Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
hannab 11 жовтня 2025, 13:22
Я стала клієнтом Сенс Банку після того, як менеджери активно пропонували оформити кредитну лінію. В умовах воєнного часу вирішила скористатися цією можливістю, аби мати фінансову підтримку у разі непередбачуваних ситуацій.

9 числа є розрахунковою датою по картці. Кредитна заборгованість була повністю погашена 8 числа, а наступна покупка здійснена вже 10 числа, згідно з рекомендаціями менеджера банку. Однак, банк списав комісію у розмірі 5586 грн, внаслідок чого картку було штучно загнано у мінус, що спричинило нарахування відсотків за «несанкціоновану заборгованість».

Вважаю такі дії неправомірними, оскільки:
— у договорах та тарифах банку відсутня інформація, що зарахування коштів може тривати кілька днів;
— клієнт не має можливості бачити дату фактичного зарахування коштів у застосунку чи виписці;
— банк фактично самостійно змінює дати операцій, створюючи штучну заборгованість і нараховуючи додаткові відсотки.

У чаті підтримки відповіді я не отримала, натомість почали надходити автоматичні дзвінки з вимогою сплатити борг. Прошу терміново перевірити ситуацію, здійснити перерахунок і скасувати неправомірно нараховані відсотки та комісію. Також прошу надати письмове пояснення щодо причин виникнення цієї ситуації.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 листопада 2025, 11:34
Дякуємо, що повідомили про ситуацію, що сталась. Детально з'ясували все можливе стосовно вашого питання та хотіли б пояснити, чому були списані саме такі відсотки 🙏

Справді, на розрахункову дату 9 вересня, вами була внесена уся сума заборгованості. Проте сума боргу складається не лише з тіла використаних вами кредитних коштів, а й з відсотків. Згідно з тарифами вашої картки, за користування кредитними коштами у пільговому періоді нараховується 0.01% річних. Відсотки за користування нараховуються щодня протягом всього терміну наявної заборгованості, а їх списання відбувається у розрахункову дату по картці, що і сталось у вашому випадку. Тобто, ви внесли суму кредитних коштів, які використали, але, на жаль, вами не були внесені %, які і були списані 9 жовтня 💳

У випадку, якщо на розрахункову дату по картці є заборгованість, то система формує суму для пільгового періоду та обов'язковий мінімальний платіж. Якщо ці кошти внести до наступної розрахункової дати — чудово, ви скористались коштами у пільговому періоді під 0.01% річних. У випадку, якщо ж вчасно не погасити суму для пільгового періоду — нарахуються стандартні відсотки за користування кредитними коштами згідно з тарифами картки.

Підсумовуючи все вищесказане, у вашому випадку сума заборгованості 10 жовтня була вам перерахована за стандартною відсотковою ставкою, у зв'язку з тим, що відсотки, які були списані 09.09, вийшли на прострочений борг. При утворенні простроченої заборгованості на загальну суму боргу за тарифами вашої картки нараховується 45% річних 😥

Стосовно термінів зарахування коштів, в більшості випадків воно відбувається у режимі онлайн 🤗
Проте є виключення, і в залежності від ресурсу, через який ви здійснюєте поповнення картки, кінцеві терміни зарахування можуть різнитись. Тому ми завжди радимо виконувати погашення за 2-3 робочі дні до розрахункової дати, щоб кошти встигли вчасно зарахуватись на погашення боргу ⏳
В разі безготівкового перерахування коштів з інших кредитних установ фінансові ризики, пов'язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на рахунок не з вини банку, несе клієнт — це вказано в Додатку 4. п. 3.4.18 ДБО.
Дату і час фактичного зарахування коштів на рахунок ви можете вільно бачити, сформувавши виписку за рахунком у застосунку 🙌

Сподіваюсь, що вдалось детально все роз'яснити, адже нам важливо, щоб наші клієнти мали чітке уявлення про умови нарахування відсотків та погашення заборгованості 💛

З повагою, Валерія 🐈‍⬛
WeWillWin 10 жовтня 2025, 15:15
Один з найадекватніших банків України. Ці всякі приватбанки, це таке дно совкове.
Сенс банк купа бонусних програм, карток, розтермінувань, все зручно, якісний додаток.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2025, 17:20
Дуже приємно читати такий відгук 💚
Дякуємо, що поділились своїми враженнями й так високо оцінили Sense Bank. Ми справді прагнемо бути не просто банком, а партнером, з яким легко, зручно й навіть трохи приємно жити щодня 😌

Для нас важливо, щоб кожна дія в застосунку була інтуїтивною, кожна картка — вигідною, а кожна програма — реально корисною. Ми вкладаємо у це не лише технології, а й душу.

Класно знати, що ви це відчуваєте й підтримуєте наш підхід 🙌🏻
Дякуємо, що обираєте Sense Bank, банк, де кожен клієнт важливий, а кожна дрібниця має сенс 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
Khmel9205 10 жовтня 2025, 14:35
Сьогодні в Сенсі повний аут! Окрім додатку і зв’язку з підтримкою у Києві не працюють і відділення. Персонал на місцях, але нічого не працює: каси, навіть електронна черга. Тому враховуйте це при плануванні відвідування відділень! Про сроки відновлення персонал нічого не знає, навіть орієнтовно! Вже більше пів дня пройшло, але поки що нічого не змінилось. Чекаю офіційної інфо від банку про можливі строки відновлення!
Сенс Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2025, 17:11
Нам справді прикро, що цей збій торкнувся вас. Ми розуміємо, як це — коли звичні сервіси перестають працювати саме тоді, коли вони потрібні найбільше 😥
Причиною стала масштабна ворожа атака на Київ. Внаслідок обстрілу постраждала інфраструктура нашого партнера, через що частина систем Sense Bank тимчасово втратила доступність.

У перші хвилини після інциденту наші спеціалісти почали відновлювальні роботи — крок за кроком, аби повернути клієнтам можливість користуватись усіма послугами. Ми не зупинялися, поки не переконались, що все працює стабільно 🔄
Наразі всі сервіси банку відновлені — ви можете користуватися ними у звичному режимі.

Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності та вдячні кожному, хто залишився з нами у ці непрості години.
Ваша підтримка — це не просто слова, це те, що допомагає нам працювати сумлінніше щодня 💙
Ми постійно вдосконалюємо нашу інфраструктуру, щоб навіть під час найважчих викликів залишатись на зв’язку з вами.

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 жовтня 2025, 16:33
Доброго дня. Станом на 15:57 в банку повідомили, що сервіси поступово відновлюють роботу. Наразі більшість послуг уже доступні, і команда продовжує працювати над повною стабілізацією систем: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/10/160181026/
Проблема вирішена
AL1 10 жовтня 2025, 10:09
На деяких сайтах новини написали, що сенсбанк здох kyiv24.news/news/u-czyfrovomu-banku-sense-bank-stavsya-masovyj-zbij-shho-ne-praczyuye і там навіть є посилання на фб, однак це посилання не валідне, а на сторінці банку жодного анонсу (
Тож:
Оплата картками не працює, ні онлайн, ні в магазинах, ні в аеропортах. Телефони не працюють, в чатах не відповідають, додаток не працює, повідомлень немає, аеропортові сервіси також не працюють, бо немає відповіді з банку, тут також кинули…
так, загальне враження — на клієнтів ***.
Буду голосувати гаманцем, як тільки піднімуться.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2025, 17:07
Ми прекрасно розуміємо, наскільки важливо для кожного клієнта мати доступ до своїх коштів, особливо в такий час. Тому щиро шкодуємо, що під час атаки ви могли натрапити на труднощі чи затримки 😔

На жаль, у ніч на 10 жовтня ворог завдав масованого удару по Києву, внаслідок чого постраждала частина інфраструктури нашого партнера. Це спричинило тимчасову недоступність сервісів Sense Bank.
Наша команда одразу взялась до роботи — фахівці працювали, щоб якнайшвидше повернути стабільну роботу сервісів.

Поступово ми відновили всі системи — зараз усе працює у штатному режимі ✅
Ми не лише повернули стабільність, а й зробили висновки, щоб навіть у разі подібних інцидентів клієнти мали ще надійніший доступ до своїх послуг.

Ви — не просто користувачі банку, ви частина нашої спільної стійкості. Дякуємо, що залишаєтесь з нами попри всі випробування 🙏

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 жовтня 2025, 11:40
Доброго дня. Про масштабний збій у Sense Bank та заяву банку читайте в новині: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/10/160181026/
katerinakulik 10 жовтня 2025, 9:34
В застосунок сьогодні неможливо зайти
Версії для пк у них немає
На їх нарячу лінію додзвонитись неможна
В соц.мережах нуль інформації, що щось не так, а на повідомлення не відповідають
Сенс Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2025, 17:05
Розуміємо, що тимчасова недоступність сервісів могла викликати багато емоцій — коли звичні інструменти не працюють у потрібний момент, це справді неприємно 😔
Причиною цих подій стала масштабна ворожа атака, яка зачепила онлайн-інфраструктуру нашого партнера. Через це частина систем банку тимчасово втратила стабільність.

Одразу після інциденту наші фахівці спільно з партнерами розпочали відновлювальні роботи — цілодобово, без вихідних. Крок за кроком вдалося повернути роботу більшості сервісів, а згодом і всіх систем повністю 💪

Ми маємо багаторівневу систему резервування та безпеки, однак навіть найпотужніші механізми можуть зазнати впливу під час масштабних кібератак чи обстрілів.
Ми постійно вдосконалюємо інфраструктуру, щоб забезпечити ще більшу стійкість у майбутньому.

Щиро дякуємо вам за терпіння, розуміння і довіру. Те, що ви залишаєтесь з нами навіть у найскладніші дні — величезна підтримка для всієї команди 💙
Разом ми справді непереможні!

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 жовтня 2025, 11:40
Доброго дня. Про масштабний збій у Sense Bank та заяву банку читайте в новині: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/10/160181026/
Проблема вирішена
fastov08 10 жовтня 2025, 9:14
Каждый день невозможно зайти в приложение! Клиенты не могут заплатить по реквизитам.
Не советую пользоваться тем более держать какие-то значительные суммы.
Чтобы потом не потерять их.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2025, 16:56
Нам дуже прикро, що ви натрапили на труднощі під час користування нашими послугами 😔
Ми розуміємо, наскільки важливо мати стабільний доступ до коштів і можливість спокійно вирішувати свої фінансові справи.

Причиною цих подій стала нічна атака ворога на Київ, унаслідок якої постраждала частина онлайн-інфраструктури нашого партнера. Це спричинило тимчасову недоступність сервісів Sense Bank 💔

Ми щиро шкодуємо, що це торкнулося наших клієнтів — адже жодна система, навіть найзахищеніша, не може бути повністю убезпечена від наслідків таких масованих атак.
Водночас ми не залишились осторонь жодної хвилини — команда банку разом із партнерами одразу розпочала відновлення. Ми працювали безперервно, щоб повернути стабільну роботу всіх сервісів якнайшвидше. І можемо з упевненістю сказати: усі системи Sense Bank було відновлено того ж дня та вони працюють стабільно 💪🏻

Ми розуміємо, що ці незручності могли викликати стрес чи занепокоєння, і щиро перепрошуємо за це. Ми робимо все можливе, щоб навіть в умовах війни ви могли відчувати впевненість і комфорт поруч із Sense Bank 🙏🏻
Дякуємо нашим клієнтам за терпіння, довіру та підтримку — це неймовірно цінно для нас у такі непрості часи 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 жовтня 2025, 11:39
Доброго дня. Про масштабний збій у Sense Bank та заяву банку читайте в новині: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/10/160181026/
Євген Ковальчук 9 жовтня 2025, 22:17
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Міцкевича, 2
Я звернувся в Сенс Банк, відділення «Чернівецьке 2» за виплатою депозиту по свідоцтву про право на спадщину. Усі необхідні документи на спадщину були завчасно надані мною, та скопійовані і зареєстровані фахівцем банку по роботі з клієнтами ще в квітні цього року, для того щоб, не гаючи часу, відправити їх на перевірку в юридичний відділ головного офісу банку.
Крім того, мною була заявлена вимога про відміну пролонгації після дати повернення депозитного вкладу. Тоді мене запевнили, що депозит більше пролонговуватись не буде і я без проблем зможу отримати кошти в кінці вересня, по закінченні договору.
Тепер з’ясувалося, що той фахівець, за її словами, «можливо забув» відправити копії в головний офіс і відмінити пролонгацію!
На сьогодні це вже був мій п’ятий візит до банку за останні десять днів моєї відпустки і більше десяти годин марно втраченого часу.
Мені було відмовлено в виплаті депозиту на підставі того, що він був якимось чином пролонгований і ніхто в банку не знає яким саме, і ніхто цього змінити не може!
Яка ще може бути пролонгація, якщо Вкладник помер рік тому???

Ніякі аргументи про те, що ці протиправні дії порушують закон, на співробітників банку зовсім не впливають! Вони самі нічого вирішити не можуть, завжди посилаються на головний офіс банку та на їхній юридичний відділ, і всіляко затягуючи час вигадують все нові й нові перешкоди, аби тільки не платити спадщину.
Навіть належним чином прийняти та зареєструвати заяву на припинення договору депозиту і повернення грошей тут вдається фахівцям тільки з третього разу, і лише тоді, коли на цьому дуже наполягає клієнт банку!

Складається таке враження, що співробітники банку діють на підставі якихось таємних внутрішніх інструкцій, які порушують норми чинного законодавства України.

Дуже прикро бачити, що такий, начебто, солідний державний банк так компроментує себе і зовсім не поважає своїх вкладників, використовуючи проти них шахрайські методи! Ганьба такому банку!

Сьогодні, здається, померла остання надія на позитивне розв’язання ситуації!

Гроші на депозит Сенс Банк бере дуже легко, а віддає, схоже, тільки через суд?!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 листопада 2025, 19:26
Пане Євген, повертаюсь до вас зі зворотним зв'язком 🙌🏻

Перш за все хочу подякувати вам за терпіння. Щиро розумію, наскільки неприємною та виснажливою може бути ситуація, коли доводиться неодноразово повертатись до одного й того ж питання.
Ми детально проаналізували інформацію за вашим зверненням. На жаль, в системі банку не зафіксовано звернень до відділення у квітні. Внаслідок цього пролонгація за депозитним договором на той момент, на жаль, не могла бути відключеною.

Наразі з колегами повторно все ретельно перевірили — і можу підтвердити, що пролонгацію успішно вимкнено після вашого минулого звернення. Справді прикро, що вам довелось пройти крізь цей дискомфорт… Розуміємо, що очікування завершення терміну дії вкладу достатньо тривале, і щиро хочемо вам допомогти у цій ситуації, проте, на жаль, технічної можливості достроково розірвати депозитний договір, що вже був пролонгований, банк не має можливості 😔

Сподіваємося, що вдалось роз'яснити причини виникнення такої ситуації, та таких непорозумінь не буде виникати у подальшому 🙏🏻

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
AKostretskyi 3 жовтня 2025, 14:07
Можу сміливо сказати: для мене це один із найгірших банків в Україні. Я багаторічний клієнт, і колись банк був непоганим та інноваційним. Тепер маю низку проблем:

карта Black «без комісії», але комісію стягує застосунок;

дуже слабка підтримка;

регулярні відмови платежів у терміналах (у держбанку паралельно все проходить).

У підсумку я закрив усі картки і переніс рахунок ФОП в інший банк. Тримаю лише зарплатний проєкт і використовую картку суто для переказу зарплати на іншу карту.

Не раджу зв’язуватися з цим банком. Тим, хто вже клієнт, варто розглянути більш гідні варіанти на ринку.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2025, 16:12
Дякуємо, що поділились своїм досвідом співпраці з банком. Дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас🥲

Дійсно, за тарифом картки Black відсутня комісія за переказ коштів, але існує комісія сервісу, через який робиться така операція. Якщо переказ виконується у застосунку на картку іншого банку, то комісія за таку операцію буде 1%+5 грн від її розміру. Але якщо скористатись іншим варіантом переказу, наприклад переказ за реквізитами, то за таку операцію комісії не буде.
Також, якщо ви регулярно виконуєте перекази на картки інших банків, то для цього можна скористатись іншою карткою, де є місячний ліміт на безкоштовні операції. Наприклад це може бути картка Cameleon, де можна переказувати до 20 000 грн за рахунок власних коштів без комісії 👌

Щодо роботи підтримки, то всі наші оператори працюють на 100% задля допомоги клієнтам. Але якщо у вас є приклади, де співробітник надав не коректну інформацію чи не зміг вирішити ваше питання, то будемо вдячні якщо поділитесь цим з нами у особисті чи на help@sensebank.com.ua

Протягом останніх кількох місяців проблем із розрахунками картками нашого банку не спостерігалось. Тому можемо припустити, що проблема при розрахунку може бути зі сторони саме терміналу чи його налаштувань.

Ще раз дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями з нами. Сподіваємось, що у майбутньому ваша думка про нас зміниться на краще 🙌

З повагою, Андрій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yuriykisil 29 вересня 2025, 17:16
Користуюся послугами і продуктами банку дано і ніколи не було ніяких проблем. Всі сервіси працюють добре, підтримка працює добре і завжди всі питання вирішуються позитивно. Рекомендую Банк…
Сенс Банк
Відповідь банку
29 вересня 2025, 20:36
Дякуємо вам за такий чудовий і теплий відгук 💙
Нам неймовірно приємно знати, що ви вже давно користуєтесь продуктами та сервісами банку й у вас залишається відчуття стабільності та впевненості. Саме цього ми прагнемо щодня — щоб клієнти довіряли нам у важливих фінансових питаннях і при цьому почувалися комфортно у будь-яких ситуаціях.

Особливо цінно чути, що ви відзначаєте роботу нашої підтримки 🙌 Адже це команда людей, яка завжди готова швидко реагувати та знаходити рішення, навіть коли питання складні. Ми віримо, що щира увага та турбота до кожного клієнта — це те, що робить банк живим і близьким.

Ваші слова надихають нас не зупинятися на досягнутому й робити все, аби Sense Bank залишався надійним помічником для вас щодня 😊
Дякуємо, що ви з нами, і щиро раді бути банком, якого хочеться рекомендувати!

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
N3M3515 27 вересня 2025, 9:42
Беруть комісії за все, щомісячне списання по закритих картках, списання за користування кредитними коштами під час грейс-періоду (касово-разрахункове обслуговування окремо). Система кешбеків — повна дикуха. Я клієнт багатьох банків і цей — просто треш. Нікому не рекомендую ним користуватися.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2025, 16:46
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїм досвідом з нами. Для нас це дуже важливо🤝
Стосовно комісій, то за закритими картками вони не списуються, адже якщо картка закрита, то вона анульовується, а рахунок спочатку заморожується, після чого остаточно закривається. Можливо ваша картка лише заблокована, а рахунок активний. У такій ситуації списання будуть, адже всі вони відбуваються по рахунку.
Щодо списань за користування кредитними коштами під час грейс-періоду, то під час його дії діє пільгова відсоткова ставка 0,01%. Тому списання за використання коштів, навіть під час дії пільгового періоду, будуть.
Якщо говорити про нашу систему кешбеку, то можливо на перший погляд вона здається трішки не звичною, але хочемо вас запевнити що достатньо лише спробувати і вона вам обов'язково сподобається😉 Адже зі свого боку ми пропонуємо до 7 категорій, особливу категорію за розрахунок гаджетом, додатковий кешбек за покупки у наших партнерів. Тому варіантів для накопичення бонусів дуже багато. А за накопичені бонуси ви можете повертати повністю суму покупок, що були зроблені раніше, назад на баланс вашого рахунку та знову використовувати ці кошти на ваш розсуд 👌

Сподіваємось, що ми змогли допомогти вам хоча б трішки розібратись у наявних питаннях. Але якщо вас щось цікавить додатково, то ви завжди можете звернутись до підтримки через чат у застосунку або написавши нам на help@sensebank.com.ua

З повагою, Андрій💙
kvasha2017 26 вересня 2025, 0:04
Проблеми з паспортом
Сенс Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2025, 16:29
Дякуємо вам, що поділились своїм досвідом з нами ☺️
Безмежно раді бачити, що ви залишились задоволені роботою наших спеціалістів, які змогли допомогти у вирішенні вашого питання. Ми обов'язково поділимось із вашою помічницею цим відгуком, щоб ще раз нагадати що саме для таких ситуацій і існує підтримка банку 🫶
Гарного вам дня та бережіть себе 😉

З повагою, Андрій 💙
Vvz2019 25 вересня 2025, 14:40
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, пл. Міцкевича, 8
Йшла друга година, як у відділенні мені не могли поповнити мій валютний рахунок. Сиджу і чекаю…
Може краще закрити це відділення або я відмовлюся від послуг цього банку в якому є клієнтом біля 20 років.
З кожним роком обслуговування все гірше
Сенс Банк
Відповідь банку
21 листопада 2025, 14:30
Дякуємо, що повідомили про ситуацію, що відбулась. Хотів би детальніше пояснити, чому питання, з яким ви звернулись до відділення, зайняло більше часу, ніж зазвичай 🙏🏻

Справді, на момент вашого звернення до відділення банку, у касі тривала обідня перерва. Касир йде в обідню перерву не у один і той же час кожного дня, а обирає час, коли у відділенні найменше навантаження. Тому, дійсно, можуть виникати такі ситуації, коли ви завітали до відділення саме під час даної перерви, внаслідок чого вимушені трішки зачекати.

Звернувшись до відділення, ми детально з'ясували ситуацію, яка сталась, та її причини:
На жаль, через технічні особливості касир не має змоги переглянути ваші поточні рахунки для здійснення операції поповнення, лише карткові. У зв'язку з цим, вам порекомендували звернутись до менеджера, задля формування платіжної інструкції для вас та з нею ви могли виконати поповнення поточного рахунку у касі банку. На жаль, під час формування платіжної інструкції, виник технічний збій, внаслідок чого це зайняло більше часу, ніж зазвичай 😥

Розуміємо, наскільки нашим клієнтам важливо отримувати швидке та якісне обслуговування, і нам дуже прикро, що під час вашого візиту до відділення вам довелось зіткнутись з незручностями, що були викликані таким несподіваним збігом факторів.

Ми постійно намагаємось мінімізувати час, який необхідний для отримання консультації та виконання операцій у відділенні, та покращуємо якість обслуговування у всіх каналах банку, задля того, щоб ви отримували лише позитивні враження від співпраці з нами 👌🏻

Щиро перепрошуємо за ситуацію, що сталась, та дякуємо, що залишаєтесь з нами 💛

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема вирішена
qwsa28 24 вересня 2025, 17:11
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Незалежності, 17
НЕ РЕКОМЕНДУЮ СЕНС БАНК!
С 22 року була відкрита картка Є підтримка, на яку я купляла через Дію військові облігації, у липні місяці, я з банку зняла кошти на ремонт, менеджер мені повідомила що з самої карти я зняти гроші не можу і потрібно відкрити іншу карту, відкрили карту АТБ, я перерахувала на неї кошти і частинами в декілька місяців знімала гроші, пройшло 2 місяці, приходить повідомлення що мені заблокували картки
Увага!
Банк, використавши ризик-орієнтований підхід, присвоїв Вам неприйнятно високий ризик та прийняв рішення про відмову у встановленні/підтриманні ділових відносин 24.09.2025 року на
підставі абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

З якого пере-пугу я хочу запитати так зробили? Окрім військових облігацій нічого не куплялося, гроші завжди були на рахунку банку, ви забирали з моїх грошей процент, гроші мої працювали на вас! І тут мені приходить повідомлення що рахунки закриті і я типу рецидивіст? Оператори нічого не знають. Як так виходить?, військові облігації не оподатковуються, не потребують під час воєнного стану підтвердження де взялися кошти, хоча вони не великі. Я встигла зробити виписку мені там нарахували півтора мільйона, я в шоці просто. Також оператор каже що це фінмоніторинг і він не ПОЯСНЮЄ чому. Як так виходить, якщо я тільки купувала ОВДП.

Шановний клієнт! Керуючись чинним законодавством України та виходячи з наявної інформації щодо суті та характеру фінансових операцій, АТ «СЕНС БАНК» використавши ризик-орієнтований підхід, присвоїв Вам неприйнятно високий ризик та прийняв рішення про відмову у встановленні/підтриманні ділових відносин. Ознайомтесь з текстом листа.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 жовтня 2025, 15:02
Розумію ваші емоції, проте в таких випадках банк діє згідно з п. 4.3 ДБО та чинним законодавством України, зокрема з законом «Про банки і банківську діяльність» та «Про запобігання легалізації доходів, отриманих...»

Як державна установа, ми зобов’язані дотримуватися нормативних вимог і реагувати на будь-які порушення, тому в окремих випадках змушені припиняти співпрацю 😓

Серед можливих причин блокування, можуть бути:
— надходження інформації від МПС про неправомірне використання картки;
— порушення умов договору клієнтом;
— офіційне підтвердження незаконної діяльності від правоохоронних чи інших уповноважених органів;
— наявність обґрунтованих підозр, сформованих на основі внутрішніх висновків банку.

Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема вирішена
Felorgas 24 вересня 2025, 14:15
Ітак. поки був користувачем зарплатної програми, плюс-мінус було норм. АЛЕ завжди виникала якась ситуація, коли кредитку загасив, а потім фух і якогось числа списуються кошти. В договорі десь там далеко прописано, що окремо ще платиться «за користування кредитними коштами» чи якось так, рік тому було, коли закривав рахунки, тому вже точно не пам’ятаю відповідь підтримки. Тобто крім комісії, процентів за кредит ще списувало якусь суму за користування… Ну саме тому, що ненавиджу всякі скриті платежі, які НІДЕ в додатку не виводяться, що вони мають бути, а вони стаються і закрив рахунки в банку, взяв виписку, що все ОК, питань і боргів немає і давай, до побачення…

І що ви думаєте? уже не один раз звонять з пропозиціями різного непотребу. Підтримка каже, що треба йти в їх банк і там щось писати, щоб вони видалити мій номер з їх спам-прозвонки. Це нонсенс.
Дзвінок був 24.09.2025 в 14:02. Опять впарювали кредитку. Номер 097−200−07−36
Ще дзвінок був 23.09.2025 в 11:54. Номер 067−200−08−37.
І це ще без фрахування спаму, коли відкрив ФОПа… але там всі банки наярювали як ненормальні…

Саме тому за моб додаток в цілому, який не дуже лагав — 1 зірка, плюс-мінус адекватна наявність готівки на початку війни в банкоматах — + 1 зірка, але -1 зірка за відмову видалити мої дані, і — 2 зірки за два спам дзвінки за вчора і сьогодні.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 жовтня 2025, 17:26
Дякую вам за такий докладний відгук і за терпіння 🙏🏻

Розумію ваше занепокоєння. Однак, відповідно до п.п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний зберігати документи, копії, записи та дані, включно з інформацією про клієнтів, навіть після припинення правовідносин, протягом не менше 5 років. Це стосується всіх даних, зібраних у рамках виконання банком фінансового моніторингу.

Таким чином, на підставі цієї норми та відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону «Про захист персональних даних» банк не має права видаляти ці дані протягом визначеного законодавством терміну.

Але ми вільно можемо задовільнити ваше бажання, щоб вас не турбували з пропозиціями, продуктами, або ж іншими комунікаціями ✅

Ми уважно розібралися у ситуації й з’ясували, що з технічних причин ваша відмова від комунікацій з раніше поданого запиту не збереглася в системі. Саме тому вам продовжували надходити дзвінки 😔
Зараз усе виправлено — жодні небажані дзвінки чи пропозиції від банку більше не будуть вам докучати 🙌🏻

Щодо користування кредитною карткою — відсотки нараховуються щодня на поточну заборгованість, а списуються один раз у розрахункову дату, у вигляді проводки «Списання процентів за користування кредитом...». Якщо я вірно зрозумів, саме їх ви мали на увазі 🧐 Це в жодному випадку не додаткові нарахування — а ваші %% річних.

Усі ці нарахування можна легко переглянути у виписці по рахунку або звернувшись до нашої підтримки — ми завжди раді допомогти й усе детально пояснити 💙

Щиро перепрошую за завдані незручності та сподіваюся, що мені вдалося покращити ваші думки та враження від взаємодії з нами 👌🏻

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема вирішена
Вікторія Шостак 22 вересня 2025, 15:00
В мене зʼявилась картка на той момент Альфа банку в звʼязку з роботою, я звільнилась з неї, але картки залишились мені нарахували по мінус 25 грн на 2 картки, я їх заблокувала і забула на 3 роки, нещодавно вирішила сплатити цей мінус на картках і заблокувала картки знову, не заблокувавши рахунок, так як навіть не знайшла такої функції, через місяць, тобто сього мені знову надходить смс що у мене заборгованість… Я заходжу в банк і тепер у мене -50 грн на кожній ЗАБЛОКОВАНІЙ картці, це що прикол такий? я запитую це як взагалі у оператора, на що вона каже що у вас такий пакет послуг який, на хвилинку стосується лише однієї картки, що знімає щомісячну плату чомусь з 2 карток, це все звісно круто, але картки заблоковані, я кажу що борг гасити не збираюсь, але без цього не можливо закрити сам рахунок, я вже не знаю куди звернутись щоб мені закрили ці рахунки, бо це вибачте верх ідиотизму і просте здирництво грошей!
Сенс Банк
Відповідь банку
6 жовтня 2025, 13:09
Вікторія, розумію ваші емоції та хочу допомогти розібратися у ситуації, щоб ви мали повне розуміння, що саме відбулось 🙌🏻

Справа у тому, що блокування картки не є її ануляцією або ж закриттям рахунку, це різні поняття. При блокуванні картки нею буде неможливо розрахуватися/провести операцію, до моменту її розблокування, але рахунок до неї продовжує бути активним, і плата за його обслуговування, відповідно, продовжує списуватися ☑️

Списання виконується з того рахунку, де є достатньо коштів для списання комісії.

Якщо ви не користуєтеся пакетом, але маєте два активні (не закриті) рахунки у гривні, плата за пакет початково списується з одного рахунку в мінус. Наступного місяця з другого рахунку в мінус. Два рази з одного рахунку комісія в мінус не списується ❌

Для уникнення списання плати за пакет послуг ви можете виконувати умови безкоштовності пакету (середньомісячний залишок власних коштів на рахунках фіз. особи або ж загальна сума торгових операцій за всім рахунками в пакеті). Переглянути їх розміри відповідно до вашого пакету ви можете у тарифах картки 💸

Або ж, я у разі, якщо картками та рахунками в подальшому ви не плануєте користуватись — ви можете їх закрити (не заблокувати), але для цього необхідно погасити наявну заборгованість. Після цього рахунки будуть остаточно закриті, і будь-які комісії або плати по ним не будуть стягуватись ⚠️

Також надаю інструкцію, як це можна зробити у нашому застосунку: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/6255860579090

Також, для закриття рахунків ви можете звернутися до нашої чат-підтримки або ж контакт-центру 🤝

Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber

Номер контакт-центру — 0 800 50 20 50 (безкоштовно), для швидкого зв'язку з оператором скажіть двічі слово «оператор». Номер для дзвінків із-за кордону: +380 44 298 80 00 (вартість згідно з тарифами моб. оператора).

Сподіваюсь, я зміг допомогти розібратися у ситуації, пояснити причини таких списань та описати перелік подальших дій для уникнення таких непорозумінь в майбутньому. У разі, якщо у вас залишаються додаткові запитання — ми завжди поруч та будемо раді допомогти, варто лише звернутися до нас за одним з каналів вище 🙏🏻

Тихого та мирного неба над головою, бережіть себе 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
AnnaChumak 22 вересня 2025, 13:30
Банк не попередив про те що повідомлення у вигляді смс не безкоштовні, сума маленька всього 35 грн на місяць.

Але справа не у вартості, а в тому що служба підтримки не вміє вести спілкування з клієнтами.

Коли мені зателефонували та я проговорила все своє незадоволення, у відповідь почула: зрозуміло.

Рахунок я закрила та більша до цього банку звертатися не буду, жахлива комунікація.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2025, 14:45
Дякуємо за ваш зворотній зв'язок. Для нас дуже важлива думка наших клієнтів ☺️

Справа у тому, що смс-інформування є основним каналом сповіщень про рух коштів, через що воно встановлюється для усіх нових карток автоматично. У застосунку клієнт може змінити канал на безкоштовні push-сповіщення, щоб уникнути таких списань у майбутньому.
Щоб це зробити, спочатку потрібно у налаштуваннях Sense SuperApp дозволити відправку таких сповіщень на ваш пристрій, ось інструкція як це зробити https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360017051259. Після чого у меню налаштування конкретної картки потрібно змінити канал із смс на push-сповіщення, https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360016999079.
Якщо виконати ці дії, то плата за смс більше стягуватись не буде 👌

Прикро, що співпраця з нами закінчилась на такій ноті🥲 Але ми завжди будемо раді вас бачити знову у якості нашого клієнта. Гарного вам дня та бережіть себе 🤗

З повагою, Андрій 💙
Oleksii2025 21 вересня 2025, 13:15
Не знаю чи це спеціально або ні, але змінили умови смс-інформування, яке насправді просто меседж у вайбер по транзакціям, інформацію по цим умовам надали в застосунку, я користувався застосунком до серпня місяця, пуш-сповіщення в застосунку буквально спам непотрібною інфою, через що навіть туди не заходив, звик що в нормальних структурах важливе інформування проводять через пошту, але не Сенс, вони відправили просте сповіщення в пуш, який я навіть не побачив, змінили умови, списали кошти. Коли питаю, чому списали кошти, кажуть що колись відправили пуш в застосунок, навіть не смс за яке я власне і заплатив потім. При тому оператор зазначив що комусь вони таки відправили таке смс, напевно тим хто користується активно застосунком, а комусь ні) Напевно таким як я, цікаво скільки вони заробили на такому прокруті аж
Сенс Банк
Відповідь банку
9 жовтня 2025, 15:48
Дійсно, з 29 серпня було змінено плату за смс інформування за картками. Про такі зміни банком було здійснено кілька розсилок інформування для клієнтів, 28-29.07.25 та 26.08.25, у форматі Push-сповіщень від застосунку, а також випущено відповідні новини на сайті банку (https://sensebank.ua/news/zmina-vartosti-sms-informuvanna) та у базі знань (https://help.sensebank.com.ua/360004793920-5f376c32/230720251022). Розсилка інформування в смс не відбувалась ❌

Прикро, що розділ push-сповіщень для вас не є актуальним, адже у ньому регулярно виходять оновлення та новини, тож все ж таки радимо періодично його переглядати, задля того, щоб не пропустити важливі деталі 👌🏻

Окремо хочемо розставити всі крапки над «і» у питанні роботи смс інформування, аби у вас не виникало непорозумінь в майбутньому:
При відправці смс сповіщення, воно за замовчуванням направляється на зазначений вами в банку номер телефону. Проте, у разі, якщо за даним номером встановлено активний Viber, дане смс сповіщення автоматично переадресовується до нього. У разі, якщо Viber відсутній, або зареєстрований на інший номер телефону — смс надходить стандартно 🙌🏻

Сподіваємось, що змогли пояснити деталі ситуації та допомогти розібратися у питання. Ми завжди поруч і готові допомогти, задля уникнення будь-яких непорозумінь. Дякуємо вам, за те, що ви з нами 💙

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Lubmr1308 17 вересня 2025, 15:41
10 вересня 2025 року мою картку сенс і (хамелеон чі як вона називалась) і мій рахунок було перевипущено (автоматично). Кошти зникли з мого рахунку!
Працівники банку заявили що стався збій і вирішення даного питання займе до 180 днів. Прошу зауважити що збій це суто провина банку. А кошти які там знаходилися необхідні мені для життя прошу посприяти як найшвидшому вирішенню даного питання
Сенс Банк
Відповідь банку
15 жовтня 2025, 12:42
Ми уважно розглянули вашу ситуацію та провели детальний аналіз. За результатами перевірки встановлено, що всі операції були виконані вами самостійно — в особистому кабінеті, із правильним введенням логіну та паролю. Збоїв у роботі системи в цей період не зафіксовано.

На жаль, компенсація за операції, здійснені користувачем самостійно, не передбачена умовами обслуговування.

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Serg2073 13 вересня 2025, 12:56
Декілька днів тому сину виповнилося 18 років, тому вирішили відкрити картку в Сенсі рівня. У них є програма «запроси друга». Згідно з умовами програми, у разі відкриття картки кожному дають бонуси по 100 грн. Син після отримання запрошення відкрив картку, але я своїх 100 грн не отримав.
Після звернення підтримка повідомила, що син уже є клієнтом банку, так як подавав заявку на відкриття картки два роки тому (також за моїм посиланням). Але тоді банк повідомив, що картки відкриває з 18 років, тому він НЕ став клієнтом банку.
На жаль, очевидні речі не були сприйняті співробіниками підтримки.
Спеціально для співробітників Сенса витяг з їх програми — «Реферал — клієнт віком від 18 років».
Хочеться нагадати фразу — «подати заяву в РАЦС не означає одружитися»
Відповідно, кошти так і не отримав. Дрібниця, але відчуваю себе обманутим.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 жовтня 2025, 11:21
Згідно з умовами реферальної програми «Запроси друга», реферал дійсно має бути абсолютно новим клієнтом банку. У разі, якщо він вже проходив реєстрацію для оформлення банківських продуктів, але за ними надійшла відмова — клієнт вже вважається існуючим, оскільки його дані наявні в банківській системі і він може оформити один з інших наявних банківських продуктів 🤝

Окремо хочемо зауважити, що два роки тому оформлення дебетових пакетів ще було доступно з 16 років. Більш суворі вікові обмеження стосувалися саме кредитних продуктів 🙌🏻

Розуміємо ваші емоції, проте в даному випадку умови реферальної програми не були виконані, внаслідок чого бонуси, відповідно, не були нараховані 😔

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема вирішена
marinadovbnya 3 вересня 2025, 14:19
Почала користуватися послугами банку. Оплачувала карткою покупки, до визначеного строку кошти повертала. За умовами договору не мали зніматися кошти, але чомусь їх було списано. Що-небудь, аби зняти, сума невелика, 9.36 грн, але навіщо брехати? А далі що буде??? Абсолютне недотримання умов договору, про таке у договорі не йдеться. Принципово закрила картку, оплативши тих майже 10 грн. Справ мати з ними не раджу. Прокористувалася 2 місяці.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 вересня 2025, 20:16
Пані Марино, щиро вдячні вам за відгук! Ми впевнені, що прозорий та чесний діалог це шлях до розвитку наших продуктів та процесів, а тому ми лише раді отримувати зворотний зв'язок від наших клієнтів, адже це допомагає нам ставити краще 💙

Пропоную зупинитись детальніше на питанні умов користування та обслуговування картки ✅
Отже, по вашій картці діє нескінченний пільговий період на покупки, й за умови внесення мінімального платежу — відсоткова ставка для таких операцій буде 0,01% річних.
Але важливий момент: на перекази з картки чи зняття готівки він не поширюється. Для таких операцій одразу застосовується ставка 37% річних, відсотки нараховуються щодня, а списуються раз на місяць у розрахункову дату. Саме тому у застосунку Sense SuperApp ви й побачили суму 9,36 грн — це ті нараховані й списані відсотки за готівкові операції (переказ з картки на картку)👌🏻

Також по картці існує комісія за обслуговування у розмірі 100 грн. Вона списується, якщо станом на розрахункову дату по картці наявна заборгованість від 50 грн (без врахування розстрочок). 
Ознайомитись із тарифами картки можна за посиланням https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon-from-29082025.pdf

Окремо зауважу, що у договорі прописується розмір відсоткової ставки для торгових або ж безготівкових операцій (покупок в POS/EPOS терміналах), а також для не торгових або готівкових операцій (переказів з картки на картку, зняття готівки тощо).
Ознайомитись із тим, які операції віднесені до готівкових або безготівкових можна за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004034180/360018617520

Радий був вам все пояснити! Буду щасливий бачити вас знову серед клієнтів Sense Bank 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝