×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.4 |
USD | 41.55 | 42 |
Всі курси банку |
Не звязуйтесь з цим банком!
Було створене звернення, коли ви зверталися у відділення банку. Його направили в профільний відділ, тому потрібно було очікувати, коли кошти перерахуються на рахунок в іншому банку.
Стосовно рахунку, то так як він був обмежений, на жаль, технічно такі рахунки не відображаються у застосунку. Стосовно комісії, вона списуються згідно тарифам вашої картки. Закриття карткового рахунку можливе лише у відділенні банку.
Ми врахуємо ваш досвід та внесемо покращення у цей процес.
Ще раз вибачаюся, що виникла така ситуація, але щиро радий, що ваше питання вдалося вирішити 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Подяка шановному Володимиру!
Щира подяка Володимиру! Агенту підтримки Sense Bank на цьому ресурсі!
Є порядні, фахові люди і серед банківських працівників.
Читайте відгук:
«Сенс Банк — неперевершений зразок некомпетентності та безвідповідальності!»
MykolaA 10 октября 2024, 12:32
Дуже приємно знати, що мої старання зробили ваш досвід користування нашими послугами приємним та корисним. Радий бути поруч і допомагати вам у всіх питаннях! Якщо будуть якісь питання — завжди готовий надати підтримку 😊
З повагою, Володимир 💎
Написати коментар
Отримання коштів після закриття депозиту
Тепер же у жовтні закінчився ще один депозит, останній у цьому банку. Але замовити готівку на дату завершення вже не зміг, так як незрозуміло звідки виникла нова умова від банку: спочатку кошти мають поступити на рахунок, і тільки після цього можлива функція замовлення грошей, але не раніше, ніж через 5 днів. Як слідує з пояснення самого банку у одному з недавніх відгуків, «…Саме бронювання коштів для видачі в касі є додатковою послугою від банку, й терміни, які ми закладаємо для підготовки коштів — 5 днів, тобто від дати закриття депозиту відраховуємо 5 днів».
Питання:
1. Чому додаткова послуга від банку стає доступна тільки після повернення грошей на рахунок? Виглядає це так, ніби банк усіма силами намагається притримати клієнтські гроші та ще покористуватися ними.
2. З яких пір з’явилося таке обмеження стосовно видачі коштів, враховуючи, що наприкінці серпня даного обмеження не було? Я міг забронювати видачу готівки ще до зарахування коштів на рахунок.
3. На підставі чого таке обмеження застосовується банком у односторонньому порядку, так як договір розміщення коштів на депозиті, що закінчився у жовтні, на момент свого укладання не мав таких обмежень (цей висновок я роблю з того, що у серпні я бронював кошти заздалегідь, а названий депозит я розмістив раніше серпня)?
Якщо банку вкрай необхідна можливість якнайдовшого користування коштами клієнтів за будь-яку ціну, то зі свого боку пропоную впровадження, знову таки, в односторонньому порядку наступних умов:
1. Можливість бронювання видачі готівки через касу доступна тільки після зарахування коштів на рахунок, але не одразу, а через рік, а для підготовки коштів банком (адже це додаткова послуга, і на неї також потрібен час) потрібно не 5 днів, а також ще один рік.
2. Зняття готівки через банкомат без комісії доступне не двічі на місяць, як зараз (за умовами конкретно мого тарифного пакету послуг), а тільки один раз у житті з даної карти, і не більше 1000 грн за транзакцію. Для зняття через банкомат повторно без комісії потрібно оформити нову карту. Вартість оформлення — 100 000 грн, тривалість оформлення — 1 рік.
3. На період очікування запропонувати клієнту розмістити гроші на швидкий депозит, але зі ставкою мінус 100 % річних.
Якщо відкинути мої абсурдні та уїдливі пропозиції, то після такого співробітництва з банком я закрив усі рахунки та перестав бути його клієнтом, а це була співпраця з 2011 року, в тому числі і депозитні вклади, і зарплатний проект. Тепер буду контролювати, чи не з’явиться якась намальована заборгованість перед банком, навіть цікаво.
Усіх благ вкладникам, та адекватних банківських умов!
Щодо користування коштами, то ми в жодному випадку не обмежуємо клієнта в цьому, адже кошти знаходяться у вас на рахунку і саме ви ними користуєтесь. Можете зробити переказ, розрахуватись в магазині, оформити депозит чи перевести на дохідний сейф. Ми ні в чому вас не обмежуємо. Але враховуючи велику суму нам потрібен час щоб її підготувати. Саме тому такі терміни.
Терміни бронювання готівки вказані в пункті 4.2.7 Договору про банківське
обслуговування фізичних осіб, з яким ви можете ознайомитись за посиланням на нашому сайті https://sensebank.ua/tarifi-ta-umovi
*Андрій
Коментарі (2)
Відмінна робота віддаленого персонального менеджера Банку Сенс , Мартиненко Дарʼї.
Питання вирішилось швидко і, завдяки чітким професійним діям менеджера та діловий підхід менеджера допоміг мені.
Ми безмежно раді, що за сприяння нашої колеги, ваше питання було вирішено швидко і ви залишились задоволені 🤗
Ще раз дякуємо за ваш відгук. Для нас це дуже важливо 💙
З повагою, Андрій
Написати коментар
Важлива допомога
З повагою, Андрій
Коментарі (1)
Сенс Банк — неперевершений зразок некомпетентності та безвідповідальності!
Послуги що гарантуються в одному відділенні не надаються в іншому віддіенні банку.
1. У липні 2024 відкрив рахунки, підписав всі документи та отримав платіжні картки — це відбулося у відділенні № 1 м.Тернеопіль.
Всі служби підтвердили, що картки активні і готові до використання.
2. 01 серпня у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва касирка відмовилась надати послугу «поповнення картки у касі банку».
Коректну причину відмови ніхто назвати не спромігся.
3. За моїм зверненням до «підтримки» на протязі 5 днів проводилося розслідування.
Телефоном мені повідомили, що технічна проблема усунута. Принесли вибачення, та запевнили що послуги надаються в повному обсязі.
АЛЕ, як виявилося пізніше, це лише пусті слова.
4. 08.10.2024 у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва касирка відмовилась надати послугу «поповнення картки у касі банку».
Коректну причину відмови ніхто назвати не спромігся.
Я знову звернувся до «підтримкм». Знову триває розслідування. Знову пусті балачки. Хоча при зверннені попереджають, що розмова записується (але не читається).
Прості питанн. Хочу отримати письмову відповідь.
а) Хто в Сенс Банку відповідає за виконання підписаних та скріплених печаткою «Угоди про обслуговування Платіжних карток»
від 14.07.2024 року.
б) Хто несе відповідальність за результати фіктивної перевірки.
Питання риторичні.
Марную свій час лише заради розголосу. Можливо, комусь допоможе ця інформація при обранні банку.
Зауважу, що у касі нашого банку доступно поповнити додаткову картку, яка оформлена на 3 особу, але за умови, що ця картка є в наявності у власника й він знає PIN код до неї, операція поповнення проводиться без комісії. Поповнення ж карткового рахунку оформленого на 3 особу можливе лише за наявності нотаріальної довіреності.
Щодо конкретно вашої ситуації, то варто зупинитись й пояснити все детальніше.
При перших зверненнях власника додаткової картки у відділення «Кирилівське» він не знав PIN код до неї, а отже виконати поповнення картки для касира було неможливо, оскільки поповнення проводиться шляхом прокатки пластику через POS-термінал, тому від касира надійшла відмова, а також уточнення чи має клієнт нотаріальну довіреність на управління рахунком, до якого оформлена ця додаткова картка, аби провести поповнення одразу рахунку, а не самої картки — на жаль, довіреності також не було, й в результаті в касі відмовили у поповненні.
І також варто чесно зазначити, що дійсно ніхто зі співробітників не повідомив про необхідність знати PIN код для поповнення — цей момент ми проговорили зі співробітниками відділення, аби не виникало таких проблем у майбутньому.
Надалі внаслідок особистого спілкування у приватних повідомленнях вдалось порозумітись та знайти причину відмови у поповненні, але вже знаючи PIN код картки, власник додаткової картки знову не зміг поповнити саме цю картку через технічну проблему у процедурі.
На цьому етапі знадобилось втручання відповідальних осіб, і після їх залучення і виправлення проблеми — усі перешкоди для поповнення усунули. Можу констатувати, що станом на 04.11.24 проблема виправлена і власнику додаткової картки можна звертатись у касу для поповнення.
Якщо підсумувати, то ситуація є не стільки зразком некомпетентності, скільки зразком непорозуміння клієнта і співробітника, внаслідок чого спілкування між ними йде про абсолютно різні речі 😔
Зі свого боку намагався максимально детально розібратись у цій ситуації й надати допомогу як вам з власником додаткової картки, так і колегам з відділення та інших підрозділів, аби разом ми змогли виправити проблему, що виникла та надати послугу в повному обсязі 😊
Щиро перепрошую у вас, а також у власника додаткової картки за завдані незручності, а також згаяний час 🙌🏻
Зараз жодних перешкод у поповненні картки не буде, тому чекаємо на вас у відділенні, й залюбки допоможемо виконати поповнення картки, без відмов чи обмежень💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (11)
Жахливий банк
Шахраї взяли кредит на 7 тисяч
прийшло повідомлення на вайбер мені що є заборгованість
я написала операту що кредит я не брала ніякий
оператор сказав що у вас є заборгованість тому ви маєте сплатити
бо якщо ви не оплатите борг то це появлює на вашу кредитну історію
я їм кажу що я не брала кредит і в мене нема таких коштів
а вони пишуть одне те саме що кредит ви маєте погасити
і вони подали заявку на шахрайство
але ця заява переглядається від 30 до 180 днів
тому в мене питання чому я маю платити борг якщо я не брала цей кредит???
самий хужий банк
минайте його
По клієнту, дані якого вказані у заявці, ми не бачимо жодних оформлених кредитів чи заборгованостей за кредитними/дебетовими картками на таку суму, а також не бачимо звернень до нашої підтримки з запитом про шахрайські дії.
Розглядаючи загально таку ситуацію, то якщо дійсно шляхом шахрайських дій на ваше ім'я був взятий кредит, то в першу чергу не варто хвилюватись, ситуація не є безвихідною, потрібно звернутись до підтримки банку й зазначити, що кредит був оформлений не вами, співробітники зафіксують ваші слова й проаналізують ситуацію, додатково від вас потрібно надіслати письмовий запит на адресу Голови Правління банку, що ви не оформляли кредит №Х. За наявності документів з поліції чи інших офіційних органів додати їх до заяви.
Повернімось до вашої ситуації, наразі за клієнтом, дані якого вказано у заявці немає кредитів у нашому банку, чи заборгованостей за кредитним договором.
Можливо така ситуація трапилась з іншим клієнтом, чи в іншому банку?
На жаль, так і не отримали від вас відповіді у приватних повідомленнях, тому не можемо сказати точно.
Але маю зазначити, що при відсутності кредиту погашати його не потрібно, Вікторія 😉
Якщо у вас є додаткова інформація, прохання написати нам у приватні повідомлення, залюбки вам допоможемо!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (4)
Сто раз подумайте перед тем как открыть депозит!
28 сентября закончился депозит, но спустя три дня деньги на отдают! Обещают не раньше 3 октября… но при этом можно снимать с грабительской комиссией в банкомате, или перевести в другой банк и там снять с комиссией больше тысячи гривен!
Некому не посоветую этот банк!
Насправді ж у цій ситуації співробітники банку вас цілком коректно проконсультували, адже бронювання готівки для видачі в касі можливе на 5 день, після дати звернення, що прописано в пункті 4.2.7. ДКБО банку, розберімо на вашому прикладі: депозит закінчився 28.09.24 й повернувся на рахунок — з цього моменту він закритий, а банк виконав свої зобов'язання, ви можете вільно користуватись вашими коштами (переказувати їх, оплачувати покупки, знімати готівку у банкоматі чи оформити інший депозит), банк не обмежує вас у цьому.
Саме бронювання коштів для видачі в касі є додатковою послугою від банку, й терміни, які ми закладаємо для підготовки коштів — 5 днів, тобто від дати закриття депозиту відраховуємо 5 днів, а отже найближча дата для бронювання випадає саме на 03.10.24 — про що вам і повідомили під час консультації.
Оскільки це ваші кошти, якими ви вільні користуватись, то і зняття готівки в банкоматі вам також доступне, в рамках тарифів вашої картки, комісія за зняття становила б 3% мін. 25 грн, але для зняття готівки зовсім без комісії варто звертатись саме до каси за попереднім бронюванням.
Але ми завжди готові йти назустріч нашим клієнтам, і у разі термінової потреби коштів — можемо видати готівку шляхом індивідуального погодження й дозамовлення коштів на касу 😉
На жаль, не отримали від вас відповіді у приватні повідомлення, аби погодити дату термінового бронювання 😔
Впевнені, що наші послуги залишили у вас позитивні враження, навіть беручи до уваги цю неприємну ситуацію із бронюванням, та ми готові й надалі розвивати наші партнерські відносини та радувати вас сервісом найвищого рівня 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (2)
Тотальна брахня та не виконання банком свохї умов.
але коли неділю назад я писав до банку з питанням чи працюе акція, то меня сказали шо так працюе. от і усе. Сенс банк розясніть мені будь ласка чому ви так робите? Банк підтвердив шо з моеї сторони всі умови виконані.
АТ «Сенс Банк» наразі призупинило виконання своєї частини зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.
Причина такого рішення — потреба відповідно до вимог законодавства завершити зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку, а також адаптуватись до вимог, які висуваються до державного банку.
Перепрошуємо за тимчасові незручності та очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні цього року (2024). Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо ваші подальші дії.
Ми дуже цінуємо, що ви є нашим клієнтом та користуєтесь фінансовими послугами Sense Bank.
Цю ситуацію тримаємо на контролі та повідомимо вам одразу, як тільки будуть новини💙🙌🏻
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
Тотальна брехня в чаті!
Тому будемо чекати на вашу відповідь в особистих повідомлення, або можете написати нам на help@sensebank.com.ua. В листі, будь ласка, вкажіть ваші дані та короткий опис ситуації.
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (2)
Мошенники
Щодо цього подвійного списання, то на момент проведення переказу виникла технічна несправність, через що система показала, що переказ не був успішним, після чого відбулось відновлення систем і кошти були надіслані отримувачу, в цей момент ви здійснили переказ повторно, в результаті — кошти двічі були відправлені за вказаними вами реквізитами картки.
І хоча ситуація не є простою, але ми доклали максимальних зусиль, аби домогтись позитивного результату й повернути повторно надіслані кошти.
Завдяки вашій допомозі, а також професіоналізму наших співробітників чату підтримки вдалось отримати позитивне рішення — кошти були повернуті на вашу картку 🤗
Перепрошуємо за ці незручності та витрачений час, сподіваємось, що наша подальша співпраця буде розвиватись та міцнішати 🙌🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (2)
Шахрайський банк
Потім наступає розрахунковий день і банк списує ще 136, а потім зверху накидає 100 грн за використання кредитного ліміту, бо через цей платіж баланс пішов нижче в мінус!
Оператор інший зараз відповів:
З картки ред будь які перекази в межах банку супроводжуються комісією по тарифу картки 4% від суми мінімум 20 грн за переказ
А оскільки переказ за кредитні кошти і він не потрапляє в пільговий період, то на використану суму до моменту її погашення — рахувалися %% за користування, а сьогодні в розрахункову дату були списані
Але якщо чесно, це повний грабіж зі схованими комісіями, не треба посилатися на договір, який ніхто не читає. В додатку не було сказано, що за цю суму я буду ще додатково платити комісію і перший оператор не попередив навіть.
Можемо додатково підтвердити, що агенти чат-підтримки надали в обох випадках цілком коректну інформацію, яка відповідає дійсності.
Окремо нагадаємо, що згідно з тарифами кредитної картки RED комісія за перекази (як кредитних коштів, так і власних) становить 4% мін. 20 грн (оскільки це комісія за тарифами картки, то списання відбувається не в момент проведення операції, а по факту проходження переказу по рахунку, зазвичай це займає 1-3 дні, яку ви бачите в історії операцій).
Переказ коштів з картки це готівкова операція, на такий вид операцій не розповсюджується пільговий період, а отже на заборгованість одразу нараховується стандартна відсоткова ставка 45% річних, ці %% списуються у розрахункову дату.
А також зауважимо, що відповідно до тарифів картки існує комісія за розрахунково-касове обслуговування (РКО), вона становить 100 грн — списується при наявності заборгованості станом на розрахункову дату більше, ніж 20 грн.
Якщо розглянути вашу ситуацію, то внаслідок нарахування відсотків за готівкові операції, які були списані в розрахункову дату, виникла заборгованість більше, ніж 20 грн — після чого і була додатково списана комісія РКО у розмірі 100 грн (перевірка здійснюється системою після списання всіх комісій та відсотків).
Перевірити тарифи картки можна в нашому застосунку Sense SuperApp, ділюсь інструкцією як це можна зробити:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016883399
Наша головна мета — надавати найкращі послуги та сервіс найвищого рівня для наших клієнтів, й ми цінуємо кожного, а отже ставимось до вашої ситуації з максимальним розумінням та турботою 🤗
Ми завжди намагаємось йти назустріч нашим клієнтам, і цей випадок не є виключенням, тому в шляхом індивідуального підходу вдалось компенсувати списану комісію РКО та повернути її на ваш рахунок 😊
Впевнені, що ця ситуація не завадить нашій співпраці, й ми надалі будемо розвивати її та зміцнювати, а ви отримуватимете позитивні враження від користування нашими послугами 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (3)
Процедура Прощення боргу
АТ «Сенс Банк» наразі призупинило виконання своєї частини зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.
Причина такого рішення — потреба відповідно до вимог законодавства завершити зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку, а також адаптуватись до вимог, які висуваються до державного банку.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності та очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні цього року (2024). Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо ваші подальші дії.
Ми дуже цінуємо, що ви є нашим клієнтом та користуєтесь фінансовими послугами Sense Bank. Цю ситуацію тримаємо на контролі та повідомимо вам одразу, як тільки будуть новини.
З повагою, Андрій
Коментарі (5)
Заблокували рахунок, під час війни не можливо перерахувати гроші на інший свій рахунок дистанційно
Мені людина перерахувала кошти ,і відразу мені заблокували рахунок і не давали користуватися своїми коштами. Я за місяць перерахувала можливо транзакцій 5 і не перевищувала лімітів нічого, не було ніяких великих сум, ніяких законів не порушувала, ні з одним банком такого не було. Я написала в підтримку сама тому що ніякого сповіщення не було і мені сказали: «щоб я поспілкувалася в відео чаті». Я спілкувалась треба було надати квитанцію від цієї людини від їх банка, як наче це я сама собі зробила переказ щоб швидко скинути квитанцію, звісно мені ніхто нічого не відповів. Я ніяких з своєї карти незаконних операцій не робила, чи на якісь великі суми, чи цих операцій було дуже багато, ні. Я задала питання: «як мені забрати свої кошти?» в любому банку України (і в сенс банк також), є два варіанти:
1. Це зняти кошти у касі банку! 2. Це написати заяву на переказ коштів на інший рахунок!
Але вони кажутт: «ви можете зняти кошти у касі банку» і то дається 30 днів! Я сказала, що в мене немає можливостей піти в банк, я знаходжусь закордоном, у мене немає коштів на поїздки, їхати 2 дні, і немаю здоровʼя, і я хотіла б перерахувати кошти на свій інший рахунок за реквізитами, як це роблять зазвичай всі, але ні тіки не цьому банку. На мої прохання їм начхати, не дивлячись на те, що кошти мені потрібно дуже терміново!!!
Не можливо довіряти банку, і взагалі навіщо цей банк, якщо за переказ на 12 тис вам заблокують рахунок, не дадуть оплатити кредит, не дадуть перерахувати кошти на свій інший рахунок, а будуть просто тримати їх у себе, і це під час війни! Я не розумію … Мені так шкода я зі сльозами спілкувалася з оператором, чому так відносяться до громадян.
Згідно п. 4.3.5. ДКБО у разі відкриття рахунків за цим договором з метою запобігання фінансових збитків держателя або банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) картки/токену, відмовити в поновленні або перевипуску картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою призупинення (блокування) дії картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим договором та/або чинним законодавством України.
Звісно, після цього банк може уточнити додаткову інформацію та якщо все позитивно підтверджується, то рахунок клієнта знову стає активним.
Після вашого звернення, потрібно було надати підтвердження щодо операції, або якщо не підтверджується, на жаль, була ще одна можливість — закрити рахунок. Згідно процедури, кошти дійсно можна було отримати лише у відділенні банку.
Проте наполегливість ваша, моя допомога та колег, допомогла позитивно вирішити ваше питання, бо ваша картка була розблокована і ви змогли скористатися власними коштами.
Радий, що все вдалося вирішити та вам допомогти! 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (3)
Жахливий банк, спілкування та вирішення питань неиожливе
Чекаємо на вашу відповідь 😊
З повагою, Андрій💙
Коментарі (1)
Не советую
Ми дуже засмучені, що цей візит залишив після себе такі враження🥲 Зі свого боку ми зв'язались з відділенням для уточнення деталей та проведення роз'яснювальної роботи. Хочемо вас запевнити, що висновки були зроблені і ми сподіваємось, що подібних ситуацій більше не буде виникати.
Щодо відкриття картки, то ви у будь-який момент можете зробити це за допомогою нашого SenseSuperApp. Залишаємо вам покрокову інструкцію, як це можна зробити https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016970939. А у разі виникнення додаткових питань стосовно тарифів чи особливостей картки, ви завжди можете звернутись до підтримки банку у застосунку.
Ще раз приносимо вибачення за цю ситуацію та сподіваємось, що подальша співпраця залишить після себе лише позитивні враження 😊
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (1)
Брехня від банку,щоб видурити кошти
Це як називається, що за розводняк, поки я виплачувала 24 тис.для прощення, за день вступу в дію цього процесу, банк без повідомлень та попереджень каже мені, що вони передумали і я ще винен їм віддати 12 тис.
Це що за безпридєл???
Хто може дати на це відповідь?
Мені дуже прикро, що у вас склалась така думка про наш банк🥺
Дійсно АТ «Сенс Банк» наразі призупинило виконання своєї частини зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.
Причина такого рішення – потреба, відповідно до вимог законодавства, завершити зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку, а також адаптуватись до вимог, які висуваються до державного банку.
Ми приносимо вибачення за тимчасові незручності та очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні цього року. Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо ваші подальші дії.
Ми дуже цінуємо, що ви є нашим клієнтом та користуєтесь фінансовими послугами Sense Bank!
Цю ситуацію тримаємо на контролі та повідомимо вам одразу, як тільки будуть новини 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Не нарахували кешбек по акції «Вихідні з кешбеком за кредиткою»
— сума покупки 500 грн і більше
— сума покупки виконана на 100% кредитними коштами
— покупка має бути проведена у вихідні дні (субота та неділя)
Отже, навіть якщо сума покупка була на 1% або ж на 0,001% власними коштами, то акційні +2% бонусів Cash`U не будуть нараховані, оскільки не виконана одна з умов, вказаних у правилах цієї акції 😔
Ознайомитись детальніше з ними можна на нашому сайті, за посиланням:
https://sensebank.ua/upload/cashu/Pravyla_Weekend_with_cashback_CC.html
Щодо 1% за оплату в обраній категорії, то в бонусній програмі немає такого розподілення на власні чи кредитні кошти, оплата має бути саме карткою в конкретній категорії, щоб МСС код не був у виключеннях, і бонуси будуть нараховані, що і сталось у вашій ситуації 😉
Розуміємо ваші емоції, адже сума дійсно невеличка, що завадила нарахуванню бонусів, але можна подивитись на це з позитивного боку — ви детальніше ознайомились з такою особливістю і надалі будете враховувати це при кожній оплаті, впевнені, що ви заробите ще багато бонусів з нашою крутою акцією 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (6)
Некоректне використання персональних даних клієнтів
P. S. Заявку відкликав. Бо хтозна, можливо інформація про рахунки і операції так само використовується як завгодно.
Без будь-яких ідентифікаторів ми можемо детально подивитись заявку відкриття рахунку. Навіть тут, на жаль, не знаю який саме ви відкрили рахунок?
Якщо мова все ж йдеться про заявку на кредитну карту через застосунок, то заповнюючи заявку на отримання кредитної карти, ви надаєте згоду на обробку персональних даних та оформлення онлайн-заявки
«Умови обробки АТ «Сенс Банк» персональних даних та оформлення онлайн-заявки»: https://sensebank.ua/usloviya-oformleniya-onlajn-zayavki
Згідно з цим, фізична особа підтверджує, що приймає ці умови обробки Персональних даних та оформлення заявки та підтверджує, що надана щодо неї та про неї інформація є повною і правдивою, та погоджується з тим, що Банк має право перевіряти інформацію, надану нею, та проводити такі перевірки, які Банк вважає за необхідні.
Особа, що погодилась з Умовами, добровільно надає свою згоду Банку на обробку наданих Персональних даних, що охоплює вчинення будь-яких дій та/або сукупності дій, що пов'язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширеннями (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням Персональних даних фізичної особи, що передала Банку таку інформацію з метою встановлення з Банком ділових відносин, надання Банком банківських та інших фінансових послуг.
Саме тому при прийнятті рішення по запиту Банком можуть бути здійснені дзвінки на альтернативні номери (в т.ч. родичам), які є в внутрішніх базах та зовнішніх джерелах.
Якщо ви надасте у приватних повідомленнях ваші дані, я зможу більш детально відповісти на ваші запитання :)
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Некомпетентність ряду співробітників
Протягом робочого тижня кошти у відділенні на пр. Металургів були отримані без проблем, за що вдячний співробітникам. Приїхавши у центральне відділення міста по вул. Бикова у суботу, озвучив операціоністу, що закінчився депозит, що протягом тижня отримував кошти, що сьогодні хочу отримати кошти, що залишилися, і що на сьогодні бронював суму через додаток. У відповідь операціоніст повідомив мені, що необхідну суму я отримати не зможу через те, що банк не здійснює такі операції по суботах. Яким чином я зміг забронювати дану суму через додаток та яким чином саме програмне забезпечення дозволило бронювання такої суми — для мене загадка. При цьому жодної спроби хоча б відкрити на ПК мої дані та перевірити бодай денний ліміт по карті з боку операціоніста відділення зроблено не було.
Після запевнення з боку операціоніста, що сьогодні я зможу без комісії (важливо!) отримати через касовий термінал тільки 50 тис. грн, я перейшов до каси. Зачекавши хвилин 10 для відновлення працездатності програмного забезпечення внаслідок нещодавнього відновлення електропостачання (придбати джерело безперебійного живлення для центрального відділення міста? Ні, не чули), я таки зміг зняти вказану суму. Решту коштів операціоніст запропонував мені зняти через банкомат без комісії (важливо!). Перепитавши, чи впевнений операціоніст щодо відсутності комісії за зняття коштів через банкомат, я отримав стверджувальну відповідь, так як це зняття депозитних коштів.
Власне, за допомогою банкомату, що знаходиться поруч з відділенням, зняти власні кошти я не зміг, так як на той момент часу його програмне забезпечення ще не відновило роботу. Після спроби зняти кошти через банкомат іншого банку, я отримав повідомлення щодо перевищення денного ліміту на зняття, який становить 50 тис. грн, які я на той момент часу вже отримав через касовий термінал. Звернувшись у чат підтримки в додатку банку та зайшовши здалеку, я спитав, як так вийшло, що мною було заброньовано більше 50 тис. грн, а отримати я зміг тільки 50 тис. грн. Оператор підтримки запропонував мені піти тим же шляхом та залишок отримати через банкомат. Відповівши, що взагалі є таке поняття як денний ліміт, який я вже вибрав, я дещо збив оператора з пантелику. Після уточнення ним інформації, що дійсно, таке поняття є, мені запропонували перевести гроші на карту іншого банку та зняти їх з комісією (Карл!). Отримавши від мене відповідь, що це дещо тупо, я отримав пропозицію випустити віртуальну карту, перевести гроші на неї, прив’язати її до віртуального гаманця, знайти банкомат іншого банку з авторизацією через NFC, авторизуватися та зняти омріяні гроші (ще раз Карл!).
Втомившись від цього параду дезінформації та клоунади з боку співробітників банку та зрозумівши, що людським чином я сьогодні заброньовані кошти не отримаю, я зайнявся іншими справами. Наступного дня (у неділю), зайшовши у додаток банку, я з радістю побачив, що за зняття 50 тис. грн через касу з мене було утримано комісію у 1500 грн, про що НЕ БУЛО ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД БАНКУ. Тобто, усі транзакції, як-то розрахунок у торгових точках, зняття коштів, зарахування відсотків по депозиту тощо нормально супроводжуються повідомленням від додатку, а от саме про вирахування з мене комісії була тиша. Зателефонувавши на гарячу лінію, я залишив заявку на повернення мені комісії, НЕЗАКОННО УТРИМАНОЇ З МЕНЕ ВИКЛЮЧНО ЧЕРЕЗ НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ ОДНОЧАСНО ДЕКІЛЬКОХ співробітників банку. На сьогодні заява розглядається, утримана комісія не повернена.
Як підсумок, після зняття усіх коштів та закриття усіх рахунків мною будуть розірвані будь-які відносини з даним банком.
Вдячні, що ви надали нам дані для аналізу та повідомили всі необхідні деталі 🙌🏻
Дійсно, зняття депозитних коштів з карткового рахунку в нашому банку можливе без додаткових комісій, що спонукає наших клієнтів довіряти банку й активно користуватись нашими фінансовими послугами.
Повертаючись до ситуації, то агент чат-підтримки при бронюванні припустився невеликої, але важливої помилки, забронювавши кошти на вихідний день (суботу).
Загалом, це можливо, але лише на певні відділення (вони розміщені в Епіцентрах), й зняття виконується у вихідні дні шляхом прокатки картки через POS-термінал, а отже зняття відбувається за денними лімітами, наразі це 50 000 грн на добу.
Варто також зазначити, що для виконання таких операцій у відділенні має бути спеціаліст, який може провести зняття коштів без комісій, на той момент він був відсутній, результат чого ви побачили вже наступного дня у вигляді списаної комісії 😔
Оскільки заброньована агентом сума, перевищувала денний ліміт, то у відділенні не могли видати суму більшу за 50 000 грн 🤔
Зняття депозитних коштів у відділенні, враховуючи обмеження від НБУ на зняття 100 000 грн з одного рахунку на добу, інколи справді наче невеличкий квест, але ми максимально оптимізуємо цей процес, аби наші клієнти могли забронювати кошти й отримати їх у відділенні — швидко, якісно, професійно, щоб жодна нервова клітинка не була втрачена внаслідок взаємодії із банком 😊
Цілком розуміємо, що ваш досвід взаємодії із банком виявився не найкращим, але ми зробили все, аби покращити ваші враження, а тому списана комісія була сторнована, кошти повернулись на баланс вашої картки 💙
Впевнені, що наша співпраця буде лише зміцнюватись, а враження від користування нашими послугами будуть виключно позитивними 🙌🏻
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (5)