Супер обслуговування оператором банку.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В мене виникла проблема входу в інтернет банкінг, зателефонувала на гарячу лінію, оператор відповів одразу, вислухав проблему, скоректував що до вирішення, все пояснив крок за кроком, терпляче, ввічливо і уважно відповів на всі мої запитання, допоміг розібратись в роботі нового додатку, в послугах банку, які я маю можливість використати на мою користь, такі як бонусні програми і т д… Хочу подякувати банку за таке професійне і гарне обслуговування, і хотіла б відмітити роботу оператора 41638 Дениса. Дуже рекомендую Альфа банк, як надійний, по кредитним програмам вигідний, з приємним обслуговуванням.
Відповідь банку
27 серпня 2021, 12:49
Дуже дякуємо за відгук! Обов'язково передамо вашу подяку Денису та керівництву :) Сподіваємось, що кожне ваше звернення в Контакт-Центр залишить лише приємні враження!
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 4
У мене теж складається враження, що робота їхньої служби підтримки в останній час відчутно покращилась.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 27 серпня 2021, 11:03
- #
Из-за незначительного, но реального оттока клиентов из Альфа-банка, у операторов горячей линии недавно увеличены лимиты времени, которые они могут тратить на обслуживание одного клиента.
Да и уровень знаний у оставшихся клиентов подупал, если надо объяснять по пол-часа в какие пимпочки тыкать пальцем на экране смартфона…
Статистика — вещь упрямая…
https://minfin.com.ua/2021/08/25/70432466/
Да и уровень знаний у оставшихся клиентов подупал, если надо объяснять по пол-часа в какие пимпочки тыкать пальцем на экране смартфона…
Статистика — вещь упрямая…
https://minfin.com.ua/2021/08/25/70432466/
Qwerty, я не буду сперечатися про причини, чи будувати якісь гіпотези.
Нещодавно мені довелось звернутись на їхню лінію підтримки по дрібному питанню. Перед тим останній раз звертався напевне років півтора назад. Може й більше. Порівняти рівень кваліфікації і спілкування зараз і тоді - небо і земля.
Хоча я, як клієнт, яким був, таким і лишився. Можливо, мені просто пощастило…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 27 серпня 2021, 13:26
- #
Конечно не стоит спорить, ведь за шесть лет даже маленького ребёнка
можно с нуля научить читать, писать и даже выучить таблицу умножения.
А взрослые 18+ сотрудники горячей линии,
да за шесть лет, тем более могут научиться всему,
что от них требует менеджмент банка…
можно с нуля научить читать, писать и даже выучить таблицу умножения.
А взрослые 18+ сотрудники горячей линии,
да за шесть лет, тем более могут научиться всему,
что от них требует менеджмент банка…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |