чорновола, 19, з метою отримання картки Е-підтримка, і мав намір витратити 1000 грн за вакцинацію, на ліки, які йому життєво необхідні кожного місяця, атже пенсія складає лише 3700 грн. сумма ця для нього була б досить відчутна. Окремо зазначу, що він з нетерпінням чекав 24 січня, коли можна буде витратити ці кошти, які він наівно думав що отримав, саме на аптеку. Дуже енергійна менеджерка відділення прізвища якої він звісно ж не запам’ятав, не проконсультувавши взагалі по тарифам, вручила татові якусь зовсім іншу додаткову карту й запевнила, що це саме та карта і кошти вже на рахунку. Його екземпляра договору вона татові також не надала, мотивуючи тим, що ніби то він йому не потрібен. Але, через місяць, прийшовши до аптеки, коштів на рахунку не виявилось, тато одразу пішов в банк, де, незважаючи на те що він виявляється вже і так сплатив 50 грн за відкриття картки, та ще й зажадали 25 гривень місячна плата за обслуговування, але ж йому була потрібна зовсім інша карта!!! Виявляється обслуговування коштує 300 грн на рік!!! Я проживаю в Києві і не могла особисто бути присутня у відділенні для з’ясування обставин, але розібравшись в тарифах Альфа-банку виявила, що це дебетова карта Пакет послуг «White»!!! У мене питання до керівництва Альфа-банку, невже єдиний спосіб виконання планів це обман українських пенсіонерів та нажива на цій дуже смішній комісії в маштабах банку, але достатньо значній для людини похилого віку з мізерною пенсією? Питання друге: чи закрита ця злощасна картка і рахунок насправді, як запевнили співробітники відділення, запропонувавши татові відправити невідому якісь смс-ки, і сказавши порізати карту, чи через декілька місяців борг по комісіі збільшиться. Це вже нагадує Ощад з їх сумнозвісною картою Киянина. Держава довіряє декільком банкам виплату цієї допомоги, а деякі банківські співробітники просто і цинічно наживаються на цих літніх людях, для отримання своїх особистих бонусів і премій. Дуже прикро і соромно за таких співробітників! Так як я дію в інтересах свого літнього тата, пенсіонера і інваліда, прошу уважно розглянути мою скаргу і про розгляд і вжиті дієві заходи повідомити письмово на адресу мого батька, та повернути незаконно стягнуті комісії за рахунок винних осіб.
Написати коментар
Коментарі - 42
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 24 січня 2022, 19:25
- #
Дякуємо за зворотній зв’язок та приносимо вибачення за ситуацію, що виникла. Додатково написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей
- +
- 0
- Qwerty1999
- 25 січня 2022, 10:18
- #
«Мій літній тато, пенсіонер і інвалід звернувся в середині грудня до відділення Альфа-Банку, Полтава, ул. В. Чорновола, 19, з метою отримання картки Е-підтримка, і мав намір витратити 1000 грн за вакцинацію, на ліки, які йому життєво необхідні кожного місяця»
В декабре ещё не продавали лекарства в аптеках за средства на картах «еПоддержки».
Продажа стартовала только с 24 января 2022 года да и то не во всех аптечных сетях.
На восьмом году гибридной войны России против Украины
уже можно было однозначно определиться по вопросам
обслуживания в банках с российским капиталом…
Жаль, что многие этого не понимают…
Ну теперь убивайте своё личное время и нервы,
требуйте ответов и возврата денег…
В декабре ещё не продавали лекарства в аптеках за средства на картах «еПоддержки».
Продажа стартовала только с 24 января 2022 года да и то не во всех аптечных сетях.
На восьмом году гибридной войны России против Украины
уже можно было однозначно определиться по вопросам
обслуживания в банках с российским капиталом…
Жаль, что многие этого не понимают…
Ну теперь убивайте своё личное время и нервы,
требуйте ответов и возврата денег…
В привате бы впарили голд клуб — 20грн в месяц.
- +
- +1
- Qwerty1999
- 25 січня 2022, 14:49
- #
Берите больше — в Привате сразу бы впарили три карты:
1. универсальную кредитку с кредитным лимитом от 50 до 100 тысяч
2. карту для выплат
3. карту «еПідтримка»
И даже если у кого есть и 1 и 2 карты, им всё равно
сделали бы по второму кругу такие же карты…
Ведь наши местные форумные приватоненавистники никогда не врут…
1. универсальную кредитку с кредитным лимитом от 50 до 100 тысяч
2. карту для выплат
3. карту «еПідтримка»
И даже если у кого есть и 1 и 2 карты, им всё равно
сделали бы по второму кругу такие же карты…
Ведь наши местные форумные приватоненавистники никогда не врут…
Я не планувала вбивати свій час і нерви, є гаряча лінія НБУ також є електронна адреса, на яку можна звернутись письмово, в разі відсутності адекватної відповіді від банку. А що до ліків, тато звернувся в аптеку, саме 24 січня, через місяць, а карту замовив ще в грудні завчасно, я так і написала в своєму зверненні. Він просто не знав, що йому «впарили» ще додаткову платну карту, навіть не дали договір на руки, та й комісію не забули списати. А що до банків з російським капіталом, я сумніваюсь що літня людина знала про це.
- +
- +15
- Станислав Косовцов
- 25 січня 2022, 15:35
- #
Все вірно написали, бачимо. Не переймайтеся так, то свідки привата неуважно читають. Уважно читають вони тільки своє священне писання — приватівські правила. :) До речі, вони чомусь скромно замовчують, що теж ніколи не брешуть. І це абсолютна правда, тому що, навіть, коли вони несуть якусь дичину, вони щиро вірять в це. :)
- +
- 0
- Antonina95
- 25 січня 2022, 19:18
- #
Вы поинтересуйтесь,что такое Е пидтримка! это виртуальная карта. и оформляется она только если у клиента есть продукт (карточка банка).
я не клиент альфа банка, но уверена, что эту карту ему оформили, для того что бы оформить Е поддержку! и без согласия клиента и его подписей это не возможно сделать!
Вы поинтересуйтесь,что такое Е пидтримка! — цікавились, знаєм.
«это виртуальная карта. и оформляется она только если у клиента есть продукт (карточка банка)» — це де Ви таке вичитали ?
«уверена, что эту карту ему оформили, для того что бы оформить Е поддержку!» — тільки от саму «е-підтримку» при цьому забули відкрити…
«это виртуальная карта. и оформляется она только если у клиента есть продукт (карточка банка)» — це де Ви таке вичитали ?
«уверена, что эту карту ему оформили, для того что бы оформить Е поддержку!» — тільки от саму «е-підтримку» при цьому забули відкрити…
skrasilna
« є гаряча лінія НБУ також є електронна адреса, на яку можна звернутись письмово» — та є і адреса і телефон… І навіть ціле управління захисту прав споживачів фін.послуг:
https://bank.gov.ua/ua/about/structure/department/division-of-the-rights-of-the-sponsors-of-financial-services
Та от тільки довести у даному випадку щось буде важко — менеджер свою вину не визнає, свідків немає, документи на White Ваш батько сам підписав…
« є гаряча лінія НБУ також є електронна адреса, на яку можна звернутись письмово» — та є і адреса і телефон… І навіть ціле управління захисту прав споживачів фін.послуг:
https://bank.gov.ua/ua/about/structure/department/division-of-the-rights-of-the-sponsors-of-financial-services
Та от тільки довести у даному випадку щось буде важко — менеджер свою вину не визнає, свідків немає, документи на White Ваш батько сам підписав…
- +
- +15
- Antonina95
- 25 січня 2022, 19:12
- #
Мне очень жаль сотрудников Альфа Банк, да и впрочем всех банков кому приходится оформлять эти карты! терпение вам!
во-первых для того что бы оформить ВИРТУАЛЬНУЮ карту, необходимо быть клиентом банка, то есть иметь какой-то продукт. Иначе система не пустит оформить.
Во-вторых, насколько я знаю, только в Альфа Банке специалисты помогают открывать эти карты клиентам с кнопочным телефоном, где другие банки шлют подальше их!
и в-третьих, если ваш отец инвалид, то почему любимые дети не помогли оформить эту карту?
Антоніна, я бачу ви досить впевнено орієнтуєтесь в нюансах оформлення саме в Альфа-банку даної картки, я звісно ж зовсім не натякаю, що ви співробітник цього відділення) І якщо б ви хотіли, то побачили, що «любимые дети» мешкать в Києві, але неодмінно допоможуть своєму батькові розібратись з ситуацією, щоб спиритні співробітниці більше не наживались на українських пенсіонерах під шумок нав’язуючи непотрібні їм банківські продукти.
Давайте спробуєм остаточно прояснити ситуацію.
Щоб оформити е-підтримку, не обов`язково бути діючим клієнтом банку або відкривати якийсь додатковий продукт. Відкрити віртуальну е-підтримку можна «у кілька кліків» не виходячи з дому, для отримання пластикової доведеться звернутись у відділення. Все це розписано тут:
https://alfabank.ua/kartka-epidtrimka
У випадку з Вашим татом маємо або факт некомпетентності працівниці банку, або факт свідомого обману клієнта нею ж з метою виконання фін.показників і відповідно отримання премії і т.д.
Очевидно, що факт зловживання менеджером банку є значно більш імовірним. На жаль, подібні ситуації трапляються і у інших банках — я згідний з коментарем zig4free від 25 січня 2022, 13:07 щодо Приватбанку.
Тому Ви вірно зробили, написавши тут відгук, сподіваюсь кошти Вам повернуть, а непотрібну картку закриють (якщо ще не закрили). Ви можете перевірити це у додатку Sense, не потрібна картка не повинна відображатись у списку Ваших продуктів.
Взагалі, якщо Ви ще не подавали заявку у «Дії» на отримання «ковідної 1000», то раджу Вам оформити «е-підтримку» у Монобанку або А-Банку — ці банки зараховують кошти на картку миттєво, не чекаючи поки вони надійдуть у банк з бюджету.
P. S. Надалі постарайтесь щоб Вашого літнього батька, ще й інваліда, хтось супровуджував при візиті у банк, якщо не Ви — то хтось з Ваших близьких.
Щоб оформити е-підтримку, не обов`язково бути діючим клієнтом банку або відкривати якийсь додатковий продукт. Відкрити віртуальну е-підтримку можна «у кілька кліків» не виходячи з дому, для отримання пластикової доведеться звернутись у відділення. Все це розписано тут:
https://alfabank.ua/kartka-epidtrimka
У випадку з Вашим татом маємо або факт некомпетентності працівниці банку, або факт свідомого обману клієнта нею ж з метою виконання фін.показників і відповідно отримання премії і т.д.
Очевидно, що факт зловживання менеджером банку є значно більш імовірним. На жаль, подібні ситуації трапляються і у інших банках — я згідний з коментарем zig4free від 25 січня 2022, 13:07 щодо Приватбанку.
Тому Ви вірно зробили, написавши тут відгук, сподіваюсь кошти Вам повернуть, а непотрібну картку закриють (якщо ще не закрили). Ви можете перевірити це у додатку Sense, не потрібна картка не повинна відображатись у списку Ваших продуктів.
Взагалі, якщо Ви ще не подавали заявку у «Дії» на отримання «ковідної 1000», то раджу Вам оформити «е-підтримку» у Монобанку або А-Банку — ці банки зараховують кошти на картку миттєво, не чекаючи поки вони надійдуть у банк з бюджету.
P. S. Надалі постарайтесь щоб Вашого літнього батька, ще й інваліда, хтось супровуджував при візиті у банк, якщо не Ви — то хтось з Ваших близьких.
Доповнення: (про всяк випадок) — при відкритті картки у Моно доведеться спершу замовити їхню «чорну» картку (пластикову, відкриття і обслуговування безкоштовне), у А-Банку — спершу відкрити у додатку віртуальну «Зелену» (також безкоштовну), а тоді вже «е-підтримку».
- +
- 0
- Qwerty1999
- 26 січня 2022, 9:21
- #
Kingcity
Столько текста и все бестолку…
Карту «еПiдтримка» могут заказать ТОЛЬКО действующие клиенты банков и это касается не только Монобанка, Приватбанка, А-Банка, Райфа и Ощада, но и Альфа-банка…
Если клиенты не желают знать таких подробностей — не стоит обвинять в этом только банки…
Все граждане страны, желающие открыть карту «еПiдтримка» — в возрасте 18+ и даже умеют читать, но не все готовы ознакомиться с правилами перед тем как что-то заказывать…
Столько текста и все бестолку…
Карту «еПiдтримка» могут заказать ТОЛЬКО действующие клиенты банков и это касается не только Монобанка, Приватбанка, А-Банка, Райфа и Ощада, но и Альфа-банка…
Если клиенты не желают знать таких подробностей — не стоит обвинять в этом только банки…
Все граждане страны, желающие открыть карту «еПiдтримка» — в возрасте 18+ и даже умеют читать, но не все готовы ознакомиться с правилами перед тем как что-то заказывать…
Антонина Чопенко
«для того что бы оформить ВИРТУАЛЬНУЮ карту, необходимо быть клиентом банка, то есть иметь какой-то продукт. Иначе система не пустит оформить» — серйозно? Про те що клієнтом банку можна стати дистанційно і відкрити віртуальну картку без походу у банк і не відкриваючи інших продуктів Ви не чули? відстали від життя…
«только в Альфа Банке специалисты помогают открывать эти карты клиентам с кнопочным телефоном…» — от цікаво, як клієнти з кнопочним телефоном потім подають заявку у «Дії» на отримання цих коштів, подання заявки іншим шляхом поки що не передбачене…Чи може я щось пропустив — випустили версію «Дії» для телефонів без операційної системи…
«для того что бы оформить ВИРТУАЛЬНУЮ карту, необходимо быть клиентом банка, то есть иметь какой-то продукт. Иначе система не пустит оформить» — серйозно? Про те що клієнтом банку можна стати дистанційно і відкрити віртуальну картку без походу у банк і не відкриваючи інших продуктів Ви не чули? відстали від життя…
«только в Альфа Банке специалисты помогают открывать эти карты клиентам с кнопочным телефоном…» — от цікаво, як клієнти з кнопочним телефоном потім подають заявку у «Дії» на отримання цих коштів, подання заявки іншим шляхом поки що не передбачене…Чи може я щось пропустив — випустили версію «Дії» для телефонів без операційної системи…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 26 січня 2022, 9:29
- #
Kingcity
Конечно клиентом банка можно стать дистанционно и открыть виртуальную карту.
Первой открытой виртуальной картой не может быть карта «еПiдтримка».
Откройте виртуальную карту Хамелеон и тогда появиться возможность открыть виртуальную карту «еПiдтримка», но не наоборот…
Лучше учите матчасть
своей любимой Альфы…
Конечно клиентом банка можно стать дистанционно и открыть виртуальную карту.
Первой открытой виртуальной картой не может быть карта «еПiдтримка».
Откройте виртуальную карту Хамелеон и тогда появиться возможность открыть виртуальную карту «еПiдтримка», но не наоборот…
Лучше учите матчасть
своей любимой Альфы…
Qwerty1999
Дякую за уточнення. Власне мова про те і йшла, що віртуальну карту можна відкрити, не маючи інших продуктів банку — пластикових карт, депозитів і т.д. Не проблема відкрити віртуальний Cameleon і за ним одразу е-підтримку.
«Лучше учите матчасть
своей любимой Альфы…» — обов`язко візьму до уваги і заповню всі пробіли у знаннях.Проекзаменуєте мене ?
Дякую за уточнення. Власне мова про те і йшла, що віртуальну карту можна відкрити, не маючи інших продуктів банку — пластикових карт, депозитів і т.д. Не проблема відкрити віртуальний Cameleon і за ним одразу е-підтримку.
«Лучше учите матчасть
своей любимой Альфы…» — обов`язко візьму до уваги і заповню всі пробіли у знаннях.Проекзаменуєте мене ?
- +
- 0
- Qwerty1999
- 26 січня 2022, 10:58
- #
Kingcity
Виртуальную карту можно открыть не являясь до этого клиентом Альфы, но первой открытой виртуальной картой должна быть не карта «еПiдтримка», а любая другая …
Неужели это не понятно…
Виртуальную карту можно открыть не являясь до этого клиентом Альфы, но первой открытой виртуальной картой должна быть не карта «еПiдтримка», а любая другая …
Неужели это не понятно…
Qwerty1999
«Неужели это не понятно…»
Невже не зрозуміло, що власне про це я і веду мову ?
1. Встановлюєм на смартфон додаток Sense.
2. Проходим ідентифікацію через «Дію»
3. Відкриваєм безкоштовний віртуальний Cameleon
4. Відкриваєм віртуальну е-підтримку.
5. Подаємо через «Дію» заявку на отримання коштів, вказавши рахунок е- підтримки у Альфа-банку.
6. Чекаємо надходження коштів.
Я витримав екзамен ?
«Неужели это не понятно…»
Невже не зрозуміло, що власне про це я і веду мову ?
1. Встановлюєм на смартфон додаток Sense.
2. Проходим ідентифікацію через «Дію»
3. Відкриваєм безкоштовний віртуальний Cameleon
4. Відкриваєм віртуальну е-підтримку.
5. Подаємо через «Дію» заявку на отримання коштів, вказавши рахунок е- підтримки у Альфа-банку.
6. Чекаємо надходження коштів.
Я витримав екзамен ?
Лікнеп для тих, хто ще не знає, як отримати «ковідну 1000» і що для цього потрібно:
https://www.bbc.com/ukrainian/features-59594046
https://www.bbc.com/ukrainian/features-59594046
Якщо, як стверджує Антоніна, їх співробітники, оформлюють віртуальну карту е-підтримка, навіть з кнопкового телефону, то як вони реєструють людину та проходять авторизацію в застосунку «Дія» та в банківському додатку з іншого пристрою, банківського планшету чи може взагалі з особистого? Проходять верифікацію, потім підтягують сертифікати і замовляють отримати допомогу в дії через той же банківський додаток, знов таки ж зі свого пристрою? Виходить що цьому клієнту вже не може бути гарантовано збереження конфіденційності особисти даних та документів, безпека банківських операцій з тих самих платних карток, які вони нав’язують.
Доречі, для людей з кнопковими телефонами і так вже розробляється механізм отримання цієї допомоги, а самодіяльність окремих співробітників викликає багато питань.
skrasilna
«Якщо, як стверджує Антоніна, їх співробітники, оформлюють віртуальну карту е-підтримка, навіть з кнопкового телефону, то як вони реєструють людину та проходять авторизацію в застосунку „Дія“» — власне про це я писав у своєму коментарі вище (від 26 січня 2022, 1:03). Без смартфону на сьогоднішній день ніяк не обійдеться, заявку на отримання коштів потрібно через «Дію» подавати.
«Якщо, як стверджує Антоніна, їх співробітники, оформлюють віртуальну карту е-підтримка, навіть з кнопкового телефону, то як вони реєструють людину та проходять авторизацію в застосунку „Дія“» — власне про це я писав у своєму коментарі вище (від 26 січня 2022, 1:03). Без смартфону на сьогоднішній день ніяк не обійдеться, заявку на отримання коштів потрібно через «Дію» подавати.
PS: У батька був смартфон і допомогу віт таки потім отримав, хоч і разом з платною карткою, виходить потрібно було поділитись). А в інших банках ці карти безкоштовні.
- +
- +1
- Qwerty1999
- 26 січня 2022, 9:41
- #
И почему вы не помогли своему отцу открыть карту «еПiдтримка», а пустили все на самотёк.
Карта «еПiдтримка» открывается только действующим клиентам банка, вот вашему отцу экономист банка и открыл пакет «White», а были бы вы рядом, то возможно заказали бы дебетовый Хамелеон, у которого нет месячной абонплаты и выпускается он бесплатно.
И только затем оформили бы такую необходимую «еПiдтримку».
Помогать отцу вам было недосуг, зато теперь массу сил и времени тратите на то, чтобы что-то кому-то доказать…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 26 січня 2022, 9:42
- #
И почему вы не помогли своему отцу открыть карту «еПiдтримка», а пустили все на самотёк.
Карта «еПiдтримка» открывается только действующим клиентам банка, вот вашему отцу экономист банка и открыл пакет «White», а были бы вы рядом, то возможно заказали бы дебетовый Хамелеон, у которого нет месячной абонплаты и выпускается он бесплатно.
И только затем оформили бы такую необходимую «еПiдтримку».
Помогать отцу вам было недосуг, зато теперь массу сил и времени тратите на то, чтобы что-то кому-то доказать…
Qwerty1999
«И почему вы не помогли своему отцу открыть карту „еПiдтримка“, а пустили все на самотёк» — людина вже не раз написала, що живе в іншому місті, але ж вам потрібно домахатись…
«вот вашему отцу экономист банка и открыл пакет „White“» — ага. От тільки е-підтримку при цьому забув відкрити.
«заказали бы дебетовый Хамелеон, у которого нет месячной абонплаты и выпускается он бесплатно. И только затем оформили бы такую необходимую «еПiдтримку». «- все це можна зробити дистанційно, не виходячи з дому — встановити Sense, відкрити віртуальний Хамелеон, а тоді е-підтримку.
Але, звичайно, без смартфона не обійтись…
«И почему вы не помогли своему отцу открыть карту „еПiдтримка“, а пустили все на самотёк» — людина вже не раз написала, що живе в іншому місті, але ж вам потрібно домахатись…
«вот вашему отцу экономист банка и открыл пакет „White“» — ага. От тільки е-підтримку при цьому забув відкрити.
«заказали бы дебетовый Хамелеон, у которого нет месячной абонплаты и выпускается он бесплатно. И только затем оформили бы такую необходимую «еПiдтримку». «- все це можна зробити дистанційно, не виходячи з дому — встановити Sense, відкрити віртуальний Хамелеон, а тоді е-підтримку.
Але, звичайно, без смартфона не обійтись…
Не вам судити «досуг чи недосуг», не це питання зараз обговорюється. Виходячи з Вашоі логіки, мені потрібно приїхати з Києва в Полтаву, для того щоб оформити платіжну картку своєму батькові, тому що працівникам банку довіряти не можна, можуть навішати будь що, дивна логіка. До того ж є велика різниця між тим, щоб «втюхати» банківський продукт пенсіонеру, чи провести якісну консультацію і його продати тому, кому він дійсно потрібен, і він ним дійсно буде користуватись. Ще й тепер виявляється, що була картка, яку можна отримати взагалі безкоштовно. Чому ж про це змовчали? Тепер знатимемо, в Альфа-банк тільки з супроводом.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 26 січня 2022, 11:15
- #
Исходя из моей логики, вы могли в телефонном режиме посоветовать своему отцу и выбор банка и выбор первого карточного продукта, который он должен был открыть перед тем, как заказывать карту «еПiдтримка»…
Нужно было всего-лишь дать совет, а будет ваш отец ему следовать или нет — это уже не мой вопрос а ваши личные семейные дела.
Я не присутствовал при оформлении вашим отцом договора с банком и не знаю на какие вопросы экономиста он давал утвердительные ответы а на какие вопросы он отвечал отказом, но судя по результатам — ничего хорошего от его посещения отделения банка не получилось…
Вы в праве иметь свое мнение по всем вопросам, ну, а у меня может быть иное мнение, но я знаю одно — пожилым людям пенсионного возраста иногда нужен всего-лишь совет близких родственников, которым они доверяют, чтобы
сделать правильный выбор…
Ваш отец такой совет не получил…
Все участники обсуждения давно знают, что я публичный оппонент Альфа-банка на форуме Минфина и никогда не упускаю случая отпустить шпильку в адрес Альфы, но в данном конкретном случае считаю, что вина банка минимальна…
Нужно было всего-лишь дать совет, а будет ваш отец ему следовать или нет — это уже не мой вопрос а ваши личные семейные дела.
Я не присутствовал при оформлении вашим отцом договора с банком и не знаю на какие вопросы экономиста он давал утвердительные ответы а на какие вопросы он отвечал отказом, но судя по результатам — ничего хорошего от его посещения отделения банка не получилось…
Вы в праве иметь свое мнение по всем вопросам, ну, а у меня может быть иное мнение, но я знаю одно — пожилым людям пенсионного возраста иногда нужен всего-лишь совет близких родственников, которым они доверяют, чтобы
сделать правильный выбор…
Ваш отец такой совет не получил…
Все участники обсуждения давно знают, что я публичный оппонент Альфа-банка на форуме Минфина и никогда не упускаю случая отпустить шпильку в адрес Альфы, но в данном конкретном случае считаю, что вина банка минимальна…
Кожен має право на своє бачення. І ви абсолютно праві, це наші особисті сімейні справи, де порад ми не потребуємо, радитись чи ні, з дітьми перед візитом в банк, магазин, ЖЕК чи інші місця. Це вже зовсім «не в той степ» пішло, не маю багато часу на коментарі, а буду чекати офіційну письмову відповідь від банку, яку нам обіцяли надати, а там подивимось.
Qwerty1999
«в данном конкретном случае считаю, что вина банка минимальна…» — цікава логіка. З вашого коментаря слідує, що якщо у банк приходить людина, яка мало компетентна у банківських продуктах, та ще й й літня, то це автоматично дає право працівникам банку «вішати лапшу» йому на вуха і впарювати йому непотрібні продукти ? А може навпаки — варто більше дослухатись до потреб такого клієнта і допомогти йому вибрати найбільш оптимальний продукт ?
Так, на жаль, практика «втюхування» непотрібних продуктів існує у наших банках, та й не тільки у банках. Але це значить, що це є нормальним явищем і вина працівників банків тут мінімальна.
«в данном конкретном случае считаю, что вина банка минимальна…» — цікава логіка. З вашого коментаря слідує, що якщо у банк приходить людина, яка мало компетентна у банківських продуктах, та ще й й літня, то це автоматично дає право працівникам банку «вішати лапшу» йому на вуха і впарювати йому непотрібні продукти ? А може навпаки — варто більше дослухатись до потреб такого клієнта і допомогти йому вибрати найбільш оптимальний продукт ?
Так, на жаль, практика «втюхування» непотрібних продуктів існує у наших банках, та й не тільки у банках. Але це значить, що це є нормальним явищем і вина працівників банків тут мінімальна.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 26 січня 2022, 12:02
- #
Kingcity
Наконец-то вы сами лично, без всякой посторонней помощи, публично признали что Альфа-банк представляет из себя *** и работают там сотрудники, не имеющие ни стыда ни совести…
Мне даже понравился ваш
негативный спич против Альфы.
Продолжайте в том же духе.
Наконец-то вы сами лично, без всякой посторонней помощи, публично признали что Альфа-банк представляет из себя *** и работают там сотрудники, не имеющие ни стыда ни совести…
Мне даже понравился ваш
негативный спич против Альфы.
Продолжайте в том же духе.
Qwerty1999
Цей день вже став для мене святковим — Qwerty сподобався мій коментар ! Таке навіть не кожен рік буває, а тут — фактично лише початок року і такий сюрприз ! :)). Ви мене надихаєте на подальшу творчість :)).
От щоправда мій коментар був спрямований у першу чергу проти вашої точки зору, яка виправдовує недобросовісних банківських працівників.
І приписувати мені зайвого не потрібно — я ніде не писав, що «Альфа-банк представляет из себя *** «. Щодо співробітників Альфи — різні там є. Є і малокомпетентні, є і «не имеющие ни стыда ни совести», а є і порядні люди і хороші спеціалісти. Як і в інших банках. І навіть про Приват, який я, м`яко кажучи, недолюблюю (у 1-у чергу за те ж впарювання непотрібних продуктів), я ніколи не говорив, що там працюють лише «не имеющие ни стыда ни совести» люди — аналогічно, як і у Альфі, там різні працівники є.
«Продолжайте в том же духе» — я буду продовжувати у тому ж дусі, що і дотепер, у дусі об`єктивності і неупередженості.
Цей день вже став для мене святковим — Qwerty сподобався мій коментар ! Таке навіть не кожен рік буває, а тут — фактично лише початок року і такий сюрприз ! :)). Ви мене надихаєте на подальшу творчість :)).
От щоправда мій коментар був спрямований у першу чергу проти вашої точки зору, яка виправдовує недобросовісних банківських працівників.
І приписувати мені зайвого не потрібно — я ніде не писав, що «Альфа-банк представляет из себя *** «. Щодо співробітників Альфи — різні там є. Є і малокомпетентні, є і «не имеющие ни стыда ни совести», а є і порядні люди і хороші спеціалісти. Як і в інших банках. І навіть про Приват, який я, м`яко кажучи, недолюблюю (у 1-у чергу за те ж впарювання непотрібних продуктів), я ніколи не говорив, що там працюють лише «не имеющие ни стыда ни совести» люди — аналогічно, як і у Альфі, там різні працівники є.
«Продолжайте в том же духе» — я буду продовжувати у тому ж дусі, що і дотепер, у дусі об`єктивності і неупередженості.
skrasilna
«А в інших банках ці карти безкоштовні.» — вони безкоштовні і у Альфі. Але просто Вашому батькові додатково нав`язали непотрібний платний продукт.
«А в інших банках ці карти безкоштовні.» — вони безкоштовні і у Альфі. Але просто Вашому батькові додатково нав`язали непотрібний платний продукт.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 26 січня 2022, 18:25
- #
Kingcity
Нельзя открыть ни в одном банке только карту «еПiдтримка».
Сначала в любом банке надо открыть любую другую услугу и только затем можно открывать карту «еПiдтримка».
Поэтому не стоит вешать лапшу о навязывании услуг — таковы правила оформления во всех банках.
Ну, а то, что была выбрана платная услуга (пакет White) вместо бесплатной (карта Хамелеон) — это личные проблемы выбиравшего…
Нельзя открыть ни в одном банке только карту «еПiдтримка».
Сначала в любом банке надо открыть любую другую услугу и только затем можно открывать карту «еПiдтримка».
Поэтому не стоит вешать лапшу о навязывании услуг — таковы правила оформления во всех банках.
Ну, а то, что была выбрана платная услуга (пакет White) вместо бесплатной (карта Хамелеон) — это личные проблемы выбиравшего…
Qwerty1999
Ніхто ніякої лапші не вішає. Можна було швидко й безкоштовно відкрити віртуальний Хамелеон (чи навіть пластиковий) і зразу е-підтримку.
І працівник банку повинен був запропонувати клієнту таку можливість, як найбільш швидку і оптимальну, а не нав`язувати цілий пакет з платними послугами.
Або, принаймні, проінформувати про всі варіанти — «White», «Cameleon» і т.д. і дати клієнту можливість вибору, а не впарювати пакет, по якому у працівника план недовиконаний.
Qwerty, все що людина робить, рано чи пізно повертається до неї. «Енергійна менеджерка», яка напарила літній людині непотрібний платний продукт, теж колись буде пенсіонеркою. І їй доведеться звертатися у різні установи, будучи у літньому віці. І що тоді «втюхають» ій…
Ніхто ніякої лапші не вішає. Можна було швидко й безкоштовно відкрити віртуальний Хамелеон (чи навіть пластиковий) і зразу е-підтримку.
І працівник банку повинен був запропонувати клієнту таку можливість, як найбільш швидку і оптимальну, а не нав`язувати цілий пакет з платними послугами.
Або, принаймні, проінформувати про всі варіанти — «White», «Cameleon» і т.д. і дати клієнту можливість вибору, а не впарювати пакет, по якому у працівника план недовиконаний.
Qwerty, все що людина робить, рано чи пізно повертається до неї. «Енергійна менеджерка», яка напарила літній людині непотрібний платний продукт, теж колись буде пенсіонеркою. І їй доведеться звертатися у різні установи, будучи у літньому віці. І що тоді «втюхають» ій…
- +
- 0
- Antonina95
- 26 січня 2022, 20:50
- #
А вы зайдите в любой банк где оформляют Е поддержку, посмотрите на этих сотрудников, мне жаль, что им приходится иметь дело с этой картой! им эти планы не нужны я думаю.
«мне жаль, что им приходится иметь дело с этой картой…» — абсолютна більшість клієнтів самостійно ці картки відкривають через онлайн-банкінги, так що навантаження на співробітників відділень власне по цій картці не особливо велике.
Зрештою, робота у них така — а якщо не подобається, то ніхто не забороняє її поміняти…
«им эти планы не нужны я думаю» — так, рядовим працівникам банків потрібні не самі плани, а їхнє виконання.Від цього напряму залежить оплата їх праці.
Зрештою, робота у них така — а якщо не подобається, то ніхто не забороняє її поміняти…
«им эти планы не нужны я думаю» — так, рядовим працівникам банків потрібні не самі плани, а їхнє виконання.Від цього напряму залежить оплата їх праці.
- +
- 0
- Antonina95
- 26 січня 2022, 20:47
- #
У моей коллеги пакет White , это бесплатная карта. там снимается каждый месяц за обслуживание карты 25грн в случае если картой не пользоваться! я уверена что вашему отцу говорили об этом в банке. Так как бабушке коллеги тоже открывали её для получение виртуальной карты, и сказали что если не будет пользоваться картой,что бы закрыла её.
«У моей коллеги пакет White , это бесплатная карта. там снимается каждый месяц за обслуживание карты 25грн…» — правильніше сказати, що це умовно-безкоштовна картка. Щомісячна плата не знімається при виконанні певних умов на протязі місяця — не менше 10 покупок, або покупок на суму від 2500 грн., або залишок на рахунках не менше 50 000 грн.
«уверена что вашему отцу говорили об этом в банке» — ми з вами присутніми при розмові не були і тому не можемо стверджувати, що саме говорили батькові авторки відгуку.Тому доводиться покладатись на її слова, а саме:
«Дуже енергійна менеджерка відділення прізвища якої він звісно ж не запам’ятав, не проконсультувавши взагалі по тарифам, вручила татові якусь зовсім іншу додаткову карту й запевнила, що це саме та карта і кошти вже на рахунку. «- судячи з описаного, людині просто впарили непотрібну картку, нічого при цьому не розказавши.
«уверена что вашему отцу говорили об этом в банке» — ми з вами присутніми при розмові не були і тому не можемо стверджувати, що саме говорили батькові авторки відгуку.Тому доводиться покладатись на її слова, а саме:
«Дуже енергійна менеджерка відділення прізвища якої він звісно ж не запам’ятав, не проконсультувавши взагалі по тарифам, вручила татові якусь зовсім іншу додаткову карту й запевнила, що це саме та карта і кошти вже на рахунку. «- судячи з описаного, людині просто впарили непотрібну картку, нічого при цьому не розказавши.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |