Банк відправляє смс з кодом підтвердження платежу на чужий номер. Підтримка клієнтів — абсолютний нуль!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +21
- Qwerty1999
- 31 січня 2021, 20:51
- #
Если появилось большое желание — не надо тянуть время и ждать, когда это желание сойдёт на нет…
Начните реализацию своих желаний с завтрашнего утра…
Завтра понедельник, 01 февраля — благоприятный день для исполнения желаний…
Начните реализацию своих желаний с завтрашнего утра…
Завтра понедельник, 01 февраля — благоприятный день для исполнения желаний…
Я теж міняв фінансовий номер кілька років тому. Довелося йти у відділення, а потім ще передзвонювали з Головного банку — проводили верифікацію. Нудна процедура, але все пройшло успішно, ніяких проблем з номером потім не було і немає досі.
- +
- 0
- Алексей Бобраков
- 6 лютого 2021, 8:11
- #
Зато в Н В Бизнес пани Филипова дает прекрасное интервью, где рассказывает, что сервисы Альфы — это супер и все банки должны на них равняться. Кто не знает, это та, которая исполнительный директор Альфа-Банка Украина и отвечает за направления развития продуктов, разработку цифровых сервисов, маркетинг и PR. За последние четыре года Ольга получила более десяти наград в своей сфере, в том числе личную Rising Tech Star (highly commended) от The Banking Tech. Имеет три высших образования европейского уровня, а также курс по финтеху в стенах Гарварда.
Для совладельцев Киевстар брать деньги за звонок на горячую линию это ни что иное, как обычное жлобство. Интернет банкинг в целом не плох, но некорые сервисы в нем — просто остой. Много функций, которые в др. банках уже есть лет 10, здесь появляются только сейчас.
Короче, сервис на троечку, но трескотни о успехах и собственной суперовости — без меры.
Для совладельцев Киевстар брать деньги за звонок на горячую линию это ни что иное, как обычное жлобство. Интернет банкинг в целом не плох, но некорые сервисы в нем — просто остой. Много функций, которые в др. банках уже есть лет 10, здесь появляются только сейчас.
Короче, сервис на троечку, но трескотни о успехах и собственной суперовости — без меры.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 6 лютого 2021, 20:14
- #
Сам себя не похвалишь — никто не похвалит…
Вот и дают бравурные интервью…
Вот и дают бравурные интервью…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Протягом більше ніж 5 років я час від часу зіштовхувався з проблемами в неналежному обслуговуванні з боку банку, але останнім часом банк веде себе так, що я планую відмовитись від будь-якої подальшої співпраці з цим банком. І ось чому.
1. Безпека.
Отже, 31.01.2021 виникла наступна, на перший погляд проста і банальна ситуація.
Я спробував замовити книгу в книжковому інтернет-магазині (якщо важливо — Книгарня «Є») (останній день кешбеку і всяке таке). Сума операції — 135 грн, оплата з карти на сайті, через платіжний сервіс «Portmone». Далі платіжна система відправляє мені код підтвердження операції через смс, який мені не приходить. Кілька раз пробую — смс не приходить. До слова згадаю, що деякі мої попередні купівлі в інтернеті у 2020 році супроводжувались подібними проблемами, смс починали приходити лише після звернення в чат.
Отже і цього разу пишу в чат підтримки через додаток. В діалозі оператор Світлана спочатку просить перезавантажити телефон (це не допомогло), в результаті бесіди з’ясовується, що смс мені відправляються на номер телефона 095…, який мені не належить.
У 2015 році, коли я став клієнтом Альфи, я дійсно мав інший номер — 095…, але з 2016 року я змінив номер телефону, старим я не користувався, оператром його заблокував, а з часом оператор продав цей номер іншій особі!!!
Зазначу, що відразу після заміни свого мобільного номера, я особисто звернувся до свого відділення та повідомив банк про зміну номера і попросив старий телефон зовсім видатити з програмних комплексів, адже тепер мені цей номер не належить. Номер мені змінили, інтернет банкінг зареєстрували на мій новий, актуальний номер телефону. З 2016 року я постійно користувався своєю дебетовою карткою, мав депозити, гривневі і валютні, користуюся різними сервісами, в тому числі Інтерне-банкінгом та додатком. Всі сервіси зав’язані на мій актуальний номер 093…
Нещодавно встановив новий додаток Sense і постійно вся реклама, різні сервісні смс мені надсилалися на мій правильний номер. А в 2021 році, я з’ясовую, що всі коди на підтвердження оплати банк відправляє на номер 095…, тобто сторонній особі (незважаючи на те, що я змінював фінансовий номер, а банку відомо про те, що в мене зовсім інший номер телефону) і незважаючи на те, що я неодноразово звертався в чат з проблемою, що мені не приходять смс, єдине, що мені раніше просто не повідомляли, в чім річ. Раніше оператори просто запитували мій номер, я вводив свій актульний, після чого смс приходили. Але при наступній купівлі проблема повторювалася знову).
2. Підтримка.
Фізичним особам Альфа банк пропонує 2 реальних канали вирішення проблеми — чат через додаток або телефон 044… а, ще є скайп, якщо звісно, ви користувач інтернету. Ніяких чатботів у вайбері чи телеграмі, ніякої безкоштовної лінії 0800… чи інших безкоштовних телефонів. Ніякого коллбеку чи можливості звернутися до банку безкоштовно (крім чату) для вирішення оперативного своєї проблеми. А що робити, наприклад, людині, яка не користується інтернетом, не має додатку, але в неї на рахунку закінчились коштм для здійсненн дзвінка на міський номер 044…? Добре, якщо проблема може почекати, а якщо термінова ситуація (ну наприклад вкрали картку чи з картки відбулось списання, і картку терміново потрібно заблокувати, куди клієнт може звернутись?). Про робота на ім'я Алла, в мережі взагалі ходять легенди (людину, яка придумала Аллу, варто б звільнити і забанити назавжди в сфері підтримки клієнтів). Клієнтоорієнтованість Альфа банку можна назвати одним словом — жлобство.
Повертаючись до своєї особистої ситуації (описаної в 1 частині відгуку) — я звернувся до чату. Оператор Світлана ніяким чином не вирішила моєї проблеми (лише повідомила, що я сам 05.12.2020 змінив номер для смс на 095. Отже з її логіки, я сам змінив фінансовий номер на свій старий номер, якого в мене вже немає 5 років…Цікаво, на думку банку, як я це зміг зробити і з яких мотивів? Пояснень мені не надали. Далі на всі мої подальші питання — ігнор. Просто образливий для мене ігнор. На спробу звернутись в чат з іншим питанням — теж ігнор. При чому я звертався досить стримано (що було важко), не вживав образливих слів і не дав жодного приводу для ігнору діалогу з боку оператора. До речі, пройшло вже кілька годин, я так і не змін завершити купівлю книги на смішну суму в 135 грн, смс мені так і не прийшла.
Отже результат: в чаті мені не відповідають, на лінії мене ставлять на утримання (мабуть дуже зайняті) проблема не вирішена.
П. С. Інтернет-магазин пропонує інший платіжний сервіс — LiquePay. Я спробував ним скористатися, авторизація платежу відбувається через пуш у додатку Sense з підтвердженням відбитку пальців. Я підтвердив операцію відбитком, додаток спочатку пише — «успішно», але сайт видає «Помилка. Операція скасована». Після кількох невдалих спроб я закинув спроби.
П. П. С. Я спробував зв’язатися з живим оператором за номером телефону (044) 494 01 01. Оператор Катерина повідомила, що мій фінансовий номер 095 … (тобто мій старий номер, який вже давно мені не належить). Потім без попередження поставила мене на утримання (я так і не зрозумів, для чого). Мого терпіння вистачило на 8 хв. слухання музики. Я відключився.
Після описаної ситуації в мене з’явилось величезне бажання забрати всі свої кошти з банку, закрити всі рахунки (що і планую зробити найближчим часом) і забути таке обслуговування, як неприємний сон. В першу чергу — через сумніви щодо безпеки, адже банк постійно змінює мій фінансовий номер на мій старий (стверджуючи однак, що винний в цьому саме я, правда не може пояснити, як же власне я б це міг зробити), відтак відправляє секретні смс стороннім особам. А в другу чергу — через найгірше обслуговування серед всіх банків, в яких мені доводилося бути клієнтом.